Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Inače pratim na Facebooku nekakve stranice o autima pa se puno piše i o EV. Baš je uočljivo kako neke stranice redovno EV prikazuju u negativnom svjetlu dok druge obratno.
Izgleda se trenutno vodi velika medijska bitka.
Treba se osloniti na lična iskustva ljudi iz prve ruke.
Nevolje projekta gigatvornice baterija za automobile u Njemačkoj: Mnogo šta nije kako je planirano
Za ovo prvo su potpuno u pravu, ovo za hibride je fula teska. Imam identican ovakakv kao sa slike, i jako rijetko vozim na struju. U pocetk mnogo, ali onda se umoris od konstantnog punjenja. Jednom sam opisao taj proces kao napaljen ker samo gledam gdje da ga ubodem, a drugi s kojima radim tvrde isto u pocetko se trudis da vozis sto vise na struju, ali nakon par mjeseci dosadi. I zato je bolje full EV ili SUS, ove poluvarijante su fula teska.
Dakle praktičnost EVa je loša, ali kad je samo EV pogon, onda nemaš druge nego čekati.
Vidim da su polovni hibridi jeftiniji od običnih benzinaca ili dizela (isto godište, kilometraža).
Za ovo prvo su potpuno u pravu, ovo za hibride je fula teska. Imam identican ovakakv kao sa slike, i jako rijetko vozim na struju. U pocetk mnogo, ali onda se umoris od konstantnog punjenja. Jednom sam opisao taj proces kao napaljen ker samo gledam gdje da ga ubodem, a drugi s kojima radim tvrde isto u pocetko se trudis da vozis sto vise na struju, ali nakon par mjeseci dosadi. I zato je bolje full EV ili SUS, ove poluvarijante su fula teska.
Dakle praktičnost EVa je loša, ali kad je samo EV pogon, onda nemaš druge nego čekati.
Vidim da su polovni hibridi jeftiniji od običnih benzinaca ili dizela (isto godište, kilometraža).
Sa novim baterijama trebalo bi se čekati maksimalno 10 minuta. Je li to puno?
Za ovo prvo su potpuno u pravu, ovo za hibride je fula teska. Imam identican ovakakv kao sa slike, i jako rijetko vozim na struju. U pocetk mnogo, ali onda se umoris od konstantnog punjenja. Jednom sam opisao taj proces kao napaljen ker samo gledam gdje da ga ubodem, a drugi s kojima radim tvrde isto u pocetko se trudis da vozis sto vise na struju, ali nakon par mjeseci dosadi. I zato je bolje full EV ili SUS, ove poluvarijante su fula teska.
Dakle praktičnost EVa je loša, ali kad je samo EV pogon, onda nemaš druge nego čekati.
Vidim da su polovni hibridi jeftiniji od običnih benzinaca ili dizela (isto godište, kilometraža).
Sa novim baterijama trebalo bi se čekati maksimalno 10 minuta. Je li to puno?
Nemaju hibridi brzo punjenje, pa za 50km dosega trebaš puniti najmanje 1,5h. Nije praktično.
Za ovo prvo su potpuno u pravu, ovo za hibride je fula teska. Imam identican ovakakv kao sa slike, i jako rijetko vozim na struju. U pocetk mnogo, ali onda se umoris od konstantnog punjenja. Jednom sam opisao taj proces kao napaljen ker samo gledam gdje da ga ubodem, a drugi s kojima radim tvrde isto u pocetko se trudis da vozis sto vise na struju, ali nakon par mjeseci dosadi. I zato je bolje full EV ili SUS, ove poluvarijante su fula teska.
Dakle praktičnost EVa je loša, ali kad je samo EV pogon, onda nemaš druge nego čekati.
Vidim da su polovni hibridi jeftiniji od običnih benzinaca ili dizela (isto godište, kilometraža).
