c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#26 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
U ovoj dilemi ja bih bez dileme izabrao P407. Neka preiča ko šta hoće i piše hvalospjeve o Mercedesu, ono što je čovjek na početku napisao jasno ide u korist P407. Mislim da bi bilo ludo reći da Mercedes nije kvalitetan, ali koliko ga vi ovdje nahvaliste ispade da se svakih 100000 mijenja ulje, filteri na milion, kugle na dva miliona, a auto traje nekih 20 miliona, tj. prenosi se sa koljena na koljeno.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#27 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
i još možeš guziti sa Mečkom, što bi rekao Mirzet šampion...
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#29 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Evo ga bolji, manje pres'o, mladji godinu, a isto para.mk ultra wrote:W211 facelift ?
recimo 280 cdi
od ova dva, mercedes uvijek
ta kilometraža sa automatikom je ništa
http://www.olx.ba/artikal/14499866/bmw- ... port-3935/
da i ovo postavim, bolje od ovoga za ove pare teško da ide
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... dCarSeals=
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#30 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Mozda je malo jasnije kad se pogleda cijena, koju postavljac teme nije naveo.
Pretpostavljam, Ovaj Pezo 407 2011 godiste moze biti oko 18 hiljada, tako da ispadne da je Mercedes preko 20. Preko 20 hiljada za auto koje je preslo 250 k je puno, bez obzira sto je Mercedes, to je istroseno auto a cifra nije mala. Mene iznenadjuje da je tako mala razlika u cijeni, jer jeftinije u toj klasi od Pezoa 407 tesko da moze. Zapravo moze, Laguna. Dobro premium auto te klase, od 2008. pa gore, je da racunas da imas od 25-30 hiljada maraka, realno. Bio on Mercedes, BMW ili Audi.
Pretpostavljam, Ovaj Pezo 407 2011 godiste moze biti oko 18 hiljada, tako da ispadne da je Mercedes preko 20. Preko 20 hiljada za auto koje je preslo 250 k je puno, bez obzira sto je Mercedes, to je istroseno auto a cifra nije mala. Mene iznenadjuje da je tako mala razlika u cijeni, jer jeftinije u toj klasi od Pezoa 407 tesko da moze. Zapravo moze, Laguna. Dobro premium auto te klase, od 2008. pa gore, je da racunas da imas od 25-30 hiljada maraka, realno. Bio on Mercedes, BMW ili Audi.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#31 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Nisi dovoljno bogat za jeftinog Mercedesa
-
- Posts: 4592
- Joined: 13/10/2013 22:38
#32 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
citroen xm wrote:U ovoj dilemi ja bih bez dileme izabrao P407. Neka preiča ko šta hoće i piše hvalospjeve o Mercedesu, ono što je čovjek na početku napisao jasno ide u korist P407. Mislim da bi bilo ludo reći da Mercedes nije kvalitetan, ali koliko ga vi ovdje nahvaliste ispade da se svakih 100000 mijenja ulje, filteri na milion, kugle na dva miliona, a auto traje nekih 20 miliona, tj. prenosi se sa koljena na koljeno.
Pug je 3000 jeftiniji
Set kvacila i zamajac je nekih 1000 KM
Veliki servis valjda oko 700
Mali servis 250 KM
4 gume nzm koje su ako su 16" onda oko 500 KM
Ukupno: 2450 KM
Znaci imas tip top sredjeno auto i jos u rezervi 550 KM u odnosu na pocetnu cijenu mercedesa (s tim da ove stvari ne moras odmah radti ali ce te stici i na jednom i na drugom autu kad tad)
Mecka je mecka ali po meni ovde razum preovladava
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#33 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
P407 kako god okrenes.
Ta prica o tome ko je pouzdaniji baci u vodu. Nisu to vise auta od prije 30 godina kada je najkompleksniji elektronski sistem u autu bilo elektronsko upravljanje ubrizgavanjem. Druga stvar, koliko god automatici danas bili dobri, dobri stari rucni mjenjac je i dalje bez premca kada je u pitanju pouzdanost.
Postavljac teme treba prvo da se raspita koliko su dijelovi koji obicno odlaze, izmjene ulja, gume, osiguranje, pa kada sklopi neku finansijsku sliku, onda vidjeti za sta ima para a za sta nema.
