Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9801 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Matzan wrote:
Izostavio sam ostale slike zbog preglednosti.
Kaže u tekstu na ovoj stranici:


"Most je dug 660 metara, a širok 29 metara.
Riječ je zapravo o dva mosta sa po 13,5 metara širine i prostorom između njih.
Svaki od mostova će imati po šest voznih traka."


Pretpostavljam da je greška. Možda 6 voznih traka ukupno?
Greška je u pitanju naravno. Po tri trake idu na oba mosta.

Image
__Phoenix__
Posts: 2687
Joined: 25/10/2013 20:44

#9802 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by __Phoenix__ »

Mislim da je to premalo traka, Bijača ima barem duplo više a manji promet...
User avatar
Matzan
Posts: 7008
Joined: 16/01/2015 13:25

#9803 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matzan »

__Phoenix__ wrote:Mislim da je to premalo traka, Bijača ima barem duplo više a manji promet...
Pa neće na samom početku i kraju mosta praviti GP.
Pomaknuće ga bar toliko da se može napraviti više ulaznih i izlaznih traka.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#9804 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Thorgerson »

Matzan wrote:
__Phoenix__ wrote:Mislim da je to premalo traka, Bijača ima barem duplo više a manji promet...
Pa neće na samom početku i kraju mosta praviti GP.
Pomaknuće ga bar toliko da se može napraviti više ulaznih i izlaznih traka.
Pa bilo bi glupo praviti na mostu vise traka zbog GP. :-) Ne samo glupo, nego skupo.

Ma ja se ne brinem oko ovog mosta, ovo se mora otvoriti do izbora 2018. Pa makar bio i pontonski most.
User avatar
Matzan
Posts: 7008
Joined: 16/01/2015 13:25

#9805 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matzan »

Ovaj most je jako bitan.
Mislim da će se bar jedan manji dio turista iz Slovonije i Mađarske lakše odlučiti za ovaj pravac kad krenu na more.
Još da nisu izgubljene ove 3 godine, za koje se moglo uraditi jako puno, imali bi sigurno osjetno povećanje prometa, a samim tim i prihoda.
Ali, logika je odavde davno pobjegla.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#9806 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Dakle, So What, u vodi ce biti dva viseca stuba? Ne rekose o tome nista! Nece to valjda raditi kad Sava naraste, iako o toj tehnici izlijevanja tonbe u vodi ne znam puno.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9807 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

shake69 wrote:Dakle, So What, u vodi ce biti dva viseca stuba? Ne rekose o tome nista! Nece to valjda raditi kad Sava naraste, iako o toj tehnici izlijevanja tonbe u vodi ne znam puno.
Po projektu stoji da su tri stuba u vodi, a Heringu i Viaduktu udruženim, najveća specijalizacija su mostovi.

Image

Vjerovatno će stubovi izroniti do kraja godine, a rasponi do izbora sljedeće godine.

Image
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#9808 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Je li ova posljednja fotka ilustracija ili stvarno stanje radova na mostu? :?
User avatar
Truba
Posts: 81781
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#9809 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Truba »

to je garant crtao neko iz CRO
jer bih nije republika od septembra 1996.
:mrgreen:
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#9810 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

shake69 wrote:Je li ova posljednja fotka ilustracija ili stvarno stanje radova na mostu? :?
To je slika gradnje mosta na Dravi kod Osjeka i stara je 3-4 godine..
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9811 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

neki wrote:
shake69 wrote:Je li ova posljednja fotka ilustracija ili stvarno stanje radova na mostu? :?
To je slika gradnje mosta na Dravi kod Osjeka i stara je 3-4 godine..
Da, isti koridor, isti pravac, malo drugačiji tip mosta (viseći), a slika je trebala da ilustruje kako izgleda izgradnja stubova u rijeci slične veličine korita.
User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16757
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

#9812 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Drvosjeca iz Dejcica »

E fala *urcu da je neko rekao jasno i glasno.

