Ali je napravio ogroman korak u matematici sa prostornim kompleksnim brojevima. Materijal za Abelovu nagradumegaribi1 wrote:Kao student divio sam mu se: može da drži svaki predmet na prve dvije godine koji ima vježbe, crta slike na tabli velikom brzinom, nije zaboravio matematiku sa fakulteta nego je i dodatno zarađivvao od nje ... Ali kasnije, kada sam postao profesor, shvatio sam da je zaboravio nešto bitno. Ne mislim na matematiku iz osnovne i srednje škole , nego na činjenicu da univerzitetski radnik po današnjim kriterijima mora ne samo prenositi nego i sticati i stvarati nova znanja. Kada sam sakupljao biografije 2009. godine dobio sam od njega žuti otkucani papir iz 1974. i zgužvanu ceduljicu sa nazivom magistarskog iz 1986. Nigdje ni naučnih ni stručnih radova (ne mislim na privatna izdanja, nego ona koja su u indeksiranm bazama, pa makar i najsveobuhvatniji Google Scholar), a stalno je ponavljao da će pred penziju doktorirati istovremeno na nekoiko fakulteta i to koristeći kredu i tablu jer smatra da upotreba kompjutera nije dostojna Pravog Inženjera.Vidjeli smo kako se stječe u osnovnoj školi vizavi matematike, a onda dođe Azem i kaže nam da slobodno možemo
sve o njoj zaboraviti naučeno u osnovnoj i srednjoj školi. I onda se s tom konstatacijom, praktično i realno,
složi 99,99% studenata.
ETF
-
- Posts: 2146
- Joined: 08/04/2008 08:48
#2676 Re: ETF
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
#2677 Re: ETF
Pa zar nije ima tome sedam-osam godina radio na doktoratu?megaribi1 wrote:Kao student divio sam mu se: može da drži svaki predmet na prve dvije godine koji ima vježbe, crta slike na tabli velikom brzinom, nije zaboravio matematiku sa fakulteta nego je i dodatno zarađivvao od nje ... Ali kasnije, kada sam postao profesor, shvatio sam da je zaboravio nešto bitno. Ne mislim na matematiku iz osnovne i srednje škole , nego na činjenicu da univerzitetski radnik po današnjim kriterijima mora ne samo prenositi nego i sticati i stvarati nova znanja. Kada sam sakupljao biografije 2009. godine dobio sam od njega žuti otkucani papir iz 1974. i zgužvanu ceduljicu sa nazivom magistarskog iz 1986. Nigdje ni naučnih ni stručnih radova (ne mislim na privatna izdanja, nego ona koja su u indeksiranm bazama, pa makar i najsveobuhvatniji Google Scholar), a stalno je ponavljao da će pred penziju doktorirati istovremeno na nekoiko fakulteta i to koristeći kredu i tablu jer smatra da upotreba kompjutera nije dostojna Pravog Inženjera.Vidjeli smo kako se stječe u osnovnoj školi vizavi matematike, a onda dođe Azem i kaže nam da slobodno možemo
sve o njoj zaboraviti naučeno u osnovnoj i srednjoj školi. I onda se s tom konstatacijom, praktično i realno,
složi 99,99% studenata.
Knjižica jedno 100 strana suha matematika.
- hrasno38
- Posts: 31460
- Joined: 21/11/2004 23:42
- Location: Sarajevo
- Vozim: Renault Laguna
- Horoskop: Riba
- Contact:
#2678 Re: ETF
Sabrana djela Azema Dautovica (neko se bas potrudio)
http://combat.blogger.ba/arhiva/2007/07/04/1022779
http://combat.blogger.ba/arhiva/2007/07/04/1022779
-
- Posts: 2876
- Joined: 02/11/2014 13:07
#2679 Re: ETF
Fuj na kojem je nivou bila konverzacija na prethodnim stranicama. A ja mislila ja imam komplekse zbog nezavrsenog etfa...
-
- Posts: 2876
- Joined: 02/11/2014 13:07
#2680 Re: ETF
Btw kad sam nekad davno otisla na instrukcije kod Azema, pricao je o doktoratu i spominjao crne rupe, integrale sta bi od ovoga, istrazi li svemir?
- hrasno38
- Posts: 31460
- Joined: 21/11/2004 23:42
- Location: Sarajevo
- Vozim: Renault Laguna
- Horoskop: Riba
- Contact:
- S4mpion
- Posts: 19317
- Joined: 24/11/2011 21:16
#2682 Re: ETF
Povećanje obima i kompleksnosti gradiva koje se od studenata zahtijeva ne bi trebalo predstavljati dodatni teret samo za studente, već i za profesore, to je ono nešto što se zove odgovornost nastavnog ansambla.