Takodje, taj Mercedes je jedan od manjih sto se tice prostora u toj klasi (na prednjim sjedistima je zajebao i BMW tricu) pa i o tome treba racuna voditi.
Ta prica o tome ko je pouzdaniji baci u vodu. Nisu to vise auta od prije 30 godina kada je najkompleksniji elektronski sistem u autu bilo elektronsko upravljanje ubrizgavanjem. Druga stvar, koliko god automatici danas bili dobri, dobri stari rucni mjenjac je i dalje bez premca kada je u pitanju pouzdanost.
Postavljac teme treba prvo da se raspita koliko su dijelovi koji obicno odlaze, izmjene ulja, gume, osiguranje, pa kada sklopi neku finansijsku sliku, onda vidjeti za sta ima para a za sta nema.
Takodje, taj Mercedes je jedan od manjih sto se tice prostora u toj klasi (na prednjim sjedistima je zajebao i BMW tricu) pa i o tome treba racuna voditi.
- Qler
- Posts: 23604
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#34 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Dobar je 407, ali mecka je bolja, pa kako god
-
- Posts: 361
- Joined: 05/10/2005 00:16
#35 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Savjetujem ti da provozaš oba auta i uporediš šta ti više paše.
Premium vozila nude puno više sitnih detalja koji su nekim ljudima bitni, dok ih drugi ne primjećuju. Ako zaključiš da ti je potrebna ta dodatna vrijednost koja ide uz Mercedesov brand, onda znaš šta da radiš.
Koje god da kupiš, moraćeš održavati. Oba trebaju gume sličnih dimenzija, Pežo ima standardne probleme sa kvačilom i FAP filterom...
Moj izbor bi uvijek bio dobro očuvani premium. Od momenta kada sjedneš u njega, dok ga ne prodaš, to auto je premium i nudi ti sve što ostali auti ne nude. Sa druge strane, nova Dacia će uvijek biti Dacia i nikad nećeš dobiti od nje ono što ćeš od premiuma. Pežo je negdje na pola puta između ovih krajnosti.
Premium vozila nude puno više sitnih detalja koji su nekim ljudima bitni, dok ih drugi ne primjećuju. Ako zaključiš da ti je potrebna ta dodatna vrijednost koja ide uz Mercedesov brand, onda znaš šta da radiš.
Koje god da kupiš, moraćeš održavati. Oba trebaju gume sličnih dimenzija, Pežo ima standardne probleme sa kvačilom i FAP filterom...
Moj izbor bi uvijek bio dobro očuvani premium. Od momenta kada sjedneš u njega, dok ga ne prodaš, to auto je premium i nudi ti sve što ostali auti ne nude. Sa druge strane, nova Dacia će uvijek biti Dacia i nikad nećeš dobiti od nje ono što ćeš od premiuma. Pežo je negdje na pola puta između ovih krajnosti.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#36 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Pug 407 u FL varijanti je isto jako kvalitetno auto u enterijeru, a ima sigurno više serijske opreme od te C klase...
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#37 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Ja bih prvo ta dva dobro provozao pa tek onda donosio zakljucak.
Po meni je solidna razlika u kilometrazi, tako da i to treba uzeti u obzir.
Ako nisi "pacijent" Mecke i nisi bas pri lovi sve govori u prilog pezou, ali ako je drugacije, pa kupis auto rezonom onda ces citavo vrijeme dok ga vozis mislit da si se zajebo i trebao uzet mecku.
Po meni je solidna razlika u kilometrazi, tako da i to treba uzeti u obzir.
Ako nisi "pacijent" Mecke i nisi bas pri lovi sve govori u prilog pezou, ali ako je drugacije, pa kupis auto rezonom onda ces citavo vrijeme dok ga vozis mislit da si se zajebo i trebao uzet mecku.
-
- Posts: 4403
- Joined: 24/02/2011 12:06
#38 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Evo od mene argument protiv tog mercedesa. Na 250000km vrijeme je zamjene ili dostelavanj lanca. To je skupa stavka.
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#39 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Ja bih volio znati kakvi su to česti problemi sa kvačilom na P407? Volio bih da me neko prosvjetli.
- Qler
- Posts: 23604
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#40 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
hladan.preminger wrote:Evo od mene argument protiv tog mercedesa. Na 250000km vrijeme je zamjene ili dostelavanj lanca. To je skupa stavka.
