Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#601 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

shake69 wrote:
drugi profil wrote:Kako misliš gdje je? Ti zamišljaš taj koridor kao neki autoput šta li?
Ma da, austostrada sa sest traka. Uozbilji se. Ja na ovoj slici ne vidim ikakav ozbiljniji put istok-zapad? Negdje je onda kroz samo srediste grada, ali ja ga ne vidim. Neka se pilot malo spusti, please. :okac:
Evo ja sam ti ga zaokružio, na ovaj put je planirano da se zakači autoput Modriča - Brčko Distrikt sa istoka i Brčko Distrikt - Bijeljina prema zapadu.

A i prije toga će imati tranzitni značaj. Radi se o saobraćajnici 1+1 sa denivelisanim raskrsnicama i petljama, što bi u bivšoj zemlji zvali autoputem ili poluautoputem. Imaš slike na prethodnoj stranici.

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#602 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Za informaciju ko nije upućen, linija fronta na ovom mjestu se otprilike poklapa sa vrhom ovog luka na juznom dijelu.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#603 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by shake69 »

@So What, Kontao sam da su prethodne fotke zaobilaznice na sasvim novom pravcu, a na osnovu fotki je to nedvosmisleno. No po tvojoj prici (crvenom bojom zaokruzena cesta) taj put ide bas po tom ratnom koridoru koji je povezivao Srbiju i pobunjenicke srpske paradrzave u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.
Samo sam jednom bio u Brckom pa nemam bas predstavu.
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#604 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

shake69 wrote:@So What, Kontao sam da su prethodne fotke zaobilaznice na sasvim novom pravcu, a na osnovu fotki je to nedvosmisleno. No po tvojoj prici (crvenom bojom zaokruzena cesta) taj put ide bas po tom ratnom koridoru koji je povezivao Srbiju i pobunjenicke srpske paradrzave u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.
Samo sam jednom bio u Brckom pa nemam bas predstavu.
Ma on ne prica o ratnom koridoru. Mislim da te nije ni upratio. Dakle veza istoka i zapada teritorija koje su drzale srpske snage je isla kroz Brcko tj. magistralna cesta M14.1. Ovo je sad sasvim nova cesta i obilazi urbanu zonu i gradi se tako da je na nju nemoguce napraviti divlji prikljucak.
Sasvim slucajno jednim dijelom ide po bivsoj liniji razdvajanja.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#605 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

JP Ceste Federacije BiH predstavlja svoju novu Internet prezentaciju
Prva web stranica JP Ceste Federacije BiH je predstavljena u januaru 2007. godine te je uz manje izmjene uspješno funkcionisala i bila na usluzi javnosti kao izvor informacija i način komunikacije sa uposlenicima.

Image

Web stranica JP Ceste FBiH je u protekloj godini mesečno bilježila u prosjeku 20.000 jedinstvenih posjetilaca, što nam je bio dodatni motiv za modernizaciju ovog vida komunikacije sa javnošću.

Usvajajući nove tehnologije, pri izradi nove web stranice smo nastojali na što pristupačniji način široj javnosti prezentirati naše djelatnosti i aktivnosti te kroz interaktivne sekcije omogućiti jednostavniju komunikaciju sa korisnicima magistralne cestovne infrastrukture.

Posjetioci su se u mogućnosti upoznati sa pravnim okvirom u kojem djeluje JP Ceste Federacije BiH te osigurati informaciju o procedurama za korištenje usluga iz naše nadležnosti.

Vjerujemo da će ova nova Internet prezentacija omogućiti transparentnije poslovanje što nam je kao društveno odgovornom javnom preduzeću želja i obaveza.

TEKUĆI PROJEKTI

Sekcija Tekući projekti na jednom mjestu uz interaktivnu mapu prezentira projekte iz aktuelnog plana poslovanja. Projekte je moguće pretraživati po nazivima te po magistralnim cestovnim pravcima i kantonima na čijoj se teritoriji nalaze.

