Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#551 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Bliži se kraju asfaltiranje kružnog toka na Usjeku u čapljinskoj općini
Image

Veliko olakšanje za vozače koji iz Čapljine putuju prema Ljubuškom ili autocesti na koridoru 5 c u Zvirovićima, bliži se kraju asfaltiranje kružnog toka na Usjeku u čapljinskoj općini. U stvari radi se o rekonstrukciji raskrižja između Trebižata i Prćavaca, kojom će se postići preglednost i sigurnost prilikom spajanja s regionalne ceste R 425 iz Prćavaca, na magistralu M6 Čapljina – Ljubuški i obrnuto. Podsjećamo, od raskrižja u Prćavcima do spoja na autocestu A1, u Zvirovića, regionalna cesta R 425 u cijelosti je rekonstruirana.

“Planiramo do kraja tjedna obaviti asfaltiranje koje će ići u dva sloja, nakon čega slijedi asfaltiranje nogostupa. Radimo bez obustava prometa, što nije lako jer je intenzitet jak, ali očekujemo da ćemo završiti prema planu. Završena je i rasvjeta, kao i ostali poslovi na uređenju, pa će nakon asfaltiranja preostati jedino postavljanje horizontalne signalizacije”, ističe Sabahudin Bojčić, voditelja radilišta tvrtke “HP Investing iz Mostara, koja je izvođač radova.

Investitor rekonstrukcije raskrsnice je Javno poduzeće Ceste Federacije BiH, izvođač dakle, HP Investing d.o.o. Mostar, projektant Pronasa d.o.o. Sarajevo, dok nadzor nad radovima, obavlja Institut za građevinarstvo ”IG” Banja Luka. Vrijednost radova je 401.429, 11 KM
ImageImageImage ImageImageImageImage
Čapljinski portal
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#552 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Otvaranje LOT-a 2C Sarajevske zaobilaznice kasni pet mjeseci, moguće zatezne kamate
Image

Prema trenutnim pokazateljima, zaključno sa februarom 2017., realizacija projekta gradnje LOT-a 2C Sarajevske zaobilaznice (Gradski autoput) je oko 78 posto. Taj podatak predstavlja problem jer je dionica do sada trebala biti puštena u promet.

Naime, početak radova bio je maj 2016., a ugovorni rok je bio novembar iste godine pod uslovom da se riješe svi imovinsko-pravni odnosi koje su rješavali (i još uvijek rješavaju) Općina Novi Grad, Ministarstvo saobraćaja KS i Zavod za izgradnju KS.

"Prema posljednjim dostupnim informacijama od predstavnika Općine Novi Grad Sarajevo, rješavanje preostalih imovinsko-pravnih odnosa od objekta 'Pergola' do spoja sa ulicom Safeta Zajke (Sekcija II) je u završnoj fazi", rečeno nam je iz Cesta Federacije FBiH.

Kako nam je objašnjeno, prikupljeni su izvještaji vještaka kao i ostala neophodna dokumentacija potrebna za potpisivanje sporazuma između vlasnika i Općine Novi Grad Sarajevo. U skladu sa navedenim informacijama imovionsko-pravni odnosi bi se trebali riješiti zaključno 31. martom, čime bi se stekli uslovi za nastavak radova na Sekciji II.

Pomjeranje roka i kamate

S obzirom da novac za samu gradnju nije problem, a da je rok probijen i da ulazi u peti mjesec kašnjenja, građani se s pravom pitaju da li će zbog podignutog kredita cijena LOT-a 2C (dužine oko 1.200 metara) biti veća nago što je planirano.

Ugovor je vrijedan blizu 9,5 miliona KM od čega je potrošeno dvije trećine.

Kako nam je objašnjeno iz Cesta FBiH, pomjeranje roka ne bi trebalo utjecati na porezne obveznike no, moguće je neznatno povećanje kamate na zakašnjelo povlaćenje kreditnih sredstava.

"U skladu sa našim dopisom od 24.2.2017. godine, upućenim Općini Novi Grad Sarajevo pod nazivom 'Ponovna urgencija za izdavanje odobrenja za građenje za projekt Sarajevske obilaznice, LOT 2C, Sekcija II, od objekta Pergola do spoja sa ulicom Safeta Zajke', implementator projekta JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo je donijelo Odluku kojom je planirani datum okončanja svih radova na projektu Sarajevske obilaznice, LOT 2C, dionica od rondoa Briješće do spoja sa ulicom Safeta Zajke, 30. maj 2017. godine", zaključeno je iz CFBiH.

Na svu sreću, ugovoreni radovi nisu prekidani već su i sada u toku, ali smanjenog intenziteta.

Trenutno se izvode radovi na izradi hidroizolacije gornje površine kolovozne ploče objekta "Pergola". Na Sekciji II preostali su radovi na izgradnji saobraćajnice od objekta "Pergola" u dužini od oko 250 m i izgradnja priključka sa ulicom Safeta Zajke.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#553 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Počela izgradnja pješačke staze i kanalizacije na putu Tuzla - Zvornik
Image

Predstavnici JP Ceste FBiH, u prisutvu općinskog načelnika, sa saradnicima, jučer su izvršili uvođenje izvođača radova na izgradnji pješačke staze i fekalnih kolektora pored magistralnog puta Tuzla – Zvornik, na području općine Kalesija, od OŠ Rainci Gornji do naselja Petrovice Gornje.