Povećanjem kriterija nastavni ansambl je dužan unaprijediti svoje vještine kako bi se studentima što efikasnije prenijelo znanje koje se od njih zahtijeva na ispitima. Zamislite samo da na predmetu Tehnike programiranja(npr) umjesto Jurića dođe neki profesor koji priča "na španskom", a ispiti ostanu jednako kompleksni-rezultati bi bili mnogo gori od trenutnih koji su, moglo bi se reći, zadovoljavajući.
Ono što je specifično za nastavni ansambl IM2 je to što odgovornost nastavnog ansambla ne postoji, bukvalno mogu raditi šta žele, Konjicija šuti, svi šute. Glavni problem je u tome što se od studenata zahtijeva znanje koje im nije preneseno, a nije im preneseno zato što im predavanja drži profesor(ako se Fatkić uopšte tako može nazvati) koji se uopšte ne trudi prenijeti znanje studentima. Studenti su bukvalno prepušteni sami sebi, pred njima je minimalno 1000 stranica gradiva iz matematike, koje je razbacano na 4-5 knjiga, i lutaju k'o muhe bez glave, jer nemaju profesora koji će ih uputiti i koji će im prenijeti znanje, nemaju ljudi pojma šta se od njih traži i zašto. Ova tema se poprilično svela na IM2 i profesora Fatkića, s razlogom, jer na tom predmetu taj profesor drži pola ETF-a. Studentu može 20 inženjera, istaknutih stručnjaka, profesora, dati potpis u indeks, upisati ocjenu, potvrditi njegovo znanje, ali sve mu pada u vodu ako mu jedan matematičar, kao veoma loš profesor, ne da potpis, što baca jaku sjenu i obezvrijeđuje rad ostalih profesora na fakultetu.
Kad smo već kod uspješnih profesora, a red je da i njih spomenemo nekad, ne pamtim da sam u životu sreo boljeg i zanimljivijeg profesora od Smaje Bišanovića. Taj čovjek krvi daje da studentima objasni ono što im nije jasno, a o nivou poštovanja koje pokazuje prema studentima ne treba ni govoriti. Ima ih još, ali imamo i vremena.
Povećanjem kriterija nastavni ansambl je dužan unaprijediti svoje vještine kako bi se studentima što efikasnije prenijelo znanje koje se od njih zahtijeva na ispitima. Zamislite samo da na predmetu Tehnike programiranja(npr) umjesto Jurića dođe neki profesor koji priča "na španskom", a ispiti ostanu jednako kompleksni-rezultati bi bili mnogo gori od trenutnih koji su, moglo bi se reći, zadovoljavajući.
Ono što je specifično za nastavni ansambl IM2 je to što odgovornost nastavnog ansambla ne postoji, bukvalno mogu raditi šta žele, Konjicija šuti, svi šute. Glavni problem je u tome što se od studenata zahtijeva znanje koje im nije preneseno, a nije im preneseno zato što im predavanja drži profesor(ako se Fatkić uopšte tako može nazvati) koji se uopšte ne trudi prenijeti znanje studentima. Studenti su bukvalno prepušteni sami sebi, pred njima je minimalno 1000 stranica gradiva iz matematike, koje je razbacano na 4-5 knjiga, i lutaju k'o muhe bez glave, jer nemaju profesora koji će ih uputiti i koji će im prenijeti znanje, nemaju ljudi pojma šta se od njih traži i zašto. Ova tema se poprilično svela na IM2 i profesora Fatkića, s razlogom, jer na tom predmetu taj profesor drži pola ETF-a. Studentu može 20 inženjera, istaknutih stručnjaka, profesora, dati potpis u indeks, upisati ocjenu, potvrditi njegovo znanje, ali sve mu pada u vodu ako mu jedan matematičar, kao veoma loš profesor, ne da potpis, što baca jaku sjenu i obezvrijeđuje rad ostalih profesora na fakultetu.
Kad smo već kod uspješnih profesora, a red je da i njih spomenemo nekad, ne pamtim da sam u životu sreo boljeg i zanimljivijeg profesora od Smaje Bišanovića. Taj čovjek krvi daje da studentima objasni ono što im nije jasno, a o nivou poštovanja koje pokazuje prema studentima ne treba ni govoriti. Ima ih još, ali imamo i vremena.
