BMW Blog BiH
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20493
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
- basicm
- Posts: 10406
- Joined: 16/01/2012 21:38
#477 Re: BMW Blog BiH
Mahe odmah, ako neces javi gdje jeMahe91 wrote:E ovako,
posto nikad nisam vozio bmw, tj auto koje sam vozio bio je passat 5+ tj od 2010 do kraja 2016 god,
pa sam planirao kupiti bmw 530d e 39 facelift tj ne starije od 2001, preko puta moje kuce covjek ima u garazi taj bmw tj 2003 godiste manuelni mjenac
on je napolju tj tu mu je zena zivila sa dijetom i vozila ga (ima autoservis u njemackoj i autoplac) tj od 2006 bio kod nje a posto je ona bila" fina" razveli se 2010 godine i od tad bmw stoji u garazi kod njega, NIKAD NIJE UPALJEN OD TAD TJ 7 GODINA, tako da ne znam kakva je masina i ostalo on dodje godisnje za dva bajrama i novu godinu i to je to, tako da ga ne pali nit bi sjeo u njega jer ga je varala dok je on u njemackoj,
Tako da ne znam da li bi bila dobra ideja da ga kupim dao bi ga za smijesan iznos a vozilo je preslo samo 152 hiljade km( najcesce vozila dijete u skolu 3 km odavde i do binga isla) pa bih volio savjet od vas planira da sl mjesec prodavati a ja ne znam kakav je jest da je cijena smijesna i kad bi ga stavio na pik. ba sigurno bi otisao u roku od 3-4 dana, imam pare za njega i oko 900KM mjesecna primanja. hvala na odgovorima
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#478 Re: BMW Blog BiH
Nagrade za sta? Za najbolji motor godine? Pa neki od najgorih motora ikad napravljenih su nosili te nagrade "motor godine." Nije li i onaj VW 1.4 TSI stos u klipovi pucali isto tako bio motor godine? Svega si se ti nagledao ali najmanje onih sa 150-200,000km na satu. Inace BMW motori obicno i rade najbolje kada se od njihtrazi maksimum. Kada se handre od kuce do posla, tu problemi nastaju.basicm wrote:A o cemu ti? V8 4.4 motor nagrade nosio, ja sam ih se nagledao brdo gdje u nenormalnim uslovima voze bez problema godinama, i to pisanje ulja si preuvelicao u najmanju ruku receno.jefferson wrote:O cemu vi svega vam?
BMW V8 motori su najproblematicniji motori u BMW ponudi. Svi V8 motori, pocev od E34 serije pa sve do F serija 5 i 7 imaju ogromnih problema.
Koji 540? E39? Lanac zna biti problem, pocet ce pustat ulje na dihtunzima iznad 100,000km. V8 (N62) poslije E39 serije u E60 i E70 modelima kao i seriji 7 pisaju ulje sa svih strana, psoebno kod alternatora, bifoni su ogroman problem i najvjerovatnije ce stradati na maksimalno 150,000km.
N63 je vjerovatno najgori V8 koji je BMW napravio: dihtunzi, dizne, bifoni sve to se mora mjenjati do 100,000km. N63TU koji se ugradjuje u X5 F15 je poboljsana verzija gdje su se neki problemi rjesili, ali dihtunzi su i dalje problem.
BMW= redni 6 cilindara. kakav V8 kakavi bakraci.
Ali eto, svakako covjek pita za ovu 40-ku na steroidima.
Pogledaj na Google BMW V8 CCP. Da je taj N63 tako dobar vozio bi ga ja, a ne 35d. Ovdje bar niko ne kupuje BMW dizela radi potrosnje, niti sam ga ja uzeo isto tako radi potrosnje. BMW osim M5 u E39 i M3 u E90 nije napravio nikad kako treba V8. Vidjet cemo sta ce biti sada sa ovom modularnom generacijom.
-
- Posts: 3048
- Joined: 14/04/2011 15:03
#479 Re: BMW Blog BiH
Mene zanima ovaj novi motor, 3.0 turbo benzin sto je bio u proslim modelima 335 KS, a sad 340 KS.jefferson wrote:Nagrade za sta? Za najbolji motor godine? Pa neki od najgorih motora ikad napravljenih su nosili te nagrade "motor godine." Nije li i onaj VW 1.4 TSI stos u klipovi pucali isto tako bio motor godine? Svega si se ti nagledao ali najmanje onih sa 150-200,000km na satu. Inace BMW motori obicno i rade najbolje kada se od njihtrazi maksimum. Kada se handre od kuce do posla, tu problemi nastaju.basicm wrote:A o cemu ti? V8 4.4 motor nagrade nosio, ja sam ih se nagledao brdo gdje u nenormalnim uslovima voze bez problema godinama, i to pisanje ulja si preuvelicao u najmanju ruku receno.jefferson wrote:O cemu vi svega vam?
BMW V8 motori su najproblematicniji motori u BMW ponudi. Svi V8 motori, pocev od E34 serije pa sve do F serija 5 i 7 imaju ogromnih problema.
