Ma tih godina su inflacije bile velike, tako da su cijene u markama bile razlicite. Eto da je moj stari malo sacekao mogao je za 7 milja 60-tku kupiti.Mr.Who wrote:Yugo 55 u aprilu-maju 1990. godine plaćen nekih 5000 DEM.
crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#3326 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3327 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Poslije rata kod Gavrica je nov Yugo bio nekih 7000 KM.bitanga_sa_otesa wrote:imam racun za nov jugo koral 55 kupljen 1991. naci cu negdje mislim da je kostao oko 4500 dem,stojadin je mislim bio oko 6000 dem...milojicabrzi wrote:Mislim da je ovaj kad je bio nov, koštao oko 7-8 hiljada KM, Yugo je ako se dobro sjećam, išao oko 8-9 hiljada, tako da je cijena stvarnoTomahawk11 wrote:Cuj 5 milja
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#3328 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Bio je fazon da odes u Freiburg u DE i tamo ga uplatiš u devizama, a onda ga u TAS-u preko reda uzmeš. Kec je bio oko 13000 DM, a dvojka mislim oko 16000 DM ako se ne varam. Jbg, ipak mi sive čelije lape polakoOmmadawn wrote:Koliko je novi Golf kostao u markama?
Sjecam se da je 1988-e TAS-ov (a ciji drugi?) je kostao milijardu i po jugoslovenskih dinara.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3329 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Ako dobro pamtim price Golf 2 je bio od 18 (1,3, 3 vr, benz) do 24k DEM (4 vr, dizel) i da ti je trebala debela stela da ga kupis jer se cekao po godinu dana! Ja se sjecam komsije koji se vratio iz Iraka i uplatio Golfa 2 i dok je ga je cekao kupio sebi novu Z128.Me_again wrote:Bio je fazon da odes u Freiburg u DE i tamo ga uplatiš u devizama, a onda ga u TAS-u preko reda uzmeš. Kec je bio oko 13000 DM, a dvojka mislim oko 16000 DM ako se ne varam. Jbg, ipak mi sive čelije lape polakoOmmadawn wrote:Koliko je novi Golf kostao u markama?
Sjecam se da je 1988-e TAS-ov (a ciji drugi?) je kostao milijardu i po jugoslovenskih dinara.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#3330 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
@temp,tempuser wrote:Ako dobro pamtim price Golf 2 je bio od 18 (1,3, 3 vr, benz) do 24k DEM (4 vr, dizel) i da ti je trebala debela stela da ga kupis jer se cekao po godinu dana! Ja se sjecam komsije koji se vratio iz Iraka i uplatio Golfa 2 i dok je ga je cekao kupio sebi novu Z128.Me_again wrote:Bio je fazon da odes u Freiburg u DE i tamo ga uplatiš u devizama, a onda ga u TAS-u preko reda uzmeš. Kec je bio oko 13000 DM, a dvojka mislim oko 16000 DM ako se ne varam. Jbg, ipak mi sive čelije lape polakoOmmadawn wrote:Koliko je novi Golf kostao u markama?
Sjecam se da je 1988-e TAS-ov (a ciji drugi?) je kostao milijardu i po jugoslovenskih dinara.
nisu svi znali za ovaj fazon
Moguće je lako da si u pravu za cijene GII, ali se sječam da se kec mogao izvući za oko 13 kDM
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#3331 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Manipulacija oko inflacije, moglo je bit kod Zastave, jer je bila domaća ekonomija.
Tas je na sedmičnoj bazi, mislim svakog ponedjeljka, usklađivao cijene po važećem kursu za DM, tako da kod Golfa nije moglo biti puno oscilacija.
Ono što je kuriozitet, osim što se dugo čekalo, je da kupac nije mogao birati boju, već šta mu zapadne, pa su se pojedinci u TAS-u obogatili, jer su "ispod ruke" za neki iznos od 100-njak DM na kafu, sređivali boju pojedincima.
*bem ti miša, kakva je to ekonomija i poslovanje bilo i koji je to cirkus od Zavoda za platni promet, uplatnica, inflacija i svih čuda bio, čudi me da je ta socijalistička ekonomija ikako funkcionirala.
Kažu da je u Zastavi znao biti zastoj od dva mjeseca, da auto ne izađe iz fabrike, jer je npr. Jugoplastika Split u štrajku i nema volana i plastičnih djelova za auta koji su bili prva ugradnja.
