BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
Seawolf
Posts: 7543
Joined: 14/06/2012 22:59

#201 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Seawolf »

KB9 wrote:to i nije problem, vecinom najslabiji vozaci i voze bmw ako cemo bit iskreni
E, onda je BMW, definitivno, auto za mene. I to što snažniji.
User avatar
KB9
Posts: 8449
Joined: 26/10/2014 08:20

#202 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by KB9 »

Seawolf wrote:
KB9 wrote:to i nije problem, vecinom najslabiji vozaci i voze bmw ako cemo bit iskreni
E, onda je BMW, definitivno, auto za mene. I to što snažniji.
pa uzmi sebi, nije sramota ako ti treba :thumbup:
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#203 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by emko1234 »

@jefferson i golfisat.

Naravno da sport i dinamika nisu samo konjska snaga, za to su najbolji primjer americka auta do unazad 2 godine kad u corvettu s platicnim krovom stavis 650 turbo konja i onda se cudis što se svaki drugi vozač smota ili u banderu ili u kanal.
Elem, snaga je kljucni element za dinamiku, ali ne i presudni.
Stoga, obzirom da mi vozimo svi po komercijalnim i javnim putevima, meni snaga puno bitnija nego to da li šasija može izdržati 9000konja.

Opet dolazite na onu priču kao prije par mjeseci, ovo X auto je bolje od Y auta, jer X auto ima bolje vrijeme na stazi. :lol: :lol: :lol:
Daj ba, ti kad kreneš preteći šlepera i na pola puta vidiš da ti ide auto iz suprotnog smjera, a kuveta nemaš, sigurno onda pomisliš kako si trebao kupiti auto s boljom šasijom ili boljim lžanjem, ili položajem za volanom.

I golfista, kad spominješ audija, ja sinoć u pola krivine u bolničkoj, gas do poda, da vidim koliko mi gume dobro drže. Auto prošlajdra, al ga ne baci ni lijevo ni desno. Ti recimo da to uradiš, direktno bi na KUM otišao poslije toga. To je nešto što vozač bmw-a može samo zamišljat u uslovima kakvi su na cesti kod nas 5 mjeseci u godini.
I nije samo pitanje te malo gluposti koju sam uradio, tako ti je u 90% situacija kad je napolju mokro i hladno. Gas možeš zaboraviti.
I u tom slučaju je bolje kupiti nedinamičnog pežoa nego dinamičnog keca.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#204 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by 530i »

quattro VS zadnja vuča, doima se kao legitimno poređenje.
User avatar
basicm
Posts: 10407
Joined: 16/01/2012 21:38

#205 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by basicm »

Kako fino objasnjeno, korveta je sr*nje otkad je nastala, a vw je pejgamber auta. Mora da ima neka droga u ispusnim plinovima vw, jer zaludjenost brendom bez ikakve osnove ne postoji negdje kao kod vw-ovaca.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#206 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by amar1994 »

basicm wrote:Kako fino objasnjeno, korveta je sr*nje otkad je nastala, a vw je pejgamber auta. Mora da ima neka droga u ispusnim plinovima vw, jer zaludjenost brendom bez ikakve osnove ne postoji negdje kao kod vw-ovaca.
:thumbup:,inace je korveta zr1 sranje veliko :-) :lol: :lol:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#207 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by amar1994 »


ovako isto ide TDI,jos ako je abt ma hajde,ravnog mu nema :lol:
User avatar
ranger
Posts: 2641
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#208 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ranger »

emko1234 wrote:@jefferson i golfisat.

Naravno da sport i dinamika nisu samo konjska snaga, za to su najbolji primjer americka auta do unazad 2 godine kad u corvettu s platicnim krovom stavis 650 turbo konja i onda se cudis što se svaki drugi vozač smota ili u banderu ili u kanal.
Elem, snaga je kljucni element za dinamiku, ali ne i presudni.
Stoga, obzirom da mi vozimo svi po komercijalnim i javnim putevima, meni snaga puno bitnija nego to da li šasija može izdržati 9000konja.

Opet dolazite na onu priču kao prije par mjeseci, ovo X auto je bolje od Y auta, jer X auto ima bolje vrijeme na stazi. :lol: :lol: :lol:
Daj ba, ti kad kreneš preteći šlepera i na pola puta vidiš da ti ide auto iz suprotnog smjera, a kuveta nemaš, sigurno onda pomisliš kako si trebao kupiti auto s boljom šasijom ili boljim lžanjem, ili položajem za volanom.

