Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
howdy
Posts: 3546
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#501 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by howdy »

Za 120 godina ima da se vozimo ko gospoda...
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#502 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote:17 miliona u 4 godine? :D Impresioniran sam :D

Ne znam kako ih nije stid izdavati ovakva saopstenja... Na pola miliona ljudi, to nije ni cener po glavi :)
Samo za regionalne, niko nije spomenuo magistralne.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#503 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:17 miliona u 4 godine? :D Impresioniran sam :D

Ne znam kako ih nije stid izdavati ovakva saopstenja... Na pola miliona ljudi, to nije ni cener po glavi :)
Samo za regionalne, niko nije spomenuo magistralne.
Ma znam, ali opet malo

Ja recimo kada idem TZ-SA vozim otprilike 25 minuta regionalnim (srecom kvalitetnim, ali mogao bi biti bolji na par poteza, jer ima gadnih krivina).

4/5 stanovnistva TK nije u Tuzli, i vecina ih je uz magistrale, a lokalni i regionalni putevi kojih ih povezuju su slabi, kao i svuda, samo sto ih ovdje koristi vise ljudi nego vecine gradova.

Mislim, ima tih regionalnih koji su zile kucavice kao i magistrale, a slabo se ulaze u njih i to decenijama. Jbg kad se svi vole slikati kraj asfaltiranih gradskih ulica, seoskih puteva i presvucenih mostova na magistralama... Regionalni nisu dobri za PR
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#504 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Direkcija regionalnih cesta TK: Uskoro će svi nelegalni priključci biti naplaćeni
Image

Ceste u Tuzlanskom kantonu kojima upravlja Direkcija regionalnih cesta TK u lošem su stanju, a prema procjenama potrebno je uložiti najmanje 50 miliona KM da bi se rehabilitovale postojeće, bez izgradnje ijednog metra nove saobraćajnice. Radovi na terenu vrše se usklađenom dinamikom, a ona ovisi od priliva sredstava. Ove godine rekonstruisano je 9.000 metara cesta što je 90 posto od ukupnih planiranih radova, a utrošeno je 4,75 miliona KM. Sanirano je i osam klizišta u vrijednosti od 981 hiljadu KM, i moglo bi se reći da su skoro sva sredstva s kojima direkcija godišnje raspolaže za ulaganja utrošena. Ovim tempom poručuju iz Direkcije ni za 20 godina jugoslovenski putevi u TK neće se moći presvući novim asfaltom. No, naredne godine situacija bi se trebala znatno primijeniti.

”Podatkom MUP-a smo dobili da 123 hiljade motornih vozila ima registrovanih, ali nam se prihodi negdje gube. Mi ćemo u narednom periodu zasigurno to staviti pod kontrolu, jer preko IDDEA-e smo već u toku da dobijemo pristup stranici MUP-a TK da ćemo u narednom periodu platiti svaku uplatu od svakog pravnog i fizičkog lica i redovno ćemo izvještavati MUP ukoliko bude nekih nepravilnosti u uplatama”, kaže Agan Delibajrić, direktor Direkcije regionalnih cesta TK.

Takođe, u posljednjih godinu dana krenulo se aktivno u rješavanje nelegalnih priključaka na saobraćajnice u TK, koji će u narednom periodu biti značajan izvor prihoda Direkciji. Danas je saobraćajnoj inspekciji predato 120 predmeta u kojima pravna lica nemaju saglasnost Direkcije za izlazak na saobraćajnicu.

”Ako vam kažem da smo samo na jednom dijelu Općine Živinice zabilježili 120 nelegalnih priključaka, to je Međaš – Živinice i Živinice – Svatovac. Onda vam to govor kakvo je stanje na drugim općinama. Pa mi možemo oficijelno govoriti da je to 500.000 do 600.000 maraka na godišnjem nivou”, navodi on.

U cilju povećanja prihoda Direkcije regionalnih cesta TK pokrenute su aktivnosti na osposobljavanju vage za motorna vozila koja će krenuti sa radom početkom naredne godine.

Programom razvoja planirano je ida se u narednoj godini uloži oko 5 miliona, što je za milion više nego ove godine, a već 2018. godine 12 miliona maraka za rekonstrukciju cesta u TK.

