FIAT KONZUMENTI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
citroen xm
Posts: 18112
Joined: 17/04/2012 22:57

#3676 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by citroen xm »

Baš su ga smješali. :-) Mada sam vidio jednog na ulici i ipak je privlačniji od prošlih modela.
User avatar
ElRe
Posts: 10818
Joined: 12/12/2011 11:28

#3677 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

http://www.vrelegume.rs/vesti1/alfa-rom ... rezultati/

Tekst jeste zlonamjeran, ali rezultati prodaje Giulie nisu dobri.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#3678 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Nije ni blizu koliko su planirali. Islo se sa 70k primjeraka godisnje na globalnom nivou,a bice dobro ako dobace do 50k.
Ocito je neko pogrijesio u procjenama,a i nedostatak karavanske izvedbe je minus.
User avatar
ElRe
Posts: 10818
Joined: 12/12/2011 11:28

#3679 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Najvaznije je da Giulia sljedece godine dobije FL verziju jer dolazi novi BMW 3. MB i Audi svakako godisnje vrse upgrade svojih modela.
Na netu se moze procitati da je veliki podbacaj zabiljezen u SADu, a razlog je odnos FCA prema dilerima, sami dileri i postprodaja. Ako je tako u SADu, vjerujem da nista bolja situacija nece biti ni u Kini, Indiji i ostalim velikim trzistima. Na kraju ostaje samo Evropa i tako se vracamo na pocetak price.

I jos jedan porazavajuca stvar za FCA je ta da im treba i vise od godine dana da izbace novi model na svim trzistima. Eto, npr Giuliu su tek lansirali u Kini, a za trzista sa volanom na desnoj strani su je dobila prije par mjeseci. Njemci, a i Jaguar, sve to odrade za mjesec dana.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3680 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

ElRe wrote:http://www.vrelegume.rs/vesti1/alfa-rom ... rezultati/

Tekst jeste zlonamjeran, ali rezultati prodaje Giulie nisu dobri.

portal, a i tekst, je smeće neviđeno....mislim da svi trebamo prvo uporediti broj proizvedenih i prodatih modela, pa onda izvlačiti zaključke...na neka tržišta van EU prodaja i nije počela kako treba, pa u tome isto treba tražiti uzroke...ali, generalno, karavan nedostaje...
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#3681 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Prodaja Giulije je na nekuh 2000 kom/mj u EU.
Kad dodas jos nekih 2000 u ostatku svijeta ispade da se prodaje oko 4000/mj sto je manje od planiranog.
Ali pazi,nigdje nisi procitao kako se npr XE od nove godine prodaje duplo slabije nego Giulia i vrti se na oko 1000 kom/mj. Govorim za EU.
Iznimka je samo mjesec mart gdje je XE imao stvarno dobar mjesec,a onda opet pad.
Hajmo reci,slicno se prodaju,ali citas samo kako je Giulia podbacila.
User avatar
ElRe
Posts: 10818
Joined: 12/12/2011 11:28

#3682 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Licno smatram da XE ne moze biti konkurent Giuliji niti BMW 3, osim u segmentu vozne dinamike. Probao sam XE kada je bila prezentacija ispred SCCa i poprilicno je jeftilen unutra, tj necu pretrati ako kazem da je u rangu bolje opremljenog Talismana.

Sada sam provjeravao na bestselingcars i leftlane, i F-Pace se slicno prodaje kao i XE, tj nema neke vece razlike. Vidjecemo Stelvia.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#3683 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Ned071 »

citam to sto pisete, kako vas cudi losa prodaja... onda skontam kako je drug havana stavio u izlog lanciu kad sam se vracao iz porodilista... dijete vozim u predskolskom istom turom, lancia mu jos stoji, zauzima prostor... :mrgreen: ko ce bolan dat za alfu 70 hiljada maraka
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#3684 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by madner »

Karavan je bitan samo u Evropi.
Throttle
Posts: 13000
Joined: 10/06/2016 12:35

#3685 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Throttle »

