Pa BMW je u poslu da napravi profit. Nije socijalna ustanova.amar1994 wrote:ma budale , tj. cista komercijala da ih sto vise prodaju i nastancaju , a M model ce imat 1.5T 4cil motorjefferson wrote:Keca mjenja serija 2.amar1994 wrote:Sad ce da bude odlican sa prednjim pogonom na PKL platformi , od bmw filozofije ce jedino znacka bit kao i na MPV seriji 2
BMW Blog BiH
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#401 Re: BMW Blog BiH
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#402 Re: BMW Blog BiH
sve ja to znam ali bmw bez zadnjeg pogona nije bmw al eto , inace nemam fine rijeci ni za aktuelnog keca , kao ni za x6 , nije im ni trebao nikad , serija 3,5,7 i x su vrhunska vozilajefferson wrote:amar1994 wrote:Pa BMW je u poslu da napravi profit. Nije socijalna ustanova.jefferson wrote: ma budale , tj. cista komercijala da ih sto vise prodaju i nastancaju , a M model ce imat 1.5T 4cil motor
Eto to je moje neko subjektivno misljenje
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#403 Re: BMW Blog BiH
Jel ovo amara dosao ovdje da prica lose o BMW-u
- konektovan
- Posts: 40550
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#405 Re: BMW Blog BiH
Kakav lose, zadnjih dana cesto spominje bmw u pozitivnom smislu.Bullet Tooth Tony wrote:Jel ovo amara dosao ovdje da prica lose o BMW-u
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#406 Re: BMW Blog BiH
330xd mi otvorio ocikonektovan wrote:Kakav lose, zadnjih dana cesto spominje bmw u pozitivnom smislu.Bullet Tooth Tony wrote:Jel ovo amara dosao ovdje da prica lose o BMW-u
evo ga , manuelni
Bmw 330XD 2006 Touring (brek/karavan) (18.200 KM)
http://www.olx.ba/r/17903498/175297
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#408 Re: BMW Blog BiH
Pa kazes da je kec bio tezak, ja sam usporedio njegovu tezinu s autima slicne velicine. 100-150 kg bi znacilo da auto s 2.0 dizelskim motorom ima 1250-1300 kg, sto mislim ni dan-danas niko ne postize u kompaktnoj klasi.jefferson wrote:Ja sam rekao da su razvijali posebno keca. Mogli su smanjiti 100-150kg jer BMW ne pravi platforme kao VW koju djeli sa jos 20 auta ili MQB koju djeli Polo i novi Atlas koji je duga haman kao autobus.ado-šampion wrote:Jeste on potezak za svoju klasu, ali 150 kg je debelo pretjerivanje. Od ostalih kompakata "normalne" tezine (Golf, A3) je tezi 30-50 kg, neki su nesto tezi od njega (P 308 npr.), Astra je teza 100 kg. E90 je tezi 100 kg. I auto po vanjskim dimenzijama uopste nije malo za svoju klasu, kad se pojavio mislim da je imao najveci medjuosovinski razmak u klasi.
Bas bih volio vidjeti na sta bi to izaslo da su ga napravili manjim nego sto jeste, jer je i ovako kako jeste haman pa dvosjed. Lakse, manje, prostranije, moze, kako, pokazao je X1 - prednji pogon i poprecno smjesten motor. Uz manji medjuos. razmak od keca prostora po duzini ko u trici. Ne navodim ovo kao nesto pozitivno da se razumijemo. Mali BMW treba da bude auto za samce ili par bez djece, a ne da se u njega nagura cetvero.
Naravno da je kec imao velik medjuosovinski razmak jer je bio baziran na trici. Astra je inace bila uvijek tesko auto, medjutim ja fakat nemam pojma sto ti poredis Astru i keca koja su dva razlicita auta, filozofije i na kraju pravljeni za razlicite kupce.
Razumio sam ja sta si ti htio reci, i opet ti kazem, nisu ga mogli napraviti manjim nikako, bez obzira bio baziran na trici ili ne. Jedino da ga stave u B segment. I s tim dugim medjuosovinskim razmakom unutra je duzinski prilicno malen.
Pa valjda i samci i parovi nekad nekog trebaju povesti. Ili ne? Trebaju otici u nabavku, trebaju gepek.konektovan wrote:
Pa sto onda ugurase zadnja sjedista, ako treba da bude auto za samce?! Po tvojoj prici, to je ko neka pomocna klupica?!
Auto za samce i parove ne znaci da automatski mora biti roadster s 2 sjedista i nula gepeka. Odnosno treba, ako pored njega imas jos jedno auto.
Sto se tice ostalog, @Jefferson je u pravu, BMW nije socijalna ustanova, treba zaraditi novac. Jedno su zelje, drugo je realnost. U realnosti auto u premium kompaktnom segmentu se 90% vremena koristi u gradu i bez ozbira sto ja mislio da bez zadnjeg pogona nema auta , objektivno u 90% vremena ti taj zadnji pogon i savrsen balans ne vidis.
