ford focus

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#351 Re: ford focus

Post by tempuser »

citroen xm wrote:
tempuser wrote: Ako mislis na Mk2 ti si nesto dobro pomjesao sto se korozije tice...
Što jest-jest pričam o Fokusu mk1, ali sa njim su krenuli sa bombastičnom markentinškom kampanjom o dugogodišnjoj garanciji na limariju. Ni ti mk1 nisu toliko stari da bi se tako rascvjetavali.
Vec smo "pretresli" tu temu, na nasim cestama velika vecina Fociusa mk1, Astri G itd korodira ne zbog lose fabricke zastite nego zbog losih popravaka i nekvalitetnih zamjenskih dijelova. Ja vidjam Astre G, koja je BTW prvi auto sa 10 god. garancije na lim, sa nevjerovatnom korozijom, a moja ex i poslije 17 god netaknuta osim ruba 5. vrata upravo zbog loseg popravka.
Koliko sam upamtio, jedini iz te generacije koji fabricki pati od korozije je bila Mazda.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#352 Re: ford focus

Post by amar1994 »

sve sto je radjeno je krenulo pomalo na par mjesta, pragovi, lukovi i peta vrata :mrgreen:

Image
Image
:mrgreen: :run:
User avatar
Better Man
Posts: 16689
Joined: 01/10/2006 20:10

#353 Re: ford focus

Post by Better Man »

Meni je aktuleni Fokus baš dobar dizajnom. Vozio ga nisam i ne mogu reči ništa o tome kakv je u vožnji, ali dizajn mu je pravo dobar.
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#354 Re: RE: Re: ford focus

Post by konektovan »

tempuser wrote:
citroen xm wrote:
tempuser wrote: Ako mislis na Mk2 ti si nesto dobro pomjesao sto se korozije tice...
Što jest-jest pričam o Fokusu mk1, ali sa njim su krenuli sa bombastičnom markentinškom kampanjom o dugogodišnjoj garanciji na limariju. Ni ti mk1 nisu toliko stari da bi se tako rascvjetavali.
Vec smo "pretresli" tu temu, na nasim cestama velika vecina Fociusa mk1, Astri G itd korodira ne zbog lose fabricke zastite nego zbog losih popravaka i nekvalitetnih zamjenskih dijelova. Ja vidjam Astre G, koja je BTW prvi auto sa 10 god. garancije na lim, sa nevjerovatnom korozijom, a moja ex i poslije 17 god netaknuta osim ruba 5. vrata upravo zbog loseg popravka.
Koliko sam upamtio, jedini iz te generacije koji fabricki pati od korozije je bila Mazda.
Gorane, hoces reci, da su sve astre g kod nas bile udarene???[emoji4] Taj model, tj.odredjene serije su imale jako losu limariju, isto k'o i focus mk1.

Sent from my C6603 using Tapatalk
citroen xm
Posts: 17933
Joined: 17/04/2012 22:57

#355 Re: RE: Re: ford focus

Post by citroen xm »

tempuser wrote:
citroen xm wrote:
tempuser wrote: Ako mislis na Mk2 ti si nesto dobro pomjesao sto se korozije tice...
Što jest-jest pričam o Fokusu mk1, ali sa njim su krenuli sa bombastičnom markentinškom kampanjom o dugogodišnjoj garanciji na limariju. Ni ti mk1 nisu toliko stari da bi se tako rascvjetavali.
Vec smo "pretresli" tu temu, na nasim cestama velika vecina Fociusa mk1, Astri G itd korodira ne zbog lose fabricke zastite nego zbog losih popravaka i nekvalitetnih zamjenskih dijelova. Ja vidjam Astre G, koja je BTW prvi auto sa 10 god. garancije na lim, sa nevjerovatnom korozijom, a moja ex i poslije 17 god netaknuta osim ruba 5. vrata upravo zbog loseg popravka.
Koliko sam upamtio, jedini iz te generacije koji fabricki pati od korozije je bila Mazda.
Ne bih sada ulazio u raspravu, ali zar nije malo čudno da su svi Fordovi i Opeli udarani, a ostali toliko stari nisu? Opeli su bolji od Forda, bar po onome što vidim.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#356 Re: RE: Re: ford focus

Post by tempuser »

konektovan wrote: Koliko sam upamtio, jedini iz te generacije koji fabricki pati od korozije je bila Mazda.
Gorane, hoces reci, da su sve astre g kod nas bile udarene???[emoji4] Taj model, tj.odredjene serije su imale jako losu limariju, isto k'o i focus mk1.

