Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#476 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Spoj A1 (Zenica Sjever) - M17 - R445

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#477 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Međudržavni most Ljubovija (SRB) - Bratunac (BIH)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#478 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Deset ponuda za izgradnju ceste Neum – Stolac
Image

Deset ponuda prsitiglo je za izvođenje radova na izgradnji magistralne ceste Neum – Stolac (LOT 1 i LOT 2), saopćeno je iz preduzeća Ceste FBiH.

Ponude su dostavili: Oberosler Cav. Pietro Ltd, Italija; Kolektor Koling d.o.o. , Slovenija; Euro-Asfalt d.o.o. , Bosna i Hercegovina; Strabag AG, Austrija; JV HP Investing d.o.o. Bosna i Hercegovina, Putovi Grude d.o.o. Bosna i Hercegovina, Gorenska Gradbena Družba d.d. Slovenija; JV HP Investing d.o.o. Bosna i Hercegovina, Putovi Grude d.o.o. Bosna i Hercegovina, JV Hering d.d. Bosna i Hercegovina, Viadukt d.d. Hrvatska; JV Hering d.d. Bosna i Hercegovina, Viadukt d.d. Hrvatska, KTM Brina d.o.o. Bosna i Hercegovina; Todini Costruzioni Generali S.p.A, Italija te Integral Inženjering a.d., Bosna i Hercegovina.

Radovi na LOT 1 će uključivati asfaltiranje dionice Stari Neum – Babin Do dužine 5,3 km, izgradnju ceste Babin Do - Oštrovac dužine 1,7 km i izgradnju tunela Oštrovac dugog 190 metara, dok će radovi na LOT-u 2 uključivati izgradnju dionice Oštrovac – Broćanac dužine 5,0 km.

Komisija za evaluaciju će pristupiti pregledu i evaluaciji svih pristiglih ponuda gdje će kriteriji biti najniža cijena i tehnička kompatibilnost ponude.

Projekat će biti finansiran iz kreditnih sredstava Svjetske banke (WB) i Evropske investicijske banke (EIB).

Radovi na izgradnji magistralne ceste M-17.3 Neum – Stolac, LOT 1 i LOT 2 predstavljaju prvi u nizu projekata na modernizaciji cesta FBiH u narednom periodu.
Indikator
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#479 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by O'zone »

"85' minut. Zamjena u timu Autocesta FBiH izlazi Salčin ulazi Terzić, očigledno je da bacaju sve karte napad"

To što je promjenjen statut da bi Terza upo nije toliko ni bitno

http://www.klix.ba/vijesti/bih/djenan-s ... /161118086
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#480 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

O'zone wrote:"85' minut. Zamjena u timu Autocesta FBiH izlazi Salčin ulazi Terzić, očigledno je da bacaju sve karte napad"

To što je promjenjen statut da bi Terza upo nije toliko ni bitno

http://www.klix.ba/vijesti/bih/djenan-s ... /161118086
Sta je promjenjeno?

Inace citam komentare ispod vijesti, kaze jedan: sad ce nam se pocet smanjivat autoput... :lol:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#481 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Plan povezivanja Zenice sa petljom Zenica Jug (Drivuša) i magistralnom cestom M17

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#482 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:Deset ponuda za izgradnju ceste Neum – Stolac
Image

Deset ponuda prsitiglo je za izvođenje radova na izgradnji magistralne ceste Neum – Stolac (LOT 1 i LOT 2), saopćeno je iz preduzeća Ceste FBiH.

Ponude su dostavili: Oberosler Cav. Pietro Ltd, Italija; Kolektor Koling d.o.o. , Slovenija; Euro-Asfalt d.o.o. , Bosna i Hercegovina; Strabag AG, Austrija; JV HP Investing d.o.o. Bosna i Hercegovina, Putovi Grude d.o.o. Bosna i Hercegovina, Gorenska Gradbena Družba d.d. Slovenija; JV HP Investing d.o.o. Bosna i Hercegovina, Putovi Grude d.o.o. Bosna i Hercegovina, JV Hering d.d. Bosna i Hercegovina, Viadukt d.d. Hrvatska; JV Hering d.d. Bosna i Hercegovina, Viadukt d.d. Hrvatska, KTM Brina d.o.o. Bosna i Hercegovina; Todini Costruzioni Generali S.p.A, Italija te Integral Inženjering a.d., Bosna i Hercegovina.

