FIAT KONZUMENTI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
IcedFlame
Posts: 1238
Joined: 06/11/2003 00:00
Location: Sarajevo

#3501 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by IcedFlame »

Throttle wrote:Auto je 1.8 atmosferac a filter sam mijenjao prije mjesec i po na servisu ulja i kostao je tacno toliko. Jeftiniji je bio 6KM. Koliko treba biti filter goriva? Ako podesis da ide kao na benzinu onda potrosnja nije veca za litar maksimalno koliko se kunu svi nego za 2-3 litra. Koji su to ljudi dokazali? Na osnovu cega? Na osnovu polovnih pregazenih motora i bosanskih servisera koji ubacuju plin? Interval, jel to propisao proizvodjac automobila ili plinasi? Jel to vozis VTECa nekog :D
sto se isplativosti tice, napisao sam ti gore, a i nije sve u finansijama.
Ne da mi se vise raspravljat, smatram da plin nije neka sreca u tom puntu jer osim te ekonomske opravdanosti-nakon nekog vremena, nemas nikakvih prednosti. Kažem, iskljucivo u puntu s navedenim motorom
Imao sam Yugu sa 55 KS, od koji je ko zna koliko pocrkalo od '91, pa sam na nedostatak snage jedino naisao na autoputu prema BG :)
Ne bi meni ni to problem bio, nego sam vozio za drugim autom i pokusavao da ga ne usporavam koliko god sam mogao. Sumnjam da bi ista bolje bilo i na benzinu :lol:
User avatar
doktor_seha
Posts: 87
Joined: 06/04/2011 10:13

#3502 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by doktor_seha »

Pozdrav svima jos jednom. Radio sam servis na ovom mom Puntilaku i pukao mu obicnu plinjaru poslije toga...
Nasuo sam pun tank i vozio relaciju Zenica-Tuzla-Zenica. Po povratku sam dosipao i u bocu nasuo 20,5l plina... to je taj prvi utisak. Snage nije izgubio, gdje je prije isao ide i sad, a gdje nije prije nece ni sad :D
Vidjecemo kako ce se ponasati u gradu

pozz

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Last edited by doktor_seha on 13/07/2016 18:28, edited 1 time in total.
User avatar
doktor_seha
Posts: 87
Joined: 06/04/2011 10:13

#3503 Re: RE: Re: FIAT KONZUMENTI

Post by doktor_seha »

preludezalude wrote:
Throttle wrote: A kad govorimo o puntu, neznam o kojem puntu se radi kod ovoga covjeka, ali punto 1 sa 1.1 motorom nije uopste mali potrosac po gradu.
Punto je 1.2 8v mk1, nije neka razlika ali eto [emoji41]

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
User avatar
Entropio
Posts: 7807
Joined: 21/11/2010 21:49

#3504 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Entropio »

Sta je Hill Breaker?
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#3505 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Entropio wrote:Sta je Hill Breaker?
Pomaze pri polasku uzbrdo. Zove se jos Hill holder
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3506 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Image

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =topOfPage

Sad sam zbunjen, nisam znao da ovo postoji...Znam da je FIAT izašao iz SEVEL Nord projekta i da ne postoji više Scudo, pa je ovo vjerovatno njegov nasljednik...znači sad, Renault, Opel i FIAT imaju iste modele...
baš se iznenadih...
User avatar
konektovan
Posts: 40556
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#3507 Re: RE: Re: FIAT KONZUMENTI

Post by konektovan »

johntra wrote:Image

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =topOfPage

Sad sam zbunjen, nisam znao da ovo postoji...Znam da je FIAT izašao iz SEVEL Nord projekta i da ne postoji više Scudo, pa je ovo vjerovatno njegov nasljednik...znači sad, Renault, Opel i FIAT imaju iste modele...
baš se iznenadih...
Talijani su talentovani za neuspjeh.[emoji4]

poslano sa Sonija Ze
User avatar
ElRe
Posts: 10805
Joined: 12/12/2011 11:28

#3508 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Mislim da Talento nece imati neki prolaz na trzistu, jer je istih gabarita kao i Ducato L1H1. U toj klasi je bitan i motor, kod Ducata je minimum 2.0 Multijet iz Freemonta samo sa 115 KS (vise ne ugradjuju PSA motore), kod Taleneta 1.6 dCi.
Drugi razlog je sto je Fiat dobio najmanje kvote od proizvodje ovog kombija (Renault i Opel imaju podjednake, Nissan i Fiat dosta manje).
Seawolf
Posts: 7690
Joined: 14/06/2012 22:59

#3509 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

johntra wrote:Image

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =topOfPage

Sad sam zbunjen, nisam znao da ovo postoji...Znam da je FIAT izašao iz SEVEL Nord projekta i da ne postoji više Scudo, pa je ovo vjerovatno njegov nasljednik...znači sad, Renault, Opel i FIAT imaju iste modele...
baš se iznenadih...
Saradnja je počela još 2011-e, kada je Fiat počeo da proizvodi Opel Combo, identičan Fiatu Dobló, u Bursi.

