Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
avaks wrote:75 minuta na BHT bi izašlo 120 minuta na Eronet [emoji106]
Genijalno
To neki novi zakoni fizike? Ide li ono zvuk preko HDMI?
To ti je novi SDA kalkulator obračunskih jedinica!
Taj novi kalkulator btw ima samo jednu tipku koja pritiskom izbacuje broj centrale sda koja potom zove Baketa i njega pita, jer kao što znamo on diktira šta će ovi uhljebi uključujući ove u telecomu misliti i smatrati empirijskom istinom!
Eto ja iz BL bas agitujem za SDA. Stvarno ispadate smjesni. Ako vec neznate racunati i ne znate pojam obracunske jedinice onda nemojte se bar s tim javno hvaliti. Sta vrijedi 100 minuta ako ce ti za svaki uspostavljeni poziv bez obzira koliko traje skidati cijeli minut.
Ne znam zašto uopšte raspravljate koji qratz? Valjda svako zna otić na Website operatera i skontat sebi šta mu najviše odgovara.
Meni lično Eronet ima najbolju postpaid ponudu iako koristim pretplatu BH Telekoma. Nije nešto značajno bolja od ovog šta imam pa mi se ne dâ ponovo prenosit broj ali ako bih sad uzimao pretplatu uzeo bih Eronetovu.
Podaci o broju korisnika u trecem kvartalu http://www.nezavisne.com/ekonomija/anal ... ona/412802
Bht napravio blagi rast. Svi alternativni operateri svi zajedno nemaju ni 1%, toliko o tome da haloo ima 200.000 korisnika.
U izvještaju nemaš posebno podatke za haloo i happy jer su ti podaci obrađeni u sklopu njihovih vlasnika. Ako pogledaš bolje, vidjet ćeš da eronet bilježi blagi porast u udjelu, dakle taj porast čine haloo i eronet. Tačne podatke nemamo, al dok reklamiraju da imaju 200 000 korisnika, sigurno onda da i imaju. Imam jednog jarana koji je prenio broj baš u haloo, ostali niko ništa.
Prenio sam i ja broj iz eroneta u haloo, sest mjeseci bonus neta dovoljnog za vajber razgovore, sto mi je trenutno najpotrebnije, a za sest mjeseci opet pregledati koja mreza daje najpovoljniju ponudu za prenos broja. Ovaj prenos broja je nesto najbolje sto su mogli napraviti da razbiju ili bar ublaze dogovoreni monopol "nacionalnih" operatera.
prije godinu i po kupljen mobitel u bh telecomu,uz garanciju od dvije godine,prije dvadesetak dana touch screen prestao fercerati,mobitel odnesen u bh telecom,oni zaprimili,u zapisniku napisano da kvar podlijeye garanciji,danas kad se otislo po mobitel kazu da je mehanicki kvar i da treba jos doplatiti 140 km za popravak aparata,u ponedeljak im ide prijava inspekcije
kakavdanakneiskustvu wrote:prije godinu i po kupljen mobitel u bh telecomu,uz garanciju od dvije godine,prije dvadesetak dana touch screen prestao fercerati,mobitel odnesen u bh telecom,oni zaprimili,u zapisniku napisano da kvar podlijeye garanciji,danas kad se otislo po mobitel kazu da je mehanicki kvar i da treba jos doplatiti 140 km za popravak aparata,u ponedeljak im ide prijava inspekcije
Kakve veze to ima sa Telekomom života ti? Telekom nema svoj servis niti ima bilo šta sa telefonima. Inspekcija će se samo nasmijati ako im odeš a vjeruj mi nisi ni prvi ni posljedni.
Ti trebaš servis uhvatiti "za vrat" jer su oni ti koji ne priznaju garanciju kao i proizvođač. BHT ne proizvodi niti servisira telefone.
kakavdanakneiskustvu wrote:prije godinu i po kupljen mobitel u bh telecomu,uz garanciju od dvije godine,prije dvadesetak dana touch screen prestao fercerati,mobitel odnesen u bh telecom,oni zaprimili,u zapisniku napisano da kvar podlijeye garanciji,danas kad se otislo po mobitel kazu da je mehanicki kvar i da treba jos doplatiti 140 km za popravak aparata,u ponedeljak im ide prijava inspekcije
Kakve veze to ima sa Telekomom života ti? Telekom nema svoj servis niti ima bilo šta sa telefonima. Inspekcija će se samo nasmijati ako im odeš a vjeruj mi nisi ni prvi ni posljedni.
