Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Dope_Man
Posts: 7760
Joined: 03/06/2016 16:31

#576 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Smijesno i zalosno, ali nikad se taj put napraviti nece. Ajd svakako ce Hrvatska ubrzo (u narednih 5 godina je brzo na Balkanu) napraviti taj most prema Peljescu, pa ce se smanjiti guzve na ulazu u Neum. Tada ce bar svi koji su se namjerili ka Neumu ici sa manje guzvanja na granici.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7760
Joined: 03/06/2016 16:31

#577 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Jos smijesnog: https://www.klix.ba/vijesti/bih/buzimlj ... 70616019#3

Gledajuci mapu, ova zaobilaznica je duga svega oko 2.5 kilometra i to kao ne moze da se napravi, jos je lagan teren. Nisam ekspert, nisam ni siguran cemu zaobilaznica u ovako malom mjestu kojem je svaki putnik nenamjernik dobro dosao (sudim po google maps slikama), ali kad se vec gradi onda valjda nije toliki problem vlastima da par kilometara povaljaju, vec ljudi sami moraju da se organizuju.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#578 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Brčanska obilaznica - 14. 06. 2017. - Video

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by So What! on 26/06/2017 14:11, edited 1 time in total.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#579 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Južna longitudinala: Završena gradnja dvije saobraćajne trake na Grbavici
Image

Radovi na izgradnji i rekonstrukciji Druge sekcije, odnosno novih 900 metara na Južnoj longitudinali gradske saobraćajne mreže u Sarajevu su uveliko u toku.

Riječ je o dionici koja se proteže od ulice Hamdije Čemerlića do ulica Azize Šaćirbegović i Zvorničke.

Prema Ugovoru koji su još u augustu prošle godine potpisali Direkcija za puteve Kantona Sarajevo i izvođač radova Euroasfalt Sarajevo, predviđena je gradnja moderne saobraćajnice s po dvije trake u oba pravca, kao i tri saobraćajna kružna toka koja će olakšati protok vozila.

"Radi se o kompleksnom projektu iz razloga tog što se u toku radova odvijao i saobraćaj u ovome dijelu Sarajeva. Dionica od spoja s kružnim tokom do stadiona Grbavica je puštena u promet, a radi se o dvije novoizgrađene trake, te je izvršeno preusmjerenje trolejbuskog kontaktonog voda na novu trasu saobraćajnice", pojasnila je za Radiosarajevo.ba Alma Zilić, stručna saradnica u Direkciji za ceste KS-a.

Naša nam sagovornica najavljuje i nastavak radova pod kojim se podrazumijeva rekonstrukcija saobraćajnice kojom se do sada vršio saobraćaj.

Također, nakon što su se stanovnici naselja Hrasno Brdo dva puta okupljali ispred pekare AS, tražeći da se obustavi gradnja kružnog toka u ovom dijelu upozoravajući kako će ukoliko se ovaj kružni tok izgradi biti odsječeni od ostatka općine, rečeno nam je da će se u novoj projektnoj dokumentaciji uvrstiti zahtjevi građana MZ Hrasno.

Podsjećamo, vrijednost Ugovora izgradnje Druge sekcije Južne longitudinale iznosi 6.942.676,50 eura, a rok za završetak radova je oktobar ove godine.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Radio Sarajevo
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#580 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i buduća veza M17 sa vangradskom dionicom glavne gradske magistrale u Zenici. @ atlantis. (SSC)

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#581 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Početak radova na prometnici Stolac - Neum do kraja srpnja
Image

Federalni ministar prometa i veza Denis Lasić najavio je kako bi dva lota za magistralnu prometnicu do Neuma trebala biti potpisan do početka kolovoza.

Lasić je rekao kako se trenutno radi na završnim pripremama za potpisivanje tih dokumenata te kako se nada da će sve biti obavljeno u postavljenim rokovima.

''Treba napomenuti kako je Ministarstvo poduzelo mnogo aktivnosti oko toga projekta nakon što sam preuzeo dužnost ministra prometa i veza. Nitko to pitanje ne može riješiti preko noći, ali se radi sve kako bi što brže počela realizacija projekta'', rekao je Lasić za Večernji list.

Dodao je kako je ostalo još pola posla oko eksproprijacije zemljišta u općini Stolac te kako cijelu priču dodatno otežava situacija u kojoj nisu usvojene nove trošarine.