Ma vjerovatno naglasavaju losu prodaju Alfe zbog toga sto je malo modela pa se hvataju za Giuliu i Stelvija da ih izvuce
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#3686 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Islo se sa nekom cifrom od 70k prodanih primjeraka godisnje na globalnom nivou. Kako sad ide daj Boze da dobace na 50k,sto je dosta losije od procjena.
E sad,to ne mora predstavljati problem,a i moze. Sve zavisi kako su optimizirali proizvodnju,koliko je kapaciteta proizvodnje iskoristeno,koliko zaposlenih imaju za taj kapacitet...
Jedino sto ide iznad njihovih ocekivanja je prodaja QV modela.
Opet kazem,XE se dobro prodavao dok Giulia nije dosla. Kad se prodaja Giulije uhodala,XE je pao dobro sa prodajom i Giulia se prodaje nesto bolje od njega. Ali svi citamo kako je Giulia zakazala,a XE je valjda sve ok.
Mr.Fundamental
Posts: 561
Joined: 21/04/2009 18:48

#3687 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Mr.Fundamental »

Ti podaci o lošoj prodaji samo još jednom potvrđuju surove zakone tržišta, a to je da kvalitetu možeš odjednom podići/stvoriti, ali imidž nikako. On se postepeno gradi, traži kontinuitet i dok jako sporo raste, može vrlo lahko da opadne. I to ne važi samo u autoindustriji, već u bilo kojoj oblasti.

Treba samo pogledati Kia/Hyundai grupaciju, koja izbacuje već 3-4 generaciju auta kojima ništa ne fali. Predrasuda je sve manje, prodaja im zapravo vrlo dobro ide, svake godine nove rekorde postavljaju, ali još uvijek ne ide onoliko dobro koliko bi išla da se samo gleda omjer kvalitete i cijene. I kada tom problemu dodaš još nepostojanje karavanske verzije koja u Evropi itekako sabotira prodaju, problem loše dilerske mreže koja je posebno prisutna u Sjevernoj Americi, onda dobiješ ovako loše cifre.

A što se tiče Jaguara, njegov XE i F-Pace nisu toliko pod rendgenom kao Giulia/Stelvio, jer se Jaguar, za razliku od Alfe, ne diže iz pepela u pokušaju da ponovo stane na noge, niti mu prodaja ta dva modela radi toliko o glavi koliko Alfi.
User avatar
ElRe
Posts: 10818
Joined: 12/12/2011 11:28

#3688 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Budzet Jaguara je neogranicen, za razliku od Fiatovog budzeta. Nekada mislim, da je za AR i Lanciu bilo najbolje da su ih kupili Tata, Mahindra, Geely i koji bi bez upitnika i odlaganja finansirali njihov oporavak.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#3689 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by 530i »

Nekako mi se čini da nema posebno razrađene strategije za prodaju i za pokrivanje tržišta.
Ako se traže karavani, daj karavana.
Ako se traži SUV daj SUV.
Ako je neki crossover daj to.
Ako je dobar dio prodaje u flotnim vozilima daj napravi dobar menadžerski tim i prodaji flotno, sa posebnom opremom i dobrom cijenom.

Premda je Fiat solidan u tim flotnim prodajama, nerijetko viđam nove Pandu i Tipo da su rentacar vozila, BiH ili Hr tablica. Marketauto radi solidan posao da prodajom dostavnih auta. Dakle može se ako se hoće.
User avatar
konektovan
Posts: 40591
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#3690 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by konektovan »

ElRe wrote:Budzet Jaguara je neogranicen, za razliku od Fiatovog budzeta. Nekada mislim, da je za AR i Lanciu bilo najbolje da su ih kupili Tata, Mahindra, Geely i koji bi bez upitnika i odlaganja finansirali njihov oporavak.

Kad sam ja to govorio, najvece zlo za alfu je sam fca.
Seawolf
Posts: 7711
Joined: 14/06/2012 22:59

#3691 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

mali_milojica wrote:Islo se sa nekom cifrom od 70k prodanih primjeraka godisnje na globalnom nivou. Kako sad ide daj Boze da dobace na 50k,sto je dosta losije od procjena.
E sad,to ne mora predstavljati problem,a i moze. Sve zavisi kako su optimizirali proizvodnju,koliko je kapaciteta proizvodnje iskoristeno,koliko zaposlenih imaju za taj kapacitet...
Jedino sto ide iznad njihovih ocekivanja je prodaja QV modela.
Opet kazem,XE se dobro prodavao dok Giulia nije dosla. Kad se prodaja Giulije uhodala,XE je pao dobro sa prodajom i Giulia se prodaje nesto bolje od njega. Ali svi citamo kako je Giulia zakazala,a XE je valjda sve ok.
Po nekoj gruboj procjeni (naravno, sve zavisi i od zarade po jednoj proizvedenoj jedinici, kao i od ukupnih troškova razvoja i marketinga), granica rentabilnosti tvornice bi trebala biti na oko 55.000 proizvedenih vozila godišnje. To je broj vozila koji se dobije kada se najmanji broj jedinica proizvedenih po jednoj smjeni (oko 225 vozila u 7,5 satnoj smjeni, sa taktom od prosječno jednog vozila u dvije minute) pomnoži sa brojem radnih dana u sedmici (5 dana) i sa brojem radnih sedmica u godini (48 sedmica).

