Pozdrav raja, da ne otvaram novu temu prikacit cu se na ovu.
Imam u planu ovo ljeto ako sve bude kako treba da kupujem auto. Onako trazio sam sve i svasta, jer ne favoriziram niti jednu marku automobila i za oko mi je zapao Stilo. Prije svega sto je jeftiniji od npr. Peugeot 307, Astre H itd.koji su mi također fini auti.
Citao sam mnogo i trazio informacija o Stilu i misljenja su podijeljena...od onih ma ''govno upakovano u papir'' do onih da je fenomenalan auto.
Mene zanimaju iskustva vozaca Stila, kako ona losa tako i dobra.
Ja bih trazio od prilike godista 2003,2004 +....., prednost bih dao onom sa 2/3 vrata, mada i ako bi naletio kakav fin primjerak sa 4/5 ne bi bjezao od toga. Također nebi zalio dati ni 6500-7000 KM za solidan primjerak.
I jos samo nesto, da li je elktronika sređena kod ovih 2003+, jer ja mislim da bih ga razbi svega da mi nes stalno bibice
Et ko je voljan nek baci koji komentar, pomogne i slicno... hvala unaprijed.
FIAT STILO 1.9 JTD
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 317
- Joined: 21/12/2009 21:16
#52 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Kod mene je stilo preko 4 godine, 1.9 od 59KW, prije njega sam vozio peugeota 206 i mogu ti reci da me stilo bas pozitivno iznenadio.
-
- Posts: 5
- Joined: 03/04/2014 16:43
#53 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Koje je godiste taj kod tebe, kako ide taj od 80 HP, je li lijen? Ima li problema sa elektronikom?majstor_m wrote:Kod mene je stilo preko 4 godine, 1.9 od 59KW, prije njega sam vozio peugeota 206 i mogu ti reci da me stilo bas pozitivno iznenadio.
Ja bih ipak ganjao ovaj od 116 HP.
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#54 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Ganjaj neki koji ce biti u najboljem stanju...
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#55 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
kako se zvala ona tv serija? crveni patuljak, tako nesto...
e tako sam se ja osjecao kada sam, dok sam trazio sebi auto, probao stilo od prijatelja. inace, covjek pazi auto, redovan servis i sve, al brate, kad ga upalis, sve nesta blinka, lampice se pale i gase ko lude, vazda nesto pisti, zvoni... motor ok, udobnost ok...
hvala, ali ne hvala...
e tako sam se ja osjecao kada sam, dok sam trazio sebi auto, probao stilo od prijatelja. inace, covjek pazi auto, redovan servis i sve, al brate, kad ga upalis, sve nesta blinka, lampice se pale i gase ko lude, vazda nesto pisti, zvoni... motor ok, udobnost ok...
hvala, ali ne hvala...
-
- Posts: 5
- Joined: 03/04/2014 16:43
#56 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Ma znam da se ne treba limitirati na neki motor...ali ovih od 116HP najvise ima u ponudi...al et moze i drugi neki, kako kazes koji je u najboljem stanju.drndalo wrote:Ganjaj neki koji ce biti u najboljem stanju...
To je mene i strah da ne bude problema oko toga.Ned071 wrote:kako se zvala ona tv serija? crveni patuljak, tako nesto...
e tako sam se ja osjecao kada sam, dok sam trazio sebi auto, probao stilo od prijatelja. inace, covjek pazi auto, redovan servis i sve, al brate, kad ga upalis, sve nesta blinka, lampice se pale i gase ko lude, vazda nesto pisti, zvoni... motor ok, udobnost ok...
hvala, ali ne hvala...
Inace vozio sam jednog od komsije i ide ko lud. Ali sve nesto skripi unutra (jel to bas toliko nekvalitetan interier?onako na oko mi je ok), mjenjac mu nece u 2.brzinu... al to sam sve pridodao neodrzavanju, jer ga ovaj samo sipa i vozi.
Kaze također ovaj komsija da potrosnju rijetko kad nagura preko 5l, sto je meni ipak malo suhveli za 116 HP.
