Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#176 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Bolje ce se usreciti onaj ko kupi automobil s motorom koji se vozio na ovaj nacin, nego onaj sto kupi motor od nekog invalida koji ne prelazi 2.000 rpm s modernim turbodizelom. I onda kuku majko kad crkne turbo, EGR, DMF i ostale skracenice.
- NK33
- Posts: 683
- Joined: 01/02/2015 18:13
#177 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Ja rijetko kad predjem 3000rpm sa 2.0HDi od 138KS. Čim dodjem blizu 2000rpm pokazuje mi da prebacim u veću brzinu (naravno ne prebacujem odmah i ne vozim uvijek po fabričkim uputama nego po svom čejfu), ali valjda ne bi napravili sistem koji mi namjerno sugeriše da mi crkne turbo?direstraits0078 wrote:Bolje ce se usreciti onaj ko kupi automobil s motorom koji se vozio na ovaj nacin, nego onaj sto kupi motor od nekog invalida koji ne prelazi 2.000 rpm s modernim turbodizelom. I onda kuku majko kad crkne turbo, EGR, DMF i ostale skracenice.
Na autoputu u šestoj brzini 130km/h s 2000rpm. Dakle jako rijetko bi išao preko 2700rpm kad bih pratio fabrička uputstva kad da prebacujem brzinu i mislim da nema smisla to što govoriš jer ako ću pratiti fabričke upute jedino kad pretičem mogu doći na nekih 3000rpm.
Jedino uputstvo gdje kažu da bih trebao ići preko 2500rpm je kad sam na autoputu da se pročisti FAP filter. Znači kad bi neko poštovao uputstva i vozio onako kako proizvodjač auta kaže, otišlo bi mu sve to što si nabrojao? Meni baš i nema smisla.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#178 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Vidi, meni ni iz dzepa ni u dzep, imas naucne radove tehnickih instituta o protoku gasova kroz moderne motore s DPF-om i turbokompresorom. Isto tako imas i naucne radove o DMF-u u kojima se otprilike kaze koje su to zone u kojima DMF crkava i zasto. A ti mozes da vozis auto kako tebi odgovara. Proizvodjac se svakako zastitio garancijskim uslovima i sl.
Indikator promjene stepena prijenosa je tu da bi snizio CO2, nema velike veze s mogucnostima motora, koji uglavnom svi imaju max. snagu od 3k rpm pa dalje.
Indikator promjene stepena prijenosa je tu da bi snizio CO2, nema velike veze s mogucnostima motora, koji uglavnom svi imaju max. snagu od 3k rpm pa dalje.
- Qler
- Posts: 23598
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#179 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
ado-šampion wrote:
Usto, taj tvoj dizel je Fordov dizel, koji nije narocito slavan sto se tice dizel motora, i koji je dobro zakasnio s uvodjenjem moderne tehnologije u dizele, i to projektovan 2000. godine. Danas je 2015. godina. Uzmi neki HDI od 140 konja pa usporedi s atmosferskim benzincem.
Ja koliko znam, kod mene je tdci, zadnja verzija (znam da ima el. turbinu nije na vakuum, da je i egr na struju nije na vakum ) 130KS varijanta nije 115KS... tako da nesto ne znam da je bas star.... a znam da je brzi od passata karavana 2.0 tdi sa 140KS provjereno
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#180 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Da,zakasnili su sa uvodjenjem CR,ali kad su ga uveli,prvi su koristili CR druge generacije.ado-šampion wrote:
Usto, taj tvoj dizel je Fordov dizel, koji nije narocito slavan sto se tice dizel motora, i koji je dobro zakasnio s uvodjenjem moderne tehnologije u dizele, i to projektovan 2000. godine.
- NK33
- Posts: 683
- Joined: 01/02/2015 18:13
#181 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Ja idem s pretpostavkom da valjda nisu toliko glupi da dodju na loš glas zbog brzog crkavanje turba, začepljenja DPF-a, itd. kod auta koja se voze po fabričkim instrukcijama. Ali Francuzi su to, nikad im se ne znadirestraits0078 wrote:Vidi, meni ni iz dzepa ni u dzep, imas naucne radove tehnickih instituta o protoku gasova kroz moderne motore s DPF-om i turbokompresorom. Isto tako imas i naucne radove o DMF-u u kojima se otprilike kaze koje su to zone u kojima DMF crkava i zasto. A ti mozes da vozis auto kako tebi odgovara. Proizvodjac se svakako zastitio garancijskim uslovima i sl.
