osim toga ne razumijem ni "nas" mentalitet.
Zasto je bitno da bude "kuca blizu puta" ?
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#10402 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
BadBoy wrote:Ima li neko upućeniji da mi odgovori na jedno pitanje koje me živo jede. Kako kod nas kuće smiju biti izgrađene direktno na magistrali, bukvalno lola otvori kućna vrata i zakorači na magistralnu cestu. Zar zakonom nije predviđen zaštitni pojas od 20 metara sa obje strane za magistralne ceste?
Zato što se nikada nije kaznilo ni u prijašnjoj državi ni u ovoj, i čudni mentalitet prosječnog građanina koji hoće da živi metar do ceste.
Po zakonu je totalno ilegalno izgradnja kuća u određenom pojasu do magistralne ceste a pogotovo pristup iz privatnog posjeda na magistralnu cestu. A da je apsurda veća većina tih objekata je izgrađena na uzurpiranom državnom zemljištu koje je naknadno legalizovano.
-
- Posts: 5400
- Joined: 31/03/2006 14:45
#10403 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kako sam ja upoznat taj A2 (ili je A3) bi trebao otprilike ici crveno ucrtanom linijom izmedju Tuzle i Zepca.So What! wrote: Ovako bi recimo spojili Zavidoviće, Banoviće, Lukavac i Tuzlu. Slažem se, nisu to neki važni centri, ali mnogo je jeftinija opcija.
Ne razumijem kako bi tu bili spojeni Banovici i Lukavac.
Ako nekom drugom rutom spojis Tuzli i Banovice onda je opet nemoguce spojiti Lukavac i Banovice
-
- Posts: 5400
- Joined: 31/03/2006 14:45
#10404 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
evo sad sam malo istrazivao po netu:
na wikipediji stoji da ce biti povezani Žepče, Zavidovići, Banovići, Živinice, Tuzla
https://bs.wikipedia.org/wiki/Autoput_A ... rcegovina)
a ovdje je navedena karta slicna onoj mojoj:
na wikipediji stoji da ce biti povezani Žepče, Zavidovići, Banovići, Živinice, Tuzla
https://bs.wikipedia.org/wiki/Autoput_A ... rcegovina)
a ovdje je navedena karta slicna onoj mojoj:
-
- Posts: 930
- Joined: 06/11/2012 22:10
#10405 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ima li kakvih novosti o izgradnji autoputa BL - ST, preko kupresa? cujem kinezi su idejni valjda napravili.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#10406 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
BadBoy wrote:Ima li neko upućeniji da mi odgovori na jedno pitanje koje me živo jede. Kako kod nas kuće smiju biti izgrađene direktno na magistrali, bukvalno lola otvori kućna vrata i zakorači na magistralnu cestu. Zar zakonom nije predviđen zaštitni pojas od 20 metara sa obje strane za magistralne ceste?
Odgovor je vrlo prost. Sve kuće koje se nalaze u zaštitnom pojasu saobraćajnice su bile tu prije izgradnje saobraćajnice. Primjer izgradnje autoputa Vlakovo - Tarčin, masa objekata je ostala tik uz ogradu autoputa, odnosnu u zoni od 40 metara od iste, a što je zakonom propisan zaštitini pojas. Razlog zašto su obekti ostavljeni je , prvo što su zatečeni, a drugo zato što Autoceste neće da plaćaju te objekte, pa ti sad vidi kako je sve nigdje veze.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45504
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#10407 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ovdje su spominjao magistralni put. a dan danas se uz samu magistralu zidaju kuće i prave pristupi iz avlije direktno na magistralu.