A s druge strane, prelazak na prednji pogon i poprecno smjesten motor znaci koristenje "manje" platforme, manje dimenzije, manja tezina, uz vise prostora po duzini, bukvalno moze se iskoristiti 90% stvari s 2 AT/GT i X1. A trica se moze projektovati zasebno, sto je mislim takodjer plus, jer je konkurencija u premium srednjoj klasi jaca nego sto je ikad bila. Za razliku od kompaktne klase gdje je kec do 4-5 godina unazad imao jednog konkurenta, za danas ima 2-3 i svi su na prednji pogon.
@Amar, da te malo ohladim . Takvog auta koje si ti postavio bez 35 hiljada nema da valja, s tim kilometrima. Realnije je 40. Za dobar E46 s tim motorom te nece pokriti 15 hiljada. Taj E90 330xd za 18 je vreca bez dna. 18 hiljada kosta takvo auto 7-8 godina staro s osnovnim benzinskim motorom. Da malo bolje shvatis koliko takvo auto moze kostati dobro je znati da u DE 320xd s automatskim mjenjacem i jos ponesto opreme hladno izadje na 50 k eura.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#409 Re: BMW Blog BiH
ado-šampion wrote:
@Amar, da te malo ohladim . Takvog auta koje si ti postavio bez 35 hiljada nema da valja, s tim kilometrima. Realnije je 40. Za dobar E46 s tim motorom te nece pokriti 15 hiljada. Taj E90 330xd za 18 je vreca bez dna. 18 hiljada kosta takvo auto 7-8 godina staro s osnovnim benzinskim motorom. Da malo bolje shvatis koliko takvo auto moze kostati dobro je znati da u DE 320xd s automatskim mjenjacem i jos ponesto opreme hladno izadje na 50 k eura.
Pa ti bas mislis da sam ja laik , a svakako ni para nemam za pravog sa malo km
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=next
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
zato ko ima pare , za skoro trecinu cijene novovg se kupi dobar
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#410 Re: BMW Blog BiH
Ma samo ovo
Dvije minute prije parkirana dva ferrarija ... reko cek da uslikam samo nesto .. svi kontali ja hocu ferrarija da uslikam ... reko sta vam je , jeste normalni , gledaj alpine
Dvije minute prije parkirana dva ferrarija ... reko cek da uslikam samo nesto .. svi kontali ja hocu ferrarija da uslikam ... reko sta vam je , jeste normalni , gledaj alpine
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#411 Re: BMW Blog BiH
To je vec realnije i opet treba provjeriti jel fakat presao koliko pise.amar1994 wrote:ado-šampion wrote:
@Amar, da te malo ohladim . Takvog auta koje si ti postavio bez 35 hiljada nema da valja, s tim kilometrima. Realnije je 40. Za dobar E46 s tim motorom te nece pokriti 15 hiljada. Taj E90 330xd za 18 je vreca bez dna. 18 hiljada kosta takvo auto 7-8 godina staro s osnovnim benzinskim motorom. Da malo bolje shvatis koliko takvo auto moze kostati dobro je znati da u DE 320xd s automatskim mjenjacem i jos ponesto opreme hladno izadje na 50 k eura.
Pa ti bas mislis da sam ja laik , a svakako ni para nemam za pravog sa malo km
...
zato ko ima pare , za skoro trecinu cijene novovg se kupi dobar
Nedavno je jaran gledao F30 320xd 2014. s 80 k km, karavan, automatski mjenjac, xenon, djelomicno kozna sjedista, navigacija, za 21 k eura, ja sam bio siguran da je vracen (kod Turaka je bilo). Takav nov je 50 hiljada na konfiguratoru.
Nema veze ko je laik a ko ne, bitno je ko je realan a ko nije.
@Tony, jucer sam vidio dva ovakva karavana E36, jedan 323i i jedan 318ti cini mi se, meni je ovaj E36 karavan ruzan, iskreno. Obicni E36 je dobar, ali karavan je ruzan.
Trenutno ne postoji ljepsi karavan, po meni.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#412 Re: BMW Blog BiH
nisam ljubitelj e36 i e46 , al je dobar
@Ado
crkni , meni je recimo prva serija e91 najbolja , ovome su odsjekli malo stopke
eh ovaj
@Ado
crkni , meni je recimo prva serija e91 najbolja , ovome su odsjekli malo stopke
eh ovaj
Last edited by amar1994 on 08/05/2017 11:19, edited 2 times in total.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#413 Re: BMW Blog BiH
Ne znam zasto ... ali je meni ovaj bas nesto dobar ... ova alpina verzija
V8 .. preko 300 konja ...