Zvizdić: Niko ne može jednostrano odlučiti o trasi autoputa Sarajevo - Beograd

Predsjedavajući Vijeća ministara Bosne i Hercegovine Denis Zvizdić rekao je danas na konferenciji za medije u Sarajevu da niti BiH niti Srbija ne može samostalno odlučiti o položaju trase autoputa Sarajevo - Beograd.
"Niko ne može jednostrano donijeti odluku, ni u BiH ni u Srbiji, a niti unutar Bosne i Hercegovine. Do sada sam čuo 20 različitih verzija, a ostat će dvije ili tri najoptimalnije", kazao je Zvizdić.

On je rekao da će građani BiH i Srbije uskoro čuti konačnu odluku o trasi.

"Brzo ćemo se dogovoriti sa Srbijom i brzo ćemo se sresti i sa predstavnicima Turske gdje će biti donesena konačna odluka. Za Bosnu i HErcegovinu je najoptimalnija trasa ona koja povezije Žepče, Tuzlu i Bijeljinu, a svakako da je potrebno još bolje cestovno povezati Sarajevo sa istokom zemlje", zaključio je Zvizdić.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9813 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Drvosjeca iz Dejcica wrote:E fala *urcu da je neko rekao jasno i glasno.

Zvizdić: Niko ne može jednostrano odlučiti o trasi autoputa Sarajevo - Beograd

"Brzo ćemo se dogovoriti sa Srbijom i brzo ćemo se sresti i sa predstavnicima Turske gdje će biti donesena konačna odluka. Za Bosnu i HErcegovinu je najoptimalnija trasa ona koja povezije Žepče, Tuzlu i Bijeljinu, a svakako da je potrebno još bolje cestovno povezati Sarajevo sa istokom zemlje", zaključio je Zvizdić.
I dalje, to je samo potenciranje formiranja i dogovaranja načelne trase balkanskog horizontalnog koridora. Laž je da Turci žele finansisrati taj koridor.

Njima je stalo samo da se taj koridor definiše i kada se dvije strane dogovore, oni su obećali platiti projektovanje, a novac za izgradnju će strane same nalaziti.

Primjer: Japanci su krajem devedestih platili projektovanje i trasiranje koridora Vc kroz BiH.
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#9814 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Japanci su krajem 90tih finansirali samo izradu studije opravdanosti i uticaja izgradnje autoputa na već postojećem koridoru E73.
Ta studija čak nije bila naročito ni relevantna za projektovanje, jer kad se ozbiljnije pristupilo izgradnji već je bila prevaziđena..
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9815 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

neki wrote:Japanci su krajem 90tih finansirali samo izradu studije opravdanosti i uticaja izgradnje autoputa na već postojećem koridoru E73.
Ta studija čak nije bila naročito ni relevantna za projektovanje, jer kad se ozbiljnije pristupilo izgradnji već je bila prevaziđena..
Da, ali oni su plaćali studiju izvodivosti autoputa s novom trasom E73, u odnosu na staru trasu ili postojeću koja ide magistralom M17.

Turci uglavnom u ovom slučaju zauzimaju ulogu Japanaca.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#9816 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

So What! wrote:
neki wrote:Japanci su krajem 90tih finansirali samo izradu studije opravdanosti i uticaja izgradnje autoputa na već postojećem koridoru E73.
Ta studija čak nije bila naročito ni relevantna za projektovanje, jer kad se ozbiljnije pristupilo izgradnji već je bila prevaziđena..
Da, ali oni su plaćali studiju izvodivosti autoputa s novom trasom E73, u odnosu na staru trasu ili postojeću koja ide magistralom M17.

