Ako nisi cuo ne znaci da nemasime_cipol wrote: ↑08/02/2024 13:20 Koliki su uopste problemi sa AdBlue kod BMW, Mercedesa i drugih? Ok, kod Peugeota je to vidljivo i znam dva slučaja gdje je kod 308 to softverski ukinuto, ali kod drugih nisam cuo te slučajeve. DPF off jesam, ali AdBlue kod Golfa npr nisam.
Isti su problemi kod svih (senzori, pumpa, tank), francuzi iz nekog razloga prednjace i cesto pocne brljaviti sistem nakon 2-3 godine, kod ostalih nakon 6-7.
Sistem je svakako debilan, ostavis auto na minusu, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Ostavis ga duze vremena cak i u garazi, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Senzora ima jos dodatno 5-6 komada u odnosu na bez njega, svaki po par stoja, goni to u vrazju mater.
I da, moze kod svih off, ali nije ni to rjesenje, u italiji, njemackoj, austriji te posalju na vanredni tehnicki i opale kaznu par hiljada eura, dzaba sto su ti strane table.