Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9776 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

cakaniboy wrote:zar taj most više nije gotov
zna li neko kako će spojiti M-17 sa AC na Zenici sjever
i da li ide ova sadašnja gradnja do te petlje ili ima još neki LOT i kurac palac,jer ako se ne spoji sa M-17 sve ostaje "visit" bezveze

jel ovakav spoj na Zenici sjever tačan

Image
Jeste tačan je, ulaz na petlju Zenica sjever biće blizu Almyevih pumpi i motela.

Neće visiti, zadnja dionica Zeničke obilaznice je i najlakša, a finansije se obezbjeđene.

Izgradiće se još nešto malo i dalje od te petlje, kao priprema za sljedeću dionicu.
cakaniboy
Posts: 197
Joined: 31/03/2017 19:23

#9777 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by cakaniboy »

najlakša dionica ??
znači ipak je još jedna zasebna koja se nije još ni počela pravit
kada će...naravno, ptice znaju, pa je lako moguće da ove budu gotove a ova nije ni početa
ali navikli smo to od degenerika
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9778 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

cakaniboy wrote:najlakša dionica ??
znači ipak je još jedna zasebna koja se nije još ni počela pravit
kada će...naravno, ptice znaju, pa je lako moguće da ove budu gotove a ova nije ni početa
ali navikli smo to od degenerika
Trenutno je u izgradnji sve ovo od petlje Zenica Jug do tunela Pečuj uključujući i sami tunel Pečuj. Ti tuneli neće biti probijeni do kraja sljedeće godine, a završeni do sredine 2019.

Vidiš da između petlje Zenica Sjever i tunela Pečuj nema nikakav objekat, a razdaljina je iznimno kratka, što znači da se ta dionica komotno može početi raditi sljedeće godine i biće opet završena prije ovih tunela.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#9779 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

So What! wrote:
cakaniboy wrote:najlakša dionica ??
znači ipak je još jedna zasebna koja se nije još ni počela pravit
kada će...naravno, ptice znaju, pa je lako moguće da ove budu gotove a ova nije ni početa
ali navikli smo to od degenerika
Trenutno je u izgradnji sve ovo od petlje Zenica Jug do tunela Pečuj uključujući i sami tunel Pečuj. Ti tuneli neće biti probijeni do kraja sljedeće godine, a završeni do sredine 2019.

Vidiš da između petlje Zenica Sjever i tunela Pečuj nema nikakav objekat, a razdaljina je iznimno kratka, što znači da se ta dionica komotno može početi raditi sljedeće godine i biće opet završena prije ovih tunela.
korekcija
Sa ssc od atlantis
@Namibija: Nije ti tacna ova karta. Evo ti Lota 3a (samo do petlje), na njemu ima i tunel i vijadukt.

Image
cakaniboy
Posts: 197
Joined: 31/03/2017 19:23

#9780 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by cakaniboy »

znači ipak ima LOT 3
kad će se počet gradit ptice znaju
vrlo lako moguće da ova dva budu gotova, a LOT3 ni započet ili u izgradnji, pa AC bude visio ni na nebu ni na zemlji, spojen niđe kao dionica Svilaj - Odžak
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#9781 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

cakaniboy wrote:znači ipak ima LOT 3
kad će se počet gradit ptice znaju
vrlo lako moguće da ova dva budu gotova, a LOT3 ni započet ili u izgradnji, pa AC bude visio ni na nebu ni na zemlji, spojen niđe kao dionica Svilaj - Odžak
Ne brini se započeti ce perfektno da se mogu hvaliti pred izbore. :-D
cakaniboy
Posts: 197
Joined: 31/03/2017 19:23

#9782 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by cakaniboy »

pa ostavit komunjarama započete dionice, da bi se onda ovi degenerici hvalili kako oni jedini grade auto puteve, došli na gotovo a iza sebe nisu ostavili ništa
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9783 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

tec wrote:
cakaniboy wrote:znači ipak ima LOT 3
kad će se počet gradit ptice znaju
vrlo lako moguće da ova dva budu gotova, a LOT3 ni započet ili u izgradnji, pa AC bude visio ni na nebu ni na zemlji, spojen niđe kao dionica Svilaj - Odžak
Ne brini se započeti ce perfektno da se mogu hvaliti pred izbore. :-D
Hvala, dakle treća pod-dionica je ipak nešto teža jer sadrži tunel i vijadukt.

