Citroen Xsara Picasso

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#1 Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

Pozdrav

Posjedujem navedeni automobil odnedavno. To je prvi put da imam auto u zivotu i sto se tice auta uopste totalni sam LAIK. Ne znam ama baš nista. Ono sto mene zanima u vezi navedenog automobila je to, na koji način se isključuje radio. POstoji li opcija totalnog isključivanja ili se to samo svodi na smanjivanje do nule. Na kontrolnoj ploči kada smanjim ne stoji da je radio ugašen, a ja bi da ga totalno isključim.

Još nešto. Moj model je dizel 2.0 HDI. Prilikom paljenja, tj. neposredno prije toga kada dam kontakt, da li treba čekat neko kraće vrijeme ili odmah mogu da palim. Ovo pitam jer znam da neki koji voze dizele nesto čekaju, a šta čekaju ne znam.

Hvala
User avatar
drndalo
Posts: 22740
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#2 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by drndalo »

Radio se obicno gasi pritiskom na dugme, cesto bas to koje sluzi kao potenciometar za jacinu zvuka...

"Cekanje" kod dizela je cekanje da se grijaci u motoru zagriju par sekundi da bi lakse upalio...
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#3 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

drndalo wrote:Radio se obicno gasi pritiskom na dugme, cesto bas to koje sluzi kao potenciometar za jacinu zvuka...

"Cekanje" kod dizela je cekanje da se grijaci u motoru zagriju par sekundi da bi lakse upalio...
Oko hvala druze :thumbup:
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#4 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

Zanima me kada bi bilo preporucljivo odraditi veliki servis. Auto je preslo 170000km i zadnji servis je radjen prije tacno 2 godine.
avalanche168
Posts: 103
Joined: 21/01/2012 03:38

#5 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by avalanche168 »

celeron wrote: Još nešto. Moj model je dizel 2.0 HDI. Prilikom paljenja, tj. neposredno prije toga kada dam kontakt, da li treba čekat neko kraće vrijeme ili odmah mogu da palim. Ovo pitam jer znam da neki koji voze dizele nesto čekaju, a šta čekaju ne znam
Reče ti čovjek, čekaju da se zagriju grijači, a za to imaš indikatore - lampice na tabli, sačekaš da se pogase i verglaj :)
Max Bunker
Posts: 2406
Joined: 19/03/2010 00:16

#6 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by Max Bunker »

celeron wrote:Pozdrav

Posjedujem navedeni automobil odnedavno. To je prvi put da imam auto u zivotu i sto se tice auta uopste totalni sam LAIK. Ne znam ama baš nista. Ono sto mene zanima u vezi navedenog automobila je to, na koji način se isključuje radio. POstoji li opcija totalnog isključivanja ili se to samo svodi na smanjivanje do nule. Na kontrolnoj ploči kada smanjim ne stoji da je radio ugašen, a ja bi da ga totalno isključim.

Još nešto. Moj model je dizel 2.0 HDI. Prilikom paljenja, tj. neposredno prije toga kada dam kontakt, da li treba čekat neko kraće vrijeme ili odmah mogu da palim. Ovo pitam jer znam da neki koji voze dizele nesto čekaju, a šta čekaju ne znam.

Hvala
Identicno auto imam i ja, te ti mogu reci da si uzeo dobro auto :)
Obisao sam sa njim pola Europe i ni jednog problema sa njim nisam imao.
Ja sam servisom jako zadovolja ( jedino mala zamjerka sto neke stvari moras cekati malo ).
Sto ti se radija tice, ako ti je onaj ugradjeni, onda samo pritisnes na dugme za smanjivanje i pojacavanje.

P.S.
Sto se tice paljenja, ja nista ne cekam ali nakod duze voznje ne iskljucim ga odmah, nego pustim motor malo da radi ( ovo su mi rekli u servisu ) i mislim da bi trebao uraditi generalni servis sa tolikom kilometrazom, pogotovo sto su ti prosle dvije godine od zadnjeg servisa.
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#7 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

Max Bunker wrote:
celeron wrote:Pozdrav

Posjedujem navedeni automobil odnedavno. To je prvi put da imam auto u zivotu i sto se tice auta uopste totalni sam LAIK. Ne znam ama baš nista. Ono sto mene zanima u vezi navedenog automobila je to, na koji način se isključuje radio. POstoji li opcija totalnog isključivanja ili se to samo svodi na smanjivanje do nule. Na kontrolnoj ploči kada smanjim ne stoji da je radio ugašen, a ja bi da ga totalno isključim.

Još nešto. Moj model je dizel 2.0 HDI. Prilikom paljenja, tj. neposredno prije toga kada dam kontakt, da li treba čekat neko kraće vrijeme ili odmah mogu da palim. Ovo pitam jer znam da neki koji voze dizele nesto čekaju, a šta čekaju ne znam.

Hvala
Identicno auto imam i ja, te ti mogu reci da si uzeo dobro auto :)
Obisao sam sa njim pola Europe i ni jednog problema sa njim nisam imao.
Ja sam servisom jako zadovolja ( jedino mala zamjerka sto neke stvari moras cekati malo ).
Sto ti se radija tice, ako ti je onaj ugradjeni, onda samo pritisnes na dugme za smanjivanje i pojacavanje.

