Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#76 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by goran16v »

Poenta je da nema rezona izjednacavati turbodizela sa atmosferskim benzincem na plin iste zapremine kako se tu uglavnom radi. Gledajuci iskljucivo trosak ugradnje i potrosnju tu neki argumenti u prilog plina stoje, ali u praksi su karakteristike tih auta bitno razlicite da bi ih se direkto poredilo.
Treba pogledati cjenovnike, po performansama benzinski ekvivalenti turbodizelima su ili turbo-benzinci manje zapremine ili benzinci iste ili vece zapremine, a njihova cijena je jako bliska cijeni dizela. Kad se u jednacinu ubaci taj faktor kao i cijena ugradnje plinske instalacije na savremeni turbo-motor i njegovo odrzavanje odnosno potrosnja plina na velikom atmosfercu onda ukupna racunica u korist plina postaje jako upitna, a tu i dalje ostaje ona prakticna strana, vozi ili sa bojlerom u gepeku ili bez rezervne gume, manja autonomija, dodatni sistem za odrzavanje itd.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#77 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by goran16v »

lavic wrote:@ Ado,
zanima me tvoj stav o bmw benzincu 3.0 atmosfercu u e90 i e60 kad vec poredis njih i dizele.
Po cemu su oni inferiorniji u odnosu na dizela 3.0 u istoj seriji, dizel 235 KS, a benzinci 258 ili 272 KS?
Ako smijem ja da se umjesam odokativnim komentarom, sama potrosnja atmo 3,0 benzinca ga stavlja u inferiorniji polozaj, a osim parametra KS postoji parametar Nm koji u svakodnevnoj voznji ne treba zaboraviti.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#78 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by johntra »

Da, ali je potrošnja jakog benzinca na plinu i dalje povoljnija od potrošnje ekvivalentnog dizelaša...ovdje govorimo o parama, ne o prosječnoj potrošnji...
lavic
Posts: 3088
Joined: 14/04/2011 15:03

#79 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by lavic »

goran16v wrote:
lavic wrote:@ Ado,
zanima me tvoj stav o bmw benzincu 3.0 atmosfercu u e90 i e60 kad vec poredis njih i dizele.
Po cemu su oni inferiorniji u odnosu na dizela 3.0 u istoj seriji, dizel 235 KS, a benzinci 258 ili 272 KS?
Ako smijem ja da se umjesam odokativnim komentarom, sama potrosnja atmo 3,0 benzinca ga stavlja u inferiorniji polozaj, a osim parametra KS postoji parametar Nm koji u svakodnevnoj voznji ne treba zaboraviti.
Evo ja to nesto gledam, i po meni je veci rezon uzeti benzinca za 15000 eura sa nekih 70-90 000 km no istog dizela za iste pare sa nekih 150 000 km na satu.Sta ti mislis da je pametnije ako se godisnje s njim prelazi do 10000KM.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#80 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by ado-šampion »

lavic wrote:@ Ado,
zanima me tvoj stav o bmw benzincu 3.0 atmosfercu u e90 i e60 kad vec poredis njih i dizele.
Po cemu su oni inferiorniji u odnosu na dizela 3.0 u istoj seriji, dizel 235 KS, a benzinci 258 ili 272 KS?
Ne mislim nista jer takvo auto sebi ne mogu priustiti. Tu pricamo o rednom sestaku benzincu i to itekako do izrazaja dolazi subjektivno misljenje i emocije. Ali ako cemo realno, ko je uzeo 3.0i pored 3.0d? Primjer, vidio sam masu prvih X5 3.0d ali nisam vidio ni jednog 3.0i. S obzirom da mi je takav jedan X5 blizak, kad vidim kako ta dizel masina s 500 Nm tegli 2,3 tone tezak auto, nije mi tesko zakljuciti zasto. :-) Vecina BMWa na cestama danas kod nas su dizeli.
lavic wrote:[
Evo ja to nesto gledam, i po meni je veci rezon uzeti benzinca za 15000 eura sa nekih 70-90 000 km no istog dizela za iste pare sa nekih 150 000 km na satu.Sta ti mislis da je pametnije ako se godisnje s njim prelazi do 10000KM.
Ja mislim da je pametnije uzeti dizela. 150 k nije neka kilometraza, a kome 30 k maraka izgleda puno za auto sa 150 k na satu (i meni izgleda da se razumijemo), onda se taj nateze da uzme auto polovno auto od 30 k. Onda uzmi novog kompakta i uzivaj, ako vec imas te pare. Nikad nisam kontao taj rezon iskreno, za 15000 maraka je ok da je uzme auto sa 150 hiljada na satu, a za 30 000 nije. Cudno. Jedino sto tu ima smisla je da se za 30 zapravo moze uzeti novo. Ali izmedju 70 hiljada i 150 hiljada vala nije razlika, ako nije puno dati za to sa 70, nije puno ni za neko sa 150.

