Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Zanimljivosti, dešavanja i kulturno-politički život u Bihaću, Buzimu, Cazinu, V. Kladuši, Bos. Petrovcu, Sanskom Mostu, Bos. Krupi...

Moderator: Chloe

User avatar
Chloe
Photo mod
Posts: 72181
Joined: 03/10/2011 20:11

#76 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Chloe »

dr_Evil wrote: 05/04/2024 10:42
Chloe wrote: 05/04/2024 09:21
di_natale wrote: 04/04/2024 23:10

Moj rekord Centar Sa - Bos.Petrovac je 2,30 min. Radni dan, ali baš rano ujutru oko pola 4. :mrgreen:

U biti poslije Jajca, osim malo još ono ružnog dijela puta oko Plivskog, put se proširi tako da je ljepota voziti. :mrgreen:

Do Bihaća prošlog aprila 3,30 min Gazprom Bare - Bihać kružni tok kod Čavkunovića na ulazu u Bihać.

Kuda ide taj put preko Izačića do VK? Ja uvijek idem na Ostrožac, Cazin pa prema VK. Volio bih proći i tim putem o kojem ti govoriš.
U toku noći i kad se tako urani, nema ni policije, u ovo godina jednom sam naišla na saobraćajnu patrolu u Vitezu, oko 1 h iza ponoći. Ako znaš gdje su stacionirani radari, može se lijepo prolazno vrijeme postći. :-D

Moji gosti koji su dolazili iz Sa prateći putokaze, dolazili su preko Cazina, a svi koji su koristili navigaciju vodila ih je preko Izačića.
Kad prođeš autobusnu u Bihaću, ne skrećeš desno, nego lijevo prema centru Bihaća, preko mosta, cesta vodi opet desno i samo pravo ideš, pratiš Granični prijelaz Izačić, kad izađeš iz samog Bihaća, ima raskrsnica, vodi za Izačić i Kamenicu, ideš desno Kamenica, Vrsta, Gata, Tržačka Raštela, Tržac prema Johovici ... Cesta ima oštećenja jer je teren sa klizištima ( onako kao pored Plivskog jezera), par suženja, al nema prometa, nema kamiona, izbjegneš sve one krivine Ostrožca, Skokova i Pećigrada, ima dionica gdje se može lijepo cepnuti po gasu, nijedan stacioniran radar, kao ni policije, ako neka patrola "zaluta" najčešće bude u samim naseljenim mjestima a tim dijelom svakako moraš usporiti. Ideš dijelom graničnim pojasom, na jednom dijelu prolaziš pored Korane na 30 metara, s druge Koarane već je Hr. Na kraju izađeš na magistralu u Maloj Kladuši. :thumbup:
Eto, da ne bi tebe ne bih nikad saznao da postoji Mala Kladusa.
Cccc, znači ni ti nisi bio u VK ... :shmizla1:
User avatar
dr_Evil
Posts: 12450
Joined: 01/07/2019 15:35
Location: Ispod Koscele

#77 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by dr_Evil »

Chloe wrote: 05/04/2024 11:29
Cccc, znači ni ti nisi bio u VK ... :shmizla1:
Nisam, a imao sam jednu ljubav iz tog kraja, ali eto nikad ne odoh gore kod nje. Sreli smo se jednom u hladnoj Sloveniji.

Imam i par komsija sta se naljute kad ih zovem "babini" :D, ali meni tako lakse, odmah se zna na koji dio Krajine mislim
NediM17
Posts: 21709
Joined: 05/11/2009 11:49

#78 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by NediM17 »

Ovi sto za 2.5h stizu u Petrovac, za 3 u Bihac a za 4 u Kladusu nek se presele na temu nasi trkaci.
Ljudi imaju prosjek preko 100 km/h
:-)
Djipke+
Posts: 37
Joined: 07/06/2018 23:29

#79 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Djipke+ »

NediM17 wrote: 05/04/2024 11:42 Ovi sto za 2.5h stizu u Petrovac, za 3 u Bihac a za 4 u Kladusu nek se presele na temu nasi trkaci.
Ljudi imaju prosjek preko 100 km/h
:-)
Bas tako, izgleda oni kad voze blokiraju se ceste za ostali saobracaj i voze pod policijskom pratnjom do Bihaca i Kladuse.
Djipke+
Posts: 37
Joined: 07/06/2018 23:29

#80 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Djipke+ »

A mozda se javljaju iz buducnosti, iz 2175. god nakon sto su napokon otvorene za saobracaj brze ceste Lasva-Jajce i Bihac-Kladusa.
User avatar
Chloe
Photo mod
Posts: 72181
Joined: 03/10/2011 20:11

#81 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Chloe »

Djipke+ wrote: 05/04/2024 15:51
NediM17 wrote: 05/04/2024 11:42 Ovi sto za 2.5h stizu u Petrovac, za 3 u Bihac a za 4 u Kladusu nek se presele na temu nasi trkaci.
Ljudi imaju prosjek preko 100 km/h
:-)
Bas tako, izgleda oni kad voze blokiraju se ceste za ostali saobracaj i voze pod policijskom pratnjom do Bihaca i Kladuse.
Čitaj šta se piše, u koje doba se vozi, i naravno poznavanje puta i radara ... Sad da krenem za Sa, bez 5 h minimalno ne bih mogla doći. :D al zato noćna vožnja ili sabahile krenuti, prolazno vrijeme je puno bolje. :D
User avatar
corvus_edin
Posts: 322
Joined: 11/07/2009 09:45