P.S.
Sto se tice paljenja, ja nista ne cekam ali nakod duze voznje ne iskljucim ga odmah, nego pustim motor malo da radi ( ovo su mi rekli u servisu ) i mislim da bi trebao uraditi generalni servis sa tolikom kilometrazom, pogotovo sto su ti prosle dvije godine od zadnjeg servisa.
Mzes li m ireci sta sve spada u generalni servis i koliko on za ovaj automobil manje vise kosta. Prilikom kupovine je odradjen tehnicki pregled. Od mehanicara am trazio da svaki kvar ukoliko postoji i kaze. na ovakvoj vrsti pregleda nije nista uocio.

Jedno sam odma promijenio ulje i zamijeio sve vrste filtera, tako su me savjetovali.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#8 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by golfiista »

Samo laici mogu kupiti takav automobil.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#9 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by mali_milojica »

golfiista wrote:Samo laici mogu kupiti takav automobil.
Kakav?
citroen xm
Posts: 17933
Joined: 17/04/2012 22:57

#10 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by citroen xm »

Ma pusti golfistu, bunca kao i obično.
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#11 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

golfiista wrote:Samo laici mogu kupiti takav automobil.
A zbog cega. ja sam i rekao da sam laik za auta, ali i kao takav mogu zakljuciti da ovaj auto za novce koje sam ja dao je odlican. ne znam samo po cemu ti vidis da je to pogresna kupovina, kad dajes odg. neki navedi i argumente.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#12 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by golfiista »

Ne mogu ti objasniti s obzirom da si, kako rece, laik, sa jedne, a opet kontam, majku mu, pa ako si laik imas li oci, sa druge strane.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#13 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by mali_milojica »

Gdje su tebi oci bile kad si kupovao Clia?
A jos vise,gdje su ti oci,pa gotivis Golfa?
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#14 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

golfiista wrote:Ne mogu ti objasniti s obzirom da si, kako rece, laik, sa jedne, a opet kontam, majku mu, pa ako si laik imas li oci, sa druge strane.
Očito si neki strucnjak dok ne znas objasniti, a strucnjaci su tu da laicima objasnjavaju ;)
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#15 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by golfiista »

Ruku na srce i clio je poruzan, ali za ovog citroena je Memo, i nisam sam ga sebi kupovao, vec supruzi.

To kao nesto nedostaje Golfu ( ustani kada ga spomenes)? Ti se salis, kazi da se salis :)
User avatar
Better Man
Posts: 16688
Joined: 01/10/2006 20:10

#16 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by Better Man »

golfiista wrote:Samo laici mogu kupiti takav automobil.
Vidi se da neš veze ne sa automobilima, već i sa životom!
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#17 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by golfiista »

Jesi to opet razgovarao sa tatom svoje prijateljice?
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#18 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by mali_milojica »

golfiista wrote:Ruku na srce i clio je poruzan, ali za ovog citroena je Memo, i nisam sam ga sebi kupovao, vec supruzi.

To kao nesto nedostaje Golfu ( ustani kada ga spomenes)? Ti se salis, kazi da se salis :)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#19 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

sirena ne radi. Koji bi uzrok kvara mogao biti i koliko kosta popravak istog. Hvala
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#20 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by johntra »

Jesi pregledao osigurač od iste?
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#21 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

johntra wrote:Jesi pregledao osigurač od iste?
Nisam, a iskreno i ne razumijem se u to. Znaci najbolje da odvezem elektricaru?
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#22 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by johntra »

Provjeri prvo kutiju sa osiguračima, uglavnom je sa desne donje strane od volana...tražo osigurač od sirene i ako je prekinut, onda je crkao...stavi novi odgovarajuće voltaže i to je to...ili, ako ti se ne pegla, idi kod električara...
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#23 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

johntra wrote:Provjeri prvo kutiju sa osiguračima, uglavnom je sa desne donje strane od volana...tražo osigurač od sirene i ako je prekinut, onda je crkao...stavi novi odgovarajuće voltaže i to je to...ili, ako ti se ne pegla, idi kod električara...
hvala drug, probat cu sam da pogledam. Pretpostavljam da su ti osiguraci jeftini?
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#24 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by johntra »

pakovanje osigurača raznih voltaža košta u zavisnosti koliko ih ima u njemu...tri, četiri marke u prosjeku...
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#25 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by citro »

johntra wrote:pakovanje osigurača raznih voltaža košta u zavisnosti koliko ih ima u njemu...tri, četiri marke u prosjeku...
Drugarski:

Nije različitih voltaža nego amperaža. Volt je jedinica za napon koji je jedan u automobilima i nominalno iznosi 12 V iako doseže i 14,4 V u fazi rada alternatora. Amper je jedinica za struju i tu srečemo više nominalnih vrijednosti za osigurače prema strujnim krugovima koje oni štite.

Mojne se sada raspekmeziti, ovo je baš drugarski bilo.
Post Reply