I golfista, kad spominješ audija, ja sinoć u pola krivine u bolničkoj, gas do poda, da vidim koliko mi gume dobro drže. Auto prošlajdra, al ga ne baci ni lijevo ni desno. Ti recimo da to uradiš, direktno bi na KUM otišao poslije toga. To je nešto što vozač bmw-a može samo zamišljat u uslovima kakvi su na cesti kod nas 5 mjeseci u godini.
I nije samo pitanje te malo gluposti koju sam uradio, tako ti je u 90% situacija kad je napolju mokro i hladno. Gas možeš zaboraviti.
I u tom slučaju je bolje kupiti nedinamičnog pežoa nego dinamičnog keca.
znaci pokusavam ignorisat... ali...
znaci O, Bože! :run: sto nema onaj smajli koji uperi sebi pistolj u glavu hahahha :run:
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#209 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by lavic »

Da ne idemo dalje u diskusiji sta bi bilo kad bi bilo, i zadnji pogon ovo/ono, BMW u osnovnoj opremi ima ASC+T od modela e 46, tako da se aktivira kocnica sama na tocku koji pocne proklizavati,...
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#210 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Mah Emko ide sve dalje u besmislicu s konacnim ciljem Audi (VW grupa) >> BMW, time pobijajuci sam sebe. :-) To je tako ocigledno.

Tako poredi Quattro (pogon na sva 4) sa zadnjim pogonom. I pri tome ne kaze zasto A4 ne postoji s pogonom na dva tocka (namjerno formulisem ovako) u verzijama s motorima preko 400 Nm, pa i njegov 3.0 TDI (240 KS, 500 Nm), a BMW 3 postoji s pogonom na dva tocka u verzijama s 520 i 580 Nm (245 i 285 KS). :-)

Kljuc dinamicnog auta je dobra sasija I mala tezina. Nije valjda da je prosjecno auto srednje klase s "mekanom" sasijom s prednjim pogonom i tezinom 1600-1700 kg kad mu gruhnes motor od 200-220 konja dinamicno a jedna Mazda MX5 s dobrom sasijom i tonu tezine nije dinamicna jer ima slabi atomosferski benzinac 1.6 s nekih 120 konja. Pa nije dinamika samo ubrzanje na pravcu i da auto moze smotati u krivini. :-) Onda je svako evropsko auto srednje klase dinamicno kad mu stavis motor 200 konja. :-)
Kec je u srzi dinamican jer ima odlicnu sasiju, vrhunsko upravljanje i malu tezinu. Po voznoj dinamici je daleko najbolji u svojoj klasi, ovo ne kazem ja, ovo kazu svi relevantni testovi. Auto je jebeni karting. Dakle ako 120d (ili cak 118d) ima odlicnu dinamiku, ne moze biti da 116d ima "losu", ne moze razlika od 25-50 KS od odlicnog uciniti lose. A nije krivica tog slabijeg motora od 115 KS i 260 Nm sto ne iskoristava potencijal sasije u koju bez ikakvih preinaka i pogona na sva 4 idu motori od 265 KS (130i) ili 400 Nm (123d).

Nego sta bi s postavljacem teme, okrenu li se 116d, ili ne? :D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#211 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:Mah Emko ide sve dalje u besmislicu s konacnim ciljem Audi (VW grupa) >> BMW, time pobijajuci sam sebe. :-) To je tako ocigledno.

Tako poredi Quattro (pogon na sva 4) sa zadnjim pogonom. I pri tome ne kaze zasto A4 ne postoji s pogonom na dva tocka (namjerno formulisem ovako) u verzijama s motorima preko 400 Nm, pa i njegov 3.0 TDI (240 KS, 500 Nm), a BMW 3 postoji s pogonom na dva tocka u verzijama s 520 i 580 Nm (245 i 285 KS). :-)

Kljuc dinamicnog auta je dobra sasija I mala tezina. Nije valjda da je prosjecno auto srednje klase s "mekanom" sasijom s prednjim pogonom i tezinom 1600-1700 kg kad mu gruhnes motor od 200-220 konja dinamicno a jedna Mazda MX5 s dobrom sasijom i tonu tezine nije dinamicna jer ima slabi atomosferski benzinac 1.6 s nekih 120 konja. Pa nije dinamika samo ubrzanje na pravcu i da auto moze smotati u krivini. :-) Onda je svako evropsko auto srednje klase dinamicno kad mu stavis motor 200 konja. :-)
Kec je u srzi dinamican jer ima odlicnu sasiju, vrhunsko upravljanje i malu tezinu. Po voznoj dinamici je daleko najbolji u svojoj klasi, ovo ne kazem ja, ovo kazu svi relevantni testovi. Auto je jebeni karting. Dakle ako 120d (ili cak 118d) ima odlicnu dinamiku, ne moze biti da 116d ima "losu", ne moze razlika od 25-50 KS od odlicnog uciniti lose. A nije krivica tog slabijeg motora od 115 KS i 260 Nm sto ne iskoristava potencijal sasije u koju bez ikakvih preinaka i pogona na sva 4 idu motori od 265 KS (130i) ili 400 Nm (123d).

