Citroen c5
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1872
- Joined: 03/04/2012 17:40
#51 Re: Citroen c5
Da oba linka kazu da je nije puzdan ja sam se iznenadio jer mi je ovo auto san
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#52 Re: Citroen c5
Malo odvadi od toga s obzirom da su linkovi engleski... Ako ti se svidja, trazi dobar primjerak, izvrni ga naopako, i ako nije unisten kao i svaki drugi auto, kupuj za cijenu koja ti odgovara... Sve ostalo je naprdjivanje nas sviju...
-
- Posts: 15642
- Joined: 13/05/2009 19:04
- Location: TK
#53 Re: Citroen c5
drug ima c5 2007. godiste i cesto se vozam u ovom autu pa mogu napisati koju recenicu
kod njega je hidraulika i full oprema i stvarno je udobnost vrhunska zbog hidraulike
ovi sto pricaju protiv hidraulike vjerovatno se nisu ni vozali u autu sa hidraulikom,jer ih nema puno
bukvalno se ne osjeti prelazak preko rupe,cuje se samo tup zvuk
neko je spomenuo da nije bas stabilan i to mogu potvrditi,posebno na vecim brzinama,ljetos naautoputu 180 km/h i imao sam osjecaj da ce skliznuti sa ceste,bas se nagne i vuce tijelo u stranu
a ono sto meni kod ovog najvise smeta je buka u kabini,na vecim brzinama unutra se bas bucno,tutnji sve
ovo je benzinac 2.0 sa ugradjenim plinom,ne znam da li je zbog toga tolika buka ali to mi je najvise iritiralo
btw.ima hidraulika jos primjena,jer mozes dugmicima dizati i spusati auto,pa onda i neke nesavladive prepreke za obicno auto,postanu savladive sa hidraulikom
taj drug je jednom bas prosao putem kojim traktori idu,ondam bi jedva i kamion prosao a on ga je digao maksimalno i normalno prosao,stvarno nevjerovatno
kod njega je hidraulika i full oprema i stvarno je udobnost vrhunska zbog hidraulike
ovi sto pricaju protiv hidraulike vjerovatno se nisu ni vozali u autu sa hidraulikom,jer ih nema puno
bukvalno se ne osjeti prelazak preko rupe,cuje se samo tup zvuk
neko je spomenuo da nije bas stabilan i to mogu potvrditi,posebno na vecim brzinama,ljetos naautoputu 180 km/h i imao sam osjecaj da ce skliznuti sa ceste,bas se nagne i vuce tijelo u stranu
a ono sto meni kod ovog najvise smeta je buka u kabini,na vecim brzinama unutra se bas bucno,tutnji sve
ovo je benzinac 2.0 sa ugradjenim plinom,ne znam da li je zbog toga tolika buka ali to mi je najvise iritiralo
btw.ima hidraulika jos primjena,jer mozes dugmicima dizati i spusati auto,pa onda i neke nesavladive prepreke za obicno auto,postanu savladive sa hidraulikom
taj drug je jednom bas prosao putem kojim traktori idu,ondam bi jedva i kamion prosao a on ga je digao maksimalno i normalno prosao,stvarno nevjerovatno
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#54 Re: Citroen c5
To je tostaradis wrote:http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/70
-
- Posts: 18133
- Joined: 17/04/2012 22:57
#55 Re: Citroen c5
Taj C5 od tvog druga je S1 R, onaj sa bumerang svjetlima. Ovaj aktuelni C5 x7 je dosta odskočio i po izgledu i po opštem utisku u vožnji. Najveća mana ovoga aktuelnog jeste što nema hidrauliku u svim verzijama kao što je bio slučaj kod C5 S1 i C5 S1 R kao što je taj od tvog druga. Opet ovaj aktuelni ako ima hidrauliku onda je uvijek 3+ hidroaktiv sa sport modom, dok kad prethodnih modela 3+ vješanje sa sport modom nije prisutno kod svake verzije jer postoji i obična hidraulika kod slabijih verija. To kod prva dva modela možeš poznati tako što 3+ ima dugme sport između dugmeta za spuštanje i podizanje, dok kod običnog umjesto dugmeta sport ima samo natpis Citroen. E ako ima sport, kada ga pritisneš vjeruj da nema ni ljuljanja ni nestabilnosti već je kao voz.