Investitor projekta za izgradnju pješačke staze izdvojio je iznosu od oko 200 hiljada KM je JP Ceste FBiH, dok je općina Kalesija, kao partner u projektu obezbijedila projektu dokumentaciju pješačke staze i projekat za polaganje fekalnog kolektora u pješačku stazu.

Po riječima Nevena Pavlinović, šefa projekta JP Ceste FBiH, radi se o veoma kvalitetnom projektu, kojim će osigurati veća sigurnost pješaka.

"Nastojali smo projektim rješenjem postići optimalno rješenje. Profil pješačke staze smo pomjerili na kraj cestovnog pojasa, tako da će nivo usluge na cesti ostati isti, a pješaci će dobiti komfor i sigurnost prilikom prolaska ovim dijelom puta. U saradnji sa općinom Kalesija paralelno ćemo provesti implementaciju kolektora za fekalnu odvodnju, čime ćemo dobiti jedno kvalitetno rješenje", kazao je Pavlinović.

Općina je u svrhu izgradnje fekalnog kolektora izdvojila oko 110 hiljada KM, a posao je dodijeljen JP „Vodovod i kanalizacija“ – Kalesija. Načelnik Sead Džafić ističe da je ovo jako značajan projekat za Kalesiju, kojim se istovremeno poboljšava sigurnost građana, posebno učenika, ali i označava početak izgradnje kanalizacione mreže na području općine Kalesija.

"Danas smo krenuli u fazu izrade pješačke staze, a ispod pješačke zone radimo i prve metre kanalizacije. Projekat je vrijedan više od 300 hiljada maraka. Radi se o dužini od 1.150 metara, a ukupna dužina pješačke staze prema projektu iznosi 2,3 kilometra. Ovo je prva faza, a na jesen ćemo nastaviti prema istočnom i zapadnom dijelu općine Kalesija. Ono što je posebno bitno jeste da ispod pješačke zone radimo i kanalizaciju. Ove godine smo opredijeljeni da nam je prioritet izgradnja kanalizacije i za ove namjene smo obezbijedili sredstva u budžetu. Prva faza izrade kanalizacije će uskoro započeti, a bit će obuhvaćena naselja od Kalesije Gornje do dijela Miljanovaca. Nakon toga nastavit ćemo etapno raditi kanalizaciju i za ostala područja općine Kalesija. Projekat je pripremljen, novac za početak obezbijeđen i drago mi je da će Kalesija ove godine biti veliko gradilište i da ćemo konačno početi rješavati problem kanalizacije", rekao je načelnik Džafić.

Izvođač radova na izgradnji pješačke staze je Jata group iz Srebrenika, dok će radove na izgradnji fekalnih kolektora izvoditi JP Vodovod i kanalizacija Kalesija. Rok za završetak ovih radova je 90 dana.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#554 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

KISELJAK: Prezentiran plan za izgradnju velike obilaznice prema Sarajevu
Image

U općinskoj vijećnici u Kiseljaku održana je prezentacija Idejnog projekta Obilaznice Kiseljak (iz pravca Sarajeva prema Visokom) u organizaciji JP ceste Federacije BiH i Općine Kiseljak a sve u svrhu konzultacija oko projektnog rješenja koje bi se usvojilo za daljnji rad, piše Dnevnik.ba.

Naime, ona manja, zapadna obilaznica završena je davno, no problem predstavljaju dalekovodi stoga još nije u potpunosti u funkciji barem kada se radi o teretnim vozilima. No, ovaj problem riješit će se sljedeći mjesec izmještanjem dalekovoda te će se samo gradsko središte barem djelomično rasteretiti kada su u pitanju prometne gužve.

Upravo su gužve razlog nastanka ideje o još jednoj, većoj odnosno pravoj obilaznici iz smjera Sarajeva. Naime,kako su kazali iz Cesta Federacije, gradsko središte Kiseljaka jedno je od najprometnijih u cijeloj BiH i trenutno je prioritet za rješavanje, jer kroz ovu malu općine godišnje prođe nekoliko milijuna vozila.

Kako su nam kazali u Općini, ideja za ovu veliku obilaznicu koja podrazumijeva i tunel, nastala je još 2010.godine kada je rađen Urbanistički plan općine. No sam tunel podrazumijeva ogromne financijske izdatke koji su samo dio cjelokupnog iznosa.

No volje da se ovaj problem riješi imaju obje spomenute institucije i u projekt se definitivno ide, samo je potrebno pronaći najbolje rješenje, potvrdio nam je općinski načelnik Mladen Mišurić-Ramljak, te dodao, kako će završnu riječ imati struka.

Zasad postoje barem četiri varijante projekta, i sve uključuju tunel, te tri faze provedbe istoga. Prva bi, prema riječima direktora Cesta, Ljube Pravdića koji je nazočio prezentaciji, mogla početi uskoro, jer je ova institucija osigurala već 3 milijuna KM.

Nakon odrađenog pristupa do tunela, isti bi se gradio u drugoj fazi dok bi treća podrazumijevala završnu fazu odnosno uključenje na područje gdje sada završava odnosno počinje trenutna obilaznica,dakle prema općini Visoko.

Kada je riječ o financijama, sam tunel u onoj najdužoj varijanti koštao bi oko 20 milijuna KM, dok bi preostali radovi iznosili oko 5 milijuna. No, iz općinske administracije napominju da su sve ovo još uvijek samo procjene, jer su mišljenja da u radove ne treba ulaziti bez detaljne geološke analize. Naime, postoji mogućnost da teren uopće ne bude podoban za gradnju cestovne infrastrukture što zbog mineralnih polja, što zbog mogućnosti izbijanja ugljičnog dioksida.

