Citroen All About

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#1 Citroen All About

Post by em11r »

Evo tema pa da u nju sva pitanja, iskustva, probleme skupimo.
Zamolio sam Bobija da nam sve iz prethodnih tema ovdje prebaci pa da imamo na jednom mjestu za potencijalne "citroeniste" brdo informacija.

Moj C5 11/2008 RD_ X7 (limuzina) 1.6 HDi 110 FAP

Problemi:
Simptomi/rjesenja
Poludila svjetla, popalile se lampice od ESP, ABS, Airbag / Problem sa mikroprekidacem ispod papucice kocnice (poznat problem) - 80 KM Pavic Komerc Tuzla
Pukla sajla podizaca prednjeg prozora / Ebay novi set za reparaturu 25 EUR
Dizajnerska "greska" tj lose rjesenje pozicije hladnjaka klime, kojeg cesto zna kamen sa ceste ostetiti / Nisam kupovao novi jer je u pitanju bila jedna celija samo zavaren cca 70 KM + 165 KM (Usluga skidanja postavljanja, novi plin/freon/gas + novi antifriz (posto se mora skinut hladnjak motora ) Pavic Komerc Tuzla

Iskustvo:
Trenutno 155.000 bez nekih vecih intervencija. Uskoro ocekujem set kvacila/zamajca da me udari po usima :)
Veliki servis 900 KM Pavic Komerc Tuzla
Mali servis (ulje + filter) Total 9000 5W40 - 75 KM Pavic Komerc Tuzla
Prednje disk plocice 80 KM - Pavic Komerc Tuzla
Sto se tice guma ima ruzne dimenzije (skupe) kad su u pitanju 16" (225/60R16) zimske i 17" (225/55R17) ljetne/zimske. 18" (245/45R18) nisu tako skupa dimenzija (ja sam placao jeftinije 18ke nego 17ke)
Last edited by em11r on 19/12/2014 10:51, edited 1 time in total.
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#2 Re: Citroen C5 All About

Post by em11r »

Onako usput
Poslednju generaciju (X7) C5-ice je dizajnirao Hrvatski dizajner Domagoj Đukec :)

Proizvodnja pocela 2008 godine
2011/12 podvrnug minimalistickom faceliftu - Novi farovi, zaobljen citroen znak na haubi/gepeku/volanu, novi navigacijski uredjaj (http://gpspro.lt/image/data/multimediaG ... n-C5-9.jpg)
RD_ Predstavlja limuzinsku (sedan) izvedbu
TD_ Predstavlja tourer (karavan) izvedbu

1.6 HDi se ne proizvodi sa Hydractive III+ hidraulickim ovjesom

Tockovi:
Promjer sarafa felgi 5x108
Centralna rupa: 65.1
ET (offset) 30 fabricki moze bez problema do 40-42 se stavljati 8.5 jota
Standardne dimenzije guma: 225/60R16, 225/55R17, 245/45R18, 245/40R19, 245/35R20

U Kini se proizvodi pod markom Dongfeng. Prva serija je bila identicna evropskoj. Trenutna verzija (facelift) ima prednji branik i masku po uzoru na C4 (http://alltomcitroen.files.wordpress.co ... -autoh.jpg)

Ako se sjetim jos sta dodat cu
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#3 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

Nesto su ti jeftini ti servisi, nadam se da ulje nije iz Interexa. Malo mi je to prejeftino, 4 litre ulja (koliko ide u1.6) plus filter ulja 75 KM ? Hm..... Nema sanse za sinteticko ulje.
Filteri zraka, klime, ne spominju se ?
Veliki servis na 1.6 se radi na cca 180000 km, nema potrebe ranije ukoliko se ne pretjera sa godinama starosti sto kod tebe nije slucaj.
Nesto tu ne kontam, pokusaj me uvjeriti pa da iz Sarajeva dolazim u Tuzlu na servise, izgleda da bi mi se isplatilo dobro.
Jah, I te disk plocice od 80 KM, I tu sam zbunjen. Mogu ti poslati original fakturu mojih u ovlastenom Citroen servisu iz Sarajeva, drasticna razlika, ali to ipak ne bi smjelo biti bas tako ako se radi o identicnim originalnim dijelovima.
Pozdrav
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#4 Re: Citroen C5 All About

