BMW E90

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#51 Re: BMW E90

Post by condy »

Nije ovo cijena za ulje kod Tomica.Kod njega je skuplje.

U taj motor ide preko 8 litara ulja. Ulje fabricke specifikacije u trgovinama koje proizvodjac preporucuje nije ispod 25-30 KM/l tako da te izadje od 215 do 250 KM.
Last edited by condy on 15/03/2018 23:40, edited 2 times in total.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#52 Re: BMW E90

Post by amar1994 »

condy wrote:Nije ovo cijena za ulje kod Tomica.Kod njega je skuplje.

U taj motor ide preko 8 litara ulja. Ulje fabricke specifikacije u trgovinama nije ispod 25-30 KM/l tako da te izadje od 215 do 250 KM.
moja greska , mislio sam na 320d :thumbup:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#53 Re: BMW E90

Post by jefferson »

condy wrote:Nije ovo cijena za ulje kod Tomica.Kod njega je skuplje.

U taj motor ide preko 8 litara ulja. Ulje fabricke specifikacije u trgovinama koje proizvodjac preporucuje nije ispod 25-30 KM/l tako da te izadje od 215 do 250 KM.
A fabricka specifikacija je LL-04.
INA Ultra Star FE 5W30 ispunjava tu specifikaciju. Samo onako da kazem da nije bas svako LL-04 ulje 25-30km.
A ko ima pristupa stranim trzistima, moze pokupiti ulje tamo.
Castrol 0W30 FST LL-04 i Mobil1 5W30 ESP, dva vjerovatno najbolja ulja u toj kategoriji (Castrol LL-04 specijalno rpavljen za BMW< M1 5W30 ESP se generalno smatra najboljim uljem u klasi tkz. Low-SAPS ulja) su izmedju 8-13 eura vani po litri. M1 se moze cak nekada i jeftinije naci, za nekih 5-6 eura po litri.
Izmjena ulja na M57 koristeci dizalicu u prtljazniku cirka 25 minuta.
User avatar
ranger
Posts: 2664
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#54 Re: BMW E90

Post by ranger »

za 320d ulje, filteri zraka, ulja, kabine izadju 250 KM.
majku mu pa zar je puno dati jednom godisnje 250 i 450 KM za promjenu ulja u autu koje si platio 14-15-20 hiljada? to mi nikad neće bit jasno...
User avatar
basicm
Posts: 10973
Joined: 16/01/2012 21:38

#55 Re: BMW E90

Post by basicm »

Ulja u m57 ide oko7.5 litara, bmw original ulje je 20 KM/l, ostali su 16-19 KM/l.
Ako se na to gleda prilikom kupovine, odmah ne valja posao, ici na manje i jeftinije.
Dzaba, e90 prije fl meni ruzan, da ima fordov motor.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#56 Re: BMW E90

Post by condy »

Kad kupuješ polovnog BMW-a, i starijeg koji već ima 8-10 godina kao što slučaj kod ovog, posebno jaču neku izvedbu motora, šestaka, pogrešno ljudi postavljaju stvari. Vagaju samo koliko je redovni servis a ni registraciju baš ne fermaju. Pa onda kalkulišu, produžuju servisni interval i sl. Ne može se poistovjetiti održavanje bmw-a sa golfom škodom, nekim manjim autićem.... Međutim, redovni servis nije skup obzirom šta se kupuje. Evo sad je napisano gore da je OE ulje oko 20 KM, što nije skupo. Skupo je vanredno održavanje, kad se nešto pokvari ili potroši na takvom polovnom autu. Tu računaj 3x više cijene od drugih vozila. Tako da na godišnjem nivou kod 330d verzije, imaš registraciju cca 900 KM, redovni servis cca 450 KM, i računaj za vanredno održavanje ili ulaganje u prosjeku još 500 KM godišnje. Nekad će biti gume, nekad neki kvar, nekad nešto treba zamijeniti od potrošnih dijelova tako da nekad će biti i više od 5-stoja ali eto nek je u prosjeku ....To je minimalno 1.850 KM godišenje kad se auto servisira kako treba. Ukoliko je pregaženo ili bude loša kupovina, pa se neko zaleti, zaboravi na ovu cijenu. Sad, ako ćeš vozit pokvareno ili na ćelavim gumama, može jeftinije. Opet kažem, ko god misli da će ga održavanje koštati kao kod Škode, VW vozila i sl, nek zna u startu da nema šanse.