Obvezu financiranja JP Ceste Federacije su spremne preuzeti dok bi Općina bila nadležna za izvođenje eksproprijacije.

Podjsećamo, obilaznica bi počinjala kod nekadašnje, tzv. Harambašine česme, nastavljala se desno dužinom rijeke Lepenice i završavala oko novog kružnog toka prema Visokom.
Hrvatski Medijski Servis
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#555 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Most Bratunac - Ljubovija @ 12. 03. 2017.

Image

Image

Image

Image
Last edited by So What! on 13/04/2017 00:22, edited 1 time in total.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#556 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Sanacija slijeganja trupa ceste i škarpe ispod nivelete cesta M17, dionica: Jablanica - Potoci

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#557 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Sanacija trupa ceste (nasipa) i škarpe zasjeka, cesta M16-009, dionica: Poriče - Kupres

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#558 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja pothodnika Zenički put, cesta M17, dionica Ozimica - Nemila

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#559 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija raskrsnice M6 i R425a u naselju Trebižat (spoj na AC), općina Čapljina

Image

Image

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50556
Joined: 16/07/2012 16:00

#560 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Krpili su cestu od Hotonja do Vogošće, tj gulili su asfalt star 4-5 godina na toliko mjesta kao da je bombardovan, a ja se ne sjecam da je bilo ostecenja.
Uglavnom sad su navukli novi, dobro neravan,ko da su ga lopatama ravnali, a ne valjkom, pa se dobro protreses dok prodjes i tako nekih 4-5 kilometara.

Eto u sta odu pare od naknada za puteve iz goriva i registracije. Bespotreban posao, i napravili od dobre ceste losu.
User avatar
mayab
Posts: 27126
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#561 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mayab »

Ha jarane, odgovor je korumpirana drzava, dakle tu je bilo bitno da firma kakvog stranackog finansijera i poslusnika dobije posao, ostvari extra visok profit, ovcama se zamažu oči kako se nesto uradilo, napravilo im novu cestu, a onda zbog nekvalitetnog rada, eto i prilike da se opet vrlo brzo opljačka naš novac iz budžeta od poreza, kad se to isto opet uradi za koju godinu. :run:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#562 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i buduća veza M17 sa vangradskom dionicom glavne gradske magistrale u Zenici. @ Namibija (SSC)

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#563 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Postavljanje betonskih barijera na magistralnoj cesti M16, dionica Kupres - Šuica

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#564 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija raskrsnice na magistralnoj cesti M6.1 u naselju Bobara - Tomislavgrad

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#565 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Kako ide gradnja "Bratoljuba"?
Izgradnja mosta na Drini između Ljubovije i Bratunca u Republici Srpskoj i BiH u punom je zamahu. Ostalo je da se postave betonski elementi za poslednji deo ove velike građevine i da time dve obale budu premoštene.

Image

Milovan Kovačević, predsednik opštine Ljubovija, kaže za BN televiziju da je realno da se očekuje da će most premostiti reku u celosti za najviše mesec i po dana. Pristupni putevi na strani koja pripada Srbiji već su urađeni. Očekuje se da izgradnja prilaznih puteva i ostali radovi počnu i kod komšija na levoj obali Drine u bratunačkom kraju.

Image

"U budžetu BiH su obezbeđene pare i za pristupni put i za zdanja u kojima će biti policija, carina i ostale granične službe, pošto će kontrole za obe države biti na levoj obali Drine", kaže Kovačević. "Prošle godine, zbog visokih voda i hidrolektrana na Drini, bujica je odnela skele, što je zaustavilo radove, ali su neimari firme „Ratko Mitrović“ iz Beograda vrlo brzo uspeli da uspostave željenu dinamiku radova."

Država Srbija je prema njegovim rečima, kao što je i obećao premijer Aleksandar Vučić, na početku radova u oktobru 2015. godine ispunila sve obaveze, kako bi ovaj most popularno nazvan "Bratoljub" bio urađen onako kako je dogovoreno, u jesen ove godine. Stari most na Drini izgrađen između dva rata odavno nije pogodan za prelazak teretnih vozila, a nije najsigurnije ni kretanje putničkih kola. Mogućnosti za njegovu sanaciju nije bilo.

Image

"Ovo je davna želja svih nas koji živimo na dve obale", kaže za BN televiziju Bratunčanin Rodoljub Đukanović.

"Reč je o grandioznom delu, koje će služiti ljudima i podsećati na one koji su dali sve od sebe da Drina bude premoštena na najbolji način. Koliko je to važno za ovdašnje ljude, na naše svakodnevne kontakte, ali i za one koji će ići preko njega koristeći ovu trasu kao najkraću vezu između, ne samo od nas, već i centralne Srbije prema centralnoj Bosni."

Image

Vladan Mićić iz Ljubovije smatra da je most „najbolji primer brige države o ljudima Azbukovice, ali i prema komšijama i braći sa leve obale Drine“.