-
- Posts: 710
- Joined: 05/07/2004 11:02
#10408 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Neko je vec rekao da autoput nije isto sto i magistralna cesta, ali mi je bas navedena dionica (Vlakovo - Tarcin) specificna po objektima. Neke kuce (naravno ne mogu reci sve) jesu izgradjene prije autoputa, ali DALEEEEEKO poslije nego sto je prostornim planom utvrdjena trasa autoputa. Znam za dvije kuce (dva poznanika) koji su gradili kuce tamo da bi bile srusene. Nije tajna da su mnogi manipulisali cijenama zemljista, procjenama vrijednosti objekata... Ni jedan od tih objekata nema dozvolu. I sta sad? Autoceste da placaju to???? Gradjani na kraju krajeva da placaju??golfiista wrote:BadBoy wrote:Ima li neko upućeniji da mi odgovori na jedno pitanje koje me živo jede. Kako kod nas kuće smiju biti izgrađene direktno na magistrali, bukvalno lola otvori kućna vrata i zakorači na magistralnu cestu. Zar zakonom nije predviđen zaštitni pojas od 20 metara sa obje strane za magistralne ceste?
Odgovor je vrlo prost. Sve kuće koje se nalaze u zaštitnom pojasu saobraćajnice su bile tu prije izgradnje saobraćajnice. Primjer izgradnje autoputa Vlakovo - Tarčin, masa objekata je ostala tik uz ogradu autoputa, odnosnu u zoni od 40 metara od iste, a što je zakonom propisan zaštitini pojas. Razlog zašto su obekti ostavljeni je , prvo što su zatečeni, a drugo zato što Autoceste neće da plaćaju te objekte, pa ti sad vidi kako je sve nigdje veze.
Nisu samo autoputevi i magistrale, SVUDA imas primjera uzurpacije javnih povrsina i onda neko "izgura", "legalizuje" objekte i imamo sta imamo... cirkus.
- mk ultra
- Posts: 19535
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#10409 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
neki dan u kladnju zamalo da se zabijem u ClioVa, jer gospodin skreće kući, na vrlo nepreglednom mjestu iza krivine, preko pune... al jbg, da sam ga udario ja bih bio kriv...Chmoljo wrote:ovdje su spominjao magistralni put. a dan danas se uz samu magistralu zidaju kuće i prave pristupi iz avlije direktno na magistralu.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#10410 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nema to puno veze sa direkcijama za ceste i autoceste. Tu se sve svodi na lokalnu vlast, jer lokalne vlasti u BiH imaju mnogo izvršne moći i realno kupuju socijalni mir tako što ne diraju nelegalne kuće ili čak legalizuju objekte takve vrste.
Meni je to strašno, jedino sam u Zenici vidio da je magistrala zagrađena, a da okolna naselja koriste servisne ceste. To je jedini ostatak čuvene brze ceste ili poluautoputa Zenica - Sarajevo iako ta cesta ne spada ni u jedno ni u drugo, ipak ona je idealan primjer kako su magistrale trebale biti rješene u BiH, makar one najprometnije.
Dakle ima greške direkcija i vladajuće garniture, ali opet lokalna vlast dopušta to, a Ceste FBiH nisu građevinska inspekcija da ruše objekte okolo.
Meni je to strašno, jedino sam u Zenici vidio da je magistrala zagrađena, a da okolna naselja koriste servisne ceste. To je jedini ostatak čuvene brze ceste ili poluautoputa Zenica - Sarajevo iako ta cesta ne spada ni u jedno ni u drugo, ipak ona je idealan primjer kako su magistrale trebale biti rješene u BiH, makar one najprometnije.
Dakle ima greške direkcija i vladajuće garniture, ali opet lokalna vlast dopušta to, a Ceste FBiH nisu građevinska inspekcija da ruše objekte okolo.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#10411 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da, ovo je vecinom do opstina i bespravne gradnje. I do naseg blentavog naroda kojem je najbolje mjesto za porodicnu kucu 10 metara od magistrale kojom dnevno prodju stotine kamiona i hiljade auta. Nedaj boze napraviti kucu 50 ili 100 metara od puta, valja onda i put, pa valja cistiti taj put itd. Jebo to, bolje drito iz garaze na magistralu.So What! wrote:Nema to puno veze sa direkcijama za ceste i autoceste. Tu se sve svodi na lokalnu vlast, jer lokalne vlasti u BiH imaju mnogo izvršne moći i realno kupuju socijalni mir tako što ne diraju nelegalne kuće ili čak legalizuju objekte takve vrste.
