BMW Blog BiH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#401 Re: BMW Blog BiH

Post by jefferson »

amar1994 wrote:
jefferson wrote:
amar1994 wrote:Sad ce da bude odlican sa prednjim pogonom na PKL platformi :-) :lol: :lol: , od bmw filozofije ce jedino znacka bit kao i na MPV seriji 2 :mrgreen:
Keca mjenja serija 2.
ma budale , tj. cista komercijala da ih sto vise prodaju i nastancaju , a M model ce imat 1.5T 4cil motor :roll:
Pa BMW je u poslu da napravi profit. Nije socijalna ustanova.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#402 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

jefferson wrote:
amar1994 wrote:
jefferson wrote: ma budale , tj. cista komercijala da ih sto vise prodaju i nastancaju , a M model ce imat 1.5T 4cil motor :roll:
Pa BMW je u poslu da napravi profit. Nije socijalna ustanova.
sve ja to znam ali bmw bez zadnjeg pogona nije bmw al eto :mrgreen: , inace nemam fine rijeci ni za aktuelnog keca , kao ni za x6 , nije im ni trebao nikad , serija 3,5,7 i x su vrhunska vozila :thumbup:

Eto to je moje neko subjektivno misljenje :lol:
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20505
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#403 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Jel ovo amara dosao ovdje da prica lose o BMW-u :-D
junior3
Posts: 9078
Joined: 20/02/2014 01:02

#404 Re: BMW Blog BiH

Post by junior3 »

Gdje bi on to. 8-)
User avatar
konektovan
Posts: 40550
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#405 Re: BMW Blog BiH

Post by konektovan »

Bullet Tooth Tony wrote:Jel ovo amara dosao ovdje da prica lose o BMW-u :-D
Kakav lose, zadnjih dana cesto spominje bmw u pozitivnom smislu. :D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#406 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

konektovan wrote:
Bullet Tooth Tony wrote:Jel ovo amara dosao ovdje da prica lose o BMW-u :-D
Kakav lose, zadnjih dana cesto spominje bmw u pozitivnom smislu. :D
330xd mi otvorio oci :mrgreen: :run:

evo ga , manuelni :-D
Bmw 330XD 2006 Touring (brek/karavan) (18.200 KM)
http://www.olx.ba/r/17903498/175297
junior3
Posts: 9078
Joined: 20/02/2014 01:02

#407 Re: BMW Blog BiH

Post by junior3 »

Amare postani i ti lijep. :mrgreen:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#408 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

jefferson wrote:
ado-šampion wrote:Jeste on potezak za svoju klasu, ali 150 kg je debelo pretjerivanje. Od ostalih kompakata "normalne" tezine (Golf, A3) je tezi 30-50 kg, neki su nesto tezi od njega (P 308 npr.), Astra je teza 100 kg. E90 je tezi 100 kg. I auto po vanjskim dimenzijama uopste nije malo za svoju klasu, kad se pojavio mislim da je imao najveci medjuosovinski razmak u klasi.
Bas bih volio vidjeti na sta bi to izaslo da su ga napravili manjim nego sto jeste, jer je i ovako kako jeste haman pa dvosjed. :-) Lakse, manje, prostranije, moze, kako, pokazao je X1 - prednji pogon i poprecno smjesten motor. Uz manji medjuos. razmak od keca prostora po duzini ko u trici. Ne navodim ovo kao nesto pozitivno da se razumijemo. Mali BMW treba da bude auto za samce ili par bez djece, a ne da se u njega nagura cetvero.
Ja sam rekao da su razvijali posebno keca. Mogli su smanjiti 100-150kg jer BMW ne pravi platforme kao VW koju djeli sa jos 20 auta ili MQB koju djeli Polo i novi Atlas koji je duga haman kao autobus.
Naravno da je kec imao velik medjuosovinski razmak jer je bio baziran na trici. Astra je inace bila uvijek tesko auto, medjutim ja fakat nemam pojma sto ti poredis Astru i keca koja su dva razlicita auta, filozofije i na kraju pravljeni za razlicite kupce.
Pa kazes da je kec bio tezak, ja sam usporedio njegovu tezinu s autima slicne velicine. 100-150 kg bi znacilo da auto s 2.0 dizelskim motorom ima 1250-1300 kg, sto mislim ni dan-danas niko ne postize u kompaktnoj klasi.

