530i wrote:Gorane, za razliku od tebe koji drmaš samo po forumima i statistikama - i možda noću jadranskom magistralom kad upališ tri para farova na bmw-u e21 315 koji krivine savladava brat-bratu brzinom od fenomenalnih 58km/h...ja imam iskustva (što mojom voljom, što mimo nje) sa vraćanjem tablica, odjavama itd. I prijašnje BIH tablice nisi smio bušiti, čak mislim da je to važilo i za tablice sa ljiljanima...ali opet su ljudi to radili...bušili, sjekli, savijali, lomili po pola pa pravili kockaste tablice od normalnih...niko nikad riječ rekao nije. Da ne pričam o tablicama koje nastradaju u udesu pa se isprave, zafarbaju i vozi dalje...u MUP-u pri vraćanju tablica potrebno je da su obje tu i da su relativno čiste (ne moraju biti uglancane)...da su papiri uredni.
Radi krađe tablica (nedavno tablice ukradene u Zenici poslužile za pljačku u Jajcu autima ukradenim na nekoj trećoj lokaciji) i sam bih sebi zanitovao tablice, da nemam dobar plastični okvir kakav imam. Uostalom, skidanje tablica, koje se u 99% slučajeva vrši pravnim subjektima tipa taxi vozilima, kombijima, minibusevima i auotbusima...se veoma efikasno riješi...policija sama nađe i ključ i šarafciger, ako treba i bušilicu...i to je nešto čemu sam svjedočio recimo na autobusnim peronima...inspekcija i policijska patrola skidaju i izuzimaju tablice sa autobusa koje su bile zanitovane, vozač je dobio neki papir, pretpostavljam potvrdu o izuzeću tablica...
To sto ljudi rade je NELEGALNO. Samo cekaj dok bude bilo potrebe pa krenu i tu da kaznjavaju a zakon POSTOJI. Slicno je sa svime ostalim kao npr. sa zatamnjenim staklima, ugradnja plina i atest, voznja skutera bez registracije itd.
SVE DO JEDNOM