Mnogi misle kupe BMW, Mercedes ili Audi, star 8-10 godina, i kontaju to se ne kvari, to se ne može pokvarit, to su nekvarljiva auta, ništa njima ne može, oni do pola miliona km idu uz redovan servis...ma kako da ne!
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37524
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#57 Re: BMW E90

Post by bitanga_sa_otesa »

problem je sto 90% ljudi zivi mimo svojih mogucnosti .kupuju premiJume da bi se dokazivali familiji,komsijama,prijateljima...hejterima itd itd...
User avatar
basicm
Posts: 10973
Joined: 16/01/2012 21:38

#58 Re: BMW E90

Post by basicm »

bitanga_sa_otesa wrote:problem je sto 90% ljudi zivi mimo svojih mogucnosti .kupuju premiJume da bi se dokazivali familiji,komsijama,prijateljima...hejterima itd itd...
Nazalost, za mnoge, cesto je bilo sta iznad 5 hiljada KM premijum, bez obzira na znacku.
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#59 Re: BMW E90

Post by supercali »

konektovan wrote:
Ned071 wrote:dobro lanac al morel uz sirokacu po snijegu taj bavarac?
Moze jedino u need for speed. :mrgreen:
Ne moze
Nema u nfs sirokace :mrgreen:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#60 Re: BMW E90

Post by jefferson »

condy wrote:Kad kupuješ polovnog BMW-a, i starijeg koji već ima 8-10 godina kao što slučaj kod ovog, posebno jaču neku izvedbu motora, šestaka, pogrešno ljudi postavljaju stvari. Vagaju samo koliko je redovni servis a ni registraciju baš ne fermaju. Pa onda kalkulišu, produžuju servisni interval i sl. Ne može se poistovjetiti održavanje bmw-a sa golfom škodom, nekim manjim autićem.... Međutim, redovni servis nije skup obzirom šta se kupuje. Evo sad je napisano gore da je OE ulje oko 20 KM, što nije skupo. Skupo je vanredno održavanje, kad se nešto pokvari ili potroši na takvom polovnom autu. Tu računaj 3x više cijene od drugih vozila. Tako da na godišnjem nivou kod 330d verzije, imaš registraciju cca 900 KM, redovni servis cca 450 KM, i računaj za vanredno održavanje ili ulaganje u prosjeku još 500 KM godišnje. Nekad će biti gume, nekad neki kvar, nekad nešto treba zamijeniti od potrošnih dijelova tako da nekad će biti i više od 5-stoja ali eto nek je u prosjeku ....To je minimalno 1.850 KM godišenje kad se auto servisira kako treba. Ukoliko je pregaženo ili bude loša kupovina, pa se neko zaleti, zaboravi na ovu cijenu. Sad, ako ćeš vozit pokvareno ili na ćelavim gumama, može jeftinije. Opet kažem, ko god misli da će ga održavanje koštati kao kod Škode, VW vozila i sl, nek zna u startu da nema šanse.

