Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zippoo87 wrote:izgleda da mi je neki moron iz telekoma opet prckao po profilu i shebao brzinu
sa 14 Mbps sa iskljucenim STBom mi je spala na 9 Mbps
evo vec dva dana sam primjetio manju brzinu a takodjer mi je sinoc i stekao net,nisam mogao ni slike na fb pregledati...treba 10 sekundi da ucita sliku
ako ima neko od ovih iz telekoma sto inace pomazu raji,da mi provjeri profil i vidi da li je sve u redu
brzina od 9 Mbps mi je sa iskljucenim STBom
Isti problem imam, čačkali su nešto i odaziv mi je užasan, čekam da mi učita nešto po 20 sec a fb video otvara u najmanjoj rezoluciji.. Prvo su promjenili postavke rutera na tvorničke pa ubacili svoje, sreća pa sam znao password koji inače postave kao default od telekoma inače ne bi mogao pristupiti wifiu.. Prikazuje 17mbps ali nije to taj internet kao što sam imao prije njihovih promjena!
znaci nisam jedini
FB video ne mogu ni ucitati evo vec nekoliko dana,ja mislio do browsera nesto
takodjer primjecujem na telefonu preko wifija da je brzina ocajna,slike otvara po 3-4 sekunde,recimo na instagramu toliko puni onaj krug pa ucita sliku
kojem li je debilu dosadno na poslu pa udje i ebe narodu profile,ovo mi je vec drugi puta u ovoj godini da mi ovo rade...pa mi je neko sa ove teme (mislim mirza) nastimao i radilo je sve ok
mirza ako vidis ovo,javi se na pm da ti dam username pa provjeri
hvala
zippoo87 wrote:izgleda da mi je neki moron iz telekoma opet prckao po profilu i shebao brzinu
sa 14 Mbps sa iskljucenim STBom mi je spala na 9 Mbps
evo vec dva dana sam primjetio manju brzinu a takodjer mi je sinoc i stekao net,nisam mogao ni slike na fb pregledati...treba 10 sekundi da ucita sliku
ako ima neko od ovih iz telekoma sto inace pomazu raji,da mi provjeri profil i vidi da li je sve u redu
brzina od 9 Mbps mi je sa iskljucenim STBom
ala7 wrote:
Isti problem imam, čačkali su nešto i odaziv mi je užasan, čekam da mi učita nešto po 20 sec a fb video otvara u najmanjoj rezoluciji.. Prvo su promjenili postavke rutera na tvorničke pa ubacili svoje, sreća pa sam znao password koji inače postave kao default od telekoma inače ne bi mogao pristupiti wifiu.. Prikazuje 17mbps ali nije to taj internet kao što sam imao prije njihovih promjena!
Niste jedini, i meni je prije 15ak dana router resetovan te se ime vratilo na početno i od tad brzina sa 14 pala na otprilike 10mbps. A da stvar bude gora, u više navrata dnevno imam prekid konekcije od nekih 60sec koji zaustavi sve što radim i ne služi ničemu Otkako se to pojavilo (15.09.) ukupno sam im se obraćao 11 puta (što putem maila, što telefonski, što kroz web aplikaciju za prijavu problema) i jedino što sam dobijao kao odgovor je bilo vaš problem je proslijeđen nadležnoj službi...blabla". Naravno, nadležna služba me nije niti jednom pozvala, a agente u call centru odnosno korisničkoj plaćaju samo da bi poslali generičku poruku od 10 riječi i proslijedili problem dalje
Najgora korisnička podrška u Europi vjerovatno, bar što se tiče ADSL/IPTV usluga
Ne znam sta rade ovi kreteni, kad sam imao dial up nije mi bio spor internet kao danas i jucer. Ne mogu uopce uraditi speedtest koliko je sporo, izbacuje error. Cimpanze bi bolje odrzavale liniju nego oni
Ovo je izgleda masovna pojava. Kod mene takođe treba nekoliko minuta da učita klix ili olx i sve to traje već neko vrijeme.
Ovo sa ubacivanjem novih kanala u Moja TV nema smisla više ni komentirati.
Kad čovjek pomisli da ne može gore ovi iz BHT nas iznova razuvjere da ipak može.