Post by johntra »

Pa nije Bakir džaba Bakir... :D
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#5 Re: Citroen C5 All About

Post by em11r »

citro wrote:Nesto su ti jeftini ti servisi, nadam se da ulje nije iz Interexa. Malo mi je to prejeftino, 4 litre ulja (koliko ide u1.6) plus filter ulja 75 KM ? Hm..... Nema sanse za sinteticko ulje.
Filteri zraka, klime, ne spominju se ?
Veliki servis na 1.6 se radi na cca 180000 km, nema potrebe ranije ukoliko se ne pretjera sa godinama starosti sto kod tebe nije slucaj.
Nesto tu ne kontam, pokusaj me uvjeriti pa da iz Sarajeva dolazim u Tuzlu na servise, izgleda da bi mi se isplatilo dobro.
Jah, I te disk plocice od 80 KM, I tu sam zbunjen. Mogu ti poslati original fakturu mojih u ovlastenom Citroen servisu iz Sarajeva, drasticna razlika, ali to ipak ne bi smjelo biti bas tako ako se radi o identicnim originalnim dijelovima.
Pozdrav
Cijene su te koje jesu (saljem ti na privatnu poruku fotku zadnjeg racuna kad sam radio klimu i mali servis, a dok nadjem od velikog poslat cu i to)

Veliki servis sam radio zbog sebe i svoje sigurnosti jer sam jednom dozivio da mi remen pukne i pomota ventile i nakon toga mi auto nikad nije bilo isto, a ne vidim logiku da se na 180.000 radi molim izvor odakle si to procitao.

Sve su originalni djelovi. Pavic je na TK trenutno najbolji (pod time mislim za nas end korisnike) servis. Nipex, Inter, Cosmos deru gule kozu sa ledja.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#6 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

Ma Bakiru Bakirovo, sta me briga, ali u kojem to servisu ima siteticko ulje 4 litra plus filter plus zamjena 75 KM ?
Prosvijetlite me, please, pod uslovom da je ulje OK I zaista sinteticko.
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#7 Re: Citroen C5 All About

Post by em11r »

PS: veliki servis sam uradio u aprilu prosle godine i od tada presao cca 8 hiljada km tako da sam neki dan zamjenio samo ulje i filter s obzirom da je auto 90% vremena garazirano, ne vidim logiku mjenjanja filtera klime zraka itd.
I ulje sam ono zbog sebe promjenio godina je prosla, a 1.6 HDi su osjetljivi na velike servisne intervale zbog problema sa sitom/filterom ulja koji ide prema turbini. Tako da ja mjenjam cesce.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#8 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

@em11
Ma vjerujem ti da si to platio koliko si platio, samo sam iznenadjen niskom cijenom I poznavajuci cijene ulja malo mi je to cudno.
Jedan moj poslovni poznanik je takodjer nesto vrlo jeftino placao servise I iizmjene ulja u Bijeljini na Skodi Superb u ovlastenom servisu sve do jedno 60000 kada turbina nije rekla zbogom, I to zbog nikakvog ulja sto je kasnije dokazano.
Ali dobro, necemo se sada zamarati s tim.
Interval velikog servisa 180000 km na 1.6 motoru - izvor citroen, provjereno. Domaci servisi "savjetuju" da se ipak malo ranije uradi, ali u principu nema potrebe.
Pozdrav
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#9 Re: Citroen C5 All About

Post by em11r »

