Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
archi_a
Posts: 10404
Joined: 11/12/2011 18:11

#10151 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by archi_a »

Ne volim te više. Hahahahahaah
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10152 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

BiH na samitu u Trstu kandiduje saobraćajne projekte vrijedne 120 miliona eura
Image

Ministarstvo komunikacija i saobraćaja BiH na samitu o Zapadnom Balkanu koji će se 12. jula održati u Trstu, u okviru Berlinskog procesa kandidovat će sedam projekata u vrijednosti blizu 120 miliona eura.

Kako nam je rečeno u Ministarstvu komunikacija i saobraćaja BiH, zahvaljujući usvojenoj Okvirnoj saobraćajnoj strategiji Bosne i Hercegovine sredinom 2016. godine, oni kontinuirano vrše apliciranje za sredstva iz EU fondova.

"Tako je BiH prvi put omogućeno apliciranje za sredstva CEF fonda koji je namijenjen isključivo zemljama članicama EU", kazali su nam iz Ministarstva komunikacija i saobraćaja BiH.

Ističu da je BiH prema navedenom fondu aplicirala za dionicu Koridora 5C Odžak-Svilaj te da je evaluacija aplikacije u toku. 


"U okviru objavljenih poziva, MKS kontinuirano vrši apliciranje za sredstva EU u okviru investicijske pomoći i u okviru tehničke pomoći. U tom kontekstu na samitu zemalja zapadnog Balkana i EU u Trstu 12. jula, od ukupno 10 projekata koje će predstaviti BiH, Ministarstvo će učestvovati sa sedam projekta", rekli su nam iz Ministarstva komunikacija i saobraćaja BiH.

Prvi projekt odnosi se na izgradnju autoputa Zenica Sjever - Žepče Jug, pododjeljak Ponirak - Donja Gračanica koji se nalazi na Koridoru 5C. Riječ je o projektu čija ukupna vrijednost iznosi 19,4 miliona eura, a čiji je finansijer Evropska banka za obnovu i razvoj.

Prema podacima koji su nam dostavljeni iz Ministarstva komunikacija i saobraćaja BiH, ukupna dužina autoputa iznosit će 2,8 kilometara, od čega se 2,4 kilometra odnose na tunel s dvije cijevi.

Drugi projekt koji bi također trebalo da finansira Evropska banka za obnovu i razvoj jeste nastavak trase Zenica Sjever - Žepče Jug, koji bi trebalo da ide od tunela u Zenici prema Donjoj Gračanici pa sve do ulaza u tunel Pečuj. Ukupna vrijednost projekta dionice čija je dužina 1,8 kilometara iznosi 9,6 miliona eura.

Ove godine u Trstu će se naći i projekt Koridor 5C, odnosno dionica Odžak - Vukosavlje - Podnovlje - Rudanka - Doboj Jug. Radi se o projektu dužine blizu 15 kilometara, a koji košta 16,7 miliona eura.

Iz Ministarstva komunikacija i saobraćaja BiH rečeno nam je da se još uvijek vode razgovori o zatvaranju finansijske strukture Evropskom bankom za obnovu i razvoj (Pismo podrške iz marta 2016. godine).

Četvrti projekt iz oblasti saobraćajne infrastrukture jeste dio autoputa Tarčin - Konjic također na Koridoru 5C. Radi se o projektu dužine 4,9 kilometara koji bi trebao prolaziti kroz Hercegovinu, a čija ukupna vrijednost iznosi 12,04 miliona eura.

Kao peti projekt BiH kandiduje nastavak dionice autoputa Tarčin - Konjic i to od tunela Ivan. Ovu dionicu dužine dva kilometra trebalo bi također da finansira Evropska banka za obnovu i razvoj sa 11,7 miliona eura.

Također, predložen je i projekt vrijednosti 50,1 milion eura, a koji se odnosi na izgradnju trase autoputa od Mostar Juga do Počitelja. U ovom slučaju radi se o tri pododjeljka koji bi trebalo da idu od Mostar Juga, tunela Kvanj, Bune pa do Počitelja.