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#57 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Imao sam Stilo 1.8-16v, lijep, brz, udoban, gradska potrošnja oko 10,5l, otvorena oko 7. Kvarovi: letva volana, motor prednjih brisača, zadnji selen blokovi, problema sa strujom nisam imao. Generalno, ako ubodeš dobar peimjerak, nece biti problema, a ako ubodeš "baraku" naje.ao si.
Imao sam i Lybru 1.9 jtd 85 kw, nju navodim radi potrošnje, nije mogla ispod 8,3 gradske, otvoreno je oko 5. Ovaj motor je odličan.
Ja da opet biram u cjenovnom rangu tvog budžeta, prije bih Lybru jtd nego Stilo jtd, mnogo je ozbiljniji automobil, a košta isto.
Imao sam i Lybru 1.9 jtd 85 kw, nju navodim radi potrošnje, nije mogla ispod 8,3 gradske, otvoreno je oko 5. Ovaj motor je odličan.
Ja da opet biram u cjenovnom rangu tvog budžeta, prije bih Lybru jtd nego Stilo jtd, mnogo je ozbiljniji automobil, a košta isto.
-
- Posts: 5
- Joined: 03/04/2014 16:43
#58 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Ja sam mislio da taj 1.8 trosi vise, jer on ima ako se ne varam 130 HP. Ja sam također otvoren i za benzinca, jer sse mogu u boljem stanju naci.
A nadam se da necu na ''baraku'' naletiti. Vodim se onom ''jeftinije je skuplje''.
Ne bi Lybru buraz.
A nadam se da necu na ''baraku'' naletiti. Vodim se onom ''jeftinije je skuplje''.
Ne bi Lybru buraz.
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#59 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Ako je i benzinac opcija pogledaj i ovog http://www.pik.ba/artikal/4613353/fiat- ... o-02-2015/
-
- Posts: 5
- Joined: 03/04/2014 16:43
#60 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Ne valja link.LeKo wrote:Ako je i benzinac opcija pogledaj i ovog http://www.pik ba/artikal/4613353/fiat-stilo-registrovan-do-02-2015/
Edit: Nasao sam.
-
- Posts: 2
- Joined: 06/04/2014 22:11
#61 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Zdravo,kupio sam fiata stila 1.9 jtd 115ks prije par dana, auto je sa 2/3 vrata sportska verzija (spojler,pragovi,ozvucenje), auto je stvarno fenomenalno, samo me malo zeza sto jos nisam shvatio sve kako da koristim, npr. kako da upalim radio bez kontakta ,namjestim ja u meniju ono da radi bez kontakta i kasnije ne znam kako da ga ugasim dok ponovo ne podesim u meniju, trebalo bi da se pali na onaj kolutic gdje se i pojacava, a nece ,kako funkcionise frizider,grijaci sjedista.. i tako to .Hvala unaprijed.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#62 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Možeš ga upaliti bez toga da ne pališ auto....svaki to mora, nakon 20 minuta se sam ugasi ili ga ti ugasiš sam na isti taster....grijače sjedišta nisam imao, ali nema velike filozofije, upališ i ugasiš kad ti se ugrije...frižider radi na principu da imaš otvor u njemu koji okreneš da pušta hladan zrak, ali to radi samo kad ti je upaljena klima...
-
- Posts: 2
- Joined: 06/04/2014 22:11
#63 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Sigurno se onda ono dugme pokvarilo, nista onda štimat ću preko menija da ne troši bateriju sa kontaktom,i znate li možda koliko troši bateriju kada radi radio ili cd u njemu ono bez kontakta.Hvala.johntra wrote:Možeš ga upaliti bez toga da ne pališ auto....svaki to mora, nakon 20 minuta se sam ugasi ili ga ti ugasiš sam na isti taster....grijače sjedišta nisam imao, ali nema velike filozofije, upališ i ugasiš kad ti se ugrije...frižider radi na principu da imaš otvor u njemu koji okreneš da pušta hladan zrak, ali to radi samo kad ti je upaljena klima...
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#64 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Ne troši ti puno, a i vremenski je ograničen da se ugasi, tako da ti ne može istrošiti akumulator...