Sve što je manje od ovoga broja, trebalo bi ozbiljno da zabrine "vlasnike kapitala", naravno pod uslovom da se ne radi o vozilima kod kojih se ostvaruju velike pojedinačne zarade (a čisto sumnjam da je to slučaj kod Giulie / Stelvia).

Trebali su bolje iskoristiti mogućnosti novorazvijene platforme, jer platforma sa međuosovinskim razmakom od 280 do 285 cm, uzdužno ugrađenim motorom i pogonom na stražnje ili na sva 4 kotača, pruža mogućnosti za proizvodnju (i prodaju) puno karoserijskih varijanti: limuzina, touring (karavan), klasičan coupé sa dvoja vrata, cabriolet, coupé sa 4 vrata, fastback sa 5 vrata (kao BMW 3 GT), SUV (dobro, to imaju), coupé SUV i obiteljski van sa tri reda sjedala.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#3692 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Seawolf wrote:
mali_milojica wrote:Islo se sa nekom cifrom od 70k prodanih primjeraka godisnje na globalnom nivou. Kako sad ide daj Boze da dobace na 50k,sto je dosta losije od procjena.
E sad,to ne mora predstavljati problem,a i moze. Sve zavisi kako su optimizirali proizvodnju,koliko je kapaciteta proizvodnje iskoristeno,koliko zaposlenih imaju za taj kapacitet...
Jedino sto ide iznad njihovih ocekivanja je prodaja QV modela.
Opet kazem,XE se dobro prodavao dok Giulia nije dosla. Kad se prodaja Giulije uhodala,XE je pao dobro sa prodajom i Giulia se prodaje nesto bolje od njega. Ali svi citamo kako je Giulia zakazala,a XE je valjda sve ok.
Po nekoj gruboj procjeni (naravno, sve zavisi i od zarade po jednoj proizvedenoj jedinici, kao i od ukupnih troškova razvoja i marketinga), granica rentabilnosti tvornice bi trebala biti na oko 55.000 proizvedenih vozila godišnje. To je broj vozila koji se dobije kada se najmanji broj jedinica proizvedenih po jednoj smjeni (oko 225 vozila u 7,5 satnoj smjeni, sa taktom od prosječno jednog vozila u dvije minute) pomnoži sa brojem radnih dana u sedmici (5 dana) i sa brojem radnih sedmica u godini (48 sedmica).

Sve što je manje od ovoga broja, trebalo bi ozbiljno da zabrine "vlasnike kapitala", naravno pod uslovom da se ne radi o vozilima kod kojih se ostvaruju velike pojedinačne zarade (a čisto sumnjam da je to slučaj kod Giulie / Stelvia).

Trebali su bolje iskoristiti mogućnosti novorazvijene platforme, jer platforma sa međuosovinskim razmakom od 280 do 285 cm, uzdužno ugrađenim motorom i pogonom na stražnje ili na sva 4 kotača, pruža mogućnosti za proizvodnju (i prodaju) puno karoserijskih varijanti: limuzina, touring (karavan), klasičan coupé sa dvoja vrata, cabriolet, coupé sa 4 vrata, fastback sa 5 vrata (kao BMW 3 GT), SUV (dobro, to imaju), coupé SUV i obiteljski van sa tri reda sjedala.
Bice tu vjerovatno 5-6 modela u buducnosti na istoj platformi. Samo je kompakt model pod znakom pitanja hoce li ici na Giorgio platformu. Postoji mogucnost da i dalje bude sa prednjim pogonom.
Giulia,Stelvio,veca limuzina,veci SUV,coupe i spider,mozda i karavan verzije ako se odluce. U tvornici gdje se pravi Giulia ici ce jos Stelvio i vjerovatno jos jedan-dva modela tako da bi ta tvornica mogla izbaciti nekih 150k primjeraka (mozda i 200k u nekom optimisticnom razvoju situacije). Mozda bude na kraju i dobro,jer bi se dosta auta iz koncerna trebalo praviti na Giorgio arhitekturi,prije svega Jeep i Dodge.
Za Maserati se navodno pravi druga platforma.
Kazem,prodaje se slabije od projektovanih cifri prije pocetka proizvodnje. Jedno je napraviti dobar auto (hajmo reci da Giulia to jeste),a sasvim drugo je prodati. Nista ne ide preko noci.
Gigabyte123456
Posts: 2
Joined: 19/06/2017 11:30

