FIAT KONZUMENTI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
User avatar
forzamilan
Posts: 274
Joined: 10/06/2009 02:36

#2926 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by forzamilan »

forzamilan wrote:Eh ljudi nek dan sam uzeo Stila 2002. 1.6 16V 76kW za relativno male pare, 3 vrata, auto je očuvan udoban dobro ide itd. Mada zeza me kvačilo, prvi dan je propalo :shock: , mehaničar mi rekao da je to hidraulično kvačilo i s obzirom da ga je neka ženica prije mene vozila cilindar od kvačila nije razrađen bio da treba ulje mjenjat itd. On ga malo kucnuo i otkočio je. Ja sam kvačilo do poda stiskao a ta žena valja nije pa je bio 'zapekao'. Bilo je dobro par dana sinoć opet počelo zezati sad je ko u tenka kvačilo osjetno jače moraš stisnuti ali nije to tema sad.

Prvo, na leru auto ne radi ravnomjerno i vidim da obrtaji lagano osciliraju, baš malo ali osjeti se auto zatrza povremeno. Čitam na netu čest problem kod Stila, valjda treba leptir gasa pročistiti. Možda je i do lambda sonde?

Druga stvar potrošnja wtf? Odem na more pa na posao 20km možda kazaljka pada li ga pada. Board comp prikazuje 8,1l prosječna potrošnja. Ono znam da po gradu kad je gužva troši i preko 10l ali na posao kad idem idem zaobilaznicom peta je 90 km/h board prikazuje 6l ako nije brdo, semafora nema ali imam osjećaj da to auto troši 10l kombinovane jbt. Do nedavno vozio forda 97, escorta tdi trošio 5l na otvorenom :o
Do plate ne mogu napuniti pun rezervoar pa da testiram ali da pitam kakva su vaša iskustva sa potrošnjom sa ovim motorom?

Treće tapicirung trebam zamijeniti desni plav je, ima li ga po BIH koliko se kreće?

Reko mi je fino jaran koji vozi fiata preko 10g nedo bog rata i fiata :D
Da se nadovežem za potrošnju. Za 19,3l benzina prešao sam skoro 250km, kazaljka još mrvicu i bit će gdje je bila kad sam sipao. Auto sam normalno vozio nisam ga stiskao. Tako da to ispadne čak i manje od 8l potrošnje, s obzirom da je relacija kuca posao mala cca 13km, da se motor relativno i ne ugrije pogotovo kad se vracam, ima i semafora i gradske vožnje, kad idem ima brda dosta iako je to 4. i 5. brzina ja sam prezadovoljan, mada kada bude plata ide pravo testiranje do čepa. Sad mi je drago što ne uzeh peugeota 307 benzinca 1.4 jer je bio kilav naspram stila iako primjerak izuzetno očuvan :izet:
Svakim danom auto mi se više sviđa. Trebam sad srediti ono kvačilo-cilindar, tapicirung desnih vrata.

Da još pitam za štopku, napuklo mi je ona plastika vanjska na lijevoj štopki može li se ona zamijeniti ili ide štopka u kompletu?
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#2927 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Komplet štopka...ne bi trebalo da je polovna skupa...
User avatar
ElRe
Posts: 10966
Joined: 12/12/2011 11:28

#2928 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Nakon Giulie Fiat izbacuje jos jedan novitet

124 Spider

Image

Baby Viper
Saka
Posts: 2597
Joined: 25/02/2011 11:49

#2929 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Saka »

forzamilan wrote:Prvo, na leru auto ne radi ravnomjerno i vidim da obrtaji lagano osciliraju, baš malo ali osjeti se auto zatrza povremeno. Čitam na netu čest problem kod Stila, valjda treba leptir gasa pročistiti. Možda je i do lambda sonde?
Isti problem imao na Stilu, samo onaj s četvero vrata. Čak mi se gasio na semaforu koliko je oscilirao u leru. Niko nije znao riješiti: u zvaničnom servisu nakav senzor mijenjali 300 KM, bilo bolje, kasnije opet isto. Sudo Hota mijenjao bobine, jedna mu 100 i nešto KM - ništa. Na kraju Dino na Koševskom jedini zasukao rukave, otvorio i očistio usisne kanale, baš oko tog leptira gasa, riješio problem za 50 KM. Doduše opet se javi vremenom pa treba ponavljati proceduru, a i bobine mu lako riknu tako da ne možeš izbjeći zamjene.
Auto OK za te pare ali koliko para toliko muzike, nećeš biti bez problema. :)
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#2930 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Ned071 »

jutarnji objavio test rabljenog. realna procjena ili ne?