Emeriku Blumu trebalo je dati dvije Nobelove nagrade za funkcioniranje firme u socijalističkom modelu privrede.
Kad se sjetim, ne smiješ imati i mijenjati devize javno, to je maltene bila poluilegalna operacija, a ako hoćeš da digneš kredit, moraš banci uplatiti par hiljada, promijeniti ih u dinare, pa da dobiješ kredit u nekom iznosu...
Tas je na sedmičnoj bazi, mislim svakog ponedjeljka, usklađivao cijene po važećem kursu za DM, tako da kod Golfa nije moglo biti puno oscilacija.
Ono što je kuriozitet, osim što se dugo čekalo, je da kupac nije mogao birati boju, već šta mu zapadne, pa su se pojedinci u TAS-u obogatili, jer su "ispod ruke" za neki iznos od 100-njak DM na kafu, sređivali boju pojedincima.
*bem ti miša, kakva je to ekonomija i poslovanje bilo i koji je to cirkus od Zavoda za platni promet, uplatnica, inflacija i svih čuda bio, čudi me da je ta socijalistička ekonomija ikako funkcionirala.
Kažu da je u Zastavi znao biti zastoj od dva mjeseca, da auto ne izađe iz fabrike, jer je npr. Jugoplastika Split u štrajku i nema volana i plastičnih djelova za auta koji su bili prva ugradnja.
Emeriku Blumu trebalo je dati dvije Nobelove nagrade za funkcioniranje firme u socijalističkom modelu privrede.
Kad se sjetim, ne smiješ imati i mijenjati devize javno, to je maltene bila poluilegalna operacija, a ako hoćeš da digneš kredit, moraš banci uplatiti par hiljada, promijeniti ih u dinare, pa da dobiješ kredit u nekom iznosu...
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#3332 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Zato se Sanđak obogatio ispred Vječne Vatre pred ratmilojicabrzi wrote:Manipulacija oko inflacije, moglo je bit kod Zastave, jer je bila domaća ekonomija.
Tas je na sedmičnoj bazi, mislim svakog ponedjeljka, usklađivao cijene po važećem kursu za DM, tako da kod Golfa nije moglo biti puno oscilacija.
Ono što je kuriozitet, osim što se dugo čekalo, je da kupac nije mogao birati boju, već šta mu zapadne, pa su se pojedinci u TAS-u obogatili, jer su "ispod ruke" za neki iznos od 100-njak DM na kafu, sređivali boju pojedincima.
*bem ti miša, kakva je to ekonomija i poslovanje bilo i koji je to cirkus od Zavoda za platni promet, uplatnica, inflacija i svih čuda bio, čudi me da je ta socijalistička ekonomija ikako funkcionirala.
Kažu da je u Zastavi znao biti zastoj od dva mjeseca, da auto ne izađe iz fabrike, jer je npr. Jugoplastika Split u štrajku i nema volana i plastičnih djelova za auta koji su bili prva ugradnja.
Emeriku Blumu trebalo je dati dvije Nobelove nagrade za funkcioniranje firme u socijalističkom modelu privrede.
Kad se sjetim, ne smiješ imati i mijenjati devize javno, to je maltene bila poluilegalna operacija, a ako hoćeš da digneš kredit, moraš banci uplatiti par hiljada, promijeniti ih u dinare, pa da dobiješ kredit u nekom iznosu...
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3333 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Hebi ti to, komunizam ne valja vako-nako, osim sto su ga proizvodili na Golfa si moro 1-1,5 cekat kolika je potraznja bila, a nije da se nisu proizvodili!milojicabrzi wrote:Manipulacija oko inflacije, moglo je bit kod Zastave, jer je bila domaća ekonomija.
Tas je na sedmičnoj bazi, mislim svakog ponedjeljka, usklađivao cijene po važećem kursu za DM, tako da kod Golfa nije moglo biti puno oscilacija.
Ono što je kuriozitet, osim što se dugo čekalo, je da kupac nije mogao birati boju, već šta mu zapadne, pa su se pojedinci u TAS-u obogatili, jer su "ispod ruke" za neki iznos od 100-njak DM na kafu, sređivali boju pojedincima.
*bem ti miša, kakva je to ekonomija i poslovanje bilo i koji je to cirkus od Zavoda za platni promet, uplatnica, inflacija i svih čuda bio, čudi me da je ta socijalistička ekonomija ikako funkcionirala.