”Mi mislimo da sa tim novcem, koji treba da dođe možemo se zadužiti oko 30 miliona KM, i Direkcija u tom pravcu i ide, a ta sredstva bi upravo obezbijedila ratu kredita. Iz nelegalnih priključaka, iz vage i iz naplata te takse koju mi treba da stavimo pod kontrolu”, ističe Delibajrić.

Novina u radu Direkcije od ove godine jeste i formiranje eksterne komisije za kvalitetu radova i kontrolu izvođača na terenu, čiji je zadatak kontrolisanje debljine tampona i asfalta kojim se pokrivaju saobraćajnice, a što se vrlo često dovodi u pitanje u javnosti.
RTV Slon
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#505 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote:Ma znam, ali opet malo

Ja recimo kada idem TZ-SA vozim otprilike 25 minuta regionalnim (srecom kvalitetnim, ali mogao bi biti bolji na par poteza, jer ima gadnih krivina).

4/5 stanovnistva TK nije u Tuzli, i vecina ih je uz magistrale, a lokalni i regionalni putevi kojih ih povezuju su slabi, kao i svuda, samo sto ih ovdje koristi vise ljudi nego vecine gradova.

Mislim, ima tih regionalnih koji su zile kucavice kao i magistrale, a slabo se ulaze u njih i to decenijama. Jbg kad se svi vole slikati kraj asfaltiranih gradskih ulica, seoskih puteva i presvucenih mostova na magistralama... Regionalni nisu dobri za PR
Malo što jest, ali je to odluka Direkcije za regionalne ceste TK, dakle interna.

Što se tiče Federalnih ulaganja i onu su minimalna, ali recimo meni je onaj zapadni prilaz koje su uradile Ceste FBiH zlata vrijedne, sada kad se ulazi u Tuzlu, imaš osjećaj da ulaziš u velegrad, prije nije tako bilo, barem u mom slučaju.

Naravno sve oči su uprte u M18, ali tu će biti posla čitavu deceniju, nažalost. Opet bolje da se pokrenulo nešto, nego da stagnira.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#506 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#507 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:Ma znam, ali opet malo

Ja recimo kada idem TZ-SA vozim otprilike 25 minuta regionalnim (srecom kvalitetnim, ali mogao bi biti bolji na par poteza, jer ima gadnih krivina).

4/5 stanovnistva TK nije u Tuzli, i vecina ih je uz magistrale, a lokalni i regionalni putevi kojih ih povezuju su slabi, kao i svuda, samo sto ih ovdje koristi vise ljudi nego vecine gradova.

Mislim, ima tih regionalnih koji su zile kucavice kao i magistrale, a slabo se ulaze u njih i to decenijama. Jbg kad se svi vole slikati kraj asfaltiranih gradskih ulica, seoskih puteva i presvucenih mostova na magistralama... Regionalni nisu dobri za PR
Malo što jest, ali je to odluka Direkcije za regionalne ceste TK, dakle interna.

Što se tiče Federalnih ulaganja i onu su minimalna, ali recimo meni je onaj zapadni prilaz koje su uradile Ceste FBiH zlata vrijedne, sada kad se ulazi u Tuzlu, imaš osjećaj da ulaziš u velegrad, prije nije tako bilo, barem u mom slučaju.

Naravno sve oči su uprte u M18, ali tu će biti posla čitavu deceniju, nažalost. Opet bolje da se pokrenulo nešto, nego da stagnira.
Dobro je da su uradili, ali nije dobro sto nisu uradili do kraja :) Isto kao i Karaulu...

Šićki je planiran za prosirenje jos u osamdesetim, tako da se do iza rata tamo i nije moglo graditi, a sad imamo situaciju da se ne moze zavrsiti put radit toga (pa opet imas suzenje na 2 trake pred samu petlju)... Dakle dobro su krenuli, ali jebiga stoji kako stoji i pojma nemam kad ce biti zavrseno. Prvo su na petlji imali masu pravnih i tehnickih problema, probili rok, i na kraju opet imali pravnu pizdariju sa prikljuckom koji jos nije gotov - oboje je debelo kasnilo.
User avatar
Laertes
Posts: 4257
Joined: 08/01/2015 18:25

#508 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Laertes »

Alfons Kauders wrote:
So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:Ma znam, ali opet malo

Ja recimo kada idem TZ-SA vozim otprilike 25 minuta regionalnim (srecom kvalitetnim, ali mogao bi biti bolji na par poteza, jer ima gadnih krivina).