''Postavlja se pitanje odakle ćemo sada platiti te naknade za zemljište i nastavak radova iz smjera Stoca, ali ima određenih naznaka kako bi to pitanje mogla riješiti federalna Vlada. Naravno da je interes da Neum otvorimo prema ostatku države i ja osobno, kao i moj tim ljudi u Ministarstvu, učinit ćemo sve da proces ide bez novih zastoja'', poručio je Lasić.

Direktor JP ''Ceste Federacije BiH'' Ljubo Pravdić potvrdio je Lasićeve navode te dodao kako sada mnogo toga ovisi o bankama koje financiraju projekt.

''Banke su postale mnogo opreznije otkako su odbijene trošarine. Moramo mnogo više napora sada ulagati u procese koji su vezani uz njih kako bismo osigurali da se odvijaju bez poteškoća. Mnogo je posla ostalo kako bismo završili ova dva lota i do kraja srpnja, ali to je moguće i nadamo se kako će postavljeni rokovi biti ispoštivani'', ističe Pravdić.

Radovi na terenu trebali bi započeti odmah nakon potpisivanja dvaju spomenutih lotova, ali u cijelom projektu ostalo je još mnogo stavki koje trebaju biti riješene, kao što je tunel Žaba na ovoj dionici, pitanje isplate naknada za zemljišta koja se nalaze na trasi te niz drugih koja moraju biti riješena.

''Ako se dogodi da trošarine budu usvojene, sve će ići mnogo brže nego što je to sada slučaj. S druge strane, imamo projekte koji nisu vezani uz trošarine i očekujemo kako će oni biti realizirani bez problema. Vrlo brzo Hercegovina, ali i ostatak FBiH, trebali bi biti jedno veliko gradilište kada je u pitanju cestogradnja, ali imamo još mnogo posla kako bismo došli do te faze'', zaključio je Pravdić.
Manager.ba
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#582 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Bužimljani skupljaju milion eura za gradsku zaobilaznicu
Građani Bužima su odlučili vlastitim sredstvima finansirati završetak gradnje gradske zaobilaznice.

Image
Za završetak radova na gradnji oko dva kilometra zaobilaznice treba će milion eura i to za eksproprijaciju i gradnju same dionice

Bužim, općina na krajnjem sjeverozapadu BiH, na granici sa Hrvatskom, jedna je od najmanjih i najnerazvijenijih lokalnih zajednica u BiH. Gradić se stisnuo u dolini Bužimice obgrlivši magistralnu cestu Bosanska Krupa- Velika Kladuša, a prigradska naselja i sela razvila su se po brežuljcima. Zbog toga, kažu Bužimljani, u njegovo središte se ne ulazi, već se uskače u sami centar grada. U jednoj ulici stisnule su se sve institucije koje čine glavu općine.

U produžetku, a na izlazu iz gradskog središta, novoizragrađena zaobilaznica, u stvari njen početak. Završena je tek trećina. A na drugom dijelu grada, gdje naglo prestaje, planirana je gradnja trga, koji je već dobio ime po Aliji Izetbegoviću, prvom predsjedniku RBiH. Prema planovima trebalo bi ovo biti srce gradskog jezgra i šetalište. Time bi se rasteretila i glavna ulica koja je sada dio magistralnog puta kroz sami centar grada, zbog čega tvrdnja da grad zapravo živi u jednoj ulici.

Ta ulica, koja je poprilično uska i loše održavana, regionalnog je karaktera jer povezuje susjedne općine Veliku Kladušu i Bosansku Krupu.

Ključna odluka

Ne mireći se ovakvim stanjem, suočeni prometnom ali i svakom drugom izolacijom i činjenicom da su posljedice neravnomjerne raspodjele javnih prihoda i nemogućnosti korištenja budžetskih resursa ovu lokalnu zajednicu dovele u tešku situaciju u funkcioniranju organa lokalne zajednice, građani su donijeli odluku i sami se uključuju u rješavanje životnih pitanja.

Tako je i pokrenuta inicijativa građana za prikupljanje sredstava za gradnju, odnosno završetak gradske zaobilaznice. Grupa građana-aktivista proglasom je pozvala stanovništvo, kako iz Bužima, tako i ono koje živi i radi u inozemstvu. Uslijedilo je i formiranje fonda za izgradnju gradske zaobilaznice.

