Citroen Xsara Picasso

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#1 Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

Pozdrav

Posjedujem navedeni automobil odnedavno. To je prvi put da imam auto u zivotu i sto se tice auta uopste totalni sam LAIK. Ne znam ama baš nista. Ono sto mene zanima u vezi navedenog automobila je to, na koji način se isključuje radio. POstoji li opcija totalnog isključivanja ili se to samo svodi na smanjivanje do nule. Na kontrolnoj ploči kada smanjim ne stoji da je radio ugašen, a ja bi da ga totalno isključim.

Još nešto. Moj model je dizel 2.0 HDI. Prilikom paljenja, tj. neposredno prije toga kada dam kontakt, da li treba čekat neko kraće vrijeme ili odmah mogu da palim. Ovo pitam jer znam da neki koji voze dizele nesto čekaju, a šta čekaju ne znam.

Hvala
User avatar
drndalo
Posts: 22740
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#2 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by drndalo »

Radio se obicno gasi pritiskom na dugme, cesto bas to koje sluzi kao potenciometar za jacinu zvuka...

"Cekanje" kod dizela je cekanje da se grijaci u motoru zagriju par sekundi da bi lakse upalio...
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#3 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

drndalo wrote:Radio se obicno gasi pritiskom na dugme, cesto bas to koje sluzi kao potenciometar za jacinu zvuka...

"Cekanje" kod dizela je cekanje da se grijaci u motoru zagriju par sekundi da bi lakse upalio...
Oko hvala druze :thumbup:
celeron
Posts: 480
Joined: 30/04/2013 20:44

#4 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by celeron »

Zanima me kada bi bilo preporucljivo odraditi veliki servis. Auto je preslo 170000km i zadnji servis je radjen prije tacno 2 godine.
avalanche168
Posts: 103
Joined: 21/01/2012 03:38

#5 Re: Citroen Xsara Picasso

Post by avalanche168 »