Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Almir_93 wrote:Gdje bih mogao otići da mi se to završi ?
Gledao sam par mjesta u Sarajevu ali sve je oko 180-190 KM
To ti je ta cijena, nema jeftinije
Tacno tako, to je cijena za puni mali servis, koji ukljucuje zamjenu svih filtera i minimum ulje 5w40.
Mozda i moze jeftinije, pokusaj kod gavrica u kotorcu. Ugradjuje comline filtere, koji su jeftiniji, ili da sam sve to pokupujes i sam sebi zamijenisg[emoji6]
Almir_93 wrote:Gdje bih mogao otići da mi se to završi ?
Gledao sam par mjesta u Sarajevu ali sve je oko 180-190 KM
Pitas nekog majstora da ti to zamijeni, a ti kupis dijelove. Okrenes par brojeva (moze i s telefona od firme, da ne trosis kredit), vidis gdje ima filtera jeftinih, gdje ima ulja jeftinog, i onda ti je lahko.
Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Slažem se, ali daleko od toga da je pogrešno staviti 10w40.
Deifinitivno je pogresno staviti 10w40 ulje u taj motor, jer taj motor ima problema i kad se u njega stavlja 5wXX ulje. Karbonizacija do koje dolazi, kao i dilutacija, su stvari protiv koje se 10w40 ulje ne moze izboriti jednako dobro kao kvalitetno ACEA C1/3 ulje u gradaciji 5w30.
johntra wrote:Sa popravkom mjenjača, ovo je jako dobro auto za kupiti...sumnjam da je neki četverocifreni kvar u pitanju...a i da jeste, opet je povoljno...
Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Slažem se, ali daleko od toga da je pogrešno staviti 10w40.
Deifinitivno je pogresno staviti 10w40 ulje u taj motor, jer taj motor ima problema i kad se u njega stavlja 5wXX ulje. Karbonizacija do koje dolazi, kao i dilutacija, su stvari protiv koje se 10w40 ulje ne moze izboriti jednako dobro kao kvalitetno ACEA C1/3 ulje u gradaciji 5w30.
Kad odes u servis, oni ne kazu tako. Cak i u servisnim knjigama je stavljeno da moze, al' i ja sam za opciju malo kvalitetnijeg ulja, jer razlika u cijeni i nije nesto povelika.
Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Slažem se, ali daleko od toga da je pogrešno staviti 10w40.
Deifinitivno je pogresno staviti 10w40 ulje u taj motor, jer taj motor ima problema i kad se u njega stavlja 5wXX ulje. Karbonizacija do koje dolazi, kao i dilutacija, su stvari protiv koje se 10w40 ulje ne moze izboriti jednako dobro kao kvalitetno ACEA C1/3 ulje u gradaciji 5w30.
Kad odes u servis, oni ne kazu tako. Cak i u servisnim knjigama je stavljeno da moze, al' i ja sam za opciju malo kvalitetnijeg ulja, jer razlika u cijeni i nije nesto povelika.
Sent from my C6603 using Tapatalk
U servisima kazu sta god im qrcu cejf, samo da utrpaju i lovu iz tvog pretjeraju u vlastiti dzep. Ja ti govorim o tome da ovaj motor ima probleme u dizajnu koji se dodatno pogorsavaju koristenjem ulja niske specifikacije. A to sto bi neko za cenera da servisira vozilo koje je u nabaci kostalo 30k KM, to je sasvim druga stvar.
johntra wrote:Sa popravkom mjenjača, ovo je jako dobro auto za kupiti...sumnjam da je neki četverocifreni kvar u pitanju...a i da jeste, opet je povoljno...
johntra wrote:Sa popravkom mjenjača, ovo je jako dobro auto za kupiti...sumnjam da je neki četverocifreni kvar u pitanju...a i da jeste, opet je povoljno...
Cisto sumnjam da ga oni ne bi sami popravili, pa prodali po vecoj cijeni, ako je popravak tako jeftin.
S obzirom o kakvim se ciganima radi, ne vjerujem da je neki haman-zaman kvar...
Pa sami sebi skacu u stomak:
AUTOPLANET BH
Nudimo najveći izbor provjerenih rabljenih vozila u regiji koja su prošla kroz proces sistematske dijagnostike i defektaže, nakon čega su otklonjeni eventualni nedostaci i izvršene popravke.
johntra wrote:Sa popravkom mjenjača, ovo je jako dobro auto za kupiti...sumnjam da je neki četverocifreni kvar u pitanju...a i da jeste, opet je povoljno...