Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bullet Tooth Tony wrote:Daj ba ado cuj sta ce mi ... pa ja se najezio u 100 metara... prokliza , zvuk ... vrati se u normalu sve u tri sekunde ...
Gdje da potpisem za M2
OK i? Isto ne bi osjetio u M135i ili u 125i s M paketom? U normalnom prometu? Za 40% manje para.
Ne kazem ja da je snazno auto bezveze sto mi vi imputirate, nidje veze, nego kazem da je M5 i njegova snaga preseravanje za cestovne upotrebe i da 90% onoga sto ces moci van staze s M5 moci se i s recimo 528i. Cisto auto za imidz.
Bullet Tooth Tony wrote:Daj ba ado cuj sta ce mi ... pa ja se najezio u 100 metara... prokliza , zvuk ... vrati se u normalu sve u tri sekunde ...
Gdje da potpisem za M2
OK i? Isto ne bi osjetio u M135i ili u 125i s M paketom? U normalnom prometu? Za 40% manje para.
Ne kazem ja da je snazno auto bezveze sto mi vi imputirate, nidje veze, nego kazem da je M5 i njegova snaga preseravanje za cestovne upotrebe i da 90% onoga sto ces moci van staze s M5 moci se i s recimo 528i. Cisto auto za imidz.
Ne . Jer tehnicki nije isto auto ... Druga stvar je sto moras definisat cestovnu upotrebu ... Ok, vozim M3 , vozim gradom i idem na planinu ... ujutru rano , nigdje nikog , skrenem na krupcu i stisnem gas ... nema te trice koja ce zamjenit V8 u M3 . Nema . a u gradu je ok bila , kao 335i ...
Ja ti kazem ..probao i nije isto.. meni nije isto. Imaju ta sekunda kad hocu da me auto ispali i nasmije ... to ne mozes osjetit u 330 , 528, bilo cemo kao u u M-u ... nema sanse
ado-šampion wrote:Ma joj kakvi crni M modeli, to je odavno samo odrzavanje imidza i da pise raja okolo. Kakav M model auto 560 konja, tezak 1800 kg. Gdje da ga vozis? Pa vecina petica sto se proda su 520. Kome je uopste potrebno vise snage nego sto nudi recimo 528i, 260 konja. 6.5 sekundi 0-100, osim onima koji ce s njim ici na stazu. Cisto preseravanje. Gledam review negdje, cini mi se Motor Trend, kaze kad sidjes sa staze stavis u comfort mode i imas pravu limuzinu, znaci ako ne ides na stazu vozices auto s 560 konja u comfort modu kao auto koje ima 70% konja manje.
Ne znam kako ti neko nije reagovao na ovo smece od pisanja. Ovo je cisti dokaz da si obicni trol koji nema veze sa onim sto pise. Nije svak robot kao ti da kupi 112d i zbog nekih krivulja statistickih i casopisa smatra da je izabrao najbolje. M preseravanje jer ga ado nema gdje voziti. Bem ti sta covjek nece procitati ovdje.
Nisam ja robot samo volim usmjeriti pare na druge stvari umjesto da ulazem u nezatrpanog mejta starog 15 godina. Npr. u potencijal da sebi mogu prisutitit nekad M135i ili 428i GC star do 5 godina, umjesto da lijepim slike tih istih okolo.
Ja nisam auto uzeo ni zbog kakvih krivulja nego zato sto mislim da je bilo najbolje za moje zelje i potrebe do 5 godina staro za para koliko sam imao. Vrlo jednostavno. Nisam ja nista imao ni protiv Golfa, ali mi se za iste pare ovaj pokazao bolji.
Samo me postedi entuzijasta s 15 godina starim autima.
530i wrote:Entuzijazam cvjeta naprosto iz dizelskog auta kupljenog kod Kramara. Nikad nisam čuo za nešto entuzijastičnije
Opet, procitaj sta pise pa komentarisi. Gdje procita da sam ja auto kupio kao entuzijasta? Znaci da sam kojim slucajem kupio Golfa TDI (za sta je malo falilo) i dalje bi bio entuzijasta? Za mene je entuzijasta onaj ko sebi kupi novo ili polovno pristojne starosti, naravno adektvatno auto, a ne neko ko kupi 15 godina starog groba s enormno skupim odrzavanjem i pravi se entuzijasta. I ja sam isto tako mogao. Da ne govorim za entuzijaste sto pljuju po svemu a vozaju auta od 1000 maraka.