- hrasno38
- Posts: 31460
- Joined: 21/11/2004 23:42
- Location: Sarajevo
- Vozim: Renault Laguna
- Horoskop: Riba
- Contact:
#2683 Re: ETF
S4mpion wrote:Povećanje obima i kompleksnosti gradiva koje se od studenata zahtijeva ne bi trebalo predstavljati dodatni teret samo za studente, već i za profesore, to je ono nešto što se zove odgovornost nastavnog ansambla.
Povećanjem kriterija nastavni ansambl je dužan unaprijediti svoje vještine kako bi se studentima što efikasnije prenijelo znanje koje se od njih zahtijeva na ispitima. Zamislite samo da na predmetu Tehnike programiranja(npr) umjesto Jurića dođe neki profesor koji priča "na španskom", a ispiti ostanu jednako kompleksni-rezultati bi bili mnogo gori od trenutnih koji su, moglo bi se reći, zadovoljavajući.
Ono što je specifično za nastavni ansambl IM2 je to što odgovornost nastavnog ansambla ne postoji, bukvalno mogu raditi šta žele, Konjicija šuti, svi šute. Glavni problem je u tome što se od studenata zahtijeva znanje koje im nije preneseno, a nije im preneseno zato što im predavanja drži profesor(ako se Fatkić uopšte tako može nazvati) koji se uopšte ne trudi prenijeti znanje studentima. Studenti su bukvalno prepušteni sami sebi, pred njima je minimalno 1000 stranica gradiva iz matematike, koje je razbacano na 4-5 knjiga, i lutaju k'o muhe bez glave, jer nemaju profesora koji će ih uputiti i koji će im prenijeti znanje, nemaju ljudi pojma šta se od njih traži i zašto. Ova tema se poprilično svela na IM2 i profesora Fatkića, s razlogom, jer na tom predmetu taj profesor drži pola ETF-a. Studentu može 20 inženjera, istaknutih stručnjaka, profesora, dati potpis u indeks, upisati ocjenu, potvrditi njegovo znanje, ali sve mu pada u vodu ako mu jedan matematičar, kao veoma loš profesor, ne da potpis, što baca jaku sjenu i obezvrijeđuje rad ostalih profesora na fakultetu.
Kad smo već kod uspješnih profesora, a red je da i njih spomenemo nekad, ne pamtim da sam u životu sreo boljeg i zanimljivijeg profesora od Smaje Bišanovića. Taj čovjek krvi daje da studentima objasni ono što im nije jasno, a o nivou poštovanja koje pokazuje prema studentima ne treba ni govoriti. Ima ih još, ali imamo i vremena.
-
- Posts: 2958
- Joined: 07/09/2013 18:57
#2684 Re: ETF
Sustina politike ce uvijek biti ista!johnnykola wrote:Jeste, samo što uz promjenu paradigme koja je svakih pesedetak godina i baci novo svjetlo na već poznato, elektrotehnikahrasno38 wrote:elektrotehnika je vrlo sirok pojam ali i jedna i druga nauka se bazira na tome sta su nekada napisali ili uradili ljudi a ne konji!johnnykola wrote:Istorija je palamudaška zananost. Elektrotehnika to nije.
ima osnov u komon sensu u 99,99% slučajeva, a istorija u jedno, odokativno, 8.7%.
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
#2685 Re: ETF
Pa nisu studenti valjda toliko dovojeni od pameti. Skupi se njih desetak da jedu matiš i to pokušaju iole sistematizirati.S4mpion wrote:Glavni problem je u tome što se od studenata zahtijeva znanje koje im nije preneseno, a nije im preneseno zato što im predavanja drži profesor(ako se Fatkić uopšte tako može nazvati) koji se uopšte ne trudi prenijeti znanje studentima. Studenti su bukvalno prepušteni sami sebi, pred njima je minimalno 1000 stranica gradiva iz matematike, koje je razbacano na 4-5 knjiga, i lutaju k'o muhe bez glave, jer nemaju profesora koji će ih uputiti i koji će im prenijeti znanje, nemaju ljudi pojma šta se od njih traži i zašto.
Jer to je jedino što im u realnosti može pomoći. Od palamude kako je Fatkić odron - nemaju ništa.
A ne kad bi ih se više skupilo.
