Citroen All About
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 40628
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1251 Re: Citroen All About
Bas tako druze tempuser.
Jesi l' to ti Gorane????
Jesi l' to ti Gorane????
-
- Posts: 2
- Joined: 03/06/2015 22:29
#1252 Re: Citroen All About
O.k. probaćuEm2r wrote:probaj upaliti u N pa vidi hoce li ti se cuti taj zvuk.Diesel95 wrote:Pozdrav svima, zamolio bih vas da li je iko imao problema sa nekim aktivnim nosačem motora na citroenu c5 sa automatskim mjenjacem? Čuje se neki čudan zvuk kada se upali auto kao da nesto strugne jedanput i vise se ne cuje. Rekli su mi u servisu da je aktivni nosac motora. Da li iko zna ista o tome? Hvala unaprijed , pozz
-
- Posts: 18125
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1253 Re: Citroen All About
Pazi, što se tiče love i profita, apsolutno se slažem. To je proizvođačima jedino bitno.tempuser wrote: Ocekivano. Citroen vec decenijama trazi recept za uspjeh, mijenja vizuelni identitet brenda, eksperimentisu sa komandnim tablama, komandnim satelitima, pasivno zakretanje zadnjih tockova, hidro-ovjes, primjenjuje radikalniji dizajn, vraca visu-srednju klasu, nudi nove klase (SUV, miniSUV, crossovere, uvodi cak i novi brand i normalo je da ce odbaciti sve ono sto nije donijelo ocekivane rezultate.
Ne zivi Citroen od necijih emocija i rezona, nego od prodaje automobila.
Ali pronalaziti se iz početka, a odbacivati čak i kao opciju jednu od najpoznatijih i jedinstvenih stvari, meni je totalno van pameti.
Citroen je uvijek nudio nešto novo i neviđeno, baš me zanima šta to ekskluzivno mogu ponuditi ako izbace i ono što su jedini imali.
Ok, Cactus je pun pogodak, ali ne može sve biti Cactus.
Što se dizajna i interijera i eksterijera tiče, ne pronalaze se oni tu već mijenjaju stilove. Nisu nikada bili u fazonu da redizajniraju jedan izgled decenijama.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1254 Re: Citroen All About
Ne brini tudju brigu, tradicija nikad nije bila prepreka i konkurencija profitu, a Citroen nije ni prvi ni posljednji koji je tradiciju podredio profitu. Ako niko ne zeli kupiti nešto novo i neviđeno, a pri tome umanjuje profit/pravi gubitak nece ga biti u ponudi i zdravo.citroen xm wrote: Pazi, što se tiče love i profita, apsolutno se slažem. To je proizvođačima jedino bitno.
Ali pronalaziti se iz početka, a odbacivati čak i kao opciju jednu od najpoznatijih i jedinstvenih stvari, meni je totalno van pameti.
Citroen je uvijek nudio nešto novo i neviđeno, baš me zanima šta to ekskluzivno mogu ponuditi ako izbace i ono što su jedini imali.
Ok, Cactus je pun pogodak, ali ne može sve biti Cactus.
Što se dizajna i interijera i eksterijera tiče, ne pronalaze se oni tu već mijenjaju stilove. Nisu nikada bili u fazonu da redizajniraju jedan izgled decenijama.
Ne mjenjaju oni stilove nego pristup dizajnu cime pokusavaju privuci kupce. Do kraja 80-ih im se pristup naslanjao na fastback avantgardni dizajn iz 70-ih, nakon toga prelaze na konvencionalni, pa opet pokusavaju sa avantgardom da bi se aktuelnom generacijom opet vratili na prosjek.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1255 Re: Citroen All About
Tsk, covjek lud ko struja. Ljudi koji zaista kupuju Citroene ne zele hidrauliku jer je u crno zavila vlasnike u proslim generacijama. Jednom kada se dobije losa reputacija, tesko je ubjediti ljude da se ponovo opeku. I to je kod ljudi koji kupuju Citroene, zamisli onda kakva je reputacija hidraulike kod ostalih.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#1256 Re: Citroen All About
To je sasvim normalno u danasnje vrijeme. Jedan BMW kojem ide pravo dobro polako zanemaruje tradiciju zbog trzista, a kamoli Citroen koji je u govnima. Sva se ona prave da bi se prodala. Danas se na tradiciju gleda jedino u ekskluzivnim automobilima, ovi za normalne kupce, velikoserijski, cak i ako prodaju neku tradiciju to je cisto radi reklame, sto je recimo u zadnjih 10-15 godina slucaj kod Citroena i Alfe. Trziste pokazuje da kupac kupuje proizvod a ne tradiciju.