Turci uglavnom u ovom slučaju zauzimaju ulogu Japanaca.
Ne nikakvu novu trasu nisu Japanci predložili nego se radilo o analizi izvodljivosti koristeći trasu postojećih magistrala u BiH. Nisu pravili nikakav projekat (niti idejni) samo analizu izvodljivosti izgradnje autocesta u BiH kao referencu za istoriski saobraćaj je korišten vremenski period od 1989-99 (pa ti konstatuj validnost tog dokumenta).
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9817 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zeničani ogorčeni: Prave nam autoput, a cesta koju sada koristi 10.000 ljudi liči na oranicu
Image

Nedavno miniranje terena u mjestu Kamenolom kod Zenice, na mjestu gradnje vijadukta u sklopu trase puta Koridora 5C, napravilo je nove probleme za 10.000 mještana sliva Babine rijeke koji svakodnevno koriste cestu koja je miniranjem dodatno oštećena.
U razgovoru za Klix.ba su istakli kako je izgradnja Koridora 5C bitna, ali i da je potrebno omogućiti normalne uvjete za odvijanje saobraćaja na oštećenoj dionici koja je od centra grada udaljena tek nekoliko kilometara.

Gradnja Koridora 5C prije nekoliko mjeseci počela je i u okolini Zenice, a izgradnja vijadukta iznad zeničkog naselja Crkvice jedan je od najvećih poduhvata u sklopu dionice puta Zenica jug - Zenica sjever.

Nedavno miniranje terena, koje je prema informacijama iz kompanije Strabag izvedeno prema svim procedurama, oštetilo je cestu koja vodi prema mjestima u Babinskom slivu, u kojem se nalazi 10.000 stanovnika. U izjavi za Klix.ba iz Strabaga su istakli kako je prilikom miniranja terena saobraćaj bio obustavljen te da su sve sigurnosne procedure ispoštovane.

Strabag: Ne postoji opasnost od daljeg obrušavanja

"Prije aktiviranja minskoga polja, na sigurnim udaljenostima od mjesta miniranja na lokalnim putevima Crkvice – Babino i Crkvice – Smetovi, postavljene su straže, fizičko osiguranje koje je zaustavilo saobraćaj. Nakon miniranja došlo je do obrušavanja stijenskog materijala na lokalni put Crkvice – Babino. Dio materijala je vrlo brzo očišćen s lokalnog puta pa je, nakon što je utvrđeno da ne postoji opasnost od daljeg obrušavanja i uz policijsko odobrenje, jedna traka puštena u promet", istakli su iz Strabaga te dodali:

"Prije puštanja saobraćaja, lokalno stanovništvo je i pored upozorenja datog od fizičkog osiguranja počelo da se kreće očišćenom stazom koja se nalazi uz rub rijeke, na dijelu na kojem nije prijetila opasnost od obrušavanja stijenskog materijala. Trenutno su u toku radovi na stabilizaciji terena".

Zijad Šut: Koridor 5C nam svima treba, ali i cesta koju koristi 10.000 ljudi

Iz Mjesne zajednice Donje Babino godinama upozoravaju da će u potpunosti blokirati dionicu puta Crkvice - Babino dok im ne izvrše rekonstrukciju puta. Međutim, s obzirom na to da put nije kategorisan, niko ne želi izdvojiti sredstva za njegovu sanaciju. U izjavi za Klix.ba, član Vijeća MZ Donje Babino Zijad Šut je izjavio kako je godinama upozoravao na put koji je danas "ničija zemlja".

"Ja sam bio u komisiji za prekategorizaciju tog puta u regionalni, ali to je stalo. Sada put nije ni općinski, ni kantonalni, a ni federalni i taj dio u Kamenolomu je vakuum gdje općina ništa ne ulaže, a izvođači se bave svojim projektima. Sada više liči na oranicu, ngo na put", kazao je Šut.

Dodao je kako je taj dan bio na mjestu gdje je izvršeno miniranje terena te da je sve bilo urađeno korektno, ali da je nakon miniranja sve ostavljeno.

"U ovom slivu živi 10.000 mještana koji su i radnici, školarci i bolesni ljudi, a oni, iako je u blizini baza za razbijanje kamena, ne žele izvršiti nasip pa barem da se ne prelazi preko udubljenja", dodaje Šut.

