Smrcak15 wrote:JVC wrote:--
Pa ti prijatelju dragi ti uopće ne čitaš Bibliju kad možeš napisati nešto tako, to je totalni apsurd što pišeš.
Pitaj bilo kojeg iskrenog kršćanina koga oni slijede, Pavla ili Isusa. Pa i sam Pavle je slijedio Isusa i ono što je Isus propovjedao.
da vidimo
Pavle laze na isusa da je Isus ukinuo zakone:
Efežanima 2,15 On(isus) je ukinuo zakon i njegove zapovijedi s njihovim primjenama. On je htio tako, pošavši od Židova i pogana, stvoriti u sebi jednog novog čovjeka, uspostavljajući mir,
Isus kaze:
Isus rece:
17 Ne mislite, da sam došao ukloniti zakon ili proroke. Nijesam došao da ih uklonim, nego da ih ispunim.
18 Jer zaista, kažem vam: Dok stoji nebo i zemlja, neće nestati nijedne crtice slova ili točke iz zakona, dok se sve ne ispuni.
19 Tko dakle ukine jednu od ovih zapovijedi, pa bilo i najmanju, i tako uči ljude, zvat će se najmanji u kraljevstvu nebeskom. A tko ih drži i uči držati, zvat će se velik u kraljevstvu nebeskom. (Matej 5, 17-19)
To je ono sto govorim, ali ti ne možeš da shvatiš. Laićki pristupaš Biibliji, jer samo uzimaš dijelove da bi potvrdio svoju teoriju.
Prvo, Isus ne ukida Zakon. U sedamnaestom stihu Isus jasno govori kakav je odnos između Njegovog dolaska i Zakona. Pazi dobro šta Isus kaže! ''Nemojte misliti da sam došao ukinuti…'' Prorok Jeremija piše: „Ne Savez kakav sam sklopio s ocima njihovim u dan kad ih uzeh za ruku da ih izvedem iz zemlje egipatske, Savez što ga oni razvrgoše premda sam ja gospodar njihov – riječ je Jahvina. Nego, ovo je Savez što ću ga sklopiti s domom Izraelovim poslije onih dana - riječ je Jahvina: Zakon ću svoj staviti u dušu njihovu i upisati ga u njihovo srce. I bit ću Bog njihov, a oni narod moj.“ (Jer 31:31-33)
Zanimljivo je da ovdje Bog navješćuje Novi Savez, ali ne bez Zakona, nego sa Zakonom upisanim u srce. Vidimo da ni Stari Zavjet ne govori o ukidanja Zakona u Novom Zavjetu. Apostol Pavle u poslanici Rimljanima pita: Ukidamo li tako vjerom Zakon? Daleko od toga! Naprotiv, tim Zakon utvrđujemo. (Rim 3:31)
Drugo, Isus ispunjava Zakon. Ovu riječ Matej često koristi (a vidim da ga voliš koristiti) kada citira Stari Zavjet govoreći:
''Da se ispuni što je rečeno po proroku...'' Isus Zakon ispunjava na tri načina:
(1) On je došao da ispuni proročanstva u Zakonu koja su se odnosila na Njega
(2) Isus je došao da u potpunosti izvrši zahtjeve Zakona, tj. da živi pod Zakonom. Znamo da je Isus vršio Zakon.
(3) On je došao da u potpunosti izloži ili razjasni Zakon kako bi Božiji narod mogao naučiti da slijedi pravi smisao Zakona
Kada čitš Bibliju vidi se da je Stari Zavjet, sa svojim bogoslužjem, žrtvama i obredima bio samo slika nebeske stvarnosti, jer je Bog rekao Mojsiju da sve načini prema slici koju je vidio na brdu (Heb 8:5). Znamo da se većina starozavjetnog Zakona sastoji od ovih obreda i običaja. To znači da je Krist ispunio i sve te slikovite stvari koji su upućivale na Njega, tako da su one prestale, ne zato što su tek tako ukinute, nego su prestale jer su se ispunile. Kršćanima danas u bogoslužju ne treba janje, jer je janje bilo slika Krista. Janje je ukinuto jer se njegovo značenje ispunilo. Hram, žrtve, subote, dani i blagdani, uredbe o hrani i sl. su prestale, jer se njihovo značenje ispunilo u Kristu. To znači da bilo kakvu promjenu Zakona, koju vidimo u Novom Zavjetu, ne smijemo pripisati nikakvom ukidanju Zakona, nego Ispunjenju nekih njegovih dijelova.