„Opće raspoloženje građana izniklo tokom odbrane zemlje od agresije artikulirano je u rješavanje svih životnih pitanja“, počinje priču Nurija Bajrektarević, jedan od pokretača inicijative i član Upravnog odbora Fonda.

„Hoćemo samo da se konačno završi gradnja zaobilaznice, da nam grad prodiše. Čekamo od 1999. godine, čak još od 1980. godine kada je prvi put pokrenuta gradnja zaobilaznice. Cilj je da pomognemo nadležnim institucijama i investitorima i da vlastitim sredstvima učestvujemo u izgradnji zaobilaznice, kako bi konačno Bužim imao bolju saobraćajnu mrežu i kako ne bi više živio u jednoj ulici. Zaobilaznica je trebala biti završena još prije sedam godina, ali...“

Image
Uplate za zaobilaznicu iznose od 50 do 100 eura

Inicijativa je naišla na opću podršku. Stanovnici prihvataju pozive i poruke iz proglasa u kojem se kaže „da je vrijeme da Bužim prestane biti zatvoreno mjesto, te da se vlastiti doprinos ugradi u trajno dobro i da svi budu dijelom najvećeg projekta na području ove općine.“

Podrška sa svih strana

Potpisi i podrška stižu sa svih strana. Počele su i prve uplate, a one će se kretati, kako pojašnjava Nurija Bajrektarević „od 100 eura, za one koji vole Bužim i koji rade u inozemstvu, zatim 50 eura za one koji rade ovdje. Ovo je polazna uplata, a svakom je stanovniku ostavljeno da po svojim mogućnostima uplati iznos“.

Članovi Upravnog odbora Fonda uvjereni su, na osnovu već pokazanog interesa, javljanja građana iz inozemstva, koji će stići za vrijeme bajramskih blagdana, kako bi obavili i tu građansku dužnost, da će se potrebna sredstva u iznosu od oko milion eura prikupiti vrlo brzo i da bi zaobilaznica mogla biti završena najviše za dvije godine.

Suštinski ova ideja i inicijativa građana i nije ništa novo, pojašnjava Jasmin Emrić, zastupnik u Parlamentu BiH.

„Mi u Bužimu s ponosom baštinimo tekovine i herojstvo odbrambenog rata iz čega crpimo energiju samosvojnosti i preduzimljivosti. Građani učestvuju i učestvovali su u svim akcijama na gradnji objekata komunalne infrastrukture. Osigurali su najveći dio sredstava za gradnju i asfaltiranje putne mreže prema Čavi, Bućevcima, Mrazovcu, Vrhovskoj, Varoškoj Rijeci, Eminićima, Abdićima... što je stotinjak kilometara, učestvovali su u gradnji vodovodne mreže na gotovo cijelom području, u saniranju svih školskih objekata, zgrada škola u mjesnim područjima, ali i u gradu.“

„Međutim, Fond za izgradnju bužimske zaobilaznice vjerovatno je prva inicijativa u okviru koje građani daju doprinos u finaliziranju projekta, koji nije u nadležnosti općine, već kantona - USK", kaže prvi načelnik općine Zikrija Duraković, dodajući:

“Vlada entiteta Federacija BiH donijela je odluku još 2014. godine kojom je regionalna cesta prekategorisana u magistralnu, što znači da je u nadležnosti JP Ceste Federacije BIH. Međutim, zaobilaznica kroz Bužim bit će od naredne godine u sastavu magistralne ceste kroz ovu općinu, ali će biti izgrađena većim dijelom i od donacija građana, što je sigurno jedinstven slučaj i primjer u BiH. Ovo opet dovoljno govori o ovom kraju i njegovim ljudima. Jer, nije ovdje riječ o nekom višemilionskom projektu, riječ je o gradnji obične ceste širine sedam metara sa dva trotoara i to još u Bužimu koji nema još ni metra magistralne ceste. A o stanju puteva prema ovoj općini da i ne govorimo. To je poražavajuće u vremenu kada govorimo o akcizama, milijardama maraka za putnu infrastrukturu. To više obični ljudi, građani ne mogu gledati i hoće sami da daju doprinos da dobiju cestu.“

Image
Fond za izgradnju bužimske zaobilaznice vjerovatno je prva inicijativa u okviru koje građani daju doprinos u finaliziranju projekta, koji nije u nadležnosti općine, već kantona

Duraković dalje dodaje da će za završetak radova na gradnji oko dva kilometra zaobilaznice trebati milion eura i to za eksproprijaciju i gradnju same dionice, a nakon tog bi završili i ostale radove.