Mnogi misle kupe BMW, Mercedes ili Audi, star 8-10 godina, i kontaju to se ne kvari, to se ne može pokvarit, to su nekvarljiva auta, ništa njima ne može, oni do pola miliona km idu uz redovan servis...ma kako da ne!
To uopste nije sporno sto ti pises, ali bas nije ni toliko drsticno.
Npr. zamjena harmonicnog balansera koji na M57 zna otici na oko 140-170,000km je jeftinija nego zatezac lanca na VW EA888 motoru na Golfu GTI i ostalim sa tim motorom.
Kod nas u BiH se cijene za BMW i MB namjerno napucavaju nekada jer jbg. to je BMW.
ALi slazem se, ako odu neke extra stvari koje nisu redovno odrzavanje to zna biti skuplje, ali opet, nije to bas tolika razlika.
A naravno, percepcija o kvalitetu tih auta kod nas je totalno naopako okrenuta. To su auta koja su prvaci tehnoloskog napretka. To su auta koja imaju napredniju tehnologiju stara 8 godina nego neka nova auta. To znaci i probleme sa pouzdanoscu. Al haj ti to bosnji objasni.
User avatar
konektovan
Posts: 43819
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#61 Re: BMW E90

Post by konektovan »

Za prosjecnog bosnju je dacia, a ne izraubovani bmw sa naprednom tehnologijom. E tu bosnjo mora poraditi na sebi, i ubijediti sebe u istinu, makar mu biia gorka. :mrgreen:
User avatar
Rockefeller
Posts: 7490
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#62 Re: BMW E90

Post by Rockefeller »

Fiat, Opel i tako te marke.
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#63 Re: BMW E90

Post by vauvau »

Ne može folksvagen škoda fijat i opel ili neki francuski plastičar u istu rečenicu s bemveom
Eto uzmi 330 dizel koji to ima 6 cilindara dizele od ovih gore
Nijedan
To se mora platiti a kvalitet je nesporan taj 330 dizel će pregaziti pola miliona bez problema jer je napravljen kvalitetno a ne od reciklirane plastike kao ovi gore nabrojani
User avatar
konektovan
Posts: 43819
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#64 Re: BMW E90

Post by konektovan »

Vauvau, ti si Milorad Dodik ovog pdf. :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#65 Re: BMW E90

Post by amar1994 »

Pa u pravu je , jedni od rijetkih koji koriste samo plemenite metale i materijale :)
SarajlijaTM
Posts: 9
Joined: 11/10/2012 10:46

#66 Re: BMW E90

Post by SarajlijaTM »

SarajlijaTM wrote: Kockica 318i sper,debica frigo 2 gume,skoro svaki dan na trebević preko hambine carine svi vremenski uslovi ;)
Samo ga treba kontati

Da se ukljucim u temu,od nedavno sam vlasnik E90 320d 163,ne znam puno o odrzavanju jer ga kratko imam,a sljedeci servis trazi u decembru 2019 (uvezen iz mackanje). Do sad sam imao e36,e46,e60 i e30(koji je najbolji od svih jos uvjek ;) ),zadnji je bio e60 530d koji je svima bio odlican,a mene je velicinom po gradu dovodio do ludila,tad sam tvrdio da je taj auto neprikosnoven po voznim karakteristikama,a sve ostalo mu je bilo za k. Pa povlaceci neku paralelu prema ovome e90,mogu reći da e90,na moje iznenadjenje uopste ne lezi losije na cesti,mozda cak i bolje iako je laksi. Naravno ide dosta slabije od e60,ali je zato mnogo manji potrosac,a tu razliku u snazi mozes osjetiti na otvorenoj cesti inace.
Moje misljenje o e90 da je to,bar do sada,za mene (izuzev kockice),najkompaktniji all-round automobil koji sam vozio.
kupi slobodno,ali samo odrzavan primjerak uz kilometrazu provjerenu kod tomića ili buze. Dosta sam ih sa pika pregledao i velika većina ih je motana i sta sve nije radjeno,najbolja opcija,malo vise love i njemacka,ali samo od svabe,ne od turcina,sipca ili jugovića.
I zaboravi na sve sto ti kude auto kad uzmes sa urednom servisnom,naravno onom koju potvrdi ovlasteni servis.
Da se nadovežem,nakon 7-8mj voznje i oko 2000km u dzepu manje.
Auto još uvijek ne lupa iako se vozi po Sarajevskim mahalama i nasim putevima,prešao sam nekih 10000km.
Kao sto sam napomenuo ima uredne servise,sto su svi potvrdili i svi su govorili da je odličan. Na ljeto stižu prvi problemi sa dpf,koji je tad očišćen sprejom i prisilnom regeneracijom.Trajalo je 20dana,onda opet dpf sa vadjenjem i kiselinama,zajedno sa relejem grijača,nekim vakumima i senzorima,čišćenjem egr i usisne grane iz kojih je ispala lopata ćumura,trajalo je do prije mjesec dana. E onda nastupa prava igranka sa turbinom,koju je zeznuo dpf pritiskom i gubljenje ulja naravno.
Turbina je reparirana,dpf je čišćen u prijedoru,mašinski,vraćen za 2 dana za 230km sve skupa i uz garanciju i certifikat da je na fabričkim parametrima.
E sad da spomenem i uredne servise. Kupim sve za mali servis,6l ulja,sve filtere,separator uljnih para i jedan grijac koji je otisao i neka crijeva zbog kojih egr nije fino radio. Kod ispustanja ulja,sam imao utisak da iz auta izlazi katran iako je po servisu imao još 10tak i više hiljada da predje,uljni filter je ko od plastelina,zracni filter je boje kao naftni filter,separator uljnih para je zabetoniran,bukvalno.
Nedavno je sve lijepo sklopljeno,auto se ponaša totalno drugačije i bolje,nego sto je bio,vidjet ćemo do kad će trajati.