Ako je redovno odrzavano auto, imalo, taj lanac moze glat preko 300k km.. pa kod mene sluzbeni ford sa lancem presao malo preko 340k km i niko nikad nije dofatio lanac...
-
- Posts: 4403
- Joined: 24/02/2011 12:06
#41 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
"Ako" je veliki upitnik.Qler wrote:hladan.preminger wrote:Evo od mene argument protiv tog mercedesa. Na 250000km vrijeme je zamjene ili dostelavanj lanca. To je skupa stavka.
Ako je redovno odrzavano auto, imalo, taj lanac moze glat preko 300k km.. pa kod mene sluzbeni ford sa lancem presao malo preko 340k km i niko nikad nije dofatio lanac...
Prednost lanca je sto se cuje prije nego rikne, pa nece napraviti havariju na motoru.
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#42 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Zamjena tog lanca 400KM, servis mjenjaca oko300KM, ostali filteri ulja 250-300KM, servis u vogosci
Pug zamajac oko 1300km, I cekas kada ce opet da rikne jer dio neznas.odakle jer nemas garanciju Na njega,.
Pug u Fl varijanti ne isti Ko I normalni pug Mallo zategnuti farovi, centralna dobila kromirane dijelove, mehanicki isti.
Iskreno Nek prica Ko Sta hoce al taj Merc ako nije ishaban mnogo je bolji OD puga,, prvi put kada sjedes I provozas automatika ce da Te "ocara"
Pug zamajac oko 1300km, I cekas kada ce opet da rikne jer dio neznas.odakle jer nemas garanciju Na njega,.
Pug u Fl varijanti ne isti Ko I normalni pug Mallo zategnuti farovi, centralna dobila kromirane dijelove, mehanicki isti.
Iskreno Nek prica Ko Sta hoce al taj Merc ako nije ishaban mnogo je bolji OD puga,, prvi put kada sjedes I provozas automatika ce da Te "ocara"
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#43 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Odje ovi vozaci Benza malo navijaju za svoj tim.
250 000.
250 000.
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#44 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
madner wrote:Odje ovi vozaci Benza malo navijaju za svoj tim.
250 000.
Za Koga CES ako neces za svojee,, kakiii god bili bolji Su od anamo njih
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#45 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Ajd Sema smanji malo ribu.sema911s wrote:Zamjena tog lanca 400KM, servis mjenjaca oko300KM, ostali filteri ulja 250-300KM, servis u vogosci
Pug zamajac oko 1300km, I cekas kada ce opet da rikne jer dio neznas.odakle jer nemas garanciju Na njega,.
Pug u Fl varijanti ne isti Ko I normalni pug Mallo zategnuti farovi, centralna dobila kromirane dijelove, mehanicki isti.
Iskreno Nek prica Ko Sta hoce al taj Merc ako nije ishaban mnogo je bolji OD puga,, prvi put kada sjedes I provozas automatika ce da Te "ocara"
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#46 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Djesi Hans Christian Andersen,jesi li to vaskrsnuo jOpet?!sema911s wrote:Zamjena tog lanca 400KM, servis mjenjaca oko300KM, ostali filteri ulja 250-300KM, servis u vogosci
Pug zamajac oko 1300km, I cekas kada ce opet da rikne jer dio neznas.odakle jer nemas garanciju Na njega,.
Pug u Fl varijanti ne isti Ko I normalni pug Mallo zategnuti farovi, centralna dobila kromirane dijelove, mehanicki isti.
Iskreno Nek prica Ko Sta hoce al taj Merc ako nije ishaban mnogo je bolji OD puga,, prvi put kada sjedes I provozas automatika ce da Te "ocara"
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#47 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Hajmo realno, bez ironije, jel to fakat preporucujete covjeku da da 20+ hiljada km za auto s 250000 na satu? Je li iko ovdje to isto uradio?
Fakat me zanima. Ja isto imam raje koja kupuje 12-14 godina stare BMW i Audije, s 250-300 hiljada na satu, za pare za koje se moze kupiti 5-6 godina star nepremium hatchback s pribliznom opremom, koji objektivno nema nista manje prostora, i istom ili nesto slabijom motorizacijom i nekih 120-140 na satu. Eto ja volim Bembaru pa licno ne bih to isto uradio, tj. uzeo bih 5 godina star pa makar i Pezo nego 12-14 godina star BMW za iste pare.