„U općini je data puna podrška inicijativi, potpisan je sporazum, otvoren je podračun i svakog dana će se javno pratiti uplate i sve ostale aktivnosti koje budu provodili građani“, dodaje Duraković, naglašavajući da je već na račun uplaćeno nekoliko hiljada eura, odnosno da će uplate uslijediti tokom bajramskih praznika, kada su brojni Bužimljani najavili dolazak, upravo zbog ovog.

„Možda zbog određenih historijskih činjenica i posebno nekih sličnosti Bužima, ovaj kraj zrcali sudbinsku sliku BiH“, kažu članovi Upravnog odbora Fonda, i dodaju da zbog toga neće čekati još dvadeset godina, koliko su čekali na zaobilaznicu.
Aljazeera Balkans
User avatar
Dope_Man
Posts: 7760
Joined: 03/06/2016 16:31

#583 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

So What! wrote:Početak radova na prometnici Stolac - Neum do kraja srpnja
Vrlo brzo Hercegovina, ali i ostatak FBiH, trebali bi biti jedno veliko gradilište kada je u pitanju cestogradnja, ali imamo još mnogo posla kako bismo došli do te faze'', zaključio je Pravdić.
Manager.ba
Ponovo te famozne rijeci o ''jednom velikom gradilistu''.. pitam se gdje sam ih vec cuo :-)
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#584 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ja sam nedavno radio neke poduhvate na okucnici oko vikendice i 5-6 dana je tu bilo prisutno 3-4 radnika, mali bager, kamion, traktorcic...
To je najvece gradiliste koje sam vidio unazad 3 godine.
doktor78
Posts: 2987
Joined: 14/09/2006 11:02

#585 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by doktor78 »

drugi profil wrote:Ja sam nedavno radio neke poduhvate na okucnici oko vikendice i 5-6 dana je tu bilo prisutno 3-4 radnika, mali bager, kamion, traktorcic...
To je najvece gradiliste koje sam vidio unazad 3 godine.
:D :D :D
:thumbup:

Radi li se išta na Karauli? Ono što je otvoreno pred lokalne izbore nije loše, ali daleko od toga da je kompletna Karaula ovim riješena...
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#586 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i buduća veza M17 sa vangradskom dionicom glavne gradske magistrale u Zenici - 29. 06. 2017. @ Namibija

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#587 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

doktor78 wrote:Radi li se išta na Karauli? Ono što je otvoreno pred lokalne izbore nije loše, ali daleko od toga da je kompletna Karaula ovim riješena...
Koliko sam upoznat, ne radi se trenutno ništa iako je najavljivano.

Problematično je trenutno uključenje na tu novu dionicu, iako su ovdje predviđani fatalni ishodi i stalni sudari to se na sreću nije dešavalo.

Sumnjam da će se išta i raditi u skorije vrijeme, taj posljednji dio uključuje još dva mosta i sa njima bi se ispeglao čitav taj prijevoj, ali to trenutno očigledno nije u interesu vladajuće garniture kao ni Cesta FBiH.

Image
doktor78
Posts: 2987
Joined: 14/09/2006 11:02

#588 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by doktor78 »

Znači, i dalje patnja čim naiđeš na kakvog teretnjaka... Hvala za info
User avatar
Distortion
Posts: 2828
Joined: 08/09/2007 19:56

#589 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Distortion »

[quote="So What!"]Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i buduća veza M17 sa vangradskom dionicom glavne gradske magistrale u Zenici - 29. 06. 2017. @ Namibija

https://farm5.staticflickr.com/4073/347 ... 6183_o.jpg

[https://farm5.staticflickr.com/4259/356 ... 022d_o.jpg

https://farm5.staticflickr.com/4250/356 ... 7cd7_o.jpg

https://farm5.staticflickr.com/4234/356 ... be24_o.jpg

https://farm5.staticflickr.com/4109/347 ... cb58_o.jpg[/qoute]

Kad je planiran zavrsetak radova na ovom mostu?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#590 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Distortion wrote:
Kad je planiran zavrsetak radova na ovom mostu?
Vjeruj da ne znam, jer nema nikakve table na gradilištu, najlogičniji odgovor bi bio izbori sljedeće godine ...
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#591 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i buduća veza M17 sa vangradskom dionicom glavne gradske magistrale u Zenici
Naslovnica wrote:Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#592 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Otvorena rekonstruisana dionica regionalnog puta Sapna – Priboj
Image

U prisustvu delegacije Vlade Tuzlanskog kantona, predvođene premijerom Begom Gutićem, danas je svečano otvorena rekonstruisana dionica regionalnog puta Sapna – Priboj, na dionici od Sapne prema Godušu. Riječ je o dionici veoma važnoj za građane općina Sapna i Teočak, jer je ovo put koji ih izvodi iz komunikacijske blokade, ali i stvara mogućnost za privlačenje investitora.