Sa Peugeotom i Citroënom, sada je u ovoj klasi, u kombinaciji Toyota (Peugeot Expert / Citroën Jumpy / Toyota ProAce II). Svi se proizvode u istoj PSA fabrici, u Valenciennesu u Francuskoj.

Od Fiatove saradnje sa Peugeotom i Citroënom, ostala je proizvodnja Fiorina, Bippera i Nemoa u Fiatovoj (Tofas) fabrici u Bursi.

Vidjet ćemo šta donosi budućnost i slijedeća, četvrta generacija Fiata Ducato, koja bi se trebala pojaviti 2018-e.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#3510 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Zar nije bilo price da bi buduci Doblo trebao biti ustvari Kangoo,a vjerovatno i Ducato treba biti neka verzija Renaulta. Ali se sva prica utisala.
Seawolf
Posts: 7690
Joined: 14/06/2012 22:59

#3511 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

mali_milojica wrote:Zar nije bilo price da bi buduci Doblo trebao biti ustvari Kangoo,a vjerovatno i Ducato treba biti neka verzija Renaulta. Ali se sva prica utisala.
Novi Kangoo će se pojaviti 2018-e, a Doblò u sadašnjoj formi će se proizvoditi najvjerovatnje do 2020-e.

Tako da će prvi slijedeći događaj koji će nam pokazati put Fiata u razvoju i proizvodnji privrednih vozila, biti predstavljanje novog Ducata, 2018-e.

Renault Master će tada biti suviše vremešan (8 godina od početka proizvodnje), da bi se na njemu bazirao novi Fiatov model, a opet ne dovoljno dugo u prodaji da će biti vrijeme za Master nove generacije. Za ovu kategoriju vozila, uobičajen isplativi životni vijek modela je 11 do 12 godina. A i to pod uslovom da se troškovi razvoja isplaćuju kroz proizvodnju i prodaju istih ili sličnih vozila sa različitim nazivima pod različitim brendovima.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3512 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Seawolf wrote: Saradnja je počela još 2011-e, kada je Fiat počeo da proizvodi Opel Combo, identičan Fiatu Dobló, u Bursi.

Sa Peugeotom i Citroënom, sada je u ovoj klasi, u kombinaciji Toyota (Peugeot Expert / Citroën Jumpy / Toyota ProAce II). Svi se proizvode u istoj PSA fabrici, u Valenciennesu u Francuskoj.

Od Fiatove saradnje sa Peugeotom i Citroënom, ostala je proizvodnja Fiorina, Bippera i Nemoa u Fiatovoj (Tofas) fabrici u Bursi.

Vidjet ćemo šta donosi budućnost i slijedeća, četvrta generacija Fiata Ducato, koja bi se trebala pojaviti 2018-e.
Doblo je Opelu dozvoljen za brendiranje od strane FIAT-a...nema nikakve saradnje u razvoju...
FIAT je iz Sevel Norda izašao 2012, kad je prodao svoj udio PSA...u Sudu je još i sumnjam da će izlaziti od toga, odnosno, ne vjerujem da će Ducato biti rebrandirani Renault, nego da će biti nastavljena saradnja sa PSA...ipak je to zlatna koka za FIAT, a ne kao manji model Scudo, koji ipak teže prolazi na tržištu, pa su se zato i vjerovatno odlučili na ovo sa Renaultom...minimalni troškovi, a ljepuškast i praktičan kombi, taman za njihove količine prodaje...isto važi i za Doblo, jer za njega postoji maksuz fabrika i ima solidne prodajne rezultate, tako da sumnjam da će novi Kangoo biti Doblo...
IVECO svakako sarađuje sa Renaultom u proizvodnji manjih kamiona i velikih kombija, odnosno, vozila nosivosti iznad 3,5 tone ili više...
User avatar
ElRe
Posts: 10805
Joined: 12/12/2011 11:28

#3513 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Novi Doblo i Ducato nastavljaju svom put kao i do sada, Doblo nezavistan model tj joint-venture FCA-Koc Holding, Ducato FCA-PSA. Vidjecemo kakav put ce imati novi Fiorino, obzirom da je proizodnja PSA modela prestala 2015. osim za trzista Mediterana.
Seawolf
Posts: 7690
Joined: 14/06/2012 22:59