Sto se mene tice, ako se ne mozes protegnuti za dobar Mercedes, onda bolje taj 407, ako imas malo vise para nadji neki koji je presao nekih 120-130 hiljada i imas dobro utegnuto polovno auto 4 godine staro s dobrom kilometrazom, koje ce te dugo sluziti, umjesto pregazenog premiuma. To je neko moje gledanje.
Fakat me zanima. Ja isto imam raje koja kupuje 12-14 godina stare BMW i Audije, s 250-300 hiljada na satu, za pare za koje se moze kupiti 5-6 godina star nepremium hatchback s pribliznom opremom, koji objektivno nema nista manje prostora, i istom ili nesto slabijom motorizacijom i nekih 120-140 na satu. Eto ja volim Bembaru pa licno ne bih to isto uradio, tj. uzeo bih 5 godina star pa makar i Pezo nego 12-14 godina star BMW za iste pare.
Sto se mene tice, ako se ne mozes protegnuti za dobar Mercedes, onda bolje taj 407, ako imas malo vise para nadji neki koji je presao nekih 120-130 hiljada i imas dobro utegnuto polovno auto 4 godine staro s dobrom kilometrazom, koje ce te dugo sluziti, umjesto pregazenog premiuma. To je neko moje gledanje.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#48 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
hladan.preminger wrote:Evo od mene argument protiv tog mercedesa. Na 250000km vrijeme je zamjene ili dostelavanj lanca. To je skupa stavka.
Piše gdje i kada i za koji motor ili motore? Pošto ja lično znam za Mercedese i sa 500.000 bez da im je išta rađeno oko lanca...
-
- Posts: 361
- Joined: 05/10/2005 00:16
#49 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Auto sa 250K ne mora biti pregaženo. Pogotovo premium. Kada se stavi odnos cijena novog auta, godišnje amortizacije i kilometraže, plus očekivani troškovi (gume i servisi), moglo bi se pričati o preciznoj tržišnoj vrijednosti. Bez ovih podataka, sve je priča nasuho.
Kupi bilo koje sa rentacara pa ćeš vidjeti šta je pregaženo auto, sa ispod 100K na satu. Nije nemoguće da je Pug više raubovan od Mercedesa.
Sa druge strane, premium je uvijek premium. Kad god sjedneš u njega, sjedaš u Audi, BMW, ili Mercedesa. Sa dobrim održavanjem imaš auto koje daje više od ostalih u svakom pogledu. Isto kao što je Pug, uvijek to što jeste i nikada neće biti premium, makar i nov ispod čekića.
Pravog izbora nema, osim onog koji tebi više odgovara.
Da je u pitanju samo transport od tačke A do tačke B, svi bi vozili Daciu Sandero, ali ne voze . Sa druge strane, ako se pitaš zašto će ti 170 ks umjesto 140 ili 115, onda slobodno uzmeš Pug ali 1.6 dizel.
Kupi bilo koje sa rentacara pa ćeš vidjeti šta je pregaženo auto, sa ispod 100K na satu. Nije nemoguće da je Pug više raubovan od Mercedesa.
Sa druge strane, premium je uvijek premium. Kad god sjedneš u njega, sjedaš u Audi, BMW, ili Mercedesa. Sa dobrim održavanjem imaš auto koje daje više od ostalih u svakom pogledu. Isto kao što je Pug, uvijek to što jeste i nikada neće biti premium, makar i nov ispod čekića.
Pravog izbora nema, osim onog koji tebi više odgovara.
Da je u pitanju samo transport od tačke A do tačke B, svi bi vozili Daciu Sandero, ali ne voze . Sa druge strane, ako se pitaš zašto će ti 170 ks umjesto 140 ili 115, onda slobodno uzmeš Pug ali 1.6 dizel.
-
- Posts: 4592
- Joined: 13/10/2013 22:38
#50 Re: c220cdi (w204 9.2008.) ili 407 2.0hdi (facelift 1.2011.)
Oladi malo, haj da ga malo pretjerujes - nego ga ti bas bas pretjera!sema911 wrote:Pug zamajac oko 1300km, I cekas kada ce opet da rikne jer dio neznas.odakle jer nemas garanciju Na njega