Kažu da je u Zastavi znao biti zastoj od dva mjeseca, da auto ne izađe iz fabrike, jer je npr. Jugoplastika Split u štrajku i nema volana i plastičnih djelova za auta koji su bili prva ugradnja.
Emeriku Blumu trebalo je dati dvije Nobelove nagrade za funkcioniranje firme u socijalističkom modelu privrede.
Kad se sjetim, ne smiješ imati i mijenjati devize javno, to je maltene bila poluilegalna operacija, a ako hoćeš da digneš kredit, moraš banci uplatiti par hiljada, promijeniti ih u dinare, pa da dobiješ kredit u nekom iznosu...
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#3334 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Stari se prvi put iz Iraka (1983-e) vratio sa dobrom lovom - otisao da uplati za Golfa (tad je jos uvijek bio Kec glavni) kad ono kurac. Valja mu cekati i sta sve ne, plus neki kontakti, veze, placanja ispod stola. Yugu (tad se pisalo "Jugo") je kupio komsija, stari probao i nije bio imponiran tako da ni od te kupovine ne bi nista.
Vladala je kriza s gorivom tako da ono sto se nudilo na auto-pijaci i nije bilo bas najekonomicnije (zastarjeli Tristac, Pezejac, talijan 125, Opel Rekord i ostala troskali auta plus nekoliko istocnoevropskih auta sumnjivog kvaliteta) pa se odlucio za sest mjeseci staru Citroen Dyane koja je koliko toliko bila pristupacna s cijenom.
Kasnije je dosla Skoda, Peugeot, Fiat 127, Citroen GS....
Takodjer, problem kod zapadnoevropskih auta je bila pristupacnost s dijelovima, pogotovo ako nisu sklapana kod nas.
Vladala je kriza s gorivom tako da ono sto se nudilo na auto-pijaci i nije bilo bas najekonomicnije (zastarjeli Tristac, Pezejac, talijan 125, Opel Rekord i ostala troskali auta plus nekoliko istocnoevropskih auta sumnjivog kvaliteta) pa se odlucio za sest mjeseci staru Citroen Dyane koja je koliko toliko bila pristupacna s cijenom.
Kasnije je dosla Skoda, Peugeot, Fiat 127, Citroen GS....
Takodjer, problem kod zapadnoevropskih auta je bila pristupacnost s dijelovima, pogotovo ako nisu sklapana kod nas.
-
- Posts: 18086
- Joined: 17/04/2012 22:57
#3335 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Moj deda je radio u TAS-u. Oni su imali privilegiju pri kupovini auta pa je tako promjenio dva G1 i dva G2, posle određenog perioda svi su odmah našli kupca, čak i iz Slovenije dolazili ljudi. Pred penziju proda zadnjeg G2 i kupi Stojadina.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#3336 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Meni je najveca sega kako pojedinci pricaju kako je dvica bila zvijer prije rata, a svaki Yugo 60 je derao tadasnje TAS-ove 1.3b i 1.6d. Ali cini mi se da ljudi nekako nisu bili svjesni da je taj golf slabo motorizovan, samom pojavom je izazivao "strahopostovanje" kod tadasnjih vozaca.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3337 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Derao ga je eventualno samo od 0 d 100, s tim sto je VW 1,3 zbog vece zapremine imao 15Nm, a dizel 20 Nm veci o. momenat, u svim ostalim segmentima o "deranju" je bilo smijesno govoriti.corsa wrote:Meni je najveca sega kako pojedinci pricaju kako je dvica bila zvijer prije rata, a svaki Yugo 60 je derao tadasnje TAS-ove 1.3b i 1.6d. Ali cini mi se da ljudi nekako nisu bili svjesni da je taj golf slabo motorizovan, samom pojavom je izazivao "strahopostovanje" kod tadasnjih vozaca.