Rekonstrukcija ove putne komunikacija koja datira još od prije 500 godina približava Tuzlanski kanton graničnom prijelazu Brčko, a time i Evropskoj uniji. Istovremeno ona olakšava veze Sapne i Teočaka. Vlada Tuzlanskog kantona i Direkcija regionalnih cesta su u ovaj projekat rekonstrukcije dionice dužine 700 metara investirali više od 600.000 KM.

"Ovim smo započeli asfaltiranje ove trase, a cilj nam je do kraja naredne godine asfaltirati i preostali dio trase kako bi se u potpunosti stavila u funkciju ova važna regionalna cesta. Također ovim projektom mi još jednom potvrđujemo naše opredjeljenje da ravnomjerno razvijamo sva područja i krajeve našeg kantona", rekao je ovom prilikom premijer Gutić, ističući da je uopće opredjeljenje Vlade da svi regionalni putevi na našem kantonu u narednom periodu budu asfaltirani.

Image

"Izgradnju ovog puta započela je otomanska vlast, završila ju je austrougarska, ali evo do sada joj nije bila posvećena neka posebna pažnja, iako ona predstavlja najkraći putni izlazak prema Evropi. Nakon rekonstrukcije ovih 700 metara, mi dalje nastavljamo rekonstrukciju novih 1.500 m na ovoj trasi puta i za taj projekat smo osigurali novih 1 milion KM", rekao je direktor Direkcije regionalnih cesta Agan Delibajrić.

Predsjednik Skupštine Tuzlanskog kantona Senad Alić je izrazio zahvalnost Vladi Tuzlanskog kantona koja je, prema njegovim riječima na ovoj dionici, i uopšte na revitalizaciji regionalnih putnih pravaca uradila više nego svi raniji sazivi kantonalnih vlada zajedno.

"Ovaj projekat je ključni projekat za građane Sapne i Teočaka, jer ovaj putni pravac je „žila kucavica“ za privredni razvoj ovog kraja", zaključio je Alić.

"Ova dionica ima veliki značaj za privrednike i privredu općina Sapna i Teočak, njihovu bržu komunikaciju i razmjenu dobara i usluga, ali i uopšte privredu Tuzlanskog kantona koja će rekonstrukcijom dobit brži i kraći izlaz prema Brčkom", rekao je prilikom otvorenja ministar trgovine, turizma i saobraćaja Mirsad Gluhić.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#593 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Brčanska obilaznica - 06. 07. 2017. @ mikoo (SSC)

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#594 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Ključna dionica puta od Kotor Varoša do Kneževa oživljava do zime
Image

Nastavak izgradnje regionalnog puta od Kotor Varoša do Kneževa u dužini od 19 kilometara počeće do kraja mjeseca, a stanovnici dvije susjedne opštine do zime bi trebalo da imaju modernu i kvalitetnu saobraćajnicu.

Ovo obećanje dao je direktor "Puteva RS" Nenad Nešić, dodavši da je već na adresu Vlade Srpske upućen zahtjev za davanje saglasnosti na kreditno zaduženje od 8,97 miliona maraka za izgradnju.

- Taj zahtjev biće razmatran već na idućoj sjednici Vlade RS. Obišli smo prošle sedmice ovu trasu zajedno sa inženjerima i izvođačem radova, odnosno preduzećem "Niskogradnja". Dio puta koji je već urađen nije uništen, jer smo u prethodnom periodu izdvajali novac za njegovo održavanje - kazao je Nešić.

Iz "Puteva RS" poručuju da očekuju da radovi krenu do kraja mjeseca, a završetak posla planiran je za kasnu jesen.

U Vladi RS potvrdili su da su dobili zahtjev "Puteva RS" za kreditno zaduženje, ali nisu mogli precizirati kada će on biti razmatran.

