BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 7
- Joined: 19/11/2015 01:09
#1 BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Pozz raja!
Kao sto vidite u naslovu zelim da uzmem BMW 116d (pri tome ne mislim na F20 novu verziju vec E81/87 izvedbu, tj. zadnju godinu proizvodnje istih). Zanimaju me vasa iskustva i koji su cesti kvarovi na autu, jesu li skupi dijelovi, te koliko kosta redovni servis. Thx !
Kao sto vidite u naslovu zelim da uzmem BMW 116d (pri tome ne mislim na F20 novu verziju vec E81/87 izvedbu, tj. zadnju godinu proizvodnje istih). Zanimaju me vasa iskustva i koji su cesti kvarovi na autu, jesu li skupi dijelovi, te koliko kosta redovni servis. Thx !
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#2 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Ja imam isto takvo auto, ali sumnjam da ima iko jos od forumasa. Bilo je tema, pretrazi malo.
Uglavnom, servis je pravo skup ako radis u ovlastenom. Ulje i filter ulja s rukama nekih 260 KM. U neovlastenom vjerovatno duplo jeftinije, tj. ne bi trebalo da su znacajno skuplji ulje i filteri nego za bilo koji slican dizelski motor. Ima jako dobrih majstora za BMW, mnogi koji su vec radili u ovlastenom, tako da ovlasteni nije imperativ. Auto imam tek nekoliko mjeseci, nisam radio servis do sad pa ti ne mogu dati tacne podatke. Ali ovo za ovlasteni znam 100% iz prve ruke.
Sto se tice kvarova, najveci problem na tom motoru je lanac, odnosno mehanizam lanca, mada je to na 2011. godistu prilicno rjeseno, tako da nema opasnosti od pucanja ili preskakanja, sto je najbitnije. Taj motor s istim tim lancem je zavrsio u novoj (redizajniranoj) Toyoti Avensis koja je predstavljena nedavno, dok je BMW isto nedavno presao na nove motore, B47, koji ako se ne varam imaju zupcasti umjesto lanca.
Kad vec pricamo o lancu, lanac kao ni kod jednog drugog auta ne traje koliko traje i auto, bez obzira sta proizvodjaci pricali i treba ga nekad zamijeniti. Ja mislim na 200-250 k km. Koliko to kosta ne znam, ali prilicno sam siguran da ne kosta znacajno vise od velikog servisa za auto sa zupcastim remenom.
Osim tog lanca, auto nema izrazenih mana, tako da su (navodno) turbina, DPF, EGR, plivajuci i slicne stvari koji mogu biti trosak dosta izdrzljiviji nego kod slicnih motora (TDI, HDI).
Eto, pomogao sam koliko mogu, mogu pricati o autu kao autu ako te nesto zanima, mada je vec dosta napisano. O kvarovima ne mogu jer da kucnem u drvo zasad nije nista bilo.
Uglavnom, servis je pravo skup ako radis u ovlastenom. Ulje i filter ulja s rukama nekih 260 KM. U neovlastenom vjerovatno duplo jeftinije, tj. ne bi trebalo da su znacajno skuplji ulje i filteri nego za bilo koji slican dizelski motor. Ima jako dobrih majstora za BMW, mnogi koji su vec radili u ovlastenom, tako da ovlasteni nije imperativ. Auto imam tek nekoliko mjeseci, nisam radio servis do sad pa ti ne mogu dati tacne podatke. Ali ovo za ovlasteni znam 100% iz prve ruke.
Sto se tice kvarova, najveci problem na tom motoru je lanac, odnosno mehanizam lanca, mada je to na 2011. godistu prilicno rjeseno, tako da nema opasnosti od pucanja ili preskakanja, sto je najbitnije. Taj motor s istim tim lancem je zavrsio u novoj (redizajniranoj) Toyoti Avensis koja je predstavljena nedavno, dok je BMW isto nedavno presao na nove motore, B47, koji ako se ne varam imaju zupcasti umjesto lanca.
