Ja sam više mislio na sam kvalitet ceste, nego na to da je cesta ravna. Dalmatina je puna uspona i spuštanja, nije ravna. To za bure i oluje je tačno i to im stvara veliki problem, ali im treba odati priznanje na kakvom su terenu je napravilii. Da smo imali mozga ili bolje rečeno odgovorne političare danas smo mogli imati autoput od Broda do Konjica minimum.So What! wrote:Pa nije to isto, nemamo mi teren za tako ravnu autocestu.Better Man wrote:Jučer se vozim Dalmatinom i još jednom sam se uvjerio u savršenstvo iste. Vozim i pogledam na istrument tablu kad vidim da vozim 160 km na sat, a auto se ponaša kao da vozim 30 km na sat. Nisam ni osjetio da idem tom brzinom. Miran, tih, stabilan. Mogu mislit kako se tek ponaša recimo najnoviji Mrcedes S klase ili E klase. Našem autoputu je to nezamislivo. Dalko smo mi iza njih po tom pitanju.
Zato kod njih moraš pratiti vjetrokaze stalno, inače bura može lijep problem da ti napravi, a svako malo se zna zatvoriti neka dionica zbog bure.
I kod nas recimo imaš lijepih pravaca tamo gdje to teren omogućava, Jošanica - Vlakovo, Dobrinje - Kakanj, a buduće sjeverne dionice će uglavnom biti pravci.
Autoput Banja Luka - Doboj na dosadašnjem dijelu je uglavnom prav, a i ostatak bi trebao biti.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- Better Man
- Posts: 16771
- Joined: 01/10/2006 20:10
#10276 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- So What!
- Posts: 11157
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#10277 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja sam više mislio na sam kvalitet ceste, nego na to da je cesta ravna. Dalmatina je puna uspona i spuštanja, nije ravna. To za bure i oluje je tačno i to im stvara veliki problem, ali im treba odati priznanje na kakvom su terenu je napravilii. Da smo imali mozga ili bolje rečeno odgovorne političare danas smo mogli imati autoput od Broda do Konjica minimum.[/quote]Better Man wrote:
I kod nas recimo imaš lijepih pravaca tamo gdje to teren omogućava, Jošanica - Vlakovo, Dobrinje - Kakanj, a buduće sjeverne dionice će uglavnom biti pravci.
Autoput Banja Luka - Doboj na dosadašnjem dijelu je uglavnom prav, a i ostatak bi trebao biti.
Složio bih se, djelimično. S tim da ako kritikuješ nešto, moraš biti upućen u složenost problema.
Koridor Vc i počinje (Odžak) i završava u FBiH (Ljubuški). Postoji jedan solidan dio koji prolazi kroz RS, gdje još ni lopata nije zakopana. Za izgradnju u oba entiteta zaduženi su entiteti sami, država odgovara eventualno za međudržavne mostove i granične prijelaze.
Autoputevi se dobivaju iz kredita, uglavnom se radi o kreditima Evropske unije tj njenim finansijskim institucijama, s tim da učestvuju razni fondovi i banke poput OPEC fonda, Kuvajtskog fonda KFAED, a recimo prva dionica Jošanica - Podlugovi je izgrađena od dividende BH Telecoma.
BiH nema rejting kao Hrvatska da dobiva kredite tako lahko, za iste se dobro namuči. Hrvatska je visoko tranzitna zemlja sa iznimno razvijenim turizmom što im povećava šanse za koncesiju i kredite, koje su dobivali. Zahvaljujući istim, imaju ogromne vanjske dugove, koje BiH na sreću još uvijek nema,
Dakle sve što dobijemo je debelo uvjetovano uslovima, da mi to možemo i vratiti. Za sada je stopirano jer opozicija je u tripu da uzima glasove od naroda, tako što obustavlja povećanje akciza za koje Evropljani jasno kažu su jedini garant da mi to možemo graditi.
Koncesija je davana po određenim modelima, ali očigledno niko nije bio zainteresovan. Spomenu se tu i tamo Kinezi, ali ja lično ne podržavam takav aranžman.
Uglavnom ono što imamo autoputeva to je oko 164 kilometra je naše, u vlasništvu je entiteta, sa povoljnim kreditima koji se mogu vraćati. Dakle za to što imamo neće nas niko eventualno hvatati za vrat.
