a realno Koridorom 5C se mogu voziti samo oni koji su u dolini Neretve i dolini Bosne
koridor Vc...
a realno Koridorom 5C se mogu voziti samo oni koji su u dolini Neretve i dolini Bosne
To ce na kraju i ostati od koridora.pici wrote:a realno Koridorom 5C se mogu voziti samo oni koji su u dolini Neretve i dolini Bosne
koridor Vc...
zahvaljujuci bozi ljubicu imat cemo fHadilagu i nakon 2018SVE JE DO PREMIJERA
Vlada FBiH već deset mjeseci ne dopušta stranim savjetnicima da analiziraju BH Telecom i HT Mostar
Fadil je 59 godište. Znači 58 godina. Ako ga zdravlje posluži ima da ga gledamo još barem 10 godinapici wrote: zahvaljujuci bozi ljubicu imat cemo fHadilagu i nakon 2018
a fadil kontroliše (direktno i indirektno) neke od glavnih gradačačkih proizvođača dijelova za auto kompanije pa vodu na svoj mlin tjera..Novak20 wrote:Fadil zaholcava autoindustriju.
http://www.zurnal.info/novost/20574/pom ... -saradnika
.....„Vlada Federacije BiH, na sjednici održanoj 29.06. 2017.godine donosi Odluku o izdvajanju dijela preostalih sredstava za sufinansiranje projekata „razvoj automobilske industrije FBiH“, za period 2017-2018 u iznosu od 150 hiljada maraka“, piše u Službenim novinama FBiH, broj 51/17.
U Odluci piše da je novac namijenjen za biro u Njemačkoj, te ured u Privrednoj komori FBiH.
„Privredna komora FBiH je samo iskorištena za protok novca kojim će isključivo raspolagati Zijad Tvrtković“, tvrdi izvor Žurnala......
...Prije nego je postao Novalićev savjetnik i ekspert za automobilsku industriju, Tvrtković je bio direktor uništenog preduzeća Unis Tools. Upravo su njega radnici u svojim istupima označili kao jednog od krivaca za propast ove kompanije. Drugi krivac je, saopćili su nezadovoljni radnici, premijer Fadil Novalić, koji je prije preuzimanja funkcije bio predsjednik Nadzornog odbora Unis Toolsa.......
..iako je konkurencija bila izuzetno jaka.studiorum_tuzlaensis wrote:Ovaj debil je najveći ublehar na stolici federalnog premijera u historiji ove Federacije.
Novalić pomogao prijatelju sa 150.000 KM, iz budžeta naravno
Prije nego je postao Novalićev savjetnik i ekspert za automobilsku industriju, Tvrtković je bio direktor uništenog preduzeća Unis Tools. Upravo su njega radnici u svojim istupima označili kao jednog od krivaca za propast ove kompanije. Drugi krivac je, saopćili su nezadovoljni radnici, premijer Fadil Novalić, koji je prije preuzimanja funkcije bio predsjednik Nadzornog odbora Unis Toolsa.
"U svakom slučaju, ja se ne namjeravam predati. Vlada Federacije će raditi istim tempom jer ne trebamo se mi prilagoditi Parlamentu, već se Parlament treba prilagoditi nama", kategoričan je premije
zar ovo ne radi samo ona krestalica iz livnapici wrote:Novalić pomogao prijatelju sa 150.000 KM, iz budžeta naravno
Prije nego je postao Novalićev savjetnik i ekspert za automobilsku industriju, Tvrtković je bio direktor uništenog preduzeća Unis Tools. Upravo su njega radnici u svojim istupima označili kao jednog od krivaca za propast ove kompanije. Drugi krivac je, saopćili su nezadovoljni radnici, premijer Fadil Novalić, koji je prije preuzimanja funkcije bio predsjednik Nadzornog odbora Unis Toolsa.
Radi, ali Hrvati ja nikada ne bi kritizirali.Black swan wrote:zar ovo ne radi samo ona krestalica iz livnapici wrote:Novalić pomogao prijatelju sa 150.000 KM, iz budžeta naravno
Prije nego je postao Novalićev savjetnik i ekspert za automobilsku industriju, Tvrtković je bio direktor uništenog preduzeća Unis Tools. Upravo su njega radnici u svojim istupima označili kao jednog od krivaca za propast ove kompanije. Drugi krivac je, saopćili su nezadovoljni radnici, premijer Fadil Novalić, koji je prije preuzimanja funkcije bio predsjednik Nadzornog odbora Unis Toolsa.
al hoce coek jos..."Kada je riječ o priči o akcizama, suspendovali smo priču o akcizama, radi se o putarinama, ali je smješten u Zakon o akcizama. Akcize na gorivo idu u budžete, opštinske, federalne, državne, kantonalne, a ne u puteve. Te akcize zaista jesu velike, ali od njih nijedna marka nije otišla u puteve. U puteve idu putarine, 15 feninga za ceste i 10 feninga za Autoceste. I po tome najmanje izdvajamo, ne samo u Evropi nego i u regiji. Znači, sadašnje akcize u BiH su 25 feninga po litri goriva, u Hrvatskoj je 101 fening, a u Srbiji 89 feninga. To je razlog zašto BiH nema puteva. Imate i mogući scenarij - sa akcizama možemo izgraditi još 100 km puta u šest godina i ostatak dati pod koncesije, tako da možemo za 6-7 godina izgraditi kompletnu autocestu sa akcizama. Bez akciza nema gradnje do 2026. godine jer ove su potrošene tačno dotle. Čak štaviše, iz budžeta ćemo morati namiriti 300 miliona KM jer prispijevaju obaveze po kreditima, znači preinvestirali smo se po osnovu prve akcize. Naravno, to je i usporavanje ekonomskog rasta. Imali bismo rast 2,3 posto, a ovako bismo ga usporili", objasnio je Novalić.
KojO? Loto il' Fadil?Tomahawk11 wrote:To kad se desi, ništa više neće biti isto.
Ma Fadil.O'zone wrote:KojO? Loto il' Fadil?Tomahawk11 wrote:To kad se desi, ništa više neće biti isto.