Nego sta bi s postavljacem teme, okrenu li se 116d, ili ne? :D
Kakav mx-5, smece tesko :mrgreen:
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#212 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Ned071 »

ado-šampion wrote:Mah Emko ide sve dalje u besmislicu s konacnim ciljem Audi (VW grupa) >> BMW, time pobijajuci sam sebe. :-) To je tako ocigledno.

Tako poredi Quattro (pogon na sva 4) sa zadnjim pogonom. I pri tome ne kaze zasto A4 ne postoji s pogonom na dva tocka (namjerno formulisem ovako) u verzijama s motorima preko 400 Nm, pa i njegov 3.0 TDI (240 KS, 500 Nm), a BMW 3 postoji s pogonom na dva tocka u verzijama s 520 i 580 Nm (245 i 285 KS). :-)

Kljuc dinamicnog auta je dobra sasija I mala tezina. Nije valjda da je prosjecno auto srednje klase s "mekanom" sasijom s prednjim pogonom i tezinom 1600-1700 kg kad mu gruhnes motor od 200-220 konja dinamicno a jedna Mazda MX5 s dobrom sasijom i tonu tezine nije dinamicna jer ima slabi atomosferski benzinac 1.6 s nekih 120 konja. Pa nije dinamika samo ubrzanje na pravcu i da auto moze smotati u krivini. :-) Onda je svako evropsko auto srednje klase dinamicno kad mu stavis motor 200 konja. :-)
Kec je u srzi dinamican jer ima odlicnu sasiju, vrhunsko upravljanje i malu tezinu. Po voznoj dinamici je daleko najbolji u svojoj klasi, ovo ne kazem ja, ovo kazu svi relevantni testovi. Auto je jebeni karting. Dakle ako 120d (ili cak 118d) ima odlicnu dinamiku, ne moze biti da 116d ima "losu", ne moze razlika od 25-50 KS od odlicnog uciniti lose. A nije krivica tog slabijeg motora od 115 KS i 260 Nm sto ne iskoristava potencijal sasije u koju bez ikakvih preinaka i pogona na sva 4 idu motori od 265 KS (130i) ili 400 Nm (123d).

Nego sta bi s postavljacem teme, okrenu li se 116d, ili ne? :D
Kazutoshi Mizuno se ne bi slozio sa tobom :mrgreen:
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#213 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by emko1234 »

ado-šampion wrote:Mah Emko ide sve dalje u besmislicu s konacnim ciljem Audi (VW grupa) >> BMW, time pobijajuci sam sebe. :-) To je tako ocigledno.

Tako poredi Quattro (pogon na sva 4) sa zadnjim pogonom. I pri tome ne kaze zasto A4 ne postoji s pogonom na dva tocka (namjerno formulisem ovako) u verzijama s motorima preko 400 Nm, pa i njegov 3.0 TDI (240 KS, 500 Nm), a BMW 3 postoji s pogonom na dva tocka u verzijama s 520 i 580 Nm (245 i 285 KS). :-)

Kljuc dinamicnog auta je dobra sasija I mala tezina. Nije valjda da je prosjecno auto srednje klase s "mekanom" sasijom s prednjim pogonom i tezinom 1600-1700 kg kad mu gruhnes motor od 200-220 konja dinamicno a jedna Mazda MX5 s dobrom sasijom i tonu tezine nije dinamicna jer ima slabi atomosferski benzinac 1.6 s nekih 120 konja. Pa nije dinamika samo ubrzanje na pravcu i da auto moze smotati u krivini. :-) Onda je svako evropsko auto srednje klase dinamicno kad mu stavis motor 200 konja. :-)
Kec je u srzi dinamican jer ima odlicnu sasiju, vrhunsko upravljanje i malu tezinu. Po voznoj dinamici je daleko najbolji u svojoj klasi, ovo ne kazem ja, ovo kazu svi relevantni testovi. Auto je jebeni karting. Dakle ako 120d (ili cak 118d) ima odlicnu dinamiku, ne moze biti da 116d ima "losu", ne moze razlika od 25-50 KS od odlicnog uciniti lose. A nije krivica tog slabijeg motora od 115 KS i 260 Nm sto ne iskoristava potencijal sasije u koju bez ikakvih preinaka i pogona na sva 4 idu motori od 265 KS (130i) ili 400 Nm (123d).