Vozio sam se diljem Evrope i poredeći naše autoputeve sa tim, ako izuzmemo starije dionice (Jošanica - Visoko), ostalo je sve fantastično izvedeno i na drugom forumu sam pročitao da se raja baš čudi odakle nam novac i kad smo stigli da izgradimo tako lijepe autoputeve.
User feedback od stranaca ili ljudi koji žive u inostranstvu je uglavnom dobar.
Trenutni bilans autoputeva i brzih cesta u BiH:
Brze ceste:
(Butila - Briješće - Ulica Safeta Zajke) - 4 km
(Blažuj - Ilidža - Ulica Džemala Bijedića) - 7 km
(Banja Luka - Klašnice) - 12 km
Ukupno: 23 km
Autoputevi
(Bijača - Zvirovići) - 9 km
(Tarčin - Drivuša) - 88 km
(Jakupovci - Gradiška) - 31 km
(Johovac - Prnjavor) - 36 km
Ukupno: 164 km
Dionice u izgradnji:
(Mahovljani - Prnjavor) - 36 km // Jedna dionica će biti otvorena ove godine, preostale sljedeće godine.
(Odžak - Svilaj) - 11 km // Treba da se otvori sljedeće godine.
(Drivuša - Donja Gračanica) - 8km // Vrijeme otvaranja još uvijek nepoznato, ali će biti sa dodatna tri kilometra čija izgradnja još nije počela, vjerovatno 2019. godine.
(Zvirovići - Počitelj) - 11 km // Izgradnja započinje u septembru i prema roku izgradnje treba da se otvori pred izbore 2020. godine.
Ukupno: 66 km
-
- Posts: 2020
- Joined: 09/07/2012 03:28
#10278 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bolje bi bilo da su spojili Sarajevo -Gradiska/Brod zbog teretnog saobracaja nego sto su razvukli skupe dionice ka Hercegovini sa kojima se nista nece postici dok se Jablanica ne probije ,a magistrala tamo je u ionako dobro stanju.
-
- Posts: 6691
- Joined: 17/02/2005 07:57
#10279 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Raspravljaš se sa čovjekom koji je nedavno dionicu Jošanica-Podlugovi uporedio sa makadamom..So What! wrote:Složio bih se, djelimično. S tim da ako kritikuješ nešto, moraš biti upućen u složenost problema.Better Man wrote:Ja sam više mislio na sam kvalitet ceste, nego na to da je cesta ravna. Dalmatina je puna uspona i spuštanja, nije ravna. To za bure i oluje je tačno i to im stvara veliki problem, ali im treba odati priznanje na kakvom su terenu je napravilii. Da smo imali mozga ili bolje rečeno odgovorne političare danas smo mogli imati autoput od Broda do Konjica minimum.So What! wrote:
I kod nas recimo imaš lijepih pravaca tamo gdje to teren omogućava, Jošanica - Vlakovo, Dobrinje - Kakanj, a buduće sjeverne dionice će uglavnom biti pravci.
Autoput Banja Luka - Doboj na dosadašnjem dijelu je uglavnom prav, a i ostatak bi trebao biti.
Koridor Vc i počinje (Odžak) i završava u FBiH (Ljubuški). Postoji jedan solidan dio koji prolazi kroz RS, gdje još ni lopata nije zakopana. Za izgradnju u oba entiteta zaduženi su entiteti sami, država odgovara eventualno za međudržavne mostove i granične prijelaze.
Autoputevi se dobivaju iz kredita, uglavnom se radi o kreditima Evropske unije tj njenim finansijskim institucijama, s tim da učestvuju razni fondovi i banke poput OPEC fonda, Kuvajtskog fonda KFAED, a recimo prva dionica Jošanica - Podlugovi je izgrađena od dividende BH Telecoma.
BiH nema rejting kao Hrvatska da dobiva kredite tako lahko, za iste se dobro namuči. Hrvatska je visoko tranzitna zemlja sa iznimno razvijenim turizmom što im povećava šanse za koncesiju i kredite, koje su dobivali. Zahvaljujući istim, imaju ogromne vanjske dugove, koje BiH na sreću još uvijek nema,
Dakle sve što dobijemo je debelo uvjetovano uslovima, da mi to možemo i vratiti. Za sada je stopirano jer opozicija je u tripu da uzima glasove od naroda, tako što obustavlja povećanje akciza za koje Evropljani jasno kažu su jedini garant da mi to možemo graditi.