#82 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by corvus_edin »

di_natale wrote: 04/04/2024 23:16
DebelinJoe wrote: 04/04/2024 23:13
Novi_Nick wrote: 03/04/2024 16:24 Nista bez autoputa kroz cijeli entitet FBiH: Izacic > Velika Kladusa > Cazin > Bihac > Bosanski Petrovac > Kupres > Sarajevo (kroz federaciju BiH) > Gorazde i dalje.
Slazem se 100 posto.
Zar se neće ići na varijantu Lašva-Nević Polje pa prema Turbetu, Vakufu i Jajcu?
Hoće.
Projektovanje u toku. Info iz prve ruke -radi se o dionici N. Polje - Turbe

"Investitor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, planira izgradnju brze ceste Lašva-Travnik-Jajce. Predmet ovog dokumenta je dionica brze ceste Nević Polje – Turbe, koja prolazi teritorijem općina Travnik i Novi Travnik."

link: https://fmoit.gov.ba/upload/file/Zahtje ... -Turbe.pdf

U prvim nacrtima 2017 je bilo 1+1 do igrališta u Rici gdje se širi na 2+2 do Travnika.
Na raspravi 2021 su se pojavili nacrti 1+1
Za očekivati je bilo da će biti 1+1

jbg

Tu će nastati problemi - pošto se na Balkanu 1+1 "Magistrale" uništavaju sa divljim priključcima granapa i digitrondžija tako da ce se planirana brzina BC 100 km/h svesti nas 80 km/h a realno smanjiti na 50 km/h i uništiti smisao brze ceste da povezuje REGIJE a ne sela.

Isto kao za povezivanje Bihaća i V. Kladuse preko Cazina.
I tu će biti samo obicna magistrala 1x1 umjesto da čitavu dionicu pretvore u stvarnu BC 2x2 i na GM Maljevac tako da se vozimo kroz našu drzavu prema zapadu a ne kroz Lička selca do Karlovca :(
Last edited by corvus_edin on 12/04/2024 09:45, edited 1 time in total.
User avatar
dr_Evil
Posts: 12450
Joined: 01/07/2019 15:35
Location: Ispod Koscele

#83 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by dr_Evil »

corvus_edin wrote: 12/04/2024 09:38
di_natale wrote: 04/04/2024 23:16
DebelinJoe wrote: 04/04/2024 23:13

Slazem se 100 posto.
Zar se neće ići na varijantu Lašva-Nević Polje pa prema Turbetu, Vakufu i Jajcu?
Hoće.
Projektovanje u toku. Info iz prve ruke -radi se o dionici N. Polje - Turbe

"Investitor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, planira izgradnju brze ceste Lašva-Travnik-Jajce. Predmet ovog dokumenta je dionica brze ceste Nević Polje – Turbe, koja prolazi teritorijem općina Travnik i Novi Travnik."

link: https://fmoit.gov.ba/upload/file/Zahtje ... -Turbe.pdf

U prvim nacrtima 2017 je bilo 1+1 do igrališta u Rici gdje se širi na 2+2 do Travnika.
Na raspravi 2021 su se pojavili nacrti 1+1
Za očekivati je bilo da će biti 1+1

jbg

Tu će nastati problemi - pošto se na Balkanu 1+1 "Magistrale" uništavaju sa divljim priključcima granapa i digitrondžija tako da ce se planirana brzina BC 100 km/h svesti nas 80 km/h a realno smanjiti na 50 km/h i uništiti smisao brze ceste da povezuje REGIJE a ne sela.
Meni nikako u glavu nece kad vidim kucu kraj magistrale, ili jos bolje citav red trznih centara, kahvana, restorana, fastfood-ova i raznih drugih mUdova kako su izgradjeni uz magistralu sa vlastitim prikljuckom. Za nas su one azijske i africke drzave postale USA, posteno govoreci. Odvratno iskreno. Nama je potrebno uz citav niz magistrale postaviti bankine, pa sta kosta nek kosta, jer izgleda drugacije ne moze.

Banglades!
User avatar
corvus_edin
Posts: 322
Joined: 11/07/2009 09:45

#84 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by corvus_edin »

Ma Bangladesh je za nas Njujork sto se toga tice - sve je to pitanje mentaliteta.

Dok god vlada "ma haj, sta smeta ..." i "neces mi ti govoriti sta necu" a niko ne vodi brigu da se propisi koji imaju smisao provode, sve dotleN cemo biti zadnja rupa u OojrOpi

Pa vidi samo kako su sjebali BC kroz Vitez radi sitnih vlastitih interesa.

Cijelo vrijeme je sporna dionica kroz Vitez tj PC96. Devet godina opština nije htjela donijeti izmjene prostornog plana dok se BC nije ucrtala na trasu sadašnje magistrale sa 5 kt u nivou BC (i to je za sada jedini zvanični projekat). Medjutim izgleda da su razumni ili normalni skontali pa su te kruzne tokove pokusali denivelisat pa je procurio projekat koji je u startu odbijen. I sad se navodno pravi kompromisni projekat a koji bi trebao biti uskoro gotov i po mom mišljenju od 5kt najmanje dva ce biti u nivou BC.
Ostala dionica od Lašve do Turbeta nije sporna ali je komplikovana sa dosta tunela, viadukta i mostova
Post Reply