Sent from my C6603 using Tapatalk[/quote]

Ti bi se zacudio koliki je procenat auta bio udaren pa popravljen, pogotovo uvoz itd.
Taj model Astra G, bas zbog lose limarije Astre F, je prvi u klasi koji je ponudio 10 god garancije na lim. Mjesecima su stajali bilbordi sa reklamom Astre na dnu mora i natpis, "Osjeca se kao riba u vodi", tako da taj model apsolutno nema problema sa limarijom. Kao sto sam napisao, moja bivsa Astra je kupljena nova 1999. godine, znaci 2. godina modela, do danas nema packe osim ruba gepeka za sta je kriv los popravak.
quarterback
Posts: 10534
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#357 Re: ford focus

Post by quarterback »

tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#358 Re: RE: Re: ford focus

Post by tempuser »

citroen xm wrote: Ne bih sada ulazio u raspravu, ali zar nije malo čudno da su svi Fordovi i Opeli udarani, a ostali toliko stari nisu? Opeli su bolji od Forda, bar po onome što vidim.
Nisu svi ali jako puno jeste, ono sto nije i ono sto je popravljeno kako treba da se popravi auto sa zastitom nema problema. Niko nije postedjen fuseraja i jeftinih zamjenskih dijelova:

G-IV

Imageimage uploading

Image

Audi A4
Image

Megane
Imagepic upload
kB27
Posts: 1069
Joined: 17/02/2016 17:46

#359 Re: ford focus

Post by kB27 »

Ontopic..

Imate li prijedlog kome povjeriti Forda na održavanje, lokacija Sarajevo i okolina?
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#360 Re: ford focus

Post by tempuser »

Power Osik (ex Autoagent) sto je u biti ostatak F-AC
Oni likovi na Butmiru sto su radili u F-AC
Mirso iz Powera privatno
citroen xm
Posts: 17933
Joined: 17/04/2012 22:57

#361 Re: ford focus

Post by citroen xm »

Gorane, ove slike sem prve gdje se vidi blatobran od G4 uopšte ne pokazuju loš popravak već fabričku boljku. Megan 1 je na ovom mjestu trunuo fino, četvorki koliko hoćeš oko brave gepeka i Audi po dnu vrata zbog one gumene lajsne. Naravno sva ta auta kao i Fokus mk1 imaju finih godina pa su nekako i očekivane slične pojave. Ali zbog ranije katastrofalne limarije na Fordu i Opelu baš ih pratim jer sam se nadao da su rješili te probleme. I ono što sam vidio jeste korozija i trulež na skoro svim primjercima starim po 10 godina i više.

Nemam ja tu šta da lažem i petljam, navijam ili ne. Meni ni iz džepa ni u džep jer Forda ne namjeravam kupovati. Lično sam dobar sa čovjekom koji živi vani(ne znam što poninjem ovo uopšte jer će me sada neko napasti da nije lično iskustvo) kome su na Fokusu karavanu mk1 kupljenom novom nakon 7 godina zbog korozije u garanciji zamjenili sva vrata. Neko će pitati u čemu je problem kada je ispoštovana garancija. Problem je u kvalitetu.
kB27
Posts: 1069
Joined: 17/02/2016 17:46

#362 Re: ford focus

Post by kB27 »

tempuser wrote:Power Osik (ex Autoagent) sto je u biti ostatak F-AC
Oni likovi na Butmiru sto su radili u F-AC
Mirso iz Powera privatno
Hvala.

Za Mirsu sam također dobio preporuku, prije radio u F-AC ako se ne varam.
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#363 Re: RE: Re: RE: Re: ford focus

Post by konektovan »

tempuser wrote:
konektovan wrote: Koliko sam upamtio, jedini iz te generacije koji fabricki pati od korozije je bila Mazda.
Gorane, hoces reci, da su sve astre g kod nas bile udarene???[emoji4] Taj model, tj.odredjene serije su imale jako losu limariju, isto k'o i focus mk1.