Razumio sam ja sta si ti htio reci, i opet ti kazem, nisu ga mogli napraviti manjim nikako, bez obzira bio baziran na trici ili ne. Jedino da ga stave u B segment. I s tim dugim medjuosovinskim razmakom unutra je duzinski prilicno malen.
konektovan wrote:
Pa sto onda ugurase zadnja sjedista, ako treba da bude auto za samce?! Po tvojoj prici, to je ko neka pomocna klupica?!
Pa valjda i samci i parovi nekad nekog trebaju povesti. Ili ne? Trebaju otici u nabavku, trebaju gepek.
Auto za samce i parove ne znaci da automatski mora biti roadster s 2 sjedista i nula gepeka. Odnosno treba, ako pored njega imas jos jedno auto. :D

Sto se tice ostalog, @Jefferson je u pravu, BMW nije socijalna ustanova, treba zaraditi novac. Jedno su zelje, drugo je realnost. U realnosti auto u premium kompaktnom segmentu se 90% vremena koristi u gradu i bez ozbira sto ja mislio da bez zadnjeg pogona nema auta :D , objektivno u 90% vremena ti taj zadnji pogon i savrsen balans ne vidis.
A s druge strane, prelazak na prednji pogon i poprecno smjesten motor znaci koristenje "manje" platforme, manje dimenzije, manja tezina, uz vise prostora po duzini, bukvalno moze se iskoristiti 90% stvari s 2 AT/GT i X1. A trica se moze projektovati zasebno, sto je mislim takodjer plus, jer je konkurencija u premium srednjoj klasi jaca nego sto je ikad bila. Za razliku od kompaktne klase gdje je kec do 4-5 godina unazad imao jednog konkurenta, za danas ima 2-3 i svi su na prednji pogon.

@Amar, da te malo ohladim :D . Takvog auta koje si ti postavio bez 35 hiljada nema da valja, s tim kilometrima. Realnije je 40. Za dobar E46 s tim motorom te nece pokriti 15 hiljada. Taj E90 330xd za 18 je vreca bez dna. 18 hiljada kosta takvo auto 7-8 godina staro s osnovnim benzinskim motorom. Da malo bolje shvatis koliko takvo auto moze kostati dobro je znati da u DE 320xd s automatskim mjenjacem i jos ponesto opreme hladno izadje na 50 k eura.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#409 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:
@Amar, da te malo ohladim :D . Takvog auta koje si ti postavio bez 35 hiljada nema da valja, s tim kilometrima. Realnije je 40. Za dobar E46 s tim motorom te nece pokriti 15 hiljada. Taj E90 330xd za 18 je vreca bez dna. 18 hiljada kosta takvo auto 7-8 godina staro s osnovnim benzinskim motorom. Da malo bolje shvatis koliko takvo auto moze kostati dobro je znati da u DE 320xd s automatskim mjenjacem i jos ponesto opreme hladno izadje na 50 k eura.
:D
Pa ti bas mislis da sam ja laik :-) , a svakako ni para nemam za pravog sa malo km :roll: :lol:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=next
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2

zato ko ima pare , za skoro trecinu cijene novovg se kupi dobar ;-) :thumbup:
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20505
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#410 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Ma samo ovo :D :D

Dvije minute prije parkirana dva ferrarija ... reko cek da uslikam samo nesto .. svi kontali ja hocu ferrarija da uslikam ... reko sta vam je , jeste normalni , gledaj alpine :D :D :D :izet:

Image

Image
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#411 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

amar1994 wrote:
ado-šampion wrote:
@Amar, da te malo ohladim :D . Takvog auta koje si ti postavio bez 35 hiljada nema da valja, s tim kilometrima. Realnije je 40. Za dobar E46 s tim motorom te nece pokriti 15 hiljada. Taj E90 330xd za 18 je vreca bez dna. 18 hiljada kosta takvo auto 7-8 godina staro s osnovnim benzinskim motorom. Da malo bolje shvatis koliko takvo auto moze kostati dobro je znati da u DE 320xd s automatskim mjenjacem i jos ponesto opreme hladno izadje na 50 k eura.
:D
Pa ti bas mislis da sam ja laik :-) , a svakako ni para nemam za pravog sa malo km :roll: :lol:

...

zato ko ima pare , za skoro trecinu cijene novovg se kupi dobar ;-) :thumbup:
To je vec realnije i opet treba provjeriti jel fakat presao koliko pise.

Nedavno je jaran gledao F30 320xd 2014. s 80 k km, karavan, automatski mjenjac, xenon, djelomicno kozna sjedista, navigacija, za 21 k eura, ja sam bio siguran da je vracen (kod Turaka je bilo). Takav nov je 50 hiljada na konfiguratoru.

Nema veze ko je laik a ko ne, bitno je ko je realan a ko nije. :)

@Tony, jucer sam vidio dva ovakva karavana E36, jedan 323i i jedan 318ti cini mi se, meni je ovaj E36 karavan ruzan, iskreno. Obicni E36 je dobar, ali karavan je ruzan.

Image

Trenutno ne postoji ljepsi karavan, po meni. :)
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#412 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

nisam ljubitelj e36 i e46 :oops: :mrgreen: , al je dobar 8-)

@Ado
crkni :mrgreen: , meni je recimo prva serija e91 najbolja , ovome su odsjekli malo stopke :lol:
Image

eh ovaj :run:
Last edited by amar1994 on 08/05/2017 11:19, edited 2 times in total.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20505
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#413 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Ne znam zasto ... ali je meni ovaj bas nesto dobar ... ova alpina verzija :-) :-)

V8 .. preko 300 konja ...
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#414 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

amar1994 wrote:nisam ljubitelj e36 i e46 :oops: :mrgreen: , al je dobar 8-)