- Vlada RS razmatraće prijedlog o zaduženju, ali i izvještaj o radu "Puteva RS". Gradnja regionalnog puta od Kotor Varoša do Kneževa je prioritetni projekat koji je obuhvaćen strategijom ovog preduzeća. "Putevi RS" ovaj projekat finansiraju iz vlastitih izvora i kredita - kazala je pomoćnik ministra saobraćaja i veza RS Nataša Kostić. U "Niskogradnji" iz Laktaša, sa kojom je još prije tri godine potpisan ugovor o izgradnji ovog regionalnog puta, nismo uspjeli da dobijemo sagovornika.

Izgradnja puta od Kotor Varoša do Kneževa obustavljena je u proljeće 2015. godine zbog nedostatka novca u budžetu "Puteva RS". Nakon dvije godine "Putevi RS" su odlučili da se zaduže za 8,97 miliona KM kako bi gradnja bila nastavljena.

Načelnici Kneževa i Kotor Varoša Goran Borojević i Zdenko Sakan saglasni su da što prije treba početi sa radovima, jer će on olakšati život stanovništvu dvije opštine, ali i doprinijeti njihovom razvoju.

- Mnogo stanovnika Kneževa radi u Kotor Varošu i izgradnjom puta biće olakšano njihovo svakodnevno putovanje. Pola puta između ove dvije opštine je asfaltirano, a druga polovina je makadam. Kada put bude završen, biće ojačan i privredni razvoj dvije opštine - kazao je Borojević.

Sa njim se slaže i Sakan, koji je naglasio da je put prijeko potreban i jer pojedine kotorvaroške firme planiraju da otvaraju i pogone u Kneževu.

- Potrebno je što prije završiti izgradnju ove dionice, jer bi to oživjelo dvije opštine, ali i još jače ih povezalo - kazao je Sakan.

Krčenje šume

Preduzeće "Putevi RS" potpisalo je sa preduzećem "Šume plan" ugovor za izradu investiciono-tehničke dokumentacije za krčenje šume i promjenu namjene šumskog zemljišta za izgradnju regionalnog puta Kotor Varoš - Kneževo.

Izrada dokumentacije odnosi se samo za dio puta od mjesta Sokoline do Živinica, a za ovaj posao "Šume plan" dobiće 6.844 marke sa PDV-om.
Glas Srpske
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#595 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Brčanska obilaznica - 12. 07. 2017. @ BNX (SSC)

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#596 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i buduća veza M17 sa vangradskom dionicom glavne gradske magistrale u Zenici - 12. 07. 2017. @ atlantis. (SSC)

Image
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#597 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by shake69 »

So What! wrote:Brčanska obilaznica - 12. 07. 2017. @ BNX (SSC)

Image
Ako je ovo zaobilaznica oko Brckog u izgradnji, gdje je onda taj famozni koridor oko kojeg je toliko krvi proliveno tokom rata 1992 g.?
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#598 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Kako misliš gdje je? Ti zamišljaš taj koridor kao neki autoput šta li?
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#599 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by shake69 »

drugi profil wrote:Kako misliš gdje je? Ti zamišljaš taj koridor kao neki autoput šta li?
Ma da, austostrada sa sest traka. Uozbilji se. Ja na ovoj slici ne vidim ikakav ozbiljniji put istok-zapad? Negdje je onda kroz samo srediste grada, ali ja ga ne vidim. Neka se pilot malo spusti, please. :okac:
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#600 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

shake69 wrote:
drugi profil wrote:Kako misliš gdje je? Ti zamišljaš taj koridor kao neki autoput šta li?
Ma da, austostrada sa sest traka. Uozbilji se. Ja na ovoj slici ne vidim ikakav ozbiljniji put istok-zapad? Negdje je onda kroz samo srediste grada, ali ja ga ne vidim. Neka se pilot malo spusti, please. :okac:
pajebogati uozbilji se ti. Koridor nema isto značenje u saobračajnom smislu i u strateškom...
Dovoljna je bilo kakva, pa i zbrda-zdola cesta koju možeš braniti od vatre. A Brčko koliko znam ima ulice kojima možeš proći, kao i svaki drugi grad...

Uostalom uzmi gmaps pa vidi koliko je tu postojećih opcija istok-zapad. Imas veliku cestu kroz grad uz rijeku Savu.
Post Reply