Meni je to strašno, jedino sam u Zenici vidio da je magistrala zagrađena, a da okolna naselja koriste servisne ceste. To je jedini ostatak čuvene brze ceste ili poluautoputa Zenica - Sarajevo iako ta cesta ne spada ni u jedno ni u drugo, ipak ona je idealan primjer kako su magistrale trebale biti rješene u BiH, makar one najprometnije.
Dakle ima greške direkcija i vladajuće garniture, ali opet lokalna vlast dopušta to, a Ceste FBiH nisu građevinska inspekcija da ruše objekte okolo.
Sad je kasno, jer se vec previse izgradilo uz svaku magistralu. M18 je fakticki lokalni put, jer su se sva sela u 50 godina kako je napravljen sirila ka putu. Fakticki vise od pola "magistrale" je ovakvo kao sto kolega opisuje - ti vozis kao da je magistrala, a iza krivine domacine parkira sleper ispred kuce, u rikverc.
Lasvu da i ne pominjemo jer tamo mislim da ne mozes sastavit ni kilometar da nisi u naselju.
- escobar__
- Posts: 8881
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#10412 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa Živinice, Kladanj, Stupari, Olovo... Famozna cesta Tuzla-Sarajevo, haos.
- Laertes
- Posts: 4257
- Joined: 08/01/2015 18:25
#10413 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A tek Tuzla-Doboj...
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- Matzan
- Posts: 7008
- Joined: 16/01/2015 13:25
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#10416 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ono o čemu ja tupim, a niko mi ne vjeruje. SDP da je ostao izglasao bi akcize, svako ko se domogne vlasti, a da nije neki idealist (što kod nas ne postoji) će izglasati isto.
SDP mijenja stav: Spremni smo razgovarati o povećanju akciza
SDP mijenja stav: Spremni smo razgovarati o povećanju akciza
Klix
Predsjednik Socijaldemokratske partije BiH Nermin Nikšić primio je u posjetu Khaldoun Sinnoa, zamjenika šefa Delegacije Evropske unije u BiH, a tema sastanka bila je aktuelna politička situacija u našoj zemlji.
Kako je saopćeno iz SDP-a, Sinnoa su zanimali stavovi stranke o aktuelnim političkim temama, saradnji stranaka lijeve i građanske orijentacije, te implementaciji reformske agende, a posebno o skorašnjem glasanju u Parlamentu BiH o povećanju akciza na gorivo.
Nikšić je Sinnoa upoznao o tome da SDP BiH i Demokratska fronta uskoro planiraju održavanje zajedničke sjednice Glavnog odbora, na kome će biti razmatrana zajednička platforma za nastup na predstojećim izborima.
"Evidentno je da vlast na svim nivoima, faktički, ne postoji, dok su građani i dalje taoci takve neodgovorne politike. Upravo zbog toga radimo na alternativi ovakvoj vlasti, u vidu građanskog bloka stranaka. Građanima ćemo ponuditi rješenja trenutne situacije, jer je jasna razlika kako je to bilo dok je SDP bio dio vlasti i danas, kada to nije. Postoji čvrsto opredjeljenje zajedničkog nastupa građanskih i lijevih stranaka, kako na izborima, tako i kroz zajedničku predizbornu kampanju. To se ne odnosi samo na Federaciju BiH, nego i na RS, gdje bi se trebao formirati probosanskohercergovački blok, kao jasna građanska alternativa tamošnjoj vlasti“, naveo je Nikšić i dodao da je SDP već počeo raditi na svom Izbornom programu, koji će ponuditi rješenja koja će rasteretiti privredu i poboljšati zdravstveni i penzioni sistem.
Zamjenika Sinnoa zanimao je stav SDP-a o povećanju akzica na gorivo, čime bi se, prema njegovim riječima, ubrzali infrastrukturni projekti u BiH.
