Automatski mjenjač - savjeti

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#326 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by 530i »

:thumbup:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#327 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by amar1994 »

jah prevelik moment , a AM nudi manuelni jos uvijek :D , e sad je druga prica sto vecina hoce da ih vozi auto , a ne oni njega , barem meni tako izgleda 8-)



:P
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#328 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by jefferson »

amar1994 wrote:jah prevelik moment , a AM nudi manuelni jos uvijek :D , e sad je druga prica sto vecina hoce da ih vozi auto , a ne oni njega , barem meni tako izgleda 8-)



:P
Joj tvog primjera jbt. Kakve veze AM ima sa svakodnevnim koristenjem auta?
Imas daleko brutalnijih auta od AM sa rucnim mjenjacima, ali ljudi ne koriste to da odu od kuce do posla.
Problem je sto danas imas auta koja se koriste u svakdnevoj upotrebi (dizeli) sa ogromnim obrtnim momentom, pa cak i benzinci koji se koriste za porodicne svrhe koji imaju takav obrtni moment da voznja sa rucnim mjenjacem predstavlja problem u gradskoj guzvi i slicno.
Jerbo, prosjecni porodicni covjek voza familiju u Aston Martinu.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#329 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by amar1994 »

Nisi ti mene razumio , problem je sto ljudi nece da voze , zato i projektuju autonomna auta za buducnost :lol: :lol:
Sta imas sad , hill assist , taj mjenjac sve sam radi , auto braking , auto praking , lane departure , adaptive temp.........mogu do sutra , zato je opasno kad ljudi iz tih vozila udju i voze bez ovih pomagala :wink:

Al recimo , DCT u laferrariju i tim super brzim autima je neophodan , jer ga ne bi mogao kontrolisati :) , po mom ukusu i razmisljanjima nije neophodan u m3 , m4 i M5 bmw-u i njihovim slabijim verzijama, sta cu kad volim 3 pedale , mozda je i do navike, izvinjavam se svima al mrzim automatike :oops: :D

Honda patentirala 11brzina i 3kvacila :lol: :lol: , a sve radi ustede na gorivu od cak 2.5% :lol:
Last edited by amar1994 on 24/05/2017 20:42, edited 1 time in total.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20511
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#330 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by Bullet Tooth Tony »

A sto mrzis automatike ... koliko si vozio automatika ?

Nikad .. ali nikad ne bi uzeo M3 manualu , M4 isto ... probao .... znaci vrh je M3 sa automatikom ... predobro za voziti :)
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#331 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by amar1994 »

Bullet Tooth Tony wrote:A sto mrzis automatike ... koliko si vozio automatika ?

Nikad .. ali nikad ne bi uzeo M3 manualu , M4 isto ... probao .... znaci vrh je M3 sa automatikom ... predobro za voziti :)
ma ne znam , ne odgovora mi , probao dosta da ne nabrajam sad :) , mozda je do navike al volim da mu kazem sad odma ces iz 5te u trecu i odma ces da primis gas , a prebacit cu te kad ja hocu :D :D

i ja zaboravi , situacija kad crkne akumulator ili alnaser , upalit ces ga :izet: , ne smijas ga ni u N modu gurat , pa mu mjenjaj ulje , mazi ga pazi ga , evo sacu :-D , neka hvala na 0.000001 sec brzom saltanju i komforu saltanja :)
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#332 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by 530i »

Amare, nemoj ni tu svoju Mazdu gurati kad ti crkne nešto.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#333 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by amar1994 »

530i wrote:Amare, nemoj ni tu svoju Mazdu gurati kad ti crkne nešto.
haha necu :-D
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#334 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by jefferson »

amar1994 wrote:
Bullet Tooth Tony wrote:A sto mrzis automatike ... koliko si vozio automatika ?