Image
Pregled svih projekata iz aktualnog plana i programa poslovanja

MODERNIZACIJA MAGISTRALNIH CESTA

U okviru gore sveuhvatnog Programa modernizacije magistralnih cesta u FBiH, JP Ceste FBiH, društvo sa ograničenom odgovornošću u punom vlasništvu Vlade FBiH, pokrenulo je inicijativu za Projekt modernizacije cestovnog sektora FBiH.

Image
Modernizacija Projekat modernizacije magistralnih cesta u FBiH

AKTIVNOSTI JP CESTE FBIH

U sklopu obnovljene sekcije Aktivnosti, posjetioci su u mogućnosti lako doći do informacije o našim djelatnostima i aktivnostima kao i postupcima za regulisanje odnosa iz nadležnosti JP Ceste FBiH.

Image
Aktivnosti i djelatnosti Djelatnosti i aktivnosti JP Ceste FBiH

JAVNE NABAVKE

U skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH, JP Ceste FBiH kroz sekciju Javne nabavke javnosti čini dostupnom digitaliziranu dokumentaciju iz procedura javnih nabavki: Planove nabavki, tenderske dokumentacije, odluke o dodjeli ugovora te obrasce o realizaciji ugovora. Dokumentaciju je moguće pretraživati prema nazivu nabavke te po vrsti dokumenta.

Image
Javne nabavke Dinamički pregled svih dokumenata javnih nabavki
JP Ceste FBiH
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#606 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Prenijeću ovdje Klixov tekst jer jedini liči na nešto kada je ova vijest u pitanju.

Inače danas se prava epizoda Nadrealista odigrala u Banovićima, gdje je po naslovima:

Svečano otvoren moderni kružni tok u Banovićima: OVO JE SAMO POČETAK!

Otvoren kružni tok u Banovićima: Najveća infrastrukturna investicija u TK.

Cirkus oko otvaranja kružnog toka je dokaz kakav sumrak proživljava Tuzlanski kanton. Dovoljno je pogledati ovaj FENA-in prilog i sve će biti jasno. Jedva sam uspio uloviti par screenshootva, jer ustvari kružni tok čije slike nigdje nema, nije mogao upasti u kadar od glavurdi Bege Gutića i ekipe.

U centru Banovića otvorena obnovljena raskrsnica regionalnih cesta


Delegacija Vlade Tuzlanskog kantona, predvođena premijerom Begom Gutićem, prisustvovala je svečanom otvorenju modernog kružnog toka na mjestu spajanja dvije regionalne ceste, čijom je izgradnjom riješeno usko grlo u saobraćaju, u samom centru Banovića.

Kako se navodi u saopćenju, ovo je jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata Direkcije regionalnih cesta, koja je uz podršku Vlade TK i Općine Banovići osigurala novac.

"Važno je napomenuti da je ovo značajan projekt za Banoviće jer rješava problem saobraćajnog tranzita, koji je do sada išao kroz sami centar općine. Možemo najaviti i nastavak ovog projekta izgradnje oko 900 metara asfalta na izlazu iz Banovića. Iduće godine planiramo kroz kreditna sredstva Regionalne direkcije cesta presvlačenje kompletne dionice od petlje Križaljka do Banovića", rekao je Gutić.

Dvogodišnji projekt rekonstrukcije ove raskrsnice u Banovićima koštao je oko 1,5 miliona KM.

Na području općine Banovići također je u toku rekonstrukcija kompletne putne mreže koja ide prema Aerodromu Tuzla.

Pored kružnog toka u Banovićima u toku je izgradnja još dva, jednog prema Međunarodnom Aerodromu Tuzla koji bi trebao biti pušten u promet u narednih mjesec dana i drugog na istoj dionici puta, preko Par Sela, saopćeno je iz Vlade TK-a.
Klix

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#607 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Tito dragi, lijepi, dobri nas Tito.... :cry:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#608 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Završeni kružni tok Sanski Most - Magistralna cesta M15

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#609 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Građani će se direktno uključivati na Koridor 5C
Sarajevska zaobilaznica bit će završena u oktobru
Image
Privodi se kraju nasipanje tampona uz nadvožnjak.

