BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#276 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

johntra wrote:Poenta je da ima, samo što ti to nećeš da priznaš. nego dižeš BMW u zvijezde kao da je pravljen od zlata...i to ne samo prvih iz pretrage...a na kraju, šta to fali i njima? sigurnije je kupiti auto sa prve pretrage na mobile.de, nego kod nas ulickane grobove od 28 milja...
vrlo je lako naći ovaj model, pristojnog izgleda i pristojne kilometraže...pričaš o autu koje je generacijski staro 10 godina, skupo za održavati, skupo za registrovati, skupo za točiti i sve ostalo što ide uz tu klasu, tako da je logično da mu je sada cijena manja četiri ili pet puta kada je bio nov...
Tim prvim s pretrage fali to sto tih auta obicno nema nikako. Ili ako i ima jako su sumnjivi, pa i Svabo je covjek, ako je kod njih dobar sistem ne znaci da nema prevaranata. :) Ima ih i u arapskim drzavama gdje skidaju glave, a kamoli kod Svabe. :D Znaci prvih 10% rezultata slobodno mozes preskociti.

Vjeruj mi, meni to BMW, Mercedes, VW, Fiat, ne pije toliko vode, vozim BMW jer mislim da je to konkretno auto najbolje za moje potrebe i zelje za para koliko sam mislio dati. Slucajno BMW pravi najbolja auta po onome sto je meni bitno kod auta. Da mi se vise svidio Audi, uzeo bih Audi. Sutra to moze biti neko drugo ili trece. Nije mi cilj okivanje u zvijezde, nego mi je cilj da ljude informisem o realnim cijenama, posto sam vidio dovoljan broj takvih sto su poletili na "povoljne" BMWe, a nasem narodu dusa jeftino.
madner wrote:Mislim da je ovdje ado u pravu, druga je prica da li to vrijedi te pare. Meni je malo smjesno voziti 10 godina staro auto kao statusni simbol, no ne moze se ni dobiti za 15000.
Upravo to, prosjecnom Bosancu je zivotni san da vozi sto vecu limuzinu, po mogucnosti da to bude Mercedes E klase, pa onda slijedi BMW 5, da bi bio "gospodin" i ne moze da svari da dobar nema za 15 milja, jer je to za nase uslove cifra. Jbg, ne mozes biti gospodin za 15 milja. Ali nazalost to je nasem covjeku tesko objasniti.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#277 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:
johntra wrote:Poenta je da ima, samo što ti to nećeš da priznaš. nego dižeš BMW u zvijezde kao da je pravljen od zlata...i to ne samo prvih iz pretrage...a na kraju, šta to fali i njima? sigurnije je kupiti auto sa prve pretrage na mobile.de, nego kod nas ulickane grobove od 28 milja...
vrlo je lako naći ovaj model, pristojnog izgleda i pristojne kilometraže...pričaš o autu koje je generacijski staro 10 godina, skupo za održavati, skupo za registrovati, skupo za točiti i sve ostalo što ide uz tu klasu, tako da je logično da mu je sada cijena manja četiri ili pet puta kada je bio nov...
Tim prvim s pretrage fali to sto tih auta obicno nema nikako. Ili ako i ima jako su sumnjivi, pa i Svabo je covjek, ako je kod njih dobar sistem ne znaci da nema prevaranata. :) Ima ih i u arapskim drzavama gdje skidaju glave, a kamoli kod Svabe. :D Znaci prvih 10% rezultata slobodno mozes preskociti.

Vjeruj mi, meni to BMW, Mercedes, VW, Fiat, ne pije toliko vode, vozim BMW jer mislim da je to konkretno auto najbolje za moje potrebe i zelje za para koliko sam mislio dati. Slucajno BMW pravi najbolja auta po onome sto je meni bitno kod auta. Da mi se vise svidio Audi, uzeo bih Audi. Sutra to moze biti neko drugo ili trece. Nije mi cilj okivanje u zvijezde, nego mi je cilj da ljude informisem o realnim cijenama, posto sam vidio dovoljan broj takvih sto su poletili na "povoljne" BMWe, a nasem narodu dusa jeftino.
madner wrote:Mislim da je ovdje ado u pravu, druga je prica da li to vrijedi te pare. Meni je malo smjesno voziti 10 godina staro auto kao statusni simbol, no ne moze se ni dobiti za 15000.
Upravo to, prosjecnom Bosancu je zivotni san da vozi sto vecu limuzinu, po mogucnosti da to bude Mercedes E klase, pa onda slijedi BMW 5, da bi bio "gospodin" i ne moze da svari da dobar nema za 15 milja, jer je to za nase uslove cifra. Jbg, ne mozes biti gospodin za 15 milja. Ali nazalost to je nasem covjeku tesko objasniti.
sta tesko :-) ,nemoguce objasniti,al najgore mi kad ta gospoda pocne nesto kukat te skupe gume,te servis,puno trosi,nemam za rezije :-) :-) ,skup plin,skupa struja,skupa voda,skup telefon,velika kamata :oops: :oops: .Nemoj kukat pasa moj,tvoje pare tvoj izbor,a boljih i novijih auta ima,klasican primjer: Nova astra 1,4T 150ks i ovaj BMW sa linka ,ali naravno gdje ce vozit opel,sta ce komsija reci,nece moci trebe kupit itd itd. :lol:
Dujma1701
Posts: 7
Joined: 19/11/2015 01:09