Nikad .. ali nikad ne bi uzeo M3 manualu , M4 isto ... probao .... znaci vrh je M3 sa automatikom ... predobro za voziti :)
ma ne znam , ne odgovora mi , probao dosta da ne nabrajam sad :) , mozda je do navike al volim da mu kazem sad odma ces iz 5te u trecu i odma ces da primis gas , a prebacit cu te kad ja hocu :D :D

i ja zaboravi , situacija kad crkne akumulator ili alnaser , upalit ces ga :izet: , ne smijas ga ni u N modu gurat , pa mu mjenjaj ulje , mazi ga pazi ga , evo sacu :-D , neka hvala na 0.000001 sec brzom saltanju i komforu saltanja :)
Aston MArtin, M3, M4, a sta kad crkne akumulator i alnaser? Ljudi koji vozaju AM, M3 i M4 ne brinu takve brige. Eto ja vozam automatike preko 10 godina i nikad jos nisam dosao u situaciju da moram klemat i slicno. Na kraju krajeva, preklemaj ili poguraj BMW M3 pa ces vidjeti koliki je racun za FRM modul.
Ta se auta prave za trzista gdje kada ti se desi tako nesto nazoves auto klub, ljudi dodju, startaju, ne moze, odvuku u servis auto na kamionu i cao.
Aston martin i BMW ne brinu brige sta kada crkne akumulator na 20 godina rashodovanom M3 koji se cunirao u Sarajevu.
hladan.preminger
Posts: 4403
Joined: 24/02/2011 12:06

#335 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by hladan.preminger »

A šta je problem sa paljenjem preko kablova i automaticima? Zimus sam zbog nekog dopunskog grijača antifreeza koji se nije gasio, bio primoran paliti preko kablova i nije bilo problema.
Čak mislim da ima u manualu upustvo kako upaliti preko kablova.

Mercedes 722.6 automatik.
User avatar
commendatore
Posts: 6044
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#336 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by commendatore »

Poslije isijasa kojeg sam fasovo automatik majka
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#337 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by amar1994 »

jefferson wrote: Aston MArtin, M3, M4, a sta kad crkne akumulator i alnaser? Ljudi koji vozaju AM, M3 i M4 ne brinu takve brige. Eto ja vozam automatike preko 10 godina i nikad jos nisam dosao u situaciju da moram klemat i slicno. Na kraju krajeva, preklemaj ili poguraj BMW M3 pa ces vidjeti koliki je racun za FRM modul.
Ta se auta prave za trzista gdje kada ti se desi tako nesto nazoves auto klub, ljudi dodju, startaju, ne moze, odvuku u servis auto na kamionu i cao.
Aston martin i BMW ne brinu brige sta kada crkne akumulator na 20 godina rashodovanom M3 koji se cunirao u Sarajevu.
ma dobro ja sam naveo da mi to smeta , i meni u manualu pise velikim slovima da ne smijem gurat :D , mene bi bilo strah i preklemat ga :-)
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#338 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by amar1994 »

hladan.preminger wrote:A šta je problem sa paljenjem preko kablova i automaticima? Zimus sam zbog nekog dopunskog grijača antifreeza koji se nije gasio, bio primoran paliti preko kablova i nije bilo problema.
Čak mislim da ima u manualu upustvo kako upaliti preko kablova.

Mercedes 722.6 automatik.
treba i to znat da se ne spali sta :-D , ja ko laik se ne bi usudio :thumbup:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#339 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by amar1994 »

commendatore wrote:Poslije isijasa kojeg sam fasovo automatik majka
:thumbup:
vidis tebi je neophodan :)

joj mene zadnjih dana pegla desna noga :-) , jedva pola gasa mogu stisnut :D
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#340 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by jefferson »

hladan.preminger wrote:A šta je problem sa paljenjem preko kablova i automaticima? Zimus sam zbog nekog dopunskog grijača antifreeza koji se nije gasio, bio primoran paliti preko kablova i nije bilo problema.
Čak mislim da ima u manualu upustvo kako upaliti preko kablova.