4/5 stanovnistva TK nije u Tuzli, i vecina ih je uz magistrale, a lokalni i regionalni putevi kojih ih povezuju su slabi, kao i svuda, samo sto ih ovdje koristi vise ljudi nego vecine gradova.

Mislim, ima tih regionalnih koji su zile kucavice kao i magistrale, a slabo se ulaze u njih i to decenijama. Jbg kad se svi vole slikati kraj asfaltiranih gradskih ulica, seoskih puteva i presvucenih mostova na magistralama... Regionalni nisu dobri za PR
Malo što jest, ali je to odluka Direkcije za regionalne ceste TK, dakle interna.

Što se tiče Federalnih ulaganja i onu su minimalna, ali recimo meni je onaj zapadni prilaz koje su uradile Ceste FBiH zlata vrijedne, sada kad se ulazi u Tuzlu, imaš osjećaj da ulaziš u velegrad, prije nije tako bilo, barem u mom slučaju.

Naravno sve oči su uprte u M18, ali tu će biti posla čitavu deceniju, nažalost. Opet bolje da se pokrenulo nešto, nego da stagnira.
Dobro je da su uradili, ali nije dobro sto nisu uradili do kraja :) Isto kao i Karaulu...

Šićki je planiran za prosirenje jos u osamdesetim, tako da se do iza rata tamo i nije moglo graditi, a sad imamo situaciju da se ne moze zavrsiti put radit toga (pa opet imas suzenje na 2 trake pred samu petlju)... Dakle dobro su krenuli, ali jebiga stoji kako stoji i pojma nemam kad ce biti zavrseno. Prvo su na petlji imali masu pravnih i tehnickih problema, probili rok, i na kraju opet imali pravnu pizdariju sa prikljuckom koji jos nije gotov - oboje je debelo kasnilo.
I kad to završe, ostaje nedovršeni debilni polukružni tok kod TE.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#509 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Laertes wrote:
Alfons Kauders wrote:
So What! wrote:
Malo što jest, ali je to odluka Direkcije za regionalne ceste TK, dakle interna.

Što se tiče Federalnih ulaganja i onu su minimalna, ali recimo meni je onaj zapadni prilaz koje su uradile Ceste FBiH zlata vrijedne, sada kad se ulazi u Tuzlu, imaš osjećaj da ulaziš u velegrad, prije nije tako bilo, barem u mom slučaju.

Naravno sve oči su uprte u M18, ali tu će biti posla čitavu deceniju, nažalost. Opet bolje da se pokrenulo nešto, nego da stagnira.
Dobro je da su uradili, ali nije dobro sto nisu uradili do kraja :) Isto kao i Karaulu...

Šićki je planiran za prosirenje jos u osamdesetim, tako da se do iza rata tamo i nije moglo graditi, a sad imamo situaciju da se ne moze zavrsiti put radit toga (pa opet imas suzenje na 2 trake pred samu petlju)... Dakle dobro su krenuli, ali jebiga stoji kako stoji i pojma nemam kad ce biti zavrseno. Prvo su na petlji imali masu pravnih i tehnickih problema, probili rok, i na kraju opet imali pravnu pizdariju sa prikljuckom koji jos nije gotov - oboje je debelo kasnilo.
I kad to završe, ostaje nedovršeni debilni polukružni tok kod TE.
E da, to sam zaboravio, kao slag na tortu. :)

Hajde nekad ce se uraditi, ali to opet ne znaci puno za saobracaj prema jugu, jer vecina ljudi pici preko Husina ili cak Krojcice (meni Krojcica draga opcija vazda, jer bude manje saobracaja).

Za jug je trebao piciti tunel iz Si Sela, ka Dubravama, pa onda Spreckim prema Zivinicama, kao zaobilaznica... Nazalost od tog se odustalo, a iz nekog razloga o tom se ne prica jos od 80tih. Na stranu taj put od kojeg danas nema nista, ali jebem mu mater ne kontam kako je moguce da se Juzna nije pomjerila od osamdeset i neke.