Koncesija je davana po određenim modelima, ali očigledno niko nije bio zainteresovan. Spomenu se tu i tamo Kinezi, ali ja lično ne podržavam takav aranžman.
Uglavnom ono što imamo autoputeva to je oko 164 kilometra je naše, u vlasništvu je entiteta, sa povoljnim kreditima koji se mogu vraćati. Dakle za to što imamo neće nas niko eventualno hvatati za vrat.
Vozio sam se diljem Evrope i poredeći naše autoputeve sa tim, ako izuzmemo starije dionice (Jošanica - Visoko), ostalo je sve fantastično izvedeno i na drugom forumu sam pročitao da se raja baš čudi odakle nam novac i kad smo stigli da izgradimo tako lijepe autoputeve.
User feedback od stranaca ili ljudi koji žive u inostranstvu je uglavnom dobar.
Neki ljudi svaki vidljiv napredak moraju obezvrijediti..
- Thorgerson
- Posts: 8543
- Joined: 15/04/2015 11:26
#10280 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Naslovnica wrote:Tradicionalno ide kamen temeljac na Vranduku...drugi profil wrote:šta li če ostaviti za septembar 2018? Nisu započeli ništa veliko što se može svečano otvoriti pred izbore.
Vjerovatno ćemo doživiti reprize svečanih otvaranja objekata koji su već u upotrebi, ili otvorenje novog semafora, kružnog toka, trotoara...
Pola brane ljudi vec napravili od kamena temeljaca...
- Haris.ba
- Posts: 24825
- Joined: 08/09/2005 20:08
#10281 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dobio si direktni priključak na Dalmatinu, te Ploče. Tebi to možda nije važno, ali ima života sem teretnog saobraćaja sjeverne Bosne.klixo wrote:Bolje bi bilo da su spojili Sarajevo -Gradiska/Brod zbog teretnog saobracaja nego sto su razvukli skupe dionice ka Hercegovini sa kojima se nista nece postici dok se Jablanica ne probije ,a magistrala tamo je u ionako dobro stanju.
Sa ovim batrljkom prema Počitelju će se još više ubrzati put južno.
Da zaboravimo političke razloge, veoma je važno što ćemo dobiti dva nova granična prelaza u profilu autoputa (jedan već imamo).
Da Hrvati imaju para, bilo bi lijepo lobirati da spoj naprave sa njihove A1 prema Bihaću barem u profilu brze ceste.
- Better Man
- Posts: 16771
- Joined: 01/10/2006 20:10
#10282 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa dionica Podlugovi-Jošanica-Podlugovi i jeste skoro pa makadam. To što pojedini ovdje ne že da to vide i priznaju oštečenja na pomenutoj dionici, od kojih su neka nastala od teških mašina kada su rekonstruisali spojeve na mostovima, koje opet nisu uradili kako treba.neki wrote: Raspravljaš se sa čovjekom koji je nedavno dionicu Jošanica-Podlugovi uporedio sa makadamom..
Neki ljudi svaki vidljiv napredak moraju obezvrijediti..
- Matzan
- Posts: 7008
- Joined: 16/01/2015 13:25
#10283 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bolje zapadno govno, nego domaća torta.
Kompleksi su čudo.
Kompleksi su čudo.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#10284 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nije čudo nego žalosno, zato i imamo državu gdje 67% građana misli da državljani susjedne (i malo šire) države i da su samo privremeno u BiH.Matzan wrote:Bolje zapadno govno, nego domaća torta.
Kompleksi su čudo.
- Thorgerson
- Posts: 8543
- Joined: 15/04/2015 11:26
#10285 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pretjerujes. Dionica je sasvim ok. I takvih dionica imas u bilo kojoj zemlji Evrope. Pa i u toj istoj Hrvatskoj koju ovdje nesta spominjes kao da su neki standard. Jbg, jednostavno postoje neki dijelovi puta koje je potrebno mozda renovirati, doraditi, ali porediti sa makadomom jbg smijesno.Better Man wrote:Pa dionica Podlugovi-Jošanica-Podlugovi i jeste skoro pa makadam. To što pojedini ovdje ne že da to vide i priznaju oštečenja na pomenutoj dionici, od kojih su neka nastala od teških mašina kada su rekonstruisali spojeve na mostovima, koje opet nisu uradili kako treba.neki wrote: Raspravljaš se sa čovjekom koji je nedavno dionicu Jošanica-Podlugovi uporedio sa makadamom..
