BMW Blog BiH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20493
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#476 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

:D :D :D
User avatar
basicm
Posts: 10406
Joined: 16/01/2012 21:38

#477 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Mahe91 wrote:E ovako,
posto nikad nisam vozio bmw, tj auto koje sam vozio bio je passat 5+ tj od 2010 do kraja 2016 god,
pa sam planirao kupiti bmw 530d e 39 facelift tj ne starije od 2001, preko puta moje kuce covjek ima u garazi taj bmw tj 2003 godiste manuelni mjenac
on je napolju tj tu mu je zena zivila sa dijetom i vozila ga (ima autoservis u njemackoj i autoplac) tj od 2006 bio kod nje a posto je ona bila" fina" razveli se 2010 godine i od tad bmw stoji u garazi kod njega, NIKAD NIJE UPALJEN OD TAD TJ 7 GODINA, tako da ne znam kakva je masina i ostalo on dodje godisnje za dva bajrama i novu godinu i to je to, tako da ga ne pali nit bi sjeo u njega jer ga je varala dok je on u njemackoj,
Tako da ne znam da li bi bila dobra ideja da ga kupim dao bi ga za smijesan iznos a vozilo je preslo samo 152 hiljade km( najcesce vozila dijete u skolu 3 km odavde i do binga isla) pa bih volio savjet od vas planira da sl mjesec prodavati a ja ne znam kakav je jest da je cijena smijesna i kad bi ga stavio na pik. ba sigurno bi otisao u roku od 3-4 dana, imam pare za njega i oko 900KM mjesecna primanja. hvala na odgovorima
Mahe odmah, ako neces javi gdje je :)
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#478 Re: BMW Blog BiH

Post by jefferson »

basicm wrote:
jefferson wrote:O cemu vi svega vam?
BMW V8 motori su najproblematicniji motori u BMW ponudi. Svi V8 motori, pocev od E34 serije pa sve do F serija 5 i 7 imaju ogromnih problema.
Koji 540? E39? Lanac zna biti problem, pocet ce pustat ulje na dihtunzima iznad 100,000km. V8 (N62) poslije E39 serije u E60 i E70 modelima kao i seriji 7 pisaju ulje sa svih strana, psoebno kod alternatora, bifoni su ogroman problem i najvjerovatnije ce stradati na maksimalno 150,000km.
N63 je vjerovatno najgori V8 koji je BMW napravio: dihtunzi, dizne, bifoni sve to se mora mjenjati do 100,000km. N63TU koji se ugradjuje u X5 F15 je poboljsana verzija gdje su se neki problemi rjesili, ali dihtunzi su i dalje problem.
BMW= redni 6 cilindara. kakav V8 kakavi bakraci.
A o cemu ti? V8 4.4 motor nagrade nosio, ja sam ih se nagledao brdo gdje u nenormalnim uslovima voze bez problema godinama, i to pisanje ulja si preuvelicao u najmanju ruku receno.
Ali eto, svakako covjek pita za ovu 40-ku na steroidima.
Nagrade za sta? Za najbolji motor godine? Pa neki od najgorih motora ikad napravljenih su nosili te nagrade "motor godine." Nije li i onaj VW 1.4 TSI stos u klipovi pucali isto tako bio motor godine? Svega si se ti nagledao ali najmanje onih sa 150-200,000km na satu. Inace BMW motori obicno i rade najbolje kada se od njihtrazi maksimum. Kada se handre od kuce do posla, tu problemi nastaju.
Pogledaj na Google BMW V8 CCP. Da je taj N63 tako dobar vozio bi ga ja, a ne 35d. Ovdje bar niko ne kupuje BMW dizela radi potrosnje, niti sam ga ja uzeo isto tako radi potrosnje. BMW osim M5 u E39 i M3 u E90 nije napravio nikad kako treba V8. Vidjet cemo sta ce biti sada sa ovom modularnom generacijom.
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#479 Re: BMW Blog BiH

Post by lavic »

