BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#176 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Bakir1 »

zna on to, zato on voli mercedesa osmaka sa automatikom :D
neke one oznake sa 4 broja :lol:
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#177 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by 530i »

Probao sam par komada E30 sa R6 motorom, tj. motorima i auto je dobar kruzer, ali daleko od nekog nabrijanog sportskog auta. Naravno, tu je i sam onaj bmwovski štimung kod vožnje. Priča ovako među rajom i po forumima je malo napuhana.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#178 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Bakir1 »

niko nije rekao da je raketa, ali auto od 4500 do crvenog ide kao neman i cuje se tipcno bmw-ovski.
evo ovaj po km/h satu ide preko 220 a 95 kw, u moru dizela, posebno nekih 1,6 od stotinjak plus KS ovaj auto je dovoljan da bude "sportski" ;-)
User avatar
basicm
Posts: 10461
Joined: 16/01/2012 21:38

#179 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by basicm »

530i wrote:Probao sam par komada E30 sa R6 motorom, tj. motorima i auto je dobar kruzer, ali daleko od nekog nabrijanog sportskog auta. Naravno, tu je i sam onaj bmwovski štimung kod vožnje. Priča ovako među rajom i po forumima je malo napuhana.
Nista sladje nema od sestaka u e30, 2.0 nije nesto extra, ali 2.3 i 2.5 :izet:

Bakire kad ces me provozati, da mi se osmijeh na lice vrati :-D
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#180 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Bakir1 »

bujrum kada god hoces, ako ti nije mrsko u Visoko doci :lol:
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#181 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by 530i »

basicm wrote:
530i wrote:Probao sam par komada E30 sa R6 motorom, tj. motorima i auto je dobar kruzer, ali daleko od nekog nabrijanog sportskog auta. Naravno, tu je i sam onaj bmwovski štimung kod vožnje. Priča ovako među rajom i po forumima je malo napuhana.
Nista sladje nema od sestaka u e30, 2.0 nije nesto extra, ali 2.3 i 2.5 :izet:

Bakire kad ces me provozati, da mi se osmijeh na lice vrati :-D

Rizikujem da zvučim penzionerski ali mi se najviše dopao 325e :lol:
Seawolf
Posts: 7686
Joined: 14/06/2012 22:59

#182 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Seawolf »

Bakir1 wrote:zna on to, zato on voli mercedesa osmaka sa automatikom :D
neke one oznake sa 4 broja :lol:
E, Bakire moj, nema ni tu više osmaka.

Redni šestak, doduše zapremine 15.6 lit. I sa 3.000 Nm.

http://kfz-anzeiger.com/images/stories/ ... 3_1915.pdf
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#183 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Bakir1 »

ostala maska na V.
sjetio sam se ali kasno :D
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#184 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by mali_milojica »

530i wrote:
basicm wrote:
530i wrote:Probao sam par komada E30 sa R6 motorom, tj. motorima i auto je dobar kruzer, ali daleko od nekog nabrijanog sportskog auta. Naravno, tu je i sam onaj bmwovski štimung kod vožnje. Priča ovako među rajom i po forumima je malo napuhana.
Nista sladje nema od sestaka u e30, 2.0 nije nesto extra, ali 2.3 i 2.5 :izet:

Bakire kad ces me provozati, da mi se osmijeh na lice vrati :-D

Rizikujem da zvučim penzionerski ali mi se najviše dopao 325e :lol:
Taj je 2.7 R6 8-)
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#185 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Bakir1 »

to e mu ne ide u prilog :D
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#186 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by mali_milojica »

Bakir1 wrote:to e mu ne ide u prilog :D
Koliko ima konja? Cini mi se 125 :D
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#187 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Bakir1 »

128 ali to nije bio problem, rev limiter je bio problem, taman tamo gdje sestak prodise, cenzura
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#188 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by 530i »

Da, ali na 1500 obrtaja ide bolje od TDI-ja :D
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#189 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by madner »

Realno, onaj GLS AMG je mjera.

Samo da je bolja zavrsna obrada, Amer to kad sastavi mora se cuti. :(
User avatar
basicm
Posts: 10461
Joined: 16/01/2012 21:38

#190 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by basicm »

530i wrote:Da, ali na 1500 obrtaja ide bolje od TDI-ja :D
Ocito si zrtva obrtnog momenta, nisi valjda i ti odgojen na tdi-ju? :-D
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#191 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by emko1234 »

golfiista wrote:
Bakir1 wrote:Kriminalci koji voze beemve ne vozi felsave bmw-e sa 4 cilindra :mrgreen:
HAj sad ti nama objasni, kako moze biti felsav BMW sa 4 cilindra i 180 KS na bosanskim cestama?