Indikator promjene stepena prijenosa je tu da bi snizio CO2, nema velike veze s mogucnostima motora, koji uglavnom svi imaju max. snagu od 3k rpm pa dalje.
Uglavnom ja ne vozim po tim njihovim instrukcijama jer mi je rano da prebacujem u veću brzinu već na 1800-1900rpm, ali isto tako rijetko kad da idem preko 3000rpm.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#182 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Dođu na loš glas, ali tek kada auto dođe do Bosne, do tada sve radi kako treba.
- beco
- Posts: 3393
- Joined: 25/08/2004 14:22
#183 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
16300 KMDrvosjeca iz Dejcica wrote:Neka je sa srećom. Koliko si je platio ako nije tajna?beco wrote:Pazario danas Toyotu AURIS 1.6 VALMATIC 2011 132 KS
- Better Man
- Posts: 16763
- Joined: 01/10/2006 20:10
#184 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Gdje Clio, da li si ga prodao? Kakva ti je oprema na Aurisu, osnovna ili imaš dvozonsku klimu itd.?beco wrote:16300 KMDrvosjeca iz Dejcica wrote:Neka je sa srećom. Koliko si je platio ako nije tajna?beco wrote:Pazario danas Toyotu AURIS 1.6 VALMATIC 2011 132 KS
- beco
- Posts: 3393
- Joined: 25/08/2004 14:22
#185 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Clio sam prodao za 6500 KM, htio sam ga brzo prodati pa sam spustio za 500 KM. Auris oprema Luna (dvozonska klima dođe). Lakse mi je da ti kazem sta nema a to je cruse control, grijanje sjedista, one dugmice za javljanje mobitela i kožna sjedista (mada ne znam da li su isla u Aurisa). Jos se navikam na Aurisa nekako mi ozbiljnija kola od Clia izgledaju, cak da ti kazem pravo, malo mi fali ona upravljivost od Clia (ne znam to opisati, onaj osjecaj da ga mozes baciti u svaku krivinu).
Ali interesantno Clio 1.2 16v 75 KS isto trosi po Sa u mojim rukaama kao Auris 1.6 132 KS 9-9.5l) Mora da je do mene.
Ali interesantno Clio 1.2 16v 75 KS isto trosi po Sa u mojim rukaama kao Auris 1.6 132 KS 9-9.5l) Mora da je do mene.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#186 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
To ti je tako. Imao sam ja ranije Fabiju 1.2 75KS i Fabiju 1.6 16V 105KS, obje trošile gotovo identično ok o 8-8,5 po gradu.beco wrote:Clio sam prodao za 6500 KM, htio sam ga brzo prodati pa sam spustio za 500 KM. Auris oprema Luna (dvozonska klima dođe). Lakse mi je da ti kazem sta nema a to je cruse control, grijanje sjedista, one dugmice za javljanje mobitela i kožna sjedista (mada ne znam da li su isla u Aurisa). Jos se navikam na Aurisa nekako mi ozbiljnija kola od Clia izgledaju, cak da ti kazem pravo, malo mi fali ona upravljivost od Clia (ne znam to opisati, onaj osjecaj da ga mozes baciti u svaku krivinu).
Ali interesantno Clio 1.2 16v 75 KS isto trosi po Sa u mojim rukaama kao Auris 1.6 132 KS 9-9.5l) Mora da je do mene.
- Better Man
- Posts: 16763
- Joined: 01/10/2006 20:10
#187 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Hvala na odgovoru. Nek ti je sretno.beco wrote:Clio sam prodao za 6500 KM, htio sam ga brzo prodati pa sam spustio za 500 KM. Auris oprema Luna (dvozonska klima dođe). Lakse mi je da ti kazem sta nema a to je cruse control, grijanje sjedista, one dugmice za javljanje mobitela i kožna sjedista (mada ne znam da li su isla u Aurisa). Jos se navikam na Aurisa nekako mi ozbiljnija kola od Clia izgledaju, cak da ti kazem pravo, malo mi fali ona upravljivost od Clia (ne znam to opisati, onaj osjecaj da ga mozes baciti u svaku krivinu).