Ti trebaš servis uhvatiti "za vrat" jer su oni ti koji ne priznaju garanciju kao i proizvođač. BHT ne proizvodi niti servisira telefone.
vec sam bio u inspekciji danas ali nisam mogao podnijeti prijavu jer su svi bili na dzumi,mobitel je kupljen u telekomu,kontas?
kakavdanakneiskustvu wrote:prije godinu i po kupljen mobitel u bh telecomu,uz garanciju od dvije godine,prije dvadesetak dana touch screen prestao fercerati,mobitel odnesen u bh telecom,oni zaprimili,u zapisniku napisano da kvar podlijeye garanciji,danas kad se otislo po mobitel kazu da je mehanicki kvar i da treba jos doplatiti 140 km za popravak aparata,u ponedeljak im ide prijava inspekcije
Kakve veze to ima sa Telekomom života ti? Telekom nema svoj servis niti ima bilo šta sa telefonima. Inspekcija će se samo nasmijati ako im odeš a vjeruj mi nisi ni prvi ni posljedni.
Ti trebaš servis uhvatiti "za vrat" jer su oni ti koji ne priznaju garanciju kao i proizvođač. BHT ne proizvodi niti servisira telefone.
vec sam bio u inspekciji danas ali nisam mogao podnijeti prijavu jer su svi bili na dzumi,mobitel je kupljen u telekomu,kontas?
ne kontam ja? oni poslali na servis i servis vratio uz obrazlozenje da je mehanicki kvar... nema nista operater sa tim, bez obzira sto su ga kupili.
kakavdanakneiskustvu wrote:ko ima,onaj ko ga je kupio?,krajnji korisnik?
ljudino... nije ti prodavac odgovoran za servis. imas li garantni list? piše li igdje u njemu da je telekom serviser? možeš ti poslati 101 inspekciju telekomu, ali to je uzalud. oni će je isto kao i tvoj mobitel proslijediti u ovlašteni servis. inače ne kontam zašto gubite vrijeme sa servisom i nosite u telekom? odneseš mobitel direktno u servis i sa njima se peglaš.
na tvom garantom listu ako je mobitel LG piše Stanić, ako je Samsung piše Kimtec... Tamo se mobitel nosi.
kakavdanakneiskustvu wrote:ko ima,onaj ko ga je kupio?,krajnji korisnik?
ljudino... nije ti prodavac odgovoran za servis. imas li garantni list? piše li igdje u njemu da je telekom serviser? možeš ti poslati 101 inspekciju telekomu, ali to je uzalud. oni će je isto kao i tvoj mobitel proslijediti u ovlašteni servis. inače ne kontam zašto gubite vrijeme sa servisom i nosite u telekom? odneseš mobitel direktno u servis i sa njima se peglaš.
na tvom garantom listu ako je mobitel LG piše Stanić, ako je Samsung piše Kimtec... Tamo se mobitel nosi.
kakavdanakneiskustvu wrote:ko ima,onaj ko ga je kupio?,krajnji korisnik?
ljudino... nije ti prodavac odgovoran za servis. imas li garantni list? piše li igdje u njemu da je telekom serviser? možeš ti poslati 101 inspekciju telekomu, ali to je uzalud. oni će je isto kao i tvoj mobitel proslijediti u ovlašteni servis. inače ne kontam zašto gubite vrijeme sa servisom i nosite u telekom? odneseš mobitel direktno u servis i sa njima se peglaš.
na tvom garantom listu ako je mobitel LG piše Stanić, ako je Samsung piše Kimtec... Tamo se mobitel nosi.
valjda se nosi tamo gdje je kupljen?
mozes ga odnijeti, ali onda čekaš da ga oni pošalju na servis, pa čekaš da ga vrate sa servisa itd... ovako odneseš direktno u servis i oni te nazovu i kažu to je i to. i onda ti njima zoveš inspekciju ako si nezadovoljan. svaki uređaj koji ima garantni list i ima i adresu ovlaštenog servisa. najbolje, najbrže i najbezbolnije je pravo otići u taj servis. meni su tako popravili za dan LG G3 u Staniću, a u BHT mi rekli da će ga poslati za koji dan na servis, pa će čekati povratnu informaciju.
svaki operater ili prodavnica mobitela je samo posrednik u prodaji, a garancijom se obavi ovlašteni distributer, odnosno servis.
kakavdanakneiskustvu wrote:ko ima,onaj ko ga je kupio?,krajnji korisnik?