Ističe kako će u narednom periodu morati blokirati pomenutu dionicu.

"Kasumović je dao podršku, ali mi na terenu ne vidimo da se išta radi. Sliv Babine rijeke već 50 godina je žrtva vodozahvata, sječe šume, kamenoloma, a sada i izgradnje Koridora 5C. Koridor nam svima treba i to nije sporno, ali ne može se uništavati druga cesta i na kraju ne sanirati", zaključio je Šut.

Miniranje kasnilo zbog neposlušnosti mještana u nelegalnim objektima

Iz kompanije Strabag, koja izvodi radove na izgradnji stupnog mjesta S2 za vijadukt, su dodali da miniranje nije izvršeno u predviđenom terminu.

"Dužni smo naglasiti da miniranje nije obavljeno u predviđenom terminu i uvjetima zbog problema s lokalnim stanovništvom koje je nastanjeno u nelegalnim objektima u zoni eksproprijacije", zaključili su iz Strabaga.

Za sada nije poznato kada će biti sanirana dionica puta, ali mještani sliva Babine rijeke, koji svakodnevno prolaze automobilima ili autobusima navedenom dionicom, gube strpljenje čekajući ispunjenje obećanja političara.
Image

Image

Image

Image

Image

Image
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9818 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

EIB Autocestama FBiH odobrio kredit od 100 miliona eura za dio autoputa kroz Hercegovinu
Image

Odbor direktora Evropske investicione banke (EIB) odobrio je kredit u iznosu od 100 miliona eura za Autoceste FBiH, što će biti iskorišteno za izgradnju dijela autoputa kroz Hercegovinu, potvrdio je za Klix.ba direktor Autocesta FBiH Adnan Terzić.

Odobrena sredstva koristit će se za izgradnju dionice autoputa "Tunel Kvanj-Buna" i to u dužini od 5,6 kilometara.

Direktor Terzić je za Klix.ba kazao da uskoro slijedi proces potpisivanja sporazuma i ratifikacija, nakon čega će početi izgradnja. Terzić je naglasio da ovaj kredit nije uslovljen akcizama na gorivo.

Podsjećamo, zbog neusvajanja seta zakona o akcizama prolongirana je druga tranša kredita MMF-a za BiH, zbog čega vladajuća koalicija naglašava da je time onemogućena gradnja autoputa na Koridoru 5C.

Terzić je ranije za Klix.ba izjavio da je neophodno tražiti nove načine finansiranja, bez obzira na akcize, kako bi se koliko-toliko održao kontinuitet u izgradnji autoputa.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9819 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Novi objekti na autocesti A1 - u funkciji odmorište Lepenica
Image

Na dionici Sarajevo zapad – Tarčin otvorene su dvije nove benzinske stanice s trgovinom, caffe barom i restoranom na odmorištu Lepenica.

Prateći uslužni objektI na dvostranom odmorištu Lepenica vozačima i putnicima osiguravaju puni komfor, sigurniju i udobniju vožnju.

Na ovom putnom pravcu posjetite ugodan ambijent za kupovinu, odmor i osvježenje putnika i vozača u prostoru caffee bara i terase, kao i zabavu i igru najmlađih posjetilaca na dječijem igralištu koje je sastavni dio objekata.

Korisnicima će usluge biti pružane 24 sata dnevno.

U novim objektima na autocesti će biti zaposleno 24 osobe.

Ugovorni korisnik je Holdina d.o.o. Sarajevo, članice INA grupe u BiH, a vrijednost investicije je 4,5 miliona KM.

Na osnovu javnog oglasa JP Autoceste FBiH je ustupilo na korištenje cestovno zemljište za izgradnju pratećih uslužnih objekata i obavljanje pratećih djelatnosti na rok od 20 godina.