Sent from my C6603 using Tapatalk
Ti bi se zacudio koliki je procenat auta bio udaren pa popravljen, pogotovo uvoz itd.
Taj model Astra G, bas zbog lose limarije Astre F, je prvi u klasi koji je ponudio 10 god garancije na lim. Mjesecima su stajali bilbordi sa reklamom Astre na dnu mora i natpis, "Osjeca se kao riba u vodi", tako da taj model apsolutno nema problema sa limarijom. Kao sto sam napisao, moja bivsa Astra je kupljena nova 1999. godine, znaci 2. godina modela, do danas nema packe osim ruba gepeka za sta je kriv los popravak.[/quote]
Tacno je da je dolazio prvi sa tolikom garancijom, al' je isto tacno da je kod odredjenih serija bilo fuseraja, i to povelikog kad je zastita od korozije u pitanju. Takodjer i drugi modeli su imali slicnih problema, a vec sam spomenuo focusa mk1, zatim golf 4, passat B5+, i jos masa drugih kod kojih je primjetna losija zastita na pojedinim dijelovima, bez obzira na visegodisnje garancije koje su davali proizvodjaci.

Sent from my C6603 using Tapatalk
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#364 Re: ford focus

Post by tempuser »

Ja ne znam da je ijedan od pomenutih modela imao serijski problem s korozijom, a da nije bio vezan za los popravak, jeftine dijelove i materijale.
Auto sa zastitom ne moze kucati i variti ko Ladu standard.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#365 Re: ford focus

Post by tempuser »

kB27 wrote:
tempuser wrote:Power Osik (ex Autoagent) sto je u biti ostatak F-AC
Oni likovi na Butmiru sto su radili u F-AC
Mirso iz Powera privatno
Hvala.

Za Mirsu sam također dobio preporuku, prije radio u F-AC ako se ne varam.
Radio u F-AC-u, sa ostatkom F-AC ekipe presao u Power.
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#366 Re: RE: Re: ford focus

Post by konektovan »

tempuser wrote:Ja ne znam da je ijedan od pomenutih modela imao serijski problem s korozijom, a da nije bio vezan za los popravak, jeftine dijelove i materijale.
Auto sa zastitom ne moze kucati i variti ko Ladu standard.
Kako objasnjavas cinjenicu da, recimo, golf IV, truhne na par mjesta, k'o sto je prednji blatobran, i dio ispod zadnje sofersajbe, na samom spoju gdje je staklo i lim. Iste stvari sam primijetio na passatu b5+, i to na velikom broju.

Sent from my C6603 using Tapatalk
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#367 Re: RE: Re: ford focus

Post by tempuser »

konektovan wrote:
tempuser wrote:Ja ne znam da je ijedan od pomenutih modela imao serijski problem s korozijom, a da nije bio vezan za los popravak, jeftine dijelove i materijale.
Auto sa zastitom ne moze kucati i variti ko Ladu standard.
Kako objasnjavas cinjenicu da, recimo, golf IV, truhne na par mjesta, k'o sto je prednji blatobran, i dio ispod zadnje sofersajbe, na samom spoju gdje je staklo i lim. Iste stvari sam primijetio na passatu b5+, i to na velikom broju.

Sent from my C6603 using Tapatalk
Truli prednji blatobrani koje vidis su uglavnom dupljaci iz Velasa itd koje je nemoguce zastititi, a za zadnju sajbu ispod brisaca mozes kriviti jeftine i agresivne technosti za pranje sajbe...
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#368 Re: RE: Re: RE: Re: ford focus

Post by konektovan »

tempuser wrote:
konektovan wrote:
tempuser wrote:Ja ne znam da je ijedan od pomenutih modela imao serijski problem s korozijom, a da nije bio vezan za los popravak, jeftine dijelove i materijale.
Auto sa zastitom ne moze kucati i variti ko Ladu standard.
Kako objasnjavas cinjenicu da, recimo, golf IV, truhne na par mjesta, k'o sto je prednji blatobran, i dio ispod zadnje sofersajbe, na samom spoju gdje je staklo i lim. Iste stvari sam primijetio na passatu b5+, i to na velikom broju.