Ministarstvo komunikacija i saobraćaja BiH predložit će i projekt rekonstrukcije i nadogradnje Luke Brčko u prvoj fazi. Ukupna vrijednost ovog projekta je 3,37 miliona eura.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10153 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput Doboj - Banja Luka [Dionica Petlja Mahovljani - Petlja Laktaši] - 03. 07. 2017. @ BNX (SSC)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Matzan
Posts: 7008
Joined: 16/01/2015 13:25

#10154 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matzan »

kurty wrote:
Image

evo od prije koji dan... rostilji

Može li neko od struke u par rečenica objasniti ovu vrstu potpornog zida?
U kojim slučajevima se primjenjuje, kako se izrađuje, prednosti, mane....
User avatar
kurty
Posts: 45060
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#10155 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

Matzan wrote:
kurty wrote:
Image

evo od prije koji dan... rostilji

Može li neko od struke u par rečenica objasniti ovu vrstu potpornog zida?
U kojim slučajevima se primjenjuje, kako se izrađuje, prednosti, mane....
Rostiljske potporne konstrukcije... na sastavima horizontalnih i vertikalnih greda se bude sidra dubaka ovisno o tlu (ovdje recimo cca 28 m), sve se to usidri i dobije se potrebna stabilnost terena... ovakve vec imaju u tarcinu, samo je drugi nagib u pitanju...
ovdje na slici je nagib 1:1
na heringovoj dionici su rostilji u nagibima 1:1, 1:2, i 2:1, manjih poprecnih presjeka i manjih osovinskih rastojanja...
kako se rade... vrsi se iskop, i radi se ili prvo sidrenje ili betoniranje (obje su opcije ispravne)... betoniraju se vertikale, jednog rastera, pa horizontale i to se uteze sidrima...
kako se betonira... hebeno... beton mora biti idealan, zbog nagiba... ako je rijedak, curi i podize oplatu, a ako je gust, tesko prolazi... MB45 (c35/45)... eto ukratko
User avatar
avenija
Posts: 1529
Joined: 29/03/2016 16:20

#10156 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by avenija »

kurty wrote:.
Mozes li uslikat trasu kako izgleda od juga prema sjeveru i spoj Lot-ova ?
User avatar
kurty
Posts: 45060
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#10157 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

avenija wrote:
kurty wrote:.
Mozes li uslikat trasu kako izgleda od juga prema sjeveru i spoj Lot-ova ?
Trasu oko Zenice projekat ili na terenu?
Slabo tog imam od projekta... Imam dijelove oko betona, i odvodni... Ostalo slabo

Image

Image
Last edited by kurty on 05/07/2017 12:25, edited 1 time in total.
User avatar
avenija
Posts: 1529
Joined: 29/03/2016 16:20

#10158 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by avenija »

Slike za terena. :thumbup:
RJ57
Posts: 3402
Joined: 10/04/2017 15:12

#10160 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

El_comadante wrote:
moon_walker_90 wrote:Pa kakvi su dalji planovi sa autoputem Vc,koja bi se naredna dionica trebala graditi,koje je/ koje su trenutno u fazi gradnje(ako ih ima),ima li neke strategije finansiranja? To je ono nekako sto mi prvo pada na pamet.
gradi se obilaznica oko Zenice i Svilaj. ostalo je opći zastoj
kakva je stvarna situacija sa mostom kod svilaja sada nakon raspada viadukta? slabo šta se čuje
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10161 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Hvala kurty, hvala Naslovnica, svaka vam dala! :thumbup:
Naslovnica wrote:Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Naslovnica
Posts: 27932
Joined: 20/03/2013 15:38

#10162 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

Na slikama glavne trase najbolje se vidi o kakvom profilu terena se radi.
Što bi rekli, koza pase pod ručnom.
I tu treba da se napravi autoput...
Cirkus. :-)
User avatar
Matzan
Posts: 7008
Joined: 16/01/2015 13:25

#10163 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matzan »

Naslovnica wrote:Na slikama glavne trase najbolje se vidi o kakvom profilu terena se radi.
Što bi rekli, koza pase pod ručnom.
I tu treba da se napravi autoput...
Cirkus. :-)

Onako laički gledano, čini se da im je lakše tunele raditi, nego sve one silne potporne po 15-20 m visine.


@kurty, hvala za slike i objašnjenja.
User avatar
kurty
Posts: 45060
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#10164 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

I trebao je ici usjek... Cak se i potpunjak poceo raditi, pa se preprojektpvalo... Ovi rostilji idu tri reda vertikala, pa 4 metra berma pa opet tri reda vertikala... Preko 4,5 kilometra greda ima (vertikalno i horizontalno)
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10165 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoputevi RS: Novi dio autoputa od Mahovljana do Drugovića pred puštanjem u saobraćaj
Image

Banjaluka - Završni radovi na dionici autoputa "9. januar" od Banjaluke do Prnjavora, na potezu od Mahovljanske petlje do laktaškog sela Drugovići u punom su jeku, a saobraćaj bi ovim dijelom autoputa trebalo da krene tokom ljeta.