Koji 540? E39? Lanac zna biti problem, pocet ce pustat ulje na dihtunzima iznad 100,000km. V8 (N62) poslije E39 serije u E60 i E70 modelima kao i seriji 7 pisaju ulje sa svih strana, psoebno kod alternatora, bifoni su ogroman problem i najvjerovatnije ce stradati na maksimalno 150,000km.
N63 je vjerovatno najgori V8 koji je BMW napravio: dihtunzi, dizne, bifoni sve to se mora mjenjati do 100,000km. N63TU koji se ugradjuje u X5 F15 je poboljsana verzija gdje su se neki problemi rjesili, ali dihtunzi su i dalje problem.
BMW= redni 6 cilindara. kakav V8 kakavi bakraci.
Ali eto, svakako covjek pita za ovu 40-ku na steroidima.
Pogledaj na Google BMW V8 CCP. Da je taj N63 tako dobar vozio bi ga ja, a ne 35d. Ovdje bar niko ne kupuje BMW dizela radi potrosnje, niti sam ga ja uzeo isto tako radi potrosnje. BMW osim M5 u E39 i M3 u E90 nije napravio nikad kako treba V8. Vidjet cemo sta ce biti sada sa ovom modularnom generacijom.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#480 Re: BMW Blog BiH
Vec sam ti pisao gore. Novi motor je B58, prosli je nosio oznaku N55.Mene zanima ovaj novi motor, 3.0 turbo benzin sto je bio u proslim modelima 335 KS, a sad 340 KS.
N55 ima problem sa vodenom pumpom. Sto je manje auto to pumpa traje duze jer manje radi. Tako u seriji 3 ili 5 moze dokuciti MOZDA 120,000km. U X5 i seriji 7 racunaj oko 80-100,000km mjenjanje pumpe. Pumpa je skupa a i zamjena je komplikovana.
B58 ima tradicionalnu pumpu pokretanu remenom, ali se zog toga VANOS morao izmjestiti nazad. Mislim da nece biti problema sa VANOS-om, ali ako bude znaci da se motor mora vaditi napolje. ALi to je malo vjerovatno.
Inace N55 je vjerovatno najbolji sestak koji mozes naci. Daleko je bolji od Audija 3.0 V6 sa kompresorom koji je imao dosta problema sa karikama a generalno je prosjecan sto se tice snage i potrosnje, i daleko bolji od Mercedesovih V6. Sto se tice 6 cilindricnih motora tu BMW-u niko nista ne moze.
AKo kupujes polovan gledaj da zaobidjes N54 motor sa dvije turbine.
-
- Posts: 3048
- Joined: 14/04/2011 15:03
#481 Re: BMW Blog BiH
Hvala za info, odnos je 80/20% u korist benzinca.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20493
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#483 Re: BMW Blog BiH
Ocajnicki zele da ova GT serija ozivi napokon ... mada je realno ljepsa od GT 3 i GT 5 ... Ova 6-ica
- basicm
- Posts: 10406
- Joined: 16/01/2012 21:38
#484 Re: BMW Blog BiH
Ja volim bmw, ali bi ove gt sve presovao bez bismile. Ja ne znam koja je svrha ovih auta, osim sto izgledaju odvratno.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20493
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#485 Re: BMW Blog BiH
Sjecate se onog turcina sa ovom garazom ... Evo ih frajer sve skupio sad
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#486 Re: BMW Blog BiH
sranje od auta , barem meni , ne lici ni na staBullet Tooth Tony wrote:Ocajnicki zele da ova GT serija ozivi napokon ... mada je realno ljepsa od GT 3 i GT 5 ... Ova 6-ica
-
- Posts: 12880
- Joined: 10/06/2016 12:35
#487 Re: BMW Blog BiH
Meni ova GT i nije toliko losa, koliko su ostali modeli
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#488 Re: BMW Blog BiH
Brate svaka mu cast! Ima auta za pozeljeti.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#489 Re: BMW Blog BiH
a ne znam , meni su bmw modeli vecinom ok , ali : X6 i svi GT su gadni da gadniji ne mogu bitThrottle wrote:Meni ova GT i nije toliko losa, koliko su ostali modeli
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#490 Re: BMW Blog BiH
Bullet Tooth Tony wrote:Sjecate se onog turcina sa ovom garazom ... Evo ih frajer sve skupio sad
iduci put 2002turbo uz ova 4
Last edited by amar1994 on 14/06/2017 12:50, edited 1 time in total.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#491 Re: BMW Blog BiH
Svrha je da recimo 3 GT kupi neko kome treba prostor petice, visina i prakticnost izmedju karavana i MPVa, i drukciji izgled, za manje para od petice. Sve GT modele, zapravo oba, krasi sto imaju puno vise prostora i puno su prakticniji od limunzinskih/karavanskih inacica serija ciju oznaku nose, tako da je 3 GT po tome vise 5 GT, a 5 GT je vise 7 GT. Stoga se sad 5 GT zove 6 GT, a 3 GT vjerovatno izbaciju. Zbrka.basicm wrote:Ja volim bmw, ali bi ove gt sve presovao bez bismile. Ja ne znam koja je svrha ovih auta, osim sto izgledaju odvratno.
