Meni SL nikad nije imao konkurenciju, klasa za sebe. CL takodje, nema dalje.mzungu wrote:Kad vidim onu sesticu, ovaj je odlican
Ne volim merc-a al, imaju puno ljepse ove velike coupe-e
BMW Blog BiH
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- basicm
- Posts: 10477
- Joined: 16/01/2012 21:38
#451 Re: BMW Blog BiH
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#452 Re: BMW Blog BiH
@bullet
svi odlicni osim ovog zadnjeg , fuj kakav je
svi odlicni osim ovog zadnjeg , fuj kakav je
- basicm
- Posts: 10477
- Joined: 16/01/2012 21:38
#453 Re: BMW Blog BiH
Uuuu, zadnji je najboljiamar1994 wrote:@bullet
svi odlicni osim ovog zadnjeg , fuj kakav je
Cuna do Tokija!
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#454 Re: BMW Blog BiH
igracka za djecu , bas ne ozbiljan , da je m 100x , zato ovaj ljubicastibasicm wrote:Uuuu, zadnji je najboljiamar1994 wrote:@bullet
svi odlicni osim ovog zadnjeg , fuj kakav je
Cuna do Tokija!
- basicm
- Posts: 10477
- Joined: 16/01/2012 21:38
#455 Re: BMW Blog BiH
dzaba kad je srce ostalo negdje drugo
- zforumas
- Posts: 8619
- Joined: 25/10/2016 20:35
#456 Re: BMW Blog BiH
Hahahbasicm wrote: dzaba kad je srce ostalo negdje drugo
Prosli petak vozeci se s posla na autoputu sretoh novu "peticu" a na njoj registracija VW1977 Skont'o se covjek, nikad nije kasno
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20511
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
- Darh Wader
- Posts: 434
- Joined: 25/09/2009 19:04
- Location: New Mexico
#458 Re: BMW Blog BiH
Pozdrav BMW narode.
Uskoro moram raditi mali servis pa me zanima gdje se može kupiti ulje na područiju Sarajeva Liqui Moly 5w30 za e46 2002 i koja mu je cijena ? Znam da im je sjedište u Ljubuškom.
Ko im je ovlašteni distributer za Sarajevo ? Ne bi da uzmem Liqui Moly iz Gruzije.
Uskoro moram raditi mali servis pa me zanima gdje se može kupiti ulje na područiju Sarajeva Liqui Moly 5w30 za e46 2002 i koja mu je cijena ? Znam da im je sjedište u Ljubuškom.
Ko im je ovlašteni distributer za Sarajevo ? Ne bi da uzmem Liqui Moly iz Gruzije.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#459 Re: BMW Blog BiH
AS HondasDarh Wader wrote:Pozdrav BMW narode.
Uskoro moram raditi mali servis pa me zanima gdje se može kupiti ulje na područiju Sarajeva Liqui Moly 5w30 za e46 2002 i koja mu je cijena ? Znam da im je sjedište u Ljubuškom.
Ko im je ovlašteni distributer za Sarajevo ? Ne bi da uzmem Liqui Moly iz Gruzije.
- Darh Wader
- Posts: 434
- Joined: 25/09/2009 19:04
- Location: New Mexico
#460 Re: BMW Blog BiH
Hvala druže.amar1994 wrote:AS HondasDarh Wader wrote:Pozdrav BMW narode.
Uskoro moram raditi mali servis pa me zanima gdje se može kupiti ulje na područiju Sarajeva Liqui Moly 5w30 za e46 2002 i koja mu je cijena ? Znam da im je sjedište u Ljubuškom.
Ko im je ovlašteni distributer za Sarajevo ? Ne bi da uzmem Liqui Moly iz Gruzije.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#461 Re: BMW Blog BiH
nema na cemu , evo im kontaktaDarh Wader wrote:Hvala druže.amar1994 wrote:AS HondasDarh Wader wrote:Pozdrav BMW narode.