Dane do tog trenutka odbrojavaju mještani naselja duž te trase i vozači, kojima će putovanje od Banjaluke do Prnjavora biti mnogo kraće i udobnije. Otvaranje kompletne dionice autoputa od Banjaluke do Prnjavora, duge 35,3 kilometra, planirano je do kraja godine, a da neimari "Integral inženjeringa" neumorno rade uvjerila se i ekipa "Glasa Srpske", koja je juče posjetila gradilište.

Postavljanje zvučnih barijera, bankina, SOS i IT sistema u punom je jeku. Šef gradilišta Marko Salapura je reka da je sve spremno za izradu habajućeg sloja asfalta, a u toku je montiranje putne opreme. Salapura je objasnio da su na trasi od Mahovljana do Drugovića po četiri nadvožnjaka i podvožnjaka, kao i tri velika mosta.

- Kad trasa od Mahovljana do Drugovića, koja je duga deset kilometara, bude puštena u saobraćaj, ostaće još devet kilometara da bude završena kompletna dionica Banjaluka - Prnjavor. Ta dionica će biti spojena sa onom iz pravca Doboja, koja je u funkciji od prošle godine. Povezivanje ovih dionica bi trebalo da bude završeno do kraja godine - kazao je Salapura i dodao da je na dionici Banjaluka - Prnjavor angažovano oko 600 ranika.

Stanovnici okolnih naselja gotovo svakodnevno obilaze radnike, raspitujući se koliko je još radova preostalo da bi mogli da koriste novi autoput. Zadovoljstvo što će trasa uskoro biti puštena u funkciju nije krio Sveto Mikljača, koji živi u Banjaluci, ali gotovo svakodnevno dolazi u Drugoviće.

- Jedva čekam da bude završeno i ono malo dionice što je ostalo do Doboja, da bi mi put do kćerke, koja živi u Bijeljini, bio mnogo kraći - kazao je Mikljača i dodao da će od Banjaluke do Doboja umjesto sat i po, voziti oko 30 minuta manje.

Njegova komšinica, koja nije željela da joj objavimo ime, kaže da će autoput puno značiti i njenoj djeci, koja rade u Banjaluci.

- Radujem se što su radovi pri kraju, zbog prašine i buke koju su stvarale mašine. Ipak, tješilo me to što znam da će put biti od velike koristi mojoj djeci, koja su često za volanom - kazala je ona.

U preduzeću "Autoputevi RS" potvrđuju da su radovi pri kraju.

- U toku su završni radovi na putnim objektima i očekujemo da bi tokom ljeta dio puta od Mahovljanske petlje do Drugovića mogao da bude pušten u saobraćaj - rekli su u "Autoputevima" i dodali da i ostali radovi na drugom dijelu dionice teku planiranom dinamikom i da je plan da bude puštena u saobraćaj do kraja godine.

Podsjetili su da je gradnja dionice autoputa "9. januar" na pravcu od Banjaluke do Prnjavora počela 1. septembra 2014. godine, a posao je povjeren konzorcijumu "Integral inženjering" Laktaši i "Granit" Skoplje.

- Ugovorena vrijednost radova je 158 miliona evra, a projekat je finansiran kreditom Evropske investicione banke - dodali su u "Autoputevima RS".

Puštanjem u saobraćaj kompletne dionice autoputa "9. januar" na pravcu od Banjaluke do Prnjavora mreža autoputeva u RS imaće više od 100 kilometara.

Dionica Doboj - Prnjavor

Dionica autoputa "9. januar" od Prnjavora do Doboja. duga oko 36 kilometara. puštena je u saobraćaj u septembru prošle godine. Na pomenutoj dionici autoputa izgrađeni su zahtjevni objekti, među kojima je i most preko rijeke Bosne, dug 411 metara. Gradnja ove dionice finansirana je kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 180 miliona evra.
Glas Srpske
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#10166 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ja mislim da nije moguce zavrsiti dio BLuka Prnjavor do kraja godine prema onom sto sam vidio. Ako uspiju onda Integralu treba dati da rade cijeli koridor.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10167 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drugi profil wrote:Ja mislim da nije moguce zavrsiti dio BLuka Prnjavor do kraja godine prema onom sto sam vidio. Ako uspiju onda Integralu treba dati da rade cijeli koridor.
Neće ni završiti Banja Luka - Prnjavor do kraja godine, već samo jednu dionicu koja iznosi nekih 10 kilometara, dok ostalih 25 kilometara će biti pušteno tek sljedeće godine (pred izbore, logično).
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10168 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput Doboj - Banja Luka [Dionica Puraći - Lišnja] - 30. 06. 2017. @ BNX (SSC)

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#10169 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maystor »