Radovi na LOT 1 će uključivati asfaltiranje dionice Stari Neum – Babin Do dužine 5,3 km, izgradnju ceste Babin Do - Oštrovac dužine 1,7 km i izgradnju tunela Oštrovac dugog 190 metara, dok će radovi na LOT-u 2 uključivati izgradnju dionice Oštrovac – Broćanac dužine 5,0 km.

Komisija za evaluaciju će pristupiti pregledu i evaluaciji svih pristiglih ponuda gdje će kriteriji biti najniža cijena i tehnička kompatibilnost ponude.

Projekat će biti finansiran iz kreditnih sredstava Svjetske banke (WB) i Evropske investicijske banke (EIB).

Radovi na izgradnji magistralne ceste M-17.3 Neum – Stolac, LOT 1 i LOT 2 predstavljaju prvi u nizu projekata na modernizaciji cesta FBiH u narednom periodu.
Indikator
Samo su se malo usutili oko rokova, jer ovo haman nece biti gotovo prije 2020...

Ali nema zurbe - HDZ svakako nece dozvoliti da se ta dionica pusti u promet prije Peljeskog Mosta. Taman i da je sutra izgrade, ne bi je otvorili. :D
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#483 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

O'zone wrote:"85' minut. Zamjena u timu Autocesta FBiH izlazi Salčin ulazi Terzić, očigledno je da bacaju sve karte napad"

To što je promjenjen statut da bi Terza upo nije toliko ni bitno

http://www.klix.ba/vijesti/bih/djenan-s ... /161118086
Terzic nije najbistriji lik... Ali cak i takav kakav je, covjek je najuspjesniji predsjedavajuci VM od 1995 do danas.

To nikako nije kompliment za njeg, vec samo dokaz koliko su nesposobni bili ovi koji su se izredali poslije njega.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#484 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Dvije decenije bez metra asfalta: Izgradnja goraždanske zaobilaznice zavisi od Zakona o akcizama
Program modernizacije magistralnih cesta u FBiH konačno će biti realiziran i na području BPK Goražde. U tom cilju intenzivirane su aktivnosti Vlade BPK i JP Ceste Federacije koje bi trebale rezultirati nizom radova na modernizaciji putne infrastrukture koja je u ovom dijelu BIH nedovršena i zastarjela.

Image

Aktivnosti će biti koncentrisane na rekonstrukciju ceste M20, dvije kružne raskrsnice u Vitkovićima i kod Mosta žrtava genocida u Srebrenici te njegovu sanaciju ali i na nastavak izgradnje goraždanske zaobilaznice na kojoj skoro dvije decenije nije položen ni metar asfalta.

"Kroz ovaj program obezbijeđena je izvjesna količina novca i tražimo najbolji način da se on implementira. Planiran je i nastavak izgradnje zaobilaznice oko Goražda, čija izgradnja zbog nepostojanja finansijskih sredstava nije bila omogućena u proteklih 15 godina. Ukoliko dođe do usvajanja Zakona o akcizama, postoji naš plan da nastavimo s izgradnjom zaobilaznice, odnosno da se most kod Hubjera spoji s Kopačima na cestu M-20. Nažalost, do usvajanja akciza taj dio projekta neće biti ostvariv, ali ovih 2 miliona KM bismo trebali obezbijediti i nastaviti cestu prema Kopačima. Razmišljat ćemo strateški u smjeru izvođenja potpunog 'prstena' oko Goražda, odnosno zaobilaznice", kaže Fata Terzić, voditelj odsjeka za studije i projektovanje JP Ceste Federacije BiH.

Program modernizacije magistralnih cesta u FBiH predviđa oko 3 miliona KM za rekonstrukciju magistralne ceste M-20, a za potpunu implementaciju zaobilaznice oko Goražde bit će uloženo oko 7 miliona KM. Rekonstrukcija goraždanskog Mosta žrtava genocida u Srebrenici koja će prema prvim procjenama koštati oko milion KM, planirana je početkom aprila naredne godine, nakon izrade tenderske dokumentacije.