Neki ljudi svaki vidljiv napredak moraju obezvrijediti..
Ovi nasi tuneli su perverzija. Dionica Vlakovo - Tarcin gori jbt. Nista znaci ne zaostaje za bilo kojom dionicom kojom sam vozio na zapadu. Zasto to ne potenciras? Zasto su svemu traziti lose i crnilo?
Al to je nas narod. Trazi samo neku sitnicu, nesto lose i to onda propagira. A iz druge zemlje uzme ono najbolje. Pa evo reci ti sad ima li to smisla?
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#10286 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Recimo dio autoputa između Rijeke i Grobnika je ostavljen nedovršen, ili je toliko pohaban da izgleda kao da je nedovršen.
A jedna je od strateških saobraćajnih veza u HR.
A jedna je od strateških saobraćajnih veza u HR.
-
- Posts: 548
- Joined: 19/03/2010 15:43
#10288 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sjedi u auto i vozi relaciju Bratislava-Prag auto putem, e to je k'o makadam, cak i gore, znali smo stat' da vidimo da nije nesto otpalo ili da nije pukla guma, havarija
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#10289 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kad se vec nista nece izgraditi u pustiti u promet u pet godina, mozemo vala pricati i o kvalitetu asfalta. Kamencic po kamencic, ima vremena.
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#10290 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vidi ti gradjevinaca, vec nas pripremaju da ce most biti otvoren tek u 2019 godini! Malo li je zavrsiti sve do izbora 2018 g.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#10291 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Moglo je i duže, nakon Viadukt-ovih problema, mogli su opet uraditi tender.shake69 wrote:Vidi ti gradjevinaca, vec nas pripremaju da ce most biti otvoren tek u 2019 godini! Malo li je zavrsiti sve do izbora 2018 g.
- Better Man
- Posts: 16771
- Joined: 01/10/2006 20:10
#10292 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dionica od Jošanice do Tarčina jeste dobra i tu nema dileme i tu dionicu nisam spominjao u svojoj kritici.Thorgerson wrote:Pretjerujes. Dionica je sasvim ok. I takvih dionica imas u bilo kojoj zemlji Evrope. Pa i u toj istoj Hrvatskoj koju ovdje nesta spominjes kao da su neki standard. Jbg, jednostavno postoje neki dijelovi puta koje je potrebno mozda renovirati, doraditi, ali porediti sa makadomom jbg smijesno.Better Man wrote:Pa dionica Podlugovi-Jošanica-Podlugovi i jeste skoro pa makadam. To što pojedini ovdje ne že da to vide i priznaju oštečenja na pomenutoj dionici, od kojih su neka nastala od teških mašina kada su rekonstruisali spojeve na mostovima, koje opet nisu uradili kako treba.neki wrote: Raspravljaš se sa čovjekom koji je nedavno dionicu Jošanica-Podlugovi uporedio sa makadamom..
Neki ljudi svaki vidljiv napredak moraju obezvrijediti..
Ovi nasi tuneli su perverzija. Dionica Vlakovo - Tarcin gori jbt. Nista znaci ne zaostaje za bilo kojom dionicom kojom sam vozio na zapadu. Zasto to ne potenciras? Zasto su svemu traziti lose i crnilo?
Al to je nas narod. Trazi samo neku sitnicu, nesto lose i to onda propagira. A iz druge zemlje uzme ono najbolje. Pa evo reci ti sad ima li to smisla?
Last edited by Better Man on 02/08/2017 00:05, edited 1 time in total.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#10293 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Gdje onaj Vjeciti student i ekipa koji tvrde da nam ne treba auto put.
Uklanjanje cisterne izazvalo neviđen saobraćajni kolaps u Jablanici, ljudi satima stoje u koloni
https://www.klix.ba/vijesti/crna-hronik ... /170801131"U koloni ovdje oko mene ima bar dvije stotine djece, stanje je teško. Možete li pozvati javno hitnu službu, da obiđe kolonu da vidi kakvo je stanje, jer ima ljudi sa hroničnim oboljenjima u teškim stanjima", kazao nam je u telefonskom razgovoru jedan naš čitatelj zarobljen u kilometarskoj koloni.