-
- Posts: 15642
- Joined: 13/05/2009 19:04
- Location: TK
#56 Re: Citroen c5
po sjecanju,mislim da ima sport ali mislim da ga nije ukljucivao,i ovako je progutao plina boga ocacitroen xm wrote:Taj C5 od tvog druga je S1 R, onaj sa bumerang svjetlima. Ovaj aktuelni C5 x7 je dosta odskočio i po izgledu i po opštem utisku u vožnji. Najveća mana ovoga aktuelnog jeste što nema hidrauliku u svim verzijama kao što je bio slučaj kod C5 S1 i C5 S1 R kao što je taj od tvog druga. Opet ovaj aktuelni ako ima hidrauliku onda je uvijek 3+ hidroaktiv sa sport modom, dok kad prethodnih modela 3+ vješanje sa sport modom nije prisutno kod svake verzije jer postoji i obična hidraulika kod slabijih verija. To kod prva dva modela možeš poznati tako što 3+ ima dugme sport između dugmeta za spuštanje i podizanje, dok kod običnog umjesto dugmeta sport ima samo natpis Citroen. E ako ima sport, kada ga pritisneš vjeruj da nema ni ljuljanja ni nestabilnosti već je kao voz.
a da to je onaj sa bumerang svjetlimaa u zadnjoj seriji se nisam vozao
a drug je prezadovoljan autom,posebno jer mu je dosao "fabricki" ugradjen plin mada opet trosi negdje oko 10-11 l na 100 km,jer je i tezak i jak motor
-
- Posts: 18133
- Joined: 17/04/2012 22:57
#57 Re: Citroen c5
Nema to sport dugme veze sa potrošnjom već samo diktira ponašanje vješanja tj. ukruti ga i malo spusti auto.
Fabrički plin je vjerovatno holandski AG. Nije loš, ali na našim prostorima ima malo ili nema nikako majstora koji ga održavaju i popravljaju. Dobro je to auto i drago mi je da je zadovoljan.
Fabrički plin je vjerovatno holandski AG. Nije loš, ali na našim prostorima ima malo ili nema nikako majstora koji ga održavaju i popravljaju. Dobro je to auto i drago mi je da je zadovoljan.
- saiks
- Posts: 1017
- Joined: 12/11/2013 13:06
#58 Re: Citroen c5
svaki c5 2.0 hdi ima hidrauliku u serijskoj opremi??
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#59 Re: Citroen c5
Ako mislis na zadnju verziju,ne.
-
- Posts: 31
- Joined: 23/01/2014 08:34
#60 Re: Citroen c5
Citroen C5 ostaje veran jedinstvenom hidrauličnom vešanju citroena, najnovijoj inkarnaciji je 'Hidractive 3'. Jedna od novih pogodnosti jeste automatsko podešavanje visine - vožnja u zavisnosti od brzine vozila i putne površine, tako da na brzinama preko 68km/h na dobrom putu, auto se spušta 15mm na prednjem i na zadnjem 11mm delu automobila. S druge strane, ako se naiđe na lošem putu, automobil ide brzinom manjom od 44km/h,visina vozila se automatski podići 13mm. Dalja prednost verziji Karavan je prekidač u prtljažniku koji omogućava vozaču da spušti zadnji deo automobila za lakši utovar u gepek.
Konkurentna cene je osnova za uspeh Citroen C5, što je još više slučaj sa polovnim primercima. Tehnički, Citroen C5 je u proseku bolji od mnogih drugih francuskih automobila. Nažalost Citroen C5 ima mnogo nedostataka koji se uglavnom odnose na kvalitet.
http://www.pmlautomobili.com/automobili ... en_c5.html
Konkurentna cene je osnova za uspeh Citroen C5, što je još više slučaj sa polovnim primercima. Tehnički, Citroen C5 je u proseku bolji od mnogih drugih francuskih automobila. Nažalost Citroen C5 ima mnogo nedostataka koji se uglavnom odnose na kvalitet.
http://www.pmlautomobili.com/automobili ... en_c5.html
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#61 Re: Citroen c5
dragan80bg wrote:Citroen C5 ostaje veran jedinstvenom hidrauličnom vešanju citroena, najnovijoj inkarnaciji je 'Hidractive 3'. Jedna od novih pogodnosti jeste automatsko podešavanje visine - vožnja u zavisnosti od brzine vozila i putne površine, tako da na brzinama preko 68km/h na dobrom putu, auto se spušta 15mm na prednjem i na zadnjem 11mm delu automobila. S druge strane, ako se naiđe na lošem putu, automobil ide brzinom manjom od 44km/h,visina vozila se automatski podići 13mm. Dalja prednost verziji Karavan je prekidač u prtljažniku koji omogućava vozaču da spušti zadnji deo automobila za lakši utovar u gepek.