Ne znam ... sta je u pitanju ali iste su cijene su ovog ulja i u prodavnicama auto dijelova.
Ne bih da dizem sad Pavica u nebesa, jer obicno me tada klepi po nosu nesto, ali moje dosadasnje iskustvo je extra, licno znam xy ljudi koji voze Citroene i odrzavaju kod njih i od svih njih samo 1 mi se zalio da mu nisu mogli rjesiti (ustvari problem se ponavljao) pa je poceo voziti auto u Slavonski Brod (a mozda je razlog sto je iz Orasja pa mu blize). U pitanju su bili senzori pritiska u gumama sto je takodje jedan poznat problemcic sa C5 a plus jos u kombinaciji sa nasim cestama...

Fazon sa Pavicima, po mom misljenju je sto ne pokusavaju da budu neki giganti, to im je porodicni posao od 1980-90 i neke i tako se odnose prema ljudima. Sve moze sa njima. Ne znam u cemu je fazon ali npr kupio chrome poklopce za retrovizore, momci mi ih besplatno promjenili, otisao na zimski kontrolni pregled ono nesto 20-30 KM, zamolim ih da mi pregledaju kocnice ustanove da su prednje plocice pred kraj, zamjene mi ih "dzaba" (u tih 20-30 KM koliko kosta kontrolni pregled) samo ja da platim dio.

Ja mislim da je tu u pitanju jednostavno usluznost.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#10 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

Izgleda da kasnim sa porukama, nisam "u fazi".
Pozdravljam cesce izmjene ulja, samo me jos zanimalo koliko su ostali filteri kod gosp. Pavica. Kako je pocelo, izgleda da bi citav servis mogao biti jedno stotinjak maraka, pa nisam siguran hocu li moci sada uopste zaspati ili ne. Za C3 vjerovatno jedno pedesetak maraka - sala za laku noc.
Pozdrav
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#11 Re: Citroen C5 All About

Post by em11r »

citro wrote:Izgleda da kasnim sa porukama, nisam "u fazi".
Pozdravljam cesce izmjene ulja, samo me jos zanimalo koliko su ostali filteri kod gosp. Pavica. Kako je pocelo, izgleda da bi citav servis mogao biti jedno stotinjak maraka, pa nisam siguran hocu li moci sada uopste zaspati ili ne. Za C3 vjerovatno jedno pedesetak maraka - sala za laku noc.
Pozdrav
Posalji upit na [email protected] neka ti posalju specifikaciju djelova za mali i veliki servis i uporedi sa Bakirom.

Vec sam spominjao na nekoj od tema, ja sam kod Bakira imao pozitivno iskustvo zimus, ali ne sa Bakirom nego sa Musanom glavnim serviserom. Da je bilo do Bakira i onog momka (neki spico sa ala Dzeko frizurom) sto radi na prijemu morao bih ostaviti auto makar 2 dana. Mushan je pred servisom raspakovao komplet usis, crijeva turbine itd i rjesio mi problem za sat vremena i od mene mu uvijek :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#12 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

Osjecam se neshvacenim :-)
Nije poenta niti u Bakiru niti u Pavicu.
Takodjer nije poenta u specifikaciji dijelova. Moje glasno pitanje je da li smo sigurni da stvarno dobijamo ono sto placamo, konkretno u ovoj diskusiji da li su dijelovi stvarno originalni.
Ako je redovni servis (ulje I svi filteri) za automobile klase Skoda Octavia u svim servisima u BiH izmedju 200 I 300 KM kako je to onda u nekom servisu (opet kazem nije bitno je li to Pavic ili bilo ko drugi) za auto koje je objektivno klasa vise duplo ili skoro duplo jeftinije ?
Nesto mi tu danfa.
Jos jedan primjer - u Toyoti disk plocice za rav 4 skoro 250 KM. Vrtoglavo. Odes kod Skore u sarajevo ili Kiseljak I platis ih 60 KM. Iste ! (Iste, ali za levate, naravno da nisu iste ali su vrlo slicne). Naravoucenije - Skoro je car I super covjek, poslovan nadasve.
Eto toga me je strah.
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#13 Re: Citroen C5 All About

Post by drndalo »

Nazoves Pavica, i ispitas sve sto te interesuje, odgovorice ti i na pitanje o originalnosti i dokazima iste... Kako mozes osim po cijeni znati da je kod bakira nesto original ? Tako sto ti on kaze ? Ili tako sto ima Citroenovu licencu...