Za hidrauliku nije nista cudno. Generalno, PSA ide na to da Citroen pozicionira na nivo Pezoa, gdje je Citroen udoban a Pezo sportski (ako se tako moze reci) a DS kao premium brend, s tim da po aktuelnim DS modelima PSA tu igra na kartu unutrasnjosti i dinamike, a ne udobnosti, jer ocigledno po prodajnim statistikama to trziste trazi. Danas su na cijeni brza i dinamicna auta i hidraulika realno tu nema isplativosti, kad se uzme u obzir ulaganje u razvoj, posebno jer danas postoje najobicniji adaptivni amortizeri koji rade posao. Nastranu to koliko je hidraulika danas fakat dobra.
Za hidrauliku nije nista cudno. Generalno, PSA ide na to da Citroen pozicionira na nivo Pezoa, gdje je Citroen udoban a Pezo sportski (ako se tako moze reci) a DS kao premium brend, s tim da po aktuelnim DS modelima PSA tu igra na kartu unutrasnjosti i dinamike, a ne udobnosti, jer ocigledno po prodajnim statistikama to trziste trazi. Danas su na cijeni brza i dinamicna auta i hidraulika realno tu nema isplativosti, kad se uzme u obzir ulaganje u razvoj, posebno jer danas postoje najobicniji adaptivni amortizeri koji rade posao. Nastranu to koliko je hidraulika danas fakat dobra.
-
- Posts: 18125
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1257 Re: Citroen All About
Izgleda da će ipak ostati u luksuznijim modelima DS brenda. Priča o skupoći i razvoju pada u vodu jer je već sve razvijeno i dovedeno do savršenstva, a komponente su veoma dostupne i samim tim su postale povoljne. Ništa nije pretjerano skuplje od klasičnog vješanja, pogotovo za proizvođača koji ima svoje razrađene šeme, dobavljače.....
Priča o dinamici ne pije vode jer današnje hidropneumatsko vješanje omogućuje i dinamiku i udobnost pa biraš po volji i to sve pritiskom na jedno dugme. Za razliku od toga, klasično vješanje ako hoćeš dinamiku izbija kamen iz bubrega, a ako hoćeš udobnost gubiš dinamiku.
Priča o dinamici ne pije vode jer današnje hidropneumatsko vješanje omogućuje i dinamiku i udobnost pa biraš po volji i to sve pritiskom na jedno dugme. Za razliku od toga, klasično vješanje ako hoćeš dinamiku izbija kamen iz bubrega, a ako hoćeš udobnost gubiš dinamiku.
Ovo može izjaviti samo klasična neznalica, čovjek koji pojma nema o tematici, a hoće da se čuje i njegov glas.madner wrote:Tsk, covjek lud ko struja. Ljudi koji zaista kupuju Citroene ne zele hidrauliku jer je u crno zavila vlasnike u proslim generacijama. Jednom kada se dobije losa reputacija, tesko je ubjediti ljude da se ponovo opeku. I to je kod ljudi koji kupuju Citroene, zamisli onda kakva je reputacija hidraulike kod ostalih.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1258 Re: Citroen All About
Tako je, Citroen mrzi hidrauliku jer ne razumiju prednosti iste.
- konektovan
- Posts: 40628
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1259 Re: Citroen All About
Znas sta,ovo nema veze sa zdravom logikom.madner wrote:Tsk, covjek lud ko struja. Ljudi koji zaista kupuju Citroene ne zele hidrauliku jer je u crno zavila vlasnike u proslim generacijama. Jednom kada se dobije losa reputacija, tesko je ubjediti ljude da se ponovo opeku. I to je kod ljudi koji kupuju Citroene, zamisli onda kakva je reputacija hidraulike kod ostalih.
Nego,kakvu terapiju uzimas ovih dana?
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#1260 Re: Citroen All About
Nije nesto skupo zato sto se pravi,nego je skupo jer je sve manje ljudi koji to zele platiti. Ja sam procitao da ce aktuelni C5 biti zadnji Citroen koji ce imati hydro ovjes,tu ne mislim na brend DS,koji je sad skoro pa zaseban. Nastavit ce praviti ovjes za RR.citroen xm wrote:Izgleda da će ipak ostati u luksuznijim modelima DS brenda. Priča o skupoći i razvoju pada u vodu jer je već sve razvijeno i dovedeno do savršenstva, a komponente su veoma dostupne i samim tim su postale povoljne. Ništa nije pretjerano skuplje od klasičnog vješanja, pogotovo za proizvođača koji ima svoje razrađene šeme, dobavljače.....