Taj Pezov moze biti bolji od jedinice sa najnužnijim opremom samo i isključivo u slučaju da ima krila pa da s vremena na vrijeme ista raširi i poleti. U suprotnom pored jedinice je samo jedno prevozno sredstvo koje ne vozi do tačke C. I Ado bezveze te loze, pogotovu Emko, koji usput rečeno pati za peticom a kune se u Audija kojeg jos nije i kako stvari stoje još neće prodati.
Nikoga ja ne ložim, samo govorim ono što mislim. Kec bez 140-150konja je auto koje ni u kojem slučaju ne može u rečenicu s pridjevom DINAMIČNO.
Ado tvrdi da može, ja sam imao auto od 101 ks i znam da ne može. Isto tako imao sam auto klasu veće sa 140ks i znam da to i dalje nije bilo to do čipa.
S druge strane u kući trentno imam kompakta od 150 dizel konja, i ide, a prije toga imao model prije sa 143ks koji je isto išao. Ali daleko od toga da je letio košto se ovdje prodaje priča.
Shodno tome, izvlačim vrlo jednostavan zaključak koji nema veze s loženjem. Košto madner napisa, kec sa oznakom 116d je sve samo nije orjentisan na to da bude sportski.
I ja nigdje nisam napisao da P308 bolji, napisao sam samo da je generalno bolji izbor obzirom na ponuđeno i dobiveno, te na cijenu tih stvari.
A vidi se ko drka na BMW.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#192 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by 530i »

basicm wrote:
530i wrote:Da, ali na 1500 obrtaja ide bolje od TDI-ja :D
Ocito si zrtva obrtnog momenta, nisi valjda i ti odgojen na tdi-ju? :-D

Nisam, Bogu hvala :lol:
Nego je taj auto veoma ugodan za voziti tako...
User avatar
KB9
Posts: 8449
Joined: 26/10/2014 08:20

#193 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by KB9 »

emko1234 wrote:Nikoga ja ne ložim, samo govorim ono što mislim. Kec bez 140-150konja je auto koje ni u kojem slučaju ne može u rečenicu s pridjevom DINAMIČNO.
Ado tvrdi da može, ja sam imao auto od 101 ks i znam da ne može. Isto tako imao sam auto klasu veće sa 140ks i znam da to i dalje nije bilo to do čipa.
S druge strane u kući trentno imam kompakta od 150 dizel konja, i ide, a prije toga imao model prije sa 143ks koji je isto išao. Ali daleko od toga da je letio košto se ovdje prodaje priča.
Shodno tome, izvlačim vrlo jednostavan zaključak koji nema veze s loženjem. Košto madner napisa, kec sa oznakom 116d je sve samo nije orjentisan na to da bude sportski.
I ja nigdje nisam napisao da P308 bolji, napisao sam samo da je generalno bolji izbor obzirom na ponuđeno i dobiveno, te na cijenu tih stvari.
A vidi se ko drka na BMW.
nemoguce je dokazat ovim bmw gangsterima da postoji nesto bolje, to odma idu uvrede, prijetnje, busanje u prsa
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#194 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by golfiista »

emko1234 wrote:
golfiista wrote:
Bakir1 wrote:Kriminalci koji voze beemve ne vozi felsave bmw-e sa 4 cilindra :mrgreen:
HAj sad ti nama objasni, kako moze biti felsav BMW sa 4 cilindra i 180 KS na bosanskim cestama?

Taj Pezov moze biti bolji od jedinice sa najnužnijim opremom samo i isključivo u slučaju da ima krila pa da s vremena na vrijeme ista raširi i poleti. U suprotnom pored jedinice je samo jedno prevozno sredstvo koje ne vozi do tačke C. I Ado bezveze te loze, pogotovu Emko, koji usput rečeno pati za peticom a kune se u Audija kojeg jos nije i kako stvari stoje još neće prodati.
Nikoga ja ne ložim, samo govorim ono što mislim. Kec bez 140-150konja je auto koje ni u kojem slučaju ne može u rečenicu s pridjevom DINAMIČNO.
Ado tvrdi da može, ja sam imao auto od 101 ks i znam da ne može. Isto tako imao sam auto klasu veće sa 140ks i znam da to i dalje nije bilo to do čipa.
S druge strane u kući trentno imam kompakta od 150 dizel konja, i ide, a prije toga imao model prije sa 143ks koji je isto išao. Ali daleko od toga da je letio košto se ovdje prodaje priča.
Shodno tome, izvlačim vrlo jednostavan zaključak koji nema veze s loženjem. Košto madner napisa, kec sa oznakom 116d je sve samo nije orjentisan na to da bude sportski.
I ja nigdje nisam napisao da P308 bolji, napisao sam samo da je generalno bolji izbor obzirom na ponuđeno i dobiveno, te na cijenu tih stvari.
A vidi se ko drka na BMW.
Pa nije sport samo konjska snaga, eto ti imaš u tom malom Audiju brdo konja i dzaba, jedinica je sportskija pod rukom i vizuelno, jbg, neke stvari jednostavno jesu same po sebi, druge se uvijek i iznova moraju dokazivati. Imidž je nešto sto Audi tek treba da gradi, a kako je počeo Ko zna gdje će završiti. Možda opet na motoru iz Fabije TDI, ali nema te hrđe koju malo deblji tepih ne moze pokriti.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#195 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by Ned071 »