Kad vec pricamo o lancu, lanac kao ni kod jednog drugog auta ne traje koliko traje i auto, bez obzira sta proizvodjaci pricali i treba ga nekad zamijeniti. Ja mislim na 200-250 k km. Koliko to kosta ne znam, ali prilicno sam siguran da ne kosta znacajno vise od velikog servisa za auto sa zupcastim remenom.
Osim tog lanca, auto nema izrazenih mana, tako da su (navodno) turbina, DPF, EGR, plivajuci i slicne stvari koji mogu biti trosak dosta izdrzljiviji nego kod slicnih motora (TDI, HDI).
Eto, pomogao sam koliko mogu, mogu pricati o autu kao autu ako te nesto zanima, mada je vec dosta napisano. O kvarovima ne mogu jer da kucnem u drvo zasad nije nista bilo.
- Danguba
- Posts: 12106
- Joined: 01/12/2003 00:00
- Location: Tu negdje
#3 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Godinu dana vozim isti samo benzinac.
Uradio servis kada sam ga kupio i do sada nista. Samo sipaj i vozi. Malo me zadeverala kontrola ulja dok nisam skontao kako.
Super autic.
Uradio servis kada sam ga kupio i do sada nista. Samo sipaj i vozi. Malo me zadeverala kontrola ulja dok nisam skontao kako.
Super autic.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#4 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Mene prepalo kad sam vidio da nemam elektronsku kontrolu, kontam WTF je ovo, a onda sam skontao da dizel iz nekog razloga ima sipku a benzinac elekntronsku. Ne znam zasto.
Slazem se, super autic.
Slazem se, super autic.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#5 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Elektronska kontrola nivoa ulja jel na to misliš ?ado-šampion wrote:Mene prepalo kad sam vidio da nemam elektronsku kontrolu, kontam WTF je ovo, a onda sam skontao da dizel iz nekog razloga ima sipku a benzinac elekntronsku. Ne znam zasto.
Slazem se, super autic.
Ja mislim da Pežo ima elektronsku kontrolu i kod dizela
btw. nije pouzdana ta elektronska, to je više šminka. Šipka je zakon
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#6 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Čuj samo elektronska...
Štedili u benveu na šipkama ili?
Štedili u benveu na šipkama ili?
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#7 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Zar ima auto bez šipke
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#8 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Do mene je, ja kontao da je Ado napisao da jedna vrsta ima samo elektronsku, a jedna samo šipku...tako je kad se pročita na prvu...ali opet, čemu su pravili razliku?
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#9 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Dobro si procitao, benzinci nemaju sipku. Mogu potvrditi za 318i 2007., nema sipke.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#10 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Da, elektronska kontrola. Ima i kod buraza na 308 dizel. Kod mene nema, samo sipka. Kod njega opet samo za to ulje ima senzor, ja mislim, a kod mene ima za 1000 palaca ali ne i za ulje. Zasto ne znam.condy wrote:Elektronska kontrola nivoa ulja jel na to misliš ?ado-šampion wrote:Mene prepalo kad sam vidio da nemam elektronsku kontrolu, kontam WTF je ovo, a onda sam skontao da dizel iz nekog razloga ima sipku a benzinac elekntronsku. Ne znam zasto.
Slazem se, super autic.
Ja mislim da Pežo ima elektronsku kontrolu i kod dizela
btw. nije pouzdana ta elektronska, to je više šminka. Šipka je zakon
Kod BMWa je ono sto ja znam ili sipka ili elektronska, nema i jedno i drugo. Sve je sakriveno i ocekuje se da se pouzda u elektroniku. Npr. da dodjes do boce s kocionom tekucinom moras skidati izolacije. Jer ima na tabli.
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#11 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Ja imam dizela 3-icu, ali benzin je TITO.Danguba wrote:Godinu dana vozim isti samo benzinac.
Uradio servis kada sam ga kupio i do sada nista. Samo sipaj i vozi. Malo me zadeverala kontrola ulja dok nisam skontao kako.