Uskoro moram raditi mali servis pa me zanima gdje se može kupiti ulje na područiju Sarajeva Liqui Moly 5w30 za e46 2002 i koja mu je cijena ? Znam da im je sjedište u Ljubuškom.
Ko im je ovlašteni distributer za Sarajevo ? Ne bi da uzmem Liqui Moly iz Gruzije.
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#462 Re: BMW Blog BiH
Ljubitelji BMW-a, za koji bi se vi motor odlucili 530D ili 540I, uzmite u obzir sve osim da je eventualno lakse prodati dizela, to nije bitna stvar.
Sve ostale mane i prednosti iznesite.
Sve ostale mane i prednosti iznesite.
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#464 Re: BMW Blog BiH
bolje niko nego da ti pricaju po internet iskustvima, jer malo ko je to imao priliku vozit, posebno v8
nako odoka, 530d ces lakse servisirat kod nas, vise ih ima, vise ih majstori poznaju, za razliku od v8.
al v8 je v8
nako odoka, 530d ces lakse servisirat kod nas, vise ih ima, vise ih majstori poznaju, za razliku od v8.
al v8 je v8
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#465 Re: BMW Blog BiH
Zavisi o kojoj godini je rijec. Ako je G30, onda nije V8. U svakom slucaju ako ti potrosnja nije problem, sve ostale prednosti su na strani 540I. Jeftinije odrzavanje i nema problema sa diznama i ostalim dizelskim bolestima. A ako kupujes polovnog, puno vece su sanse da ces naci ocuvanog benzinca nego dizela, ali isto tako kod nas ces puno teze naci benzinca uopste. Zato Njemacka majka!
- basicm
- Posts: 10477
- Joined: 16/01/2012 21:38
#466 Re: BMW Blog BiH
Upravo tako, nisi bio decidan, ali svakako, sve je na strani 540i osim potrosnje i postprodaje (mozda), jer se nadje neko ko ga zeli, stavise, npr e39 540i dobar bi otisao ko halva sad. Naglasak na dobar.corsa wrote:Zavisi o kojoj godini je rijec. Ako je G30, onda nije V8. U svakom slucaju ako ti potrosnja nije problem, sve ostale prednosti su na strani 540I. Jeftinije odrzavanje i nema problema sa diznama i ostalim dizelskim bolestima. A ako kupujes polovnog, puno vece su sanse da ces naci ocuvanog benzinca nego dizela, ali isto tako kod nas ces puno teze naci benzinca uopste. Zato Njemacka majka!
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#467 Re: BMW Blog BiH
Do mene, mislio sam na 3.0 TB L6 motor koji je bio 335 KS a sad 340KS.
O 3.0D motoru znam dovoljno, pa mi treba info o benzincu radi dobre komparacije.
O 3.0D motoru znam dovoljno, pa mi treba info o benzincu radi dobre komparacije.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#468 Re: BMW Blog BiH
O cemu vi svega vam?
BMW V8 motori su najproblematicniji motori u BMW ponudi. Svi V8 motori, pocev od E34 serije pa sve do F serija 5 i 7 imaju ogromnih problema.
Koji 540? E39? Lanac zna biti problem, pocet ce pustat ulje na dihtunzima iznad 100,000km. V8 (N62) poslije E39 serije u E60 i E70 modelima kao i seriji 7 pisaju ulje sa svih strana, psoebno kod alternatora, bifoni su ogroman problem i najvjerovatnije ce stradati na maksimalno 150,000km.
N63 je vjerovatno najgori V8 koji je BMW napravio: dihtunzi, dizne, bifoni sve to se mora mjenjati do 100,000km. N63TU koji se ugradjuje u X5 F15 je poboljsana verzija gdje su se neki problemi rjesili, ali dihtunzi su i dalje problem.
BMW= redni 6 cilindara. kakav V8 kakavi bakraci.
BMW V8 motori su najproblematicniji motori u BMW ponudi. Svi V8 motori, pocev od E34 serije pa sve do F serija 5 i 7 imaju ogromnih problema.