"Stav SDP-a po tom pitanju je vrlo jasan, a to smo dokazali i nekoliko puta u državnom Parlamentu. Bili smo protiv, ali je evidentno da se bez povećanja akciza neće pokrenuti masovnija izgradnja Koridora 5C. I mi smo, u našem mandatu, tražili povećanje akciza na gorivo u iznosu od 10 feninga, ali se tačno znalo kako bi ta sredstva bila raspoređena u svrhu daljne izgradnje infrastrukture.
Međutim, sada se od nas očekuje da bespogovorno glasamo za akcize, pod krinkom izgradnje i razvoja države, a da nam se, do sada, o tome nije predočio nijedan argument.
Spremni smo razgovarati, jer se SDP, za razliku od ostalih stranaka, ponaša isto kad su u pitanju interesi države i građana i kad je dio vlasti ili opozicija. Međutim, nikada nećemo prihvatiti da budemo moneta za potkusurivanje u odnosima koalicionih partnera na državnom nivou, koji se, prema ovom pitanju, ophode na jedan način u izvršnoj, a na drugi način u zakonodavnoj vlasti“, zaključio je Nikšić, stoji u saopćenju SDP-a.
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#10417 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
So What! wrote:Ono o čemu ja tupim, a niko mi ne vjeruje. SDP da je ostao izglasao bi akcize, svako ko se domogne vlasti, a da nije neki idealist (što kod nas ne postoji) će izglasati isto.
SDP mijenja stav: Spremni smo razgovarati o povećanju akciza
Klix
Predsjednik Socijaldemokratske partije BiH Nermin Nikšić primio je u posjetu Khaldoun Sinnoa, zamjenika šefa Delegacije Evropske unije u BiH, a tema sastanka bila je aktuelna politička situacija u našoj zemlji.
Kako je saopćeno iz SDP-a, Sinnoa su zanimali stavovi stranke o aktuelnim političkim temama, saradnji stranaka lijeve i građanske orijentacije, te implementaciji reformske agende, a posebno o skorašnjem glasanju u Parlamentu BiH o povećanju akciza na gorivo.
Nikšić je Sinnoa upoznao o tome da SDP BiH i Demokratska fronta uskoro planiraju održavanje zajedničke sjednice Glavnog odbora, na kome će biti razmatrana zajednička platforma za nastup na predstojećim izborima.
"Evidentno je da vlast na svim nivoima, faktički, ne postoji, dok su građani i dalje taoci takve neodgovorne politike. Upravo zbog toga radimo na alternativi ovakvoj vlasti, u vidu građanskog bloka stranaka. Građanima ćemo ponuditi rješenja trenutne situacije, jer je jasna razlika kako je to bilo dok je SDP bio dio vlasti i danas, kada to nije. Postoji čvrsto opredjeljenje zajedničkog nastupa građanskih i lijevih stranaka, kako na izborima, tako i kroz zajedničku predizbornu kampanju. To se ne odnosi samo na Federaciju BiH, nego i na RS, gdje bi se trebao formirati probosanskohercergovački blok, kao jasna građanska alternativa tamošnjoj vlasti“, naveo je Nikšić i dodao da je SDP već počeo raditi na svom Izbornom programu, koji će ponuditi rješenja koja će rasteretiti privredu i poboljšati zdravstveni i penzioni sistem.
Zamjenika Sinnoa zanimao je stav SDP-a o povećanju akzica na gorivo, čime bi se, prema njegovim riječima, ubrzali infrastrukturni projekti u BiH.
"Stav SDP-a po tom pitanju je vrlo jasan, a to smo dokazali i nekoliko puta u državnom Parlamentu. Bili smo protiv, ali je evidentno da se bez povećanja akciza neće pokrenuti masovnija izgradnja Koridora 5C. I mi smo, u našem mandatu, tražili povećanje akciza na gorivo u iznosu od 10 feninga, ali se tačno znalo kako bi ta sredstva bila raspoređena u svrhu daljne izgradnje infrastrukture.
Međutim, sada se od nas očekuje da bespogovorno glasamo za akcize, pod krinkom izgradnje i razvoja države, a da nam se, do sada, o tome nije predočio nijedan argument.