Priča o dinamici ne pije vode jer današnje hidropneumatsko vješanje omogućuje i dinamiku i udobnost pa biraš po volji i to sve pritiskom na jedno dugme. Za razliku od toga, klasično vješanje ako hoćeš dinamiku izbija kamen iz bubrega, a ako hoćeš udobnost gubiš dinamiku.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#1261 Re: Citroen All About
Evo ga i ovdje biras u kompaktu od 20 k eura. Moze i u polovnom od 10 k eura iz 2008. godine. I nema samo jedan, danas to dosta kompakata ima uz doplatu.
I to gdje je jedina aktivna mehanicka komponenta adaptivni amortizer, malo drugaciji od najobicnijeg amortizera.
http://www.my-gti.com/2653/volkswagen-d ... d-function
Za 2-3 godine ovo isto ce nuditi i u gradskim autima. Adaptivni ovjes nije nikakvo sveto slovo. Ni danas, a nije bio ni prije 10 godina. Prije 20 mozda jeste.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#1262 Re: Citroen All About
Znam da Alfa MiTo QV ima adaptivni ovjes vec nekoliko godina,ne znam mozda jos neki mali gradski auto ima,nisam upratio.
- konektovan
- Posts: 40628
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1263 Re: Citroen All About
E stete ljudi,kako cemo se sad ljuljati kad ne bude hidraulike?!
Nema veze,ima sad da prolazimo krivine k'o be em we.
Nema veze,ima sad da prolazimo krivine k'o be em we.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1264 Re: Citroen All About
Toliko su se ponosili sa hidraulikom i smatrali je svojim najvećim adutom, a sada je napuštaju i preuzimaju vješanje koje su najviše osporavali.
Možda je to i dobar poslovni potez
Možda je to i dobar poslovni potez
- basicm
- Posts: 10480
- Joined: 16/01/2012 21:38
#1265 Re: Citroen All About
Dolazi iz dupeta u glavu. Jos samo da vrate sve na mjesto po interijeru i bice to fino auto.
- konektovan
- Posts: 40628
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1266 Re: Citroen All About
Nisu nikad osporavali,a i zasto bi,kad su i oní ista takva vjesanja vec odavno koristili. Pa nisu svi citroeni imali hidrauliku?!condy wrote:Toliko su se ponosili sa hidraulikom i smatrali je svojim najvećim adutom, a sada je napuštaju i preuzimaju vješanje koje su najviše osporavali.
Možda je to i dobar poslovni potez
- muz66
- Posts: 17981
- Joined: 24/03/2009 00:33
- Location: Tamo gdje se dimi šiša i sluša Crvena jabuka
#1267 Re: Citroen All About
Vozdra ljubitelji francuskih ladja
Zanima me vase misljenje o modelu XM, 1990.god, 3.0 V6, benz+plin, ima aktivni ovjes, navodno ispravan. Koliko je to auto sklono kvarovima, koliko su skupi dijelovi?
Zanima me vase misljenje o modelu XM, 1990.god, 3.0 V6, benz+plin, ima aktivni ovjes, navodno ispravan. Koliko je to auto sklono kvarovima, koliko su skupi dijelovi?
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#1268 Re: Citroen All About
muz66 wrote:Vozdra ljubitelji francuskih ladja
Zanima me vase misljenje o modelu XM, 1990.god, 3.0 V6, benz+plin, ima aktivni ovjes, navodno ispravan. Koliko je to auto sklono kvarovima, koliko su skupi dijelovi?
Ako ces GA dobit za neku sicu, I imas dubok dzep za odrzavat mozda, al to je staro I shebano,., samo pogledas koliko je napravljeno, prodato istih pomnozis Sa brojem godina I taj broj podijelis sa kolicinom njegovih godisnjaka dobijes odokativnu cijenu servisa
Isplatnije uzet nesto sto ces koristit svaki Dan a nece ti bit srcu drago al bar znas da,CE upalit svaki dan
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#1269 Re: Citroen All About
I ovaj ce upaliti svaki dan,ali mozda nece ustati sa poda
- Revolucionar ★
- Posts: 2347
- Joined: 27/10/2011 17:39
- Location: Adventure seeker on an empty street
#1270 Re: Citroen All About
Da se malo procaska sa Citroen ekipom. Planira se kupovina automobila gdje je i Citroen C5 veoma zanimljiva opcija, ovako na prvu, model 1.6 hdi je poprilicno to sto se trazi. Eh sad, prvo sto ce Bosnjo pregledat na netu je sta se moze sjebat na autu veoma lako, pa sam tako iscitao i na ovoj temi. Ne vidim neku pretjeranu kvarljivost u odnosu na Passata koji je druga opcija, ali Citro se definitivno moze mladji uzet za iste pare. Po piku ima raznih cijena, pa me zanima koja je realna cijena za neki 2009 ili 2010 model
-
- Posts: 18125
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1271 Re: Citroen All About
Taj model C5 nema nikakvih standardnih mana, ako kupiš dobar primjerak očekuj da te odlično služi.