Ali da to jeste horor, jeste. Sjećam se kako je Oruč skriptu napravio tako što je sabrana
djela seminarskih radova od studenata koji su obradili oblast po oblast sastavio u jedno. Informacioni sistemi, a dobiješ
zapaljenje moždane opne čitajući to. Tako je bio nakav debos pa je ađustiranje originalno adjust ostavio kao takovo,
a nije se setio rečce prilagođavanje. To čitati nije bilo nimalo jednostavno, a iz toga nešto još naučiti konsekventno još teže.
E sad, mogu samo zamisliti kako to izgleda na Fatkićevu matišu.
- hrasno38
- Posts: 31460
- Joined: 21/11/2004 23:42
- Location: Sarajevo
- Vozim: Renault Laguna
- Horoskop: Riba
- Contact:
#2686 Re: ETF
Vidim cita se ova tema na sve stranehrasno38 wrote:https://www.timeshighereducation.com/st ... paign=push
http://ba.n1info.com/a179848/Vijesti/Vi ... iteta.html
https://www.radiosarajevo.ba/metromahal ... etu/271636
-
- Posts: 2876
- Joined: 02/11/2014 13:07
#2687 Re: ETF
Jel Smajo drzao tutove iz LAGa?S4mpion wrote:Povećanje obima i kompleksnosti gradiva koje se od studenata zahtijeva ne bi trebalo predstavljati dodatni teret samo za studente, već i za profesore, to je ono nešto što se zove odgovornost nastavnog ansambla.
Povećanjem kriterija nastavni ansambl je dužan unaprijediti svoje vještine kako bi se studentima što efikasnije prenijelo znanje koje se od njih zahtijeva na ispitima. Zamislite samo da na predmetu Tehnike programiranja(npr) umjesto Jurića dođe neki profesor koji priča "na španskom", a ispiti ostanu jednako kompleksni-rezultati bi bili mnogo gori od trenutnih koji su, moglo bi se reći, zadovoljavajući.
Ono što je specifično za nastavni ansambl IM2 je to što odgovornost nastavnog ansambla ne postoji, bukvalno mogu raditi šta žele, Konjicija šuti, svi šute. Glavni problem je u tome što se od studenata zahtijeva znanje koje im nije preneseno, a nije im preneseno zato što im predavanja drži profesor(ako se Fatkić uopšte tako može nazvati) koji se uopšte ne trudi prenijeti znanje studentima. Studenti su bukvalno prepušteni sami sebi, pred njima je minimalno 1000 stranica gradiva iz matematike, koje je razbacano na 4-5 knjiga, i lutaju k'o muhe bez glave, jer nemaju profesora koji će ih uputiti i koji će im prenijeti znanje, nemaju ljudi pojma šta se od njih traži i zašto. Ova tema se poprilično svela na IM2 i profesora Fatkića, s razlogom, jer na tom predmetu taj profesor drži pola ETF-a. Studentu može 20 inženjera, istaknutih stručnjaka, profesora, dati potpis u indeks, upisati ocjenu, potvrditi njegovo znanje, ali sve mu pada u vodu ako mu jedan matematičar, kao veoma loš profesor, ne da potpis, što baca jaku sjenu i obezvrijeđuje rad ostalih profesora na fakultetu.
Kad smo već kod uspješnih profesora, a red je da i njih spomenemo nekad, ne pamtim da sam u životu sreo boljeg i zanimljivijeg profesora od Smaje Bišanovića. Taj čovjek krvi daje da studentima objasni ono što im nije jasno, a o nivou poštovanja koje pokazuje prema studentima ne treba ni govoriti. Ima ih još, ali imamo i vremena.
- hrasno38
- Posts: 31460
- Joined: 21/11/2004 23:42
- Location: Sarajevo
- Vozim: Renault Laguna
- Horoskop: Riba
- Contact:
#2688 Re: ETF
http://www.etf.unsa.ba/index.php?id=506lijepa u dusi wrote:Jel Smajo drzao tutove iz LAGa?S4mpion wrote:Povećanje obima i kompleksnosti gradiva koje se od studenata zahtijeva ne bi trebalo predstavljati dodatni teret samo za studente, već i za profesore, to je ono nešto što se zove odgovornost nastavnog ansambla.
Povećanjem kriterija nastavni ansambl je dužan unaprijediti svoje vještine kako bi se studentima što efikasnije prenijelo znanje koje se od njih zahtijeva na ispitima. Zamislite samo da na predmetu Tehnike programiranja(npr) umjesto Jurića dođe neki profesor koji priča "na španskom", a ispiti ostanu jednako kompleksni-rezultati bi bili mnogo gori od trenutnih koji su, moglo bi se reći, zadovoljavajući.