Spremni smo razgovarati, jer se SDP, za razliku od ostalih stranaka, ponaša isto kad su u pitanju interesi države i građana i kad je dio vlasti ili opozicija. Međutim, nikada nećemo prihvatiti da budemo moneta za potkusurivanje u odnosima koalicionih partnera na državnom nivou, koji se, prema ovom pitanju, ophode na jedan način u izvršnoj, a na drugi način u zakonodavnoj vlasti“, zaključio je Nikšić, stoji u saopćenju SDP-a.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/nermin- ... /170818015Kontra vlasti
Nermin Nikšić: Stav SDP-a o povećanju akciza na gorivo ostao je nepromijenjen
Nermin Nikšić: Stav SDP-a o povećanju akciza na gorivo ostao je nepromijenjen
Nermin Nikšić (Foto: Arhiv/Klix.ba)
Predsjednik Socijaldemokratske partije BiH Nermin Nikšić i SDP-ov zastupnik u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH Saša Magazinović očitovali su se glede povećanja akciza na gorivo, kazavši da je njihov stav ostao nepromijenjen.
Nikšić je za Klix.ba rekao da je stav SDP-a BiH glede povećanja akciza ostao nepromijen, a da je to na jučerašnjem sastanku naglasio i predstavnicima Delegacije Evropske unije u BiH.
"SDP neće podržati povećanje akciza na gorivo, a jučer sam prilikom sastanka sa zamjenikom šefa Delegacije Evropske unije u BiH rekao da ukoliko neko očekuje da SDP bude moneta za potkusurivanje, da nadomiruje nekakve glasove unutar vladajuće koalicije - grdno se vara", kazao je Nikšić za Klix.ba.
Istakao je da bi neko očekivao da SDP nešto podrži mora doći, zatražit pomoć i objasnit stav.
"Kao i ranije, mi smo otvoreni da razgovaramo, da saslušamo argumentaciju, a mi ćemo zasnovat svoj stav na osnovu te argumentacije. U ovom trenutku, na osnovu ovoga što do sada imamo, od nas ne treba niko očekivati tu vrstu podrške", istakao je Nikšić.
Dodao je da kad je riječ o SDP-u BiH, da im je najveći patriotski interes srušiti trenutnu vlast, ali da je to nemoguće jer nema instituta vandrednih izbora.
"SDP, u vrijeme dok je bio u vlasti, bio je inicijator povećanja akciza na osnovu onog što smo radili u javnim investicijama i u javnim radovima. Nije nikakva tajna da smo tražili povećanje 10 feninga koje smo imali plan utrošiti, 7-8 za autoceste, 2-3 za željeznice", podsjetio je Nikšić.
Zastupnik u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH Saša Magazinović rekao je za Klix.ba da je, na tezu koju neki pokušavaju plasirati u javnost da je SDP promijenio stav u vezi akciza, najbolji odgovor ona narodna: "Što je babi milo, to joj se i snilo!"
"Dakle, nema ništa od toga i ako računaju na glasove SDP-a za poskupljenje goriva od 10 KM po rezervoaru mislim da imaju problem i sa matematikom i sa logikom. Ono što je promjena u odnosu na raniji period je da su vlasti shvatile da moraju razgovarati i predstavljati svoje zamisli bez obzira da li će neko podržati projekt ili ne. To su do sada umjesto njih radili predstavnici međunarodne zajednice. U tom smislu mi smo spremni primiti bilo koga na razgovor, ali tek kada dokaže svoju kredibilnost", poručio je Magazinović.
Istakao je da bi ova vlast svoju kredibilnost mogla pokazati na više načina.
"Svoju kredibilnost mogli bi pokazati tako što bi omogućili privrednicima da plaćaju PDV po naplaćenoj fakturi ili barem da termin plaćanja pomjere za kraj mjeseca, što privrednici traže. Ili da sa SNSD-om koji također lobira za usvajanje izmjena zakona o akcizama riješi neke probleme povratnika kao što je npr. ravnopravno korištenje bosanskog jezika ili da konačno dogovore rješenje problema BHT-a... Kredibilnost bi mogli pokazati i prestankom obmanjivanja javnosti o mega rezultatima na evropskom putu i povratkom u realnost", poručio je Magazinović.