RJ57 wrote:
El_comadante wrote:
moon_walker_90 wrote:Pa kakvi su dalji planovi sa autoputem Vc,koja bi se naredna dionica trebala graditi,koje je/ koje su trenutno u fazi gradnje(ako ih ima),ima li neke strategije finansiranja? To je ono nekako sto mi prvo pada na pamet.
gradi se obilaznica oko Zenice i Svilaj. ostalo je opći zastoj
kakva je stvarna situacija sa mostom kod svilaja sada nakon raspada viadukta? slabo šta se čuje
Hering preuzima veći dio posla. Radovi dobro napreduju, mislim da će most bit gotov do kraja 2018.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#10170 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

So What! wrote:
drugi profil wrote:Ja mislim da nije moguce zavrsiti dio BLuka Prnjavor do kraja godine prema onom sto sam vidio. Ako uspiju onda Integralu treba dati da rade cijeli koridor.
Neće ni završiti Banja Luka - Prnjavor do kraja godine, već samo jednu dionicu koja iznosi nekih 10 kilometara, dok ostalih 25 kilometara će biti pušteno tek sljedeće godine (pred izbore, logično).
[*]Kad trasa od Mahovljana do Drugovića, koja je duga deset kilometara, bude puštena u saobraćaj, ostaće još devet kilometara da bude završena kompletna dionica Banjaluka - Prnjavor. ''

Ovaj gore rece 9 km!?
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10171 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

shake69 wrote:
So What! wrote:
drugi profil wrote:Ja mislim da nije moguce zavrsiti dio BLuka Prnjavor do kraja godine prema onom sto sam vidio. Ako uspiju onda Integralu treba dati da rade cijeli koridor.
Neće ni završiti Banja Luka - Prnjavor do kraja godine, već samo jednu dionicu koja iznosi nekih 10 kilometara, dok ostalih 25 kilometara će biti pušteno tek sljedeće godine (pred izbore, logično).
[*]Kad trasa od Mahovljana do Drugovića, koja je duga deset kilometara, bude puštena u saobraćaj, ostaće još devet kilometara da bude završena kompletna dionica Banjaluka - Prnjavor. ''

Ovaj gore rece 9 km!?
Mislim da je greška u pitanju, jer dionica Banja Luka - Prnjavor iznosi 36,3 kilometra.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10172 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Do kraja 2017. tender za prvu dionicu Koridora 5C kroz RS - Projekat vrijedan 70 mil EUR finansiraće EBRD i WBIF
Image

Među infrastrukturnim projektima koji su juče, 12. jula, predstavljeni na Samitu lidera zemalja Zapadnog Balkana i Evropske unije, bio je i projekat izgradnje prve dionice autoputa Koridor 5C na teritoriji Republike Srpske. Riječ je o trasi dugoj 6 kilometara, koja se veže na most Bosna kao krajnju tačku autoputa 9. januar (Banjaluka - Doboj), nastavlja ka gradu Doboju, odnosno do petlje Rudanka u naselju Kostajnica.

Ministar saobraćaja i veza RS Neđo Trninić nedavno je rekao da je saobraćajnica koja spaja autoput Banjaluka - Doboj sa trasom Koridora 5C, trenutno "najzreliji" infrastrukturni projekat u RS, a njegova vrijednost je 70 mil EUR. Iz preduzeća Autoputevi RS, koje je investitor i sprovodi sve prodecure u vezi sa ovim projektom, rekli su za eKapiju da uveliko rade na pripremama za finansiranje i početak realizacije.

- U toku je postupak eksproprijacije, kao i izrada tenderske dokumentacije. Do kraja godine planirano je i raspisivanje međunarodnog poziva za dostavljanje ponuda za projektovanje i izgradnju autoputa na pravcu od petlje Johovac do petlje Rudanka - kažu iz Autoputeva RS.

Iz tog preduzeća ističu da su već preduzeli aktivnosti na pripremi i realizaciji kreditnog sporazuma sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), a u međuvremenu je podnesena i aplikacija za grant kod Finansijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF). Prema informacijama koje smo dobili iz Autoputeva RS, taj grant je izvjestan.

- Aplikacija podnesena WBIF i grant su, načelno, odobreni.

Ministar Neđo Trninić najavio je nekoliko dana pred održavanje Samita o Zapadnom Balkanu u Trstu, da očekuje da pregovori za grant od 14 mil EUR budu završeni na tom događaju, čime bi bio osiguran dio novca za novu trasu autoputa kroz RS.

- Nadamo se da ćemo u Trstu dobiti podršku i da će nam biti odobrena grant od 14 mil EUR. Razgovaraćemo i o nekim budućim projektima - rekao je Trninić.

