ETF

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply

Koji smjer odabrati na ETF-u:

1. RI - informatika
131
50%
2. EE - elektroenergetika
42
16%
3. TK - telekomunikacije
32
12%
4. AiE - automatika i elektronika.
55
21%
 
Total votes: 260

Bušman
Posts: 2146
Joined: 08/04/2008 08:48

#2676 Re: ETF

Post by Bušman »

megaribi1 wrote:
Vidjeli smo kako se stječe u osnovnoj školi vizavi matematike, a onda dođe Azem i kaže nam da slobodno možemo
sve o njoj zaboraviti naučeno u osnovnoj i srednjoj školi. I onda se s tom konstatacijom, praktično i realno,
složi 99,99% studenata.
Kao student divio sam mu se: može da drži svaki predmet na prve dvije godine koji ima vježbe, crta slike na tabli velikom brzinom, nije zaboravio matematiku sa fakulteta nego je i dodatno zarađivvao od nje ... Ali kasnije, kada sam postao profesor, shvatio sam da je zaboravio nešto bitno. Ne mislim na matematiku iz osnovne i srednje škole :P , nego na činjenicu da univerzitetski radnik po današnjim kriterijima mora ne samo prenositi nego i sticati i stvarati nova znanja. Kada sam sakupljao biografije 2009. godine dobio sam od njega žuti otkucani papir iz 1974. i zgužvanu ceduljicu sa nazivom magistarskog iz 1986. Nigdje ni naučnih ni stručnih radova (ne mislim na privatna izdanja, nego ona koja su u indeksiranm bazama, pa makar i najsveobuhvatniji Google Scholar), a stalno je ponavljao da će pred penziju doktorirati istovremeno na nekoiko fakulteta i to koristeći kredu i tablu jer smatra da upotreba kompjutera nije dostojna Pravog Inženjera.
Ali je napravio ogroman korak u matematici sa prostornim kompleksnim brojevima. Materijal za Abelovu nagradu :D
User avatar
johnnykola
Posts: 10316
Joined: 15/10/2004 12:23
Contact:

#2677 Re: ETF

Post by johnnykola »

megaribi1 wrote:
Vidjeli smo kako se stječe u osnovnoj školi vizavi matematike, a onda dođe Azem i kaže nam da slobodno možemo