BHTelekom vs Eronet vs Mtel vs ostali mobilni operateri

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply

ko nudi najbolje usluge po najnižim cijenama ?

bhtelecom
137
30%
eronet
57
12%
mtel
84
18%
haloo
183
40%
 
Total votes: 461

doff
Posts: 2329
Joined: 02/10/2011 17:43
Location: ZenicaCity

#4601 Re: bhtelekom vs eronet vs mtel vs ostali mobilni operateri - ko nudi više i bolje uz niže cijene?

Post by doff »

mirza_15 wrote:U BH Telecomu rade najbolji studenti etf-a bez ikakve stele. Na prosjek ocjena dobili stipendiju i poslije fakulteta radno mjesto u bh telecomu.
Moram reagovat, jer sam nekad bio student. Najbolji prosjek ne mora značit najbolji student. Imaš dosta štrebera, pa su na trud nagurali prosjek a da u suštini ne razumiju.

To je generalna opaska, ne mora značit da su i ti takvi.
dugonja
Posts: 272
Joined: 23/06/2017 23:15

#4602 Re: bhtelekom vs eronet vs mtel vs ostali mobilni operateri - ko nudi više i bolje uz niže cijene?

Post by dugonja »

PRO165 wrote:
dugonja wrote:pa da neko uprazno pizdi vjerovatno bi vratio svoj ultra broj na bhtelekom a ne evo već drugu godinu sam na drugom operateru i ne pada mi na pamet da se vratim
i o čemu ti onda pizdiš
PRO165 wrote:
A ove trolove koji igraju da je BH TELECOM samo skupa, arogantna, uhljebarska firma smatram petom kolonom. Odmah da kažem da niti sam ja niti mi je iko od familije zaposlen u BH TELECOMu. Jesu oni sve to pomalo ali su i mnogo više na pozitivnoj strani: društveno odgovorna firma koja za naše uslove pruža odlučnu uslugu (naročito u zadnje vrijeme), ne duguje poreze i doprinose, zapošljava veliki broj ljudi koji imaju velike plate. Da rade dobar posao govori rast udjela na tržištu jer je tržište najbolji sudija. Da bi mogli puno bolje, mogli bi!

P.S.
Ne volim pisati pristrasne postove ali sam morao radi osjećaja objektivnosti jer, brate, sjašite malo kako BH TELECOM ne valja i kako je najskuplji a drugi su kao eto dobri.
nije skupa ???