#278 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Dujma1701 »

Recite mi ako znate, ima li verzija 2011 god. probleme s lancem?
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#279 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Dujma1701 wrote:Recite mi ako znate, ima li verzija 2011 god. probleme s lancem?
Ima, navodno, u smislu da se lanac zna cuti. Ali, nema opasnosti od pucanja ili prezupcenja. Kod mene je 2011. i nista se ne cuje.
Od marta 2009. i prvog update-a mehanizma lanca nema opasnosti od pucanja ili prezupcenja, tako da ne postoji opasnost od havarije motora. Jedina 'opasnost' je da se lanac nekad mora zamijeniti. Modeli ispod tog datuma su od prije pola godine otprilike dio servisne akcije u kojoj se rade dorade i/ili mijenjaju lanci.

Eto, ima ljudi koje ovo zanima, pa malo opsirniji odgovor.
Dujma1701
Posts: 7
Joined: 19/11/2015 01:09

#280 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Dujma1701 »

ado-šampion wrote:
Dujma1701 wrote:Recite mi ako znate, ima li verzija 2011 god. probleme s lancem?
Ima, navodno, u smislu da se lanac zna cuti. Ali, nema opasnosti od pucanja ili prezupcenja. Kod mene je 2011. i nista se ne cuje.
Od marta 2009. i prvog update-a mehanizma lanca nema opasnosti od pucanja ili prezupcenja, tako da ne postoji opasnost od havarije motora. Jedina 'opasnost' je da se lanac nekad mora zamijeniti. Modeli ispod tog datuma su od prije pola godine otprilike dio servisne akcije u kojoj se rade dorade i/ili mijenjaju lanci.

Eto, ima ljudi koje ovo zanima, pa malo opsirniji odgovor.
Kakav je zvuk, jel se cuje drndanje u pozadini?
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#281 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Dujma1701 wrote:
ado-šampion wrote:
Dujma1701 wrote:Recite mi ako znate, ima li verzija 2011 god. probleme s lancem?
Ima, navodno, u smislu da se lanac zna cuti. Ali, nema opasnosti od pucanja ili prezupcenja. Kod mene je 2011. i nista se ne cuje.
Od marta 2009. i prvog update-a mehanizma lanca nema opasnosti od pucanja ili prezupcenja, tako da ne postoji opasnost od havarije motora. Jedina 'opasnost' je da se lanac nekad mora zamijeniti. Modeli ispod tog datuma su od prije pola godine otprilike dio servisne akcije u kojoj se rade dorade i/ili mijenjaju lanci.

Eto, ima ljudi koje ovo zanima, pa malo opsirniji odgovor.
Kakav je zvuk, jel se cuje drndanje u pozadini?
Pa vidi, ti motori su dosta sirovi u radu, tipicno dizel, tako da oni 'drndaju' sami od sebe. Ali sve osim normalnog dizelskog zvuka je sumnjivo. Grgljanje i klepetanje u pozadini ispred vozackog prostora i bilo kakav cudan oscilirajuci zvuk. Evo ti jedan video:

https://www.youtube.com/watch?v=3xm-YYmtkFY

Imas jos toga na youtube.

Ako imas sumnju odvezi majstoru, ali ne bilo kojem majstoru koji takvog BMWa nije u zivotu vidio, nit ima pojma o tom tipicnom problemu, nego nekom ko radi ta auta i ko "zna sumnjivog BMWa kad ga vidi (tj. cuje)". :-) Mada ako motor radi normalno, i ako nije auto preslo bas 300 k, mislim da nema nekog osnovna za sumnju.
User avatar
ranger
Posts: 2641
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#282 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ranger »

da, prvo majstoru koji se razumije u bmw.
ne mora bit lanac, pokušaj osluhnut s koje strane zvuk dolazi; s prednje ili sa zadnje... ako je vise naprijed mogu biti roleri i remenica radilice da se cuju.. ako je sa zadnje onda pripremi miljuipo i rijesi problem. i ne vjeruj u pricu da je to rijeseno u 2010, 11 ili tamo nekoj... ako se cuje lanac, to nikako nije normalno i mora se popravit prije belaja.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#283 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Mah cisto sumnjam da ce covjek ista cuti, motor se ionako puno cuje kad dignes haubu, posebno kad je hladan, i treba strucno i/ili istrenirano uho da se ista cuje. Osim ako motor nije totalno razjeban, sto je malo vjerovatno za auto 2011. godiste.