RABLJENI FIAT STILO Izvana suzdržan, ali u duši pravi Talijan

Elektronika? Nemam problema. Ovjes? Isto tako. Motor? A što da vam kažem, odličan. Kratko je to svjedočenje prvog vlasnika dizelskog Fiat Stila starog 10 godina i s prijeđenih 131.000 km, čije se pozitivno iskustvo uopće ne uklapa u predodžbe o Stilu kao još jednom traljavom Talijanu.

Istina, karijera mu nije bila baš svijetla, ali korijeni toga najviše leže u suzdržanom dizajnu peterovratne izvedbe (i karavanske Multiwagon iz 2002.), lišenog tradicionalnog talijanskog šarma, koji je imala samo sportska, trovratna izvedba. Odluka o konzervativnijem kroju, vođena idejom o većem uspjehu izvan Italije, na koncu se pokazala jalovim, a kod vjernih ljubitelja talijanskih auta čak i kontraproduktivnim pokušajem, čiji loš odjek nije upio bitno popraviti ni nasljednik iz 2007., ponovno nazvan Bravo...

A Stilo, kako pokazuje i primjer našeg testnog, uredno održavanog i normalno voženog primjerka, uopće nije loše sklopljeni kompakt. Obiteljski je prostran, dobro opremljen i pregledan, premda je istina da su, općenito gledajući, standardi izrade, materijala i bučnosti niži nego u (skuplje) konkurencije (Golfu, Focusu i Astri).Cijelim se autom provlači pomalo hladan osjećaj netipičan za talijanski auto, a imidž Talijana koji nit smrdi nit miriši te čijom će vam kupnjom mehaničar postati najbolji prijatelj, priskrbile su mu uglavnom napuhane birtaške priče. Za koje se na koncu ipak ustanovi da nisu utemeljene na kapitalnim kvarovima koji bi iziskivali velike troškove, već iznadprosječno brojnim manjim nedostacima, pojačanim frustracijom zbog odmaka od šarmantnog talijanskog dizajna.

Za kidanje živaca zaslužni mogu biti prije svega slabosti električne instalacije, zaigran rad elektronike i otkazivanje središnje jedinice (centraline) te ležernija završna izrada, koja od vlasnika već u startu traži malo više tolerancije. Međutim, dobro ponašanje u vožnji i vozački nastrojeni motori su tradicionalno svijetle točke Fiata, zbog kojih se Stilu uglavnom i daje naklonost. Naravno, uz povoljnu cijenu, kao također jak adut. Bez obzira bili u pitanju benzinci ili dizelaši, ne može se govoriti o lošem i dobrom izboru, već o manje dobrom ili odličnom. Benzinci (80 do 133 KS) su uvijek spremni na visoke okretaje te čak i u slabijim izdanjima zaju pružiti dašak uzbuđenja. Veliki 2.4 sa 170 KS i automatskim mjenjačem u pravilu je gažen i zato - oprez! Dizelski 1.9 JTD (80 do 150 KS), bez obzira na bučniji i grublji rad, koji ne zvuči najljepše, može biti pravi bingo, pouzdan je i trajan, ali samo ako nema milijun kilometara. Kod dizelaša treba dodatno pažljivo pregledati i isprobati rad prednjeg ovjesa, koji zbog težine prije popušta nego kod benzinaca.