"Još kao dečak sanjao sam da budem savremenik izgradnje novog, pravog mosta i evo, moj san je postao java", kaže Matić za BN televiziju.
BN
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#566 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Za rekonstrukciju i izgradnju regionalnih cesta tri miliona KM
Za rekonstrukciju i izgradnju regionalnih cesta u ZDK ove godine bit će utrošena tri miliona KM, za milion više nego prošle godine, kaže u razgovoru za „Avaz“ Fahrudin Brkić, ministar za prostorno uređenje, promet, komunikacije i zaštitu okoline ZDK.

Minimalna sredstva

Do prije desetak godina kapitalna ulaganja za ceste u ZDK iznosila su i do 20 miliona KM godišnje. Brkić ističe da, iako su danas ta sredstva minimalna, investicije su u ovoj godini planirane u skoro svim općinama i gradu Zenici.

- Za izgradnju mosta na rijeci Usori u Jelahu kod Tešnja bit će utrošeno 500.000 KM te dodatnih 100.000 KM za izgradnju privremene zaobilaznice jer će most biti gotov za dvije godine. Najveći projekt bit će na dionici puta Nemila - Bistričak, gdje ćemo u projekt sanacije klizišta i puta u dužini od 800 metara uložiti 650.000 KM. Sanacija kompletne ove dionice i potočnog sliva košta 14,5 miliona KM - kaže Brkić.

Osim ovih projekata, planirana je i trajna sanacija klizišta na regionalnoj cesti Olovo - Sokolac, za što će biti utrošeno 200.000 KM. U Visokom će ove godine početi izgradnja kružnog toka neposredno do naplatnih kućica, koji će koštati ukupno 370.000 KM, uz učešće Općine Visoko od 100.000 KM.

U Brezi je planirana rekonstrukcija dijela ceste u naselju Mahala, u dužini od 800 metara, koja košta 250.000 KM. U Varešu će biti urađena rehabilitacija dijela regionalne ceste od Vareša do Ratnja, koja vodi do kraljevskog grada Bobovca, i to će koštati 235.000 KM. Također, u Varešu je planirano 60.000 KM za osvjetljenje tunela.

Prenesena sredstva

- Osim ovoga, planirali smo i 14 projekata rehabilitacije saobraćajnica. Tu su i prenesena sredstva iz prošle godine za most Mala Maoča na rijeci Krivaji, koji je u završnoj fazi, i dva klizišta u Olovu - ističe Brkić.

Za zaštitu okoliša 4 miliona KM

U projekte zaštite okoliša ove godine bit će uloženo skoro četiri miliona KM. Između ostalog, za zbrinjavanje otpada bit će utrošeno 700.000 KM, zatim 300.000 KM za održavanje stanica za monitoring kvalitete. Putem javnog poziva 100.000 KM bit će podijeljeno udruženjima, nevladinim organizacijama, medijskim kućama, obrazovnim institucijama...

Najvažniji projekti

- 500.000 KM za izgradnju mosta na rijeci Usori u Jelahu

- Nemila - Bistričak - 650.000 KM za projekt sanacije klizišta i puta

- 200.000 KM za trajnu sanaciju klizišta na regionalnoj cesti Olovo - Sokolac

- 270.000 KM za izgradnju kružnog toka do naplatnih kućica u Visokom

- Za rekonstrukciju dijela ceste u naselju Mahala u dužini od 800 metara u Brezi 250.000 KM

- 235.000 KM za rehabilitaciju dijela ceste od Vareša do Ratnja, koja vodi do Bobovca

- 60.000 KM za osvjetljenje tunela u Varešu
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#567 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Sanacija slijeganja trupa ceste i škarpe ispod nivelete cesta M17, dionica: Jablanica - Potoci

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#568 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Trebinje: Do kraja godine počinje izgradnja obilaznice
Image

Deceniju pričana i nikada dovršena priča o trebinjskoj obilaznici dobila je novu verziju. Gradi se velika istočna obilaznica. Od naselja Aleksina Međa, preko brda Petrina, kroz tunel ispod Crkvine, preko mosta na Studencu stiže se do drugog kraja Trebinja.

Projekat je vrijedan 30 milona maraka, a planirano je da radovi počnu ove godine.

Od ove nekada davno planirane trebinjske obilaznice, koju su mnogi nazivali kapitalnom investicijom i na njoj prikupljali političke poene sada se odustalo. Ovaj krak obilaznice dobiće status jedne od Trebinjskih saobraćajnica.

Bivša trebinjska obilaznica, za saobraćaj je neuslovna, pa je planirano krpljenje rupa, ali će novac iz tog projekta biti presumjeren za novi. U taj posao zajednički ulaze grad i Putevi RS.

“Postoje sredstva koja su bila obezbijeđena za predhodnu obilaznicu, tako da ćemo ta sredstva preusmjeriti na novu obilaznicu. Grad je to opravdao svojim širenjem i ono što je bilo realno prije 10 godina danas nije realno”, rekao je direktor Puteva RS Nenad Nešić.

Gradonačelnik uz istočnu, najavljuje i zapadnu obilaznicu. Tamo su prvi koraci već napravljeni.

“Na skupštini Grada Trebinja smo donijeli odluku o izradi zapadne obilaznice koja ide od manastira Duži prema putu za Mostar, dužine oko pet kilometara”, rekao je gradonačelnik Trebinja Luka Petrović.

Petrović i Nešić danas obećanja nisu štedjeli, pa je prvi čovjek Trebinja najavio i izgradnju treće kolovozne trake u ulici Stepe Stepanovica, a direktor puteva rehabilitaciju puta Trebinje – Ljubinje.

