Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Uredjenjem kabine Ducato je napravio revoluciju u kombi segmentu.
Mehanicki i kapacitivno je uvijek bio u vrhu klase. Sevel Sud projekat bi trebao prezivjeti i nakon 2019. god do kada vazi aktuelni dogovor izmedju PSA i FCA, jer definitivno ima smisla.
Ovaj Ducato iz 94e ne znam, ali ovaj iz 2017 Maxi zatvoreni unutra je bezveze.
Navigacija i kamera za vožnju unazad su odlične, samo se treba navici na kameru. Zbunjuje u početku.
Položaj sjedenja je nula. Visok sam 180 a sjedište je već pomjereno do kraja. Papučica kočnice i gasa su toliko blizu da sam u običnim patikama par puta pritisnuo obje. Za flašu drzaca nema, osim u naslonu srednjeg sjedišta, ali je toliko plitak da iz njega ispada i sitni novac. U vratima ima dva pretinca. Donji koji je dovoljno velik i dubok je nizak toliko da je rizik u vožnji nešto vaditi. Gornji koji je širine 3cm ne služi ni za šta osim što je savitljiv pa se recimo konzerva redbulla može zaglaviti.
Što se tiče motora, to je ok. Ja sam vozio verziju sa 110kw. Tovarni prostor je ok, jedino loše po meni je rješenje sa šoljama amortizera koje baš smanje prostor za utovar. Dobra stvar je što fabrički unutra dođe puno kuka za kačenje španera.
U firmi imamo Ducata 2017 2.3 i meni je polozaj sjedenja uredu. Doduse i sjedistu se moze namjestati nagib sjedalne povrsine. Za pretince se djelimicno slazem, ali se vozac moze snaci.
lijep ali preskup , jbte MX sa najjacim paketom i motorom kosta 57500KM
Ko je koga podjonio?
A joint venture with Alfa Romeo on a joint rear-wheel drive platform was announced in 2012, but cancelled in 2014. Fiat Chrysler announced a Fiat 124 Spider and Abarth versions based on the Mazda ND platform in 2015.
In 2016, the Detroit News stated "in partnering with Mazda’s MX-5 Miata to resurrect the classic Fiat 124 Spider, Fiat Chrysler not only gained a halo sports car for its struggling Italian brand, but likely saved the most celebrated small sports car of the past 25 years (the MX-5)" — citing the markedly increased cost of developing a new car at the time and "the costliest wave of government regulation since the 1970s
a vidi se da su svi prekidaci i instrumenti mazda , fiatov je motor , znak i par diejlova kroserije
ja bih uzeo mazdu...original je ipak original
i to u onoj metalik visnja crvenoj boji...uh i po kakvim puticima po planini sa vjetrom u kosi
steta sto to zadovoljstvo kosta evo skoro 70000 KM
za te pare mercedesa uzeti da svi zinu u tebe
zippoo87 wrote:ja bih uzeo mazdu...original je ipak original
i to u onoj metalik visnja crvenoj boji...uh i po kakvim puticima po planini sa vjetrom u kosi
steta sto to zadovoljstvo kosta evo skoro 70000 KM
za te pare mercedesa uzeti da svi zinu u tebe
530i wrote:Fiat izgleda tri puta bolje od Mazde, čak i ovoj bezveznoj bijeloj boji. Šteta što je to auto malo, za ljude do 175cm visine.
vala treba bit realan , vidio sam oba uzivu i ne znam sta je bolje , mazda u crvenoj ili ovaj u bijeloj , meni su tu negdje , a svakako da je ober ljepsi ne vrijedi 20-30% vise od originala
mozda sam i ja subjektivan , ali po meni , atmosferski motor>>>>T motor sto se tice uzivanja nekog i jbg mx-5 je mx-5
evo svidja mi se sto mx izgleda manje i ostrije , a kod fiata mi se svidja zadnji dio
htjedo isto napisati...mx je puno ljepsa s prijeda a od pozadi fiat
sto se tice ove gore cijene sto sam napisao od 70000 KM,vidio sam da je spyder 124 (ovaj sa linka gore) 66 milja,kontam ne moze kopija biti skuplja od originala,kad vidi cuda,skoro 30% skuplji
530i wrote:Fiat izgleda tri puta bolje od Mazde, čak i ovoj bezveznoj bijeloj boji. Šteta što je to auto malo, za ljude do 175cm visine.
vala treba bit realan , vidio sam oba uzivu i ne znam sta je bolje , mazda u crvenoj ili ovaj u bijeloj , meni su tu negdje , a svakako da je ober ljepsi ne vrijedi 20-30% vise od originala
mozda sam i ja subjektivan , ali po meni , atmosferski motor>>>>T motor sto se tice uzivanja nekog i jbg mx-5 je mx-5
ja vise volim ostrije linije nego suptilne
Vidio sam i ja i sjeo, tj. pokušao sjesti. Fiat je dizajnom ne bolji od Mazde, nego se ne može porediti. Poštujem svačiji ukus, ali po mom je Mazda prilično bezlična. Šteta što i oni nisu dizajnirali auto po uzoru na originalni MX5.
A i motor, turbo je u prednosti, to Fiatu i hardcore švapski novinari priznaju
mali_milojica wrote:
Mislim da ovi kod Bunje malo bubaju cijene,pa ako se kakav som upeca.
Vjerovatno im Slovenci diktiraju politiku...Bunjo k'o Bunjo je uvijek bio spreman za dobar dogovor ako se radi o kešu, još za vrijeme kad se bavio samo renoima.
Tipo je vrlo ozbiljan auto u svojoj klasi, mislim da za ovih 20000 KM koliko sada košta nema konkurencije. Za jednu porodicu koja se nekako može proteći do novog auta, Tipo je odličan.
Ned071 wrote:jel iko probao ovaj 1.4 sto je u ponudi? cifra je za opremu koja se nudu odlicna ali me zanima kako vuce, koliko trosi, je li lijen?
Ma ovo je porodicno auto i nije namjenjen za "brzanja". Tu je akcent bacen na udobnost i prostor. Gepek mu je bas fin i komforan.
Ali znajuci fiat politiku sa masinama, sigurno je da nije lijen.