Motor 1.9 JTD (najčešće sa 80, 100, 115 ili 120 KS, a rjeđe 16V sa 140 i 150 KS), jedan je od najizdržljivijih i najpouzdanijih dizelaša svoje klase. Među benzincima najmudrije je odabrati solidni 1.6 16V (103 KS)
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#2931 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Korektan tekst, ali treba naglasiti da su sve varijante 1,6 benzinaca do 2004 godine imali problema sa centralinom...s obzirom na kom se mjestu nalazi i ne čudi... :D
citroen xm
Posts: 18278
Joined: 17/04/2012 22:57

#2932 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by citroen xm »

A posle 2004.?
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#2933 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Nisu, uradili su bolje lemove u centralini...napokon...
citroen xm
Posts: 18278
Joined: 17/04/2012 22:57

#2934 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by citroen xm »

:thumbup:
User avatar
forzamilan
Posts: 274
Joined: 10/06/2009 02:36

#2935 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by forzamilan »

Saka wrote:
forzamilan wrote:Prvo, na leru auto ne radi ravnomjerno i vidim da obrtaji lagano osciliraju, baš malo ali osjeti se auto zatrza povremeno. Čitam na netu čest problem kod Stila, valjda treba leptir gasa pročistiti. Možda je i do lambda sonde?
Isti problem imao na Stilu, samo onaj s četvero vrata. Čak mi se gasio na semaforu koliko je oscilirao u leru. Niko nije znao riješiti: u zvaničnom servisu nakav senzor mijenjali 300 KM, bilo bolje, kasnije opet isto. Sudo Hota mijenjao bobine, jedna mu 100 i nešto KM - ništa. Na kraju Dino na Koševskom jedini zasukao rukave, otvorio i očistio usisne kanale, baš oko tog leptira gasa, riješio problem za 50 KM. Doduše opet se javi vremenom pa treba ponavljati proceduru, a i bobine mu lako riknu tako da ne možeš izbjeći zamjene.
Auto OK za te pare ali koliko para toliko muzike, nećeš biti bez problema. :)
Pričao sam s mehaničarem kaže on da je vjerovatno to do leptir gasa i koštat će me da kupim sprej za čišćenje karburatora i piva samo da se majstor nakani :-D

Neki dan sam vidio žutog Abartha 2.4 kakva raketa jbt :shock:
Chuckie
Posts: 7466
Joined: 04/01/2011 21:44

#2936 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Chuckie »

Šta mislite o apgrejdu Stilo 1.9JTD 85KW 2005, na Bravo 1.6Mjet 88KW 2011?
User avatar
kokuz_sa
Posts: 8499
Joined: 29/05/2010 21:11
Location: nisam u inostranstvu :D

#2937 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kokuz_sa »

Tetak ima brava..auto predobro..
Malo ruznjikav sprijeda al oprema i komfor plus veliki..

Al pitanje ti je u jednu ruku jako cudno..
Cuj sta mislimo
2005 Vs 2011..

Jel se tu ima sta misliti?
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#2938 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Chuckie wrote:Šta mislite o apgrejdu Stilo 1.9JTD 85KW 2005, na Bravo 1.6Mjet 88KW 2011?
:thumbup:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37290
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2939 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by bitanga_sa_otesa »

kokuz_sa wrote: Al pitanje ti je u jednu ruku jako cudno..
Cuj sta mislimo
2005 Vs 2011..

Jel se tu ima sta misliti?
ne bih se bas slozio...moze taj 2011 biti gori grob od tog 2005 .....godina ne znaci nista ,vec zateceno stanje auta...
User avatar
kokuz_sa
Posts: 8499
Joined: 29/05/2010 21:11
Location: nisam u inostranstvu :D

#2940 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kokuz_sa »

Momak hoce apgrejd

Samo to govori da nece trazit raspadnut autic..nego sta da valja..

Nazalost ili na srecu..najbolje auto je novo auto
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37290
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2941 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by bitanga_sa_otesa »

ma znam sve to ,ali toliko je zamaskiranih grobova da ne bi vjerovao...svaki treba detaljno pregledati..
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#2942 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Meni je jedan bordo 1.9 JTDm 150 konja Sport tiha patnja.
zippoo87
Posts: 15816
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#2943 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by zippoo87 »

evo jedan savjet za one koji u fiata (brava) 1.6 16v ugradjuju plin,da obrate paznju na podesavanje plina (mapa)
naime,ugradio sam plin prije mjesec ipo i imao sam jedan problem sa gasenjem prilikom pritiskanja kvacila,naima ugasi se cesto i nije cak bitn ani brzina...znao sam ici 40km/h i ugasi se
odvlacio sam tri puta u servis i evo sada ovo sto sam testirao ,radi dobro ali vidjeti cemo opet
i pitam ga sta je problem ,kaze kod fiata bas tesko ustimati po defaultu da radi kako treba
i ako motor treska i ne radi mirno,to je u principu problem sa strujom...mozda kablove treba mijenjati ili svjecice
User avatar
art vandeley
Posts: 2352
Joined: 12/06/2010 11:14
Location: Monk˙s Restaurant