V8 .. preko 300 konja ...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#414 Re: BMW Blog BiH
Hehe, nisam fakat ciljao 330d, potrefila se slika.amar1994 wrote:nisam ljubitelj e36 i e46 , al je dobar
@Ado
crkni , meni je recimo prva serija e91 najbolja , ovome su odsjekli malo stopke
eh ovaj
Meni je E90 prije redizajna tako-tako, poslije redizajna odlican, pozadi. E91 moze proci, s obzirom da je karavan. Ali ovaj F30 (ili je F31, ko ce ga znati) karavan mi je fakat ekstra, cak i ako mu ne progledas kroz prste posto je karavan. Jedino sto handri stvari je sto je limuzina jos bolja.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#415 Re: BMW Blog BiH
Cijena na konfiguratoru nije jednaka cijeni na lizingu. Taj od 50k eura hladno u lizingu bude 40, pa onda moze biti i 21 eurica polovan.
90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.
Brez petice nema prostora u BMWu.
90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.
Brez petice nema prostora u BMWu.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#416 Re: BMW Blog BiH
Jest ali iz price havera teticevog tetica. Dodji pa ga uzmi za 40, a ostatak od 10 popolovimo ti i ja. BMW lizing je toliko povoljan da iste uslove hladno mozes dobiti kad odes u banku i zastrazis kredit za auto. Taj isti od 21 k na BMW lizing izadje skoro 26 hiljada, od toga je preko 14 u kesu (ucesce i zadnja rata).madner wrote:Cijena na konfiguratoru nije jednaka cijeni na lizingu. Taj od 50k eura hladno u lizingu bude 40, pa onda moze biti i 21 eurica polovan.
90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.
Brez petice nema prostora u BMWu.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#417 Re: BMW Blog BiH
Govorim za Njemacku.ado-šampion wrote:Jest ali iz price havera teticevog tetica. Dodji pa ga uzmi za 40, a ostatak od 10 popolovimo ti i ja. BMW lizing je toliko povoljan da iste uslove hladno mozes dobiti kad odes u banku i zastrazis kredit za auto. Taj isti od 21 k na BMW lizing izadje skoro 26 hiljada, od toga je preko 14 u kesu (ucesce i zadnja rata).madner wrote:Cijena na konfiguratoru nije jednaka cijeni na lizingu. Taj od 50k eura hladno u lizingu bude 40, pa onda moze biti i 21 eurica polovan.
90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.
Brez petice nema prostora u BMWu.
Ne znam ovdje, ali opcenito je kod nas lizing smece.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#418 Re: BMW Blog BiH
Ja isto govorim za Njemacku. Ovo gore sve sto pisem je u Njemackoj. Znaci auto od 21 hiljadu na BMW lizing izadje 26, s tim sto ukupno 14 platis u kesu, usesce i zadnja rata kojom zatvaras lizing, a ostatak na rate. Tako da to auto od 50 moze biti 40, ali bez zadnje rate koja je vise od jedne trecine ukupnog iznosa.madner wrote:Govorim za Njemacku.ado-šampion wrote:Jest ali iz price havera teticevog tetica. Dodji pa ga uzmi za 40, a ostatak od 10 popolovimo ti i ja. BMW lizing je toliko povoljan da iste uslove hladno mozes dobiti kad odes u banku i zastrazis kredit za auto. Taj isti od 21 k na BMW lizing izadje skoro 26 hiljada, od toga je preko 14 u kesu (ucesce i zadnja rata).madner wrote:Cijena na konfiguratoru nije jednaka cijeni na lizingu. Taj od 50k eura hladno u lizingu bude 40, pa onda moze biti i 21 eurica polovan.
90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.
Brez petice nema prostora u BMWu.
Ne znam ovdje, ali opcenito je kod nas lizing smece.
- muz66
- Posts: 17981
- Joined: 24/03/2009 00:33
- Location: Tamo gdje se dimi šiša i sluša Crvena jabuka
#419 Re: BMW Blog BiH
Imao drug prije 7-8 godina E30 325e. Prelud motor, ustvari je 2.7, skoro pa kamionski hod i obrtni moment. Crveno bilo na 4500 obrtaja. Boze dragi kako je to auto islo sa tih svojih 125 ks mescini. Arctic Blau, 17" felge, lutka prava.
- konektovan
- Posts: 40550
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#421 Re: BMW Blog BiH
Zna se ko ce biti prvi
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#422 Re: BMW Blog BiH
Q5 je na bazi audija A4. Tako da nije baš ravnopravno poređenje, pogotovo poredit SUV sa limuzinama. Sačekajmo još malo Audi A6 njega treba poredit sa E klasom i 5-com. A6 je drugačiji od Q5, dosta luksuzniji, prostraniji, okretniji, tip top limuzina može se naslutiti po novom Q7 unutrašnjost.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#423 Re: BMW Blog BiH
BMW M4
Individual Red Ruby
M Performance detalji
Individual Red Ruby
M Performance detalji
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#424 Re: BMW Blog BiH
kolika je doplata