Nego sta bi s postavljacem teme, okrenu li se 116d, ili ne? :D
Prvi bold : Iz prostog razloga, zato što je moj Ado neko pametniji od mene i od tebe skontao da je momenat od dizel motora s turbom u tom slučaju jako teško prenijeti na podologu, kakvu god šasiju da imaš. Sto ti može potvrditi bilo koji čovjek koji je ikad sjeo za volan takvog auta, a pogotova auta sa zadnjom vučom. Nebitno dal se radi o prastaroj opel omegi ili najnovijem bmwu.
Iz toga razloga su jednostavno ti neki pametni ljudi skontali da svakog tog jakog audija neće vozit poznavalac i majstor vozačkih vještina, nego možda i neko ko nije toliko vičan vožnji kao moja mama naprimjer. Pa su skontali da će možda biti ugodnije, sigurnije, praktičnije u autu te snage staviti pogon na sva četiri točka. Ne zato što nisu bili u stanju razviti šasiju, filozofiju zadnjeg pogona audi nikad nije praktikovao. Nego samo prednji i quattro, dok jedan bmw je uvijek praktikovao zadnji pogon, pa je prije 10 godina na 10 prodatih bmw-a, 8 bilo zadna vuča a 2 x.
Danas na 10 prodatih bmw-a, više od 5 ima x oznaku. Ako laže koza, ne laže rog. Potraži reportažu na portalu Jutarnjeg koji je istu preuzeo s Bildove stranice, podaci su vezani za tržište EU, al svejedno dosta govore.
Kod mercedesa je taj postotak još veći, prije nisi mogao uzeti AMG s 4matic varijantom, sad je svaki AMG u najjačoj verziji 4matic.

Što znači da su ljudi došli do nekih zaključaka koji su relevantniji od tvog, mog i bilo čijeg drugog mišljenja na ovom forumu.

I jedno pitanje za kraj, koliko je tvoj kec dinamičan kad je napolju kiša ili snijeg, da parafraziram, koliko vremenski uslovi utiču na dinamičke sposobnosti tvog auta?
Na ovo pitanje i golfista može odgovoriti.
Recimo na Karauli, Komaru, Bradini, uz Bjelašnicu u oktobru, kad lije ko iz iz kabla.
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#214 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by emko1234 »

amar1994 wrote:
ovako isto ide TDI,jos ako je abt ma hajde,ravnog mu nema :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=vD9AW-EB3vo

Šta ima inače?
100 konja slabiji porše. Toliko o kUrveti.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#215 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by mali_milojica »

Ring
ZR1 7:19 za cijenu od 120k $
GT2 7:31 za cijenu od vjerovatno 2x120k $
GT2 RS 7:18 za cijenu od vjerovatno 3x120k $
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#216 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by amar1994 »

mali_milojica wrote:Ring
ZR1 7:19 za cijenu od 120k $
GT2 7:31 za cijenu od vjerovatno 2x120k $
GT2 RS 7:18 za cijenu od vjerovatno 3x120k $
:thumbup:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#217 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Emko, zavlacis se previse vise ne znas ni sta pises.

Moje pitanje (nije zapravo pitanje nego konstatacija) je bilo zasto ne spomenu da se taj 3.0 TDI nije nudio uopste s prednjim pogonom a recimo 335d se nudio i sa zadnjim i kao xDrive. Zato sto A4 ima osrednju sasiju s prednjim pogonom koji ne moze prenijeti toliki moment na cestu. Zato jace motore, s vise momenta, nude samo s Quattrom. Nije bilo pitanje pogon na sva 4 vs zadnji pogon. I niko nije pokrenuo tu pricu nego ti sam, hvaleci se prednostima Quattra u odnosu na zadnji pogon.

Drugo apsolutno pretjerujes s negativnostima prema zadnjem pogonu. Jeste, zadnji pogon zna biti tesko kontrolisati, ali wtf, pa ne pricamo ovdje o Carreri GT sa 612 KS i 600 Nm, ili Ferrariju Enzo sa 660 konja i 660 Nm, pricamo o autu koje ima maksimalno 260 konja i 400 njutnmetara.