U novogradskom naselju Briješće u ulici Safeta Zajke užurbano se gradi Sarajevska zaobilaznica da bi se građani glavnog grada što prije mogli uključivati direktno na Koridor 5C.

Uklonjena zgrada

Na gradilištu radnici „Euroasfalta“ i ŽGP-a trenutno izvode radove na posljednjoj dionici zaobilaznice LOT 2 C, koja je duga kilometar, i to na potezu od Briješća do ulice Safeta Zajke, a koja košta 9,5 miliona KM.

Naime, za završetak ove dionice neophodna je bila eksproprijacija zemljišta u krugu ŽGP- a.

Image
Ulica Safeta Zajke: Radnici ŽGP-a grade desni potporni zid

Ovoj kompaniji za to je isplaćeno više od 2 miliona maraka. I na toj lokaciji će se graditi kružni tok, na koji će se uključivati iz ulice Safeta Zajko direktno na Koridor 5C. Implementatori ovog projekta su ''Ceste Federacije BiH''.

- Na mjestu gdje će se graditi kružni tok već su uklonjene zgrada Uprave ŽGP-a, servisne radionice i tokarija. U neposrednoj blizini napravili smo novu zgradu, u koju ćemo smjestiti dio mašina, a ostalo je da se uklone još jedan hangar i farbaonica - rekao je Avdo Tuce, direktor ŽGP-a.

Nove dozvole

Kako su nam kazali iz ''Cesta FBiH'', od objekta nadvožnjaka, ispod kojeg prolazi željeznička pruga, prema ulici Safeta Zajke izvode se zemljani i betonski radovi.

- Završen je lijevi potporni zid, a trenutno se gradi desni i stavlja nasip za novu saobraćajnicu. Dobili smo novu urbanističku i građevinsku dozvolu za radove na zaobilaznici. Kompletni radovi trebali bi biti završeni do kraja oktobra ove godine - rekli su iz ove kompanije.

Postavljene rasvjeta i zaštita od buke

S druge strane, u Briješću radnici „Euroasfalta“ već nasipaju tampon koji će biti u visini nadvožnjaka, nakon čega će početi asfaltiranje. Na prvom dijelu dionice LOT 2 C, gdje su radovi završeni, već su postavljeni rasvjeta, zaštita od buke, kao i cementni sloj.

Ovi radovi trebali bi biti završeni do 10. oktobra, a možda i ranije..
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#610 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Cesta Neum - Stolac: Za eksproprijaciju 700.000 KM
Image

Vlada Federacije BiH danas je na sjednici u Sarajevu donijela Odluku da iz Tekuće rezerve Vlade FBiH iz Budžeta FBiH za 2017. godinu Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija bude izdvojeno 700.000 KM.

Taj iznos je, kako je obrazloženo, namijenjen eksproprijaciji u vezi s izgradnjom ceste Neum-Stolac, na dionici Broćanac - Cerovica.

Vlada FBiH će, zaključeno je, nadležnim institucijama uputiti urgenciju kako bi, budući da su sredstva već osigurana, što prije okončali izbor najpovoljnijeg izvođača radova na toj dionici, saopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#611 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija raskrsnice na magistralnoj cesti M6.1 u naselju Bobara - Tomislavgrad

Image

Image

Image
User avatar
mayab
Posts: 27139
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#612 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mayab »

FEDERALNI PARLAMENT ODLUČIO: Brza cesta Sarajevo - Beograd preko Tuzle

Već nekoliko mjeseci spominje se brza cesta koja bi povezala glavne gradove Bosne i Hercegovine i Srbije. Strateškim dokumentima predviđena su tri moguća pravca. Jedan od njih bila bi brza cesta od Istočnog Sarajeva, Sokoca, Rogatice, pa do graničnog prelaza Vardište. Drugi mogući pravac je od Doboja, preko Tuzle i Zvornika za Loznicu, i treći pravac, od Vukosavlja do Brčkog i od Brčkog do Bijeljine.