Koji 540? E39? Lanac zna biti problem, pocet ce pustat ulje na dihtunzima iznad 100,000km. V8 (N62) poslije E39 serije u E60 i E70 modelima kao i seriji 7 pisaju ulje sa svih strana, psoebno kod alternatora, bifoni su ogroman problem i najvjerovatnije ce stradati na maksimalno 150,000km.
N63 je vjerovatno najgori V8 koji je BMW napravio: dihtunzi, dizne, bifoni sve to se mora mjenjati do 100,000km. N63TU koji se ugradjuje u X5 F15 je poboljsana verzija gdje su se neki problemi rjesili, ali dihtunzi su i dalje problem.
BMW= redni 6 cilindara. kakav V8 kakavi bakraci.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#469 Re: BMW Blog BiH
Nije to isti motor. To je bio N55 motor a sada je B58 motor.lavic wrote:Do mene, mislio sam na 3.0 TB L6 motor koji je bio 335 KS a sad 340KS.
O 3.0D motoru znam dovoljno, pa mi treba info o benzincu radi dobre komparacije.
Ogromna je razlika izmedju ta dva motor.
1. Glavna razlika (za odrzavanje) je sto N55 ima elektricnu vodenu pumpu koja ce stradati izmedju 100-120,000km. Dobra strana je sto polako postane neefikasna,z naci auto nece prokuhati iznenada nego ces dobiti upozorenje da motor postaje vruc i uci ce u safe mode. Skupa je, i ima posla oko zamjene. Osim vodene pumpe N55 nema problema koji su pratili N54 motor sa dvije turbine gdje je bilo problema sa karbonskim naslagama na ispusnim ventilima usljed koristenja prve generacije direktnog ubrizgavanja, te odredjenih problema sa trubinama. N55 ima samo jednu turbinu.
2. B58 motor zbog tih problema sa vodenom pumpom na N55 ima klasicnu vodenu pumpu pokretanu remenom. Takodje, B58 je tkz. closed deck motor sto znaci da ce biti vjerovatno nabrijan u mnogim drugim verzijama na vecu snagu. N55 je bio tkz. open deck, i imao je bolju otpornost na pregrijavanje zbog konstrukcije, ali nije se mogao previse nabrijati. Sta stanovista odrzavanja najveca mana B58 je sto ako se VANOS pokaze nepouzdanim (a ne bi trebao) morat ce se motor vaditi da se bilo sta uradi. Zbog klasicne vodene pumpe, VANOS mehanizam je prebacen na zadnju stranu motora.
- basicm
- Posts: 10477
- Joined: 16/01/2012 21:38
#470 Re: BMW Blog BiH
A o cemu ti? V8 4.4 motor nagrade nosio, ja sam ih se nagledao brdo gdje u nenormalnim uslovima voze bez problema godinama, i to pisanje ulja si preuvelicao u najmanju ruku receno.jefferson wrote:O cemu vi svega vam?
BMW V8 motori su najproblematicniji motori u BMW ponudi. Svi V8 motori, pocev od E34 serije pa sve do F serija 5 i 7 imaju ogromnih problema.
Koji 540? E39? Lanac zna biti problem, pocet ce pustat ulje na dihtunzima iznad 100,000km. V8 (N62) poslije E39 serije u E60 i E70 modelima kao i seriji 7 pisaju ulje sa svih strana, psoebno kod alternatora, bifoni su ogroman problem i najvjerovatnije ce stradati na maksimalno 150,000km.
N63 je vjerovatno najgori V8 koji je BMW napravio: dihtunzi, dizne, bifoni sve to se mora mjenjati do 100,000km. N63TU koji se ugradjuje u X5 F15 je poboljsana verzija gdje su se neki problemi rjesili, ali dihtunzi su i dalje problem.
BMW= redni 6 cilindara. kakav V8 kakavi bakraci.
Ali eto, svakako covjek pita za ovu 40-ku na steroidima.