BarbaDue wrote:Kako vam ide ovaj bonus plus, skupljaju li se bodovi ja vrijedno skupljam i već ih imam 504
I ja imam tako nesto. Sad, mozda je glupo pitanje, ali da li za kupovinu uredjaja taj popust ide jednokratno ili kako vec? Da objasnim bolje, ako hocu da uzmem uredjaj na rate da li ovaj iznos koji imam od npr. 10 KM popusta vazi jednokratno ili je rata manja za taj iznos svaki mjesec? Ovo pitam jer postoji i opcija koristenja bonusa na mjesecnu naknadu..
BarbaDue wrote:Kako vam ide ovaj bonus plus, skupljaju li se bodovi ja vrijedno skupljam i već ih imam 504
I ja imam tako nesto. Sad, mozda je glupo pitanje, ali da li za kupovinu uredjaja taj popust ide jednokratno ili kako vec? Da objasnim bolje, ako hocu da uzmem uredjaj na rate da li ovaj iznos koji imam od npr. 10 KM popusta vazi jednokratno ili je rata manja za taj iznos svaki mjesec? Ovo pitam jer postoji i opcija koristenja bonusa na mjesecnu naknadu..
mene interesuje koja je vrijednost ovih bodova. npr. ja ima 504x1,5=756
BarbaDue wrote:Kako vam ide ovaj bonus plus, skupljaju li se bodovi ja vrijedno skupljam i već ih imam 504
I ja imam tako nesto. Sad, mozda je glupo pitanje, ali da li za kupovinu uredjaja taj popust ide jednokratno ili kako vec? Da objasnim bolje, ako hocu da uzmem uredjaj na rate da li ovaj iznos koji imam od npr. 10 KM popusta vazi jednokratno ili je rata manja za taj iznos svaki mjesec? Ovo pitam jer postoji i opcija koristenja bonusa na mjesecnu naknadu..
mene interesuje koja je vrijednost ovih bodova. npr. ja ima 504x1,5=756
756=čega?
ako imas 504 boda, to bi trebalo da si dobio množenjem računa sa 1,5.(silver).
BarbaDue wrote:Kako vam ide ovaj bonus plus, skupljaju li se bodovi ja vrijedno skupljam i već ih imam 504
I ja imam tako nesto. Sad, mozda je glupo pitanje, ali da li za kupovinu uredjaja taj popust ide jednokratno ili kako vec? Da objasnim bolje, ako hocu da uzmem uredjaj na rate da li ovaj iznos koji imam od npr. 10 KM popusta vazi jednokratno ili je rata manja za taj iznos svaki mjesec? Ovo pitam jer postoji i opcija koristenja bonusa na mjesecnu naknadu..
mene interesuje koja je vrijednost ovih bodova. npr. ja ima 504x1,5=756
756=čega?
Nisi ti to dobro skontao...to 504 se ne mnozi sa 1,5...to je vec pomnozeno sa 1,5, pa si dobio 504 boda. Eh sad 504 boda se moze pretvoriti u svakojake benefite (imas tabelu koji benefit nosi koliko bodova).
Kakva je procedura sa garancijom u BHT, telefon kupljen prije 6mjeseci na ugovor od godinu dana.
Mora li osoba koja je kupila telefon odnosno za ciji broj je ugovor vezan odnijeti telefon ili moze i neko drugi skupa sa garantnim listom, kutijom i pucnjacem.
Telefon nije fizicki ostecen, nije nikada ispao ...
hekaton wrote:Kakva je procedura sa garancijom u BHT, telefon kupljen prije 6mjeseci na ugovor od godinu dana.
Mora li osoba koja je kupila telefon odnosno za ciji broj je ugovor vezan odnijeti telefon ili moze i neko drugi skupa sa garantnim listom, kutijom i pucnjacem.
Telefon nije fizicki ostecen, nije nikada ispao ...
Ogovorit cu ti i ovdje. Bht nije servis, oni su samo posrednici. Bilo ko moze predati uredjaj diretkno u servis ili u najblizu Bht poslovnicu. Brze ide ako predas u servis. Ponesi racun i garanciju i cekaj da ti se jave.
BarbaDue wrote:
mene interesuje koja je vrijednost ovih bodova. npr. ja ima 504x1,5=756
756=čega?
Nisi ti to dobro skontao...to 504 se ne mnozi sa 1,5...to je vec pomnozeno sa 1,5, pa si dobio 504 boda. Eh sad 504 boda se moze pretvoriti u svakojake benefite (imas tabelu koji benefit nosi koliko bodova).
Nebitno, nije mi to suština. Uzmimo da imam bodova 504. Koliko je to novca?