Ja ne znam kako je po snijegu, po kisi apsolutno nikakvih problema. Evo sad kako je hladno i poledica, nasi standardno sjajno ciste i pospaju, grad, magistrala, autoput, sve nadprosjecno brza voznja, nikakvih problema. Dobre zimske gube Continental i nemas brige. :D Cak i kad pretjerujes DSC zacas smiri auto. I normalno je da nema nikakvih problema. Pa nije ovo 1990. godina, nego 2015. Najjace mi je kad vozim nekog starijeg pa mi pocne price, zadnja vuca, imao sam ja 190D, halo ba, nisu ovo osamdesete godine, valjda su ljudi nesto naucili za 25 godina, a na kraju krajeva tu je i elektronika. :-)
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#218 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by mali_milojica »

Glupa vam je prica.
Po razmisljanju nekih covjek bi rekao da Mercedes ne zna napraviti rucni mjenjac,jer vec decenijama za motore preko 3000 ccm se moze dobiti samo i iskljucivo automatika :-)
Tako isto i Audi nudi Quatrro iskljucivo uz jace motore,zna se zasto.
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#219 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by klaki »

emko1234 wrote: Recimo na Karauli, Komaru, Bradini, uz Bjelašnicu u oktobru, kad lije ko iz iz kabla.
Zadnja vuca ima da vrti krugove oko prednje vuce u datim uslovima ;-) E sad hej, nije auto nikom krivo ako pojedinac ne moze iskoristiti njegov potencijal...
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#220 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Pa vidis poredjenje nije bas na mjestu, jer ako upitas ikog ko ima takvo auto zasto automatika reci ce ti da bolje pristaje uz to odredjeno auto. Ako 90% kupaca odabere automatiku, nema porebe da se uopste nudi rucni mjenjac, jednostavna racunica. I to nema veze s proizvodjacem. Vecina kupaca vecih BMWa odabere automatiku, kao i Audija i Mercedesa.

Glupo je relativno, meni je recimo pravo glupo udaranje vremena na stazi kao iceg relevantnog za kupca odredjenog auta, ali eto vi uporno udarate, znaci nije vam glupo. :-)
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#221 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by emko1234 »

ado-šampion wrote:Emko, zavlacis se previse vise ne znas ni sta pises.

Moje pitanje (nije zapravo pitanje nego konstatacija) je bilo zasto ne spomenu da se taj 3.0 TDI nije nudio uopste s prednjim pogonom a recimo 335d se nudio i sa zadnjim i kao xDrive. Zato sto A4 ima osrednju sasiju s prednjim pogonom koji ne moze prenijeti toliki moment na cestu. Zato jace motore, s vise momenta, nude samo s Quattrom. Nije bilo pitanje pogon na sva 4 vs zadnji pogon. I niko nije pokrenuo tu pricu nego ti sam, hvaleci se prednostima Quattra u odnosu na zadnji pogon.

Drugo apsolutno pretjerujes s negativnostima prema zadnjem pogonu. Jeste, zadnji pogon zna biti tesko kontrolisati, ali wtf, pa ne pricamo ovdje o Carreri GT sa 612 KS i 600 Nm, ili Ferrariju Enzo sa 660 konja i 660 Nm, pricamo o autu koje ima maksimalno 260 konja i 400 njutnmetara.