S druge strane nema teorije otvoriti Zeničku obilaznicu prije izbora. Možda će debili otvarati ove pod-dionice koje će biti u trenutku beskorisne bez završetka treće pod-dionice.
User avatar
burekodsira
Posts: 3535
Joined: 09/07/2006 00:23

#9784 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by burekodsira »

nema od zeničke zaobilaznice ništa sljedećih 5 godina. isto tako ove druge "dionice" ništa neće doprinijeti praktičnom saobraćaju u narednih par godina.. jbg tako nam je :run:
cakaniboy
Posts: 197
Joined: 31/03/2017 19:23

#9785 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by cakaniboy »

budalaši lutaju
priorite bi bio trebao biti gradnja dionica koja su sadašnja uska grla na E 73 ili M-17
a to su Tarčin - Konjic
i Maglaj - Doboj Istok
tu je saobraćaj usporen na sadašnjoj M-17 i neophodan je AC

i onda dalje prema prometu na dionicama, odnosno broju vozila
zadnje je preko Prenja, a o čemu oni sada budalasaju....Karavanke sa milion puta većim prometom još uvjek se odvijaju sa jednom cijevi !!!! a oni kreteni hoće kroz Prenj odma dvije cijevi, gdje zimi neće bit 10 auta dnevno
degenerici
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9786 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

cakaniboy wrote:budalaši lutaju
priorite bi bio trebao biti gradnja dionica koja su sadašnja uska grla na E 73 ili M-17
a to su Tarčin - Konjic
i Maglaj - Doboj Istok
tu je saobraćaj usporen na sadašnjoj M-17 i neophodan je AC

i onda dalje prema prometu na dionicama, odnosno broju vozila
zadnje je preko Prenja, a o čemu oni sada budalasaju....Karavanke sa milion puta većim prometom još uvjek se odvijaju sa jednom cijevi !!!! a oni kreteni hoće kroz Prenj odma dvije cijevi, gdje zimi neće bit 10 auta dnevno
degenerici
Jedna cijev je planirana kroz Prenj, druga je spominjana kao opcija u dalekoj budućnosti.

Autocesta obilazi Maglaj, ide od Žepča do Novog Šehera preko planine Crni Vrh prema Tešnju, a od Tešnja prema Doboju.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#9787 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Po stoti put...ne može se otvoriti jedna cijev tunela dugog 10 km ako se bar ne probije i druga kako bi ispunjavala funkciju eventualne evakuacije...
cakaniboy
Posts: 197
Joined: 31/03/2017 19:23

#9788 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by cakaniboy »

So What! wrote:
cakaniboy wrote:budalaši lutaju
priorite bi bio trebao biti gradnja dionica koja su sadašnja uska grla na E 73 ili M-17
a to su Tarčin - Konjic
i Maglaj - Doboj Istok
tu je saobraćaj usporen na sadašnjoj M-17 i neophodan je AC

i onda dalje prema prometu na dionicama, odnosno broju vozila
zadnje je preko Prenja, a o čemu oni sada budalasaju....Karavanke sa milion puta većim prometom još uvjek se odvijaju sa jednom cijevi !!!! a oni kreteni hoće kroz Prenj odma dvije cijevi, gdje zimi neće bit 10 auta dnevno
degenerici
Jedna cijev je planirana kroz Prenj, druga je spominjana kao opcija u dalekoj budućnosti.

Autocesta obilazi Maglaj, ide od Žepča do Novog Šehera preko planine Crni Vrh prema Tešnju, a od Tešnja prema Doboju.
negdje mora biti spoj Maglaja na AC
dakle odatle krenut gradnju prema Doboju, gdje takođe mora biti neki spoj
ta dionica je totalno usko grlo na sadašnjoj M-17 i po mnei treba da bude prvi prioritet u gradnji
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9789 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

neki wrote:Po stoti put...ne može se otvoriti jedna cijev tunela dugog 10 km ako se bar ne probije i druga kako bi ispunjavala funkciju eventualne evakuacije...
Evakuacioni tunel i tunel za saobraćaj su dva sasvim različita pojma. ;-)
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#9790 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

So What! wrote:
neki wrote:Po stoti put...ne može se otvoriti jedna cijev tunela dugog 10 km ako se bar ne probije i druga kako bi ispunjavala funkciju eventualne evakuacije...
Evakuacioni tunel i tunel za saobraćaj su dva sasvim različita pojma. ;-)
Da, ali u slučaju kad se planira i druga cijev tunela, onda se ne pravi poseban evakuacioni nego se odmah probija saobraćajna cijev. Posebno kad je tunel dužine koja zahtjeva ulazak vozila za evakuaciju
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9791 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput Banja Luka - Doboj [Dionica Mahovljani - Drugovići] - 02. 05. 2017. @ byM4k5 (SSC)

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9792 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9793 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9794 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Most na Drivuši - 25. 04. 2017. @ Mamkić (SSC)

Image

Image
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#9795 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by supercali »