Potrebno je nepunih 300 metara da se spoji od Si Sela do Plavog Mosta u Slavinovicima, cime bi se rasteretila Brcanska i istocni prilaz. Sad imamo situaciju da ce zapadni prilaz imati modernu petlju, cetiri trake cijelom duzinom... A sa istoka udjes u Simin Han i vozis do Sjenjaka starom cestom. To ne kontam. Svaka cast za zapad, ali istok je cak i kriticniji...
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#510 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote:E da, to sam zaboravio, kao slag na tortu. :)

Hajde nekad ce se uraditi, ali to opet ne znaci puno za saobracaj prema jugu, jer vecina ljudi pici preko Husina ili cak Krojcice (meni Krojcica draga opcija vazda, jer bude manje saobracaja).

Za jug je trebao piciti tunel iz Si Sela, ka Dubravama, pa onda Spreckim prema Zivinicama, kao zaobilaznica... Nazalost od tog se odustalo, a iz nekog razloga o tom se ne prica jos od 80tih. Na stranu taj put od kojeg danas nema nista, ali jebem mu mater ne kontam kako je moguce da se Juzna nije pomjerila od osamdeset i neke.

Potrebno je nepunih 300 metara da se spoji od Si Sela do Plavog Mosta u Slavinovicima, cime bi se rasteretila Brcanska i istocni prilaz. Sad imamo situaciju da ce zapadni prilaz imati modernu petlju, cetiri trake cijelom duzinom... A sa istoka udjes u Simin Han i vozis do Sjenjaka starom cestom. To ne kontam. Svaka cast za zapad, ali istok je cak i kriticniji...
Meni je to i dalje nevjerovatno, ona suženja, ali hajd' realno jel tu Grad Tuzla mogla malo pogurati sa eksproprijacijom.

Stupska Petlja recimo se trebala širiti još od 70ih pa se proširila otprilike u isto vrijeme sa Šićkom, koja je stvarno fino ispala.

Na drugoj strani, Karaulu smo svi uzeli više puta u usta. Ono je sramota, ali je također vidljivo da je taj projekat neko obustavio kada je tunel bio već završen.

Pa su vlasti vjerovatno odlučile, što bi nam tunel stojao završen, a ljudi se j....i po prijevoju, moglo se to i pustit u promet, a idu izbori.

Recimo ljudi koji idu automobilia kažu da je skraćenje fino, ali ništo posebno, dok moj prijatelj iz Lukavca koji ide autobusom, kaže da se dobije i 10ak do 15 minuta.

Još uvijek nismo imali jači snijeg s tim da ima vremena, pa kada neko pogine, nažalost reagovat će se. Kakogod, nije loša godina za Tuzlu, jedini tunel koji je pušten u posljednje dvije godine je prema Tuzli, jedan od najvećih shopping centara u državi otvoren tamo, između ostalog i najveći multiplex u državi trenutno otvoren u Tuzli, pa Mellain Centar otvoren, a ispred njega su sredili onaj Trg ZAVNOBiH-a.

Mislim to su stvari na koje je Tuzla dugo čekala, bitno je da je otkočilo. Sada nekim pritiscima poput Krajišnika za brzu cestu, bitno je potencirati treću traku uz Nišiće, Stupare, završavanje Karaule, saniranje klizišta itd...
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#511 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:E da, to sam zaboravio, kao slag na tortu. :)

Hajde nekad ce se uraditi, ali to opet ne znaci puno za saobracaj prema jugu, jer vecina ljudi pici preko Husina ili cak Krojcice (meni Krojcica draga opcija vazda, jer bude manje saobracaja).

Za jug je trebao piciti tunel iz Si Sela, ka Dubravama, pa onda Spreckim prema Zivinicama, kao zaobilaznica... Nazalost od tog se odustalo, a iz nekog razloga o tom se ne prica jos od 80tih. Na stranu taj put od kojeg danas nema nista, ali jebem mu mater ne kontam kako je moguce da se Juzna nije pomjerila od osamdeset i neke.

Potrebno je nepunih 300 metara da se spoji od Si Sela do Plavog Mosta u Slavinovicima, cime bi se rasteretila Brcanska i istocni prilaz. Sad imamo situaciju da ce zapadni prilaz imati modernu petlju, cetiri trake cijelom duzinom... A sa istoka udjes u Simin Han i vozis do Sjenjaka starom cestom. To ne kontam. Svaka cast za zapad, ali istok je cak i kriticniji...
Meni je to i dalje nevjerovatno, ona suženja, ali hajd' realno jel tu Grad Tuzla mogla malo pogurati sa eksproprijacijom.