Po snjegu lijepo ide,penjem se po bistriku bolje nego prednja vuča sa dtc i nokian gumama. Auto troši otvorene nevjerovatno malo,oko 4L bez deranja,a gradske ne preko 7 kad je sve ok

Razmišljam da registrujem kocku,baš sam se lijepo navikao zadnjih 15tak godina na ono sipaj i vozi i redovno ulje i filtere za stoju,hladno.

Moj savjet,ne vjerujte servisnim knjigama i bilo kome,već dobro odvagajte sve,ovaj auto je bio iz uvoza,bez greske i najmanje parnice na limariji i unutrasnjosti

Nadam se da sam pomogao,bar malo nekom budućem vlasniku LP
User avatar
ranger
Posts: 2664
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#67 Re: BMW E90

Post by ranger »

da si bogdo odma ukino dpf cim je prvi put zaribo...
te popravke,ciscenja vako ciscenja nako su dokazani zajeb.
samo mijenjaj ulje na 10 hiljada i nes imat problema. m47 je stara dobra masina. :thumbup:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#68 Re: BMW E90

Post by condy »

Koliko košta zamjena dpf-a u tom vozilu ?
User avatar
ranger
Posts: 2664
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#69 Re: BMW E90

Post by ranger »

condy wrote:Koliko košta zamjena dpf-a u tom vozilu ?
negdje 650€ po ebayu
SarajlijaTM
Posts: 9
Joined: 11/10/2012 10:46

#70 Re: BMW E90

Post by SarajlijaTM »

ranger wrote:da si bogdo odma ukino dpf cim je prvi put zaribo...
te popravke,ciscenja vako ciscenja nako su dokazani zajeb.
samo mijenjaj ulje na 10 hiljada i nes imat problema. m47 je stara dobra masina. :thumbup:
Razmisljao sam odmah o tome,ali sam cesto vani.A i niko mi nije garantovao da ce sve raditi od opreme.
Bas je nakrcan opremom,od velike cic navigacije,pa nadalje

@condy-polovan,dobar kod nas mozes zamjeniti za 600km,a nov nije ispod 2000km
Tezak je,pa sad za postarinu preko ebay :-) Ne izadje bas 650E
User avatar
Slo Burner
Posts: 5467
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#71 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