Sent from my C6603 using Tapatalk
Truli prednji blatobrani koje vidis su uglavnom dupljaci iz Velasa itd koje je nemoguce zastititi, a za zadnju sajbu ispod brisaca mozes kriviti jeftine i agresivne technosti za pranje sajbe...
Otkud ti znas da su iz velasa??? Kod kolege, tj. njih dvojice, auta su iz uvoza, nikad nije mjenjano ovdje, nista, pa opet sranje. Moj citroen, star 10 godina, ima par ogrebotina, koje stoje od kako je kupljen, nigdje fleke od korozije, a auto nikad nije garazirano, i jos ga perem ga jeftinim samponima.[emoji4]

Sent from my C6603 using Tapatalk
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#369 Re: RE: Re: RE: Re: ford focus

Post by 530i »

konektovan wrote: Otkud ti znas da su iz velasa??? Kod kolege, tj. njih dvojice, auta su iz uvoza, nikad nije mjenjano ovdje, nista, pa opet sranje. Moj citroen, star 10 godina, ima par ogrebotina, koje stoje od kako je kupljen, nigdje fleke od korozije, a auto nikad nije garazirano, i jos ga perem ga jeftinim samponima.[emoji4]

Sent from my C6603 using Tapatalk
Velas izvozi u Njemačku dijelove, nemoj tako. Gdje će nešto na Opelu, VW ili Škodi da ne valja, to nije moguće. To su savršena auta.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#370 Re: ford focus

Post by amar1994 »

Image
Image
Image
Image
:mrgreen: :mrgreen: :skoljka:

mada kod nas nisam vidjao ovakve lsucajeve :lol: :mrgreen:
citroen xm
Posts: 17933
Joined: 17/04/2012 22:57

#371 Re: ford focus

Post by citroen xm »

Ovo su ekstremni primjerci. Prvo auto loše zaštićeno, a zatim i vlasnik kreten pa ga boli neka stvar i naravno nije na vrijeme sanirao. Ja bi ga prije zapalio nego vozio ovakvog. Ima kod mene u komšiluku jedna Mazda 3 limuzina koja se dezintegriše :) iako se s vremena na vrijeme odradi limarija.
User avatar
Qler
Posts: 23547
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#372 Re: ford focus

Post by Qler »

Ja imam mondea 2005 nema korozije... a sluzbeni je vozan cetiri godine sa dobro ogrebanim zadnjim vratima... nije se prosirila korozija. 2001. godiste.. prva serija mk3.... tako da i te sa korozijom je neko dobro odrzavao...
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#373 Re: RE: Re: RE: Re: ford focus

Post by tempuser »

konektovan wrote: Otkud ti znas da su iz velasa??? Kod kolege, tj. njih dvojice, auta su iz uvoza, nikad nije mjenjano ovdje, nista, pa opet sranje. Moj citroen, star 10 godina, ima par ogrebotina, koje stoje od kako je kupljen, nigdje fleke od korozije, a auto nikad nije garazirano, i jos ga perem ga jeftinim samponima.[emoji4]

Sent from my C6603 using Tapatalk
Iz neposrednog iskustva. Velas je samo sinonim za jeftine zamjenske djelove limarije. Sta mislis da prodavnice tipa Velasa ne postoje vani, da se tamo auto ne popravljaju jeftinim dijelovima? Pa nisu u Velasu dijelovi Made in BiH...
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#374 Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: ford focus

Post by konektovan »

tempuser wrote:
konektovan wrote: Otkud ti znas da su iz velasa??? Kod kolege, tj. njih dvojice, auta su iz uvoza, nikad nije mjenjano ovdje, nista, pa opet sranje. Moj citroen, star 10 godina, ima par ogrebotina, koje stoje od kako je kupljen, nigdje fleke od korozije, a auto nikad nije garazirano, i jos ga perem ga jeftinim samponima.[emoji4]

Sent from my C6603 using Tapatalk
Iz neposrednog iskustva. Velas je samo sinonim za jeftine zamjenske djelove limarije. Sta mislis da prodavnice tipa Velasa ne postoje vani, da se tamo auto ne popravljaju jeftinim dijelovima? Pa nisu u Velasu dijelovi Made in BiH...
Ti hoces da podvalis sad nama svima, kako se i u Njemackoj prodaju dupljaci, proizvedeni u Kirgistanu, al' nikako da objasnis, kako se ta hebena korozija, u 99% slucajeva javlja na istim mjestima, kod odredjenih modela?

Sent from my C6603 using Tapatalk
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#375 Re: ford focus

Post by tempuser »

Naravno da se prodaju. Sta mislis od cega gro Turaka i Polaja tamo zivi? Od servisiranja u zvanicnim servisima i kvalitetnim rez. dijelovima?!?!
Javlja se na 99% istim mjestima jer se upravo ta mjesta u sudarima prva stradaju.
Post Reply