"Što se tiče samog mosta, on je veoma zapostavljen. Napravili smo reviziju projekta, a u fazi je izrada tenderske dokumentacije i početkom aprila iduće godine ćemo krenuti u implementaciju tog objekta. Mislim da ćemo to uspješno završiti u idućoj godini", kazao je Behudin Strojil, vodeći inžinjer za objekte u Cestama Federacije BiH.

Emir Oković, premijer BPK Goražde ističe važnost realizacije ovih projekata.

"Finansijki okvir u priličnom obimu je zaokružen. U svakom slučaju, ovo su veoma značajni i veliki projekti, a njihova implementacija i dinamika zavisi i od određenih zakonskih okvira na višim nivoima. Ono što je najizvjesnije jeste rekonstrukcija Mosta žrtava genocida u Srebrenici. Generalno smatramo da grad zaslužuje da dobije veće standarde", smatra Oković.
Image

Image

Image
Klix
User avatar
howdy
Posts: 3545
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#485 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by howdy »

Dvije decenije bez metra asfalta: Izgradnja goraždanske zaobilaznice zavisi od Zakona o akcizama
Kako ovo jadno zvuci.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#486 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Projekcija plana M17.3 (Stolac - Neum) na Googleovu mapu.

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#487 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ako se ne varam, sada su tenderi za dva lota koji čine skoro polovicu neizgrađenog dijela? Faktički od Hutova do Neuma?
Kad se može očekivati nastavak, odnosno završetak M-17.3?
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#488 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drugi profil wrote:Ako se ne varam, sada su tenderi za dva lota koji čine skoro polovicu neizgrađenog dijela? Faktički od Hutova do Neuma?
Kad se može očekivati nastavak, odnosno završetak M-17.3?
Za sada iz ovog projekta je jedino urađena dionica Stari Neum - Kiševo u periodu 2005-2006.

Kiševo - Broćanac su započeti, ali se sa projektom stalo.

Dionica Broćanac - Hutovo će biti i najteža, na trasi će se nalaziti tunel Žaba.

Prije rata je započet put od Stolca prema Hutovu i sad ne znam kakav je status tog puta u ovom projektu, ali cilj i jeste da Svitava postane cesta za lokalce i avanturiste, tako da se sigurno ide na opciju prema Stolcu.

Samo će proći vremena i vremena, kad se ova cesta izgradi da Bosanci u Neum masovno budu koristili novi pravac, jer po običaju kada Bosanac nauči koristiti jedan pravac, samo njega i koristi, a s obzirom da ljudi jako malo prate vijesti, često budu iznenađeni da je izgrađena savremenija alternativa.

Primjer je da još uvijek jedan solidan postotak ljudi u Sarajevu i danas dan ulazi preko Rajlovca jer ne zna koristiti zaobilaznicu, boji se da će se izgubiti, a često ne znaju da čak i postoji.
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#489 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

I bolje. Tim lakse nama koji znamo. Samo da hoce tu cestu prema Neumu napraviti sto prije.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#490 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tec »

So What! wrote:
drugi profil wrote:Ako se ne varam, sada su tenderi za dva lota koji čine skoro polovicu neizgrađenog dijela? Faktički od Hutova do Neuma?
Kad se može očekivati nastavak, odnosno završetak M-17.3?
Za sada iz ovog projekta je jedino urađena dionica Stari Neum - Kiševo u periodu 2005-2006.

Kiševo - Broćanac su započeti, ali se sa projektom stalo.

Dionica Broćanac - Hutovo će biti i najteža, na trasi će se nalaziti tunel Žaba.

Prije rata je započet put od Stolca prema Hutovu i sad ne znam kakav je status tog puta u ovom projektu, ali cilj i jeste da Svitava postane cesta za lokalce i avanturiste, tako da se sigurno ide na opciju prema Stolcu.

Samo će proći vremena i vremena, kad se ova cesta izgradi da Bosanci u Neum masovno budu koristili novi pravac, jer po običaju kada Bosanac nauči koristiti jedan pravac, samo njega i koristi, a s obzirom da ljudi jako malo prate vijesti, često budu iznenađeni da je izgrađena savremenija alternativa.

Primjer je da još uvijek jedan solidan postotak ljudi u Sarajevu i danas dan ulazi preko Rajlovca jer ne zna koristiti zaobilaznicu, boji se da će se izgubiti, a često ne znaju da čak i postoji.