Super autic.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#12 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
To je tako kod BMW-a. Motor je upakovan, i za većinu stvari moraš vozit auto u servis. Svi smo mi naučili malo čačkati i majstorisati po auto, ali bolje da auto održavaju ljudi od struke i znanja. Iako svaki vozač mora znati neke stvari u motoru i na vozilu, jer kad si na cesti to može puno značiti. Na prethodnom vozilu, kad sam prolazio Austrijom za Njemačku, i na odmaralištu stanem potegnem ručnu, bila uzbrdica, odem u na kafu i nešto jesti, a bilo je vani mokro i hladno. Vratim se za pola sata, spustim ručnu kočnicu, vidim nešto mi čudno kod ručice prelagana, pokušam krenuti sa autom teško se pomjera a ručna spuštena. Kiša pada, vjetar odnes, a ja nemam broja za pomoć na cesti. Šta ću, kako god okreneš do ručne kočnice je, podignem auto na dizalicu, skinem točak i ključem par puta zviznem po onom dijelu gdje zateže sajla i odkočistim kočione čeljusti. Nisam smio pipnuti ručnu a nožna je radila normalno ali sam odblokirao auto do servisa gdje su mi razradili čeljusti. Zbog toga ja volim neke stvari znati i naučiti o vozilo, jer kad te ostavi na cesti nije ljep osjećaj pogotovo kad si vani.ado-šampion wrote:Da, elektronska kontrola. Ima i kod buraza na 308 dizel. Kod mene nema, samo sipka. Kod njega opet samo za to ulje ima senzor, ja mislim, a kod mene ima za 1000 palaca ali ne i za ulje. Zasto ne znam.condy wrote:Elektronska kontrola nivoa ulja jel na to misliš ?ado-šampion wrote:Mene prepalo kad sam vidio da nemam elektronsku kontrolu, kontam WTF je ovo, a onda sam skontao da dizel iz nekog razloga ima sipku a benzinac elekntronsku. Ne znam zasto.
Slazem se, super autic.
Ja mislim da Pežo ima elektronsku kontrolu i kod dizela
btw. nije pouzdana ta elektronska, to je više šminka. Šipka je zakon
Kod BMWa je ono sto ja znam ili sipka ili elektronska, nema i jedno i drugo. Sve je sakriveno i ocekuje se da se pouzda u elektroniku. Npr. da dodjes do boce s kocionom tekucinom moras skidati izolacije. Jer ima na tabli.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#13 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Slazem se, ja sam isti takav. Ali vecinu ljudi to ne zanima, a nevjerovatno da dvije jednostavne stvari kao sto su auto na ravnoj podlozi i sacekati 5 minuta ljudi ne mogu svariti cak unatoc tome da je napisano velikim slovima ili podebljano u knjizici, pa doliju previse. Stoga bolje elektronska kontrola. Senzor jeste kvarljiv ali je i idiots proof.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#14 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Da dodam, otisli smo o offtopic dosta, a postavljacu teme moze biti korisno... Nemoj nasjeti za pricu da BMW nije skup za odrzavanje, da nema velikog servisa i slicno. Tu ces znati da si se pravario vec nakon 15 dana, jer su stvari kao sto su zastita, kasko i slicno za BMW dosta skuplje nego recimo za Golfa ili ostala auta. Ja sam ocekivao da ce biti skuplje, ali opet svaki put u prvih 5 dana koga god sam nazvao da pitam za cijenu pitao sam "Kolkooo?!".
Ono sto jest dobro je sto nema stvari kao divlje dimenzije guma i felgi i sto dijelovi za redovno odrzavanje nisu toliko skuplji.
Ono sto jest dobro je sto nema stvari kao divlje dimenzije guma i felgi i sto dijelovi za redovno odrzavanje nisu toliko skuplji.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#15 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Ima kod mene, 35d, ima i sipku i elektronsko mjerenje ulja.ado-šampion wrote:Da, elektronska kontrola. Ima i kod buraza na 308 dizel. Kod mene nema, samo sipka. Kod njega opet samo za to ulje ima senzor, ja mislim, a kod mene ima za 1000 palaca ali ne i za ulje. Zasto ne znam.condy wrote:Elektronska kontrola nivoa ulja jel na to misliš ?ado-šampion wrote:Mene prepalo kad sam vidio da nemam elektronsku kontrolu, kontam WTF je ovo, a onda sam skontao da dizel iz nekog razloga ima sipku a benzinac elekntronsku. Ne znam zasto.