Zasto bi sinteticko ulje bilo skuplje u prodaji od 15 KM/lit. na bure od 205 litara, i tu da maju marzu od barem 30% hladno ? Osim da npr. ASA (i ostali uzimaju mega-giga-extra profit)... Svaki normalan i pametan servis, posebno ovlasteni, ako ne sipa ulje iz buradi, nesto tu smrdi...

Ja iz dosadasnjih prica par svojih kolega i jednog druga sa Pavicem imaju samo dobra iskustva, pocevsi od drzanja salona subotom sat duze otvorenim jer je on kao musterija razgledao dal ce sta kupiti, za razliku od sviju u SA, koji bi ga usranom motkom istjerali jer je radno vrijeme zavrseno...

Kod Pavica je porodicni biznis, od kojeg zive, sve sto zarade na musterijama koje se vracaju, ostaje njima, a ne nekom tamo gazdi...

Sto se Citroena tice, znam da mi je cak i Bakir o kojem nemam bas super misljenje za jedan dio bio jako jeftin, u odnosu na ocekivano... Radilo se o plastici ventilacije sa svim mehanizmima, rucicama i sajlama za Xsantia-u, koja je sa ugradnjom, racunom i porezima bila 83-87 KM, ne sjecam se tacne cifre, i imali su je na stanju... Koliko bi u ASA-i kostao slican dio sa ugradnjom ? Ja sumnjam da bi bio <150 KM sve skupa... Znaci nesto ima i do cjenovne politike principala, satnice rada majstora, norma sata ovlastenog servisa...
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#14 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

@drndalo
Sto se Citroena tice nema potrebe da me ubjedjujes u bilo sto, sve mi je jasno jer sam I sam vlasnik par komada. Da sam nezadovoljan sigurno bih promijenio marku.
Ali, sto se tice politike cijena I svega ostalog, imam previse poslovnog iskustva u slicnim poslovima pa znam o cemu govorim. Politika privlacenja kupaca I korisnika nerealno niskim cijenama mnoge je do sada stajala glave, uslovno govoreci. Poznato je da danas auto kuce imaju minimiziranu zaradu na prodaji automobila te da se svi pokusavaju kompenzirati na servisu. Ako se I tu ide na neke minimalne cijene, kukala mu majka. Ok, nas korisnike je bas briga za to, najvaznije je da mi jeftino prodjemo. Tako je, ali na kratke staze. Ako sutra Pavic ili neko drugi ode pod led, gdje cemo mi servisirati aute? I, kako se postizu tako niske cijene ? Evo, em11r je pocastio svog ljubimca sa uljem Total 9000 koje je po deklaraciji sinteticko ulje I na internet prodaji kosta otprilike toliko koliko ga je on u servisu I platio. Sve lijepo, ali pravo ulje za hdi motor sa filterom cestica iz korporacije Total je Ineo 5W30 koje je znacajnije skuplje. Eto, o tome govorim.
Ali dobro, us...smo ovu temu sa ovim pa bolje da prekinemo.
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#15 Re: Citroen C5 All About

Post by drndalo »

Ma nismo je usrali, iznosimo misljenja... Ti mozda previse puses na hladno, ja mozda obratno...

Ja i dalje tvrdim, nema nikakvog postenog poslovnog razloga da u bilo kojem servisu najbolje ulje bude >15 KM litar, i to uz pristojnu zaradu servisa. Ako im je ulazna cijena veca, neka mijenjaju dobavljaca. Nego kod nas je vecinom marza < 70-100% sramota...