Stupska Petlja recimo se trebala širiti još od 70ih pa se proširila otprilike u isto vrijeme sa Šićkom, koja je stvarno fino ispala.

Na drugoj strani, Karaulu smo svi uzeli više puta u usta. Ono je sramota, ali je također vidljivo da je taj projekat neko obustavio kada je tunel bio već završen.

Pa su vlasti vjerovatno odlučile, što bi nam tunel stojao završen, a ljudi se j....i po prijevoju, moglo se to i pustit u promet, a idu izbori.

Recimo ljudi koji idu automobilia kažu da je skraćenje fino, ali ništo posebno, dok moj prijatelj iz Lukavca koji ide autobusom, kaže da se dobije i 10ak do 15 minuta.

Još uvijek nismo imali jači snijeg s tim da ima vremena, pa kada neko pogine, nažalost reagovat će se. Kakogod, nije loša godina za Tuzlu, jedini tunel koji je pušten u posljednje dvije godine je prema Tuzli, jedan od najvećih shopping centara u državi otvoren tamo, između ostalog i najveći multiplex u državi trenutno otvoren u Tuzli, pa Mellain Centar otvoren, a ispred njega su sredili onaj Trg ZAVNOBiH-a.

Mislim to su stvari na koje je Tuzla dugo čekala, bitno je da je otkočilo. Sada nekim pritiscima poput Krajišnika za brzu cestu, bitno je potencirati treću traku uz Nišiće, Stupare, završavanje Karaule, saniranje klizišta itd...
Realno, skracenje je ispod 5 minuta ako se ide autom, i vjerovatno malo vise ako se ide busom. Kad bi trehnulo pola metra snijega, usteda bi naravno bila veca, ali evo u zadnje 4 godine smo imali haman 2 "zelene" zime a i ova je tako pocela.

Sto se tice ostalog navedenog - rijec je o privatnim investicijama, i uglavnom su pozitivne, mada mi ide na kurac gradjenje krkanskih trznih centara i stambenih blokova u gradu koji ima sve manje stanovnistva. Bolje ista nego nista, ali Tuzla trenutno ima 60,000 stambenih jedinica na 120,000 ljudi, sto je rekord u BiH. Pored toga, imamo i masu poslovnih i kancelarijskih prostora (pa i cijelih trznih centara) koji zjape prazni i nikad se nece koristiti.
User avatar
Laertes
Posts: 4257
Joined: 08/01/2015 18:25

#512 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Laertes »

Hame, pijaca, talovi... Moj Alphonse...
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#513 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Laertes wrote:Hame, pijaca, talovi... Moj Alphonse...
Sto je najgore, tih usranih 300 metara asfalta bi prolazilo juzno od pijace - jer ni Hame nije bio tolika budala da nesto pravi na trasi puta. :D

https://www.google.ba/maps/@44.5306799, ... !1e4?hl=en

Evo vidis, pod konac pijaca, pa onda dole ispod Fadila Jahica, ravnim dijelom Bolnickog brda, pa ispod bolnice i tzv "karanfil" mahale, tj izmedju bolnice, mahale i novih lamela (Luke)...

Ne pamtim kad sam cuo da neko prica o ovom, ali po meni jako banalna i bitna stvar. Kad su se mogli izgraditi kilometri, kruzni tokovi i petlja na zapadu, onda bi valjda trebalo uraditi i tih 300-350 metara na istoku.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#514 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Dobro BCC je moderan shopping mall, njegovo otvaranje, recimo je dokaz da Tuzlaci (znam da je dobar dio bio iz okolnih krajeva) i nisu toliki antikapitalisti.

Drugo to je investicija koja privlači ljude u grad. S druge strane Tuzla je studentski grad i mnogo stanovništva migrira tamo što na dnevnoj, sedmičnoj ili mjesečnoj bazi.

Treće uvijek je dobro imati nekretninu u Tuzli, sigurno više vrijedi nego stan u mom Tešnju.

