Tim prvim s pretrage fali to sto tih auta obicno nema nikako. Ili ako i ima jako su sumnjivi, pa i Svabo je covjek, ako je kod njih dobar sistem ne znaci da nema prevaranata. Ima ih i u arapskim drzavama gdje skidaju glave, a kamoli kod Svabe. Znaci prvih 10% rezultata slobodno mozes preskociti.johntra wrote:Poenta je da ima, samo što ti to nećeš da priznaš. nego dižeš BMW u zvijezde kao da je pravljen od zlata...i to ne samo prvih iz pretrage...a na kraju, šta to fali i njima? sigurnije je kupiti auto sa prve pretrage na mobile.de, nego kod nas ulickane grobove od 28 milja...
vrlo je lako naći ovaj model, pristojnog izgleda i pristojne kilometraže...pričaš o autu koje je generacijski staro 10 godina, skupo za održavati, skupo za registrovati, skupo za točiti i sve ostalo što ide uz tu klasu, tako da je logično da mu je sada cijena manja četiri ili pet puta kada je bio nov...
Vjeruj mi, meni to BMW, Mercedes, VW, Fiat, ne pije toliko vode, vozim BMW jer mislim da je to konkretno auto najbolje za moje potrebe i zelje za para koliko sam mislio dati. Slucajno BMW pravi najbolja auta po onome sto je meni bitno kod auta. Da mi se vise svidio Audi, uzeo bih Audi. Sutra to moze biti neko drugo ili trece. Nije mi cilj okivanje u zvijezde, nego mi je cilj da ljude informisem o realnim cijenama, posto sam vidio dovoljan broj takvih sto su poletili na "povoljne" BMWe, a nasem narodu dusa jeftino.
Upravo to, prosjecnom Bosancu je zivotni san da vozi sto vecu limuzinu, po mogucnosti da to bude Mercedes E klase, pa onda slijedi BMW 5, da bi bio "gospodin" i ne moze da svari da dobar nema za 15 milja, jer je to za nase uslove cifra. Jbg, ne mozes biti gospodin za 15 milja. Ali nazalost to je nasem covjeku tesko objasniti.madner wrote:Mislim da je ovdje ado u pravu, druga je prica da li to vrijedi te pare. Meni je malo smjesno voziti 10 godina staro auto kao statusni simbol, no ne moze se ni dobiti za 15000.