Zasto su u servisima npr. uljni filteri Champion, ali sa Reno oznakom 40-ak KM, a od istog proizvodjaca sa svojim logom 18-ak ? Zracni slicno, metlice brisaca isto...?
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#16 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

@drndalo
E neznam, majke mi, kako da ti to objasnim u par recenica. Moras shvatiti da su ulaganja u bilo kakav ozbiljan posao velika, potreban je alat, edukacija servisera, prostor, logo koji se masno placa, apanaza za koristenje originalnih resursa tvornice, software-a, podrske iz baze itd, itd. I sada sve to treba namiriti od fantasticne dobiti od recimo 30% od fakture od stotinjak maraka.
I onda svi ocekujemo da svaki problem bude odmah rijesen I da su svi dijelovi tu na lageru itd. Koliko li uposte u prosjeku automobila prodje kroz servis dnevno ? Mrsava je to prica.
Najlakse je drzati trgovinu I prodavati robu, ulaganja su minimalna pa je I marza od 10% moze fino pokriti. Kupi dio I nosi, prodavca ne boli glava nizasta. Dovoljno je da je ljubazan, da zna nesto I to je to.
Bitno je da je jeftino.
Pravo da ti kazem, bas mi je dosadila ova nasa svakodnevnica u kojoj bi se svi nesto isticali vozeci aute klase kojoj nisu dorasli pa im je onda sve skupo. I sipaju za cenera na pumpi.
Laku noc !
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#17 Re: Citroen C5 All About

Post by em11r »

citro opusti se

Ja vozim auto u servis ovlasteni da ne razmisljam plaho. dodjem i kazem naspite mi novo ulje i amin. ako naspu floriol meni svjedno. Evo 155K i jos je ziv.

Istina je gledao sam po knjigama da se ineo 5w30 preporucuje za trziste francuske, dali su u pitanju norme emisija ili im je gorivo sta drugacije ne znam ali u knjizi pise fino 5w30 For France / 5w40 Outside France.

Kad pricamo o Pavic Komerc ne pricamo o nekoj levatskoj radnji bolan. Otidji do njih porazgovaraj popricaj vidi sta ti ljudi nude. Nemoj ovako preko foruma da gradis o nekome misljenja da valja fals robu itd. Ima svako svoju racunicu. Covjek se 30 i kusur godina bavi samo Citroenom nicime vise mislim da to vrijedi nesto.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#18 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

Ok, I am cool now :-)
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#19 Re: Citroen C5 All About

Post by drndalo »

Ja potpuno dobro kontam sta ti @citro kazes, i u pravu si u dobrom dijelu, medjutim ovi ljudi o kojima pricamo su inicijalnu uvalu u vecinu najskupljih stvari odradili davno, ne moraju sada vracati velike kredite da se izvuku... Mislim, nemam tacne podatke o prodaji i brojevima za serivis, ali od 7-8 ljudi koji su ili kupili nov Citroen prije ove krize, ili u toku iste, ili koji su kupili polovne Citroene stare par godina, a svi su iz SA, barem 6 ih je kupilo u TZ, i idu tamo na svaki redovni servis, jer su nakon posjete ABC1968 rekli da ih vidjeti nece... Znam da to statisticki nije znatan broj da bi se na osnovu njega moglo nesto racunati, ali ja jos ne cuh plaho lose recenzije za Pavice... Najlosije je da za polovne aute koje imaju ostavljene staro-za-novo nisu htjeli spustiti cijenu onoliko koliko sam ja ili "moji" bili spremni platiti...