Mercedes 722.6 automatik.
Ja govorim na BMW-u jer je kod njih FRM modul problem kada se klema, bio rucni ili automatski mjenjac.
Inace klemanje na novim autima ja bi zaobisao. Ne mora se nista desiti, ali danas sa ovolikom elektronikom, svasta nesto se moze desiti.
hladan.preminger
Posts: 4403
Joined: 24/02/2011 12:06

#341 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by hladan.preminger »

jefferson wrote:
hladan.preminger wrote:A šta je problem sa paljenjem preko kablova i automaticima? Zimus sam zbog nekog dopunskog grijača antifreeza koji se nije gasio, bio primoran paliti preko kablova i nije bilo problema.
Čak mislim da ima u manualu upustvo kako upaliti preko kablova.

Mercedes 722.6 automatik.
Ja govorim na BMW-u jer je kod njih FRM modul problem kada se klema, bio rucni ili automatski mjenjac.
Inace klemanje na novim autima ja bi zaobisao. Ne mora se nista desiti, ali danas sa ovolikom elektronikom, svasta nesto se moze desiti.
Aha, OK. :thumbup:
User avatar
dark side of the moon
Posts: 468
Joined: 18/08/2006 15:23

#342 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by dark side of the moon »

Da se malo pozalim na DSG mjenjac u passatu 2.0 TDI (2011god) :) naime zamjena ulja po redovnom servisu je izvrsena na 120.000 km i do tada nisam imao nikakvih problema. Nakon odredjenog vremena, tacnije na nekih 130.000 primjetio sam da kada auto salta iz 3 u 4 brzinu odredjene vibracije (kao kad naidjete autom na stari potroseni asfalt) i to uglavom kada ga vozim duzi period tj kada je auto dobro zagrijano. Najbolje se osjetilo kada vozim uz blagu uzbrdicu. Kasnije se to pocelo desavati i u prenosu izmedju 2-3 brzine i vremenom je bilo sve izrazenije. U Nipexu su rekli da su problem lamele mjenjaca i taj set kosta oko 1700 km sa novim uljem. Stavljen je set novih lamela i zaista taj problem je rijesen. Sada auto ima 150.000 km i ponovo se isti problemi javljaju i svaki dan je sve gore. U Nipexu kazu da sad treba da zamijene neki mehatronic koji sam kosta preko 2000 km :(

Je li neko imao slicnih problema?

Ovo ce mi biti zadnji VW koji sam kupio, zaista sam razocaran njihovim mjenjacima. Imali smo u porodici 3-4 generacije golfa, pasatte....i na svakom autu je bio problem sa mjenjacem, lamela, zamajac i sl.
Takodje u firmi imamo mercedesa e klasu 2007 automatic sa 270.000 km i dan danas to auto salta kao kad je bio nov a nikad nista nije radjeno oko mjenjaca.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#343 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by amar1994 »

:-) :roll:

prodaj :wink:
hladan.preminger
Posts: 4403
Joined: 24/02/2011 12:06

#344 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by hladan.preminger »

dark side of the moon wrote:Da se malo pozalim na DSG mjenjac u passatu 2.0 TDI (2011god) :) naime zamjena ulja po redovnom servisu je izvrsena na 120.000 km i do tada nisam imao nikakvih problema. Nakon odredjenog vremena, tacnije na nekih 130.000 primjetio sam da kada auto salta iz 3 u 4 brzinu odredjene vibracije (kao kad naidjete autom na stari potroseni asfalt) i to uglavom kada ga vozim duzi period tj kada je auto dobro zagrijano. Najbolje se osjetilo kada vozim uz blagu uzbrdicu. Kasnije se to pocelo desavati i u prenosu izmedju 2-3 brzine i vremenom je bilo sve izrazenije. U Nipexu su rekli da su problem lamele mjenjaca i taj set kosta oko 1700 km sa novim uljem. Stavljen je set novih lamela i zaista taj problem je rijesen. Sada auto ima 150.000 km i ponovo se isti problemi javljaju i svaki dan je sve gore. U Nipexu kazu da sad treba da zamijene neki mehatronic koji sam kosta preko 2000 km :(

Je li neko imao slicnih problema?