Slazem se, super autic.
Ja mislim da Pežo ima elektronsku kontrolu i kod dizela
btw. nije pouzdana ta elektronska, to je više šminka. Šipka je zakon
Kod BMWa je ono sto ja znam ili sipka ili elektronska, nema i jedno i drugo. Sve je sakriveno i ocekuje se da se pouzda u elektroniku. Npr. da dodjes do boce s kocionom tekucinom moras skidati izolacije. Jer ima na tabli.
Doduse, da bi se doslo do sipke mora se skinuti poklopac motora, jer je sipka smjestna nisko, nekako ispod dovoda zraka i poklopca motora. Ali poklopac se moze skinuti za 3 sekunde, tako jednom sedmicno rucno provjerim ulje.
-
- Posts: 7
- Joined: 19/11/2015 01:09
#16 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Hvala vam na savjetu, auto je i po meni super, servis jest skup u ovlastenom ali ionako nisam mislio ici u ovlasteni.
- ElRe
- Posts: 10836
- Joined: 12/12/2011 11:28
#17 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Meni jedino sto smeta na BMW serije 1 je prostor na zadnjoj klupi. Malo visocije osobe (1.80+) tesko ce smjestiti noge. Ostalo je fino odradjeno.
-
- Posts: 7
- Joined: 19/11/2015 01:09
#18 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Da definitivno ja sam visok 189cm, te ce velik problem bit ko sjedne iza mene, na to se vecina zali, al stvarno meni tu nema razlike izmedju njega i npr golfa VI; srediste u unutrasnjosti bmw-a gdje stoje mjenjac, kolut za navigaciju, pretinac (neznam strucni naziv), je povezano skroz do zadnjeg sjedista, dok to u golfa nije. Mozda radi toga ne pruza toliki komfor al svejedno je mislim ako su u autu 4 osobe, isto je kao i s golfomElRe wrote:Meni jedino sto smeta na BMW serije 1 je prostor na zadnjoj klupi. Malo visocije osobe (1.80+) tesko ce smjestiti noge. Ostalo je fino odradjeno.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#19 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Nije isto kao kod Golfa. BMW 1 je de facto dvosjed, zadnja klupa je za neke manje osobe ili djecu - do 160cm. Malo prostora ima i neudobno je.
- Danguba
- Posts: 12106
- Joined: 01/12/2003 00:00
- Location: Tu negdje
#20 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Fin autic za dvoje.
Stariji sin ima 535d. Uh taj daje bruku para na odrzavanje. Kada dodje u BiH zamjena ulja 600KM-a. Ide nesto puno ulja pa longlife, filteri, ruke...
Ja ovoga vozim 11 mjeseci i jos nikada nista nisam imao od kvarova.
p.s. zamjena lampe moj prijatelj platio €57 na seriji 3. kada mu se upali neka lampica on dobije stres.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#21 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
600km? jbt sto bi se reklo: dok je ovaca bit ce i vune.Danguba wrote:
Fin autic za dvoje.
Stariji sin ima 535d. Uh taj daje bruku para na odrzavanje. Kada dodje u BiH zamjena ulja 600KM-a. Ide nesto puno ulja pa longlife, filteri, ruke...
Ja ovoga vozim 11 mjeseci i jos nikada nista nisam imao od kvarova.
p.s. zamjena lampe moj prijatelj platio €57 na seriji 3. kada mu se upali neka lampica on dobije stres.
Pa moze kupiti bilo koje BMW LL-04 ulje koje je odobreno od strane BMW-a (a ta ulja prakticno svi proizvodjaci ulja proizvode), kupi filter u BMW-u i ako nezna sam zamjeniti ode nekom mehanicaru.
- KB9
- Posts: 8449
- Joined: 26/10/2014 08:20
#22 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
premalo auto
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#23 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
I da i ne. Golf definitivno im znacajno vise prostora pozadi, to bez daljnjeg.530i wrote:Nije isto kao kod Golfa. BMW 1 je de facto dvosjed, zadnja klupa je za neke manje osobe ili djecu - do 160cm. Malo prostora ima i neudobno je.