Konkurentna cene je osnova za uspeh Citroen C5, što je još više slučaj sa polovnim primercima. Tehnički, Citroen C5 je u proseku bolji od mnogih drugih francuskih automobila. Nažalost Citroen C5 ima mnogo nedostataka koji se uglavnom odnose na kvalitet.
http://www.pmlautomobili.com/automobili ... en_c5.html
Taj link bi trebali pogledati oni koji porede kvalitetu Citroena sa Mercedesom.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#62 Re: Citroen c5
Ti ocito nisi ni otvorio link,pa nisi vidio da je to C5 iz 2001-2008 godine,a ne novi model o kojem se ovdje vecinom govorilo.
I niko nije uporedio Citroen sa Mercedesom,nego je nazvan Francuskim Mercedesom.
I niko nije uporedio Citroen sa Mercedesom,nego je nazvan Francuskim Mercedesom.
-
- Posts: 18133
- Joined: 17/04/2012 22:57
#63 Re: Citroen c5
A bar mi C5 iz 2002 ne trune kao Mercedes iz iste godine. Ja sam taj koji je poredio kvalitet i ja sam taj koji ne naziva Citroen francuskim Mercedesom jer Citroen daleko više cijenim.
Sad raspalite.
Sad raspalite.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#64 Re: Citroen c5
Upoređivani su generalno Citroen i Mercedes na ovom topicu, bez poređenja konkretnih modela, pročitaj malo pažljivije. Uostalom i sam citroen xm je rekao da ih je poredio.mali_milojica wrote:Ti ocito nisi ni otvorio link,pa nisi vidio da je to C5 iz 2001-2008 godine,a ne novi model o kojem se ovdje vecinom govorilo.
I niko nije uporedio Citroen sa Mercedesom,nego je nazvan Francuskim Mercedesom.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#65 Re: Citroen c5
ko god kaže da ovonije dobar auto, ili nije normalan ili je jednostavno ljubomoran.
http://www.autoprodaja.ba/index.php?se ... &view=1587
http://www.autoprodaja.ba/index.php?se ... &view=1587
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#66 Re: Citroen c5
Nije dobar nego odlican !
Ali, auto treba kupovati prema namjeni. Ako ti je gradska voznja 90% slobodno preskoci ovo auto. Prevelik je i prilicno nepregledan za grada. Nije da se ne moze, ali .... Ipak je njegova primarna namjena prvenstveno medjugradsko a posebno medjudrzavno putovanje a ne grad.
Sto se tice putovanja na duge staze jedino je Mercedes komparabilan po udobnosti, ostalo je daleko iza.
Iz mog iskustva ...
Ali, auto treba kupovati prema namjeni. Ako ti je gradska voznja 90% slobodno preskoci ovo auto. Prevelik je i prilicno nepregledan za grada. Nije da se ne moze, ali .... Ipak je njegova primarna namjena prvenstveno medjugradsko a posebno medjudrzavno putovanje a ne grad.
Sto se tice putovanja na duge staze jedino je Mercedes komparabilan po udobnosti, ostalo je daleko iza.
Iz mog iskustva ...
-
- Posts: 18133
- Joined: 17/04/2012 22:57
#67 Re: Citroen c5
Odličan je. Dobra oprema, dobar motor, hidraulika.....
Jedino bi volio da je manuelac.
Jedino bi volio da je manuelac.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#68 Re: Citroen c5
Zasto manuelac? Meni je ovaj mjenjac apsolutna prednost i manuelac nema sansi pored istog.
Jedino ako automatika nije problematicna ili sto vec?
Jedino ako automatika nije problematicna ili sto vec?
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#69 Re: Citroen c5
Da se razumijeno - moj komentar vazi opcenito za C5 modele nove generacije, a ponudjeni model bih zaobisao u sirokom luku kako zbog automatskog mjenjaca tako i zbog nerealne prikazane kilometraze.citroen xm wrote:Odličan je. Dobra oprema, dobar motor, hidraulika.....
Jedino bi volio da je manuelac.
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#70 Re: Citroen c5
golfiista wrote:Zasto manuelac? Meni je ovaj mjenjac apsolutna prednost i manuelac nema sansi pored istog.
Jedino ako automatika nije problematicna ili sto vec?
Polovan automatik sa sumnjivom kilometrazom je macak u vreci. Prijatelj mi je tako uzeo BMW-a iz inostransva, kilometraza nerealno mala, mjenjac mu se sasuo nakon 5000 kilometara.