Mijenjanje i ciscenje dpf filtera sa nasim gorivom i nemaju nekog smisla. Stavis novi ali i dalje imas auto od 3000k sa motorom koji ga sagorijeva tako kako to radi, uz to gorivo koje sipamo...
Samo hiltovka jbg
extreme_n
Posts: 46
Joined: 05/01/2012 05:08

#73 Re: BMW E90

Post by extreme_n »

SarajlijaTM wrote: 15/03/2018 19:49
konektovan wrote:
Ned071 wrote:dobro lanac al morel uz sirokacu po snijegu taj bavarac?
Moze jedino u need for speed. :mrgreen:
Kockica 318i sper,debica frigo 2 gume,skoro svaki dan na trebević preko hambine carine svi vremenski uslovi ;)
Samo ga treba kontati

Da se ukljucim u temu,od nedavno sam vlasnik E90 320d 163,ne znam puno o odrzavanju jer ga kratko imam,a sljedeci servis trazi u decembru 2019 (uvezen iz mackanje). Do sad sam imao e36,e46,e60 i e30(koji je najbolji od svih jos uvjek ;) ),zadnji je bio e60 530d koji je svima bio odlican,a mene je velicinom po gradu dovodio do ludila,tad sam tvrdio da je taj auto neprikosnoven po voznim karakteristikama,a sve ostalo mu je bilo za k. Pa povlaceci neku paralelu prema ovome e90,mogu reći da e90,na moje iznenadjenje uopste ne lezi losije na cesti,mozda cak i bolje iako je laksi. Naravno ide dosta slabije od e60,ali je zato mnogo manji potrosac,a tu razliku u snazi mozes osjetiti na otvorenoj cesti inace.
Moje misljenje o e90 da je to,bar do sada,za mene (izuzev kockice),najkompaktniji all-round automobil koji sam vozio.
kupi slobodno,ali samo odrzavan primjerak uz kilometrazu provjerenu kod tomića ili buze. Dosta sam ih sa pika pregledao i velika većina ih je motana i sta sve nije radjeno,najbolja opcija,malo vise love i njemacka,ali samo od svabe,ne od turcina,sipca ili jugovića.
I zaboravi na sve sto ti kude auto kad uzmes sa urednom servisnom,naravno onom koju potvrdi ovlasteni servis.
Isto vlasnik sam E90, dizel 163ks motor M47. Vozim vec nekih 15000 km, oko godinu dana, niti jedan jedini problem taj auto nije imao, doduse jako odrzavano domacinsko auto od prethodnog vlasnika, ulje mijenjano uvijek na 10000 iako je 15 servis interval. Isao sam vise puta u Srbiju i Hrvatsku, otvorena voznja od 4.5l do 5.5l, gradska voznja jutarnja na posao i s posla Ilidza-Carsija ca 7-8l. Gorivo iskljucivo Petrol ili Energopetrol, malo skuplja cijena goriva i cesca zamjena dobrog ulja je najjeftinija investicija na kraju.
kvaju
Posts: 44
Joined: 20/04/2009 22:08

#74 Re: BMW E90

Post by kvaju »

U potrazi sam za autom, BMW nisam do sada vozao, čitam o e90 (2009-20011) kao dosta dobrim autom, a i cijena nije bezobrazna obzirom šta nude.

Ako navedeni vozači ovog auta imaju živaca da napišu još po koju u autu kojeg imaju ili su imali, bio bih zahvalan :)
User avatar
Slo Burner
Posts: 5467
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#75 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

kvaju wrote: 17/12/2023 23:42 U potrazi sam za autom, BMW nisam do sada vozao, čitam o e90 (2009-20011) kao dosta dobrim autom, a i cijena nije bezobrazna obzirom šta nude.

Ako navedeni vozači ovog auta imaju živaca da napišu još po koju u autu kojeg imaju ili su imali, bio bih zahvalan :)
Imao sam ga 5 godina, perfektno me sluzio, starija verzija za m47 motorom. Gledaj da ga nije neko bas ubio odradi lanac cim kupiš, zamjeni ulje u mjenjaču i pici
Post Reply