sad ugledah interesantna clanak,znam da ce ti biti interesantanjefferson wrote: Pa dobro do, medjutim vidjet cemo jel imao problem sa hidraulikom.
http://www.todayifoundout.com/index.php ... li-glider/
sad ugledah interesantna clanak,znam da ce ti biti interesantanjefferson wrote: Pa dobro do, medjutim vidjet cemo jel imao problem sa hidraulikom.
u RJ85 nema druge opcije ,ali danas se APU oslanjaju i na baterijeZakalwe wrote:I APU ide na kerozin...ako to nestane goriva, zbogom APU.jefferson wrote: Mnogi avioni ukljucujuci i ovaj imaju APU koji koristi brzinu da napaja najpotrebnije funkcije.
Sto se tice tockova, nije problem sto je on potrosio energiju, nego sto je stvorio dodatni otpor i time usporo avion i skratio daljinu koju moze ostvariti jedrenjem.
Tockovi: RJ85 nema RAT. Hidraulika ide na struju...Izbacivanje tockova trosi cca. 60A...hem sto ga uspori i smanji "glide ratio".
Ne. Jedno s drugim veze nema.jefferson wrote:doduse RAT se kod nekih aviona zove i APU posto je vanjska jedinica, a i medju pilotima se naziva APU.
Staro je ovo, davno sam citao.Connaisseur Karlin wrote:sad ugledah interesantna clanak,znam da ce ti biti interesantanjefferson wrote: Pa dobro do, medjutim vidjet cemo jel imao problem sa hidraulikom.
http://www.todayifoundout.com/index.php ... li-glider/
Po ovome koliko vidim 3x je uspio doletjeti iz Medellina u Santa Cruz i uspjelo mu je. U kontra smjeru ocito nije.Edin H. wrote:Pomislio sam ovaj mora da je ovo i prije napravio.Zakalwe wrote:
Par puta ranije je uspio da preleti tu razdaljinu "u cugu"...sve do ovog puta kad se pojavilo nesto externo sto mu je pomijesalo (blesavi, kriminalno bahati) plan:
http://esportes.estadao.com.br/noticias ... 0000092090
Poznato mi je da cesto avioni lete na minimumu goriva zbos ustede. Jednom sam sa Austriom letio za Sarajevo, kruzio, pokusao sletiti, ali je odustao zbog snijega. I onda ga vrati u Bec. Samo sam se pitao ima li on dovoljno goriva da doleti nazad do Beca.
Znam jaro sta je APU, sta je RAT. Ja ti govorim da se RAT vrlo cesto naziva APU u razgovoru. APU je prihvacen kao neki univerzalni naziv za bilo koji vanjski izvor energije.Zakalwe wrote:Ne. Jedno s drugim veze nema.jefferson wrote:doduse RAT se kod nekih aviona zove i APU posto je vanjska jedinica, a i medju pilotima se naziva APU.
RAT = Ram Air Turbine = "ventilator" koji se spusta u "vjetar" automatski cim stanu motori u zraku. Obicno vrti samo jedni jedinu hidraulicku pumpu i nista drugo. AKo ti RAT "ispadne" onda si u tezem sranju...cak ga ne mozes vratiti unutra bez da sletis.
APU = Auxillary Power Unit = gasna turbina koja napaja hidraulicku pumpu + generator. APU obicno koristis da bi mogao imati struju, klimu i hidrauliku na aerodromu bez paljenja motora. APU se rutinski koristi
68 putnika i 9 članova posade.kucniljubimac wrote:Ne vidim nigdje da piše ko su ostali putnici, nije valjda cijeli tim 71 putnik?
evo sad pogledah http://fsims.faa.gov/wdocs/mmel/bae_146 ... rj_r22.htmjefferson wrote:Znam jaro sta je APU, sta je RAT. Ja ti govorim da se RAT vrlo cesto naziva APU u razgovoru. APU je prihvacen kao neki univerzalni naziv za bilo koji vanjski izvor energije.Zakalwe wrote: Ne. Jedno s drugim veze nema.
RAT = Ram Air Turbine = "ventilator" koji se spusta u "vjetar" automatski cim stanu motori u zraku. Obicno vrti samo jedni jedinu hidraulicku pumpu i nista drugo. AKo ti RAT "ispadne" onda si u tezem sranju...cak ga ne mozes vratiti unutra bez da sletis.