jefferson wrote:
basicm wrote:
jefferson wrote:O cemu vi svega vam?
BMW V8 motori su najproblematicniji motori u BMW ponudi. Svi V8 motori, pocev od E34 serije pa sve do F serija 5 i 7 imaju ogromnih problema.
Koji 540? E39? Lanac zna biti problem, pocet ce pustat ulje na dihtunzima iznad 100,000km. V8 (N62) poslije E39 serije u E60 i E70 modelima kao i seriji 7 pisaju ulje sa svih strana, psoebno kod alternatora, bifoni su ogroman problem i najvjerovatnije ce stradati na maksimalno 150,000km.
N63 je vjerovatno najgori V8 koji je BMW napravio: dihtunzi, dizne, bifoni sve to se mora mjenjati do 100,000km. N63TU koji se ugradjuje u X5 F15 je poboljsana verzija gdje su se neki problemi rjesili, ali dihtunzi su i dalje problem.
BMW= redni 6 cilindara. kakav V8 kakavi bakraci.
A o cemu ti? V8 4.4 motor nagrade nosio, ja sam ih se nagledao brdo gdje u nenormalnim uslovima voze bez problema godinama, i to pisanje ulja si preuvelicao u najmanju ruku receno.
Ali eto, svakako covjek pita za ovu 40-ku na steroidima.
Nagrade za sta? Za najbolji motor godine? Pa neki od najgorih motora ikad napravljenih su nosili te nagrade "motor godine." Nije li i onaj VW 1.4 TSI stos u klipovi pucali isto tako bio motor godine? Svega si se ti nagledao ali najmanje onih sa 150-200,000km na satu. Inace BMW motori obicno i rade najbolje kada se od njihtrazi maksimum. Kada se handre od kuce do posla, tu problemi nastaju.
Pogledaj na Google BMW V8 CCP. Da je taj N63 tako dobar vozio bi ga ja, a ne 35d. Ovdje bar niko ne kupuje BMW dizela radi potrosnje, niti sam ga ja uzeo isto tako radi potrosnje. BMW osim M5 u E39 i M3 u E90 nije napravio nikad kako treba V8. Vidjet cemo sta ce biti sada sa ovom modularnom generacijom.
Mene zanima ovaj novi motor, 3.0 turbo benzin sto je bio u proslim modelima 335 KS, a sad 340 KS.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#480 Re: BMW Blog BiH

Post by jefferson »

Mene zanima ovaj novi motor, 3.0 turbo benzin sto je bio u proslim modelima 335 KS, a sad 340 KS.
Vec sam ti pisao gore. Novi motor je B58, prosli je nosio oznaku N55.
N55 ima problem sa vodenom pumpom. Sto je manje auto to pumpa traje duze jer manje radi. Tako u seriji 3 ili 5 moze dokuciti MOZDA 120,000km. U X5 i seriji 7 racunaj oko 80-100,000km mjenjanje pumpe. Pumpa je skupa a i zamjena je komplikovana.
B58 ima tradicionalnu pumpu pokretanu remenom, ali se zog toga VANOS morao izmjestiti nazad. Mislim da nece biti problema sa VANOS-om, ali ako bude znaci da se motor mora vaditi napolje. ALi to je malo vjerovatno.
Inace N55 je vjerovatno najbolji sestak koji mozes naci. Daleko je bolji od Audija 3.0 V6 sa kompresorom koji je imao dosta problema sa karikama a generalno je prosjecan sto se tice snage i potrosnje, i daleko bolji od Mercedesovih V6. Sto se tice 6 cilindricnih motora tu BMW-u niko nista ne moze.
AKo kupujes polovan gledaj da zaobidjes N54 motor sa dvije turbine.
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#481 Re: BMW Blog BiH

Post by lavic »

Hvala za info, odnos je 80/20% u korist benzinca.
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#482 Re: BMW Blog BiH

Post by lavic »

Hvala za info, aaauuu dupli.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20493
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#483 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Ocajnicki zele da ova GT serija ozivi napokon ... mada je realno ljepsa od GT 3 i GT 5 ... Ova 6-ica

Image
Image
ImageImage
User avatar
basicm
Posts: 10406
Joined: 16/01/2012 21:38

#484 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Ja volim bmw, ali bi ove gt sve presovao bez bismile. Ja ne znam koja je svrha ovih auta, osim sto izgledaju odvratno.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20493
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#485 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Sjecate se onog turcina sa ovom garazom ... Evo ih frajer sve skupio sad :D :D

ImageImage

ImageImageImage
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#486 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Bullet Tooth Tony wrote:Ocajnicki zele da ova GT serija ozivi napokon ... mada je realno ljepsa od GT 3 i GT 5 ... Ova 6-ica

Image
Image
ImageImage
sranje od auta , barem meni :D , ne lici ni na sta :-) :run:
Throttle
Posts: 12880
Joined: 10/06/2016 12:35

#487 Re: BMW Blog BiH

Post by Throttle »

Meni ova GT i nije toliko losa, koliko su ostali modeli :roll:
User avatar
corsa
Posts: 2579
Joined: 15/12/2005 10:35
Location: Sarajevo

#488 Re: BMW Blog BiH

Post by corsa »