Ti si svojim postom pokakio na komplet motosport jer nema neke racunice, bolje da su nesto drugo radili. Kad vec volis citati, procitaj kako je nastao m5, otkud m3 u prodaji, pa 190 evo, pa sve ostalo. Ako ces i racunicu, gdje je jacanje brenda, gdje je ime...
Eto pitaj bitangu sto on zivot provede sklapajuci i rastavljajuci nekakve sklopocije i koliko je dobar u parama za to sve i da li je to radio radi para? Ako ti odgovori naravno.
I tebi ne treba ni 135 ni 428, uzeces ti opet 114d ovaj put, jer ces imati bolju kalkulaciju. A zivot ide i tvoj kao i svaciji, uvijek ce ti mirisati a nikad neces umociti.
ado-šampion wrote:Ma joj kakvi crni M modeli, to je odavno samo odrzavanje imidza i da pise raja okolo. Kakav M model auto 560 konja, tezak 1800 kg. Gdje da ga vozis? Pa vecina petica sto se proda su 520. Kome je uopste potrebno vise snage nego sto nudi recimo 528i, 260 konja. 6.5 sekundi 0-100, osim onima koji ce s njim ici na stazu. Cisto preseravanje. Gledam review negdje, cini mi se Motor Trend, kaze kad sidjes sa staze stavis u comfort mode i imas pravu limuzinu, znaci ako ne ides na stazu vozices auto s 560 konja u comfort modu kao auto koje ima 70% konja manje.
Ne znam kako ti neko nije reagovao na ovo smece od pisanja. Ovo je cisti dokaz da si obicni trol koji nema veze sa onim sto pise. Nije svak robot kao ti da kupi 112d i zbog nekih krivulja statistickih i casopisa smatra da je izabrao najbolje. M preseravanje jer ga ado nema gdje voziti. Bem ti sta covjek nece procitati ovdje.
Nisam ja robot samo volim usmjeriti pare na druge stvari umjesto da ulazem u nezatrpanog mejta starog 15 godina. Npr. u potencijal da sebi mogu prisutitit nekad M135i ili 428i GC star do 5 godina, umjesto da lijepim slike tih istih okolo.
Ja nisam auto uzeo ni zbog kakvih krivulja nego zato sto mislim da je bilo najbolje za moje zelje i potrebe do 5 godina staro za para koliko sam imao. Vrlo jednostavno. Nisam ja nista imao ni protiv Golfa, ali mi se za iste pare ovaj pokazao bolji.
Samo me postedi entuzijasta s 15 godina starim autima.
Fakat gluposti valjas.
1. Tvoj originalan post je hrpa gluposti. 1800kg u M5? Nije, nego 1960kg. Medjutim, de napravi danas takvo auto koje ima takve performanse a da je tesko kao E34 ili E39? Mozes ali ce kostati pola miliona, jer dok uvalis sve zracne jastuke da prodje crash testove, hrpu elektronike, ovo, ono, eto ti tezine. G30 je do 120kg laksi od F10, a i to je uz primjenu malo vise aluminija i dosta karbona.
2. Ko ce vozati? Sto ne bi vozao. Sto ti vozas uopste BMW? Sto ne vozas Opel Corsu?
3. Entuzijasti sa 15g starim autima? Evo ja cu sutra kupiti E46 330ci koji je dobro ocuvan. Sta je tu problem?
4 Ta prica kako je 528i isto kao recimo 535i ili 550i ili M5 moze izvaliti enko ko nikad nije vozio takva auta.
jefferson wrote:
Fakat gluposti valjas.
1. Tvoj originalan post je hrpa gluposti. 1800kg u M5? Nije, nego 1960kg. Medjutim, de napravi danas takvo auto koje ima takve performanse a da je tesko kao E34 ili E39? Mozes ali ce kostati pola miliona, jer dok uvalis sve zracne jastuke da prodje crash testove, hrpu elektronike, ovo, ono, eto ti tezine. G30 je do 120kg laksi od F10, a i to je uz primjenu malo vise aluminija i dosta karbona.