Naravno valjda se podrazumijeva da nece dati 20+ hiljada za auto kojem se cuje lanac. Bez obzira vodilo to havariji ili ne, to je kvar. Tim prije sto zamjena lanca nije bas jeftina.
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#284 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by NediM17 »

Ma nije to nista ako se malo cuje... Sta, malkice preskoci ili jos bolje pukne, pa se stignu ventili i klipovi, pa klipovi pobiju ventile, pa jos ako bude srece da klip kvalitetno ozdi pa da se iskrive i klipnjace... :lol:

Nego, ovako ces, ako ti je VIN broj iza Adinog to ti se ne moze desiti, a ako ti je VIN broj prije Adinog, pa cak to bio model i napravljen minut prije, mogucnost da se sa lancem nesto lose desi postoji. :lol:

E sad ozbiljno... Bjezi ti jarane od toga, ili vidi nekog benzinca, valjda oni nisu problematicni. Ako je Ado presao preko tog problema zbog "vraskog ubrzanja paklene dizelske masine", i dugmadi elektricnih prozora od kojih dobijes erekciju kad ih pipnes, nemoj ti biti budala, ili ganjaj benzinca.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#285 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by golfiista »

Danas upeklo, ja sa lopatom, kolicima i zemljom, stade pored mene bijela jedinica, ugasi se, izađe lik ( ja kontam nas Ado, ali ovaj mi ne baca na šampiona :) ) i nešto me pita gestikulira rukama, nogama i tako...Kad u po frke, ničim izazvan, BMW se upali ( iz prve ). Meni umalo lopata ne ispade iz ruku, lik se isfuro, ne zna je došo il poso...
Kec radi li radi , uleti on, ugasi...Kontam u sebi bem ti Bmw-a..
User avatar
KB9
Posts: 8449
Joined: 26/10/2014 08:20

#286 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by KB9 »

mozda je taj bmw transformers pa bio malo neraspolozen :lol:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#287 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Haha, start-stop. :D Poslije odredjenog vremena upali se sam ponovo.

Kod mene je sivi, tako da nisam ja sigurno. :D Ja sam naucio tu lekciju, pa kad izadjem iz auta a hocu da ostavim da radi uprem ono dugme dole za start-stop da ga deaktiviram. :D
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#288 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by golfiista »

Ma ne znam sta bi, al' sam još pod dojmom vjeruj mi haha
Lolobrigida
Posts: 323
Joined: 08/11/2012 15:07

#289 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Lolobrigida »

Ja sam vozio "brdo" auta sa Start-stop sistemom i prvi put čujem da sistem sam upali auto :) Start-stop ponovo aktivira motor kada vozač pritisne kvačilo ili otpusti kočnicu u slučaju automatskog mjenjača, a što se tiče sigurnosti, neće ponovo aktivirati motor ako su npr. vrata otvorena, vozač nije vezan i sl.

P.S. čitam na bimmerforums-u da Start-Stop može sam aktivirati motor, ali u vrlo rijetkim situacijama, npr. ako se auto počne kretati (zbog nagiba i sl.), ako se nakupi kondenzacija na šoferšajbi...
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#290 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by konektovan »

Lolobrigida wrote:Ja sam vozio "brdo" auta sa Start-stop sistemom i prvi put čujem da sistem sam upali auto :) Start-stop ponovo aktivira motor kada vozač pritisne kvačilo ili otpusti kočnicu u slučaju automatskog mjenjača, a što se tiče sigurnosti, neće ponovo aktivirati motor ako su npr. vrata otvorena, vozač nije vezan i sl.

P.S. čitam na bimmerforums-u da Start-Stop može sam aktivirati motor, ali u vrlo rijetkim situacijama, npr. ako se auto počne kretati (zbog nagiba i sl.), ako se nakupi kondenzacija na šoferšajbi...
Izgleda da neko nije dobro naucio posao, pa se i to desava. Niko nije savrsen, cist dokaz.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#291 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Lolobrigida wrote:Ja sam vozio "brdo" auta sa Start-stop sistemom i prvi put čujem da sistem sam upali auto :) Start-stop ponovo aktivira motor kada vozač pritisne kvačilo ili otpusti kočnicu u slučaju automatskog mjenjača, a što se tiče sigurnosti, neće ponovo aktivirati motor ako su npr. vrata otvorena, vozač nije vezan i sl.