Iz RS-a su ranije rekli da su sve tri mogućnosti za njih prihvatljive.

Predsjedavajući Vijeća ministara BiH Denis Zvizdić ranije je reko da bi najsvrsishodnija trasa bila ona koja bi povezala Sarajevo preko Žepča, Tuzle i Bijeljine s Beogradom, jer bi toj trasi inkliniralo više od 700.000 ili 800.000 ljudi.

Ministar za vanjsku trgovinu i ekonomske odnose Mirko Šarović smatra da je ipak ovu cestu bolje graditi od Sarajeva preko Sokoca i Rogatice na Višegrad.

Federalni parlament danas je usvojio prijedlog da se Sarajevo s Beogradom poveže preko Tuzle. Da bi bio konačan, takav prijedlog moraju prihvatiti i iz drugog bh. entiteta. Riječ je o projektu koji će koštati nekoliko stotina miliona eura. Finansijska sredstva bh. vlasti će tražiti najvjerovatnije kod međunarodnih banaka.

Ministar saobraćaja i komunikacija BiH Ismir Jusko uputio je danas pismo turskom ministru ekonomije Nihatu Zeybekciju u kojem traži da mu bude odgovoreno "na koji način Turska namjerava podržati gradnju brze ceste od Sarajeva do Beograda".

U pismu se navodi da su definisana tri prijedloga moguće trase brzog puta Sarajevo – Beograd, ali da je nemoguće bilo šta raditi dok ne bude utvrđen finansijski okvir.

"Dvije rute preferiraju da spojna tačka između BiH i Srbije bude u Vardištu kod Višegrada, a treća ruta predviđa da se Sarajevo i Beograd spoje preko Tuzle i Bijeljine", napisao je Jusko.

Jusko se između ostalog zahvalio na ličnom angažmanu Nihata Zeybekcija za podršku izgradnje autoputa između glavnih gradova Bosne i Hercegovine i Srbije.
Image
User avatar
Dope_Man
Posts: 7775
Joined: 03/06/2016 16:31

#613 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Ma nikad se to nece poceti graditi. Nismo sposobni zapoceti brzu cestu prema Krajini, uraditi komadic puta do Neuma, a da radimo ovaj projekat pored milion drugih zapocetih i vaznijih.

Jedino sto je pozitivno u toj satro vijesti je spominjanje rute Sarajevo-Tuzla umjesto puta preko Visegrada jer bi takva ruta ipak bila korisnija kad bi se gradila. Uostalom, tu e i ne spominje vise da bi Turska finansirala ista koliko ja vidim, vec opet na kredit, a satro je prica pocela sa tim da bi Turska da pogura izgradnju takve ceste.
Nadzorna_ploca
Posts: 11043
Joined: 05/12/2013 16:06

#614 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Nadzorna_ploca »

Mislim da je ovih dana i zavrseno, ali ne mogu naci na netu nista novijeg datuma.

http://www.opcinazivinice.ba/press/1096 ... -krizaljka
rimsa91
Posts: 113
Joined: 21/07/2017 14:17

#615 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by rimsa91 »

Pošto ne znam da li ovdje da stavim ili na teme o autoputevima pa molim administraciju da prebaci post ako je potrebno.

Naime, realno govoreći mi autoputeve nećemo vidjeti za 30 godina što zbog "talova" i dogovora, tako i zbog realne ekonomske situacije jer smo mi siromašna država a autoputevi su skupa stvar koju građani ne mogu plaćati.