Prije rata nažalost je urađeno samo do ovdje:

https://www.google.com/maps/@43.0319654 ... !1e3?hl=en
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#491 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

VMBiH odobrilo izgradnju graničnog prijelaza Bratunac – Ljubovija
Image

Vijeće ministara BiH danas je na telefonski održanoj sjednici donijelo Odluku o odobravanju višegodišnjeg projekta „Izgradnja graničnog prijelaza Bratunac – Ljubovija“, ukupne vrijednosti 11 miliona KM.

Projekt će biti finansiran u 2017. godini u iznosu od sedam miliona KM iz primitaka od sukcesije na bazi naplate sredstava klirinškog duga Ruske Federacije i u 2018. godini u iznosu od četiri miliona KM iz budžeta institucija BiH i međunarodnih obaveza BiH.

Ovaj projekt realizira se na osnovu potpisanog Sporazuma između Vijeća ministara BiH i Vlade Republike Srbije o izgradnji međudržavnog mosta preko rijeke Drine, s pratećim cestovnim objektima na lokaciji Bratunac – Ljubovija, saopćeno je iz Vijeća ministara BiH.
Indikator
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#492 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Iz Sarajeva do Goražda kroz tunel: Vrijednost projekta 102 mil KM
Image

Idejni projekt dionice magistralnog puta Sarajevo – Goražde, od podhranjena, kroz tunel Hranjen do Hrenovice, završen je i očekuje se njegova revizija, a potom raspisivanje tendera za izradu izvedbenog projekta dijela saobraćajnice koja bi promijenila položaj istočne Bosne, izjavio je načelnik općine Goražde Mustafa Kurtović. Vrijednost projekta iznosi 102 miliona KM.

"Prema idejnom projektu magistralnog puta Goražde – Sarajevo, tunel bi bio dug 1.950 metara, a ukupna trasa 63 kilometra. Praktično, moglo bi se stanovati ovdje, a raditi u Sarajevu" kaže Kurtović.
eKapija
User avatar
Distortion
Posts: 2844
Joined: 08/09/2007 19:56

#493 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Distortion »

Distortion wrote:Image

U toku su radovi na fontani koja ce biti manja u odnosu na onu kad se ulazi u Zenicu poslije Blatuske petlje. Poznata raskrsnica u centru grada gdje je izgradjen kruzni tok iako su mnogi govorili kako nema potrebe za tim.

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#494 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Kružni tok na magistralnoj cesti M14 - Bosanska Krupa (JP Ceste FBiH)

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#495 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Sarajevska obilaznica LOT2c - 10. 12. 2016. @ NNagib (SSC)

Image

Image

Image

Image
llull
Posts: 3067
Joined: 20/02/2014 19:36

#496 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by llull »

Prosao sam Dodarinim auto putem i moram reci da sam zadovoljan bas ... sve je dobro odradjeno, jeste da su se oni kvalitetno nakrali sto jeste jeste ali sasvim pristojno napravljeno... Od samog kolovoza pa do propratnih stvari... Zvucna izolacija, ograde protiv zivotinja, signalizacija a i odmaralista su cak ok . Mogu samo da zamislim kako bi bilo milina da je cijela BIH tako uvezana sa kvalitetnim putevima.
User avatar
Distortion
Posts: 2844
Joined: 08/09/2007 19:56

#497 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Distortion »

I ja sam sad za vikend isao za BL autoputem i primjetio sam jako mali broj vozila. Put kao put je OK.
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#498 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ma autoputevi su blagodat. Sloboda. Analogno SciFi pojmovima: Warp, Hiperspace.
Uzmes tiket, 1-2-3-4-5-6 zzzoooouuuummmm 6-5-4-3-2-1, plati...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#499 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Četverogodišnji plan: U regionalne ceste TK-a bit će uloženo 17 miliona KM
Image

Planom rada Direkcije regionalnih cesta Tuzlanskog kantona za 2017. godinu predviđen utrošak finansijskih sredstava za izvođenje radova na rekonstrukciji, izgradnji, rehabilitaciji i sanaciji regionalnih cesta i objekata na njima na području Tuzlanskog kantona u iznosu 4.95 miliona KM, dok je za period od tri naredne godine ( za 2018., 2019., i 2020. godinu ) planiran utrošak 12,1 milion KM.