Cak ti Pavle u lice kaze da koristi lazi kako bi doprinio slavi Isusa
Pavle kaze da laze:
Rimljanima 3,7 Ako je, doista, istina Božja po mojoj lažljivosti obilno zasjala njemu na slavu, zašto da ja još budem suđen kao grešnik?
Pavle ukida i obrezivanje kao jedno od Mojsijevih zakona
Galancani 5:2 Evo, ja, Pavao, kažem vam: "Ako se obrežete, Krist vam neće ništa koristiti.
a bog ti zapovjeda obrezivanje i to strogo:
Postanak 17,10 A ovo je zavjet moj između mene i vas i potomstva tvojega, što ćete ga držati: sve muško kod vas ima se obrezivati.
Postanak 17,11 A obrezivat ćete se na mesu svoje prednje kožice, i to neka bude znak zavjeta između mene i vas!
..
Postanak 17,14 A neobrezan muški, koji ne bude obrezan na mesu svoje prednje kožice, neka se istrijebi iz naroda svojega; on je prelomio zavjet s menom."
i onda se pojavi pavle i to ukine i to krscani slijede, bas onako navukao vas na svoje lazi kao sto sam potvrdjiva a vi se upecate na to
Pavle ili ko vec je napisao djela apostolska, pise da nevrijede Mojsijevi zakoni ako se vjeruje, mozes krsiti te zakone i ukidati ih
Po Ovome se tko god vjeruje, opravdava od svega od čega se po Mojsijevu zakonu niste mogli opravdati! (Biblija)
Pavle najavljuje osnivanje nove vjere.
Rimljanima 15,20 I tako se potrudih da propovijedim jevanđelje ne gdje se spominjaše Hristos, da ne gradim na tuđemu temelju,
i za kraj Pavle naredjuje da se ostavi Isusova nauka a da se prihvati pavlova nova vjera:
Hebrejima 6,1 Zato da, ostavimo počela Kristove nauke, i da se damo na savršenstvo; da ne postavljamo opet temelja odvraćanjem od mrtvih djela, i vjerom u Boga;
Puno toga si nabacao, a sve je to jako opširna tema pogotovo teška za shvatiti pripadnicima Islama jer ste odbacili Krista kakav je u Bibliji.
Pokušam na sve da odgovorim u jednom paketu. Mada to tvoje cjepkanje nigdje ne vodi. Biblija je univerzalna knjiga, da bi je razumio moraš je citati sa razumjevanjem od početka do kraja, a ne vaditi iz konteksta stvari samo kako bi navukao vodu na svoj mlin.
"Čemu onda Zakon? Dometnut je poradi prekršaja dok ne dođe potomstvo komu je namijenjeno obećanje; sastavljen je po anđelima preko posrednika. Posrednika pak nema gdje je samo jedan. A Bog je jedan. Zar je dakle Zakon protiv obećanja Božjih? Nipošto! Jer da je dan Zakon koji bi mogao oživljavati, pravednost bi doista proizlazila iz Zakona. Ali je Pismo sve zatvorilo pod grijeh da se, po vjeri u Isusa Krista, obećano dade onima koji vjeruju. Prije dolaska vjere, pod Zakonom zatvoreni, bili smo čuvani za vjeru koja se imala objaviti. Tako nam je Zakon bio nadzirateljem sve do Krista da se po vjeri opravdamo. A otkako je nadošla vjera, nismo više pod nadzirateljem. Uistinu, svi ste sinovi Božji, po vjeri u Kristu Isusu. Doista, koji ste god u Krista kršteni, Kristom se zaodjenuste. Nema više: Židov - Grk! Nema više: rob - slobodnjak! Nema više: muško - žensko! Svi ste vi Jedan u Kristu Isusu! Ako li ste Kristovi, onda ste Abrahamovo potomstvo, baštinici po obećanju."
Glavni cilj apostola Pavla u poslanici Galaćanima jeste obraniti crkvu od krivog učenja koje se zove legalizam. Krivi učitelji su naučavali da spasenje nije po vjeri u Isusa Krista, nego po djelima Zakona. Nisu oni negirali da je Isus Spasitelj (kao što radiš ti i svi ostali Muslimani) i da u Njega treba vjerovati, ali su negirali da je spasenje po vjeri. Apostol Pavle se žestoko suprotstavio takvom lažnom učenju.