APU = Auxillary Power Unit = gasna turbina koja napaja hidraulicku pumpu + generator. APU obicno koristis da bi mogao imati struju, klimu i hidrauliku na aerodromu bez paljenja motora. APU se rutinski koristi
postoji i procedura ,alternatica,ako i kad prestane rad generatora,a puno znaci i znanje pilota !.Generators are the norm on turbine airplanes, at least until you get to the larger jets, because a generator can also function as a motor and, thus, as a starter-generator. Power is applied to the starter-generator to spin the turbine for starting. Once the engine is up and running, the process is reversed and the unit creates electrical power, as much as 400 amps in some airplanes.Most equipment in an airplane is designed to operate on direct current, so the power from an alternator is "rectified" into DC. Diodes, which are sort of an electrical one-way valve, do the rectifying on the typical airplane alternator. Most alternators have several diodes and can continue to produce usable power after the failure of one or two. Sometimes you can hear a new or increased humming or static noise in your headset when a diode or two has failed but the alternator is still producing some power.The frequency of the alternating current from an alternator is relative to its rpm. In older-design airplanes, turbines in particular, a constant 400 hertz AC is most commonly used to operate some avionics, gyros and flight instruments. But other functions, such as heating elements in windshields, don't care about AC frequency, so they use "wild frequency" AC, which means the frequency varies as enginespeed changes the rpm of the alternator
I get it,smao pokusavam skuziti, mozda pilot nije znao doticnu proeduru,jer mnogo pilota ima ograniceno znanje, vidi ako je APU prestao raditi,zanci imas bateriju koja nastavlja rad stand by generatora,a isto tako postoji procedura sa stand-by fight intstument flyingdrndalo wrote:I onda baterija pokrece motor, motor proizvodi potisak, avion vise nije jedrilica, i moze i da poleti ?
Standby generator
A generator powered by a hydraulic motor. The hydraulic motor is powered by the green hydraulic
system. The standby generator is an emergency generator that can be used to power
the most vital parts of the plane in a case of emergency. It is therefore usually only used in
emergencies. Note that because it needs green hydraulic power, you must have a running engine
number 3, or the hydraulic motor for the standby generator will not operate.
pa na 91 stranici pise ,doslovno sto je zadanja opcija eletkricnog napjanja avina,no postavja se pitanje,sto se sve desi do doticne fazedrndalo wrote:I sve to ima smisla samo tako sto je avion relativno upravljiva jedrilica na putu dole... Naravno da je to bolje nego ne biti upravljiv nikako, ali avion bez goriva ima samo jedan siguran moguci smjer, a to je dole...
Ma to je sustina, oni nisu uradili ono najosnovnije, a to je obezbjedili dovoljan "lift" na krilima.drndalo wrote:I sve to ima smisla samo tako sto je avion relativno upravljiva jedrilica na putu dole... Naravno da je to bolje nego ne biti upravljiv nikako, ali avion bez goriva ima samo jedan siguran moguci smjer, a to je dole...
prekasno su ragirali,a psootji mogucnost da su pola sata prije slijetnja bili na rezervijefferson wrote:Ma to je sustina, oni nisu uradili ono najosnovnije, a to je obezbjedili dovoljan "lift" na krilima.drndalo wrote:I sve to ima smisla samo tako sto je avion relativno upravljiva jedrilica na putu dole... Naravno da je to bolje nego ne biti upravljiv nikako, ali avion bez goriva ima samo jedan siguran moguci smjer, a to je dole...
Evo u Pakistanu je sad to rijeseno. Zaklali su kozu na pisti, tako da vise nece biti problema:Edin H. wrote:http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-38238699
Pakistan International Airways crash leaves no survivors
Kurban ce sve rijesit,Nece popravke al ako vecina Pakistanaca ovo ismijavaZakalwe wrote:Evo u Pakistanu je sad to rijeseno. Zaklali su kozu na pisti, tako da vise nece biti problema:Edin H. wrote:http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-38238699
Pakistan International Airways crash leaves no survivors
https://mobile.twitter.com/asimusafzai/ ... 0890172416