Ovo ce mi biti zadnji VW koji sam kupio, zaista sam razocaran njihovim mjenjacima. Imali smo u porodici 3-4 generacije golfa, pasatte....i na svakom autu je bio problem sa mjenjacem, lamela, zamajac i sl.
Takodje u firmi imamo mercedesa e klasu 2007 automatic sa 270.000 km i dan danas to auto salta kao kad je bio nov a nikad nista nije radjeno oko mjenjaca.
A bog te cijena. :D

Ja bih otjerao auto kod nekog indy specijaliste za taj mjenjač, prije nego bi dao te pare. Bar da potvrdi njihov nalaz.

Znajući nase ovlastene, da nisu fulali ulje ili usuli previše? Malo je to kilometara za takve probleme. Kod zamjene ulja obavezno se pregleda sastav ulja da li ima ostataka od lamela i sl. Kod tebe se sigurno morali primjetiti na 120.000 da u su lamele potrošene.

Mercedesov 722.6 uz reodvnu zamjenu ulja (koja kosta 200KM svakih 60.000KM) moze bez problema 500.000 preci. Taksisti i više. Nekad se desi problem sa konektorom koji procuri (ja sam mijenjao i kosta 20KM sa rukama) ili el. pločom (100-150KM).
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#345 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by jefferson »

dark side of the moon wrote:Da se malo pozalim na DSG mjenjac u passatu 2.0 TDI (2011god) :) naime zamjena ulja po redovnom servisu je izvrsena na 120.000 km i do tada nisam imao nikakvih problema. Nakon odredjenog vremena, tacnije na nekih 130.000 primjetio sam da kada auto salta iz 3 u 4 brzinu odredjene vibracije (kao kad naidjete autom na stari potroseni asfalt) i to uglavom kada ga vozim duzi period tj kada je auto dobro zagrijano. Najbolje se osjetilo kada vozim uz blagu uzbrdicu. Kasnije se to pocelo desavati i u prenosu izmedju 2-3 brzine i vremenom je bilo sve izrazenije. U Nipexu su rekli da su problem lamele mjenjaca i taj set kosta oko 1700 km sa novim uljem. Stavljen je set novih lamela i zaista taj problem je rijesen. Sada auto ima 150.000 km i ponovo se isti problemi javljaju i svaki dan je sve gore. U Nipexu kazu da sad treba da zamijene neki mehatronic koji sam kosta preko 2000 km :(

Je li neko imao slicnih problema?

Ovo ce mi biti zadnji VW koji sam kupio, zaista sam razocaran njihovim mjenjacima. Imali smo u porodici 3-4 generacije golfa, pasatte....i na svakom autu je bio problem sa mjenjacem, lamela, zamajac i sl.
Takodje u firmi imamo mercedesa e klasu 2007 automatic sa 270.000 km i dan danas to auto salta kao kad je bio nov a nikad nista nije radjeno oko mjenjaca.
Ulje u DSG se mjenja svakih 60,000km.
Ako nije ulje mjenjano do 120,000km, vjerovatno je novo ulje pomjerilo vec stvorene naslage koje su dovele do problema.
Moze biti isto da je i pogrsno ulje sipano. Kako god, ako nije ulje mjenjano na 60,000 nego tek na 120,000, tu je problem. DSG mjenjaci su extra, sve dok se ulje mjenja ili prije 60,000km ili na 60,000 km. Ja sam mjenjao na svom na oko 45-50,000km. Prodao auto sa skoro 200,000km, mjenjac radio kao nov.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24823
Joined: 08/09/2005 20:08

#346 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by Haris.ba »

A koji je vremenski period za zamjenu ulja u DSG?
User avatar
dark side of the moon
Posts: 468
Joined: 18/08/2006 15:23

#347 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by dark side of the moon »

hladan.preminger wrote:
dark side of the moon wrote:Da se malo pozalim na DSG mjenjac u passatu 2.0 TDI (2011god) :) naime zamjena ulja po redovnom servisu je izvrsena na 120.000 km i do tada nisam imao nikakvih problema. Nakon odredjenog vremena, tacnije na nekih 130.000 primjetio sam da kada auto salta iz 3 u 4 brzinu odredjene vibracije (kao kad naidjete autom na stari potroseni asfalt) i to uglavom kada ga vozim duzi period tj kada je auto dobro zagrijano. Najbolje se osjetilo kada vozim uz blagu uzbrdicu. Kasnije se to pocelo desavati i u prenosu izmedju 2-3 brzine i vremenom je bilo sve izrazenije. U Nipexu su rekli da su problem lamele mjenjaca i taj set kosta oko 1700 km sa novim uljem. Stavljen je set novih lamela i zaista taj problem je rijesen. Sada auto ima 150.000 km i ponovo se isti problemi javljaju i svaki dan je sve gore. U Nipexu kazu da sad treba da zamijene neki mehatronic koji sam kosta preko 2000 km :(

Je li neko imao slicnih problema?