Ali interesantno Clio 1.2 16v 75 KS isto trosi po Sa u mojim rukaama kao Auris 1.6 132 KS 9-9.5l) Mora da je do mene.
-
- Posts: 1932
- Joined: 10/09/2013 15:59
#188 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Koji motor je najbolje uzeti za Megane 3?
Odrzavanje, kvalitet, snaga
Potrosnja nije toliko bitna.
Odrzavanje, kvalitet, snaga
Potrosnja nije toliko bitna.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#189 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
1.6 316v , nemoj slucajno turbo , nije to za nase usloveLikeLike wrote:Koji motor je najbolje uzeti za Megane 3?
Odrzavanje, kvalitet, snaga
Potrosnja nije toliko bitna.
odma plin ugradi
-
- Posts: 9078
- Joined: 20/02/2014 01:02
#190 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Amare, ja stvarno nisam očekivao da ćeš i ti početi zajebavati ljude.
-
- Posts: 1932
- Joined: 10/09/2013 15:59
#191 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Plin ne dolazi u obziramar1994 wrote:1.6 316v , nemoj slucajno turbo , nije to za nase usloveLikeLike wrote:Koji motor je najbolje uzeti za Megane 3?
Odrzavanje, kvalitet, snaga
Potrosnja nije toliko bitna.
odma plin ugradi
Da li je kvalitetniji taj 1.6 benzin od dizela 1.5 sa 110 konja??
btw vise sam naklonjen benzincima i to sto jednostavnijim motorima, da ima sto manje mana i da je sto jeftiniji za odrzavati Nije mi bitno da li trosi 8 ili 12l.
Sta mislite koje auto je najbolje kupiti? Astra, Focus, PUG 308, Megane, svi godiste 2011-2013??
- KB9
- Posts: 8449
- Joined: 26/10/2014 08:20
#192 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
pezo bez ikakve dvojbe
-
- Posts: 21653
- Joined: 05/11/2009 11:49
#193 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Motori kao motor su tu negdje, u mehanickom smislu. Medjutim, ja ne vjerujem smecarskom Delphi ubrizgavanju od kojeg lako moze zaboljeti glava, tako da je 1.6 16v bolji izbor.
E sad, imas 1.5dCi verzije i sa Siemens ubrizgavanjem, to bi trebale biti verzije sa 105 i 110ks, i na njima bi trebalo da nema problema.
E sad, imas 1.5dCi verzije i sa Siemens ubrizgavanjem, to bi trebale biti verzije sa 105 i 110ks, i na njima bi trebalo da nema problema.
- basicm
- Posts: 10461
- Joined: 16/01/2012 21:38
#194 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
1.5 dci 110 konjova je pravi motor. Nikakve pumpe i ubrizgavanja ne prave problem. Radi tiho, mirno, ide, i 1.6 hdi je za njega traktor. Kvaliteta unutrasnjosti je druga tema, tu bi pezov mogao biti bolji.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#195 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Sta rece pa osta ziv
Ocigledno nisi slusao , probao novije 1.6 hdi masine sa 115 ili najnovije bluehdi sa 120ks , da ne govorim koji je jaci i ima bolji ob. moment
Ocigledno nisi slusao , probao novije 1.6 hdi masine sa 115 ili najnovije bluehdi sa 120ks , da ne govorim koji je jaci i ima bolji ob. moment
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#196 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Ako pricas o 1.6 hdi motoru od kraja 2010, mislim da grijesis, i to drasticno. Dosta ugladjenije djeluje od renaulta, ma da i renault zna praviti dobre dizelase.basicm wrote:1.5 dci 110 konjova je pravi motor. Nikakve pumpe i ubrizgavanja ne prave problem. Radi tiho, mirno, ide, i 1.6 hdi je za njega traktor. Kvaliteta unutrasnjosti je druga tema, tu bi pezov mogao biti bolji.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#197 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Pa ja , to su ovi sa jednom bregastom i 8vkonektovan wrote:Ako pricas o 1.6 hdi motoru od kraja 2010, mislim da grijesis, i to drasticno. Dosta ugladjenije djeluje od renaulta, ma da i renault zna praviti dobre dizelase.basicm wrote:1.5 dci 110 konjova je pravi motor. Nikakve pumpe i ubrizgavanja ne prave problem. Radi tiho, mirno, ide, i 1.6 hdi je za njega traktor. Kvaliteta unutrasnjosti je druga tema, tu bi pezov mogao biti bolji.