- mk ultra
- Posts: 19517
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#471 Re: BMW Blog BiH
ako kontaš bemzinca kupuj što prije jer će vani poskupiti naredne godine značajno, radi poreza i ukidanja dizelasa
ako ces dizela, pricekaj, bit ce pojeftino
N57 one prve nemoj, lanac im je unutra, zna pocesto da se mijenja, a treba motor da se vadi
ako mene pitas bolje 35d, jer je on uvijek na staroj M57 bazi... sve do 2010
ako ces dizela, pricekaj, bit ce pojeftino
N57 one prve nemoj, lanac im je unutra, zna pocesto da se mijenja, a treba motor da se vadi
ako mene pitas bolje 35d, jer je on uvijek na staroj M57 bazi... sve do 2010
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20511
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
-
- Posts: 48
- Joined: 30/10/2016 15:58
#473 Re: BMW Blog BiH
E ovako,
posto nikad nisam vozio bmw, tj auto koje sam vozio bio je passat 5+ tj od 2010 do kraja 2016 god,
pa sam planirao kupiti bmw 530d e 39 facelift tj ne starije od 2001, preko puta moje kuce covjek ima u garazi taj bmw tj 2003 godiste manuelni mjenac
on je napolju tj tu mu je zena zivila sa dijetom i vozila ga (ima autoservis u njemackoj i autoplac) tj od 2006 bio kod nje a posto je ona bila" fina" razveli se 2010 godine i od tad bmw stoji u garazi kod njega, NIKAD NIJE UPALJEN OD TAD TJ 7 GODINA, tako da ne znam kakva je masina i ostalo on dodje godisnje za dva bajrama i novu godinu i to je to, tako da ga ne pali nit bi sjeo u njega jer ga je varala dok je on u njemackoj,
Tako da ne znam da li bi bila dobra ideja da ga kupim dao bi ga za smijesan iznos a vozilo je preslo samo 152 hiljade km( najcesce vozila dijete u skolu 3 km odavde i do binga isla) pa bih volio savjet od vas planira da sl mjesec prodavati a ja ne znam kakav je jest da je cijena smijesna i kad bi ga stavio na pik. ba sigurno bi otisao u roku od 3-4 dana, imam pare za njega i oko 900KM mjesecna primanja. hvala na odgovorima
posto nikad nisam vozio bmw, tj auto koje sam vozio bio je passat 5+ tj od 2010 do kraja 2016 god,
pa sam planirao kupiti bmw 530d e 39 facelift tj ne starije od 2001, preko puta moje kuce covjek ima u garazi taj bmw tj 2003 godiste manuelni mjenac
on je napolju tj tu mu je zena zivila sa dijetom i vozila ga (ima autoservis u njemackoj i autoplac) tj od 2006 bio kod nje a posto je ona bila" fina" razveli se 2010 godine i od tad bmw stoji u garazi kod njega, NIKAD NIJE UPALJEN OD TAD TJ 7 GODINA, tako da ne znam kakva je masina i ostalo on dodje godisnje za dva bajrama i novu godinu i to je to, tako da ga ne pali nit bi sjeo u njega jer ga je varala dok je on u njemackoj,
Tako da ne znam da li bi bila dobra ideja da ga kupim dao bi ga za smijesan iznos a vozilo je preslo samo 152 hiljade km( najcesce vozila dijete u skolu 3 km odavde i do binga isla) pa bih volio savjet od vas planira da sl mjesec prodavati a ja ne znam kakav je jest da je cijena smijesna i kad bi ga stavio na pik. ba sigurno bi otisao u roku od 3-4 dana, imam pare za njega i oko 900KM mjesecna primanja. hvala na odgovorima
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20511
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#474 Re: BMW Blog BiH
Ako bi ga dao za smjesne pare onda ok ... zasto da ne ... pa na kraju krajeva da ga i prodas
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#475 Re: BMW Blog BiH
Dijetom, moze i ta u klix kolekciju.