Yugo se tehnoloski oslanjao na Fiata 127, znaci u trenutku kad je Golf 2 predstavljen 1983. godine Yugo je bio bazira na 12 godina staroj tehnologiji za klasu manjeg auta i sve dalje sto iz toga slijedi.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#3338 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Imao je i istu maksimalnu brzinu, a pricamo o 60-tci, da ne spominjem 65-icu. Da se razumijemo pricam samo o brzini, da ne pomislis da sam rekao da je Yugo bio bolji od Golfa.tempuser wrote:Derao ga je eventualno samo od 0 d 100, s tim sto je VW 1,3 zbog vece zapremine imao 15Nm, a dizel 20 Nm veci o. momenat, u svim ostalim segmentima o "deranju" je bilo smijesno govoriti.corsa wrote:Meni je najveca sega kako pojedinci pricaju kako je dvica bila zvijer prije rata, a svaki Yugo 60 je derao tadasnje TAS-ove 1.3b i 1.6d. Ali cini mi se da ljudi nekako nisu bili svjesni da je taj golf slabo motorizovan, samom pojavom je izazivao "strahopostovanje" kod tadasnjih vozaca.
Yugo se tehnoloski oslanjao na Fiata 127, znaci u trenutku kad je Golf 2 predstavljen 1983. godine Yugo je bio bazira na 12 godina staroj tehnologiji za klasu manjeg auta i sve dalje sto iz toga slijedi.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3339 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Ne znam napamet podatke, ali na netu sam nasao podatak da je max brzina Golfa " 1,3 170 kmh, a od 0-100 kmh 14,00 sec dok je za 60 od 0-100 kmh 15,50 sec, za 60 od 0-100 kmh 14,50 secmax brzina i za 60 i za 65-icu 155 kmh. Po ovome nije ista max brzina.corsa wrote:Imao je i istu maksimalnu brzinu, a pricamo o 60-tci, da ne spominjem 65-icu. Da se razumijemo pricam samo o brzini, da ne pomislis da sam rekao da je Yugo bio bolji od Golfa.tempuser wrote:Derao ga je eventualno samo od 0 d 100, s tim sto je VW 1,3 zbog vece zapremine imao 15Nm, a dizel 20 Nm veci o. momenat, u svim ostalim segmentima o "deranju" je bilo smijesno govoriti.corsa wrote:Meni je najveca sega kako pojedinci pricaju kako je dvica bila zvijer prije rata, a svaki Yugo 60 je derao tadasnje TAS-ove 1.3b i 1.6d. Ali cini mi se da ljudi nekako nisu bili svjesni da je taj golf slabo motorizovan, samom pojavom je izazivao "strahopostovanje" kod tadasnjih vozaca.
Yugo se tehnoloski oslanjao na Fiata 127, znaci u trenutku kad je Golf 2 predstavljen 1983. godine Yugo je bio bazira na 12 godina staroj tehnologiji za klasu manjeg auta i sve dalje sto iz toga slijedi.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8762
Ajd da uzmemo da ovo nije 100% tacno, zato sam napisao da eventualno ima bolje ubrzanje 0-100 zbog manje mase i vise KS, medjuubrzanja i max brzina zbog manje Nm i prenosnih odnosa su vec pod upitnikom ali sve ostalo
Ja sam 97-me imao Yuga 60, a najbolji drugo obicnog G2 1,3, vozio cesto oba, realno razlka nemo i zemlja u svakom pogledu.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#3340 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Ma nigdje veze ti podaci za Golfa. Znaci za 1.3 40kW maksimalna brzina po katalogu je 151km/h, dok ubrzanje ne znam. a za Golf 1.6d 40kW max brzina 148, ubrzanje 18sec 0-100. 60-tka ima bolje performanse.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#3341 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
jeste 151km/h , ubraznje 16,9 https://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.phpcorsa wrote:Ma nigdje veze ti podaci za Golfa. Znaci za 1.3 40kW maksimalna brzina po katalogu je 151km/h, dok ubrzanje ne znam. a za Golf 1.6d 40kW max brzina 148, ubrzanje 18sec 0-100. 60-tka ima bolje performanse.