Prihodi od naknade za korištenje cestovnog zemljišta JP Autoceste FBiH će uložiti u daljnju izgradnju autoceste na Koridoru 5C.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
JP Autoceste FBiH
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9820 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Tender za most na Savi do kraja godine
Image

ZAGREB - Vlada Hrvatske je konačno formirala operativno tijelo, koje bi trebalo da završi sve tehničke detalje oko izgradnje mosta na Savi u Gradišci. Glavni zadatak ovog tijela Vlade Hrvatske jeste da sa kolegama iz BiH usaglase sve detalje oko izgradnje mosta i da se do kraja godine raspiše međunarodni tender za izgradnju, potvrdio je "Novostima" Igor Pejić, sekretar ministarstva komunikacija i prometa BiH, koji je bio aktivno uključen u pregovore sa predstavnicima Vlade Hrvatske oko formiranja ovog tela.

- Ova operativna grupa ima četiri člana koji predstavljaju sve institucije relevantne za izgradnju mosta ispred vlade susjedne zemlje. Oni sada u BiH treba da pošalju određenu dokumentaciju, koja se odnosi na saglasnost za izgradnju mosta, kao i na određene detalje oko izgradnje. To sve spada u tehnički dio i on će biti gotov najkasnije do kraja juna. Nakon sastanka predstavnika Hrvatske i BiH, vjerovatno u Sarajevu narednog mjeseca, i usaglašavanja detalja, slijedi raspisivanje tendera za izgradnju mosta i to će, kako se svi nadamo, biti gotovo do kraja godine - objašnjava Pejić.

On dodaje da su pregovori BiH i Hrvatske oko izgradnje mosta tekli dosta dugo, ali da je na kraju operativno tijelo Vlade Hrvatske formirano na insistiranje Olega Butkovića, ministra mora, prometa i infrastrukture Hrvatske i nakon višemjesečnih pregovora sa resornim ministarstvom BiH.

Inače, u maju se navršilo punih pet godina od potpisivanja sporazuma između BiH i Hrvatske, čime je uspostavljen pravni okvir za zajedničku izgradnju mosta preko Save kod Gradiške.

PODACI

* 25 miliona evra vrijednost radova
* 6,8 miliona evra BiH već obezbijedila
* 430 metara će most biti dugačak

Do zastoja u realizaciji izgradnje mosta došlo je, jer Hrvatska nije obezbijedila sva finansijska sredstva, a bez zatvorene finansijske konstrukcije sa obe strane ne može se raspisivati međunarodni tender.

Što se Bosne i Hercegovine tiče, ona već ima obezbijeđana sredstva od 6,8 miliona evra za izgradnju mosta, a Hrvatska će do kraja juna zatvoriti svoju finansijsku konstrukciju. Ukupna projektovana vrijednost izgradnje mosta na Savi je oko 25 miliona evra, a Hrvatska namjerava da pored finansiranja izgradnje mosta, pomoću kredita iz Evropskih fondova, izgradi i prilazne puteve mostu sa svoje strane.

Prema Pejićevim riječima, najrealnija opcija je da gradnja mosta počne naredne godine i da bude završena za otprilike godinu dana.

Zeničani grade granični prelaz

Iz Uprave za indirektno oporezivanje BiH nedavno su saopštili da je posao izgradnje novog graničnog prelaza Gradiška dobila firma "ITC Zenica". Ova kompanija je uvedena u posao, a radovi bi, prema sklopljenom ugovoru, trebalo da traju 400 kalendarskih dana, ili nešto više od godine. Vrijednost radova je oko 14,2 miliona KM.

Ključan za Srpsku

Most na Savi je već pet godina kamen spoticanja, jer je ključan za Republiku Srpsku, da poveže auto-put Banjaluka - Gradiška sa auto-putem prema Zagrebu i Beogradu.