Vozio sam zadnjih par godina na more kroz Crnu Goru i oni su put preko Cetinja iz Budve za Podgoricu sredili mislim savršeno. mislim da je čak polovina puta sa 3 trake tj. preticajnu traku. Grantujem da bi se gužva na mnogim magistralnim cestama kao što su Sarajevo-Mostar, Sarajevo-Tuzla, cesta kroz Lašvansku dolinu uz tri trake riješila. MIslim da to ne predstavlja tolika ulaganja i da bi se za neki razuman iznos uspjeli riješiti problemi.

Ali budući da naše vlasti i struka nisu tu radi nas nego da bi napunili svoje đepove ovo ostaje samo san. Pa ćemo nastavit da se tresemo iza svake krivine i da nam "hairli" prođe put. :-D
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#616 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Treća traka u našim uslovima bi bila brvno za ovnove.
rimsa91
Posts: 113
Joined: 21/07/2017 14:17

#617 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by rimsa91 »

drugi profil wrote:Treća traka u našim uslovima bi bila brvno za ovnove.
Mislim da bi treća traka bilo jedino REALNO rješenje, a snovi o tunelima od 4 ili 5 kilometara kroz planinu i dvije takve cijevi- HAHAHAHAHAHAH
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#618 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

rimsa91 wrote:
drugi profil wrote:Treća traka u našim uslovima bi bila brvno za ovnove.
Mislim da bi treća traka bilo jedino REALNO rješenje, a snovi o tunelima od 4 ili 5 kilometara kroz planinu i dvije takve cijevi- HAHAHAHAHAHAH
I u toj trecoj traci iz suprotnih pravaca se zalijecu jedni na druge, raznoseci se u komade. Ti ne mozes ovdje sprijeciti majmune da preko duple pune u tunelu preticu, a kako mislis sprijeciti da ne koriste srednju traku za trkanje?
rimsa91
Posts: 113
Joined: 21/07/2017 14:17

#619 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by rimsa91 »

drugi profil wrote:
rimsa91 wrote:
drugi profil wrote:Treća traka u našim uslovima bi bila brvno za ovnove.
Mislim da bi treća traka bilo jedino REALNO rješenje, a snovi o tunelima od 4 ili 5 kilometara kroz planinu i dvije takve cijevi- HAHAHAHAHAHAH
I u toj trecoj traci iz suprotnih pravaca se zalijecu jedni na druge, raznoseci se u komade. Ti ne mozes ovdje sprijeciti majmune da preko duple pune u tunelu preticu, a kako mislis sprijeciti da ne koriste srednju traku za trkanje?
E to je već drugi par rukava, tu nažalost zakazuje ljekarski tj. pshio test. Ja bar nikad to ne radim jer mi je život mio. A te kamikaze šta reći...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#620 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Dovršen proces eksproprijacije za izgradnju Lot-a 2C Sarajevske zaobilaznice
Image

U Općini Novi Grad Sarajevo u srijedu potpisan je sporazum o isplati naknade građevinskoj firmi ŽGP za eksproprijaciju dijela zemljišta koje je bilo neophodno za izgradnju kružnog toka na spoju sa ulicom Safeta Zajke.

Time su riješeni imovinsko-pravi odnosi koji su bili prepreka za dovršetak radova na posljednjoj dionici Sarajevske zaobilaznice koja će povezivati kružni tok u Brijšću sa ulicom Safeta Zajke, i koja će, nakon što bude završena omogućavati direktno uključivanje na Koridor 5C iz još jednog pravca.

Eksproprijaciju zemljišta zajednički su finansirali Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo i Općina Novi Grad Sarajevo. Finansijska sredstva na ime naknade za zemljište građevinskom preduzeću ŽGP bit će isplaćena u narednih sedam dana, kada će se steći uslovi za ulazak u posjed nekretnina, odnosno dovršetak izgradnje ove saobraćajnice koja bi tebala biti puštena u funkciju u oktobru ove godine. Izgradnja posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice je od izuzetne važnosti za glavni grad BiH i Općinu Novi Grad.