P.S. čitam na bimmerforums-u da Start-Stop može sam aktivirati motor, ali u vrlo rijetkim situacijama, npr. ako se auto počne kretati (zbog nagiba i sl.), ako se nakupi kondenzacija na šoferšajbi...
Meni se jednom ili mozda dvaput desilo u evo godinu dana otprilike, ne znam sta je bio razlog, ali znam da sam stao da nesto sacekam i kad sam izbacio u ler on ga je ugasio. Stajao sam tako jedno 5 minuta mozda i motor se sam upalio. Mislim da je poenta kad se motor ugasi kad se izlazi iz auta, a Bosnjo naviko da ostavi motor upaljen i vrata otvorena. :D

Inace start-stop na ovom autu radi savrseno, kad smo vec kod toga. Pali ko mina kad pritisnes kvacilo. Gasi u pravom trenutku. I sve to znajuci da je to prvi start-stop sistem u kompaktnoj klasi.

P.S. Fino je citati ali je jos finije imati neko auto sa start-stop neko vrijeme. :)
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#292 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by konektovan »

ado-šampion wrote:
Lolobrigida wrote:Ja sam vozio "brdo" auta sa Start-stop sistemom i prvi put čujem da sistem sam upali auto :) Start-stop ponovo aktivira motor kada vozač pritisne kvačilo ili otpusti kočnicu u slučaju automatskog mjenjača, a što se tiče sigurnosti, neće ponovo aktivirati motor ako su npr. vrata otvorena, vozač nije vezan i sl.

P.S. čitam na bimmerforums-u da Start-Stop može sam aktivirati motor, ali u vrlo rijetkim situacijama, npr. ako se auto počne kretati (zbog nagiba i sl.), ako se nakupi kondenzacija na šoferšajbi...
Meni se jednom ili mozda dvaput desilo u evo godinu dana otprilike, ne znam sta je bio razlog, ali znam da sam stao da nesto sacekam i kad sam izbacio u ler on ga je ugasio. Stajao sam tako jedno 5 minuta mozda i motor se sam upalio. Mislim da je poenta kad se motor ugasi kad se izlazi iz auta, a Bosnjo naviko da ostavi motor upaljen i vrata otvorena. :D

Inace start-stop na ovom autu radi savrseno, kad smo vec kod toga. Pali ko mina kad pritisnes kvacilo. Gasi u pravom trenutku. I sve to znajuci da je to prvi start-stop sistem u kompaktnoj klasi.

P.S. Fino je citati ali je jos finije imati neko auto sa start-stop neko vrijeme. :)
Ma kod tebe je sve tip top, hvala Bogu, kako bi drugacije bilo, al' to sto se desava drugim vozacima bmw-a, to je vec smijurija. Cuj auto ti se pali samo, a nigdje vozaca u njemu, i prica o nekakvom savrsenstvu?! :? :-)
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#293 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Bakir1 »

User avatar
Optimist
Posts: 13654
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#294 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Optimist »

Kod svih vozila koja imaju taj sistem, stop-start ce se sam ponovo aktivirati iako vozilo nije pomjereno, ako napon baterije-akumulatora padne ispod nekog kriticnog nivoa da bi dopunio istu. To je jedini razlog zasto se to desava.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#295 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by golfiista »

daj ba recite mi za one šarafe
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#296 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by konektovan »

A fiat regata, city matic?! Zar nije medju prvim bila?????

https://it.m.wikipedia.org/wiki/Sistema_start_e_stop
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#297 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Bakir1 »

ma iskreno golfa sam se prisjetio, bitno je da nije prvi u kompaktnoj klasi :D
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#298 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by konektovan »

Bakir1 wrote:ma iskreno golfa sam se prisjetio, bitno je da nije prvi u kompaktnoj klasi :D
Ovi se ne broje, samo "premium" dolazi u obzir. :mrgreen:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#299 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Prvi koje je to ponudio velikoserijski, mozemo tako reci, da budemo precizni? S tim sistemom ih je izmedju 2007. i 2012. prodano preko 700 000. Koliko je prodano Golfova 3 i Regata s tim sistemom?

Jedno je ubaciti nesto kao eksperiment a drugo je ubaciti u sve verzije jednog modela u serijskoj proizvodnji. Uglavnom, nebitno, vidim glupu raspravu u zacetku. :) Ja sam mislio da je prvi koji je imao u kompaktnoj klasi u masovnoj proizvodnji start-stop sistem koji danas postoji u vecini auta, a ne ko je prvi eksperimentisao s tim ili takvim sistemom.
Last edited by ado-šampion on 08/04/2016 10:22, edited 1 time in total.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#300 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

konektovan wrote:
Bakir1 wrote:ma iskreno golfa sam se prisjetio, bitno je da nije prvi u kompaktnoj klasi :D
Ovi se ne broje, samo "premium" dolazi u obzir. :mrgreen:
Patetican si drug, bolje zaobilazi ove teme, jer na svakoj iskazujes svoju patetiku.
Post Reply