Nisu uštedjeli puno na kg ukupne mase, ali jesu značajnu količinu kgm2 momenta inercije neovješenih obrtnih dijelova, a to itekako pozitivno utječe na kočione performanse i dinamiku vozila generalno.amar1994 wrote:ma seru i oni vala , garant su puno kg ustedili na diskovimajefferson wrote:BMW generalno ima tanje diskove da bi na tezini ustedili.amar1994 wrote:ma daj me nemoj , pa kakvi su to diskovi i kocnice jbte
mal oje to km al et sad si miran
Takodje, u zadnje vrijeme su presli na keramicko smece jer su se ovi "wanna be" BMW vozaci zalili na prasinu, pa sada koriste Textar E-Pad ili ATE Ceramic plocice pravljene za BMW. To naravno odere disk ko nista.
ja licno s obzirom na njihovu cijenu ocekujem da , diskovi traju barem 120 hiljada
ma budale , mrsko im prat
Kod savremenih vozila sa automatskim mjenjačima (čiji su vozači više naviknuti na radnu kočnicu, a manje na kočenje motorom) je očekivani period zamijene prednjih kočionih pločica na 45.000 do 50.000 km, a prednjih kočionih diskova na 90.000 do 100.000 km.