Image

LOT 2c će omogućiti puno bolju unutargradsku komunikaciju, jer će, pored podvožnjaka u Buča Potoku na 6. transverzali i nadvožnjaka kod Hidrogradnje na 12. transverzali, koji imaju samo po dvije kolovozne trake, biti treći prolaz preko ili ispod željezničke pruge, koja dijeli općinu Novi Grad na dva dijela. Sam LOT 2C imat će isti kapacitet obzirom da će biti izgrađene četiri kolovozne trake iznad pruge. Njime se uduplava kapacitet saobraćajnica koje povezuju dva dijela općine, jer će se iz ulice Safeta Zajke preko LOT-a 2c i kružnog toka u Briješću ostvarivati veza sa LOT-om 2b i Stupskom petljom.

Općina Novi Grad već je naručila izradu projektne dokumentacije za povezivanje Lot-a 2c i devete transverzale pa će nakon dovršetka ovih velikih projakata uključivanje na koridor VC biti omogućeno već sa Alipašinog polja i ulice Džemala Bijedića. Izgradnja Lot-a 2c finansira se sredstvima Evropske investicijske banke i OPEC Fonda, a koštat će oko 10 miliona konvertibilnih maraka. Implementator projekta je Javno preduzece Ceste Federacije BiH.

Ppreduzeće ZGP dobilo je od općinske službe urbanizma potrebne saglasnosti za dislokaciju objekata koji su se nalazili na trasi saobraćajnice i njihova izgradnja je već u toku čime će biti omogućeno da ova firma nastavi raditi na istoj lokaciji na dijelu zemljišta koje nije bilo predmet eksproprijacije.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#621 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

rimsa91 wrote:
drugi profil wrote:Treća traka u našim uslovima bi bila brvno za ovnove.
Mislim da bi treća traka bilo jedino REALNO rješenje, a snovi o tunelima od 4 ili 5 kilometara kroz planinu i dvije takve cijevi- HAHAHAHAHAHAH
Pa već imamo dvocijevne tunele od po 3 kilometra Tunel 1. mart i Tunel 25. novembar. Ti vjerovatno misliš na Tunel Prenj koji bi trebao biti dug 9,4 kilometra, ali je predviđena samo jedna cijev.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7775
Joined: 03/06/2016 16:31

#622 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Taj tunel, kad bi se i napravio tako sa jednom cijevi za pocetak, bi bio jedna velika crna tacka s obzirom da bi tu bilo tonu preticanja (osim ako bi nekako fizicki razdvojili trake), brze voznje itd.. Jedino sto bi djelovalo preventivno je cijena koju bi stavili na tunel, pa bi vecina i dalje isla preko Jablanice.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#623 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

Tunel prenj nije planiran kao jedna cijev niti bi ga takvog bilo moguće otvoriti... odmah će se bušiti obje cijevi ali će se druga dovršiti naknadno..
User avatar
holowey
Posts: 8431
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#624 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by holowey »

Dope_Man wrote:Taj tunel, kad bi se i napravio tako sa jednom cijevi za pocetak, bi bio jedna velika crna tacka s obzirom da bi tu bilo tonu preticanja (osim ako bi nekako fizicki razdvojili trake), brze voznje itd.. Jedino sto bi djelovalo preventivno je cijena koju bi stavili na tunel, pa bi vecina i dalje isla preko Jablanice.
kamere, stalni punktovi policije na obje strane i rigorozno kaznjavanje prekrsaja...brzo bi se doveli u red...
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#625 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ucka je proglasena najopasnijim tunelom u Evropi, a odavno se nije desila teza nesreca.
Zato jer postoji video nadzor i sankcija.
jest malo teretno proci tih 5 kilometara brzinom do 80 km/h, ali ide se.
Prenj ako bude jedna cijev sa dvosmjernim saobracajem, vjerovatno nece biti brze od 80 km/h. Znaci nekih 7 minuta voznje, sto i nije predugo da se malo suzdrzimo od brzine.
Samo da ga hoce napraviti i samo da u njemu ne bude ovih sto i po M17 voze 60 km/h.
Post Reply