Da me ne shvatis pogresno, samo pokusavam razumjeti zasto ti modeli, meni se ta auta ne svidjaju, djeluju mi vrlo gadno, cak i dvicu Active Tourer mogu prezvakat izgledom, ali njih ne mogu. Vidio sam ih prilicno na cesti, sjedio sam u 3 GT u salonu, iznenadio se koliko ima prostora, posebno pozadi, ali meni se to ne svidja. Kad sjednes gore krov ko da sjedis u kombiju.
Nastranu to, zato nova petica na cesti izgleda ko milion dolara. Izgleda dosta manje nego sto fakat jeste i malo linijom krova baca na coupe. Osvjezenje, jer mene F10 nikad nije narocito dojmio izgledom, OK je, lijepo je auto, ali imam osjecaj poslije zadnjih E modela da im je malo ponestalo hrabrosti i da cu poceli raditi dizajn koji ce se svidjeti svima. Zapravo na svim F modelima osim 3/4 i 1 LCI mi se cini da tu malo fali one drskosti koju su imali prethodni modeli, iako bas i nisu bili toliko lijepi. Ne znam kako to da objasnim.
- basicm
- Posts: 10406
- Joined: 16/01/2012 21:38
#492 Re: BMW Blog BiH
Ma potrudio si se fino
Dzaba, auta su ruzna, svrha me ne interesuje, a pogotovo sto je gt oznaka uvijek bila nesto "aman", a ovdje na ovim mutantima.
Sto se mene tice ja bih volio da ima propadne ova gt serija.
A vezano za dizajn, f serija je meni dobar popravak i povratak, pogotovo interijera, jer od e60 pa navise nije to to. E8x i e9x pogotovo, izvana i unutra, evo jos uvijek nisam svario te modele. Nova petica je strasna, kao insedmica, iako meni nakon e38 nema sedmice, a i a8 i s klasa su mi ljepsi u toj klasi. Podbacuju redovno tu.
Dzaba, auta su ruzna, svrha me ne interesuje, a pogotovo sto je gt oznaka uvijek bila nesto "aman", a ovdje na ovim mutantima.
Sto se mene tice ja bih volio da ima propadne ova gt serija.
A vezano za dizajn, f serija je meni dobar popravak i povratak, pogotovo interijera, jer od e60 pa navise nije to to. E8x i e9x pogotovo, izvana i unutra, evo jos uvijek nisam svario te modele. Nova petica je strasna, kao insedmica, iako meni nakon e38 nema sedmice, a i a8 i s klasa su mi ljepsi u toj klasi. Podbacuju redovno tu.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20493
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#493 Re: BMW Blog BiH
Mene je sedmica odusevila ... jest da je bio model sa najjacim paketom opreme , ali i dalje ....
- madner
- Posts: 56754
- Joined: 09/08/2004 16:35
#494 Re: BMW Blog BiH
Poenta 5 GTa je da ljudi koji ne zele da se ofiraju sa 7icom imaju gdje potrositi pare.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20493
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#495 Re: BMW Blog BiH
Najjace je na ovom GT-u ... ja krenuo otvorit prozor ... kad spojler izadje nazad odakle reko ovo cuj spojlermadner wrote:Poenta 5 GTa je da ljudi koji ne zele da se ofiraju sa 7icom imaju gdje potrositi pare.
-
- Posts: 3048
- Joined: 14/04/2011 15:03
#496 Re: BMW Blog BiH
Meni je ova GT serija ruzna ali evidentno imaju trziste za njih....
- madner
- Posts: 56754
- Joined: 09/08/2004 16:35
#497 Re: BMW Blog BiH
Nije valjda da se prozor ne moze otvoriti?Bullet Tooth Tony wrote:Najjace je na ovom GT-u ... ja krenuo otvorit prozor ... kad spojler izadje nazad odakle reko ovo cuj spojlermadner wrote:Poenta 5 GTa je da ljudi koji ne zele da se ofiraju sa 7icom imaju gdje potrositi pare.
Spojler je cool
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20493
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#498 Re: BMW Blog BiH
Ma moze , nego je dugme pored odma pa fulio ...
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#499 Re: BMW Blog BiH
joj auta , cuj GT serija
- Haris.ba
- Posts: 24402
- Joined: 08/09/2005 20:08
#500 Re: BMW Blog BiH
Možda kada izađu iz mode krosoveri.basicm wrote:Sto se mene tice ja bih volio da ima propadne ova gt serija.
Raja se navikava da ne mora čučnuti kad ulazi u auto. Imaće još dugo godina gt modeli kupce.
Sjećam se kad su počeli praviti x liniju priče kako će propasti, kako su pogriješili.
Isto ko što bi porše propao da nije počeo praviti nešta osim dvosjeda, i bmw bi se upucao u nogu da nema modele kao gt. To što ima modele kao gt omogućava ulaganje u klasičnije linije.