Znamo da je Evanđelje dano da se čovjek može opravdati pred Bogom. Biblija jasno objavljuje da su svi sagriješili i da se Božiji gnjev izlijeva na grešno čovječanstvo. Nama je potrebno spasenje od Božijeg gnjeva. Potrebno je da se naši grijesi obrišu kako bi prestao Božiji gnjev nad nama. Kada povjerujemo u Isusa Krista koji je umro za naše grijehe, primamo oproštenje. Ali kako tražiti oproštenje ako ne vjerujemo da smo grešni i da nam treba oproštenje? Zato je Zakon naknadno došao da definira grijeh (Rim 3:20) i da se poveća prekršaj (Rim 5:20), tj. da ljudi bolje shvate svoju grešnost i jadnu situaciju u kojoj se nalaze. Zakon nam pomaže da shvatimo koliko je grijeh grešan (Rim 7:13) i koliko smo mi grešni i da smo pod prokletstvom. Tek kada shvatimo ozbiljnost situacije u kojoj se nalazimo shvatit ćemo i vrijednost Kristove žrtve na križu i potražiti oproštenje od Boga. Zato Pavle kaže da služba Zakona je služba osude (2 Kor 3:9), a ne služba spasenja. Zakon nije put spasenja, nego nas upućuje na put spasenja. Spasenje je samo i jedino u Kristu.
Prema Pavlovom načinu izražavanja, stanje pod Zakonom vrlo opasno stanje. Oni koji su pod Zakonom u ropstvu su grijeha i pod osudom Zakona. Bog je milostiv i ljudima nudi mogućnost spasenja, a to je po vjeri u Isusa Krista. Kada čovjek povjeruje u Krista dobiva oproštenje grijeha i oslobađa se od osude Zakona. On tada prelazi iz stanja nazvanog "pod Zakonom" u stanje koje Pavao u Rimljanima 6:14 naziva stanjem "pod milošću". Pavle to još naziva i stanjem "u Kristu" ili "u Duhu.
Da skratim jer je ovo veoma opširna teme.
Ceremonijalne zapovijedi su ukinute. Poslanica Galaćanima govori da je ukinuto obrezanje (Gal 5:2). Ukinuti su dani i blagdani (Gal 4:10)[23]. Zatim propisi o ishrani (Gal 2:11-14). Ukinute su razlike između naroda i polova po pitanju pristupa Bogu (Gal 3:28, Ef 2:14-18). Iz Gal 4:24 vidimo da je ukinut stari Savez. U poslanici Kološanima vidimo da su ukinuti propisi o čistim i nečistim stvarima (Kol 2:20, 21). U poslanici Hebrejima vidimo da je ukinuto levitsko svećenstvo i čitava starozavjetna služba i žrtve jer su one bile slika stvarnosti, a stvarnost je Krist (Heb 9:1-10; 7:11,12). Dakle, starozavjetna simbolika je ukinuta. Jednostavno rećeno ukinuto je prokletstvo Zakona i ropstvo grijehu.
Moralne zapovijedi ostaju na snazi. Pavle jasno uči da se moralni Zakon treba ispuniti (Gal 4:13,14). Ovdje vidimo da ljubav ispunjava, a ne ukida Zakon. Pavao ne želi da kršćani svojim ponašanjem prekrše i jednu moralnu zapovijed (Gal 5:22,23). Život po Duhu nam osigurava takvo ponašanje protiv kojeg Zakon nema šta reći. Tekst u Galaćanima 6:1 jasno uči da kršćanin ne smije kršiti Zakon. Pavao, naime, ovdje spominje prekršaj, a znamo da nema prekršaja ako nema Zakona. I onda dođe Muhamed i zavede i iskomplikuje stvari još više. Paste and copy što iz Biblije, što iz legendi i imamo zbrku kakvu imamo sada.
zato ce vas isus otjerati od sebe na sudnjem danu, jer ste ostavili njegovu nauku a prihvatili ste se pavlove
isus kaze da ce vas krscane otjerati na sudnjem danu od sebe:
Matej 7,22 U onaj dan mnogi će mi reći: "Gospodine, Gospodine, nijesmo li u ime tvoje prorokovali? Nijesmo li u ime tvoje đavle izgonili Nijesmo li u ime tvoje čudesa mnoga činili?
Matej 7,23 Tada ću im izjaviti; Nikad vas nijesam poznavao; idite od mene, zlotvori!