ljudino... nije ti prodavac odgovoran za servis. imas li garantni list? piše li igdje u njemu da je telekom serviser? možeš ti poslati 101 inspekciju telekomu, ali to je uzalud. oni će je isto kao i tvoj mobitel proslijediti u ovlašteni servis. inače ne kontam zašto gubite vrijeme sa servisom i nosite u telekom? odneseš mobitel direktno u servis i sa njima se peglaš.
na tvom garantom listu ako je mobitel LG piše Stanić, ako je Samsung piše Kimtec... Tamo se mobitel nosi.
valjda se nosi tamo gdje je kupljen?
mozes ga odnijeti, ali onda čekaš da ga oni pošalju na servis, pa čekaš da ga vrate sa servisa itd... ovako odneseš direktno u servis i oni te nazovu i kažu to je i to. i onda ti njima zoveš inspekciju ako si nezadovoljan. svaki uređaj koji ima garantni list i ima i adresu ovlaštenog servisa. najbolje, najbrže i najbezbolnije je pravo otići u taj servis. meni su tako popravili za dan LG G3 u Staniću, a u BHT mi rekli da će ga poslati za koji dan na servis, pa će čekati povratnu informaciju.
svaki operater ili prodavnica mobitela je samo posrednik u prodaji, a garancijom se obavi ovlašteni distributer, odnosno servis.[/quote]
Direktno u servis nosi onaj kome je to usput. Nema logike da neko putuje u drugi grad da bi došao da ovlaštenog servisa kad taj posao može obaviti preko posrednika, odnosno prodavača, jer na taj način izbjegava eventualne troškove prijevoza...
Dakle i jedan i drugi slučaj su ispravni.
U svakom slučaju, inspekcija se šalje onome ko je uradio pregled i dao zaklljučak. Nadam se da si dobio napismeno konačan zapisnik onoga ko je pregledao telefon. Taj papir ti je bitan za sljedeće korake.
doff wrote:Direktno u servis nosi onaj kome je to usput. Nema logike da neko putuje u drugi grad da bi došao da ovlaštenog servisa kad taj posao može obaviti preko posrednika, odnosno prodavača, jer na taj način izbjegava eventualne troškove prijevoza...
Dakle i jedan i drugi slučaj su ispravni.
U svakom slučaju, inspekcija se šalje onome ko je uradio pregled i dao zaklljučak. Nadam se da si dobio napismeno konačan zapisnik onoga ko je pregledao telefon. Taj papir ti je bitan za sljedeće korake.
kakavdanakneiskustvu wrote:prije godinu i po kupljen mobitel u bh telecomu,uz garanciju od dvije godine,prije dvadesetak dana touch screen prestao fercerati,mobitel odnesen u bh telecom,oni zaprimili,u zapisniku napisano da kvar podlijeye garanciji,danas kad se otislo po mobitel kazu da je mehanicki kvar i da treba jos doplatiti 140 km za popravak aparata,u ponedeljak im ide prijava inspekcije
Tako je i meni sa starim Huawei G3610 bilo, nije htjeo 060 brojeve da prima.
Nikad nisu popravili.
Bio i sa motorolom kvar davno, al su to tada popravili. Prije 5 i 9 godina mozda.
doff wrote:Direktno u servis nosi onaj kome je to usput. Nema logike da neko putuje u drugi grad da bi došao da ovlaštenog servisa kad taj posao može obaviti preko posrednika, odnosno prodavača, jer na taj način izbjegava eventualne troškove prijevoza...
Dakle i jedan i drugi slučaj su ispravni.
U svakom slučaju, inspekcija se šalje onome ko je uradio pregled i dao zaklljučak. Nadam se da si dobio napismeno konačan zapisnik onoga ko je pregledao telefon. Taj papir ti je bitan za sljedeće korake.
kakavdanakneiskustvu wrote:prije godinu i po kupljen mobitel u bh telecomu,uz garanciju od dvije godine,prije dvadesetak dana touch screen prestao fercerati,mobitel odnesen u bh telecom,oni zaprimili,u zapisniku napisano da kvar podlijeye garanciji,danas kad se otislo po mobitel kazu da je mehanicki kvar i da treba jos doplatiti 140 km za popravak aparata,u ponedeljak im ide prijava inspekcije
kakavdanakneiskustvu wrote:prije godinu i po kupljen mobitel u bh telecomu,uz garanciju od dvije godine,prije dvadesetak dana touch screen prestao fercerati,mobitel odnesen u bh telecom,oni zaprimili,u zapisniku napisano da kvar podlijeye garanciji,danas kad se otislo po mobitel kazu da je mehanicki kvar i da treba jos doplatiti 140 km za popravak aparata,u ponedeljak im ide prijava inspekcije