-
- Posts: 33
- Joined: 04/05/2010 13:36
#65 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
pozdrav,
da ne otvaram novu temu... treba mi nastavak ili kako ga vec zovu da ugradim aftermarket cd player umjesto fabrickog kasetasa u fiat stila. Zna li iko gdje bi to mogao nabaviti i pribliznu cijenu?
hvala unaprijed onima sa korisnim odgovorima
da ne otvaram novu temu... treba mi nastavak ili kako ga vec zovu da ugradim aftermarket cd player umjesto fabrickog kasetasa u fiat stila. Zna li iko gdje bi to mogao nabaviti i pribliznu cijenu?
hvala unaprijed onima sa korisnim odgovorima
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
-
- Posts: 33
- Joined: 04/05/2010 13:36
#67 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
ne radi link, ali hvala u svakom slucaju, i ja sam uspio naci na pikuLeKo wrote:www.pik ba/artikal/9627433/radio-cd-blenda-adapter-fiat-stilo/ eto ga.
-
- Posts: 21681
- Joined: 05/11/2009 11:49
#69 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Rastrosni i tromi, osim ako ne uzmes 1.8 ili 2.4, u tom slucaju samo vise nisu tromi, a jos su vise rastrosni. Ako radis malo kilometara, bolji od dizela.staradis wrote:Kakvi su benzinci
-
- Posts: 1872
- Joined: 03/04/2012 17:40
#70 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Pravo malo, gledam ga sebi jer su malo para. Godišnje prelazim 7-10 000
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#71 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
1,6, između devet i deset po gradu, nije neki trkač...
1,8 dodaj dva litra više, ide bolje...
2,4 dodaj pet litara više, ide jako dobro..
najsigurnija opcija je 1,6, jer je najjeftiniji za održavanje i pokazao se solidnim...
1,8 dodaj dva litra više, ide bolje...
2,4 dodaj pet litara više, ide jako dobro..
najsigurnija opcija je 1,6, jer je najjeftiniji za održavanje i pokazao se solidnim...
-
- Posts: 31
- Joined: 23/01/2014 08:34
#73 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
iat Stilo 1,9 JTD 8V 112, 115 KS (2001-2004)
OD pre poznat diezel motor s sitnim prepravkama. Sa svojih 115 KS savršeno se nosi sa vrlo dobrom karoserijom, a auto je pouzdan, brz i štedljiv sa svoji 6-9 litara potrošnje. Kao boljka ovih motora pokazuje se MAF senzor koji guta snagu motora, ako je neispravan. Svi ostali delovi su pouzdani i spada u jedan od najboljih fiatovih motora. Agregat od 1.9 litara (JTD) i jednim bregastim vratilom nudi se u dve verzije, sa 80 odnosno od 115 KS. Razlika je u turbo punjaču, i drugačije proračunatom menjaču (slabiji motor ima kraće prenosne odnose).
Od Decembra 2005-te i 1.9 JTD dodatno pojačan na 120 KS.
Fiat Stilo 1,9 JTD 8V 120 KS (2006-2007)
najnovija varijanta raširenog 1,9 motora
Fiat Stilo 1,9 JTD 16V 140 KS (2004-2007)
Evoluirani 8V JTD, vrlo moćan i fantastično odgovara Stilu. Daje mu sportski duh.
Vrh ponude je JTD agregat od 140 KS iste radne zapremine (1.910 ccm) sa dve bregaste osovine (DOHC) koji se prvo ugrađivao u modele Alfa Romea. Izuzetno je elastičan, ponajviše zbog izdašnog obrtnog momenta od 305 Nm pri 2000 o/min, ima impresivna međuubrzanja i u petom stepenu prenosa. Postiže maksimalnu brzinu od 203 km/h, a troši u proseku manje od 7,0 litara evro dizela što je u odnosu na mogućnosti motora zaista malo. Prilično je tih (tiši je samo Renaultov dCi i Peugeotov HDI) , čak i kad je hladan, snagu razvija ravnomerno i posustane tek kada dođe do 4000 o/min, kada primetno gubi dah.
Kod JTD motora najčešće su problem EGR ventil i MAF senzor (merač protoka vazduha). Kod dizela motora može da se pohaba takozvani “plivajući zamajac”, koji nije jeftin, kvar se manifestuje vibracijama.