2. Ko ce vozati? Sto ne bi vozao. Sto ti vozas uopste BMW? Sto ne vozas Opel Corsu?
3. Entuzijasti sa 15g starim autima? Evo ja cu sutra kupiti E46 330ci koji je dobro ocuvan. Sta je tu problem?
4 Ta prica kako je 528i isto kao recimo 535i ili 550i ili M5 moze izvaliti enko ko nikad nije vozio takva auta.
Kakvi pola , to je malo , otprilike kao McLaren P1 , 1200-1300kg
Auto bas kao i x drugih stvari kupujemo zbog sto taj auto ima to sto ima, a ne zbog toga da bi to sve koristili ili zbog toga sto odgovara realnim potrebama. U protivnom ne bi bilo prakticne potrebe ni za cime drugim osim osnovnog modela.
Upravo, samo jedno je kupiti a drugo se diviti. Ovdje je prica jedno a kad se kupuje onda je uglavnom dizel. I i dalje nastavlja prica kako je benzin najbolji i slicno i kako nista bez M modela. I gledanje driftova na stazi naravno.
Jbg ovdje nemamo nikoga da ima M model pa da kaze gdje je kupio i kako i gdje ga koristi.
A i ti jedan od rijetkih na ovakvoj temi koji se moze necim pohvaliti nigdje te nema.
Ne znam zasto se neko ne bi divio mogucnostima auta bez obzira sto prevazilaze potrebe vecine vozaca i kakve to veze ima s onim sto kupis?
Ja se divim Charlize Theron kako izgleda pa ne znaci da moram zeniti ili nju ili nikog!
ado-šampion wrote:Upravo, samo jedno je kupiti a drugo se diviti. Ovdje je prica jedno a kad se kupuje onda je uglavnom dizel. I i dalje nastavlja prica kako je benzin najbolji i slicno i kako nista bez M modela. I gledanje driftova na stazi naravno.
Jbg ovdje nemamo nikoga da ima M model pa da kaze gdje je kupio i kako i gdje ga koristi.
A i ti jedan od rijetkih na ovakvoj temi koji se moze necim pohvaliti nigdje te nema.
Ti se garant vise uzbudis kada vidis Milicu Markovic iz SNSD-a na TV nego kada vidis Adrianu Limu, jerbo Milica je nesto sto realno mozes imat.
jefferson wrote:
Ti se garant vise uzbudis kada vidis Milicu Markovic iz SNSD-a na TV nego kada vidis Adrianu Limu, jerbo Milica je nesto sto realno mozes imat.
ado-šampion wrote:Upravo, samo jedno je kupiti a drugo se diviti. Ovdje je prica jedno a kad se kupuje onda je uglavnom dizel. I i dalje nastavlja prica kako je benzin najbolji i slicno i kako nista bez M modela. I gledanje driftova na stazi naravno.
Jbg ovdje nemamo nikoga da ima M model pa da kaze gdje je kupio i kako i gdje ga koristi.
A i ti jedan od rijetkih na ovakvoj temi koji se moze necim pohvaliti nigdje te nema.
jefferson wrote:
Ti se garant vise uzbudis kada vidis Milicu Markovic iz SNSD-a na TV nego kada vidis Adrianu Limu, jerbo Milica je nesto sto realno mozes imat.
jefferson wrote:
Ti se garant vise uzbudis kada vidis Milicu Markovic iz SNSD-a na TV nego kada vidis Adrianu Limu, jerbo Milica je nesto sto realno mozes imat.
U smislu divljenja, mogucnosti i potreba, Dusanka Majkic je ko golf 2 dizel, ruzna, zastarjela, ubleha za naivne, vaka-naka, al drzavni posao, otpremnina, funkcija!
tempuser wrote:U smislu divljenja, mogucnosti i potreba, Dusanka Majkic je ko golf 2 dizel, ruzna, zastarjela, ubleha za naivne, vaka-naka, al drzavni posao, otpremnina, funkcija!
Vjerovatno ne trazi puno odrzavanja,tu i tamo promjeni ulje