Da valjaju kakve fusheve-dijelove, valjda bi se dosad bar par ljudi koji su znali izbrojati pristojne pare za njihove automobile diglo da ih otrese o ledinu...
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#20 Re: Citroen C5 All About

Post by johntra »

Kakav je ovaj novi Berlijetin diler? Rođak mi je tamo nedavno uzeo C5 sa 1,6 HDI motorom, ne znam koja oprema, izašao ga 35 milja...kakav li će biti njihov servis, barem po pitanju cijena?
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#21 Re: Citroen C5 All About

Post by condy »

Mene interesuje, koji su uvjeti i šta je potrebno da bi neki servis bio ovlašteni servis za Citroen vozila ili vozila neke druge marke ?

Interesuju me uvjeti koje moraju ispuniti ti servisi da bi bili ovlašteni jer poznajem ljude koji rade u ovlaštenim servisima koji su priučeni mehaničari, koji ako imaju tri razreda srednje škole, za svaku pohvalu je, i koji nikad nisu bili na bilo kojoj stručnoj edukaciji, usavršavanju, osposobljavanju i sl. Isti ti majstori u ovlaštenim servisima, servisiraju u pravilu skupocjena i nova vozila, za koje je neko izdvojio veliku sumu novca. Dakle, rade na sofisticiranim novim vozilima, koja iziskuju znanje, a ne da se na njima uče. Primjera radi, prilikom zadnje zamjene ulja u VW servisu, niko me nije pitao da li imam DPF filter, i umalo nisu sipali potpuno pogrešno ulje. Šta da se radilo o nečem složenijem ?
User avatar
em11r
Posts: 942
Joined: 14/03/2012 16:28
Location: TuzlOk

#22 Re: Citroen C5 All About

Post by em11r »

citro evo cijena dijelova, sad za 2.0 su vjerovatno malo skuplji

Image
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23 Re: Citroen C5 All About

Post by drndalo »

condy wrote:Mene interesuje, koji su uvjeti i šta je potrebno da bi neki servis bio ovlašteni servis za Citroen vozila ili vozila neke druge marke ?

Interesuju me uvjeti koje moraju ispuniti ti servisi da bi bili ovlašteni jer poznajem ljude koji rade u ovlaštenim servisima koji su priučeni mehaničari, koji ako imaju tri razreda srednje škole, za svaku pohvalu je, i koji nikad nisu bili na bilo kojoj stručnoj edukaciji, usavršavanju, osposobljavanju i sl. Isti ti majstori u ovlaštenim servisima, servisiraju u pravilu skupocjena i nova vozila, za koje je neko izdvojio veliku sumu novca. Dakle, rade na sofisticiranim novim vozilima, koja iziskuju znanje, a ne da se na njima uče. Primjera radi, prilikom zadnje zamjene ulja u VW servisu, niko me nije pitao da li imam DPF filter, i umalo nisu sipali potpuno pogrešno ulje. Šta da se radilo o nečem složenijem ?
Hm, tu si na tankom ledu, to je poslovna tajna... Salu na stranu, u velikim ovlastenim servisima, obicno imaju 1-2 bolja majstora, koja znaju nesto, a ostali su (polu)segrti koji rade za male pare, i sarafaju ono sto im majstor kaze...

U VW servisu ne bi ni trebali da moraju da te pitaju takve stvari, po broju sasije bi u startu pravljenja naloga trebali da znaju da taj auto ima/nema DPF, i po tome birati ulje... Naglasavam trebali...
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#24 Re: Citroen C5 All About

Post by condy »

drndalo wrote:
condy wrote:Mene interesuje, koji su uvjeti i šta je potrebno da bi neki servis bio ovlašteni servis za Citroen vozila ili vozila neke druge marke ?