ATV
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#569 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Lideri nadgledali radove na mostu "Bratoljub"


Prvi ljudi entiteta Republika Srpska i države Srbije posjetili su danas gradilište mosta između Ljubovije i Bratunca, mosta koji spaja dvije države, BiH i Srbiju. Uvjerili su se da radovi na mostu napreduju, a završetak se očekuje do septembra.

Preostali su završni radovi na uređenju pješačke i biciklističke staze i presvlačenje kolovozne trake. Danas su zvanice BiH, Srbije, te Republike Srpske imali priliku da prisustvuju premošćavanju rijeke, nakon čega su na ovom mjestu povezane dvije obale, odnosno dvije države.

Svečanosti su prisustvovali predsjednik Srbije Tomislav Nikolić i premijer Aleksandar Vučić, predstavnici Vijeća ministara BiH, te predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik i premijerka Željka Cvijanović.

Potpisivanjem Protokola između ministara saobraćaja Srbije i Republike Srpske 2012. godine započela je realizacija projekata izgradnje mosta preko rijeke Drine i zajedničkog graničnog prelaza.

Jusko: BiH će ispoštovati obaveze

Ministar komunikacija i transporta BiH Ismir Jusko izjavio je da izvođač radova na mostu između Bratunca i Ljubovije zaslužuje sve pohvale i da raduje što je rijeka Drina premošćena jer mostovi spaju ljude.

Jusko je najavio da će BiH ispoštovati dogovor i da će do predviđenog roka u oktobru biti izgrađen granični prelaz, što treba da finansiraju institucije BiH, kao i da vjeruje da će i Republika Srpska u skladu sa dogovorom izgraditi pristupne puteve do mosta.

On je naglasio da će izgradnja ovog mosta i graničnog prelaza omogućiti ponovno uspostavljanje teretnog saobraćaja između Bratunca i Ljubovije putem koji je će za 80 kilometara biti kraći od ostalih puteva između BiH i Sarajeva.

Vučić: Most je dokaz da smo položili ispit

Nakon obilaska radova na mostu “Bratoljub” sa predsjednikom Srbije Tomislavom Nikolićem, predsjednikom Republike Srpske Miloradom Dodikom i premijerom Srpske Željkom Cvijanović, Vučić je rekao da je upravo na tom mjestu važno dati odgovor na staro pitanje čija je suština sudbinska “zidovi ili mostovi”.

“Odgovoriti na to pitanje na reci Drini koja na pravi način spaja, a ne razdvaja Srbiju i Republiku Srpsku, Srbiju i BiH jeste pravi dokaz da smo u stanju da konačno položimo i celi ispit onaj na kome su mnoge generacije stradale i to u sopstvenoj krvi”, naglasio je Vučić.

On je istakao da su mostovi simbolična veza koja omogućava pristojan i zajednički život i koji ukazuju koliko smo potrebni jedni drugima.

Prema njegovim riječima, dići most znači da nismo digli ruke od sebe samih i onih koji su nam važni.

Radovi na mostu počeli su 20. oktobra 2015. godine

Ukupna vrijednost investicije je 13 miliona eura, od čega Srbija učestvuje sa 4,5 miliona za izgradnju kompletnog mosta i pristupne puteve sa svoje strane ovog graničnog mosta, dok BiH finansira izgradnju pristupnog puta i zajedničkog carinskog terminala sa lijeve obale Drine na prostoru bratunačke općine.

Dužina mosta je 227 metara, a širina 14 metara sa dvije saobraćajne trake i trotoarima za pješake i bicikliste.

Nastrešnica iznad mosta biće površine 2.000 metara kvadratnih. Most će biti savremen, kao i carinski terminali i svi drugi sadržaji neophodni za promet ljudi i robe.
BHRT
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#570 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Most između Bratunca u BiH i Ljubovije u Srbiji u funkciji krajem avgusta
Image

Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je danas da gradnja mosta Bratunac - Ljubovija između Bosne i Hercegovine i Srbije preko Drine ide planiranom dinamikom i da postoje sigurne garancije da će, kako je predviđeno, krajem avgusta ove godine most u cijelosti biti završen i stavljen u funkciju.

Dodik je, nakon obilaska mosta "Bratoljub" sa predsjednicom Vlade RS Željkom Cvijanović, predsjednikom Srbije Tomislavom Nikolićem, premijerom Srbije Aleksandrom Vučićem i ministrima u vladama RS i Srbije izrazio zahvalnost rukovodstvu Srbije zato što su se, kako kaže, zagledali na ovu stranu i donijeli odluku da se, zajedno sa potencijalima Republike Srpske, izgradi ovaj most.

"Most je važan sa stanovišta ovog kraja, Republike Srpske i Srbije i zato je simbolički naziv mosta 'Bratoljub' sigurno nešto što je potrebno činiti, ne samo izgradnjom mostova, nego i običnim kontaktima sa ljudima", rekao je Dodik.

Naglašavajući da su u gradnju mosta uložena ogromna sredstva, Dodik je podsjetio da Srbija finansira kompletnu izgradnju mosta sa obje obale Drine, a Republike Srpske će uraditi pristupne puteve na bratunačkoj strani, dok će Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine izdvojiti sredstva za izgradnju graničnog prelaza.

Dodik je izrazio zadovoljstvo zbog činjenice da će biti samo jedna procedura na ovom graničnom prelazu, koji će biti robnog karaktera.