Analizom postojećeg stanja regionalnih cesta na području Tuzlanskog kantona evidentno je da postoje regionalne ceste sa makadamskim - tucaničkim kolovoznim zastorom u dužini od 25,52 km. Više od 30 % od ukupno postojećih regionalnih cesta ima asfaltni kolovozni zastor samo u jednom sloju sa prosječnom debljinom od sedam centimetara, a imamo i regionalne ceste na kojima je asfaltni kolovozni zastor rađen prije 1990. godine.

Na cestama kojima upravlja Direkcija regionalnih cesta Tuzlanskog kantona postoji značajan broj saobraćajnica na kojima ukupna širina iznosi 5,50 m, čije krivine nezadovoljavaju sadašnje uslove za odvijanje saobraćaja, dok neki djelovi na regionalnim cestama imaju nagibe i do 20 posto.

U skladu sa Srednjoročnim planom i programom u narednom četvorogodišnjem periodu koji je nedavno usvojila Vlada TK planirano je slijedeće:

- Radovi na rekonstrukciji regionalnih cesta treba da iznose u dužini 13,580 km (što iznosi 4,20 % od ukupne regionalne mreže cesta na području Tuzlanskog kantona),

- Radovi na rehabilitaciji regionalnih cesta traba da iznose u ukupnoj dužini 6,410 km (što iznosi 2,00 % od ukupne mreže regionalnih cesta na području Tuzlanskog kantona),

- Radovi na izgradnji, rekonstrukciji i sanaciji mostova predviđena su 2 mosta,

- Pretvaranje makadamskog kolovoznog zastora u asfaltni kolovozni zastor u ukupnoj dužini 3,7 km (što iznosi 1,16 % od ukupne regionalne mreže cesta na području Tuzlanskog kantona),

- Regionalna cesta R-459 „Tuzla-Dokanj-Šibošnica-Čelić“ koja ima trenutno makadamski kolovozni zastor sa dužinom 5,20 km, predviđeno je da do kraja 2020. godine bude urađen asfaltni kolovozni zastor u dužini od 3,7 km, što će dovesti do toga da imamo brže i bolje povezivanje sa općinom Čelić i Brčko Distriktom, odnosno sa susjednim zemljama,

- Smanjenje makadanskog kolovoznog zastora što u odnosu na sadašnjih 25,52 km iznosi manje za 3,7 km, tako da na kraju 2020. godine regionalnih cesta sa makadamskim kolovoznim zastorom imaćemo u ukupnoj dužini 21,8 km (25,52 – 3,7 = 21,8 km),

- Poboljšanje asfaltnog kolovoznog zastora na mreži regionalnih cesta izradom sa dva sloja asfalta, odnosno bitonosivim slojem (BNS) i habajućim slojem od asfalt betona (AB) koje je predviđeno za više od 5 %, odnosno smanjenje regionalnih cesta sa izvedenim jednim slojem (BNS) koje je do sada bilo preko 30 % na manje od 25 % u posmatranom vremenskom periodu do 2020. godine,

- Povećanje širine asfaltnog kolovoza koje na pojedinim regionalnim cestama sada iznosi 4,00 m. Navedenim aktivnostima planira se izgradnja novog asfaltnog kolovoza koji će se raditi sa dvije saobraćajne trake širine od po 3,00 m, tako da ukupna širina asfaltnog kolovoza iznosi 6,00 m, Produžavanje eksploatacionog vijeka na postojećim regionalnim cestama,

- Poboljšavanje vozno - dinamičkih i bezbjednosnih uslova za odvijanje saobraćaja na mreži regionalnih cesta na području TK, Poboljšanje kvalitete cestovnih objekta, saobraćajne signalizacije i opreme na cestama na mreži regionalnih cesta na području TK.

JU Direkcija regionalnih cesta TK upravlja mrežom regionalnih (kantonalnih) cesta u ukupnoj dužini od 318,20 km.
Tuzlainfo.ba
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#500 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:Četverogodišnji plan: U regionalne ceste TK-a bit će uloženo 17 miliona KM
Image

Planom rada Direkcije regionalnih cesta Tuzlanskog kantona za 2017. godinu predviđen utrošak finansijskih sredstava za izvođenje radova na rekonstrukciji, izgradnji, rehabilitaciji i sanaciji regionalnih cesta i objekata na njima na području Tuzlanskog kantona u iznosu 4.95 miliona KM, dok je za period od tri naredne godine ( za 2018., 2019., i 2020. godinu ) planiran utrošak 12,1 milion KM.