Inace je 1.6hdi bio Bog i batina u ovoj klasi motora, sve do pojave hondinog 1.6 dizela
-
- Posts: 21653
- Joined: 05/11/2009 11:49
#198 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
Objektivno po cemu je Bog i batina u klasi? Mrtvi prosjek, nije od konkurencije bolji ni kvalitetom izrade ni performansama.
1.6dCi, 1.6mJET, 1.6CDTI, ga ostavljaju u prasini, a sto se tice kvalitete, i tu bi se moglo diskutovati. Kakvih motora u klasi ima, HDi nije da nije imao djecijih bolesti.
Po meni najbrutalniji mali motor je 1.7 CRDi, 141ks, 340NM (a nikakvih problema nema), ali sto se kaze, svaki cigo svog konja hvali.
1.6dCi, 1.6mJET, 1.6CDTI, ga ostavljaju u prasini, a sto se tice kvalitete, i tu bi se moglo diskutovati. Kakvih motora u klasi ima, HDi nije da nije imao djecijih bolesti.
Po meni najbrutalniji mali motor je 1.7 CRDi, 141ks, 340NM (a nikakvih problema nema), ali sto se kaze, svaki cigo svog konja hvali.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#199 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
bio nekad kad se tek pojavio , malo i ja pretjerujem , ma ne hvalim ga , nije bezgresanNediM17 wrote:Objektivno po cemu je Bog i batina u klasi? Mrtvi prosjek, nije od konkurencije bolji ni kvalitetom izrade ni performansama.
1.6dCi, 1.6mJET, 1.6CDTI, ga ostavljaju u prasini, a sto se tice kvalitete, i tu bi se moglo diskutovati. Kakvih motora u klasi ima, HDi nije da nije imao djecijih bolesti.
Po meni najbrutalniji mali motor je 1.7 CRDi, 141ks, 340NM (a nikakvih problema nema), ali sto se kaze, svaki cigo svog konja hvali.
dobar je taj crdi , da da , od cega najveca mana zacepljenje uljnih kanala
recimo 1.7 cdti 131ks je bio jaci od njega , al i dosta lijen , ne znam mislim da je od 1.6 hondin najbolji . Uglavnom su svi bolji od 1.6 tdi (koji je najslabiji
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#200 Re: Ford Focus/Peugeot 308/Renault Megane 3?
1.6 hdi prve generacije, verzija od 109 KS, je bio avion kad je tek izasao, i jeo je za dorucak, na papiru tada jace cdti, crdi motore, a honda tada nije ni imala svoj motor, vec isuzu, a i ovaj novi, tj. zadnje generacije, apsolutno ne zaostaje ni za jednim slicne snage, a o potrosnji, smijesno ih je porediti.amar1994 wrote:bio nekad kad se tek pojavio , malo i ja pretjerujem , ma ne hvalim ga , nije bezgresanNediM17 wrote:Objektivno po cemu je Bog i batina u klasi? Mrtvi prosjek, nije od konkurencije bolji ni kvalitetom izrade ni performansama.
1.6dCi, 1.6mJET, 1.6CDTI, ga ostavljaju u prasini, a sto se tice kvalitete, i tu bi se moglo diskutovati. Kakvih motora u klasi ima, HDi nije da nije imao djecijih bolesti.
Po meni najbrutalniji mali motor je 1.7 CRDi, 141ks, 340NM (a nikakvih problema nema), ali sto se kaze, svaki cigo svog konja hvali.
dobar je taj crdi , da da , od cega najveca mana zacepljenje uljnih kanala
recimo 1.7 cdti 131ks je bio jaci od njega , al i dosta lijen , ne znam mislim da je od 1.6 hondin najbolji . Uglavnom su svi bolji od 1.6 tdi (koji je najslabiji