Interesuju me uvjeti koje moraju ispuniti ti servisi da bi bili ovlašteni jer poznajem ljude koji rade u ovlaštenim servisima koji su priučeni mehaničari, koji ako imaju tri razreda srednje škole, za svaku pohvalu je, i koji nikad nisu bili na bilo kojoj stručnoj edukaciji, usavršavanju, osposobljavanju i sl. Isti ti majstori u ovlaštenim servisima, servisiraju u pravilu skupocjena i nova vozila, za koje je neko izdvojio veliku sumu novca. Dakle, rade na sofisticiranim novim vozilima, koja iziskuju znanje, a ne da se na njima uče. Primjera radi, prilikom zadnje zamjene ulja u VW servisu, niko me nije pitao da li imam DPF filter, i umalo nisu sipali potpuno pogrešno ulje. Šta da se radilo o nečem složenijem ?
Hm, tu si na tankom ledu, to je poslovna tajna... Salu na stranu, u velikim ovlastenim servisima, obicno imaju 1-2 bolja majstora, koja znaju nesto, a ostali su (polu)segrti koji rade za male pare, i sarafaju ono sto im majstor kaze...

U VW servisu ne bi ni trebali da moraju da te pitaju takve stvari, po broju sasije bi u startu pravljenja naloga trebali da znaju da taj auto ima/nema DPF, i po tome birati ulje... Naglasavam trebali...
Najzanimljivije lično iskustvo kod naših ovlaštenih servisera, koje sam imao, a što i nije najgore što su mi napravili.

U januaru bio na servisu za redovni servis, ulje, filteri, i oni mi kažu, eto provjerićemo ti auto, po nekim njihovim redovnim stavkama, i to je od njih gratis :)

Dolazi poslije nekih pola sata čovjek koji je primio auto, i kaže sve urađeno, sve je ok, samo ne rade dva grijača. Board compjuter ne registruje ništa. Pitam ga, pa auto pali dobro, a januar je? Ništa on kaže, kompresija je dobra pa zato pali dobro. Ok, reko zamijenite ih. Ipak, on mi tad kaže, naša praksa u servisu je da mijenjamo sve, njih četri. Kontam, hajd hebiga mjenjaj, iako mi je bilo dobro sumnjivo. Njihov gratis pregled me koštao još nekih cca 100 i nešto KM.

Dolazim sa drugim autom u servis nakon dva mjeseca, i opet sve isto, ulje i filteri i njihov pregled, gratis od njih :D
Kaze mi na kraju isti lik, sve je ok, sve je zamjenjeno, ali jedan grijač ne radi, naša je praksa da mjenjamo sve, njih šest :D
Naravno i na tom auto board compjuter ništa nije prikazao!

Ovaj put nisam nasjeo, platio redovni servis, uzeo auto i rekao da me više neće vidjeti. :)
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#25 Re: Citroen C5 All About

Post by citro »

Ode tema u hendek !

@em11r, sta te zanima oko c5, imam poprilicno iskustvo sa tim autom. Kupio novog 2010 god, navozao ga se diljem Bosne i Evrope, u fazi prodaje I razmisljam o novom.

Iskustva - bez kvara, osim par sijalica. U garanciji uoceno povecano habanje koze na volanu, isti zamijenjen novim bez marke naknade u Bakirovom Citroen servisu, po kojem vidim ovdje mnogi pljuju. Sve se bojim da bi se to desilo u Asa autu I ostalim, svi bi okrenuli glavu I rekli kako sam ga ja pofucao svojom greskom.

Fenomenalno putno auto, ides 180 - 200 km/h I normalno razgovaras sa saputnikom.
Ako se ne forsira moze po Bosni lako trositi I 5 litara, ipak uz cesta preticanja blize 6, realnije.

Lezanje na cesti nevidjeno, zahvaljujuci Hydroactive III plus tehnologiji.
Svaka cast Audi i VW modelima, ali mi nijedan nikada nije pobjegao u krivinama.

Sta reci, auto sa dva lica, jedno je besprijekorna udobnost I izvanredna zvucna izolacija, drugo lice je zavidno visoka prosjecna putna brzina po krivudavim BH vrletima.

Kategorija za sebe, uz to treba dodati vrhunski stil i izgled iako je modelska godina vec davna 2008.
Ne preporucujem komparaciju sa drugim autima, nesuvislo je !
Post Reply