Ali to auto u BiH možeš kupiti samo ako si teški zavisnik kao ja. Prvo, dosta ih je uništeno, drugo ne vjerujem da je taj plin sekvent pa je vjerovatno dosta toga zapušteno na benzinskom sistemu, dobre majstore koji kontaju o čemu je riječ možeš nabrojati na prste jedne ruke. Za dijelove bi trebao da čačkaš svuda, imaš li živce za to.
To je bio spejs šatl u svoje vrijeme i ako si teški ljubitelj i ovisnik o tom modelu i staroj Citro filozofiji, avangardi i svemu ostalom što nose ševroni, kupi. Ako kupuješ zato što je jeftin i zato što ti samo na prvu djeluje moćno jer povoljno dobiješ veliko i moćno auto, bježi. Bježi i ne okreći se.
Moj dječački san koji me još drži i imaću ga kad tad.muz66 wrote:Vozdra ljubitelji francuskih ladja
Zanima me vase misljenje o modelu XM, 1990.god, 3.0 V6, benz+plin, ima aktivni ovjes, navodno ispravan. Koliko je to auto sklono kvarovima, koliko su skupi dijelovi?
Ali to auto u BiH možeš kupiti samo ako si teški zavisnik kao ja. Prvo, dosta ih je uništeno, drugo ne vjerujem da je taj plin sekvent pa je vjerovatno dosta toga zapušteno na benzinskom sistemu, dobre majstore koji kontaju o čemu je riječ možeš nabrojati na prste jedne ruke. Za dijelove bi trebao da čačkaš svuda, imaš li živce za to.
To je bio spejs šatl u svoje vrijeme i ako si teški ljubitelj i ovisnik o tom modelu i staroj Citro filozofiji, avangardi i svemu ostalom što nose ševroni, kupi. Ako kupuješ zato što je jeftin i zato što ti samo na prvu djeluje moćno jer povoljno dobiješ veliko i moćno auto, bježi. Bježi i ne okreći se.
-
- Posts: 1558
- Joined: 13/03/2012 08:11
#1272 Re: Citroen All About
Prije svega, pozdrav svim ljubiteljima "Francuza".
Drago mi je sto sam našao ovu temu, jer par dana imam veliku dilemu. Svidio mi se jedan C4 Picasso, ali je problem što je kod njega automatski mjenjač, a ja takvo auto nikad u životu nisam vozio. Prodavač me ubjeđuje da se radi o robotizovanom mjenjaču i da bi njegova eventualna popravka koštala koliko i popravka običnog, manuelnog mjenjača. Pošto sam čuo dosta lošeg o automatskim mjenjačima (kvarljiva roba??) zanima me kako stoje stvari sa robotizovanim mjenjačima, odnosno da li je njihova popravka finansijski zaista tako banalna kao što me prodavač ubjeđuje.
Drago mi je sto sam našao ovu temu, jer par dana imam veliku dilemu. Svidio mi se jedan C4 Picasso, ali je problem što je kod njega automatski mjenjač, a ja takvo auto nikad u životu nisam vozio. Prodavač me ubjeđuje da se radi o robotizovanom mjenjaču i da bi njegova eventualna popravka koštala koliko i popravka običnog, manuelnog mjenjača. Pošto sam čuo dosta lošeg o automatskim mjenjačima (kvarljiva roba??) zanima me kako stoje stvari sa robotizovanim mjenjačima, odnosno da li je njihova popravka finansijski zaista tako banalna kao što me prodavač ubjeđuje.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1273 Re: Citroen All About
malo ti pokusava prodati supljaru taj prodavac....
-
- Posts: 18125
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1274 Re: Citroen All About
Ne prodaje mu šuplju. Robotizovani mjenjač nije automatski već je približniji manuelnom. Održavanje i ako je skuplje nije skupo kao kod klasičnog automatika.
-
- Posts: 1558
- Joined: 13/03/2012 08:11
#1275 Re: Citroen All About
Problem je što sam i na internetu našao mišljenja koja se podudaraju sa njegovim tvrdnjama, ali je puno više onih koja su protiv automatskih mjenjača. Međutim, mene zanimaju iskustva ne sa bilo kojim automaticima nego baš sa ovim robotizovanim. Kontam, da možda oni nisu neka naprednija, otpornija vrsta automatika...bitanga_sa_otesa wrote:malo ti pokusava prodati supljaru taj prodavac....