"Treba reći da na prostoru od Zvornika do Višegrada, gotovo 80 kilometara, ne postoji nijedan granični prelaz tog tipa i to samo govori o tome koliko će to biti važno za građane i privredu Republike Srpske i Srbije", naglasio je predsjednik RS.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#571 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Počeli radovi na rekonstrukciji i modernizaciji sjevernog ulaza u Maglaj
Image

Na snazi je potpuna obustava saobraćaja na sjevernom ulazu u Maglaj, od kružnog toka do magistralnog puta M-17. Ulaz i izlaz u Maglaj biće omogućen preko južnog ulaza u naselju Liješnica. Razlog je početak radova na rekonstrukciji i modernizaciji sjevernog ulaza u Maglaj u dužini od oko 110 metara. Radovi vrijedni oko 90.000 KM povjereni su fimir „Hajdić“, a rok za završetak radova je 20 dana.

Rješenje za dugogodišnji problem

Godina već, nakon svake jače kiše, sjeverni ulaz u grad bude teško prohodan usljed nakupljenih oborinskih voda. Saobraćajnica koja vodi prema M-17 teško je oštećena i sa brojnim udarnim rupama, što svakako utiče na bezbjednost odvijanja saobraćaja. Čini se da se svim tim problemima konačno nazire kraj. Cijeli projekat, koji podrazumjeva rekonstrukciju petlje na M-17, oštećene saobraćajnice kao i odvodnju oborniskih voda, vrijedan je 260.000 KM i trebao bi se isfinansirati iz sredstava općinskog budžet, a i CRS je pokazao interes da pomogne sa dijelom sredstava. Pošto je u toku i sanacija dijela ulice Srebreničkih žrtava rata, što je južni ulaz u grad, opredjeljeno je da se u prvo vrijeme sanira 110 metara, kako se ne bi desilo da oba ulaza u grad budu zatvorena. „Projekat je detaljno riješio odvodnju oborinskih voda i to će biti riješeno slivnicima van same saobraćajnice. Radiće se potpuno nova saobraćajnica u dužini od 110 metara i njen nivo će biti nešto niži nego sada. Izgradiće se i novi trotoari“, rekao je Jasmin Sadiković, tehnički direktor firme „Hajdić“.

Vozači zamoljeni za strpljenje dok traju radovi

Građani i vozači motornih vozila zamoljeni su za strpljenje i poštivanje uputa koje će biti date od strane uposlenih iz firme „Hajdić“ i Policijske stanice Maglaj te da imaju razumijevanja za novi režim saobraćaja dok traju radovi na rekonstrukciji i modernizaciji ceste.
Maglaj.net
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#572 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Uskoro kružni tok na Rebrovcu i nastavak radova na Istočnom tranzitu
Image

Preduzeće „Putevi RS“ ove godine u gradu bi trebalo da izgradi kružni tok na Rebrovcu i završi radove na Istočnom tranzitu. Ovo je dogovoreno na sastanku gradonačelnika Igora Radojičića sa rukovodstvom ovog preduzeća.

"Očekujemo da Putevi RS već naredne sedmice raspišu tender za izbor izvođača radova za kružni tok na Rebrovcu. Takođe i da uskoro počnemo sa nastavkom radova na Istočnom tranzitu čija realizacija se čeka već nekoliko godina", naglasio je gradonačelnik Igor Radojičić.

Dogovoreno je da Grad Banja Luka finansira i gradi dio infrastrukture na Istočnom tranzitu, koji je u njegovoj nadležnosti, dok će „Putevi RS“ finansirati izgradnju same saobraćajnice za šta je već obezbjeđeno 850 hiljada KM.

Gradonačelnik je potvrdio da u ovom trenutku ne postoje prepreke za dalje radove s obzirom na to da su na cijeloj dionice rješeni imovinsko-pravni odnosi.

"Tu uvijek kažemo „ali“, jer naše zemljišne evidencije i zakoni su takvi da vam se uvijek može otvoriti novi spor. Međutim sada postoje sve formalno-pravne pretpostavke za nastavak radova", zaključio je on i dodao da je na sastanku bilo riječi o još dva važna projekta.

Prvi je put Bronzani majdan – Stratinska za šta će obje strane nastojati da traže sredstva za nastavak radova. A drugi su neka saobraćajna rješenja na Zapadnom tranzitu, kao što je skretanje prema nekadašnjem „Čajavcu“, kojim bi se poboljašo protok saobraćaja kroz grad.

Direktor „PutevaRS“ Nenad Nešić, potvrdio je da bi kružna raskrsnica i Istočni tranzit mogli biti završeni do kraja septembra mjeseca, uz uslov da ne bude nepredviđenih proceduranih problema prilikom izbora izvođača radova.

"Naredne sedmice raspisaćemo tender za kružni tok. Sa Gradom ćemo potpisati sporazum kojim ćemo definisati šta je čija nadležnost za nastavak gradnje Istočnog tranzita i krenuti u njegovu gradnju. Siguran sam da će Grad Banja Luka uskoro dobiti ova dva veoma važna projekta", naglasio je Nešić.

On je dodao da će ovo preuzeće pokušati putem kredita da obezbijedi sredstva za nastavak gradnje puta Bronzani majdan – Stratinska.