Iz Autoputeva nam, međutim, nisu potvrdili da je RS dobila novac za najaktuelniji infrastrukturni projekat, ali su zadovoljni onim što se postiglo.

Image

- Možemo da vas obavijestimo da smo zadovoljni ishodom Samita, te da nastavljamo sa započetim aktivnostima na realizaciji projekta.

Rokovi za ovaj projekat zasad nisu definisani, kažu u preduzeću Autoputevi RS, budući da je tek u planu raspisivanje tendera za izvođača radova.

- S obzirom na to da planiramo objaviti tender do kraja godine, može se očekivati da prvi radovi počnu u narednoj građevinskoj sezoni. Pošto će pomenuta dionica autoputa biti građena kreditom EBRD-a, JP Autoputevi RS, kao investitor projekta, dužan je da raspiše međunarodni poziv za dostavljanje ponuda.

Saobraćajnica duga 6 kilometara povezaće ujedno i novoizgrađeni autoput Banjaluka - Doboj sa gradom Dobojem, dok je ukupna dužnina Koridora 5C kroz Republiku Srpsku 46,6 kilometara.

Saradnja sa Kinezima

Inače, Autoputevi RS vode pregovore sa nekoliko kineskih kompanija o izgradnji autoputeva na području Republike Srpske. Sa kompanijom Sinohidro otišlo se najdalje u razgovorima, jer je već potpisan komercijalni ugovor i urađena sva neophodna studijska i planska dokumentacija za autoput Banjaluka – Mliništa.

U prvoj fazi gradilo bi se 62 kilometra na pravcu od Glamočana do puta AVNOJ-a, a poslije toga bi se išlo dalje do Mliništa i granice sa Federacijom BiH. Kako navode iz Autoputeva RS, komercijalni ugovor i ostala dokumentacija proslijeđena je na evaulaciju kineskoj Exim banci, od koje očekuju poziv na završne pregovore.

Osim toga, Autoputevi rade na realizaciji još jednog projekta sa kineskim partnerima i to izgradnji autoputa Banjaluka – Prijedor. Riječ je o kompaniji China Shandong International Economic & Tehnical Cooperation Group LTD, koja je, takođe, zainteresovana za rekonstrukciju željezničke pruge na istom pravcu.
eKapija
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#10173 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Na proljece vele da ce sacekati najnizi vodostaj Save tokom ljeta da se izliju dva najteza noseca stuba na buducem mostu kod Svilaja. Buduci da je to ovih dana, ima li ista od te price, ima li neko fotki, radi li se sta na tom najzahtjevnijem dijelu posla? Nisam isao na skyscrapercity...
ST11
Posts: 677
Joined: 09/03/2015 12:24

#10174 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ST11 »

Samo kao zanimljivost, godisnja zarada autoputeva (nasao na jednom od Slo. foruma) za 2016:

-------------------------------------------
Malo za hec, statistike iz ASECAP-a
dolžina avtocest - zaslužek v miljon EUR - zaslužek/km (duzina autoputeva - zarada u milijunima EUR - zarada/km)

Avstrija 2199 km 1902 0,86 EUR
Slovenija 610 km 361 0,59 EUR
Hrvaška 1313 km 345 0,26 EUR
Srbija 610 km 140 0,23 EUR
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10175 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

shake69 wrote:Na proljece vele da ce sacekati najnizi vodostaj Save tokom ljeta da se izliju dva najteza noseca stuba na buducem mostu kod Svilaja. Buduci da je to ovih dana, ima li ista od te price, ima li neko fotki, radi li se sta na tom najzahtjevnijem dijelu posla? Nisam isao na skyscrapercity...
Daleko je Svilaj, malo kome se isplati mahsuz otići gore i praviti neke izvještaje. Ja planiram skoknuti jedan dan da vidim. ACFBiH su prespori sa izbacivanjem bilo kakvih informacija i fotgrafija.
ST11 wrote:Samo kao zanimljivost, godisnja zarada autoputeva (nasao na jednom od Slo. foruma) za 2016:

-------------------------------------------
Malo za hec, statistike iz ASECAP-a
dolžina avtocest - zaslužek v miljon EUR - zaslužek/km (duzina autoputeva - zarada u milijunima EUR - zarada/km)

Avstrija 2199 km 1902 0,86 EUR
Slovenija 610 km 361 0,59 EUR
Hrvaška 1313 km 345 0,26 EUR
Srbija 610 km 140 0,23 EUR
Nakon izbora sljedeće godine, BiH bi trebala da ima preko 200 km u prometu. Hrvatska ima dužu mrežu autoputeva nego Turska.
Post Reply