U toj tvojoj kalkulaciji s 10 k godisnje realno s tim od 150 k ces za 5 godina kad ce biti za zamjenu preci jos 50 k. Koji je fazon u tome da uzmes auto sa 70 k i prodas ga sa 120 k.

Rezon o racunici u koju ulazi broj predjenih kilometara/potrosnja i nabavna cijena danas nije aktuelan, jer su danas dizeli objektivno u prednosti apsolutno u svemu, ako ih poredimo s atmosferskim benzincima. Da se ne ponavljam, napisao sam u prethodnom postu.
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#81 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by madner »

Imao sam tu dilemu, moja racunica je bila sljedeca:

1. 2.0t u mojoj konfiguraciji voznje trosi izmedju 12 do 15l. Moze i vise. :D
2. 2.0 cdti trosi 7-8.
3. Plinskom instalacijom bi trosio oko 15 do 20l plina.

S tim da je circa dva covjeka znaju sta mogu ugraditi u taj motor i da na zlom zapadu traze 500 eurica svakih 30 000 km za redovan servis iste. I sto je najgore, plin do 160 km/h, iznad opet benzin.

Tako da, ako je stvarnih 150 000, dizel.
lavic
Posts: 3088
Joined: 14/04/2011 15:03

#82 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by lavic »

I za sadasnje auto polovno sam dao 30+ pa tako da cu i za sljedece polovno dati isto, jer mi se novi kompakti u ovom cjenovnom rangu ne svidjaju i nemaju sta zelim.
A kad govorimo o razlici izmedju 70 i 150 milja na satu kod dizela je vec bilo bar 3 samo-ciscenja dpf-a, turbina kakva je ????, egr, klapne na usisu,dizne, i generalno bezinac i sa istom kilomerazom je u prednosti gledajuci na eventualne kvarove a da ne govorimo sa u pola manjom.

Tako da je meni benzin u prednosti u odnosu na dizela, i razlika od neke 3 litre/100 km nije neki problem.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#83 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by johntra »

Samo je Adi razlika u kilometraži od 70.000 kilometara ništa... :D
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#84 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by madner »

Zato je covjek sampion. :D
lavic
Posts: 3088
Joined: 14/04/2011 15:03

#85 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by lavic »

Vas dvojica ste ga jedva cekali,,,,svak ima svoj neki rezon i ja volim cuti svaciji, ali da bih ga uzeo u razmartanje mora imati objektivne i jake argumente.
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#86 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by madner »

Napisao sam ti ja zasto bih uzeo prije dizela, mada je 70 prema 150 ogromna razlika.
Opet malo zavisi i od modela, glupo mi je kupiti limuzinu i uzet joj gepek.
lavic
Posts: 3088
Joined: 14/04/2011 15:03

#87 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by lavic »

madner wrote:Napisao sam ti ja zasto bih uzeo prije dizela, mada je 70 prema 150 ogromna razlika.
Opet malo zavisi i od modela, glupo mi je kupiti limuzinu i uzet joj gepek.
Ovo je varijanta, ako se sad bude mjenjalo, onda je to ili 325i,330i ili 525i,530i.

Ako to se ne ostvari zbog objektivnih razloga onga bi to prolongirao i cekao da 420i il i428i grand koupe bude 30-35 000 KM.

Ni u jednoj varijanti me plin ne zanima, kad budem imao potrebu za tim, onda bi isao na 1.8 d, 1.6 hdi, 1.6 tdi blue "shit" i ostale stedljive aute.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#88 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by ado-šampion »

Nisam ja mislio bukvalno da je razlika nista, iako ste vas dvojica naravno jedva docekali. :-)

I ja bih itekako volio uzeti auto sa 70 hiljada prije nego sa 150. Ovo auto koje sad imam je kupljeno kad je imalo 50 hiljada na satu. Ali da cu praviti kompromise, tj. uzimati motor koji je po svemu losiji cisto zbog 70 hiljada razlike nisam taj tip. Radije cu sacekati jos malo i uzeti dizela sa 70, ako mi je to vec bitno.

Druga stvar je kad neko nema za te silne moguce popravke, i onda naravno da ce ici benzin, ne bih da mijesamo to dvoje. Ali ko da 30 k ima i za te popravke, tako da...
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#89 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by madner »

Tako i tako bi ti ugradnja bila problematicna i izvan BiH.