KB9 wrote:
nemoguce je dokazat ovim bmw gangsterima da postoji nesto bolje, to odma idu uvrede, prijetnje, busanje u prsa
Realno nakon mercedesa tesko da ima bolje od bavarca
User avatar
victom
Posts: 4062
Joined: 04/04/2012 17:15

#196 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by victom »

meni je otišla pumpa, hladnjak,turbina i letva volana u jednom danu...
Last edited by victom on 01/03/2021 05:03, edited 2 times in total.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#197 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by jefferson »

emko1234 wrote:
golfiista wrote:
Bakir1 wrote:Kriminalci koji voze beemve ne vozi felsave bmw-e sa 4 cilindra :mrgreen:
HAj sad ti nama objasni, kako moze biti felsav BMW sa 4 cilindra i 180 KS na bosanskim cestama?

Taj Pezov moze biti bolji od jedinice sa najnužnijim opremom samo i isključivo u slučaju da ima krila pa da s vremena na vrijeme ista raširi i poleti. U suprotnom pored jedinice je samo jedno prevozno sredstvo koje ne vozi do tačke C. I Ado bezveze te loze, pogotovu Emko, koji usput rečeno pati za peticom a kune se u Audija kojeg jos nije i kako stvari stoje još neće prodati.
Nikoga ja ne ložim, samo govorim ono što mislim. Kec bez 140-150konja je auto koje ni u kojem slučaju ne može u rečenicu s pridjevom DINAMIČNO.
Ado tvrdi da može, ja sam imao auto od 101 ks i znam da ne može. Isto tako imao sam auto klasu veće sa 140ks i znam da to i dalje nije bilo to do čipa.
S druge strane u kući trentno imam kompakta od 150 dizel konja, i ide, a prije toga imao model prije sa 143ks koji je isto išao. Ali daleko od toga da je letio košto se ovdje prodaje priča.
Shodno tome, izvlačim vrlo jednostavan zaključak koji nema veze s loženjem. Košto madner napisa, kec sa oznakom 116d je sve samo nije orjentisan na to da bude sportski.
I ja nigdje nisam napisao da P308 bolji, napisao sam samo da je generalno bolji izbor obzirom na ponuđeno i dobiveno, te na cijenu tih stvari.
A vidi se ko drka na BMW.
KS i dinamika?
Jbt pa imas auta sa 200ks, relativno malom tezinom pa nisu dinamicni.
Kada se Audi jaje pojavio aman zaman ima KS turbak itd, sve dok ne prenese preko nosa zbog motora koji haman visi ispred poluosovine.
Kec sa tim motorom je dobar za vozit i cini se slab jer sam auto je pravljen za dalekoooo jace motore. U toj sasiji rade motori od 335ks a da s lakocom nemoze podnjeti dizel. Upravo zbog karakteristika podvozja, rasporeda tezine itd, taj auto ce biti brzi uvijek na krivudavim cestama od auta usporesive snage. Naravno da bi bilo bolje imati 150-200ks ili 135M, ali odlicno netreba biti neprijatelj dobrom.
Sve KS, sve nm. Da je to tako nebi bilo potrebe misliti o razlicitim autima, svi bi vozali npr. Skodu, hocu rec Audi.
Last edited by jefferson on 27/11/2015 20:07, edited 1 time in total.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#198 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by golfiista »

victom wrote:meni je otišla pumpa, hladnjak,turbina i letva volana u jednom danu...
Pa čestitam, glava ti je na ramenima!
User avatar
konektovan
Posts: 40525
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#199 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by konektovan »

Kako sam danas otres'o jednog benwea, drama. :mrgreen:
User avatar
KB9
Posts: 8449
Joined: 26/10/2014 08:20

#200 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.

Post by KB9 »

to i nije problem, vecinom najslabiji vozaci i voze bmw ako cemo bit iskreni
Post Reply