#3514 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

johntra wrote:Doblo je Opelu dozvoljen za brendiranje od strane FIAT-a...nema nikakve saradnje u razvoju...
FIAT je iz Sevel Norda izašao 2012, kad je prodao svoj udio PSA...u Sudu je još i sumnjam da će izlaziti od toga, odnosno, ne vjerujem da će Ducato biti rebrandirani Renault, nego da će biti nastavljena saradnja sa PSA...ipak je to zlatna koka za FIAT, a ne kao manji model Scudo, koji ipak teže prolazi na tržištu, pa su se zato i vjerovatno odlučili na ovo sa Renaultom...minimalni troškovi, a ljepuškast i praktičan kombi, taman za njihove količine prodaje...isto važi i za Doblo, jer za njega postoji maksuz fabrika i ima solidne prodajne rezultate, tako da sumnjam da će novi Kangoo biti Doblo...
IVECO svakako sarađuje sa Renaultom u proizvodnji manjih kamiona i velikih kombija, odnosno, vozila nosivosti iznad 3,5 tone ili više...
Koji je aktuelni model primjer saradnje Renaulta i IVECOa?

Koliko znam, ta saradnja je završena 2004-e, kada se prestao ugrađivati SOFIM-8140 2.8 litarski motor u Renault Mascott. Od tada su svi Renault dostavnjaci sa vlastitim ili Nissanovim motorima, a Renault Trucks teretnjaci su sa vlastitim ili Volvo Trucks motorima.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3515 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

imali su iste ili slične modele kamiona, po izgledu...sa motorima jeste tada završeno, kad je u tu igru polako ulazio Nissan...
isto kao što sada Renault koristi Nissan kamione i rebrandira ih, tako je radio ranije sa Ivecom...
promaha
Posts: 601
Joined: 04/01/2011 21:11

#3516 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by promaha »

Detaljan review novog tipa :)+

User avatar
Romeo 80
Posts: 4364
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#3517 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Romeo 80 »

Ima li Fiatov 1.6 16v motor koji ide u Stilo varijator faze? Znam da 1.8 ima, ali nisam siguran za 1.6?!
User avatar
ElRe
Posts: 10805
Joined: 12/12/2011 11:28

#3518 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Nema
User avatar
Romeo 80
Posts: 4364
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#3519 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Romeo 80 »

ElRe wrote:Nema
:thumbup:
User avatar
Lajavikrelac
Posts: 6124
Joined: 18/07/2012 20:32
Location: Stanica milicije Gornje Polje
Vozim: Fiću sa rotacijom

#3520 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Lajavikrelac »

Taj 1.6 nema varijator, i to je poslije JTD najbolji motor te generacije. Staviš plin i uživaš 8-)
isx
Posts: 3587
Joined: 24/05/2014 19:12

#3521 FIAT KONZUMENTI

Post by isx »

Zna li ko kako zamjeniti sijalice na Stilu bez skidanja branika i farova?
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3522 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Desnu sa vozačke strane je lako zamijeniti zbog toga što sa te strane nije akumulator...lijeva je malo veći problem, ali uz malo dovitljivosti i savijanja ruku, nije nemoguće...
Last edited by johntra on 29/08/2016 11:51, edited 1 time in total.
isx
Posts: 3587
Joined: 24/05/2014 19:12

#3523 FIAT KONZUMENTI

Post by isx »

Meni su "majstori" sjebali leziste sijalica savijanjem ruku i uguravanjem na silu, pa neki dan kad smo skinuli farove vidjeli da su puni vode, da je voda sredila motor podizaca svetla i svasta nesto. Zadnja dva mijenjanja sam skidao sve da slozim kako treba.
User avatar
kokuz_sa
Posts: 8495
Joined: 29/05/2010 21:11
Location: nisam u inostranstvu :D

#3524 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kokuz_sa »

johntra wrote:Desnu sa vozačke strane je lako zamijeniti zbog toga što sa te strane nije akumulator...lijeva je malo veći problem, ali uz malo dovitljivosti i savijanja ruku, nije nemoguće...
Odvrni posudicu gdje dodje rashladna tekucina..podignes je i onda je lak pristup..
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3525 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

kokuz_sa wrote:
johntra wrote:Desnu sa vozačke strane je lako zamijeniti zbog toga što sa te strane nije akumulator...lijeva je malo veći problem, ali uz malo dovitljivosti i savijanja ruku, nije nemoguće...
Odvrni posudicu gdje dodje rashladna tekucina..podignes je i onda je lak pristup..
Valjda si mislio na posudu vode za brisače...meni ta strana nikada nije bila problem, nego ova gdje je smješten akumulator...

Image
Post Reply