Hybrid je njesra tesko, za mnogo vecu cijenu od obicnog benzinca vozis konstantno na benzin a teze vozilo i posljedicno trosi vise. Jer ti se neda svako malo puniti, ovisno gdje si, dva puta dnevno.
Dok EV nije problem, baterija izdrzi par dana pa punis 2 puta sedmicno i to je okey.
Ne znam jesi li ti svjestan cijele price oko plug in hybrida. Kao s njima se smanji ispustanje CO2 za 80% jer se voze na struju 90% vremena a SUS motor sluzi samo kao podrska ili u hladnijim trenucim da se ugrije auto ili kod duzis putovanja kao glavni pogon. I na osnovu toga se racunalo na neko smanjenje ispustanja CO2 i manjih poreza na auto a propo tog ispustanja CO2. Medjutim u stvarnosti to nije tako, jer mala baterija zahtijava da se stalno puni da bi postigao efekat ispustanj 40g/km ili koliko vec u odnosu na benzinac koji ima recimo 150g/km CO2.
Dakle praktičnost EVa je loša, ali kad je samo EV pogon, onda nemaš druge nego čekati.
Vidim da su polovni hibridi jeftiniji od običnih benzinaca ili dizela (isto godište, kilometraža).
Sa novim baterijama trebalo bi se čekati maksimalno 10 minuta. Je li to puno?
Nemaju hibridi brzo punjenje, pa za 50km dosega trebaš puniti najmanje 1,5h. Nije praktično.
Aha, ja sam mislio da pričaš da se mora čekati sa EV jer se dugo pune, nisam znao da pričaš o hibridima... Pa rekoh ovi novi EV sa solid-state baterijama se ne bi trebali puniti duže od 10 minuta. Što se tiče hibrida, kakvi hibridi, mislim da je to još od početka bilo jasno.
Za ovo prvo su potpuno u pravu, ovo za hibride je fula teska. Imam identican ovakakv kao sa slike, i jako rijetko vozim na struju. U pocetk mnogo, ali onda se umoris od konstantnog punjenja. Jednom sam opisao taj proces kao napaljen ker samo gledam gdje da ga ubodem, a drugi s kojima radim tvrde isto u pocetko se trudis da vozis sto vise na struju, ali nakon par mjeseci dosadi. I zato je bolje full EV ili SUS, ove poluvarijante su fula teska.
Dakle praktičnost EVa je loša, ali kad je samo EV pogon, onda nemaš druge nego čekati.
Covjek pise o prakticnosti phev a ne ev. Opet si naocare zaboravio
Sa korejskog instituta napravili natrij-ionsku bateriju koja se može napuniti za nekoliko sekundi:
A new type of hybrid sodium-ion battery that offers both high capacity and rapid-charging capabilities could power mobile devices, electric vehicles and space tech.
Gledajući da natrijuma ima 1000 puta više od litijuma, trebala bi se značajno povećati opskrbnost ovim metalom, i dodatno sniziti cijena baterija i EV-a.
Za ovo prvo su potpuno u pravu, ovo za hibride je fula teska. Imam identican ovakakv kao sa slike, i jako rijetko vozim na struju. U pocetk mnogo, ali onda se umoris od konstantnog punjenja. Jednom sam opisao taj proces kao napaljen ker samo gledam gdje da ga ubodem, a drugi s kojima radim tvrde isto u pocetko se trudis da vozis sto vise na struju, ali nakon par mjeseci dosadi. I zato je bolje full EV ili SUS, ove poluvarijante su fula teska.
Dakle praktičnost EVa je loša, ali kad je samo EV pogon, onda nemaš druge nego čekati.
Covjek pise o prakticnosti phev a ne ev. Opet si naocare zaboravio
Pa PHEV je praktičniji jer imaš opciju da voziš na gorivo, dok kod EV nemaš, tako da moraš tu nepraktičnost da trpiš, nemaš drugog izbora.
Dakle kada imaš na jednom auto i SUS i EV - odlučuješ se za SUS varijantu.