Ono što je specifično za nastavni ansambl IM2 je to što odgovornost nastavnog ansambla ne postoji, bukvalno mogu raditi šta žele, Konjicija šuti, svi šute. Glavni problem je u tome što se od studenata zahtijeva znanje koje im nije preneseno, a nije im preneseno zato što im predavanja drži profesor(ako se Fatkić uopšte tako može nazvati) koji se uopšte ne trudi prenijeti znanje studentima. Studenti su bukvalno prepušteni sami sebi, pred njima je minimalno 1000 stranica gradiva iz matematike, koje je razbacano na 4-5 knjiga, i lutaju k'o muhe bez glave, jer nemaju profesora koji će ih uputiti i koji će im prenijeti znanje, nemaju ljudi pojma šta se od njih traži i zašto. Ova tema se poprilično svela na IM2 i profesora Fatkića, s razlogom, jer na tom predmetu taj profesor drži pola ETF-a. Studentu može 20 inženjera, istaknutih stručnjaka, profesora, dati potpis u indeks, upisati ocjenu, potvrditi njegovo znanje, ali sve mu pada u vodu ako mu jedan matematičar, kao veoma loš profesor, ne da potpis, što baca jaku sjenu i obezvrijeđuje rad ostalih profesora na fakultetu.
Kad smo već kod uspješnih profesora, a red je da i njih spomenemo nekad, ne pamtim da sam u životu sreo boljeg i zanimljivijeg profesora od Smaje Bišanovića. Taj čovjek krvi daje da studentima objasni ono što im nije jasno, a o nivou poštovanja koje pokazuje prema studentima ne treba ni govoriti. Ima ih još, ali imamo i vremena.
- S4mpion
- Posts: 19317
- Joined: 24/11/2011 21:16
#2689 Re: ETF
To studenti i rade, skupljaju se, dogovaraju, mislim da ih sada, umjesto nekadašnjih 30-ak, na tutorijalima bude oko 150, možda neki i stoje, i ogroman broj njih se međusobno poznaju, jer su tu godinama. Međutim, kad se sagleda predmet IM2, vrlo lako se uviđa da tu ne postoji nikakav sistem, jednostavno profesor ne prenosi nikakvo znanje studentima, a previše toga traži. Sada se nameće drugi problem, a već sam ga naveo koju stranicu prije. Studentima se nepravedno oduzimaju bodovi, što je dr. Selma Hanjalić konstatovala na nekom od prethodnih uvida iz IM2. Nakon što su bodovi ukradeni, na predmetnom siteu studenti su pozvani da im se vrate ukradeni bodovi i jasno je naglašeno da studenti ne smiju dovoditi nikoga sa sobom, a pogotovo ne nekoga ko zna matematiku, što je u najmanju ruku sumnjivo.johnnykola wrote:
Pa nisu studenti valjda toliko dovojeni od pameti. Skupi se njih desetak da jedu matiš i to pokušaju iole sistematizirati.
Jer to je jedino što im u realnosti može pomoći. Od palamude kako je Fatkić odron - nemaju ništa.
A ne kad bi ih se više skupilo.
Ali da to jeste horor, jeste. Sjećam se kako je Oruč skriptu napravio tako što je sabrana
djela seminarskih radova od studenata koji su obradili oblast po oblast sastavio u jedno. Informacioni sistemi, a dobiješ
zapaljenje moždane opne čitajući to. Tako je bio nakav debos pa je ađustiranje originalno adjust ostavio kao takovo,
a nije se setio rečce prilagođavanje. To čitati nije bilo nimalo jednostavno, a iz toga nešto još naučiti konsekventno još teže.
E sad, mogu samo zamisliti kako to izgleda na Fatkićevu matišu.
Što duže posmatram situaciju na tom predmetu i malverzacije koje se dešavaju, sve više vjerujem u to da je Fatkić plaćen od strane drugih univerziteta(ili nekog trećeg subjekta) kako bi što efikasnije uništavao potencijalnu radnu snagu, konkurenciju. Da se razumijemo, ne vjerujem ni da je Samim Konjicija čist u svemu tome. Ta ideja nije ni malo naivna, jer kada omladina sagleda situaciju na ETF-u, Travnik i Mostar su sve primamljivije opcije.
U tom slučaju, znanje pada u peti plan, a biznis ide u prvi. Možda nas zato i nema ni među prvih 500 u svijetu.