DI motori, no siguran sam da Mehi to nije problem. :D
User avatar
konektovan
Posts: 40656
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#90 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by konektovan »

Ja ovo raje sto znam da vozi na plin,gotovo sedmicno idu na servis,stalno neko stelovanje necega?! Kazu samo desetak maraka to kosta,al' usteda je ógromna. Ja licno nikad ne bi vozio na plin,a uz to jos moras ponekad nasuti i benzin,a kod nekih í malo cesce.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#91 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by ado-šampion »

lavic wrote:Vas dvojica ste ga jedva cekali,,,,svak ima svoj neki rezon i ja volim cuti svaciji, ali da bih ga uzeo u razmartanje mora imati objektivne i jake argumente.
Ja sam isto tu da cujem svaciji rezon, ali nazalost toga je ovdje jako malo. Uglavnom vlada neko 'hejterstvo' ili neko gura ono sto on ima. Mene jedno 3-5 godina nije bilo nikako na forumu jer mi zamjena auta nije bila u planu. Sad kad jeste ponovo sam se aktivirao. :-)

Mada, realno evo ja razmatram u zadnje vrijeme jel bolje BMW 1 ili vece auto, jer u klasi vise za cijenu BMWa 1 mozes birati, a meni trenutno ne treba vece. Ni jedan jedini argument me nije ubijedio za vece, a natezem se godinu dana s ljudima ovdje.

Hocu da kazem, kad imas nesto u svojoj glavi tesko da te neko ubijedi u suprotno.
Provozaj dizel i benzin pa vidi koja je razlika na konkretnim modelima. Tu se ipak radi o vecim motorima i taj argument performansi odnosno upotrebljivosti dizela u odnosu na benzinca pada u vodu. Ali kad pricamo o autima dok nekih 150 konja itekako je razlika u performansama izmedju dizela i atmosferskog benzinca, uopsteno govoreci. Ti modeli sto ti gledas su ako se ne varam iz perioda kad je BMW krenuo s direktnim ubrizgavanjem benzina, i kod tih motora je bilo problema s injektorima koji nisu bas jeftini, makar kod ovih slabijih motora u verzijama 16i i 18i.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#92 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by goran16v »

johntra wrote:Da, ali je potrošnja jakog benzinca na plinu i dalje povoljnija od potrošnje ekvivalentnog dizelaša...ovdje govorimo o parama, ne o prosječnoj potrošnji...
Kad u jednacinu ubacis cijenu ugradnje plina u takvog benzinca matematika je bitno drugacija
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#93 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by johntra »

Koja je opet manja od troškova održavanja modernog dizela.
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#94 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by madner »

Ne bas, kvarovi nisu preprogramirani.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#95 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by johntra »

kvarovi čega? na atmosferskom benzincu je svaki kvar jeftiniji od onog na modernom turbodizelu...
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#96 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by madner »

Zato je moderan turbo benzinac tu negdje sa turbo dizelom.

Za 10 godina starog BMWa sa dovoljno kubika ok, jeftinije jeste. Za 3 godine starog BMWa, ne bas.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#97 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by johntra »

ja branim tezu jačih atmosferaca, da im ništa ne fali, po pitanju snage i osjećaja u vožnji, u poređenju sa turbodizelima...
što se tiče turbobenzinaca, mišljenja sam da njima i ne treba plin kao pogonsko gorivo, jer su u mnogim stvarima stigli turbodizelaše...
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#98 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by ado-šampion »

Slazem se u tome Jonhtra, samo kod jacih atmosferaca moras uzeti u obzir da je odrzavanje veceg motora skuplje. A eto ispade da kod odredjenih modela i tu plinsku instalaciju treba odrzavati.

S druge strane kvarovi kod dizela su ako-ako, nije sigurno da ce se ista pokvariti.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#99 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by johntra »

prvo, kod dizela imaš skuplje redovno održavanje u vidu seta kvačila sa plivajućim zamajcem, dok kod jačih atmosferaca set kvačila sa plivajućim zamajcem u većini slučajeva nemaš...koliko je takav set kvačila? čak i skuplje od ugradnje plina u benzinca...
dalje, turbine kod atmosferaca nemaš, a ona će kad tad otići i ne gine reparacija minimum...
DPF, kad-tad promjena...EGR?

kod benzinca najskuplja stavka, ali bukvalno, je dizna...koja se i ne prlja toliko kada se vozi na plin, znači, u startu si sigurniji da neće otići od lošeg goriva...
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#100 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?

Post by madner »

Kad tad je oko 250 000 km.
Post Reply