Ovom prilikom je rečeno da će „Putevi RS“ do 15. juna završiti sanaciju klizišta na magistralnom putu u naselju Ada.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#573 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja kružnih tokova u Centru i Vogošći su prioriteti za rješavanje saobraćajne infrastrukture
Image

Na inicijativu načelnika Općine Centar dr. Nedžada Ajnadžića, održan je u prostorijama Javnog preduzeća „Ceste Federacije BiH“ (Terezija 54) novi zajednički sastanak predstavnika ovog javnog preduzeća, općina Centar i Vogošća, Zavoda za izgradnju Kantona Sarajevo, te Direkcije za puteve KS.

Ovom prilikom je načelnik Ajnadžić istakao da je zadovoljan napretkom pripremnih radova na izgradnji nove saobraćajne infrastrukture.

"Želim da danas razgovaramo o projektima izmještanja dijela Alipašine ulice, izgradnji kružnog toka na Šipu te pripremama za realizaciju projekta izgradnje Prve transverzale kroz općine Centar i Vogošća. Smatram da izgradnju kružnih tokova na postojećoj magistralnoj cesti moramo zajedno rješavati u općinama Centar i Vogošća kako bi ovaj projekt dao željeni rezultat, odnosno smanjenje saobraćajnih gužvi posebno u jutarnjim i poslijepodnevnim satima", kazao je Ajnadžić.

JP Ceste FBiH su nadležnoj Službi za prostorno uređenje i komunalne poslove Općine Centar predale zahtjev za izdavanje urbanističke saglasnosti za izmještanje dijela Alipašine ulice sa izgradnjom kružnog toka na ulazu u naselje Šip. Za ovaj projekt potrebno je uraditi izmjene i dopune glavnog projekta i, ukoliko se uspiju okončati planirani istražni radovi u roku od 15 dana, završetak projektne dokumentacije se može očekivati do početka augusta ove godine, kako bi nakon provedene procedure izbora izvođača radova u oktobru ove godine mogli započeti pripremni radovi na izgradnji kružnog toka na Šipu. Općinska služba za imovinsko-pravne poslove i katastar nekretnina je već završila postupak parcelacije koju je provela u katastarskim knjigama. Prilikom izgradnje novog kružnog toka kretanje pješaka će biti adekvatno tehnički riješeno. Općina Centar je finansirala izradu idejnog i glavnog projekta kružnog toka na Šipu.

I načelnik Općine Vogošća Edin Smajić je kazao da su u ovom projektu za Vogošću prioriteti izgradnja kružnih tokova na Kobiljoj glavi i vogošćanskoj petlji, za šta je ova općina izdala urbanističku saglasnost.

Kad je riječ o izgradnji Prve transverzale, na ovom sastanku je potvrđeno da Kanton Sarajevo ima spremno 25 miliona KM za rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, od čega bi veći dio bio utrošen za područje općine Vogošća, na osnovu elaborata o eksproprijaciji zemljišta za izgradnju Prve transverzale, kojeg radi Zavod za izgradnju KS, dok će dio sredstava obezbijediti Općina Centar i Vlada Federacije BiH. Općine Centar i Vogošća su izdale urbanističke saglasnosti za izgradnju dijela Prve transverzale. Urbanistička saglasnost Općine Centar obuhvata pojas od Kranjčevićeve ulice preko Bara do Hotonja odnosno do granice sa Općinom Vogošća, ukupne dužine oko 3,5 kilometra. Prema proračunima, izgradnja dijela Prve transverzale na dionici od Kranjčevićeve ulice do Hotonja koštat će više od 215 miliona KM.

Današnjem sastanku su prisustvovali: Ljubo Pravdić ( JP „Ceste Federacije BiH“), Alma Sadović (Služba za prostorno uređenje i komunalne poslove Općine Centar), Ljiljana Pelidija (Zavod za izgradnju KS), Nermin Drnda (Direkcija za puteve KS), Mustafa Resić (savjetnik načelnika Općine Centar za investicije).
SA-C
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#574 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Trninić: Radovi na mostu Ljubovija - Bratunac bit će okončani najesen
Image

Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske (RS) Neđo Trninić vjeruje da će najesen biti završeni svi radovi na izgradnji mosta Ljubovija-Bratunac.

Most, koji spaja dvije obale Drine, između Ljubovije i Bratunca, nazvan "Bratoljub", dug je 227 metara, a radovi su počeli 20. oktobra 2015. godine.

Projekt obuhvata izgradnju mosta, pristupnih saobraćajnica i zajedničkog prijelaza, a vrijednost je 13 miliona eura.

Srbija gradi cijeli most i pristupnu saobraćajnicu u Ljuboviji, a RS pristupnu saobraćajnicu i zajednički granični prijelaz.

"Kada su u pitanju obaveze RS i BiH, planirano je da 'Putevi RS' do kraja mjeseca raspišu tender za izradu pristupnih puteva, a na zadnjoj sjednici Vlada je dala saglasnost da s UIOBiH potpišemo sporazum o pravu na građenje, jer je to u nadležnosti BiH. Vjerujemo da će ti poslovi ići planiranom dinamikom", rekao je Trninić danas odgovarajući na pitanja poslanika Narodne skupštine RS-a.

Ministar industrije, energetike i rudarstva RS-a Petar Đokić je potvrdio da je Hrvatska elektroprivreda nedavno pismeno obavijestila RS da je spremna da se ponovo otvori pitanje reguliranja odnosa vezano za aktivnosti Hrvatske elektroprivrede, koja je svojevremeno, u vrijeme nekadašnje Jugoslavije, sa svojim sredstvima bila angažirana na izgradnji Rudnika i Termoelektrane Gacko.