Za moj pojam lično, Tuzla - Doboj je pravac koji je iznimno važan jer tamo živi mnogo ljudi, ima i ravnica, privredno jaki krajevi, ali poprilično spora magistrala sa mnogo nelegalnih priključaka, prolazi recimo kroz naseljena mjesta itd...
User avatar
studeni76
Posts: 5422
Joined: 03/06/2009 14:12

#515 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

Kad smo vec kod Karaule, jel u upotrebi ostavljen i stari pravac il se sada ide iskljucivo kroz novi tunel?
Pitam ako bude kakvih mecava i problema
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#516 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

studeni76 wrote:Kad smo vec kod Karaule, jel u upotrebi ostavljen i stari pravac il se sada ide iskljucivo kroz novi tunel?
Pitam ako bude kakvih mecava i problema
Pa jeste naravno, samo pitanje, hoće li se to čistiti tokom zime.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#517 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:Dobro BCC je moderan shopping mall, njegovo otvaranje, recimo je dokaz da Tuzlaci (znam da je dobar dio bio iz okolnih krajeva) i nisu toliki antikapitalisti.

Drugo to je investicija koja privlači ljude u grad. S druge strane Tuzla je studentski grad i mnogo stanovništva migrira tamo što na dnevnoj, sedmičnoj ili mjesečnoj bazi.

Treće uvijek je dobro imati nekretninu u Tuzli, sigurno više vrijedi nego stan u mom Tešnju.

Za moj pojam lično, Tuzla - Doboj je pravac koji je iznimno važan jer tamo živi mnogo ljudi, ima i ravnica, privredno jaki krajevi, ali poprilično spora magistrala sa mnogo nelegalnih priključaka, prolazi recimo kroz naseljena mjesta itd...
To sto ne glasamo za SDA ne znaci da nismo za kapitalizam, vec samo da nismo za SDA. :D

A kad malo bolje pogledas, SDA je vodeca anti-kapitalisticka politika u drzavi. Kao komunisti prije njih, oni vide javni sektor kao "svoj" i ponasaju se u skladu s tim. Nebitno sto je u Tuzli SDP na vlasti, isto bi se moglo reci da je neka druga stranka koja ne bastini tradiciju SDA.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#518 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote:To sto ne glasamo za SDA ne znaci da nismo za kapitalizam, vec samo da nismo za SDA. :D

A kad malo bolje pogledas, SDA je vodeca anti-kapitalisticka politika u drzavi. Kao komunisti prije njih, oni vide javni sektor kao "svoj" i ponasaju se u skladu s tim. Nebitno sto je u Tuzli SDP na vlasti, isto bi se moglo reci da je neka druga stranka koja ne bastini tradiciju SDA.
Stvarno nisam mislio na SDA, pa ni na SDP, znali su oni pobijediti i u Tešnju.

Nego govorim generalno, grad sa tradicijom komunizma, ponosne radničke klase i industrijskih radnika, vazda bio antikapitalistički nastrojen.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#519 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:To sto ne glasamo za SDA ne znaci da nismo za kapitalizam, vec samo da nismo za SDA. :D

A kad malo bolje pogledas, SDA je vodeca anti-kapitalisticka politika u drzavi. Kao komunisti prije njih, oni vide javni sektor kao "svoj" i ponasaju se u skladu s tim. Nebitno sto je u Tuzli SDP na vlasti, isto bi se moglo reci da je neka druga stranka koja ne bastini tradiciju SDA.
Stvarno nisam mislio na SDA, pa ni na SDP, znali su oni pobijediti i u Tešnju.

Nego govorim generalno, grad sa tradicijom komunizma, ponosne radničke klase i industrijskih radnika, vazda bio antikapitalistički nastrojen.
Ali nismo mi bas imali neku "tradiciju" komunizma kako se to danas voli predstavljati.

Zapravo, kada pogledas malo Handzar Diviziju, ne uklapa se plaho u tu pricu, kao ni muslimanske milicije. :D Tuzla ni poslije rata nije bila neki bastion komunizma, ali je dobro dosla komunistima da "prisvoje" Husinsku Bunu i od nje prave vlastiti mit... Rudari, prava radnika, tiranija kapitalisticke kraljevine Jugoslavije, ovo ono... (a ti isti rudari bi jebali majku i Austrijancima i komunjarama, samo sto su se tad potrefili konji iz Beograda).