#2944 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by art vandeley »

zna li neko nekog majstora ili servis u Zenici da mi preporuci...mislim ovaj vikend da idem tamo da pogledam jednu lanciu i zelio bih je odvesti negdje na pregled, dijagnostika i sve ostalo al po zenici pojma nemam nista a vidim da u Zenici ima puno Lancia pa tom logikom treba biti i servisa
damar
Posts: 68
Joined: 19/05/2005 15:49
Location: Sarajevo

#2945 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by damar »

User avatar
ElRe
Posts: 10966
Joined: 12/12/2011 11:28

#2946 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

http://www.aci.ba/

Akcijske cijene su fino spustili. Steta sto nema Punta po akcijskim cijenama ili neka VAN verzija. To bi sigurno prolazilo.
Ovako, 500 i 500L ne znam koliko su atraktivni za nase kupce.
axe22
Posts: 1854
Joined: 11/03/2013 21:21

#2947 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by axe22 »

zippoo87 wrote:evo jedan savjet za one koji u fiata (brava) 1.6 16v ugradjuju plin,da obrate paznju na podesavanje plina (mapa)
naime,ugradio sam plin prije mjesec ipo i imao sam jedan problem sa gasenjem prilikom pritiskanja kvacila,naima ugasi se cesto i nije cak bitn ani brzina...znao sam ici 40km/h i ugasi se
odvlacio sam tri puta u servis i evo sada ovo sto sam testirao ,radi dobro ali vidjeti cemo opet
i pitam ga sta je problem ,kaze kod fiata bas tesko ustimati po defaultu da radi kako treba
i ako motor treska i ne radi mirno,to je u principu problem sa strujom...mozda kablove treba mijenjati ili svjecice

Proble ti je leptir gasa, ocisti ga i sve ce biti uredu.
Kod mene je isti problem bio, podesavanje mape ne pomaze.

Poblemk se nece pojaviti na benzinu jer je manje osjetljiv nego plin na odredene parametre.

Prvi znak da je zaprljaj je ludovanje kazaljke za obrtaje, nekad ide 800-850 kako treba,a nekad zna bez razloga dignuti obrtaje preko 1000 i ako je motor vec zagrijan.

Svjecice uzim NGK orginalne sto idu i miran si, ja vec godinu i 4 mjeseca vozim sa njima, nikakvih problema ali razmisljam uskoro o zamjeni.
(bosch ni za zivu glavu, neka pise u katalogu da su zamjenske, jednostavno ne gode motoru, tek kad stavis NGK vidi kako motor fino radi)
zippoo87
Posts: 15816
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#2948 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by zippoo87 »

axe22 wrote:
zippoo87 wrote:evo jedan savjet za one koji u fiata (brava) 1.6 16v ugradjuju plin,da obrate paznju na podesavanje plina (mapa)
naime,ugradio sam plin prije mjesec ipo i imao sam jedan problem sa gasenjem prilikom pritiskanja kvacila,naima ugasi se cesto i nije cak bitn ani brzina...znao sam ici 40km/h i ugasi se
odvlacio sam tri puta u servis i evo sada ovo sto sam testirao ,radi dobro ali vidjeti cemo opet
i pitam ga sta je problem ,kaze kod fiata bas tesko ustimati po defaultu da radi kako treba
i ako motor treska i ne radi mirno,to je u principu problem sa strujom...mozda kablove treba mijenjati ili svjecice

Proble ti je leptir gasa, ocisti ga i sve ce biti uredu.
Kod mene je isti problem bio, podesavanje mape ne pomaze.

Poblemk se nece pojaviti na benzinu jer je manje osjetljiv nego plin na odredene parametre.