- S4mpion
- Posts: 19317
- Joined: 24/11/2011 21:16
#2690 Re: ETF
Ne sjećam se da li je držao predmete na prvoj godini, znam da je držao nekoliko predmeta na višim godinama, na odsjeku za elektroenergetiku, možda Električna kola.lijepa u dusi wrote: Jel Smajo drzao tutove iz LAGa?
- hrasno38
- Posts: 31460
- Joined: 21/11/2004 23:42
- Location: Sarajevo
- Vozim: Renault Laguna
- Horoskop: Riba
- Contact:
#2691 Re: ETF
Ajde nek nisam ja to napisao inace bi bilo ovdje 1000 jezika Ali naravno pootpisujem od rijeci do rijeci. Ne moze ama bas niko osporiti Fatkicu znanje iz matematike niti je iko to ikada i uradio ali njegovi kvaliteti kao profesora tj "prenositelja tog znanja" su ravni NULI! Negovi gafovi sa ocjenjivanjem su primittvini, bezobrazni i moze se slobodno reci blizi krivicnom djelu nego necemu pozitivnom. Ali kod studenata postoji jedna druga stavka koja se zove "urodjeni strah" i oni to trpe li trpe. Konjici je covjek koji jednosyavno za 3-4000 nece da se mijesa u svoj posao i sigurno kazem da fakultet u stvari vodi Aksamovic i da je njegova jako bitna. I asistenti na matematici su klasicne "Dolly" Huseta Fatkica s tim da jos uvijek nisu osjetili tu slobodu kada ti ne moze niko nista a ti mozes da radis sta hoces. Na zalost Selma je kontatovalo to sto jeste i sto se dogadja kod velike vecine studenata i pojeo vuk magarca ili u prevod proso voz posto ce ona kreatura vjerovatno u penziju u septembru.S4mpion wrote:To studenti i rade, skupljaju se, dogovaraju, mislim da ih sada, umjesto nekadašnjih 30-ak, na tutorijalima bude oko 150, možda neki i stoje, i ogroman broj njih se međusobno poznaju, jer su tu godinama. Međutim, kad se sagleda predmet IM2, vrlo lako se uviđa da tu ne postoji nikakav sistem, jednostavno profesor ne prenosi nikakvo znanje studentima, a previše toga traži. Sada se nameće drugi problem, a već sam ga naveo koju stranicu prije. Studentima se nepravedno oduzimaju bodovi, što je dr. Selma Hanjalić konstatovala na nekom od prethodnih uvida iz IM2. Nakon što su bodovi ukradeni, na predmetnom siteu studenti su pozvani da im se vrate ukradeni bodovi i jasno je naglašeno da studenti ne smiju dovoditi nikoga sa sobom, a pogotovo ne nekoga ko zna matematiku, što je u najmanju ruku sumnjivo.johnnykola wrote:
Pa nisu studenti valjda toliko dovojeni od pameti. Skupi se njih desetak da jedu matiš i to pokušaju iole sistematizirati.
Jer to je jedino što im u realnosti može pomoći. Od palamude kako je Fatkić odron - nemaju ništa.
A ne kad bi ih se više skupilo.
Ali da to jeste horor, jeste. Sjećam se kako je Oruč skriptu napravio tako što je sabrana
djela seminarskih radova od studenata koji su obradili oblast po oblast sastavio u jedno. Informacioni sistemi, a dobiješ
zapaljenje moždane opne čitajući to. Tako je bio nakav debos pa je ađustiranje originalno adjust ostavio kao takovo,
a nije se setio rečce prilagođavanje. To čitati nije bilo nimalo jednostavno, a iz toga nešto još naučiti konsekventno još teže.
E sad, mogu samo zamisliti kako to izgleda na Fatkićevu matišu.
Što duže posmatram situaciju na tom predmetu i malverzacije koje se dešavaju, sve više vjerujem u to da je Fatkić plaćen od strane drugih univerziteta(ili nekog trećeg subjekta) kako bi što efikasnije uništavao potencijalnu radnu snagu, konkurenciju. Da se razumijemo, ne vjerujem ni da je Samim Konjicija čist u svemu tome. Ta ideja nije ni malo naivna, jer kada omladina sagleda situaciju na ETF-u, Travnik i Mostar su sve primamljivije opcije.
U tom slučaju, znanje pada u peti plan, a biznis ide u prvi. Možda nas zato i nema ni među prvih 500 u svijetu.