Ja ne znam kako je po snijegu, po kisi apsolutno nikakvih problema. Evo sad kako je hladno i poledica, nasi standardno sjajno ciste i pospaju, grad, magistrala, autoput, sve nadprosjecno brza voznja, nikakvih problema. Dobre zimske gube Continental i nemas brige. :D Cak i kad pretjerujes DSC zacas smiri auto. I normalno je da nema nikakvih problema. Pa nije ovo 1990. godina, nego 2015. Najjace mi je kad vozim nekog starijeg pa mi pocne price, zadnja vuca, imao sam ja 190D, halo ba, nisu ovo osamdesete godine, valjda su ljudi nesto naucili za 25 godina, a na kraju krajeva tu je i elektronika. :-)
Samo ću ti reći da si smiješan zbog ove priče. Nema DSC-a, ESP-a, ASC-a, ESC-a koji može smiriti auto kad ti uletiš u krivinu sa zadnjim pogonom preoštro ili prebrzo, niti ima šasije koja može spriječiti proklizavanje ukoliko nema trakcije, bez obzira na gume, elektroniku i sve ostale trice i kučine.
335d? E baš lijepo što si se dotakao tog modela, kad je tek izašao 535d e60, prije nekih 6-7 godina, moj dobar drug, momak iz Kiseljaka je prvi kupio to auto kod Tomića i u BiH. Prvi 535d koji je isporučen kod nas, 272ks i 600nm ili 650nm.
Scena kod RTV doma, nikad neću zaboraviti. Septembar mjesec, mi na semaforu. Malo vlažna cesta jer je kiša padala pola sata prije iako je napolju nekih 17-18 stepeni.
Pored nas stade momak iz Vogošće, koji se u to vrijeme ložio na street race i ta sranja. Kod njega neki kadet GSI super napucen, navodno oko 200konja da je imao. Mislim da su dečka zvali ŽIlo.
Start u isto vrijeme, bmw u S i pun gas, ma neće auto da krene. Ostavi nas Kadet 5 dužina sigurno do idućeg semafora. Bmw 3 brzine šlajdra, ne prima gas, krene da ga baci guzicom, elektronika mu uzme gas. I sve tako do jedno 80-90 dok nisu gume počele fatati kako treba.
Ne moram ti reći da su na autu bile nove gume, 19 inča, M optik paket i sve moguće pizdarije koje su se mogle uzeti. Znači do toga nije.
Dakle to auto, s tom snagom i tim pogonom je neupotrebljivo na blago klizavoj cesti. Šta je sa snijegom?
I sad ćeš ti meni pričati o tome kao da sam ja ovaj malac amar, pa nikad nisam sjeo u BMW i nemam pojma o životu?
De ba, dobar si momak ali nisi baš realan.

A4 je odlično izbalansiran auto, s prilično dobrim omjerom i rasporedom težine. Zbog Quattra i tezine u nosu je sklon bjezanju prednjeg kraja ali to se u normalno brzoj vožnji nikad neće osjetiti, možda na stazi. Ali ja ga nisam kupio zbog staze.
S druge strane taj 335d koji ima super mega giga turbo biturbo šasiju, po kisi, snijegu, mokrom, klizavom itekako osjeti šta znači zadnja vuča i toliki momenat.
I ko kaže suprotno, obično je mučko đubre što bi rekao Mamić.
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#222 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by sema911s »

emko1234 wrote:@jefferson i golfisat.

Naravno da sport i dinamika nisu samo konjska snaga, za to su najbolji primjer americka auta do unazad 2 godine kad u corvettu s platicnim krovom stavis 650 turbo konja i onda se cudis što se svaki drugi vozač smota ili u banderu ili u kanal.
Elem, snaga je kljucni element za dinamiku, ali ne i presudni.
Stoga, obzirom da mi vozimo svi po komercijalnim i javnim putevima, meni snaga puno bitnija nego to da li šasija može izdržati 9000konja.

Opet dolazite na onu priču kao prije par mjeseci, ovo X auto je bolje od Y auta, jer X auto ima bolje vrijeme na stazi. :lol: :lol: :lol:
Daj ba, ti kad kreneš preteći šlepera i na pola puta vidiš da ti ide auto iz suprotnog smjera, a kuveta nemaš, sigurno onda pomisliš kako si trebao kupiti auto s boljom šasijom ili boljim lžanjem, ili položajem za volanom.

I golfista, kad spominješ audija, ja sinoć u pola krivine u bolničkoj, gas do poda, da vidim koliko mi gume dobro drže. Auto prošlajdra, al ga ne baci ni lijevo ni desno. Ti recimo da to uradiš, direktno bi na KUM otišao poslije toga. To je nešto što vozač bmw-a može samo zamišljat u uslovima kakvi su na cesti kod nas 5 mjeseci u godini.
I nije samo pitanje te malo gluposti koju sam uradio, tako ti je u 90% situacija kad je napolju mokro i hladno. Gas možeš zaboraviti.
I u tom slučaju je bolje kupiti nedinamičnog pežoa nego dinamičnog keca.


emko haveru moj, dragii


Kurveta sa turbom nema, ne pravi se,. samo sa mehanickim kompresorom, 3litre koliki je vec,.,