Prvi znak da je zaprljaj je ludovanje kazaljke za obrtaje, nekad ide 800-850 kako treba,a nekad zna bez razloga dignuti obrtaje preko 1000 i ako je motor vec zagrijan.

Svjecice uzim NGK orginalne sto idu i miran si, ja vec godinu i 4 mjeseca vozim sa njima, nikakvih problema ali razmisljam uskoro o zamjeni.
(bosch ni za zivu glavu, neka pise u katalogu da su zamjenske, jednostavno ne gode motoru, tek kad stavis NGK vidi kako motor fino radi)
nakon ovog zadnjeg odvlacenja u servis,izgleda da su ga napravili,barem sto se tice gasenja
za vikend sam presao preko 500 km sa autom,nije se ni jednom ugasio a vozio sam u svim mogucim i nemogucim uslovima...od autoputa do planinskog puta,od cistine do guzvi...kada se zagrije,ide odlicno
axe22
Posts: 1854
Joined: 11/03/2013 21:21

#2949 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by axe22 »

zippoo87 wrote: nakon ovog zadnjeg odvlacenja u servis,izgleda da su ga napravili,barem sto se tice gasenja
za vikend sam presao preko 500 km sa autom,nije se ni jednom ugasio a vozio sam u svim mogucim i nemogucim uslovima...od autoputa do planinskog puta,od cistine do guzvi...kada se zagrije,ide odlicno
Ma kod mene su 3 puta mapu korigovali, citavu instalaciju pregledali i jedini problem sto su nasli je sa kolicinom zraka, a to regulise motoric ler gasa.
Momak mi u servisu kaze da ga ocistim i vidim kako ce biti. Isti dan to uradim i evo vec 5000 km nikakvih problema, mozda se u tom periodu 3-4 puta ugasio i to sve zbog loseg plina (nekad naspem na drugoj punionici i odmah problemi) dok inace sipam na Istra-benz i mogu samo sve pohvale dati na kvalitet.
User avatar
forzamilan
Posts: 274
Joined: 10/06/2009 02:36

#2950 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by forzamilan »

axe22 wrote:
zippoo87 wrote:evo jedan savjet za one koji u fiata (brava) 1.6 16v ugradjuju plin,da obrate paznju na podesavanje plina (mapa)
naime,ugradio sam plin prije mjesec ipo i imao sam jedan problem sa gasenjem prilikom pritiskanja kvacila,naima ugasi se cesto i nije cak bitn ani brzina...znao sam ici 40km/h i ugasi se
odvlacio sam tri puta u servis i evo sada ovo sto sam testirao ,radi dobro ali vidjeti cemo opet
i pitam ga sta je problem ,kaze kod fiata bas tesko ustimati po defaultu da radi kako treba
i ako motor treska i ne radi mirno,to je u principu problem sa strujom...mozda kablove treba mijenjati ili svjecice

Proble ti je leptir gasa, ocisti ga i sve ce biti uredu.
Kod mene je isti problem bio, podesavanje mape ne pomaze.

Poblemk se nece pojaviti na benzinu jer je manje osjetljiv nego plin na odredene parametre.

Prvi znak da je zaprljaj je ludovanje kazaljke za obrtaje, nekad ide 800-850 kako treba,a nekad zna bez razloga dignuti obrtaje preko 1000 i ako je motor vec zagrijan.

Svjecice uzim NGK orginalne sto idu i miran si, ja vec godinu i 4 mjeseca vozim sa njima, nikakvih problema ali razmisljam uskoro o zamjeni.
(bosch ni za zivu glavu, neka pise u katalogu da su zamjenske, jednostavno ne gode motoru, tek kad stavis NGK vidi kako motor fino radi)
Meni je za klapnu mehaničar prije nego sam neki dan na put dug 800km krenuo rekao da će se sama očistiti. Stiskao sam auto na otvorenom putu pogotovo od Bihaća do Ključa i gle čuda sad je rijeđe i skoro neprimjetno osciliranje na leru, kako god puno bolje nego je bilo :-D

Gledao sam štopku 80km traže za stila po otpadima u SBK po meni je to malo bezobrazno?
Post Reply