Uostalom, slabo da je iz Tuzle bilo komunistickih lidera za vrijeme SRBiH - mahom su dolazili iz Hercegovine, Sarajeva, Krajine. Iz Tuzle slabo, Pasaga Mandzic folovi golovi, rahmetli Spanac itd.

Druga je stvar sto je Tuzla bila jedina opstina na kojoj ne vecinu imao UBSD u trenutku izbijanja rata. Niti su bili pravi komunisti, niti je to bilo radi afiniteta populacije... Vec dobar tajming, tako im grah pao, pa ni krivi ni duzni ostali na vlasti dok se nisu utopili u sarajevski SDP (kamo srece da nisu!)
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#520 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote:Ali nismo mi bas imali neku "tradiciju" komunizma kako se to danas voli predstavljati.

Zapravo, kada pogledas malo Handzar Diviziju, ne uklapa se plaho u tu pricu, kao ni muslimanske milicije. :D Tuzla ni poslije rata nije bila neki bastion komunizma, ali je dobro dosla komunistima da "prisvoje" Husinsku Bunu i od nje prave vlastiti mit... Rudari, prava radnika, tiranija kapitalisticke kraljevine Jugoslavije, ovo ono... (a ti isti rudari bi jebali majku i Austrijancima i komunjarama, samo sto su se tad potrefili konji iz Beograda).

Uostalom, slabo da je iz Tuzle bilo komunistickih lidera za vrijeme SRBiH - mahom su dolazili iz Hercegovine, Sarajeva, Krajine. Iz Tuzle slabo, Pasaga Mandzic folovi golovi, rahmetli Spanac itd.

Druga je stvar sto je Tuzla bila jedina opstina na kojoj ne vecinu imao UBSD u trenutku izbijanja rata. Niti su bili pravi komunisti, niti je to bilo radi afiniteta populacije... Vec dobar tajming, tako im grah pao, pa ni krivi ni duzni ostali na vlasti dok se nisu utopili u sarajevski SDP (kamo srece da nisu!)
Ne znam, recimo kada je bio koncert onog falš Bijelog Dugmeta na Tušnju i raja se prepucavala šta će vam zastava SFRJ, dole ispod su ljudi odgovarali, "ovo je komunistička Tuzla". Naravno nije to odraz nikakav, nego onako generalnI nekakav doživljaj Tuzlaka u BiH.

Uglavnom Tuzlaci su ljevičari, pa se po tome gleda uglavnom. Recimo jedan od rijetkih gradova koji je uspio sačuvati svoju multietničnost zbog činjenice da su ljudi svih nacija u tom gradu bili ljevičari, dok u obližnjem Doboju recimo toga nije bilo pa se dobio drugačiji ishod.

Onako generalan stav da je prosječan Tuzlak, ljevičar, ateista ili agnostik i jugonostalgik. Što je naravno samo stereotip.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#521 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:Ali nismo mi bas imali neku "tradiciju" komunizma kako se to danas voli predstavljati.

Zapravo, kada pogledas malo Handzar Diviziju, ne uklapa se plaho u tu pricu, kao ni muslimanske milicije. :D Tuzla ni poslije rata nije bila neki bastion komunizma, ali je dobro dosla komunistima da "prisvoje" Husinsku Bunu i od nje prave vlastiti mit... Rudari, prava radnika, tiranija kapitalisticke kraljevine Jugoslavije, ovo ono... (a ti isti rudari bi jebali majku i Austrijancima i komunjarama, samo sto su se tad potrefili konji iz Beograda).

Uostalom, slabo da je iz Tuzle bilo komunistickih lidera za vrijeme SRBiH - mahom su dolazili iz Hercegovine, Sarajeva, Krajine. Iz Tuzle slabo, Pasaga Mandzic folovi golovi, rahmetli Spanac itd.

Druga je stvar sto je Tuzla bila jedina opstina na kojoj ne vecinu imao UBSD u trenutku izbijanja rata. Niti su bili pravi komunisti, niti je to bilo radi afiniteta populacije... Vec dobar tajming, tako im grah pao, pa ni krivi ni duzni ostali na vlasti dok se nisu utopili u sarajevski SDP (kamo srece da nisu!)
Ne znam, recimo kada je bio koncert onog falš Bijelog Dugmeta na Tušnju i raja se prepucavala šta će vam zastava SFRJ, dole ispod su ljudi odgovarali, "ovo je komunistička Tuzla". Naravno nije to odraz nikakav, nego onako generalnI nekakav doživljaj Tuzlaka u BiH.