I naravno imas masu studenata sa recimo RI koji su ocistili sve osim IM2 i vuku li je vuku i onda pukne film i kazes sam sebi koji cemi kurac sve ovo kad mogu bez ikakvih problema da zvrsim FIT i imam identicnu diplomu ETF-ovoj, mogucnost zaposlenja, nista manje znanje a puno vise kose na flavi, mirnih zivaca, vise para i dioptriju blizu nuli.
Da iole postoji negdje ta afirmacija da ETF stavara priznate naucnike pa hajde ali nigdje nikoga da se na onu stvar nasadis. I to sto si na kraju napisao i te kako ima smisla jer vecina profesora predaje na vise fakulteta ali na privatnim nema drkanja studenata do iznemoglosti jer recimo kod Ganica je godina 10.000 pa stisni da nekoga jebes mimo pravila za 10.000. Hoces al u curku!!!
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
#2692 Re: ETF
Ne bih toliko daleko išao. Ne zna sistemski predavati, prenijeti znanje, a on će sad šiljiti politike, dogovarati talove i prešaltavati studente s jednog faksa na drugi i od toga zarađivati urce. Možeš misliti!!!S4mpion wrote:To studenti i rade, skupljaju se, dogovaraju, mislim da ih sada, umjesto nekadašnjih 30-ak, na tutorijalima bude oko 150, možda neki i stoje, i ogroman broj njih se međusobno poznaju, jer su tu godinama. Međutim, kad se sagleda predmet IM2, vrlo lako se uviđa da tu ne postoji nikakav sistem, jednostavno profesor ne prenosi nikakvo znanje studentima, a previše toga traži. Sada se nameće drugi problem, a već sam ga naveo koju stranicu prije. Studentima se nepravedno oduzimaju bodovi, što je dr. Selma Hanjalić konstatovala na nekom od prethodnih uvida iz IM2. Nakon što su bodovi ukradeni, na predmetnom siteu studenti su pozvani da im se vrate ukradeni bodovi i jasno je naglašeno da studenti ne smiju dovoditi nikoga sa sobom, a pogotovo ne nekoga ko zna matematiku, što je u najmanju ruku sumnjivo.johnnykola wrote:
Pa nisu studenti valjda toliko dovojeni od pameti. Skupi se njih desetak da jedu matiš i to pokušaju iole sistematizirati.
Jer to je jedino što im u realnosti može pomoći. Od palamude kako je Fatkić odron - nemaju ništa.
A ne kad bi ih se više skupilo.
Ali da to jeste horor, jeste. Sjećam se kako je Oruč skriptu napravio tako što je sabrana
djela seminarskih radova od studenata koji su obradili oblast po oblast sastavio u jedno. Informacioni sistemi, a dobiješ
zapaljenje moždane opne čitajući to. Tako je bio nakav debos pa je ađustiranje originalno adjust ostavio kao takovo,
a nije se setio rečce prilagođavanje. To čitati nije bilo nimalo jednostavno, a iz toga nešto još naučiti konsekventno još teže.
E sad, mogu samo zamisliti kako to izgleda na Fatkićevu matišu.
Što duže posmatram situaciju na tom predmetu i malverzacije koje se dešavaju, sve više vjerujem u to da je Fatkić plaćen od strane drugih univerziteta(ili nekog trećeg subjekta) kako bi što efikasnije uništavao potencijalnu radnu snagu, konkurenciju. Da se razumijemo, ne vjerujem ni da je Samim Konjicija čist u svemu tome. Ta ideja nije ni malo naivna, jer kada omladina sagleda situaciju na ETF-u, Travnik i Mostar su sve primamljivije opcije.
U tom slučaju, znanje pada u peti plan, a biznis ide u prvi. Možda nas zato i nema ni među prvih 500 u svijetu.
- S4mpion
- Posts: 19317
- Joined: 24/11/2011 21:16
#2693 Re: ETF
Svakom njegovo, ali ja lično vjerujem u ono što sam napisao, a ovo boldirano mu već toliko dobro ide od ruke da ja nikako ne mogu povjerovati u to da je u pitanju slučajnost.johnnykola wrote:
Ne bih toliko daleko išao. Ne zna sistemski predavati, prenijeti znanje, a on će sad šiljiti politike, dogovarati talove i prešaltavati studente s jednog faksa na drugi i od toga zarađivati urce. Možeš misliti!!!