Tvoj AVudi ima nepunih dvjesta konjica,. kod mene 380,., istu cestu sam prosao i vidi cuda punim gasom, nista jos uvjek na tvoju i kolege audija zalost ziv,. evo od oktobra vozim opet po BOSNI, sarajevo-gorazde (06:50krecem) ceste znas kakve su, mozda prosjecna brzina mnogo veca no sto ti mozes max postici,. i opet ziv,.
ukrajinu bugarsku rumuniju obisao 103puta,. ceste gore nego kod nas,.. sa autom koje je generaciju iza ovog i vidi cuda ziv zdrav(malo prehladjen al et),.,

to sto ti mislis da znas da vozis a drugi ne znaju ,., jbgaa

i da gas nikada nemoj zaboravit,. ako to uradis odsijeci sebi cunu,. jer koja je svrha gasa ako ces ga zaboravit,.,..,
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#223 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by ado-šampion »

Emko, necu da ispadam nekulturan pa da te ignorisem, ali slucajno ili namjerno vodis vodu na svoj mlin, a nista nema veze s temom.

Ne moras mi objasnjavati prednosti pogona na 4 tocka u odnosu na zadnji pogon u autu od 270 konja i 600 Nm. Jasno pogon na sva 4 je tu neusporedivo bolji za trakciju. Ja nigdje nisam tvrdio da nije. TI si uzeo porediti Quattro i zadnji pogon, sto je besmisleno poredjenje, jer i u tom istom BMWu mozes uzeti xDrive i eliminisati sve te probleme.

Ja sam se pitao sto ne usporedi prednji i zadnji pogon u tako jakom autu, sto je posteno poredjenje, i sta mislis kako bi reagovao taj BMW u tim istim uslovima da je kojim slucajem imao prednji pogon? Bi li mu prednja osovina ostala zakacena za sasiju uopste? :-) Ne moras odgovarati.

Isto tako, ti si se prvi uhvatio price o manama zadnjeg pogona, na temu o 116d. Sto je vezano za temu, i odgovor na tvoje pitanje kako je kod mene, evo ja opet tvrdim da apsolutno niko na podlogama koje nisu snijeg nece osjetiti razliku izmedju zadnjeg pogona u 116d i prednjeg pogona recimo u Golfu, u smislu da ce imati nekih problema na cesti vise nego sto bi imao s prednjim pogonom. Prednji pogon ce imati bolju trakciju na snijegu, iz prostih razloga sto ima tezinu motora na pogonu i naravno imas opciju motanja lijevo-desno ne bi li tockovi ostvarili trenje. Iz istog razloga auto s prednjim pogonom ce dosta vise podupravljati upravo zbog te tezine i balansa.

I jos da ti napisem, tezina u nosu Audija A4 se u odnosu na konkretno ovaj BMW 116d osjeti i u javnoj garazi, a kamoli da se ne osjeti nikako. Vidio, probao. Dakle, sve uredu, ali ni ti uopste nisi realan.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#224 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by golfiista »

emko1234 wrote:
ado-šampion wrote:Emko, zavlacis se previse vise ne znas ni sta pises.

Moje pitanje (nije zapravo pitanje nego konstatacija) je bilo zasto ne spomenu da se taj 3.0 TDI nije nudio uopste s prednjim pogonom a recimo 335d se nudio i sa zadnjim i kao xDrive. Zato sto A4 ima osrednju sasiju s prednjim pogonom koji ne moze prenijeti toliki moment na cestu. Zato jace motore, s vise momenta, nude samo s Quattrom. Nije bilo pitanje pogon na sva 4 vs zadnji pogon. I niko nije pokrenuo tu pricu nego ti sam, hvaleci se prednostima Quattra u odnosu na zadnji pogon.

Drugo apsolutno pretjerujes s negativnostima prema zadnjem pogonu. Jeste, zadnji pogon zna biti tesko kontrolisati, ali wtf, pa ne pricamo ovdje o Carreri GT sa 612 KS i 600 Nm, ili Ferrariju Enzo sa 660 konja i 660 Nm, pricamo o autu koje ima maksimalno 260 konja i 400 njutnmetara.

