Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
konektovan wrote:Sve u svemu, danasnja auta postaju sve skuplja i skuplja kad je odrzavanje u pitanju.
Za 6 godina stepveja - 5 godina 110 KM redovni servis, 1. godina 600 KM veliki servis, 100 maraka novi akumulator. I. negdje oko 5 sijalica (oko 30ak maraka).
Prosjek na održavanje 200 maraka godišnje. Je li to mnogo?
Realno,kod nas je narod malo blentav.
U DE npr gdje dvoje radi,imaju neki minimum primanja od 3000 € i uzmu leasing za auto od 300€,to je 10% budzeta.
Kod nas dvoje radi za prosjek od plate i imaju 1700 KM i boom odu kupe auto na leasing i placaju ga 600 KM.
I onda kuknjava
mali_milojica wrote:Realno,kod nas je narod malo blentav.
U DE npr gdje dvoje radi,imaju neki minimum primanja od 3000 € i uzmu leasing za auto od 300€,to je 10% budzeta.
Kod nas dvoje radi za prosjek od plate i imaju 1700 KM i boom odu kupe auto na leasing i placaju ga 600 KM.
I onda kuknjava
puno vise je od tih 300 eura jaruga... puno puno vise + osiguranje + registracije + porez..... ako ne i 100%+....
jebeno je vozat auto srednje situiranoj porodici u njemackoj..... i da - lizing je privlacna opcija ako ne zelis da imas svoje auto a da vozas tudje....
samo postoji tu kvaka - u njemackoj je jebeno vozat polovno pa da se pokvari na autocesti jer je slepa sve samo ne jeftina.... servisi sve samo ne jeftini.... sto je u njemackoj 1000€ u bih je 1000KM.... tako da ti zgule kozu dok si reko keks...
a o skupom gorivu da ne pricam....
postoji jos jedna stvar - sto ti u onolikim gradovima - treba usran auto..... bas treba jer je sve razvuceno u bozju mater.....
konektovan wrote:Sve u svemu, danasnja auta postaju sve skuplja i skuplja kad je odrzavanje u pitanju.
Za 6 godina stepveja - 5 godina 110 KM redovni servis, 1. godina 600 KM veliki servis, 100 maraka novi akumulator. I. negdje oko 5 sijalica (oko 30ak maraka).
Prosjek na održavanje 200 maraka godišnje. Je li to mnogo?
Nije mnogo.
Dabogda te toliko koštalo još 5 godina
Sada je na drugom autu 200 maraka godišnje. Veliki servis je na 10 godina, otprilike ću tada i prema mojoj prosječnoj kilometraži ga napucati.
Neko drugi će plaćati daljnje održavanje stepveja.
mali_milojica wrote:Realno,kod nas je narod malo blentav.
U DE npr gdje dvoje radi,imaju neki minimum primanja od 3000 € i uzmu leasing za auto od 300€,to je 10% budzeta.
Kod nas dvoje radi za prosjek od plate i imaju 1700 KM i boom odu kupe auto na leasing i placaju ga 600 KM.
I onda kuknjava
Simptom života iznad mogućnosti nije naš izum. Ali što pretjerujemo - pretjerujemo.
Ja sam pravio u Beču računicu - 1000 eura je registracija sa osiguranjem. 40 eura je koliko se sjećam mjesečna parking karta (to je ona bez garancije mjesta). Znači 480 eura godišnje parking. Ne znam sada koliko je redovni servis tačno. Haj nek je 300 eura.
To je negdje oko jedne mjesečne plaće.
Više mi se isplatilo rentati vozilo kad treba i uzeti kartu za javni prevoz godišnju koja je 365 eura.
Nema nigdje racunice za idealan slucuaj kad zivis i radis u gradu, naravno da se prevoz isplati jer samo gorivo dodje ko cijena mjesecne karte. Medjutim ko putuje iz grada u grad, sto za ljude koji zive u manjim gradovima nije rijetkost, ta tvoja godisnja im taman pokrije mjesec dana.
110 eura kosta ADAC clanstvo za dvoje, godisnje, koje pokriva sve zivo u citavoj Evropi, od slepanja do helikoptera ne daj Boze ako zatreba.
mali_milojica wrote:Realno,kod nas je narod malo blentav.
U DE npr gdje dvoje radi,imaju neki minimum primanja od 3000 € i uzmu leasing za auto od 300€,to je 10% budzeta.
Kod nas dvoje radi za prosjek od plate i imaju 1700 KM i boom odu kupe auto na leasing i placaju ga 600 KM.
I onda kuknjava
3000 neto nije minimum nego prosjek za familiju.
Samo sto su to onda dva autica obicno, pa i njima bude malo vise od 10%. Istovjetni prosjek kod nas je 2100, tako da je % blizi nego sto izgleda. Samo sto oni imaju dva auta
konektovan wrote:Sve u svemu, danasnja auta postaju sve skuplja i skuplja kad je odrzavanje u pitanju.
Za 6 godina stepveja - 5 godina 110 KM redovni servis, 1. godina 600 KM veliki servis, 100 maraka novi akumulator. I. negdje oko 5 sijalica (oko 30ak maraka).
Prosjek na održavanje 200 maraka godišnje. Je li to mnogo?
Nisi uracunao bitnu stvar. Rahatluk. To da u ponoci mozes raht upalit auto i spicit u stajaznam Graz.. To se ne moze platit... Meni ispravno suto, odrzavam ga al vazda pidsvjestan strah od kvara... Pogotovo na odmoru
Pa uzmes bihamk karticu! Imas onu koja pokriva vecinu evrope od oko 85 KM, u koju ulazi slepanje i pomoc na cesti, kao i odredjeni iznos za prenociste, i jos neke sitnice. I onda ides rahatnije u soping u Graz. Ima i njihova kartica koja obuhvata ex yu zemlje jeftinija je mislim da je oko 35-45 KM. Uglavnom nude tri kartice. I novo moze se pokvarit, moze se probusit guma, ili otic ventil na gumi i stanes. Sigurnije jeste novo, ali praksa je i vani da su svi clanovi odredjenih auto moto klubova, koji pruzaju pomoc na cesti.
naci kad kupujes kod Grobara - obavezno ponjet M-75
jebo li vas kramar da vas jebo malo malo naletim na auto sa naljepnicom Gramar
jebe ercegovac i bez rata i ne vadi....
Mislim da im je ugovorna obaveza da godišnje uzimaju cirka 5.000 ( ako ne i više ) vozila pa su se udružili sa nekim da bi to ispunili ( ne znam sa kim, mislim da su Srbi ili Hrvati ). Obično su to oduzeta vozila ili vozila koja su vraćena nakon isteka leasinga. Ne pitaju šta uzimaju, bukvalno, samo daj kamaru i spusti cijenu. Ima top vozila do grobova gluho bilo. Odlika svim vozilima, dobro izgledaju kad ih pogledaš na prvu, a sve ostalo ko kinder jaje
naci kad kupujes kod Grobara - obavezno ponjet M-75
jebo li vas kramar da vas jebo malo malo naletim na auto sa naljepnicom Gramar
jebe ercegovac i bez rata i ne vadi....
Mislim da im je ugovorna obaveza da godišnje uzimaju cirka 5.000 ( ako ne i više ) vozila pa su se udružili sa nekim da bi to ispunili ( ne znam sa kim, mislim da su Srbi ili Hrvati ). Obično su to oduzeta vozila ili vozila koja su vraćena nakon isteka leasinga. Ne pitaju šta uzimaju, bukvalno, samo daj kamaru i spusti cijenu. Ima top vozila do grobova gluho bilo. Odlika svim vozilima, dobro izgledaju kad ih pogledaš na prvu, a sve ostalo ko kinder jaje
Gdje u BiH ima bolje, kod koga, a da je ista kategoruija vozila?