Međusobne obaveze o tom pitanju dosad nisu definirane, a Đokić ističe da ima razloga da se razgovara, prije moguće arbitraže.

"Predstoji nam otvaranje dijaloga kako bi sagledali mogućnosti sporazumnog regulisanja ovog odnosa, kao što su to svojevremeno uradile FBiH, njena i slovenska elektroprivreda", rekao je Đokić.

Šef Kluba poslanika Koalicije Domovina Mihnet Okrić zatražio je od nadležnih u Ministarstvu uprave podatke da li je ispoštovana ravnopravna zastupljenost konstitutivnih naroda u javnoj upravi RS-a.

Odgovore će dobiti u pisanoj formi.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#575 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Ceste FBiH: Bez akciza nije izvjesna ni gradnja brze ceste Neum - Stolac
Image

Svako malo nanovo se aktualizira priča oko izgradnje brze ceste Neum – Stolac, priča stara više 30 godina.

Posljednji put to se desilo nakon nedavnog sastanka člana Predsjedništva Bosne i Hercegovine Dragana Čovića sa gradonačelnicima i načelnicima općina te dužnosnicima izvršne i zakonodavne vlasti. Tom prilikom je saopšteno da bi se pomenuta brza cesta trebala ubrzo početi graditi.

Cesta Neum – Stolac planirane dužine 36,5 kilometara, koja se zvanično počela graditi 1984. godine, najvažnije je stanovnicima baš te dvije hercegovačke općine, posebno jer Neum sa ostatkom države danas komunicira preko teritorija susjedne Hrvatske, koja je nakon ulaska u EU bitno pooštrila granične regulacije. Neumske vlasti su prije dva mjeseca prijetile i blokadama granica, ako se nešto ne riješi po tom pitanju, a izgradnje brze ceste Neum – Stolac konačan je odgovor na tu problematiku.

"Već 15 godina spominje se put Stolac – Neum, a da se u tom periodu izgradilo samo 7,5 km. Sigurno bi se izgradnjom ove saobraćajnice riješio dio problema, gužva koje nastaju, ali ja sam pogrešna adresa za ovo pitanje", kazao je svojevremeno za Klix.ba Živko Matuško, načelnik jedine naše općine na moru Neuma.

"JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo je pripremilo Program modernizacije magistralnih cesta FBiH koji je, putem resornog ministarstva prometa i komunikacija, upućen u proceduru odobravanja kreditnog zaduženja kod međunarodnih financijskih institucija. Jedan od projekata iz Programa modernizacije, za koji je predviđeno finansiranje kreditom Evropske investicijske banke i Svjetske banke (EIB i WB), jeste izgradnja ceste Neum-Stolac", kazali su nam iz ovog javnog preduzeća.

Izgradnja ceste Neum - Stolac podijeljena je u tri dionice i obuhvata dovršetak radova na dionici Kiševo – Broćanac za koji su predviđena sredstva u iznosu 6,61 miliona eura te izgradnja dionica Broćanac – Cerovica predviđenih sredstva u iznosu 21,46 miliona eura, i dionice Cerovica – Drenovac za koju predviđena sredstva u iznosu 12,79 miliona eura.

"Početak izvođenja radova na predmetnom projektu, odnosno na dionici Kiševo - Broćanac je predviđen u prvoj godini implementacije, a planirano je da implementacija programa započne u 2017. godini. Trenutno je u toku evaluacija ponuda za izvođenje radova na dionici Kiševo - Broćanac (LOT 1 i LOT 2). Komisija je završila sa radom i Prijedlog odluke o izboru izvođača radova dostavila na odobrenje međunarodnim kreditnim institucijama (WB i EIB)", kažu nam iz JP Ceste FBiH, uz napomenu da je validnost ponuda za ova dva LOT-a produžena, jer je to postupak javne nabavke još iz prošle godine.

Također je u toku tenderska procedura za nadzor nad izvođenjem radova. Nakon okončanja ovih tenderskih procedura i izbora izvođača radova i nadzora može se pristupiti potpisivanju ugovora.

"Međutim, stvarni početak implementacije ovisi o efektivnosti kredita koja može dovesti do prolongiranja početka implementacije programa. No, nadamo se će se sve aktivnosti odvijati planiranom dinamikom i da će radovi na izgradnji započeti u planiranom periodu. Kako bi se sve aktivnosti na relizaciji projekta odvijale planiranom dinamikom neophodno je u što skorijem roku osigurati sredstva za eksproprijaciju nekretnina za dionice Broćanac - Cerovica i Cerovica – Drenovac", dodaju iz javnog preduzeća.

Neblagovremeno osiguranje finansijskih sredstava od strane Vlade FBiH također može negativno utjecati na realizaciju projekta, kazali su nam na kraju iz JP Ceste FBiH, a planirani završetak svih radova, prema usvojenoj dinamici aktivnosti, je četiri godine od početka radova.

"Potrebno je napomenuti da je uslov efektivnosti pojedinih kredita za modernizaciju cesta od EBRD-a i Svjetske banke donošenje zakona o akcizama tj. da se JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo osiguraju dodatna sredstva, po prijedlogu 0,05 KM, kako bi moglo servisirati kredite za modernizaciju cesta i vršiti zakonom predviđene poslove na magistalnim cestama", zaključili su znakovito na kraju.
Klix
Post Reply