Brate svaka mu cast! :thumbup: Ima auta za pozeljeti.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#489 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Throttle wrote:Meni ova GT i nije toliko losa, koliko su ostali modeli :roll:
a ne znam , meni su bmw modeli vecinom ok , ali : X6 i svi GT su gadni da gadniji ne mogu bit :-) :roll:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#490 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Bullet Tooth Tony wrote:Sjecate se onog turcina sa ovom garazom ... Evo ih frajer sve skupio sad :D :D
:thumbup:
iduci put 2002turbo uz ova 4 :-D :)
Last edited by amar1994 on 14/06/2017 12:50, edited 1 time in total.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#491 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

basicm wrote:Ja volim bmw, ali bi ove gt sve presovao bez bismile. Ja ne znam koja je svrha ovih auta, osim sto izgledaju odvratno.
Svrha je da recimo 3 GT kupi neko kome treba prostor petice, visina i prakticnost izmedju karavana i MPVa, i drukciji izgled, za manje para od petice. Sve GT modele, zapravo oba, krasi sto imaju puno vise prostora i puno su prakticniji od limunzinskih/karavanskih inacica serija ciju oznaku nose, tako da je 3 GT po tome vise 5 GT, a 5 GT je vise 7 GT. Stoga se sad 5 GT zove 6 GT, a 3 GT vjerovatno izbaciju. Zbrka. :-)

Da me ne shvatis pogresno, samo pokusavam razumjeti zasto ti modeli, meni se ta auta ne svidjaju, djeluju mi vrlo gadno, cak i dvicu Active Tourer mogu prezvakat izgledom, ali njih ne mogu. Vidio sam ih prilicno na cesti, sjedio sam u 3 GT u salonu, iznenadio se koliko ima prostora, posebno pozadi, ali meni se to ne svidja. Kad sjednes gore krov ko da sjedis u kombiju.

Nastranu to, zato nova petica na cesti izgleda ko milion dolara. :) Izgleda dosta manje nego sto fakat jeste i malo linijom krova baca na coupe. Osvjezenje, jer mene F10 nikad nije narocito dojmio izgledom, OK je, lijepo je auto, ali imam osjecaj poslije zadnjih E modela da im je malo ponestalo hrabrosti i da cu poceli raditi dizajn koji ce se svidjeti svima. Zapravo na svim F modelima osim 3/4 i 1 LCI mi se cini da tu malo fali one drskosti koju su imali prethodni modeli, iako bas i nisu bili toliko lijepi. Ne znam kako to da objasnim.
User avatar
basicm
Posts: 10406
Joined: 16/01/2012 21:38

#492 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Ma potrudio si se fino :)
Dzaba, auta su ruzna, svrha me ne interesuje, a pogotovo sto je gt oznaka uvijek bila nesto "aman", a ovdje na ovim mutantima.
Sto se mene tice ja bih volio da ima propadne ova gt serija.
A vezano za dizajn, f serija je meni dobar popravak i povratak, pogotovo interijera, jer od e60 pa navise nije to to. E8x i e9x pogotovo, izvana i unutra, evo jos uvijek nisam svario te modele. Nova petica je strasna, kao insedmica, iako meni nakon e38 nema sedmice, a i a8 i s klasa su mi ljepsi u toj klasi. Podbacuju redovno tu.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20493
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#493 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Mene je sedmica odusevila ... jest da je bio model sa najjacim paketom opreme , ali i dalje .... :-) :-) :-)
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#494 Re: BMW Blog BiH

Post by madner »

Poenta 5 GTa je da ljudi koji ne zele da se ofiraju sa 7icom imaju gdje potrositi pare. :D
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20493
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#495 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

madner wrote:Poenta 5 GTa je da ljudi koji ne zele da se ofiraju sa 7icom imaju gdje potrositi pare. :D
Najjace je na ovom GT-u ... ja krenuo otvorit prozor ... kad spojler izadje nazad :lol: :lol: odakle reko ovo :lol: cuj spojler

Image
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#496 Re: BMW Blog BiH

Post by lavic »

Meni je ova GT serija ruzna ali evidentno imaju trziste za njih....
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#497 Re: BMW Blog BiH

Post by madner »

Bullet Tooth Tony wrote:
madner wrote:Poenta 5 GTa je da ljudi koji ne zele da se ofiraju sa 7icom imaju gdje potrositi pare. :D
Najjace je na ovom GT-u ... ja krenuo otvorit prozor ... kad spojler izadje nazad :lol: :lol: odakle reko ovo :lol: cuj spojler

Image
Nije valjda da se prozor ne moze otvoriti?

Spojler je cool :D
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20493
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#498 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Ma moze , nego je dugme pored odma pa fulio ... :D :D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#499 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

joj auta :-) , cuj GT serija :P :D

Image


:) :run:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24402
Joined: 08/09/2005 20:08

#500 Re: BMW Blog BiH

Post by Haris.ba »

basicm wrote:Sto se mene tice ja bih volio da ima propadne ova gt serija.
Možda kada izađu iz mode krosoveri. :D

Raja se navikava da ne mora čučnuti kad ulazi u auto. Imaće još dugo godina gt modeli kupce.

Sjećam se kad su počeli praviti x liniju priče kako će propasti, kako su pogriješili.

Isto ko što bi porše propao da nije počeo praviti nešta osim dvosjeda, i bmw bi se upucao u nogu da nema modele kao gt. To što ima modele kao gt omogućava ulaganje u klasičnije linije.
Post Reply