Analizom postojećeg stanja regionalnih cesta na području Tuzlanskog kantona evidentno je da postoje regionalne ceste sa makadamskim - tucaničkim kolovoznim zastorom u dužini od 25,52 km. Više od 30 % od ukupno postojećih regionalnih cesta ima asfaltni kolovozni zastor samo u jednom sloju sa prosječnom debljinom od sedam centimetara, a imamo i regionalne ceste na kojima je asfaltni kolovozni zastor rađen prije 1990. godine.

Na cestama kojima upravlja Direkcija regionalnih cesta Tuzlanskog kantona postoji značajan broj saobraćajnica na kojima ukupna širina iznosi 5,50 m, čije krivine nezadovoljavaju sadašnje uslove za odvijanje saobraćaja, dok neki djelovi na regionalnim cestama imaju nagibe i do 20 posto.

U skladu sa Srednjoročnim planom i programom u narednom četvorogodišnjem periodu koji je nedavno usvojila Vlada TK planirano je slijedeće:

- Radovi na rekonstrukciji regionalnih cesta treba da iznose u dužini 13,580 km (što iznosi 4,20 % od ukupne regionalne mreže cesta na području Tuzlanskog kantona),

- Radovi na rehabilitaciji regionalnih cesta traba da iznose u ukupnoj dužini 6,410 km (što iznosi 2,00 % od ukupne mreže regionalnih cesta na području Tuzlanskog kantona),

- Radovi na izgradnji, rekonstrukciji i sanaciji mostova predviđena su 2 mosta,

- Pretvaranje makadamskog kolovoznog zastora u asfaltni kolovozni zastor u ukupnoj dužini 3,7 km (što iznosi 1,16 % od ukupne regionalne mreže cesta na području Tuzlanskog kantona),

- Regionalna cesta R-459 „Tuzla-Dokanj-Šibošnica-Čelić“ koja ima trenutno makadamski kolovozni zastor sa dužinom 5,20 km, predviđeno je da do kraja 2020. godine bude urađen asfaltni kolovozni zastor u dužini od 3,7 km, što će dovesti do toga da imamo brže i bolje povezivanje sa općinom Čelić i Brčko Distriktom, odnosno sa susjednim zemljama,

- Smanjenje makadanskog kolovoznog zastora što u odnosu na sadašnjih 25,52 km iznosi manje za 3,7 km, tako da na kraju 2020. godine regionalnih cesta sa makadamskim kolovoznim zastorom imaćemo u ukupnoj dužini 21,8 km (25,52 – 3,7 = 21,8 km),

- Poboljšanje asfaltnog kolovoznog zastora na mreži regionalnih cesta izradom sa dva sloja asfalta, odnosno bitonosivim slojem (BNS) i habajućim slojem od asfalt betona (AB) koje je predviđeno za više od 5 %, odnosno smanjenje regionalnih cesta sa izvedenim jednim slojem (BNS) koje je do sada bilo preko 30 % na manje od 25 % u posmatranom vremenskom periodu do 2020. godine,

- Povećanje širine asfaltnog kolovoza koje na pojedinim regionalnim cestama sada iznosi 4,00 m. Navedenim aktivnostima planira se izgradnja novog asfaltnog kolovoza koji će se raditi sa dvije saobraćajne trake širine od po 3,00 m, tako da ukupna širina asfaltnog kolovoza iznosi 6,00 m, Produžavanje eksploatacionog vijeka na postojećim regionalnim cestama,

- Poboljšavanje vozno - dinamičkih i bezbjednosnih uslova za odvijanje saobraćaja na mreži regionalnih cesta na području TK, Poboljšanje kvalitete cestovnih objekta, saobraćajne signalizacije i opreme na cestama na mreži regionalnih cesta na području TK.

JU Direkcija regionalnih cesta TK upravlja mrežom regionalnih (kantonalnih) cesta u ukupnoj dužini od 318,20 km.
Tuzlainfo.ba
17 miliona u 4 godine? :D Impresioniran sam :D

Ne znam kako ih nije stid izdavati ovakva saopstenja... Na pola miliona ljudi, to nije ni cener po glavi :)
Post Reply