to sto ima gresaka u barnabinom evandjelju je plod ljudske gresnosti, jer svako moze pogrijesiti kad pise nesto pa tako i Barnaba.Jedini problem za muslimanske apologete je taj da se svi učenjaci gotovo jednoglasno slažu da je Barnabino evanđelje srednjovjekovna krivotvorina. Popis anakronizama i povijesnih grešaka je opsežan, i kao takav je dokaz da prije srednjovjekovnih vremena jednostavno je nepostojeći.
procitao sam ga 3 puta, pa valjda mogu donisiti nekakav sud o knjizi, moje misljenje je da je to izvorna knjiga iz vremena isusa, ili neposredno nakon uzdignuca Isusa je napisana od strane Barnabe.
Ovako kad sam je citao na prvu, trebalo je pohvatati sve te izraze, alegorije itd itd meni je fascinanta kakko je logicna i jednostavna, u sporedjenju sa ovom vasom biblijom daleko daleko daleko logicnija i razumljivija. tacno ti objasni neke stvari sto hvale iz ove vase biblije.
Zasto ne smatram da je muslimanska krivotvorenia jeste iz ovih razloga:
1. extremno je grijeh lagati na poslanika Isusa i Boga, jer onaj ko bi odlucio da pise knjigu sta je isus i Bog govorio, jeste fakticki smrtna presuda samom sebi gdje ces sebi ostembiljati kartu za Pakao. a nevjerujem da je i jedan vjernik musliman toliko hrabar da pise nekakvu knjigu koja ce ga ukopati i njega i njegovu vjeru i baciti u vatru dzehenemsku. previlik zalogaj da bi bio krivotvoren od muslimana.
2. U evandjelju postoji ocitih gresaka, koje musliman nebi trebao raditi, znaci ocite su greske, ali to smatram plodom ljudske slabosti jer niko nije bezgrijesan, svakome se moze omaknuti da pogrijesi pa tako i barnaba, jer krenuti pisati knjigu sta se se desavalo zadnje 3 godine u zivotu isusa, tesko da moze proci bez gresaka, normalno je da ce covjek nesto zaboraviti pa pogresne informacije dostaviti.
3. pavle govorio da ima jos neko evandjelje pored njegovog evandjelja, u tom vremenu je Barnaba pisao ovo evandjelje koje je kontriralo Pavlu, to se moze jasno vidjeti kako Barbana osiba paljbu po Pavlu u svom evandjelju. Kanonska evandjelja luka, marko, matej, Ivan nisu bili napisani u tom vremenu jos , tako da najvjerovatnije je Pavle ciljao na Barnabino evandjelje kad je spominjao da postoji jos neko evandjelje pored njegovog.
4. Ovako da neznam nista ni o bibliji ni o barnabinom evandjelju pa kad bi procitao obadvoje, prihvatio bi barnabino samo zato sto je logicnije i nema kontradikcija, lakse je za razumjeti. Meni fascinira one izreke Isusa, i njegov govor o smrti, buducem svijetu, Raju Paklu, Sudnjem danu itd itd
A pogotov je interesantno desavanja kad krenu da ubiju isusa pa opale po Judi, pa kad se sporedi taj dio sa biblijskim tacno vidis koliko je logicniji.
Pazi sad ovo, evo jedno pitanje
Zasto bi Isus (ako je Bog po vama) govorio
“Bože moj, Bože moj, zašto si me ostavio?”
Ovo nikako nema logike, Ako je znao da ce biti ubije radi grijeha covjecanstva, zasto ce se Ovako obracati Bogu u ocaju?? jednostavno prsti nelogika, krscani uporno tvrde poslat isus da umre za nase grijehe, a vamo Isus Kuka na Boga na krstu
a pazi ovo kako je opisano sta se desavalo, trebao bi i ti procitati barem samo da vidis alternativnu verziju da ima uvid u to
kreni od 214 poglavlja, tu krece napad na Isusa.
http://www.mlivo.com/evandelje-indzilpobarnabi.pdf
izsjecak iz 217 poglavlja
I ovu krunu od trnja oni staviše na
Judinu glavu, stavivši mu u ruku trsku kao žezlo
i prisiliše ga da sjedne na visoko mjesto. I
vojnici doðoše pred njega, klanjajuæi se u
izrugivanju, pozdravljajuæi ga kao kralja
Jevreja. I oni ispružiše svoje ruke da prime
darove, kao što je obièaj da daju mladi kraljevi;
i ne primivši ništa oni izudaraše Judu, govoreæi:
“Pa kako si ti krunisan ludi kralju, ako neæeš
platiti vojnicima i slugama?”
Sveštenièke voðe sa pismoznancima i
farizejima, vidjevši da Juda nije umro pod
bièevanjem i stršeæi se da ga Pilat ne pusti na
slobodu, oni doðoše novèani poklon guverneru,
koji, primivši ga - predade Judu farizjima i
pismoznancima kao osuðenika na smrt. Tad oni
osudiše dva lopova s njim na smrt na križu.
Oni ga tako odvedoše na brdo Kalvarija,
gdje su obièno vješali zloèince i tu ga oni
razapeše golog radi veæe sramote.
Juda ne uèini ništa osim što povika: “Bože
zašto si me ostavio, pošto je zloèinac pobjegao,
a ja umirem nepravedno?”
Uistinu, kažem da je glas, lice i osoba Judina
bila tako slièna Isusu, da su njegovi uèenici i
vjernici posve mislili da je on Isus; zato neki
ostaviše nauk Isusa, vjerujuæi da je Isus lažni
prorok i da je magijskom vještinom uèinio èuda
koja je uèinio: jer Isus je rekao da on neæe
umrijeti do kraja svijeta; jer on bi u to vrijeme
bio uzet sa svijeta.
Ali oni koji su ostali èvrsti u nauku
Isusovom bili su tako opsjednuti tugom, videæi
da umire onaj koji je sasvim slièan Isusu, da se
oni nisu sjeæali šta je Isus rekao. I tako u društvu
sa Isusovom majkom oni odoše na brdo
Kalvarija i nisu samo bili prisutni pri smrti
Jude, neprestano plaèuæi, nego su pomoæu
Nikodema i Josipa iz Arimateje dobili od
guvernera tijelo Judino da ga sahrane. Nato ga
oni skinuše s krsta s takvim plaèem da niko ne bi
povjerovao i sahraniše ga u novu Josipovu
grobnicu, omotavši ga u stotinu skupocjenih
masti.
218
Potom se svaki èovjek vrati svojoj kuæi.
Onaj koji piše sa Ivanom i Jakovom njegovim
bratom, ode sa majkom Isusovom u Nazaret.
Oni uèenici koji se nisu bojali Boga, odoše
noæu (i) ukradoše tijelo Judino i sakriše ga šireæi
vijest da je Isus uskrsnuo ponovo; otud nastade
velika zbrka. Prvosveæenik onda naredi da niko
ne govori o Isusu iz Nazareta, pod prijetnjom
anateme. I tako tu nastade veliki progon i mnogi
bijahu kamenovani, a mnogi prebijeni, a mnogi
prognani iz zemlje, jer oni nisu mogli da ostanu
mirni na takvu stvar.
Novosti stigoše u Nazaret kako je Isus,
njihov sugraðanin, nakon što je umro na krstu
ponovo podignut. Nato onaj koji (ovo) piše
zamoli majku Isusuvu da se ostavi plakanja, jer
je njen sin opet bio podignut. Èuvši ovo
Djevica Marija reèe plaæuæi: “Hajmo u Je ru sa -
lem da naðemo mog sina. Umrijeæu zadovoljna
kad ga vidim”.