Prema zvaničnim podacima, ukupna dužina mosta na Savi treba da bude oko 430 metara. Na teritoriji BiH most preko Save čini nastavnu cjelinu dionice auto-puta Banjaluka - Gradiška - granica Republike Hrvatske, a u Hrvatskoj nastavnu cjelinu brzog puta dionice Okučani - granica BiH.
Nezavisne
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9821 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Brza cesta Sarajevo - Beograd najbrža preko Pala!
Image

Najpovoljniji pravac za izgradnju brze ceste Sarajevo-Beograd je trasa preko Pala, Prače, Hrenovice, Ustiprače, Višegrada pa sve do Vardišta.

To su pokazale tehničke studije koje su izradila dva sarajevska instituta, IPSA i Eptisa. Od pet varijanti računica govori da bi najskuplja bila trasa preko Romanije za čiju izgradnju od 113 km, trebalo bi da se izdvoji milijarda 200 miliona evra.

Image

Najpovoljnija trasa je Prača – Višegrad, a ona bi koštala oko 995 miliona evra. Izradu studijske dokumentacije tražili su i u Ministarstvu saobraćaja i veza RS.

“U toku je izrada te studijske dokumentacije. Konsultant ima rok da do kraja decembra posao, odnosno, da preda varijante izgradnje brze ceste od Sarajeva do Vardišta“, rekla je Nataša Kostić, pomoćnik ministra za drumski saobraćaj RS.

U Ministarstvu komunikacija i trasporta BiH danas bez odgovora da li su oni svoju analizu završili.

U Srbiji, već odavno čekaju odgovor iz Sarajeva, jer je autoput od Čačka prema Užicu u finalnoj fazi. Predsjedavajući Savjeta ministara tvrdi da niko ne može sam da donese odluku o trasi, pa ga čude pozivi iz Srbije.

“Niko ne može jednostavno donijeti odluku o trasi, niti BiH, niti Srbija, svako može predložiti samu trasu i niko unutar BiH ne može donijeti jednostavno odluku o trasi“, navodi Denis Zvizdić, predsjedavajući Savjeta ministara BiH.

Image

Čini se da je upravo tu i problem. Iako, struka kaže jedno, politika čini se da hoće sasvim drugo. Zvizdić priznaje da bi on najradije okrenuo trasu do Beograda preko Tuzle i Bijeljine, ali da o tome treba još da se dogovara.

I dok političari vijećaju, autoprevoznici već računaju kakve bi olakšice brza cesta mogla donijeti, ali ona koja je za sada najjeftinija.

“Ispravljanjem krivina, povećanjem preglednosti i pravljenjem trećih traka ovdje na usponima, snimanje preopterećin dionica i tu pravljenje dodatnih traka, veoma bi popravilo izgled usluge i donijelo uštede i privredi i stanovništvu, a naravno i prevoznicima“, rekao je Momčilo Sladoje, direktor Centrotransa Istočno Sarajevo.

Cijena putovanja od Sarajeva do Beograda bila bi upola jeftinija, a putovanje upola kraće. Autobusi sada voze osam sati. Brzom cestom bi se i do tamo i nazad moglo stići za isto toliko vremena.

ATV
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#9822 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Brza cesta Sarajevo-Beograd na temi Autoputevi u BiH! :zoka:
probook
Posts: 4594
Joined: 13/10/2013 22:38

#9823 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by probook »

Novalić: Autocesta sjeverno i južno od Mostara je prioritet Vlade FBiH
http://bljesak.info/mob/clanak/198793
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9824 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

shake69 wrote:Brza cesta Sarajevo-Beograd na temi Autoputevi u BiH! :zoka:
Zaduženje entitetskih javnih preduzeća JP Autoputevi RS i JP Autoceste FBiH su autoputevi i brze ceste.

Stoga ne vidim ni najmanji problem u zajedničkoj pratnji izgradnje ove dvije vrste projekata.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#9825 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Baska su zaduzenja Autocesta FBiH, a baska teme ovdje. Eno brzis cesta i magistralnih na temi ''bosanski putevi'', ako cemo mak na konac, ali nema veze.
Post Reply