Medjutim, pozadi se u kecu sjedi sasvim fino uz dosta razumijevanjs onoh na prednjim sjedistima. Ja sam 188 i sjedio sam sasvim pristojno 2 sata iza osobe 170 cm. Buraz je s nama presao 2500 km za 10 dana obilazenja po Evropi pozadi i nije se zalio, on je isto 188, ispred njega naravno zena sa 170.
Cak stavise ako prostor za koljena nije problem sjedi se udonbiji nego u trici, kod koje su sjedala dosta zavaljena i neudobna visocijim.
- KB9
- Posts: 8449
- Joined: 26/10/2014 08:20
#24 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
odgovor ti je skroz prosipanje iz supljeg u prazno i fakticki si reko bas ono sto i taj lik kojeg si citiroado-šampion wrote:I da i ne. Golf definitivno im znacajno vise prostora pozadi, to bez daljnjeg.530i wrote:Nije isto kao kod Golfa. BMW 1 je de facto dvosjed, zadnja klupa je za neke manje osobe ili djecu - do 160cm. Malo prostora ima i neudobno je.
Medjutim, pozadi se u kecu sjedi sasvim fino uz dosta razumijevanjs onoh na prednjim sjedistima. Ja sam 188 i sjedio sam sasvim pristojno 2 sata iza osobe 170 cm. Buraz je s nama presao 2500 km za 10 dana obilazenja po Evropi pozadi i nije se zalio, on je isto 188, ispred njega naravno zena sa 170.
Cak stavise ako prostor za koljena nije problem sjedi se udonbiji nego u trici, kod koje su sjedala dosta zavaljena i neudobna visocijim.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#25 Re: BMW 116d 2011. god. Iskustva i kvarovi.
Nije tacno. On je rekao da je auto dvosjed, sto nije tacno. Ako jeste onda su vecina auta u toj klasi dvosjedi.
Zadnji post sam pisao nabrzinu, vozio sam se i u usporedivom A3 pozadi jedno po 3-4 sata (300 km) u dva pravca, isto ispred mene osoba 170 cm i mogu reci da je u kecu udobnija klupa i vise prostora za glavu.
Isto iz iskustva mogu reci da se naprimjer ni P308 ne razbacuje prostorom za koljena, dapace.
U Golfu jeste bolje, ali ko ocekuje da ce se u njemu voziti visoki iza visokih grdno se vara.
Sto se tice BMWa za tu rabotu ispod petice nista. Razlika izmedju keca i trice pozadi je 8 cm za koljena i 5 cm u sirinu, s tim da je u trici dosta zavaljenije sjediste kako bi se obezbijedilo dovoljno prostore za glavu.
Kec jeste auto za par bez djece ili eventualno jednim djetetom, ali da je toliko malen objektivno nije. Ja da imam djecu vjerovatno bih isao na Golfa. Mada bi mi bilo pravo zao.
Zadnji post sam pisao nabrzinu, vozio sam se i u usporedivom A3 pozadi jedno po 3-4 sata (300 km) u dva pravca, isto ispred mene osoba 170 cm i mogu reci da je u kecu udobnija klupa i vise prostora za glavu.
Isto iz iskustva mogu reci da se naprimjer ni P308 ne razbacuje prostorom za koljena, dapace.
U Golfu jeste bolje, ali ko ocekuje da ce se u njemu voziti visoki iza visokih grdno se vara.
Sto se tice BMWa za tu rabotu ispod petice nista. Razlika izmedju keca i trice pozadi je 8 cm za koljena i 5 cm u sirinu, s tim da je u trici dosta zavaljenije sjediste kako bi se obezbijedilo dovoljno prostore za glavu.
Kec jeste auto za par bez djece ili eventualno jednim djetetom, ali da je toliko malen objektivno nije. Ja da imam djecu vjerovatno bih isao na Golfa. Mada bi mi bilo pravo zao.