@Ado
crkni :mrgreen: , meni je recimo prva serija e91 najbolja , ovome su odsjekli malo stopke :lol:
Image

eh ovaj :run:
Hehe, nisam fakat ciljao 330d, potrefila se slika. :-)

Meni je E90 prije redizajna tako-tako, poslije redizajna odlican, pozadi. E91 moze proci, s obzirom da je karavan. Ali ovaj F30 (ili je F31, ko ce ga znati) karavan mi je fakat ekstra, cak i ako mu ne progledas kroz prste posto je karavan. Jedino sto handri stvari je sto je limuzina jos bolja. :D
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#415 Re: BMW Blog BiH

Post by madner »

Cijena na konfiguratoru nije jednaka cijeni na lizingu. Taj od 50k eura hladno u lizingu bude 40, pa onda moze biti i 21 eurica polovan.

90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.

Brez petice nema prostora u BMWu. :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#416 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

madner wrote:Cijena na konfiguratoru nije jednaka cijeni na lizingu. Taj od 50k eura hladno u lizingu bude 40, pa onda moze biti i 21 eurica polovan.

90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.

Brez petice nema prostora u BMWu. :D
Jest ali iz price havera teticevog tetica. Dodji pa ga uzmi za 40, a ostatak od 10 popolovimo ti i ja. BMW lizing je toliko povoljan da iste uslove hladno mozes dobiti kad odes u banku i zastrazis kredit za auto. Taj isti od 21 k na BMW lizing izadje skoro 26 hiljada, od toga je preko 14 u kesu (ucesce i zadnja rata).
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#417 Re: BMW Blog BiH

Post by madner »

ado-šampion wrote:
madner wrote:Cijena na konfiguratoru nije jednaka cijeni na lizingu. Taj od 50k eura hladno u lizingu bude 40, pa onda moze biti i 21 eurica polovan.

90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.

Brez petice nema prostora u BMWu. :D
Jest ali iz price havera teticevog tetica. Dodji pa ga uzmi za 40, a ostatak od 10 popolovimo ti i ja. BMW lizing je toliko povoljan da iste uslove hladno mozes dobiti kad odes u banku i zastrazis kredit za auto. Taj isti od 21 k na BMW lizing izadje skoro 26 hiljada, od toga je preko 14 u kesu (ucesce i zadnja rata).
Govorim za Njemacku.

Ne znam ovdje, ali opcenito je kod nas lizing smece. :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#418 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

madner wrote:
ado-šampion wrote:
madner wrote:Cijena na konfiguratoru nije jednaka cijeni na lizingu. Taj od 50k eura hladno u lizingu bude 40, pa onda moze biti i 21 eurica polovan.

90% karavana jesu sa lizinga, ali sa 80k bi bio bas povoljan.

Brez petice nema prostora u BMWu. :D
Jest ali iz price havera teticevog tetica. Dodji pa ga uzmi za 40, a ostatak od 10 popolovimo ti i ja. BMW lizing je toliko povoljan da iste uslove hladno mozes dobiti kad odes u banku i zastrazis kredit za auto. Taj isti od 21 k na BMW lizing izadje skoro 26 hiljada, od toga je preko 14 u kesu (ucesce i zadnja rata).
Govorim za Njemacku.

Ne znam ovdje, ali opcenito je kod nas lizing smece. :D
Ja isto govorim za Njemacku. Ovo gore sve sto pisem je u Njemackoj. Znaci auto od 21 hiljadu na BMW lizing izadje 26, s tim sto ukupno 14 platis u kesu, usesce i zadnja rata kojom zatvaras lizing, a ostatak na rate. Tako da to auto od 50 moze biti 40, ali bez zadnje rate koja je vise od jedne trecine ukupnog iznosa. :-)
User avatar
muz66
Posts: 17981
Joined: 24/03/2009 00:33
Location: Tamo gdje se dimi šiša i sluša Crvena jabuka

#419 Re: BMW Blog BiH

Post by muz66 »

Imao drug prije 7-8 godina E30 325e. Prelud motor, ustvari je 2.7, skoro pa kamionski hod i obrtni moment. Crveno bilo na 4500 obrtaja. Boze dragi kako je to auto islo sa tih svojih 125 ks mescini. Arctic Blau, 17" felge, lutka prava.
User avatar
konektovan
Posts: 40550
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#420 Re: BMW Blog BiH

Post by konektovan »

Image
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20505
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#421 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Zna se ko ce biti prvi :D :D

condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#422 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

Q5 je na bazi audija A4. Tako da nije baš ravnopravno poređenje, pogotovo poredit SUV sa limuzinama. Sačekajmo još malo Audi A6 :P :wink: njega treba poredit sa E klasom i 5-com. A6 je drugačiji od Q5, dosta luksuzniji, prostraniji, okretniji, tip top limuzina može se naslutiti po novom Q7 unutrašnjost.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20505
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#423 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

BMW M4
Individual Red Ruby
M Performance detalji :-) :-)

Image

Image

Image
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#424 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

kolika je doplata :razz: :D
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#425 Re: BMW Blog BiH

Post by 530i »

Odlična boja!
Post Reply