Uglavnom Tuzlaci su ljevičari, pa se po tome gleda uglavnom. Recimo jedan od rijetkih gradova koji je uspio sačuvati svoju multietničnost zbog činjenice da su ljudi svih nacija u tom gradu bili ljevičari, dok u obližnjem Doboju recimo toga nije bilo pa se dobio drugačiji ishod.

Onako generalan stav da je prosječan Tuzlak, ljevičar, ateista ili agnostik i jugonostalgik. Što je naravno samo stereotip.
Ma stav je da prosjecan Tuzlak nije za SDA, pa mu svako zalijepi odgovarajuci epitet - za SDA smo komunjare, za HDZ recimo jos veci nacionalisti koji vjeruju u gradjanski koncept, itd itd...

Istina je da to nema puno veze sa ljevicom, desnicom ili bilo kakvom ideologijom, vec je cisto otpor prema vladajucim strankama... Odbrambeni mehanizam - u Tuzli ljudi sve fakturisu vlasti, a znaju da u najgorem periodu Tuzla nije imala tu vlast, i da nam je to valjalo, tj da bi prosli puno gore da je bila SDA. Zato jednostavno SDA tamo nema puno sansi, mada bi mogli imati sad kada su dovoljno novih generacija odgojili na vjeri i naciji.

S druge strane, kurac bi SDP ikad u Tuzli dobio da im alternativa nije SDA :)
Dr Arsla
Posts: 1189
Joined: 05/01/2013 16:16

#522 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dr Arsla »

Ode tema totalno out. Imate podforum politika pa tamo bistrite crvene i zelene
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#523 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Dr Arsla wrote:Ode tema totalno out. Imate podforum politika pa tamo bistrite crvene i zelene
Upravu si. :)
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#524 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Dr Arsla wrote:Ode tema totalno out. Imate podforum politika pa tamo bistrite crvene i zelene
Nije o tome bilo ni rijeci. Vise Tuzla sama protiv svih. :)
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#525 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

Utvrđuje se javni interes za izgradnju LOT 2C Sarajevske
zaobilaznice, dionice od rondoa Briješće do Ulice Safeta Zajke faza
realizacija saobraajnice sa izgradnjom objekta preko
željezničke pruge-pergola i izgradnju kružne raskrsnice u ulici
Safeta Zajke sa pratećom infrastrukturom - II faza, na zemljištu
označenom kao:

- k.č. 584/5 (nastala od k.~. 584/2) u površini od 309 m2
upisano u zk.uložak broj 1519 K.O. SP Dolac , to
po novom premjeru odgovara k.č. 2184/2 u površini od
309 m2, upisano u P.L. 1714 K.O. Novo Sarajevo IV,
- k.č. 578/5 (nastala od 578/1) u površini od 437m2 upisano
u zk.ul. 5174 K.O. SP Dolac, upisano kao vlasništvo GP
"ZGP" d.d. Sarajevo sa 1/1 dijela,
- k.č. 578/5 (nastala od 578/3) u površini od 524m2 upisano
u zk.ul. 5171 K.O. SP Dolac, upisano kao vlasništvo GP
"ŽGP" d.d. Sarajevo sa 1/1 dijela,
- k.č. 587/3 (nastala od 587/1) u površini od 2290 m2
upisano u zk.ul. 5569 K.O. SP Dolac, upisano kao
vlasništvo GP "ŽGP" d.d. Sarajevo sa 1/1 dijela,
- k.č. 577/4 (nastala od 577/1) u površini od 1501 m2
upisano u zk.ul. 5626 K.O. SP Dolac, upisano kao
vlasništvo GP "ŽGP" d.d. Sarajevo sa 1/1 dijela, sve po
novom premjeru odgovara k.č. 2185/2 u površini od 4752
m2, upisano u P.L. 1714 K.O. Novo Sarajevo IV.
Evo parcele gdje će biti spoj Lot 2C sa Safeta Zajke
Post Reply