Dodao je da je najbolji način da pokažu kredibilnost da konačno počnu graditi autoput sredstvima koja su zatekli.
"Izgleda da je to previše tražiti od njih. Njihov maksimum infrastrukturnih projekata je izgradnja trotoara ispred Predsjednistva", zaključio je Saša Magazinović za Klix.ba.
-
- Posts: 5181
- Joined: 15/03/2015 17:38
#10418 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
U prvih šest mjeseci rast prihoda od putarine za 6,9 %. Drugo polugodište će biti još bolje.
Prošle subote vidim na naplatnim kućicama u Jošanici iz pravca Zenice čeka više od 100 auta.
Konačno solidno opterećenje autoputa.
Prošle subote vidim na naplatnim kućicama u Jošanici iz pravca Zenice čeka više od 100 auta.
Konačno solidno opterećenje autoputa.
- Dope_Man
- Posts: 7780
- Joined: 03/06/2016 16:31
#10419 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A zamisli da je gotov komplet koridor.. ili recimo bar nekih 80%.. koliko bi tek bilo turista izvana koji bi se vozili cijelim koridorom jer je blize, i jeftinije nego kruziti hrvatskim APom.. samo to bi trebalo da kod odgovornih vlasti bude inspiracija za sto brze kompletiranje sto veceg dijela puta... ali to je kod odgovornih vlasti, a toga nam fali.
- orinoco
- Posts: 1687
- Joined: 14/01/2017 17:46
#10420 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da, kad radi samo jedna blagajnaCi-Nick wrote:U prvih šest mjeseci rast prihoda od putarine za 6,9 %. Drugo polugodište će biti još bolje.
Prošle subote vidim na naplatnim kućicama u Jošanici iz pravca Zenice čeka više od 100 auta.
Konačno solidno opterećenje autoputa.
-
- Posts: 5181
- Joined: 15/03/2015 17:38
#10421 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Radile su tri plus ova ACC.orinoco wrote:Da, kad radi samo jedna blagajnaCi-Nick wrote:U prvih šest mjeseci rast prihoda od putarine za 6,9 %. Drugo polugodište će biti još bolje.
Prošle subote vidim na naplatnim kućicama u Jošanici iz pravca Zenice čeka više od 100 auta.
Konačno solidno opterećenje autoputa.
S prozora vidim M17 i nema nikakve sumnje da promet raste i to značajno.
- orinoco
- Posts: 1687
- Joined: 14/01/2017 17:46
#10422 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ljeto, godišnji odmori, dijaspora.... Slažem se, promet m/v je uvećan. I bit će i više nakon izgradnje cijele trace VC. I tada će na ovom dijelu biti tijesno, bit će potrebno graditi još jednu saobraćajnu traku u pravcu Sarajeva.Ci-Nick wrote:Radile su tri plus ova ACC.orinoco wrote:Da, kad radi samo jedna blagajnaCi-Nick wrote:U prvih šest mjeseci rast prihoda od putarine za 6,9 %. Drugo polugodište će biti još bolje.
Prošle subote vidim na naplatnim kućicama u Jošanici iz pravca Zenice čeka više od 100 auta.
Konačno solidno opterećenje autoputa.
S prozora vidim M17 i nema nikakve sumnje da promet raste i to značajno.
-
- Posts: 5181
- Joined: 15/03/2015 17:38
#10423 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Evo ne bi mi mrsko evo sad nabrojah do 100 auta u 5 i po minuta, a nedelja je prijepodne, dakle uglavnom mirniji dio sedmice.
Kad to pomnožimo sa 20 sati to je 20.000 automobila.
Kad to pomnožimo sa 20 sati to je 20.000 automobila.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#10424 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
JP Autoceste FBiH su obnovile stranice i izbacile dosta novih informacija. Dakle kineska EXIM banka je kandidat za najteži dio koridora od Konjica do ispod Mostara.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA