Auto slabo vuce

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
Magarece_godine
Posts: 2564
Joined: 07/05/2009 19:51

#1 Auto slabo vuce

Post by Magarece_godine »

Eh ovako...Apsolutni sam laik za automobile, pa ako negdje napisem neku glupost...izvinjavam se :D

DakleM Clio 1.2 benzin. Autic za relaciju posao - kuca. Imam ga odnedavno i izgleda dosta ocuvano. MEdjutim nekada auto je apsolutno lijeno, skroz slabo vuce...bas mu treba vremena da "nabije" broj obrtaja motora... Nekad i nije tako.. Ali samo nekad ide bas kako treba ...
Eh sad znam da dosta toga moze biti u pitanju. Svi filteri na autu su zamjenjeni. Radjen je klasika servis ... Ne znam od cega da krenem. Da li bi sa ovim problemom mozda mogao imati filter goriva ? Uvijek sipam isto gorivo, sa iste pumpe...
Negdje sam procitao nesto razvodnik paljenja (ili nesto slicno) da moze uticati na ovo... Auto pali bez problema, kresne ko sibica :D ali kada ga duze vozim, pa ugasim i onda palim tako zagrijan i nece bas da upali ono ko sibica, treba malo pedalu gasa stisnuti ... Jos sam primjetio i ovo: kada ga upalim broj obrtaja na motoru ide do 1000 i onda kada upalim neki potrosac (muzika, svjetla...) broj obrtaja motora padne, ne puno al kazaljka padne ... JEl to normalno ?
Mogu li svjecice imati vezu sa problemom ?
Jos i ovo. Curilo mi je ulje negdje gdje pumpa goriva ulazi u motor, zamjenio sam to ... (ovo je mozda nebitno, mozda bitno..)

DakleM, sta bi moglo biti, sto su dizelasi startniji uz brdo od mog malog autica :D
maxell_sarajevo
Posts: 2222
Joined: 08/02/2008 19:19

#2 Re: Auto slabo vuce

Post by maxell_sarajevo »

Mozda upalis klimu jer ona ti uzme par KS i auto osjetno slabo vuce.Na motoru 1.2 to se dobro osjeti ;-)
cikavelja
Posts: 292
Joined: 07/03/2007 21:30
Location: Dje se koza muze! A nije sisa.

#3 Re: Auto slabo vuce

Post by cikavelja »