-
- Posts: 18133
- Joined: 17/04/2012 22:57
#71 Re: Odg: Citroen c5
Ne, nije problematičan. Neću ulaziti u raspravu koji ima prednost, manuelac bi odabrao čisto iz ljubavi. Volim da vozim i volim da šaltam brzine. Eto samo zbog toga rekoh to.golfiista wrote:Zasto manuelac? Meni je ovaj mjenjac apsolutna prednost i manuelac nema sansi pored istog.
Jedino ako automatika nije problematicna ili sto vec?
@Citro
Ok, shvatio sam o čemu pričaš. Ja sam samo prokomentarisao ovaj model. Kilometražu htjedoh i ja pomenuti, ali opet sjetih se da ih je čini mi se dosta hvalilo tog Smajića.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#72 Re: Citroen c5
hm. odmah po kilometrima. Gledao sam istogu Panteri, 2009.g. kilometri 165.000, stanje kao da je prešao bar još toliko. Ovaj kod Smajića je bukvalno nov unutra, od ručice mjenjača, preko papučica, do sjedišta, jednostavno ne odaje i ne ostavlja takav dojam da je prešao više od onog što piše, dok prodavac insistira i preporučuje da se kilometri provjere u ovlaštenom servisu. Sa vana je isto tako odličan bez vidljivih tragova pretjeranog korištenja. na motoru, mjenjaču i ovjesu nema tragova ulja. Motor radi tiho, ujednačeno i opći utisak je da se radi o dosta dobrom automoblu za razliku od sličnih koji se mogu naći u prodaji.
Ne brinu me kilometri, ali mi trebaju iskustva automatskog mjenjača i hidro ovjesa. Ostalo, motor, kvalitet, dizajn, udobnost je manje više poznata, tako da me ta iskustva ne interesuju.
Ne brinu me kilometri, ali mi trebaju iskustva automatskog mjenjača i hidro ovjesa. Ostalo, motor, kvalitet, dizajn, udobnost je manje više poznata, tako da me ta iskustva ne interesuju.
-
- Posts: 18133
- Joined: 17/04/2012 22:57
#73 Re: Citroen c5
Što se tiče kvaliteta ovjesa i mjenjača budi bez ikakve brige.
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#74 Re: Citroen c5
golfiista wrote:hm. odmah po kilometrima. Gledao sam istogu Panteri, 2009.g. kilometri 165.000, stanje kao da je prešao bar još toliko. Ovaj kod Smajića je bukvalno nov unutra, od ručice mjenjača, preko papučica, do sjedišta, jednostavno ne odaje i ne ostavlja takav dojam da je prešao više od onog što piše, dok prodavac insistira i preporučuje da se kilometri provjere u ovlaštenom servisu. Sa vana je isto tako odličan bez vidljivih tragova pretjeranog korištenja. na motoru, mjenjaču i ovjesu nema tragova ulja. Motor radi tiho, ujednačeno i opći utisak je da se radi o dosta dobrom automoblu za razliku od sličnih koji se mogu naći u prodaji.
Ne brinu me kilometri, ali mi trebaju iskustva automatskog mjenjača i hidro ovjesa. Ostalo, motor, kvalitet, dizajn, udobnost je manje više poznata, tako da me ta iskustva ne interesuju.
Sa automatskim mjenjacima iz Citroena nemam iskustva, znam par ljudi koji voze takve aute i ne zale se, ali cisto sumnjam da su dobri kao kod Audi/VW koncerna. Oni ipak imaju klasu od automatika. To naravno ne znaci da su losi, ali ja bih ipak izbjegao polovan automatik iz vec pomentih razloga. Popravke su im papreno skupe, a i potrosnja goriva je uvijek veca kod automatika nego kod manuelca.
Sto se tice "Hydroactive III +" sistema tu nema zamjerke. Vani Citroen daje garanciju na taj sistem od 200.000 km ali u BiH naravno ne. To govori da su ipak sigurni u kvalitet tog sistema, a pravo govoreci nisam cuo nista o nekim dramaticnim kvarovima na istom ukljucujuci i prosli model C5. Nakon stotina hiljada km znaju otici neki senzori visine karoserije od ceste, ali to su relativno jeftini i brzo popravljivi kvarovi. Citroen vise od proslog modela C5 ne muci muku sa curenjem hidraulike, to je stara prica. Brze stradaju klasicni amortizeri nego Hydroactive sistem, to je sigurno.
-
- Posts: 18133
- Joined: 17/04/2012 22:57
#75 Re: Citroen c5
Mjenjač nije brz kao VW-ov DSG, ali nije ništa manje kvalitetan.