Kod modela 1.9 JTD često stvaranju mehaničke vibracije i buku (šištanje) kod hladnog starta. Greška izazvana gumenim umetkom u remenicu radilice.
Kod modela 1.9 JTD proizvedeni u julu 2002., pri ubrzanju iz 2000 u 3000 obrtaja, dešava se neujednačeno ubrzanje zbog greške u elektronici motora.
http://mlfree.com/fiat-stilo-2001-2007/
OD pre poznat diezel motor s sitnim prepravkama. Sa svojih 115 KS savršeno se nosi sa vrlo dobrom karoserijom, a auto je pouzdan, brz i štedljiv sa svoji 6-9 litara potrošnje. Kao boljka ovih motora pokazuje se MAF senzor koji guta snagu motora, ako je neispravan. Svi ostali delovi su pouzdani i spada u jedan od najboljih fiatovih motora. Agregat od 1.9 litara (JTD) i jednim bregastim vratilom nudi se u dve verzije, sa 80 odnosno od 115 KS. Razlika je u turbo punjaču, i drugačije proračunatom menjaču (slabiji motor ima kraće prenosne odnose).
Od Decembra 2005-te i 1.9 JTD dodatno pojačan na 120 KS.
Fiat Stilo 1,9 JTD 8V 120 KS (2006-2007)
najnovija varijanta raširenog 1,9 motora
Fiat Stilo 1,9 JTD 16V 140 KS (2004-2007)
Evoluirani 8V JTD, vrlo moćan i fantastično odgovara Stilu. Daje mu sportski duh.
Vrh ponude je JTD agregat od 140 KS iste radne zapremine (1.910 ccm) sa dve bregaste osovine (DOHC) koji se prvo ugrađivao u modele Alfa Romea. Izuzetno je elastičan, ponajviše zbog izdašnog obrtnog momenta od 305 Nm pri 2000 o/min, ima impresivna međuubrzanja i u petom stepenu prenosa. Postiže maksimalnu brzinu od 203 km/h, a troši u proseku manje od 7,0 litara evro dizela što je u odnosu na mogućnosti motora zaista malo. Prilično je tih (tiši je samo Renaultov dCi i Peugeotov HDI) , čak i kad je hladan, snagu razvija ravnomerno i posustane tek kada dođe do 4000 o/min, kada primetno gubi dah.
Kod JTD motora najčešće su problem EGR ventil i MAF senzor (merač protoka vazduha). Kod dizela motora može da se pohaba takozvani “plivajući zamajac”, koji nije jeftin, kvar se manifestuje vibracijama.
Kod modela 1.9 JTD često stvaranju mehaničke vibracije i buku (šištanje) kod hladnog starta. Greška izazvana gumenim umetkom u remenicu radilice.
Kod modela 1.9 JTD proizvedeni u julu 2002., pri ubrzanju iz 2000 u 3000 obrtaja, dešava se neujednačeno ubrzanje zbog greške u elektronici motora.
http://mlfree.com/fiat-stilo-2001-2007/
-
- Posts: 218
- Joined: 13/03/2013 23:53
#74 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Pozz
Zna li neko gdje naci podizace zadnjih\prtljaznih vrata,da ne lutam dzaba...
U pitanju je stilo 3 vrata 2005 1.9 mjtd
Zna li neko gdje naci podizace zadnjih\prtljaznih vrata,da ne lutam dzaba...
U pitanju je stilo 3 vrata 2005 1.9 mjtd
-
- Posts: 13000
- Joined: 10/06/2016 12:35
#75 Re: FIAT STILO 1.9 JTD
Ako mislis na amortizere-liftere gepeka, kupi nove u autodijelovima, samo izmjeri duzinu, 10-20KM/kom su najcesce, trebalo bi da imaju svi autodijelovi jer je to univerzalno, za vecinu auta odgovara, samo je razlika u duzini i samim time otporu koji amortizer pravicaffeinefreak wrote:Pozz
Zna li neko gdje naci podizace zadnjih\prtljaznih vrata,da ne lutam dzaba...
U pitanju je stilo 3 vrata 2005 1.9 mjtd