Pet puta sam zvao, svaki put kazu "ne vidimo nikakav problem, ali proslijedicu kolegama...". Meni kolega iz firme iz Rumunije govori da svi korisnici BH Telecoma iz Bosne imaju problema sa internetom, a oni se prave blesavi. Hej, covjek u Rumuniji zna da u Bosni ne radi net kako treba! Jedva cekam da vas MMF preceslja
ferratilis wrote:Pet puta sam zvao mongoloide, svaki put kazu "ne vidimo nikakav problem, ali proslijedicu kolegama...". Meni kolega iz firme iz Rumunije govori da svi korisnici BH Telecoma iz Bosne imaju problema sa internetom, a oni se prave blesavi. Hej, covjek u Rumuniji zna da u Bosni ne radi net kako treba! Jedva cekam da vas MMF preceslja, nadam se analno i necim ostrim dok vam krv ne krene na oci
Haj samo još pojasni kakve veze ima Ruminija sa BiH?
BarbaDue wrote:
mene interesuje koja je vrijednost ovih bodova. npr. ja ima 504x1,5=756
756=čega?
Nisi ti to dobro skontao...to 504 se ne mnozi sa 1,5...to je vec pomnozeno sa 1,5, pa si dobio 504 boda. Eh sad 504 boda se moze pretvoriti u svakojake benefite (imas tabelu koji benefit nosi koliko bodova).
Nebitno, nije mi to suština. Uzmimo da imam bodova 504. Koliko je to novca?
504 boda = ? KM
334 boda = 10 KM popusta na kupovinu uredjaja ili umanjenje pretplate (da imas 667 bodova bilo bi 20 KM popusta).
ferratilis wrote:Pet puta sam zvao mongoloide, svaki put kazu "ne vidimo nikakav problem, ali proslijedicu kolegama...". Meni kolega iz firme iz Rumunije govori da svi korisnici BH Telecoma iz Bosne imaju problema sa internetom, a oni se prave blesavi. Hej, covjek u Rumuniji zna da u Bosni ne radi net kako treba! Jedva cekam da vas MMF preceslja, nadam se analno i necim ostrim dok vam krv ne krene na oci
Haj samo još pojasni kakve veze ima Ruminija sa BiH?
Ostalo što si napisao ni ti sam ne kontaš.
Ima veze, jer ne koriste svi ljudi internet za pornice i laprdanje na forumima, nego i za posao. Velike firme koje imaju klijente u Bosni odlicno primjete kad im klijentima ne radi internet kako treba. To je nesto s cim orangutani koji rade u telekomu ne mogu i nece da se pozabave. Ostalo sto sam napisao je moj licni stav, ako ti ne odgovara, produzi dalje, imas opciju foe, ne budi svakom loncu poklopac
ferratilis wrote:Pet puta sam zvao, svaki put kazu "ne vidimo nikakav problem, ali proslijedicu kolegama...". Meni kolega iz firme iz Rumunije govori da svi korisnici BH Telecoma iz Bosne imaju problema sa internetom, a oni se prave blesavi. Hej, covjek u Rumuniji zna da u Bosni ne radi net kako treba! Jedva cekam da vas MMF preceslja
MMF: Nema druge tranše sredstava bez dubinske analize BH Telecoma i HT Mostara
Maharadza wrote:
Propali i krepali još sutra bando izdajnička ona dušmanska! Haram vam svaka para koju dijelite jer vas ništa ne može oprati od ovoga!
Slazem se s tobom u potpunosti, ali ce te sad napasti telekomovi placenici na ovoj temi, oni svaku kritiku upucenu telekomu okrenu protiv tebe. Ili su placenici ili im je toliko ispran mozak da brane telekom besplatno, po ubjedjenju
Jutros mi je dolazio momak da pokuša riješit problem koji sam prijavio 15.09.
Čačkao je konfiguraciju i tvrdi da je riješio problem pa vidit ćemo, u toku dana i večeras evo nema problema koji su bili prisutni u proteklom periodu (katastrofalan download i jako česti prekidi Wi-Fi konekcije).
A reče mi da je problem malo globalniji i da u zadnjih 20ak dana imaju određenih smetnji i dosta povećan broj žalbi korisnika, tako da znate
Eto meni je trebalo 17 i 11 prijava (mailom, telefonski, putem aplikacije) dana kako bi se smilovali i došli