a dizel cuveni(nasao sam za automatik samo) , 0-100 22,9 sec , maksimalna 143 , i zamisli ti kad ljudi s ovim kolone preticu , da ne govorim da je trkator klasicni
https://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php
Last edited by amar1994 on 30/03/2017 11:07, edited 1 time in total.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3342 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
I meni je to bilo malo puno zasto sam zadrzao rezervu, ali generalno po pitanju brzina i ubrzanja nema tu nekog deranja koliko bi trebalo biti gledajuci odnos snaga - tezina, ako ga ima uopste.corsa wrote:Ma nigdje veze ti podaci za Golfa. Znaci za 1.3 40kW maksimalna brzina po katalogu je 151km/h, dok ubrzanje ne znam. a za Golf 1.6d 40kW max brzina 148, ubrzanje 18sec 0-100. 60-tka ima bolje performanse.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#3343 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Evo za yugu 65 , ovo je pristojno ubrzanje , 0-100 13.2 sec , maksimalna 155 , mislim zbog aerodinamike i 4 brzine
https://www.automobile-catalog.com/car/ ... go_65.html
https://www.automobile-catalog.com/car/ ... go_65.html
- basicm
- Posts: 10459
- Joined: 16/01/2012 21:38
#3344 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
60-ka je letila
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3345 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
amar1994 wrote:Evo za yugu 65 , ovo je pristojno ubrzanje , 0-100 13.2 sec , maksimalna 155 , mislim zbog aerodinamike i 4 brzine
https://www.automobile-catalog.com/car/ ... go_65.html
To je do 60 mph ili cca 96 kmh, do 100 je 14 sek.
Do aerodinamike jest sigurno, a koliko znam 65-ica bi trebala imati 5 brzina. Ja sam imao i 55 i 60 i oba su imala 5 brzina.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3346 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Ma nako, zavisi si cime si je poredio.basicm wrote:60-ka je letila
Meni je Yugo bio drugi auto od 97 do 2000. godine i meni nikad nije legao. Prije toga sam imao Z128 85 god i koja je bila 2 x bolje od njega u svemu.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#3347 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
tempuser wrote:amar1994 wrote:Evo za yugu 65 , ovo je pristojno ubrzanje , 0-100 13.2 sec , maksimalna 155 , mislim zbog aerodinamike i 4 brzine
https://www.automobile-catalog.com/car/ ... go_65.html
To je do 60 mph ili cca 96 kmh, do 100 je 14 sek.
Do aerodinamike jest sigurno, a koliko znam 65-ica bi trebala imati 5 brzina. Ja sam imao i 55 i 60 i oba su imala 5 brzina.
Onda je pogresno u ovome katalogu , jeste i stari je na 55ci imao 5 brzina
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#3348 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
65-ica je imala 5 brzina. Svi osim 45 su imali 5 brzina, s tim da je 45 imala bolji start od 55 zbog drugacijeg mjenjaca.amar1994 wrote:Evo za yugu 65 , ovo je pristojno ubrzanje , 0-100 13.2 sec , maksimalna 155 , mislim zbog aerodinamike i 4 brzine
https://www.automobile-catalog.com/car/ ... go_65.html
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#3349 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Mislim da je D s rucnim oko 18-19. 17,9 ili 18,9 tako nesto, ako se dobro sjecam. Maksimalna 148 tako nesto. Mi smo imali Escorta D poslije rata, imao je slicne performanse. I dalje imam servisnu i manual od njega.amar1994 wrote:jeste 151km/h , ubraznje 16,9 https://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.phpcorsa wrote:Ma nigdje veze ti podaci za Golfa. Znaci za 1.3 40kW maksimalna brzina po katalogu je 151km/h, dok ubrzanje ne znam. a za Golf 1.6d 40kW max brzina 148, ubrzanje 18sec 0-100. 60-tka ima bolje performanse.
a dizel cuveni(nasao sam za automatik samo) , 0-100 22,9 sec , maksimalna 143 , i zamisli ti kad ljudi s ovim kolone preticu , da ne govorim da je trkator klasicni
https://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php
Ali recimo Golf 2 TD je imao fakat pristojne performanse za to vrijeme, posebno u preticanju. I navodno je manje trosio od obicnog D. Poslije rata je mislim kod nas svako auto koje je imalo ubrzanje manje od 13 sekundi bilo zvijer. Sjecam se komsija, vec odavno rahmetli, imao Reno 4, uzeo od starog navedenog Escorta D da proba, govori zvijer.
A stari je imao 101 Comfort lila boje, izgorio na parkingu ispred zgrade 1992. godine, i s njim je preticao kolone kao i s Escortom. Jbg u to vrijeme nije bilo ni blizu auta na cesti kao sto sad ima i generalno su bila slabija auta, tako da si imao prostora ko je bio dovoljno otkacen.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#3350 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)
Ma TD je vec druga prica, bio je sa 60 KS i GTD sa 70 KS, a kasnije i sa intercoolerom i 80 KS. Ali oni se nisu proizvodili u TAS-u. Ja sam govorio o TAS-ovim golfovima, za koje je Yugo 60, sto se brzine tice, bio zadaca.