#3693 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Gigabyte123456 »

Majstor za fiat Sarajevo? Grande Punto poceo zezat pa da pravi majstor pregleda sta mu je? Znam za Hotu, ima li jos neki? Pozdrav
zdruzdjo
Posts: 5211
Joined: 16/08/2009 00:27

#3694 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by zdruzdjo »

Gigabyte123456 wrote:Majstor za fiat Sarajevo? Grande Punto poceo zezat pa da pravi majstor pregleda sta mu je? Znam za Hotu, ima li jos neki? Pozdrav
Imas dinu u barama
I imas Kinu. Ja kod njega nisam isao ali kazu da je doktor.
zippoo87
Posts: 15599
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#3695 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by zippoo87 »

fiatovci,trebam pomoc
jucer je auto spojeno na dijagnostiku za plin,naime mijenjao sam filtere plina i covjek mi rece da imam visoke vrijednosti ubrizgavanja goriva u cilindre...postaviti cu sliku

sada sam vukao auto svom mehanicaru i spojio mi je auto na njegovu dijagnostiku i izbacilo je jednu gresku,nesto oko smjese za gorivo,tako pise
uslikao sam tu gresku i sada mi nema slike na telefonu,ebeni microsoft i lumije,nestanu slike pa se nekada pojave naknadno u galeriji
da li neko zna o cemu se ovdje radi,gledajuci ovu sliku i vrijednosti
ovaj majstor za plin mi rece da ove dole vrijednosti milisekundi moraju biti do 3 ms a kod mene su 6 ms na benzinu a 9 na plinu
ovo sto pise manifold bar treba biti oko 0,30 vrijednost a kod mene je 0,45
takodjer osjetim na gasu da ga ne prima odmah cim pritisnem,tacno ima zastoj a to je vec neko vrijeme tako
EDIT:
rijec je o ovoj greski
P0170 - Fuel Trim Malfunction Bank 1
Possible causes Intake air leaks
Faulty front heated oxygen sensor
Ignition misfiring
Faulty fuel injectors
Exhaust gas leaks
Incorrect fuel pressure
Lack of fuel
Faulty Mass Air Flow (MAF) sensor
Incorrect Positive Crankcase Ventilation (PCV) hose connection

Read more: https://www.engine-codes.com/p0170.html


Image
Last edited by zippoo87 on 07/07/2017 14:57, edited 1 time in total.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#3696 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Ned071 »

jel treba majstor za nokiju il fiata?
zippoo87
Posts: 15599
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#3697 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by zippoo87 »

Ned071 wrote:jel treba majstor za nokiju il fiata?
haha pogodi :P
evo nasao sam koju je gresku izbacilo...editovao sam
NediM17
Posts: 21680
Joined: 05/11/2009 11:49

#3698 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by NediM17 »

Ukratko, nema to veze sa autom. Plin je podesen za kurac, tj. plinska mapa, i razjebala je i benzinsku.

Odvozi par stotina km samo na benzin da se benzinska mapa "izravna", ako greske nestanu, onda idi nekome da ti fino u voznji u raznim rezimima podesi plinsku mapu.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#3699 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Ned071 »

Prosečan radnik u kompaniji „Fijat Krajsler automobili” u Turskoj prima platu od 650 evra, u Poljskoj 950 evra, u Italiji čak 1.750 evra, dok je srpski radnik procenjen na svega 300 evra mesečno!

http://www.ekspres.net/ekonomija/posto- ... nik-fijata
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3700 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Nek štrajkuju, svaka im čast...tako se treba boriti protiv prljavih kapitalista, koji izrabljuju...nek im radi neko u Italiji za 300 eura, mislim da su i Zambiji veće plate...
Post Reply