Ovo ce mi biti zadnji VW koji sam kupio, zaista sam razocaran njihovim mjenjacima. Imali smo u porodici 3-4 generacije golfa, pasatte....i na svakom autu je bio problem sa mjenjacem, lamela, zamajac i sl.
Takodje u firmi imamo mercedesa e klasu 2007 automatic sa 270.000 km i dan danas to auto salta kao kad je bio nov a nikad nista nije radjeno oko mjenjaca.
A bog te cijena. :D

Ja bih otjerao auto kod nekog indy specijaliste za taj mjenjač, prije nego bi dao te pare. Bar da potvrdi njihov nalaz.

Znajući nase ovlastene, da nisu fulali ulje ili usuli previše? Malo je to kilometara za takve probleme. Kod zamjene ulja obavezno se pregleda sastav ulja da li ima ostataka od lamela i sl. Kod tebe se sigurno morali primjetiti na 120.000 da u su lamele potrošene.

Mercedesov 722.6 uz reodvnu zamjenu ulja (koja kosta 200KM svakih 60.000KM) moze bez problema 500.000 preci. Taksisti i više. Nekad se desi problem sa konektorom koji procuri (ja sam mijenjao i kosta 20KM sa rukama) ili el. pločom (100-150KM).
Auto je kupljeno sa 109.000 km i zaista svi servisi su uradjeni na vrijeme, tako da ako je trebalo mijenjati ulje na 60.000 ono je i zamijenjeno.
Vozio sam auto majstorima za mjenjace i oni su tvrdili isto. Cijene koje su mi davali za popravak (1000eur set lamela/1000eur mehatronic :-) ) su me i odvele u Nipex. Ne razumijem sad ako je to bio problem i ako je novi set stavljen zasto se ponovo nakon 10-15.000 javlja isti problem. Ulje koje sam stavio na 120.000 sam ponovo zamijenio kada je mijenjan ovaj set lamela bas iz razloga da nema slucajno nekih komadica metala i sl. Oni su cak ponuduli opciju da ga procijede i vrate...
hladan.preminger
Posts: 4403
Joined: 24/02/2011 12:06

#348 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by hladan.preminger »

Mercedes USA je imao "sealed for life" za 722.xxx mjenjace, dok je u Evropi i ostataku svijrta interval zamjene bio 60.000KM. Zbog toga je bilo velikih problema sa tim mjenjacima u USA, i na kraju su i oni u instrukcijama uveli interval zamjene na 60.000KM. Onda je nastao problem nakon zamjene jer novo ulje skinulo naslage sa lamela, pa se izgubila frikcija i mjenjaci prestali raditi ili gubili prenos. A računi za servis bili ogromni, auto vrijedi 15.000 a opravak mjenjaca 5.000. Citao sam na forumima kakav je to zajebancija bila.
Seawolf
Posts: 7711
Joined: 14/06/2012 22:59

#349 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by Seawolf »

Haris.ba wrote:A koji je vremenski period za zamjenu ulja u DSG?
Za Mercedes-Benz 7G-DCT, sa "mokrim" lamelama dvostrukog kvačila je 100.000 km.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24823
Joined: 08/09/2005 20:08

#350 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by Haris.ba »

Seawolf wrote:
Haris.ba wrote:A koji je vremenski period za zamjenu ulja u DSG?
Za Mercedes-Benz 7G-DCT, sa "mokrim" lamelama dvostrukog kvačila je 100.000 km.
Na vremenski? Nelogično mi da je samo kilometraža.
Post Reply