Izgleda da ovo fino napreduje ma kako sporo izgledalo
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9796 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zenička obilaznica [Most Drivuša (655m)] - 06. 05. 2017. @ NNagib (SSC)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9797 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Informacija o radovima na mostu u Svilaju
Radovi na mostu u Svilaju odvija se prema dinamičkom planu , trenutni radovi u tjeku su izrada 2 upornjaka, pripremaju se zagate za stupno mjesto br.5, na stupno mjesto br. 6. Radi se jama – priprema za izradu temelja.Također se očekuje u narednom tjednu betoniranje prvog upornjaka 450 m3 betona, i ostali poslovi prema dinamičkom planu.
Image

Image

Image
Odžak.ba
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9798 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9799 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja mosta kod Svilaja: Moguće nove prekompozicije zbog finansijskih poteškoća kompanije Viadukt
Image

Na izgradnji mosta preko rijeke Save, kod Svilaja, moguće je da će ponovo doći do prekompozicije ugovornih odnosa zbog finansijskih poteškoća hrvatske građevinske kompanije Viadukt, potvrdio je za Klix.ba sekretar Ministarstva komunikacija i prometa BiH Igor Pejić.

"Ministarstvo komunikacija i prometa pokrenulo je mjere da to preduprijedimo, jer je most jedan od ključnih projekata na Koridoru 5C. Umjesto Viadukta nositelj konzorcija će biti Hering iz Širokog Brijega", kazao nam je Pejić.

Trenutni odnos u Konzorciju Viadukt - Hering je 60:40, u korist Viadukta. 

Ukoliko se kriza Viadukta eventualno odrazi na radove na mostu Svilaj, moguće je da dođe do prekompozicije odnosa u konzorciju, sve u skladu s odredbama FIDIC i potpisanog ugovora.



Dodao je da bi sastanak predstavnika Ministarstva komunikacija i prometa BiH i Autocesta Hrvatske uskoro trebao da se održi, na kojem će biti dogovoreni zvanični detalji.

Problematična mostogradnja

Hrvatske autoceste i Ministarstvo komunikacija i prometa BiH su 2012. godine potpisale ugovor s austrijskim Strabagom o izgradnji mosta, a cijena je bila 21 milion eura. Zbog niza proceduralnih grešaka, u junu iste godine Strabag se povukao iz projekta i tražio nadoknadu štete u iznosi većem od 1.700.000 eura.

"Taj ugovor raskinula je građevinska kompanija Strabag zbog toga što nisu uvedeni u posao. Na osnovu toga su tražili odštetu od Bosne i Hercegovine i od Hrvatske. Hrvatske autoceste od nas traže 535 hiljada eura za regresiranje duga kojeg su platili kompaniji Strabag, sa pripadajućim kamatama. Strabag traži puno više. Trenutno je postupak u tužilaštvu. U fazi je postizanja nekog dogovora, vidjet ćemo šta će sa tim biti", rekao je Pejić.

Dodao je da kako je ta odšteta iznosila oko 2,5 miliona eura te da se Hrvatska sporazumno nagodila i nije išla u spor, nego je platila 535 hiljada eura, koje sad regresira od BiH.

"Bosna i Hercegovina za vrijeme ministra Damira Hadžića nije htjela prihvatiti nikakvu odgovornost", poručio je Pejić, dodavši da je predmet u Tužilaštvu BiH, tačnije da ga vodi tužitelj Miroslav Janjić.

Novi ugovor, stara priča

Bosna i Hercegovina i Republika Hrvatska su se za izgradnju mosta preko rijeke Save kod Svilaja, nakon treće tenderske procedure u posljednje tri godine, odlučile za novog izvođača radova.

Konzorcij Viadukt iz Hrvatske i Hering iz Širokog Brijega su 15. jula 2016. godine potpisale ugovor o gradnji mosta, a radovi su otvoreni 15. septembra 2016. godine.

"U međuvremenu smo mi raspisali novi tender, jer je ugovor raskinut. U novom tenderu je pobijedila druga firma koja sad radi most i to je to. Na rijeci Savi kod Svilaja most se gradi u punom kapacitetu. Izvođači su, sa bosanskohercegovačke strane Hering, sa hrvatske strane Viadukt. Investitor sa hrvatske strane su Hrvatske autoceste, sa bosanskohercegovčke strane Ministarstvo prometa i komunikacija", objasnio je ukratko Pejić, dodavši da su radovi kasnili oko Nove godine zbog ekstremno niskih temperatura i snijega.
Image

Image

Image

Image

Image
Klix
User avatar
Matzan
Posts: 7008
Joined: 16/01/2015 13:25

#9800 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matzan »

So What! wrote:
Image
Izostavio sam ostale slike zbog preglednosti.
Kaže u tekstu na ovoj stranici:


"Most je dug 660 metara, a širok 29 metara.
Riječ je zapravo o dva mosta sa po 13,5 metara širine i prostorom između njih.
Svaki od mostova će imati po šest voznih traka."


Pretpostavljam da je greška. Možda 6 voznih traka ukupno?
Post Reply