Ja ne znam kako je po snijegu, po kisi apsolutno nikakvih problema. Evo sad kako je hladno i poledica, nasi standardno sjajno ciste i pospaju, grad, magistrala, autoput, sve nadprosjecno brza voznja, nikakvih problema. Dobre zimske gube Continental i nemas brige. :D Cak i kad pretjerujes DSC zacas smiri auto. I normalno je da nema nikakvih problema. Pa nije ovo 1990. godina, nego 2015. Najjace mi je kad vozim nekog starijeg pa mi pocne price, zadnja vuca, imao sam ja 190D, halo ba, nisu ovo osamdesete godine, valjda su ljudi nesto naucili za 25 godina, a na kraju krajeva tu je i elektronika. :-)
Samo ću ti reći da si smiješan zbog ove priče. Nema DSC-a, ESP-a, ASC-a, ESC-a koji može smiriti auto kad ti uletiš u krivinu sa zadnjim pogonom preoštro ili prebrzo, niti ima šasije koja može spriječiti proklizavanje ukoliko nema trakcije, bez obzira na gume, elektroniku i sve ostale trice i kučine.
335d? E baš lijepo što si se dotakao tog modela, kad je tek izašao 535d e60, prije nekih 6-7 godina, moj dobar drug, momak iz Kiseljaka je prvi kupio to auto kod Tomića i u BiH. Prvi 535d koji je isporučen kod nas, 272ks i 600nm ili 650nm.
Scena kod RTV doma, nikad neću zaboraviti. Septembar mjesec, mi na semaforu. Malo vlažna cesta jer je kiša padala pola sata prije iako je napolju nekih 17-18 stepeni.
Pored nas stade momak iz Vogošće, koji se u to vrijeme ložio na street race i ta sranja. Kod njega neki kadet GSI super napucen, navodno oko 200konja da je imao. Mislim da su dečka zvali ŽIlo.
Start u isto vrijeme, bmw u S i pun gas, ma neće auto da krene. Ostavi nas Kadet 5 dužina sigurno do idućeg semafora. Bmw 3 brzine šlajdra, ne prima gas, krene da ga baci guzicom, elektronika mu uzme gas. I sve tako do jedno 80-90 dok nisu gume počele fatati kako treba.
Ne moram ti reći da su na autu bile nove gume, 19 inča, M optik paket i sve moguće pizdarije koje su se mogle uzeti. Znači do toga nije.
Dakle to auto, s tom snagom i tim pogonom je neupotrebljivo na blago klizavoj cesti. Šta je sa snijegom?
I sad ćeš ti meni pričati o tome kao da sam ja ovaj malac amar, pa nikad nisam sjeo u BMW i nemam pojma o životu?
De ba, dobar si momak ali nisi baš realan.

A4 je odlično izbalansiran auto, s prilično dobrim omjerom i rasporedom težine. Zbog Quattra i tezine u nosu je sklon bjezanju prednjeg kraja ali to se u normalno brzoj vožnji nikad neće osjetiti, možda na stazi. Ali ja ga nisam kupio zbog staze.
S druge strane taj 335d koji ima super mega giga turbo biturbo šasiju, po kisi, snijegu, mokrom, klizavom itekako osjeti šta znači zadnja vuča i toliki momenat.
I ko kaže suprotno, obično je mučko đubre što bi rekao Mamić.

U čemu je fazon ove priče? Ja sa Opel Astrom GTC OPC sa 280KS slajdram u mjestu u trećoj brzini na SUHOM! I ja sad treba da zaključim kako je to klinac auto i kako je neupotrebljivo veći dio godine u BiH. TA priča nije relevantna.
Dalje, sva priča se svodi na ekstrmene uvjete na cesti, nekakve gasove i šlajdranja, baš kao da svi vozimo konstantno n a 5000 obrtaja. Ako pričamo o dinamici, možda se pogrešno izražavamo, ali filing vožnje koji daje BMW 1, pa i ovaj u najosnovnijoj izvedbi je neuporediv sa bilo kojim kompaktom, jer jednostavno taj auto je napravljen za vozača. Vozaču pruža svo zadovoljstvo vožnje, pa i taj zadnji pogon je zabava na svoj način, zabava koju rijetko ko može ponuditi sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka.
Niko, pa ni ja ne spori da je taj audi, dobar auto, snažan, sa odličnim pogonom, ali to je ipak samo auto sa milion kompromisa, napravljen da ugodi, vozaču i suvozaču, naprijed i nazad. Serija 1 je napravljena da ugodi samo vozaču i pojedine izvedbe iste su zabavnije za voziti i od tog audija, pa i od bilo koje serije 5 ( izuzev M, naravno ).

Tačno je da zakone fizike ne pobjeđuje niakakva elektronika, ali , ruku na srce, ne znam kada mi se zadnji put upalio neki od elektroničkih pomagala, jwr nemam nikakve potrebe da izvodim vratolomije stisšćušći gas do kraja kako bi provjerio trakciju i držanje automobila, pažljivo vozim čuvajući sebe i druge, ali isto tako uživam u vožnji zahvaljujući odličnom automobilu.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#225 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by amar1994 »

@golfista
potpis veliki :thumbup:
Post Reply