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
#2694 Re: ETF
Ma nema šanse!S4mpion wrote:Svakom njegovo, ali ja lično vjerujem u ono što sam napisao, a ovo boldirano mu već toliko dobro ide od ruke da ja nikako ne mogu povjerovati u to da je u pitanju slučajnost.johnnykola wrote:
Ne bih toliko daleko išao. Ne zna sistemski predavati, prenijeti znanje, a on će sad šiljiti politike, dogovarati talove i prešaltavati studente s jednog faksa na drugi i od toga zarađivati urce. Možeš misliti!!!
-
- Posts: 2876
- Joined: 02/11/2014 13:07
#2695 Re: ETF
Ma davno je bilo, ne sjecam se, mislila sam da se bilder (jesu ga tako zvali?) zove Smajo kukali su nam na njega, meni bio skroz okS4mpion wrote:Ne sjećam se da li je držao predmete na prvoj godini, znam da je držao nekoliko predmeta na višim godinama, na odsjeku za elektroenergetiku, možda Električna kola.lijepa u dusi wrote: Jel Smajo drzao tutove iz LAGa?
- Mišo_Kovač
- Posts: 2708
- Joined: 22/06/2011 11:00
- Location: Sarajevo
#2696 Re: ETF
Bilder je Mirza Batalovic. Smajo je, dok sam ja studirao, bio na krugovima i kasnije na energetici, al nemam pojma šta je tamo držao.lijepa u dusi wrote:
Ma davno je bilo, ne sjecam se, mislila sam da se bilder (jesu ga tako zvali?) zove Smajo kukali su nam na njega, meni bio skroz ok
- S4mpion
- Posts: 19317
- Joined: 24/11/2011 21:16
#2697 Re: ETF
Kad je u pitanju ocjenjivanje znanja studenata, izdvaja se ime relativno novog predavača - doc. Alena Begovića koji je zamijenio profesora Suruliza.
Koncept nastave je takav da je studentima jasno dat i materijal i smjernice u kojima trebaju graditi svoje znanje. Koncept ispita, počevši od parcijalnih, pa do usmenih, je takav da su pitanja tako jasno i precizno formulisana, a traženi odgovori koncizni, da nema prostora za bilo kakve nejasnoće. Svaki bod kojeg je student ostvario i svaki bod kojeg student nije ostvario na ispitima ima svoje utemeljenje, sve je navedeno crno na bijelo.
Takav koncept bi definitivno trebao biti za primjer svima, jer zahtijeva popriličnu količinu znanja, a vrlo malo ili skoro ni malo "krampanja".
Koncept nastave je takav da je studentima jasno dat i materijal i smjernice u kojima trebaju graditi svoje znanje. Koncept ispita, počevši od parcijalnih, pa do usmenih, je takav da su pitanja tako jasno i precizno formulisana, a traženi odgovori koncizni, da nema prostora za bilo kakve nejasnoće. Svaki bod kojeg je student ostvario i svaki bod kojeg student nije ostvario na ispitima ima svoje utemeljenje, sve je navedeno crno na bijelo.
Takav koncept bi definitivno trebao biti za primjer svima, jer zahtijeva popriličnu količinu znanja, a vrlo malo ili skoro ni malo "krampanja".
-
- Posts: 2876
- Joined: 02/11/2014 13:07
#2698 Re: ETF
eh, Mirza, podsjecao me na nastavnika Smaju iz srednje, vjerovatno sam ga zato tako zapamtilaMišo_Kovač wrote:Bilder je Mirza Batalovic. Smajo je, dok sam ja studirao, bio na krugovima i kasnije na energetici, al nemam pojma šta je tamo držao.lijepa u dusi wrote:
Ma davno je bilo, ne sjecam se, mislila sam da se bilder (jesu ga tako zvali?) zove Smajo kukali su nam na njega, meni bio skroz ok
- S4mpion
- Posts: 19317
- Joined: 24/11/2011 21:16
#2700 Re: ETF
U službenom listu objavljen zakon o visokom obrazovanju.
Baš me zanima kakav će uticaj taj zakon imati na ETF-u, a pogotovo na rak-rani ETF-a, Inženjerskoj Matematici 2. U septembru dolaze popravni ispiti, nadam se da će se napokon stati ukraj sistemskom uništavanju studenata.
Baš me zanima kakav će uticaj taj zakon imati na ETF-u, a pogotovo na rak-rani ETF-a, Inženjerskoj Matematici 2. U septembru dolaze popravni ispiti, nadam se da će se napokon stati ukraj sistemskom uništavanju studenata.