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#10294 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zapravo, desna traka u tunelu "25. novembar" iz smjera Tarčina je grozna. Nije valjala od samog pocetka. Talasasta i neravna.Better Man wrote:
Dionica od <jošanice do Tarčina jeste dobra i tu nema dileme i tu dionicu nisam spominjao u svojoj kritici.
- Laertes
- Posts: 4253
- Joined: 08/01/2015 18:25
#10295 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vozi prošlo ljeto, slažem se u potpunostiSHTEVELEC wrote:Sjedi u auto i vozi relaciju Bratislava-Prag auto putem, e to je k'o makadam, cak i gore, znali smo stat' da vidimo da nije nesto otpalo ili da nije pukla guma, havarija
- van Basten
- Posts: 7543
- Joined: 21/09/2006 02:59
#10296 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vozio sam se i ranije dionicom Vlakovo- Tarcin ali sam danas prvi put sisao u Lepenici i ucinilo mi se da je izlaz "prebrzo" stigao. Odlucio sam da provjerim to u povratku... Dionica Lepenica- Vlakovo je duga 6km a kosta 1.20KM koje pljackanje naroda jbt... 20Pf/km...
-
- Posts: 2221
- Joined: 08/02/2008 19:19
#10297 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Better Man wrote:Pa dionica Podlugovi-Jošanica-Podlugovi i jeste skoro pa makadam. To što pojedini ovdje ne že da to vide i priznaju oštečenja na pomenutoj dionici, od kojih su neka nastala od teških mašina kada su rekonstruisali spojeve na mostovima, koje opet nisu uradili kako treba.neki wrote: Raspravljaš se sa čovjekom koji je nedavno dionicu Jošanica-Podlugovi uporedio sa makadamom..
Neki ljudi svaki vidljiv napredak moraju obezvrijediti..
Provozaj se AP Bajakovo - Beograd, plakat ces za nasim autoputem.
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#10298 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
6,7 km od naplate do naplate.
Jest žara, neznam po kojoj to metodologiji rade obračun cijene jer je 16,7 ukupno od Vlakova do Tarčina, dakle dodatnih 10 km od Lepenice do Tarčina 2,50 KM tj u prosjeku 15 kpf po kilometru. ili za tih dodatnih 10 km 13 kpf po kilometru.
Dok je za relaciju Semizovac -Zenica jug 6 KM ili 11,6 kpf po kilometru.
Odgovor je jedino da se i "besplatni" dio računa u tu cijenu jer od uključenja u Vlakovu imaš 9,7 km do Lepenice i to ti je cca 11,5 kpf po kilometru.
Jest žara, neznam po kojoj to metodologiji rade obračun cijene jer je 16,7 ukupno od Vlakova do Tarčina, dakle dodatnih 10 km od Lepenice do Tarčina 2,50 KM tj u prosjeku 15 kpf po kilometru. ili za tih dodatnih 10 km 13 kpf po kilometru.
Dok je za relaciju Semizovac -Zenica jug 6 KM ili 11,6 kpf po kilometru.
Odgovor je jedino da se i "besplatni" dio računa u tu cijenu jer od uključenja u Vlakovu imaš 9,7 km do Lepenice i to ti je cca 11,5 kpf po kilometru.
-
- Posts: 1082
- Joined: 28/09/2008 23:42
#10299 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jel mi može neko pojasniti zašto tunel 1. mart nije ravan nego je sav u krivini. Zar nije lakse nesto probiti pravo, i zar nije lakse tako i izgraditi. Razumijem to kad su manji tuneli u pitanju, kad se nema prostora ili nesto trece, al ovdje se bas imao prostora za manevar i oni opet naprave tunel koji u sustini ide u polukrug.. Mozda ja ovo bas laičko pitanje, al jednostavno ne kontam
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#10300 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Davno je neko baš na ovoj temi objašnjavao zašto je bolje graditi tunele u krivini nego u pravcu. Nije bezveze uglavnom.veliki_ah wrote:Jel mi može neko pojasniti zašto tunel 1. mart nije ravan nego je sav u krivini. Zar nije lakse nesto probiti pravo, i zar nije lakse tako i izgraditi. Razumijem to kad su manji tuneli u pitanju, kad se nema prostora ili nesto trece, al ovdje se bas imao prostora za manevar i oni opet naprave tunel koji u sustini ide u polukrug.. Mozda ja ovo bas laičko pitanje, al jednostavno ne kontam